DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

23 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> placute frana slz

david79
post 12 Jul 2006, 20:37
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




ezact. nu ma pot dumiri cum intra placuta aia din interior cu tamburus.


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darius
post 12 Jul 2006, 21:53
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 396
Joined: 18 March 05
From: arad




pai are partea aia decupata in forma de u si intra perfect........la etrier ma refer


--------------------
Seat Cordoba 6L - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jul 2006, 22:03
Post #213


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si de marginea furcii etrierului cum trece?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 13 Jul 2006, 12:35
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




pai si eu si darius avem solenze diesel. si amandoi sustinem acelasi lucru. o fi ceva diferit la placute sau la etrier, fata de solenzele mpi?!... ca alta explicatie nu cred sa mai fie. n-am de ce sa mint sa spun altfel de cum s-a intamplat.

This post has been edited by johnsws: 13 Jul 2006, 12:59

Attached thumbnail(s)
etrier.JPG ( Size: 20.47k ) Number of downloads: 529


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Overclocker
post 13 Jul 2006, 13:05
Post #215


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 23 July 04
From: Cluj-Napoca




nu stiu de la ce masina e poza respectiva dar la slz pintenul trebuie sa intre sub suportul etrierului, acolo e mai greu dar ii dati 2 ciocane si intra... pe incercate biggrin.gif, si odata intrat este ok, adica nu e fortat de nimic si se portiveste de minune tongue.gif


--------------------
Dacia Solenza Europa 2004 1.4MPI - CJ-08-ZYP
Anything can be overclocked...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Jul 2006, 13:08
Post #216


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Furca etrierului nu este gaura aia din etrier. E piesa aia de ramane pe portfuzeta cand se scoate etrierul, cu locasurile pentru placute. E bucata de ramane, sa zic, pe disc.
In aia nu intra pacutele cu bumb.
Si nu intra aia exterioara. D-aia trebuie pilit bumbul, nu are nici o treaba cu pistoane de etrier si alte anexe...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danygaro
post 13 Jul 2006, 20:34
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 529
Joined: 19 October 04




QUOTE(johnsws @ 13 Jul 2006, 13:35)
pai si eu si darius avem solenze diesel. si amandoi sustinem acelasi lucru. o fi ceva diferit la placute sau la etrier, fata de solenzele mpi?!...  ca alta explicatie nu cred sa mai fie. n-am de ce sa mint sa spun altfel de cum s-a intamplat.
*



Dar sunt 5 prezoane ???!!!???


--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - Lot refuzat la export - CT-96-PIX
Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.

Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat,
Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 13 Jul 2006, 21:15
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Repet: in 99,99% din cazuri pintenul de la garnitura externa NU poate trece pe sub marginea externa a corpului etrierului fiind necesara pilirea acestuia. Daca vreti neaparat puteti sa il piliti doar 3/4 smile.gif din lungime pt ca restul ar incapea.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 14 Jul 2006, 17:11
Post #219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(danygaro @ 13 Jul 2006, 21:34)
Dar sunt 5 prezoane ???!!!???
*


nu sunt 5 prezoane...poza aia era ca exemplu


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 23 Jul 2006, 19:48
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 12 July 04
From: Brasov




Am si eu o intrebare. Ideea e ca eu inca am folosit numai placute textar, cele Ferodo nu stiu cat de bune sunt, dar sunt tentat sa le incerc, numai sa le gasesc.

Si acum intrebarea. Unii ziceti ca pinten-ul acela, intra in interiorul pistonului. Super, imi imaginez cum vine smile.gif Dar imi imaginez ca intra pt. ca la montare, pistonul a fost impins in etrier. Dar le-a mai schimbat cineva inca o data? Mai iese etrierul? Ca el iese prin culisare, dar daca il tine pintenul acela cum faceti? Ca acum, la demontare pistonul e in contact cu placuta, nu mai are joc.


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 24 Jul 2006, 21:42
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




mai spun o data. ca sa intre celebrele placute ferodo se polizeaza pinterul din interiorul rotii, adica placuta pe care preseaza pistonul, deci in momentul scoaterii placutei respective ( prin culisarea etrierului in exterior ) acel pinten cu dauneaza, ca a fost dat jos la montaj. In exterior nu e nevoie de polizarea pintenului deoarece placuta este prinsa de furca etrierului ( cele 2 gheare din exteriorul rotii ). Sper ca n-am gresit cu explicatu'.


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 24 Jul 2006, 22:00
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




QUOTE(david79 @ 24 Jul 2006, 22:42)
mai spun o data. ca sa intre celebrele placute ferodo se polizeaza pinterul din interiorul ..... exterior nu e nevoie de polizarea pintenului deoarece placuta este prinsa de furca etrierului ( cele 2 gheare din exteriorul rotii ). Sper ca n-am gresit cu explicatu'.
*


Sorry dar pe mine nu m-a jenat de loc pintenul de la garnitura interioara (dinspre motor) pt ca intra fara probleme in cilindru dar pintenul dinspre furca (garnitura externa) nu permite introducerea garniturii.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 24 Jul 2006, 22:18
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




pai la mine pintenul nu a deranjat deloc furca din exterior, ca a intrat intre gheare. In interior nu am reusit sa bag etrierul deschis la max, se opre in pinten. Nu prea inteleg cum de e situatia invers la voi


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 25 Jul 2006, 10:23
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 12 July 04
From: Brasov




M-am lamurit, probabil si cei care spun ca acel pinten nu conteaza, l-au dat jos macar la placuta dinspre piston.


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 25 Jul 2006, 17:13
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




QUOTE(david79 @ 24 Jul 2006, 23:18)
pai la mine pintenul nu a deranjat deloc furca din exterior, ca a intrat intre gheare. In interior nu am reusit sa bag etrierul deschis la max, se opre in pinten. Nu prea inteleg cum de e situatia invers la voi
*


Pintenul de la garnitura externa este "umbrit" cam 1/2 de furca etrierului iar cel intern intra fara probleme in cilindru deoarece acesta are o "buza" de doar 3 mm si o adincime suficienta..Asta a fost situatia la Solenza ce am avut-o , model 2004 cu discuri ventilate.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreic
post 27 Jul 2006, 08:43
Post #226


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 18 January 05
From: Bucuresti




Am schimbat si eu placutele de frana la SLZ sotiei, cu Ferodo Tar 114.
Confirm ca nu este necesara pilirea pintenului de metal. Operatiunea s-a facut in service in cadrul reviziei.
Sotia este foarte multumita de modul cum se comporta masina la franare. Am dat pe ele 300.000 lei.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 mpi - B-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laufery6
post 1 Aug 2006, 23:51
Post #227


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 13 August 04
From: Constanta




Am schimbat placutele de frana si acum mi-a ramas martorul de frana de mana aprins.De la ce pate fi? Astept urgent niste solutii pt ca mi-e frica sa merg asa cu ea


--------------------
Fiat Albea 2007 Dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Aug 2006, 08:45
Post #228


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Reseteaza senzorul de pe pompa...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=834&hl=
si pentru viitor, ca sa se stie cum ar tb schimbate placutele si cum se apasa pedala DUPA ce se schimba placutele:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=37829


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laufery6
post 2 Aug 2006, 09:20
Post #229


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 13 August 04
From: Constanta




QUOTE(klaus @ 2 Aug 2006, 09:45)
Reseteaza senzorul de pe pompa...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=834&hl=
si pentru viitor, ca sa se stie cum ar tb schimbate placutele si cum se apasa pedala DUPA ce se schimba placutele:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=37829
*



Am citit ambele link-uri si cred ca diseara o sa rezolv problema. Multumesc foarte mult, scuze ca nu am cautat dar imi era foarte frica sa nu fi stricat ceva.


--------------------
Fiat Albea 2007 Dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel8810
post 1 Oct 2007, 12:47
Post #230


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 4 June 07




va rof frumos spuneti-mi si mie unde gasesc in iasi placute de frana feroodo tar 114 ...k am cautat de am innebunit si la nici un magazin nu am gasit:(((


--------------------
Dacia Solenza 2004 august - IS 88 DDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Overclocker
post 1 Oct 2007, 21:06
Post #231


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 23 July 04
From: Cluj-Napoca




Codul de la Ferodo TAR 114 (TARGET) s-a schimbat in FSL 114 (SL). Daca vrei performante mai bune cauta Ferodo Premier 114 dar si pretul e cam 100 ron fata de 30 cat costa FSL.


--------------------
Dacia Solenza Europa 2004 1.4MPI - CJ-08-ZYP
Anything can be overclocked...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandrei
post 19 Oct 2007, 21:59
Post #232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 December 04




mi-am schimbat si eu acum vreo 2 zile,placutele,uleiul,si acele vanisuri dupa spate(nu stiu daca sunt si pe fata)...si...am mai mers cu ea prin trafic si se aude cam urat...adica...scartaie pe spate,usor si rar,franele sunt mai moi ca cele vechi,desi cele vechi erau jumatate la grosime fata de cele noi,dar in rest masina se infige mult mai bine,asta imi place,ar trebui sa fie vreo problema cu franele,sa ma intorc la service?


--------------------
dacia solenza 2004 1,4 mpi - bxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 21 Oct 2007, 11:15
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Ce-s alea vanisuri?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 21 Oct 2007, 18:48
Post #234


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




probabil tecile arcurilor?

Dupa ce schimbi placutele de frana franele sunt putin mai 'elastice' vreo 100km. Apoi ar trebui sa-si revina la normal. Asa ca mare grija la pastrarea distantei fata de cel din fata.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 22 Oct 2007, 08:49
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




La mine nu a existat fenomenul "frane mai elastice"; mereu a franat la fel.



--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 22 Oct 2007, 10:41
Post #236


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Mie asa mi s-a intamplat. Mecanicul oricum nu a facut aerisisrea sistemului de franare si a durat ceva si pana s-au asezat placutele pe discuri.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 22 Oct 2007, 12:44
Post #237


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Asta cu copierea profilului placutei pe disc...e adevarata. Insa cu pedala elastica... nu o pricep. Cand schimbi placutele nu umbli deloc la circuitul sub presiune, nu scoti lichid... etc. Deci nu trebuie sa aerisesti deloc.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 22 Oct 2007, 12:51
Post #238


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai cand baga cilindrii in apoi in etrieri lichidul de frana se duce inapoi in rezervor. Teoretic n-ar trebui sa intre aer, dar trebuie ceva timp sa se regularizeze presiunea inapoi in circuit.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psych0
post 28 Oct 2007, 12:43
Post #239


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 5 October 07




QUOTE(whitesorcerer12 @ 1 Mar 2004, 23:57)
aviz amatorilor!tocmai am aflat, desi nu eu ci taica-meu are somnolenza, ca merg puse la ea pacute de frana de supernova (200k) in loc de alea de solenza care is cica vreo 600k...e vorba de o diferenta minora la o siguranta de prindere...eu nu m-am uitat, insa daca i se pare lu tata usor, inseamna ca e mai mult decat lejer laugh.gif
*




eu am placutze de berlina pe solenza .. si merg de minune biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad21
post 29 Oct 2007, 13:58
Post #240


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 29 October 07




Ma intereseaza si pe mine pana la urma ce placute sa pun pe solenza mea .am dinalea originale si sunt de cenzurat ca sacartaie si papa discul de frana.Astept si eu raspuns ce marca si ce model pls help me blush.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4 M.P.I 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
23 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 01:56
Forum Renault