Izolara fonica
![]() ![]() ![]() |
Izolara fonica
laurh |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#32
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Laur, folia nu am prins-o cu nimic in bord, pur si simplu am indesat-o pe acolo. Ma gandesc ca daca as fi pus scotch ar fi inceput sa scartaie. Asa sta destul de indesata acolo si nu se misca, nu scartaie, nu nimic.
In legatura cu mp-ul, eu am avut ceva probleme de conetarea, vreo cateva zile neputand sa mai intru pe site. A mers o perioada daciaclub.uniques.ro dupa care a crapat si ala, in fine, imi cer scuze, dar vina nu imi apartine, mai mult ca sigur a fost vreo eroare pe server. Te ajut cu cea mai mare placere, poate reusesc sa ajung joi la intalnire si rezolvam problema atunci. Pentru SirAvalon, folia am luat-o din Bricostore (ala din incinta Cora), are 2 mm grosime, 25 mp rola si a costat aproximativ 320.000. Cum desfaci bordul am postat tot pe acest topic, dar in pagina 1. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
laurh |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Am auzit ca exista folie de 4 sau de 5 mm si ar fi mai buna in acest scop. In primul rand nu mai tre sa te chinui sa pui 3 straturi, sau dc te chinui iti faci masina studio de inregistrari.
Apropos de filtru, sa imi spui ce imi mai tre in dotare in afata de respectivul filtru. |
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#34
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Am mai vazut e adevarat mai multe feluri de folie de parchet, dar PEE nu aveau atunci decat de 2 mm. Am preferat asa pentru ca am un control mai bun al grosimii prin diverse locuri. Adica am taiat doar dintr-un strat pe la imbinari, lucru pe care nu as fi putut sa-l fac asa de usor cu o folie mai grosa. Am mai vazut modele care aveau pe spate folie de aluminiu si erau negre si mai groase dar foarte scumpe, ceva in genul a 600 mii pe 2-3 mp.
Pentru filtru, in afara de obiectul in sine iti mai trebuie doar niste elastic mai lat si mai rezistent. Asta e tot. Ti-am spus, poate vin joi si daca vii rezolvam problema pe loc. Daca nu gasesti elastic, caut eu pe la mine, ca mi-a mai ramas. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
laurh |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Ar fi super daca ai gasi elastic pe la tine ca eu habar n-am de unde sa cumpar asa ceva. Si daca vii sigur joi vin sigur si eu.
|
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#36
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Gata, am gasit elasticul. O sa vin 99% maine sa vedeti (de fapt auziti) cum este la mine in masina dupa tratamentul cu folia de parchet. O singura chestie ar fi: am realizat ca maine e Inaltarea si nu prea m-as baga la mesterit. Mai vad.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
laurh |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Da, ai dreptate cu sarbatoarea de maine, nici eu nu te-as lasa sa mestereste la masinuta mea. O lasam pe joia viitoare atunci.
|
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Bogdan, daca vii , am 2 clipsuri pentru bara de la capota
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
SirAvalon |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Ma baieti, cred ca o sa fac si eu o deplasare ca sa ne cunoastem. biggrin.gif
|
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Esti binevenit!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
nvmirel |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 7 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Vedeti ca pentru izolare se mai poate folosi cu si mai mare succes asa numitul cauciuc elastometric care se prezinta sub mai multe forme gen tuburi sau "folie" dar este mai gros decat PEE (de la 3 mm la 60 mm). Rezista la temperaturi inalte si foarte joase, este anti UV, poate avea una din suprafete invelita cu folie de aluminiu (foarte bun de pus la motor), este autoadeziv, are aspect placut, exista vopsea speciala pentru el etc. si este folosit pentru izolatii termice si fonice. Exista un loc in care se poate gasi (eu inca n-am fost acolo dar poate ajungeti voi) in cadrul vamii Romtrans din Chitila (sos Chitilei 230), firma se cheama Enid Impex. Din pacate nu am avut acces la preturi si in consecinta nu le cunosc, dar cat de scump poate fi un material asa folositor. :wink:
Aaa, mi-am adus aminte. Din acest material se fac tuburile acelea care invelesc tevile de cupru de la sistemele de aer conditionat pentru apartamente. Mie mi se pare O.K. De altfel, cu ajutorul acelor tuburi poti face o gramada de izolatii: pe la usi (ca un dublu al chederului), pe la portbagaj etc. Uitat-va putin aici http://www.lisolantek-flex.com/info.asp?ac...=0&idProdotto=1 |
--------------------
Dacia
Solenza
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#42
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Merci Marty de clipsuri. O sa vin. Laurh, daca vrei vino si tu azi, vezi cum e in a mea si sambata (ca vineri iar e sarbatoare) 100% iti montez si tie filtrul ala de hota.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SirAvalon |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Site-ul firmei e http://www.izolatii.ro . Dar am vorbit si nu e bun materialul pt asa ceva. Izoleaza foarte putin fonic, mai mult termic. Si din cate am inteles nu e foarte rezistent pe masina (in ce sens nu stiu sa va spun).
|
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#44
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
SirAvalon, un fel de izolație fonică am vazut pe site-ul Oma Alarm unde arătau niște poze cu izolarea fonică a unei DSN. E un fel de chit care se pune direct pe tabla usii peste care se pune un alt strat de material fono-absorbant. Cred că e cea mai bună soluție dar costă foarte mult și dacă trebuie să umbli în ușă trebuie să strici stratul ala și să pui unul nou.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
laurh |
![]()
Post
#45
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Bogdan nu am mai venit joi, am avut ceva treana, si in plus era oricum si sarbatoare. Ramane sa facem joia viitoare, sau dc nu, ne intalnim intr-un week-end pe undeva dc ai timp. Merci. |
||
-------------------- |
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#46
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
OK Laurh, ne vedem joia asta. Nu am putut sa raspund mai devreme ca mi s-a busit compul.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Tudor B |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cu sprijinul lui aviasol am ajuns in posesia mochetei de pe lateral din portbagaj, se ajusteaza putin la stopuri, in rest vine la fix, iar sub bancheta (sezut) spate am pus provizoriu o mocheta (provizoriu ca ii gri si trebuie neagra) care acopera toata tabla descoperita de unde se termina mocheta de pe jos pana la spatar (superdesteptii care au proiectat mocheta de pe jos puteau sa o prelungeasca pana la spatar spate dar s-au multumit sa vopsesca cu negru pe laterale sa nu ne sara in ochi tabla goala). Concluzia e ca s-a lasat o liniste confortabila in spate de m-am mirat, acum pot auzi mai clarconcertul de zgomote, scartaili de pe fata.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#48
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Tudore, am vazut si eu mocheta din aia. Dar ai lipit-o cu ceva sau sta pur si simplu. Ca eu as mai avea de facut niste modificari prin portbagaj si nu as vrea s-o lipesc.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Tudor B |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pe partea cu cricul am pus-o numai asa si sta fara nici o problema, o mai tine si cricul, pe partea cealalta am lipit-o cu silicon si mocheta are 2 gauri pt braduleti, am dat 2 gauri in contraaripa si am prins si 2 braduti, probabil ca ar sta si nelipita, celalalta nu am lipit-o din cauza ca nu mi-a placut rezultatul lipirii cu silicon (putin miroase si se dezlipeste usor de pe tabla) probabil o sa o lipesc cu ceva profesional sau moare asa.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#50
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Aha, ok am baat la cap. Cred totusi ca o sa-o iau si o s-o fixez provizoriu. Definitiv cred ca o s-o lipesc cu Moment (e un fel de prenadez) ca s-o mai pot da jos in caz de ceva.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#51
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Gata. Am mai bifat o casuta (antepenultima) din lista izolarii fonice. Am bagat folie de parchet in plafon, sub mocheta din spate si in capitonajele laterale.
Ca timp de munca, mie mi-a luat in jur de 6 ore si jumatate, dar am mai stat sa trag si fire pentru deschiderea electrica si pentru iluminarea portbagajului. Pentru a baga folie de parchet in pafon + garnisaje laterale, va trebuie: surubelnita torx 20 dreapta + la unghi de 90 de grade, tubulara cu clichet de 17 (sau cheie fixa de 17), surbelnita plata cu varful mai lat, cutter, izolir band, agrafe de fixare (verzi, din targ, 3500 lei), manere de viraj (sunt de unica folosinta si odata date jos nu mai pot fi remontate din cauza sistemului de prindere similar unui diblu), folie de parchet 3mm. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#52
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce si cum trebuie dezmenmbrat:
Garnisaj stalp fata. Se da partea superioara a bordului jos si se desface cu surubelnita torx surubul de la baza lui. Apoi se trage dinspre partea superioara pentru a iesi din cele 2 agrafe de mentinete (una in partea de sus si una mai pe la mijloc). Vedeti ca pe sub ele trec si cablul antenei (pe sub ala din dreapta) si alte cabluri (pe sub ala din stanga) si sunt agatate intr-un plastic de pe acolo. Daca nu vreti sa bagati folie de parchet, merge si fara sa dati bordul jos. Doar trageti din partea superioara si il scoateti din chederul usii. In garnisajul asta intra maxim 2 straturi de folie PEE. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#53
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Garnisaj stalp mijloc. Se desface cu o surubelnita plata (sau cu unghiile) capacelul de cauciuc care masceaza surubul care prinde elementul de sustinere al centurii de siguranta. Desfeceti surubul acela cu o tubulara de 17. Pe ura desfaceti cu surubelnita torx surubelul care ste imediat deasupra gaurii pe unde iese centura de siguranta. Apoi desfaceti cu tubulara surubul care prinde centura in partea de jos si cu surubelnita indoita la 90 de grade cele doua suruburi torx. Daca nu vreti sa bagati folie de parchet merge doar sa desfaceti elementul de sustinere al centurii de siguranta si primul surubel torx.
Elementele de sustinere ale plachetei spate si ale boxelor. Scoateti placheta, rabatati bancheta spate si spatarul banchetei spate. Apoi, prin portbagaj desfaceti surubul torx 20 care se afla la baza elementului de sustinere. Prin interiorul masinii, cu spatarul rabatat desfaceti si restul de 2 suruburi care se afla in zona de prindere a banchetei. Apoi, cu grija, declipsati elementul de sustinere a boxei din garnisajul custoda (2 cleme sus si una pe lateral). |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#54
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Garnisaj custoda. Dupa ce ati desfacut elementele de prindere a boxelor, scoateti capacelul de mascare a suruburului centurii spate si desfaceti surubul cu tubulara de 17. Apoi desfaceti cele 2 suruburi care sunt in zona de imbinare cu usa si trageti de plastic sa iasa din clipsurile de mentinere.
Plafoniera: bagati o surubelnita dreapta sub plasticul gri dinspre luneta si impingeti. Aveti grija cand iese ca s-ar putea sa cada o bucatica metalica ce asigura prinderea plafonierei. Apoi scoateti mufa din spate (are un sistem de blocare cu un piciorus similar mufelor casetofonului). Parasolare. Desfaceti suruburile. Grija mare la elementele dinspre oglinda interiora ca ies mai greu. Manerele de viraj. Se desface surubul si se trage. Sunt de unica folosinta (cel putin din punctul meu de vedere). O sa va aduc data viitoare un maner desfacut sa vedeti mecanismul handicapat de prindere. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#55
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Cam asta ar fi tot. In rest, grija mare cand scoateti plafonul propriu-zis ca e destul de fragil, sa nu-l indoiti/rupeti. Aceeasi grija si la bradutii gri care fixeaza plafonul, ca daca se rup nu se gasesc de cumparat decat negri. Eu am stat cam 15 minute sa ii scot cu grija sa nu ii rup. Aia doi din mijloc ies cel mai greu.
Expresii care ar putea caracteriza operatiunea: "festina lento" si "daca ceva iese greu, se pune si mai greu la loc" (n.a. sau nu se pune deloc in cazul manerelor de viraj). Rezultatul e nemaipomenit. Mult mai silentioasa. A meritat efortul. Din episoadele urmatoare: folie de parchet sub mocheta de sub bancheta spate si blana motor DSN pe SLZ. Va urma. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
echosektor |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
mamaa ce m-as baga si eu sa-mi fac izolarea asta fonica...dar e mult de lucru si nu prea ma pricep la masini...sper sa invatz cand ma fac mare
|
-------------------- null
|
|
moustache |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
Stie cineva unde se gaseste mocheta pentru portbagaj, adica din aia de pus pe aripile interioare, unde n-au pus aia de la Dacia ca sa nu creasca pretul masinii cu inca 500K? Oare in Brasov am sanse sa gasesc pe undeva? sad.gif
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#58
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Mocheta din aia se gaseste sigur in Vitan. In Brasov ar trebui sa incerci pe la magazinele auto mai de cartier. Alea au in general mai multe chistii din astea de "tuning" decat magazinele mai mari.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
toto |
![]()
Post
#59
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
da
magazinele mari se feresc de chestiile astea civilizate care dau bine... :vmad: |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
toto |
![]()
Post
#60
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
mai bogdane...ai ambitzie...si timp...nu gluma
am vazut si eu tampenia aia de sistem de prindere la manerul de viraj am stat sa ma uit ca boul ca nu-mi dadeam seama cum functioneaza sunt curios daca e inventata de romani sau e de pe alta masina intrebare: blana de motor atenueaza zgomotul pentru cei din masina sau pt cei de afara? daca e prima varianta m-ar interesa si pe mine...are la ovidiu? |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:42 |