botul masini lasat jos
![]() ![]() ![]() |
botul masini lasat jos
vierme_ha |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|||
SPAWN |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 May 04 From: BUCURESTI DR TABEREI ![]() |
eu am zis si mai sus ca nu prea e avantajos in bucuresti o lasi mai jos ca dai cu ea in gropi de o rupi dar treaba voastra :|
|
-------------------- CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#63
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
care vrea sa isi adune baia de ulei si scutul din gropi..."go ahead"... :twisted:
|
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
driverx |
![]()
Post
#64
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ce va luati de om?Daca masina arata mai "sport" si el ii mai smecher, ce conteaza ca lasa baia de ulei pe drum si mai merge inca 1 KM fara ea? Are masina "tare"...e tot ce conteaza :roll:
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#65
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
mai bine ii pui niste inaltatoare pe spate si lasi botul asa cum e si nu mai lasi nimic in urma 8)
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
oricum a-ti dao trebuie un echilibru intre fata si spate
a mea arata prea belea acum, dear totusi mai trebuie o idee inaltata de spate |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
SPAWN |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 May 04 From: BUCURESTI DR TABEREI ![]() |
a mea mai tre inaltata de fata ca dau cu ea in tote gropile posibile :vmad: .si ha la a mea nu a trebuit sa scimb nimic pt ca are arcurile si amortizoarele varza pe fata :mrgreen:
|
-------------------- CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
|
|
ag63kry |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 3 March 04 ![]() |
salut. revin prin a va spune ca cel mai bine este sa lasi masina asa cum e de bot si daca o vrei mai lasata, faci o bara mai joasa.
|
-------------------- |
|
SPAWN |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 May 04 From: BUCURESTI DR TABEREI ![]() |
da macar asa spargi bara nu imprastii baia de ulei :wink:
|
-------------------- CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
|
|
ag63kry |
![]()
Post
#70
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 3 March 04 ![]() |
nu cred ca o spargi. o am de vreo 4 luni si are 2 palme distanta de pamant(2 palme verticale) si adevarul este ca am mai dat cu ea dar nu s-a spart. nu pot urca borduri evident decat cele joase, dar pentru aspect eu zic ca merita
|
-------------------- |
|
vierme_ha |
![]()
Post
#71
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
daca eram intro tara unde nu se parctica off-road pe carosabil...ii taiam din amortizoare pana cand vedeam ca face scantei scutul cu asfaltul la cea mai mica franare....
si pentru cei care nu au probleme cu botul lasat jos: cred ca ati avut noroc...parerea mea... laugh.gif |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
bah voi sunteti nebuni de tot!!!
pai cu asfaltarea asta ce se va incheia probabil in 200coispe si cu canalele in mijlocul drumului. nu mai zic de cratere, voi vreti micsorare, cand pana si aia cu Geepuri au probleme astia de la dacia or sa inceapa sa faca tancuri special pt strazile noastre mai bine blindati-va podeaua si compartimentul motor! |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#73
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
Bytzu, tu ai vazut poza cu o dacia lu nos( parca)?...cred ca baiatul matura asflatul laugh.gif
|
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
VS-02-MVO |
![]()
Post
#74
|
![]() Dacia fan. Group: Members Posts: 58 Joined: 8 June 04 From: Sinaia-Bucuresti-Constanta ![]() |
ag63kry sunt curios cum tzi-ai facut tu bara, daca esti amabil sa-mi spui shi mie sau sa ma invetzi
revin ] |
--------------------
Dacia
1310 CLI
2001
- PH-88-WIS Dacia Logan Preferance 2006 1.6 PH-88-WSP.
Dacia Sandero Laureate 2008 1.6 B -88- WIS. "Diferenta dintre copii si barbati e pretul jucariilor !" |
|
geodezul |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 4 Joined: 17 June 04 From: ROMANIA ![]() |
Cea mai buna solutie este cu taierea din axul telescopului .Pierzi cel mai mult la stbilitate in viraje strinse la viteza mai mare si la faptul ca nu poti sa mai intri cu ea la padure peste tot ca o sa iti loveasca burta de pamint.Daca vrei poti sa faci si altceva,te duci in tirg si ei de pe o masina la care demonteaza flacai arcurile de fata de la o masina care sta cum iti place tie de bot,si faci o proba sa vezi daca iti place.
Daca nu le duci inapoi si atit.Faza cu arcurile de nova nu merge,sint calculate pt altfel de sarcina,nu uita ca nova are motorul pus invers si alt centru de greutate.SPOR LA TREABA. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: |
-------------------- |
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#76
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Puneti ma cauciucuri cu talon mai mare pe spate shi nu mai aveti treaba cu taiatu.
Probleme sunt atunci cand sunt gropi adanci sau cand traversezi santuri, dar numai dai cu scutul de pamant in rest e oki. Daca voi vreti sa faceti cum spuneti trebuie sa circulati numai prin centrul bucurestiului, plus ca umblati la sistemele importante ale masinii respunzatoare de distanta de franare, de confort shi de siguranta. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Bytzu |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
masina lu' NOS e la mine la servici pe Desktop
aia e superfacuta si doar de expozitie si plimbare prin centru |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Cam asa ceva e suficient de lasata, nu dai in gropi, si ai si stabilitate,asta cu conditia schimbatii barilor stabilizatoare cu unele mai groase
Attached thumbnail(s) aaz.sized.jpeg ( Size: 105.82k ) Number of downloads: 328 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Asta e mult prea lasata, cred ca are arcuri super tari,cu 5 persoane in masina nu prea se lasa, si cam sare la gropi.Cu 5 cm mai ridicata era perfect.
In legatura cu franarea, dupa ce tai din arcuri, reglezi repartitorul sa dea presiunea corespunzatoare pe spate, si totul e ok Attached thumbnail(s) low-rider.jpg ( Size: 85.33k ) Number of downloads: 333 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
ag63kry |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 3 March 04 ![]() |
VS-02-MVO, detalii iti pot da pe private dc vrei. bara e facuta in pitesti de o firma de tunning, nu de mine ca nu am asa scule. oricum m-a costat in jur de 2, 5 mil . io zic ca se merita pt ce design ii da masinii
|
-------------------- |
|
cipanu |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 June 04 From: suceava ![]() |
solutia cea mai buna : doua borduri puse cat mai in fata .rezultat:o inaltime a botului aceste masini reglabile in functie de carosabil......succes
|
-------------------- cool soooooc
|
|
ag63kry |
![]()
Post
#82
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 3 March 04 ![]() |
cipanule, nu am inteles nimic din ultima ta fraza.poate mai repeti
|
-------------------- |
|
Muttley |
![]()
Post
#83
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
[quote]
Am vazut in oras multe Dacii la care partea din fata a masinii este foarte joasa. Arata destul de bine. Intrebarea mea este cum pot realiza acest lucru la Dacia mea [/quote] Iti pot spune ce-am facut eu in sensul asta. Mai ales daca masina ta-i saltata mult. Gasesti p-unul care are botu' prea plonjat la masina lui si vrea sa-l ridice(de ex. ca merge mult pe la tzara) si-i propui targul. Nu dai bani pe arcuri si-ti faci moftu' |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tazzz |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 26 August 04 From: Iasi - Romania ![]() |
:arrow: ag63kry adica iei 2 borduri de la trotuar si le pui pe capota...daca vrei masina mai lasata le muti mai infata...daca o vrei mai echilibrata le pui mai in spate :hohote: :wink: :beat:
|
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.6
- IS XX TAZ si aici ar fii semnatura nu? :)
|
|
kerosen |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 September 04 From: Resita ![]() |
Ia uitati aici frumusete de dacia, eu inca simt ca mor cand o vad... asa mult imi doresc macar 1/5 din a mea sa arate ca aia
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLE
- CS 01 NDU
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
daca taiem din capatul amortizorului, cum facem sa nu stricam filetu si sa mai vina piulitza inapoi???
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
clau lcf |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 February 05 From: Constanta ![]() |
Infiletezi o piulita inainte sa tai. Dupa ce ai taiat desfaci piulita. OK
|
--------------------
Volskwagen
Corrado
1995
- CT 29 VRG VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
|
|
clau lcf |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 February 05 From: Constanta ![]() |
Vreau sa pun pe fata arcuri de Nova si telescoape Bilsten pe gaz. Dati-mi o parere.Am 1300 si zici ca e tanc. bafta
Ce sa ii fac pe spate sa fie mai joasa.Sa fie egala garda. |
--------------------
Volskwagen
Corrado
1995
- CT 29 VRG VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
asa arata Dacia mea.
Attached thumbnail(s) S3010245.JPG ( Size: 253.04k ) Number of downloads: 229 S3010244.JPG ( Size: 229.97k ) Number of downloads: 172 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#90
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
mai spal-o si tu
![]() glumesc. garda pe fata e egala cu garda pe spate?...intelegi tu |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:56 |