DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> formula I

sstanescu
post 27 Apr 2004, 08:23
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Am vazut o opinie conform careia Rubens nu este extrem de multumit de sasiul 2004, ca nu se potriveste stilului sau de pilotaj (whatever that means). Cert este ca a facut o cursa foarte proasta. La Imola nici nu sunt oportunitati prea multe de depasire, insa el nu are nici o scuza pana la urma. El nu a reusit deloc-deloc sa iasa mai rapid din ultima sicana pentru a incerca un interior-ceva in Tamburello. Trulli iesea suficient de rapid de acolo pentru a-l tine la distanta. Dezamagitor!

Sezonul asta eu zic ca e destul de transat. O sa avem ( smile.gif, parca sunt microbist...) iar ambele campionate. Ghinionul tuturor e ca MS este unul singur, care chiar daca greseste, e in stare sa repare eroarea, in timp ce adversarii lui sunt mai numerosi si isi vor fura unul altuia punctele.

Ati citit despre noile idei pe care le are Max Mosley pt 2008? Ce parere aveti?


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 10 May 2004, 08:06
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Fara comentarii smile.gif : http://www.gsp.ro/?c=1&b=449


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 10 May 2004, 11:40
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Omul vrea sa ramina in istorie cu victorii pe linie tot sezonul ... si dupa cum merg lucrurile, doar vreo pana de cauciuc l-ar putea impiedica sa faca asta ... batalia se da acum de la locul 2 in jos ... BAR si Renault urca sustinut, McLaren-Mercedes si Williams-BMW se scufunda in anonimat ... oare doar latinii si japonezii mai stiu sa faca motoare performante in ziua de azi?


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 10 May 2004, 11:55
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




1. imi cer public scuze ca l-am injurt pe Rubens dupa figura slaba din calificari. Mi s-a parut incacceptabil sa fie la 1.5 secunde in spatele lui MS. Alta strategie, asa ca are o scuza...

2. declar public ca Miki Alexandrescu s-a spalat nitel de niste pacate in aceasta duminica. Referitor la steagurile albastre, el a declarat ca el le cunoaste foarte bine, ca atunci cand mai alearga si el ocazional, doar pe acestea le vede. Ii dau o bila alba pt auto-ironie si-l iert ca nu vede nimic din cursa cu sifoanele alea la ochi si maltrateaza limba romana.

3. Daca vor ca transmisiile TV sa nu fie atata de plicticoase (in afara de start si de lamurirea strategiilor, am cascat la greu), ar trebui serios sa se gandeasca la tot soiul de gizmo-uri tehnologice. Gen CART/NASCAR, sa vezi in permanenta distantele, sa vezi timpii pe tur (macar indicatii cu privire cine trage si cine merge la pas), turatii motoare, incarcari de combustibil la boxe, alte telemetrii, comunicatii deschise intre boxe si pilot, si, de ce nu, pentru MS special, interviuri "la cald" direct din cockpit, sa ne spuna ce simte cand mai are doua ture pana la final. Mai mult, ar putea chiar in timpul cursei sa comenteze un tur de pista ("iata, il vad pe Kimi in fata, ma apropii de virajul nr. 5, va trebui sa ies ceva mai rapid din el pentru a profita de linia dreapta ce-l urmeaza, gata, am trecut, s-a dat sportiv la o parte, reduc din nou ritmul, aici, ieseam cu 150 kmph, acum ma pot relaxa si apas mai traziu pe acceleratie....etc.....etc....)


4. In spiritul suporterilor de fotbal: "Suntem buni rau nene, ii spargem pe toti!"


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 10 May 2004, 13:37
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Hehe...hai ca m-ai facut sa zambesc smile.gif Nea Miki a declarat ca stie steagurile albastre doar pentru a sublinia a mia oara ca e si el un pui de pilot si ca nu-i pus chiar cu forta sa comenteze cursele. Tot la capitolul asta, nu cred ca ai ratat faza in care a spus ca e constient de faptul ca este un comentator contestat dar, atentie, si Michael Shumacher e contestat de multi si cu toate astea e cel mai bun!! Poate mi-am format eu involuntar deprinderea de a-i cauta nod in papura insa cateodata e de-a dreptul penibil. Nu neg ca per ansamblu stie cu ce se mananca Formula 1 si sporturile cu motor in general, apreciez ca se implica in gasirea de sponsori si alte alea pentru pilotii romani insa ar trebui sa comenteze in scris, dupa ce se gandeste in prelabil la ce vrea sa spuna, si nu live. Ma repet, in direct e lamentabil; asa cum bine spuneai, o cauza ar putea fi fundurile de borcane pe care le poarta laugh.gif
Despre cursa nu stiu ce s-ar mai putea spune... probabil ar trebui sa-l ignoram pur si simplu pe Schumi si sa urmarim cursa ca si cum ar fi doar 19 piloti. Dupa cum am mai zis, sunt fan Scumacher, sunt mandru ca sunt contemporan cu el si ca i-am putut admira evolutiile, insa mi-e dor de camionatele din 97,98 cu un Villneuve, un Damon Hill si/sau un Mika Hakkinen care sa-i faca zile fripte...


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 24 May 2004, 09:33
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Oameni buni, am vazut-o si p'asta, "Cursa Prostilor" de la Monaco:

1. Minunata echipa BAR si capabilul Sato care de dragul unor drepturi comerciale au preferat sa-i puna in pericol pe toti ceilalti piloti decat sa se retraga. Echipele ar trebui sa fie obligate sa retraga masina cu probleme evidente (daca nu ma insel, pe ovalurile americane o masina care scapa fum e semnalizata de oficiali sa intre la boxe, ca nu-i de joaca cu ulei pe pista).

2. Desteptul de Ralf care nu este in stare sa se dea la o parte cum trebuie, atunci cand are steaguri albastre in fata ochilor. Plus meseriasul de Alonso care si-a socotit el ca ar fi bine sa-l depaseasca exact in punctul de inflexiune al tunelului. Coulthard a spus foarte clar la RTL: "In tunel exista o singura linie!"

3. Weltmeister Schumi care nu pierde nici o ocazie de a-l enerva pe negriciosul de Montoya. Schu trebuie sa primeasca premiu pentru cel mai enervant leader din spatele safety-car-ului sau din turul de incalzire, iar Montoya pentru cel mai nesabuit pilot din F1. De ce pielea mea vroia el sa stea in fundul lui MS, greu de spus. Iar MS probabil a sperat ca il va pune pe fraier in dificultate, sa se atinga el de parapet sa-si sifoneze nitel nasul. Dumb and dumber!

4. FIA parca se arata destul de ferma in a sanctiona accidentele provocate din prostie. MS-JPM este exact tipul de accident cretin care ar trebui sanctionat ferm, pentru ca altfel o sa vedem masini care se troznesc chiar inainte de a se aseza pe grila de start.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 24 May 2004, 09:37
Post #37


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Va rog frumos, n-am vazut cursa de ieri, imi poate explica si mie cineva ce s-a intimplat in tunel ? Adica ...cam ce a mai facut handicapatu' ala imoral de Montoya si pe ce loc se afla Weltmeister Schumi ( © sstanescu) ?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 24 May 2004, 09:43
Post #38


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Pai "incidentul de cursa" respectiv :vmad: a fost cam asa:
SC in fata merge ca un cur, Shumi calca frina si i se blocheaza roata stg fata. Bou' de Montoya se uita dupa curvele de la Monaco si nu-l vede decit in ultima clipa asa ca incearca sa intre prin dreapta lui Shumi si bineinteles ca-l atinge in roata dr. spate, suficient incit sa-l arunce in parapet.
Pe comisari ii doar-n chisca asa ca nu-l sanctioneaza in nici un fel pe Montoya :vmad: .


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 24 May 2004, 09:46
Post #39


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Cretinul de Alonso a facut-o mai gogonata.
In tunel, incearca sa-l depaseasca pe Ralf, desi nu avea loc, iar in spatele lui nu era nici dracu. Ralf s-a dat cit a putut deoparte dar la 300/h in curba nu prea vad eu pe cineva sanatos la cap care sa se izbeasca de pereti doar pentru a-i face loc unui bezmetic.
Asa ca Alonso o ia in goarna si pupa cu succes parapetul :mrgreen:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 24 May 2004, 09:47
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Marty, safety-car in fata, MS pe locul I, Montoya cred ca 8 (cu un tur in spate) insa imediat in spatele lui MS. MS face burn-out la intrarea in tunel pentru ca mai apoi sa franeze violent, cu blocarea rotii fata-stanga, pentru a pregati cauciucurile si franele pentru ca safety-car-ul urma sa se retraga. Montoya, in loc sa-l lase sa-si faca numarul, declara ca ar fi franat si el si ar fi incercat sa scape pe interiorul virajului de dreapta din tunel. Loc nu a mai avut ca MS a tras si el dreapta (normal, ca doar nu vroia sa se duca in balarii). JPM il loveste cu roata fata-stanga pe MS in dreapta-stape si-l arunca frumusel in parapetul de pe exteriorul acelui viraj. JPM fara nici un scratch, MS cu nas si suspensie stanga-fata rupta.

Cica a fost incident de cursa!


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 24 May 2004, 09:52
Post #41


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Montoya ala e cel mai impardonabil imbecil de la Villeneuve incoace! Macar ala a imbatrinit si acu' zici ca le face din senilitate. :vmad:


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 24 May 2004, 10:45
Post #42


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Pai se pare ca au gasit solutia ca sa nu mai iasa Shumi cistigator, pur si simplu intra cite un dobitoc in el de fiecare data. :vmad:
Si apoi se scuza, zicind ca n-a mai avut timp sa frineze. Dar asta la 100/h.
Iti dai seama ce iesea, daca-l plesnea la 300.
Alonso macar a intrat de bou singur in parapet, nu l-a impins nimeni. :evil:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 24 May 2004, 10:57
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Vorbeam cu niste prieteni exact de solutia asta la inceputul sezonului. Sa traga la sorti si in fiecare cursa cineva sa-i faca bucata lui MS. N-ar avea nici o sansa la campionat in conditiile astea.

Referitor la Alonso, Ralf l-a impins la greseala. Nu s-a dat mai devreme la o parte, iar apoi, in loc sa-l lase inca de la intrarea in tunel, s-a dat in dreapta exact aproape de locul de inflexiune. Cine s-a mai jucat cu simulatoare de F1, probabil stie ca in punctul ala, curbura tunelului se modifica brusc pentru acel viraj de dreapta. Se poate lua flat, insa trebuie sa ai masina bine setata si sa stai perfect pe trasa, altfel ajungi imediat in exteriorul virajului si atingi parapetul. Mai rau, dat fiind ca e o singura trasa, in realitate exteriorul e murdar acolo cu aderenta slaba, deci nici o sansa de a aborda larg acel viraj.

Alonso a reactionat instinctiv, neavand experienta necesara care sa-l opreasca. Putea sa ridice nitel, poate chiar sa franeze pentru a iesi din spatele lui Ralf imediat dupa acel viraj (avand "clasicul" interior inainte de sicana). Nu s-a abtinut si si-a luat-o. Insa mi se pare evident ca Ralf l-a impins la greseala, i-a facut loc prea tarziu intr-un loc nepotrivit.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 24 May 2004, 11:02
Post #44


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Eu nu-l agreez in mod deosebit pe Ralf, dar in acel loc nici un alt pilot nu s-ar fi dat deoparte la viteza aia ca sa-i faca lui loc. Iar Alonso n-are nici o scuza. A vazut dinainte ca Ralf n-ar nici un gind sa se dea deoparte asa ca trebuia sa stea dracului linistit si sa astepte urmatoarea sicana unde oricum avea loc suficient de depasire.
Faptul ca a picat ca fraierul in capcana intinsa de Ralf, nu face decit sa arate ca mai are multe de invatat in formula 1.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 24 May 2004, 11:16
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Ralf era obligat sa-i faca loc. Dupa coborarea de la Casino, era evident ca Alonso era in fundul lui. Tot ce avea de facut era sa-si aleaga o linie si sa nu accelereze la fel de rapid ca de obicei, dandu-i astfel posibilitatea lui Alonso sa-l depaseasca pana in acel viraj din tunel. Nu stiu cine a fost (Baumgartner ?) care a facut loc la doua masini mai rapide prin scurtcircuitarea sicanei. I-ar fi facut sa piarda foarte mult timp daca tinea mortis sa intre regulamentar prin cele trei viraje de la iesirea din tunel.

Foarte multi piloti se plang de intarziatii care le baga bete in roate. Regulamentul obliga la eliberarea trasei si creearea de conditii pentru ca cel mai rapid sa treaca. Insa adesea sunt orgolii in joc, sunt "meciurile" pe care si cei cu un tur in urma le au si nu sunt dispusi sa piarda secunde doar pentru a se lasa imediat depasiti. Faze cu "nevazutul" sunt prostii, steagurile albastre sunt vizibile, echipa ar putea sa-si faca datoria sa-l informeze radio ca vine unul rapid, chiar daca vizibilitatea in spate e slaba. Eu as obliga pilotul ca de la primul steag albastru are fix trei viraje sa faca loc, altfel se alege cu penalizare. Asa acoperi un viraj dublu gen sicana + inca unul.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 24 May 2004, 11:47
Post #46


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Ai dreptate ca era obligat sa-i faca loc, dar semnalizarea a primit-o chiar inainte de a intra in tunel, si de facut loc i-a facut, doar ca fraierul n-a apreciat bine locu si a iesit de pe trasa pe partea murdara, unde aderenta e 0.
Sa nu-mi spui ca Alonso nu stia ca acolo nu se poate depasi in mod normal, ca totusi nu e debutant, si nu era nici in primul tur :vmad:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 24 May 2004, 11:58
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Eu stiu ca Ralf a fost semnalizat inca de la Casino, deci cel putin 4 viraje inainte de tunel...

Alonso justifica faptul ca Ralf l-a lasat tarziu in tunel, a venit in paralel cu el, iar Ralf a accelerat. Oricum a calcat pe bec ca un prost....

Citeam ca e o teorie acum conform careia Montoya vroia sa-l depaseasca pe MS, pentru a reintra in acelasi tur cu liderul (manevra care se practica la restart in cursele nord-americane). Trulli chiar a fost surprins sa-i vada in spatele safety-car-ului atat de aproape unul de altul (JPM de fapt era in fundul lui MS), gandindu-se ca nu e deloc safe in conditiile in care fiecare face manevre pt mentinerea cauciucurilor in temperatura.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 24 May 2004, 12:01
Post #48


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Pe ce loc a terminat cursa handicapatu' ala drogat de Montoya ?

Later edit: Am vazut, pe 4. "ri-al dreaq de spavanache prost! :vmad:


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 24 May 2004, 12:05
Post #49


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




parca pe 5, dar ar trebui descalificat :vmad: . Nu e deloc normal ce a facut, indiferent de conditii.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 24 May 2004, 12:08
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Chiar 4! Ar fi trebuit sa i se dea rau de tot peste bot! Ca nu a fost el lovit, a tacut din gura, a facut o declaratie mica si s-a carat. Sorry guys, insa sincer asta nu va fi niciodata un mare campion!


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 24 May 2004, 12:34
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




QUOTE

Echipele ar trebui sa fie obligate sa retraga masina cu probleme evidente (daca nu ma insel, pe ovalurile americane o masina care scapa fum e semnalizata de oficiali sa intre la boxe, ca nu-i de joaca cu ulei pe pista).  

Din cate stiu, aceasta reglementare exista iar steagul negru cu bulina portocalie inseamna ca pilotul trebuie sa se retraga imediat la standuri pentru remedierea problemelor. Oficialii n-au nici o scuza ca l-au lasat pe imbecilul de Sato sa continue atata timp cat era evident ca ii va exploda motorul. Bine, acu' Miki a zis ca s-ar putea ca masina sa-si revina dar banuiesc ca directorul de cursa n-a auzit comentariul lui... biggrin.gif Asa cum spuneati ca Montoya n-o sa ajunga niciodata campion, Sato n-o sa castige niciodata o cursa, chiar de-ar fi ca toti ceilalti sa abandoneze.
Numai bine despre Alonso care nu se dezminte si face gafa dupa gafa. N-as vrea sa fiu in pielea lui in momentele astea, banuiesc ca tipul va avea nevoie de ore serioase de terapie. La fel si Montoya, numai ca la el nu mai e nici o sansa...
Una peste alta, mie mi-a placut cursa si prefer asa ceva monotoniei de pana acum.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 24 May 2004, 12:36
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




nu sunt fan Montoya dar mi se pare ca prea il victimizati pe Schumacher; cat priveste accidentul lor din tunel, eu am o dilema:
curba era la dreapta iar roata blocata la Schumacher stanga? (de la cea din dreapta nu s-a vazut fum);
nu cumva i s-a blocat stanga (frane dereglate sau altceva- poate a "furat" vreun rest de la accidentul Ralf-Alonso), a vrut sa corecteze tendinta masinii de a o lua spre stanga tragand dreapta si s-a trezit lovit de Montoya (care de fapt nu prea avea ce cauta in dreapta lui).


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 24 May 2004, 12:45
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Cica echipa BAR a crezut ca este o problema minora si vor reusi sa o remedieze! Duh! Sa-i teleporteze Duralube sa-i scoata fumul cu mana? Copilareasca explicatia...

MS a blocat intr-adevar doar roata stanga-fata si inca pe o distanta destul de lunga. Nu cred ca a fost atat de intentionata treaba, ca daca roata a fost blocata complet, se alegea dupa distanta aia cu un flat-spot de toata frumusetea. Nimeni pana acum nu a relatat altceva, gunoi, cedare de suspensie anterioara contactului cu glisiera din tunel... Asa ca pana la proba contrarie, zicem ca a franat violent in mod intentionat.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 24 May 2004, 12:46
Post #54


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




OCEBE, eu sint fan Shumi, dar cind o da in bara sint primul care il critica. Dar acum nu e cazul. Pur si simplu acum numai dobitocia lu Montoya l-a scos din cursa. Faptul ca i s-a blocat o roata la frinare n-are nici o relevanta pentru ca erau in spatele SC deci viteza era mult mai redusa decit in mod normal.
Sa nu uitam ca de multe ori cel din fata incetineste vizibil in spatele SC tocmai pentru a putea lua startul lansat dupa retragerea SC. Iar Montoya stia foarte bine ca pina la linia boxelor mai era mult de mers, deci nu avea nici o justificare sa-l depaseasca.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 24 May 2004, 12:57
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




domnu' paulp
e adevarat, putea sa faca Schumi si piruete in spatele SC-ului ca Montoya nu avea voie sa-l loveasca;
nedumerirea mea (adica de ce s-a blocat numai roata din stanga, culmea, pe un viraj dreapta! si cea din dreapta nu) lasa loc ipotezei ca masina lui Schumi (vezi, il alint) a avut un defect la roata si masina a capatat manifestari anormale, lucru care l-a surprins atat pe el cat si (mai ales) pe neatentul de Montoya; daca s-a intamplat asa, Montoya are o circumstanta atenuanta (dar nu poate fi scuzat complet); in plus, acrosajul intre cele doua masini nu a fost asa de puternic producandu-se si la viteze relativ mici (dovada ca masina lui Montoya nu a avut nimic) incat Schumi sa nu poata stapani masina si se evite lovirea de paliere; eu cred ca masina lui Schumi a suferit o avarie inainte de a fi lovit de Montoya, avarie care nu i-a mai permis pilotului sa o controleze.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 24 May 2004, 13:05
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Parerea mea e ca fiind un viraj de dreapta, ceva fortze pe care eu le-am uitat de cand n-am mai facut fizica biggrin.gif fac ca aderenta mai mare sa fie pe partea stanga. In concluzie, mi se pare absolut normal ca roata care se blocheaza sa fie stanga. De altfel, daca urmaresti reluarile date cu incetinitorul, ai sa vezi ca la o franare violenta, se blocheaza roata de pe partea opusa virajului. Scuzati-mi exprimarea atehnica insa fizica n-a fost printre materiile mele favorite (aaa, nici matematica, nici chimia, nici...)


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 24 May 2004, 13:07
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




QUOTE (\"paulp\")
OCEBE, eu sint fan Shumi, dar cind o da in bara sint primul care il critica.


Si tu Brutus...
Adevarul ca asta a mai semanat cu o cursa adevata, asa cum a fost ea...
Altfel eu am ajus sa ma uit doar la start ca dupa stiu ce urmeaza: daca este MS primul duce pine la capat (Ferrari sa traiasca) daca nu, ii intrece pe cei din fata cu faimoasa lui "strategie la boxe" (echipa de mecanici sa traiasca). Nu mai vezi nici o depasire si termina toti cum au plecat, minus cei pe care i-au lasat masinile. M :evil: arfa ....


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 24 May 2004, 13:09
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE
Parerea mea e ca fiind un viraj de dreapta, ceva fortze pe care eu le-am uitat de cand n-am mai facut fizica biggrin.gif  fac ca aderenta mai mare sa fie pe partea stanga. In concluzie, mi se pare absolut normal ca roata care se blocheaza sa fie stanga. De altfel, daca urmaresti reluarile date cu incetinitorul, ai sa vezi ca la o franare violenta, se blocheaza roata de pe partea opusa virajului.


de fapt e taman de-andoaselea; roata din interiorul virajului se "descarca" de apasare si este nevoie de o forta de franare mai mica pentru a o bloca;faptul ca aderenta rotii din exterioarul virajului creste, face ca forta de franare necesara ptr. a o bloca sa fie mai mare


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 24 May 2004, 13:12
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Nu chiar. Roata de pe interiorul virajului se va descarca cat de cat, indiferent de viraj si rigiditatea masinii. ACEA roata va avea tendinta sa se blocheze, tocmai pentru ca apasarea pe ea nu mai este atat de mare! Daca ai o masina de strada, cu o parte pe asfalt ud si alta pe asfalt uscat, la franare violenta, ghici care roata se va bloca prima?


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 24 May 2004, 13:15
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




OCEBE mi-a luat cuvintele din tastatura.

Iar pentru cine se intreba daca MS a fost intr-o pasa proasta, iata cei mai buni timpi din cursa:
Pilot Tur Timp
1. Michael Schumacher Ferrari 23 1:14.439
2. Jarno Trulli Renault 22 1:14.870
3. Jenson Button BAR-Honda 40 1:15.220
4. Fernando Alonso Renault 23 1:15.226
5. Juan Pablo Montoya Williams-BMW 41 1:15.395
6. Rubens Barrichello Ferrari 16 1:15.763
7. Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 15 1:16.203
8. Cristiano da Matta Toyota 22 1:16.232
9. Olivier Panis Toyota 57 1:16.494
10. Felipe Massa Sauber-Petronas 23 1:17.151
11. Mark Webber Jaguar-Cosworth 11 1:17.466
12. Ralf Schumacher Williams-BMW 18 1:17.588
13. Nick Heidfeld Jordan-Ford 35 1:18.262
14. Giorgio Pantano Jordan-Ford 10 1:19.415
15. David Coulthard McLaren-Mercedes 2 1:20.560
16. Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas 2 1:20.804
17. Takuma Sato BAR-Honda 2 1:21.368
18. Gianmaria Bruni Minardi-Cosworth 10 1:21.592
19. Zsolt Baumgartner Minardi-Cosworth 2 1:21.886
20. Klien Jaguar Didn't complete a lap but managed to lose a diamond nonetheless


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 07:51
Forum Renault