puterea motorului la folosirea gpl
![]() ![]() ![]() |
puterea motorului la folosirea gpl
florin_o |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
berlina
- sv 14 ert
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Maxim 10 cai..depinde cat e dat drumu de la robinet...poate cineva de pe aici a pus masina pe GPL la test Dyno si ne spune si noua...
Oricum la demaraj se simte diferenta pe GPL..si la viteza de croaziera las in urma pe toti cei cu eticheta GPL verde pe luneta...deci clar se pierde substantial..dar se vede la buzunar.. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
LYM |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca-i lasi chiar pe toti cu GPL in urma. De exemplu eu, in vremurile cand mergea bine masina
![]() Cand am dat pe benzina a mai urcat pana la 150 Km/h ( dupa acul indicator .. stiti voi povestea ). Intr-adevar, demarajul era un picutz mai greu. Acum, din pacate, nu stiu ce s-a intamplat cu masina (sau intalatia) ... merge mult mai prost si consuma mai mult ![]() |
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
sddragos |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
Nu se pierd 10 CP, ci maximum 10% din Pmax. Daca ai motor de 100 CP, atunci pierzi 10 CP. La 1310, cred ca se pierd 5-6 CP. La demaraje se observa, la viteza de croaziera nu prea. Cel putin asa e la mine.
Aaa, si o intrebare: de ce mi-a crescut turatia la ralenti (fara sa-i fac nici un reglaj)? De la 800 rpm asta iarna la 900 rpm in prezent. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(sddragos @ 22 Mar 2006, 10:12) Nu se pierd 10 CP, ci maximum 10% din Pmax. Daca ai motor de 100 CP, atunci pierzi 10 CP. La 1310, cred ca se pierd 5-6 CP. La demaraje se observa, la viteza de croaziera nu prea. Cel putin asa e la mine. Aaa, si o intrebare: de ce mi-a crescut turatia la ralenti (fara sa-i fac nici un reglaj)? De la 800 rpm asta iarna la 900 rpm in prezent. SI tu crezi ca toate ciurucurile de Dacii care stau sa cada au pe benzina puterea data de producator? sa fim seriosi...un motor uzat are puterea din start mai mica...de exemplu 62 de cai are un motor in stare buna..dar dupa ceva timp si uzura nu trece de 55..mai pui si GPL si ai rezolvat ![]() Vazui la Top gear ca au testat pe Dyno niste masini sport din anii 70-80 sa vada cat a scazut puterea..si aveau in minus in medie 30 % lipsa din puterea data de producator |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
In mod sigur, Buyaka. La mine a crescut la fel. De citeva zile.
Asta pe benzina. Temperatura ambianta influenteaza evaporarea. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
onyx-20 |
![]()
Post
#8
|
![]() Onyx-20 Group: Members Posts: 431 Joined: 10 March 05 From: Suceava ![]() |
Auzi.. la cum se taraie trotineta mea.. cred ca nici 30 de cai nu mai are! dar nah... cine consuma 7% (extern)??
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1976
- SV 03 TMC
|
|
MauS_BAD |
![]()
Post
#9
|
![]() Master Tuner Group: Members Posts: 3 Joined: 17 March 06 From: Galati ![]() |
SIncer... nu recomand instalatiile GPL pe masini....
Practic scurteaza durata de viata a unui motor. Voi cauta exact documentatia acasa, o scanez si o voi posta pe forum. Sper ca postul meu sa nu fie interpretat ca o antireclama pentru firmele de distributie si montare instalatii GPL. Numai bine, |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 Mpi
- GL 06 BAW Beer is proof that God loves us and wants us to be happy!!! 147 CP
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Scurteaza mai mult la Dacie poate, un Cielo se duce linistit peste 200 000 km pe GPL...e adevarat ca pe benzina ajunge la 350 000 km, dar totusi 200 000 zic ca sunt suficienti tinand cont de economia facuta fata de benzina.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
QUOTE(argon @ 1 Apr 2006, 10:03) Scurteaza mai mult la Dacie poate, un Cielo se duce linistit peste 200 000 km pe GPL...e adevarat ca pe benzina ajunge la 350 000 km, dar totusi 200 000 zic ca sunt suficienti tinand cont de economia facuta fata de benzina. Da Cielo fiind o minune a tehnologiei de prin 80 poate mege pe GPL mai bine decat un aragaz ! ![]() E clar ca o instalatie GPL , aduce economie la pretul de la pompa , in rest numai belele . GPL-ul e bun pentru taximetristi si altii ca ei , dar eu cand ma gandesc numai la mirosul degajat de o masina cu GPL si imi vine rau . |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(big2003 @ 1 Apr 2006, 10:32) Da Cielo fiind o minune a tehnologiei de prin 80 poate mege pe GPL mai bine decat un aragaz ! ![]() E clar ca o instalatie GPL , aduce economie la pretul de la pompa , in rest numai belele . GPL-ul e bun pentru taximetristi si altii ca ei , dar eu cand ma gandesc numai la mirosul degajat de o masina cu GPL si imi vine rau . Cileo a fost proiectat prin 1993-1994, cand motorul de pe Loganul tau era de mult folosit pe modele Renault mai vechi, asa ca un Cielo este oricand mai bun ca un frigider cu motor depasit moral. Cielo si-au demonstrt fiabilitatea de-a lungul timpului, chiar as dori sa vad un Logan cu peste 350 000 km, vechi de 11 ani, fara rugina, care functioneaza inca impecabil. In schimb am vazut destule Supernove cu 5 ani vechime, cu motorul la 150 000 km varza, tablele stau sa pice, etc This post has been edited by argon: 1 Apr 2006, 10:51 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MauS_BAD |
![]()
Post
#13
|
![]() Master Tuner Group: Members Posts: 3 Joined: 17 March 06 From: Galati ![]() |
[SIZE=1]
QUOTE(argon @ 1 Apr 2006, 10:48) Cileo a fost proiectat prin 1993-1994, cand motorul de pe Loganul tau era de mult folosit pe modele Renault mai vechi, asa ca un Cielo este oricand mai bun ca un frigider cu motor depasit moral. Cielo si-au demonstrt fiabilitatea de-a lungul timpului, chiar as dori sa vad un Logan cu peste 350 000 km, vechi de 11 ani, fara rugina, care functioneaza inca impecabil. In schimb am vazut destule Supernove cu 5 ani vechime, cu motorul la 150 000 km varza, tablele stau sa pice, etc Nu vreau sa tin partea cuiva. S-a mai discutat despre Logan vs. Cielo. Eu am Logan (masina personala) si Cielo(masina de la companie) si in nenumarate randuri mi-au fost demonstrate plusurile si minusurile ambelor modele. Motorul de 1,6 de pe Logan este mult mai fiabil decat motorul de Cielo.... parerea mea... ex. in ture mici Loganul are cuplu, iar cielo nu. Ca sa scoti performante din Cielo trebuie sa-l urci in ture. Incercati si veti vedea:Logan-tr IV la 1500rpm si cielo la fel....vedeti care dintre ele accelereaza mai repede Gandeste-te si la exteriorul unui Cielo, copie dupa Opel Kadett, model care daca nu ma insel a fost scos pe piata cam in anii '84 - '88. ATENTIE!!! -post off-topic- ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 Mpi
- GL 06 BAW Beer is proof that God loves us and wants us to be happy!!! 147 CP
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
cine zice ca GPL ul creeaza probleme la masini vorbeste prostii . . . tin sa va explic faptul ca pe afara tot mai multe masini vin echipate din fabrica cu GPL.
Hai totusi sa nu vorbim de dacia si cielo care sunt niste ramasite ale anilor 70 respectiv 80. Motoarele moderne nu au nici cea mai mica problema cu GPL ul . . . Chiar si motoarele mai vechi dar motoare "serioase" nu au nici o treaba . . .am un amic cu un Ford Bronco 3.0 V6 MPI cu GPL pe el si merge de rupe de o gramada de timp . . .nici o problema . . . Problema la GPL-uri ca la multe alte lururi incapute pe mana romanilor este ca tot omu se baga cu surubelnita prin ele si le da peste cap. Referitor la puterea pierduta . . . daca dai drumu la gaz k-lumea fuge mai tare ca pe benzina. Motoarele de dacie tin putin si pe benzina si pe GPL pentru ca sunt facute la norma sau sunt facute de unii care spun "motoru de dacie il fac cu ochii inchisi". Daca o sa duceti un motor de dacie la cineva care spune "Motorul de Mercedes il fac cu ochii inchisi" e posibil sa fiti uimiti de rezultate. |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#15
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Nu exista forum Daewoo ? Ca vad ca umbla tot felul de personaje care ridica in slavi modelele facute de coreeni . Va spun un lucru fratilor , AICI E FORUMUL DACIACLUB , noi avem dacii si ne plac asa cum sunt .
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
madcos |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(big2003 @ 1 Apr 2006, 10:32) Da Cielo fiind o minune a tehnologiei de prin 80 poate mege pe GPL mai bine decat un aragaz ! ![]() E clar ca o instalatie GPL , aduce economie la pretul de la pompa , in rest numai belele . GPL-ul e bun pentru taximetristi si altii ca ei , dar eu cand ma gandesc numai la mirosul degajat de o masina cu GPL si imi vine rau . DAAAAA,motorina miroase a levantica.prefer gaz decat benzina.bai romanilor,s-a ajuns pe Luna ,si voi veniti cu faze ca se strica motorul de la gaz!?poate ala de la stergatoare.daca ii dai ulei bun nu ai nici cea mai mica problema.mie personal imi merge mai bine pe gaz decat pe benzina.(carburatie) |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Dupa d-astia cu "probleme" m-am luat eu si nu mi-am bagat gaz decat in toamna 2005. Cum spunea V6, daca ii dai drumu la gaz rupe. Eu pe autostrada merg cu 130-150 cu masina plina. Cata putere mai vreti?
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
bogdan B-14-FNF |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 16 December 05 ![]() |
Salutare , ma bag si eu in acesta discutie aprinsa , pana sa imi pun gpl pe masina , am tot auzit ba ca iti omoara supapele cu scaunele , ba ca iti arde mai repede garnitura de chiuloasa , ba ca nu o sa mai fuga si nu o sa ma pot baga in nici o depasire si asa mai departe . Concluzie : masina tragea la fel de bine poate chiar mai bine decat pe benzina , sprint ca la benzina ( daca ii dai debit un pic mai mare ) iar consum cam 10 in Buc asta de cacao . Viteza maxima 150 cu 4 persoane . Dupa vreo 30 si ceva de mii de mers pe gpl cand masina mia revenit in totalitate , batranul meu a bagat-o in reparatii capitale ca sa mi-o inmaneze boboc . Surpriza supapele cat si scaunele aveau uzura normala fara sa fie atacate cum se spune de catre gpl ( pana si mecanicul s-a mirat )
Mai este vorba si de unde bagi gaz eu va recomand de la Crimbo fara sa fac reclama de la altii ori trage greu ori creste fff mult consumul etc. Eu Sunt Pro GPL !!! Numai bine. |
--------------------
dacia
break
- B-11-FNF
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Tin sa fac urmatoarele precizari in legatura cu GPL-ul. Am montata instalatie Lovato de 10.000 de km, masina e pe carburatie si intr-adevar exista o scadere de putere; cum verificam: mergeti pe gaz si comutati pe benzina din mers si pe urma se simte instant diferenta; demaraje mai bune pe benzina; la viteza maxima nu am verificat. Consumul pe gaz e un pic mai sus. Despre distrugerea motorului nu e adevarata. Din cate am inteles mananca chiuloasa mai repede dar deja exista chiuloase de dacie echipate pentru gaz 3 mil cu tot cu montaj (are cica niste chestii inlocuite care acum sunt dintr-o fonta care rezista). Avantajul enorm este la buzunar: 18.200 litrul de GPL fata de peste 33.500 litrul de benzina sau cat o fi ca nici nu mai stiu.
This post has been edited by ionutctn: 3 Apr 2006, 11:36 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
sddragos |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
Recomand GPL. Motivatia montarii unei instalatii GPL o reprezinta economia realizata prin folosirea unui combustibil mult mai ieftin decat benzina. Aceasta trebuie coroborata cu un reglaj "pe consum minim", in felul acesta obtinandu-se o economie substantiala.
De exemplu, instalatia mea e reglata in asa fel incat sa nu afecteze prea mult performantele masinii, dar consumul este cam mare. Masina se comporta excelent, dar nu realizez o economie semnificativa. In concluzie, la viitoare revizie a instalatiei (adica saptamana asta) o sa-i rog pe cei de la firma de gaz sa mi-o regleze pe "consum minim". Daca vreau putere o trec pe benzina. Eu fac naveta cu ea la serviciu si ma intereseaza sa am un consum cat mai mic, nu demaraje de masina sport. Asta e si rationamentul pentru care am dat 1050 RON pe instalatie (BRC). Recomand instalatie GPL. BRC. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
bogdan B-14-FNF |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 16 December 05 ![]() |
Apropo am uitat sa precizez pe langa benzina gpl este mult mai ecologic , noxe mult mai mici !!
|
--------------------
dacia
break
- B-11-FNF
|
|
madcos |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
![]() |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
argon |
![]()
Post
#23
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Ford_V6 @ 1 Apr 2006, 13:02) cine zice ca GPL ul creeaza probleme la masini vorbeste prostii . . . tin sa va explic faptul ca pe afara tot mai multe masini vin echipate din fabrica cu GPL. Da? hai sa-ti zic cum sta treaba, masinile care vin din fabrica cu GPL are modificari specifice, chiulasa e de aluminiu forjat, pe cand la celelalte nu e, pistoanele sunt modificate pentru a face faa pe termen lung unei compresii marite, si cel mai important au scaunele de supapa dintr-un aliaj de nichel-tunsgen foarte dur. Daca nu ma crezi te invit sa desfaci un motor de Cielo Executive echipat din uzina cu GPL, si sa-l compari cu un motor normal tot de Cielo. Pe cand Dacia clasica in nici un caz nu are asa ceva, si GPL-ul creeaza probleme serioase pe termen lung. This post has been edited by argon: 5 Apr 2006, 12:43 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 5 Apr 2006, 12:42) Da? hai sa-ti zic cum sta treaba, masinile care vin din fabrica cu GPL are modificari specifice, chiulasa e de aluminiu forjat, pe cand la celelalte nu e, pistoanele sunt modificate pentru a face faa pe termen lung unei compresii marite, si cel mai important au scaunele de supapa dintr-un aliaj de nichel-tunsgen foarte dur. Daca nu ma crezi te invit sa desfaci un motor de Cielo Executive echipat din uzina cu GPL, si sa-l compari cu un motor normal tot de Cielo. Pe cand Dacia clasica in nici un caz nu are asa ceva, si GPL-ul creeaza probleme serioase pe termen lung. Da asa este ai dreptate dar in cazul Daciei ti-am zis ca au aparut deja chiuloase echipate pentru gaz si costa 3 milioane noua numai ca are pus pe ea totul din materiale care rezista la gaz; cotinuand.....la dacie iti faci calculul asa: mergi pe gaz bun.....cat de repede ti se poate distruge motorul din cauza folosirii pe GPL? Unii zic ca au facut 100 de mii pe gaz altii mai mult nu stiu; eu zic asa sa zicem ca faci maxima 80 de mii de km pe gaz din momentul montarii instalatiei (motor aproape nou) si la dacie sa ii faci motorul LA COTA ZERO cu tot ce trebuie schimbat sa fie ca nou e 8-9 mil. Pai spune-mi si mie de cate ori iti recuperezi tu acei 8 milioane ROL in 80 de mii cat tine motorul??? E adevarat mai intra in discutie scaderea de putere (o recunosc si pe asta) dar eu unul nu merg cu demaraje si asta se mai reduce ii mai dai debit consumi 11 la suta in oras gaz si 8 afara la mers normal si tot iti convine la bani. La capitolul securitate iar gogosi cu bomba in masina cand pe discovery mi-a spus un prieten cum incercau sa distruga o butelie de gaz si a rezistat pana la nush ce forte pana au perforat-o. Si eu eram antiGPL inainte sa imi montez instalatia dar am discutat cu mai multa lume de incredere si am luat hotararea asta pana la urma. This post has been edited by ionutctn: 5 Apr 2006, 12:53 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 5 Apr 2006, 12:52) Da asa este ai dreptate dar in cazul Daciei ti-am zis ca au aparut deja chiuloase echipate pentru gaz si costa 3 milioane noua numai ca are pus pe ea totul din materiale care rezista la gaz; am auzit si eu ca au aparut, dar cati crezi ca au montat una? 99% din cei cu GPL pe Dacie au pastrat chiulasa clasica. Sunt de acord ca folosind o chiulasa special preparata si ulei si bujii SPECIALE pentru GPL merge si Dacia binemersi cu GPL, fara efecte negative. This post has been edited by argon: 5 Apr 2006, 12:55 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 5 Apr 2006, 12:55) am auzit si eu ca au aparut, dar cati crezi ca au montat una? 99% din cei cu GPL pe Dacie au pastrat chiulasa clasica. Sunt de acord ca folosind o chiulasa special preparata si ulei si bujii SPECIALE pentru GPL merge si Dacia binemersi cu GPL, fara efecte negative. Pai si eu tot cu aia clasica merg si nici ulei special pentru GPL (PetroGaz se cheama parca scuze daca zic vreo aberatie) nu folosesc dar cand va fi cazul voi lua masurile cuvenite adica schimbat chiuloasa ca decat sa stau sa fac tiganie sa o dau mereu jos sa imi schimbe nush ce pe la ea si sa o puna la loc tot la banii aia ajungi decat daca cumperi una noua echipata pentru gaz. Exista facuta dintr-o fonta speciala nu stiu daca la magazine dar langa casa am un service unde fac astia tot felul de minunatii si sunt mai multi care au luat si nici o problema pana acum. This post has been edited by ionutctn: 5 Apr 2006, 13:32 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Sint mai multe posibilitati:
1. Am chiulasa buna si nu doresc sa revin la benzina prea curind. In cazul asta prefer sa "o tin pe gaz" pina la uzare dupa care sa montez pe cea "dedicata". 2. Am chiulasa mai slaba, cu uzuri. In cazul asta schimb chiulasa cu una dedicata. 3. Am chiulasa buna si o pot vinde SH destul de multumitor. In cazul asta se prefera schimbarea. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gdm |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Eu am cumparat anul trecut de la Remat o chiuloasa de Dacia 1300 cu 300000Lei -se vinde la kilogram
![]() Chiulasa e in stare f buna si se potriveste la motorul de 1400. Cand vor face iar programul 30 de milioane pentru o rabla, puteti sa va gasiti o chiuloasa cu bani marunti. Mie mi-a zis un mecanic care se ocupa cu reparatul de chiuloase ca astea de 1300 rezista la GPL iar la cele de 1400 li se ard scaunele de la supape. Acuma eu nu stiu daca treaba e chiar asa cum mi-a zis dar e cert ca motorul meu merge ff bine cu noua chiuloasa. |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai acum nu stiu daca aceste chiuloase "decicate" pentru GPL se gasesc la magazinele de piese auto. Chiar se gasesc? Eu stiu ca fac service-urile de dacii mai mult sau mai putin autorizate de catre uzina dar eu stiu unul langa casa care face asa ceva si mi-a aratat omul de la service da si garantie, am vorbit si cu unii care erau pe acolo si isi pusesera si multumita lumea ce sa zic: 3 milioane noua cu fonta de rigoare care rezista la efectele gazului dar pana nu o vad deselata pe a mea nu o schimb neam. Pai ce are motorul 50 de mii de km din care doar 10 mii pe gaz. Cand o fii cazul atunci.
This post has been edited by ionutctn: 12 Apr 2006, 09:40 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
argon |
![]()
Post
#30
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Gdm, cumva mecanicul ala se referea la cele frantuzesti de pe 1300 ca rezista mai bine? eu asa cred...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:26 |