Turbo Dacia reborn, turbo dacia partea a doua
![]() ![]() ![]() |
Turbo Dacia reborn, turbo dacia partea a doua
vacarosie200 |
![]()
Post
#61
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 5 February 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Nova
1997 1600cc
- SV 03 TKL
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#62
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
simplu ca "buna ziua"
![]() |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(vacarosie200 @ 11 Jun 2006, 18:02) Imi place ca tu ai sapat cu adevarat pe net dupa informatii legate de motoare turbo!Imi place ca ai facut distinctie intre EGR(Exhaust Gas Recirculation)si Turbosuflanta! ![]() |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
vacarosie200 |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 5 February 06 ![]() |
QUOTE(ROBY 06-TFA @ 11 Jun 2006, 22:51) Sincer, nu am pus prea multe intrebari cand am luato, mia cerut 150 euro pe turbina, pt ca era cea mai mica dimensiune, am oferit 2.000.000, au siz nu, am plecat, au fluierat dupa mine, am scos 2.000.000 din buzunar am luat turbina, am plecat, simplu ca buna ziua ![]() oricum e de la un diesel mic cred ca 1500cc. |
--------------------
Dacia
Nova
1997 1600cc
- SV 03 TKL
|
|
Mario_b |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
Te-ai uitat la ax cum ti-am zis? Are joc? Oricum, ai luat-o ieftin!
E buna turbina de 1500cc. Tie oricum iti trebuie o turbina mica, cu presiune joasa si lag mic. In ce stadiu mai esti? |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
vacarosie200 |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 5 February 06 ![]() |
QUOTE(Mario_b @ 12 Jun 2006, 07:07) Te-ai uitat la ax cum ti-am zis? Are joc? Oricum, ai luat-o ieftin! E buna turbina de 1500cc. Tie oricum iti trebuie o turbina mica, cu presiune joasa si lag mic. In ce stadiu mai esti? Nu are joc. Din pacate locuiesc intr-o zona unde sabatorile religioase au devenit o scuza social pentru puturosi, azi e sabatoare si cum sunt multi puturosi nam unde sa ma duc sa ma apuc de sudat. Nu am gasit nicaieri teava de INOX, cred ca am sa decupez mufa de pe galeria originala si am so sudez pe galeria mea de Dacie |
--------------------
Dacia
Nova
1997 1600cc
- SV 03 TKL
|
|
vacarosie200 |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 5 February 06 ![]() |
QUOTE(ROBY 06-TFA @ 11 Jun 2006, 22:51) Asta e turbina: Attached thumbnail(s) S2020102.JPG ( Size: 60.5k ) Number of downloads: 429 S2020103.JPG ( Size: 50.21k ) Number of downloads: 408 S2020104.JPG ( Size: 46.77k ) Number of downloads: 390 S2020105.JPG ( Size: 51.93k ) Number of downloads: 407 S2020106.JPG ( Size: 57.15k ) Number of downloads: 402 |
--------------------
Dacia
Nova
1997 1600cc
- SV 03 TKL
|
|
SiloS |
![]()
Post
#68
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
am intrebari pentru tine :
-cum o sa reglezi presiunea de functionare ? -cum o sa realizezi racirea ? -ai de gand sa montezi intercooler ? -cu carburatoarele cum ramane ? -dar cu raportul de comprimare ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
vacarosie200 |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 5 February 06 ![]() |
QUOTE(SiloS @ 12 Jun 2006, 21:58) am intrebari pentru tine : -cum o sa reglezi presiunea de functionare ? -cum o sa realizezi racirea ? -ai de gand sa montezi intercooler ? -cu carburatoarele cum ramane ? -dar cu raportul de comprimare ? -presiunea o so regleze un " meserias " in service -turbina are circuit de apa (circuitul turbinei il leg in serie cu circuitul vaporizatorlui de gaz astfel incat apa care iese din vaporizator sa intre in turbina, iar iesirea din turbina intra in circuitul mic unde intra vaporizatorul ( daca incalzeste prea tare o leg in serie si cu caloriferul din masina ), ramane de vazut problema asta -nu nam hotarat inca in privinta intercooler-ului, sar putea sa nu fie nevoie daca turbina are racire cu apa -se pare ca gazul are suficienta cifra octanica inca sa nu fie nevoie de micsorarea camerei de ardere, daca totusi va fii necesar voi folosii o garnitura de chiuloasa groasa Turbo Dacia trebuie privit ca un proiect care fa fii realizat in viitorul apropiat, drept pentru care va rog frumos sa intelegeti ca nu am raspunsuri la orice intrebare. Am renuntat la ideea construiiri unei noi galerii de evacuare, voi pastra galeria originala voi voi confectiona o flansa intermediara pt prinderea turbinei de galerie. |
--------------------
Dacia
Nova
1997 1600cc
- SV 03 TKL
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#70
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(vacarosie200 @ 12 Jun 2006, 23:26) -nu nam hotarat inca in privinta intercooler-ului, sar putea sa nu fie nevoie daca turbina are racire cu apa ![]() This post has been edited by tm8bnz: 13 Jun 2006, 12:55 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#71
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
normal cu castrol 10w60 ca arata ca noi.e ulei nu gluma.dar
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
vacarosie200 |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 5 February 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Nova
1997 1600cc
- SV 03 TKL
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#73
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Pai turbina e racita cu apa pentru ea insasi nu pt a raci aeru ce il sufla catre motor...
Poate sa nu fie racita cu apa si tot acolo esti... |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
SiloS |
![]()
Post
#74
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Tu asculta-l pe bnz , ca el a facut ceea ce tu doar visezi .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Muttley |
![]()
Post
#75
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(vacarosie200 @ 13 Jun 2006, 15:08) Nu vad legatura dintre intercooler si volumul camerei de ardere. De fapt, ar exista o legatura indirecta, si anume aceea ca prin racirea amestecului cu ajutorul intercoolerului probabilitatea aparitiei detonatiilor scade. Dar acest lucru ar permite micsorarea camerei de ardere si nu marirea ei cum insinuezi tu... Oricum, in linii mari n-au treaba una cu alta. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SiloS |
![]()
Post
#76
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
In linii mari , vacarosie stie sa monteze o turbina . In amanunt , nu prea . Mai are multe probleme de rezolvat ... probleme de care el nici macar nu a aflat .
@vacarosie : - o sa mergi cu axa cu came stock sau ... ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Muttley |
![]()
Post
#77
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ar trebui sa functioneze bine cu cea standard...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
payty |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SiloS @ 13 Jun 2006, 22:27) In linii mari , vacarosie stie sa monteze o turbina . In amanunt , nu prea . Mai are multe probleme de rezolvat ... probleme de care el nici macar nu a aflat . @vacarosie : - o sa mergi cu axa cu came stock sau ... ? pentru turbo, i-ar trebui o axa cu came cu durata mai mica. Cea de dacie are 260 de grade parca. Aia de alpine turbo are vreo 240 parca(doar ca exemplu, pentru ca nu merge cu chiulasa de dacie). Deci in orice caz nu ar trebui marita durata. This post has been edited by payty: 13 Jun 2006, 21:35 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#79
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Are 264 cea de Dacie, iar la o presiune redusa ar trebui sa se comporte multumitor...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
payty |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
vacarosie200 |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 5 February 06 ![]() |
QUOTE(SiloS @ 13 Jun 2006, 22:27) Mai are multe probleme de rezolvat ... probleme de care el nici macar nu a aflat . @vacarosie : - o sa mergi cu axa cu came stock sau ... ? Sunt sigur ca ...... da voi merge babeste, din aproape in aproape, singurul lucru pe care il sper cu adevarat esta sa nu imi explodeze blocul motor ![]() da o sa merg cu axul cu came original..... nu schimb ABSOLUT nimic la motor.....doar adaug o turbina |
--------------------
Dacia
Nova
1997 1600cc
- SV 03 TKL
|
|
vacarosie200 |
![]()
Post
#82
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 5 February 06 ![]() |
QUOTE(tm8bnz @ 13 Jun 2006, 19:45) Pai turbina e racita cu apa pentru ea insasi nu pt a raci aeru ce il sufla catre motor... Poate sa nu fie racita cu apa si tot acolo esti... cum sa-ti explic? ( nici eu nu stiu da ma bag in seama ) .... intre evacuare si pompa sunt 2 corpuri diferite: 1 corpul de apa 2 corpul de ungere este suficient spatiu intre evacuare si pompa ca sa am un transfer termic foarte mic ( cel putin asa cred acum, dar ramane de vazut ) Stie cineva ce temperatura au deobicei gazele care ies din turbina catre admisie? |
--------------------
Dacia
Nova
1997 1600cc
- SV 03 TKL
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#83
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
la ce-i care vrei sa le raspunzi dai QUOTE la fiecare apoi dai addreply ca sa nu postezi de 100 ori...
This post has been edited by cristigeo69: 13 Jun 2006, 23:18 |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
Muttley |
![]()
Post
#84
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#85
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#86
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
QUOTE(vacarosie200 @ 13 Jun 2006, 23:30) cum sa-ti explic? ( nici eu nu stiu da ma bag in seama ) .... intre evacuare si pompa sunt 2 corpuri diferite: 1 corpul de apa 2 corpul de ungere este suficient spatiu intre evacuare si pompa ca sa am un transfer termic foarte mic ( cel putin asa cred acum, dar ramane de vazut ) Stie cineva ce temperatura au deobicei gazele care ies din turbina catre admisie? Ceva nu e in regula aici,incep sa cred ca acest user este un vechi user undercover care acum face misto de noi...problemele de care te lovesti tu sunt mult prea simple si le rastalmacesti in asa fel in cat sa te credem prost si sa ne infiripam aici ca "maestrii" ![]() ![]() In fine,daca ma insel,incerc sa deslusesc dilema ta... Tu ai impresia,probablic,ca,caldura degajata de turbina(asa se numeste corpul ala de evacuare) nu ajunge sa se propage pana la compresor (acea pompa de care tu vorbest) datorita corpului in sine a turbinei care ar fi racit cu apa... Racit e impropiu spus pt ca tu o sa ai acolo 80gr temperatura apei,care dupa trecerea prin turbina va iesii mai mult sub forma de vapori de cat lichida...iar temperatura ideeala a aerului ce intra in motor trebuie sa fie sub 15gr. Hai sa zicem ca trecem cu vederea faptul ca aerul se incalzeste in compresor datorita materialului cald,si daca ar fi numai asta problema ar fi ok...cand de fapt aerul se incalzeste prin simpla lui comprimare...ia zguduie nitroglicerina intr-o canistra sa vezi ce se intampla ca sa intelegi cam caer e ideea cu frecarea moleculelor intre ele. P.S. corpul de evacuare e acelasi cu corpul de racire,doar ca sunt alte canale prin care trec... |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
vacarosie200 |
![]()
Post
#87
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 5 February 06 ![]() |
am o problema: se pare ca daca fac prinderea turbinei, pe galerie, cu flansa , turbina e prea aproape sau atinge planetara la o groapa....incep sa intru in detalii, nasoala problema, cred ca revin la ideea unei galerii de evacuare din inox, imi puteti spune mai multe detalii tehnice despre constructia unei galerii de evacuare astfel incat sa nu am pierderi...?
|
--------------------
Dacia
Nova
1997 1600cc
- SV 03 TKL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 01:17 |