DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Incarcare la Dacia 1310

NCR
post 7 Jan 2011, 18:14
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 13 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(NCR @ 5 Jan 2011, 13:36)
am inteles, o sa schimb releul ala si sa vad ce zice. Merci, revin cu info dupa!
*


am rezolvat...am schimbat releul, am gasit la 25ron icon_mrgreen.gif si am schimbat si condensatoru de la alternator care a fost 6,5 ron si acuma incarca normal 13,8 si numai are probleme biggrin.gif multumesc!


--------------------
Dacia 1310 L 98 - IF 01 NMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 8 Jan 2011, 00:58
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(danut1981 @ 7 Jan 2011, 11:37)
...a ars faza scurta de la becuri si am ramas fara becuri,vina imi apartine cand am alimentat becurile de la alternator prin relee de protectie nu am pus o siguranta pe + permanent care alimenteaza releurile!
*



O sigurantä fuzibilä pe circuit e foarte recomandabilä dar ea nu se arde la cresterea tensiunii ci a intensitätii - cazul unui scurt , deci nu va proteja becurile .

Cresterea tensiunii este provocatä cel mai adesea de lipsa masei alternator-releu încärcare (tresa aia färä izolatie ruptä sau prinsä pe ruginä sau vopsea ... ).

"Kiraly" , în cazul täu e normal sä creascä tensiunea la deconectarea firului de referintä , practic tu elimini "soferul" unei masini la coborîrea unei pante - cine vrei sä mai calce"frîna" ?


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 16 Feb 2012, 13:13
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




salut ma supara si pa mine la culme incarcarea:(
am remediat alternatoru tot ce tine de schimbat si curatat,am curatat acele suruburi care prind releul de incarcare pa caroserie,fara consumatori 13,78 acu din bord sa duce pa zona hasurata.am as incerc sa pun un releu de incarcare mecanic.L-am montat si cand am masurat tenisiunea imi incarca peste 16 volti,si scoate fum pe sub el sad.gif .acum vreau sa stiu si eu de unde trebuie sal reglez sau ce pot schimba la el ca sal fac sa mearga(mai am inca vreo 4 rele din acestea mecanice donatoare de piese daca e)

This post has been edited by r3d: 16 Feb 2012, 17:06

Attached thumbnail(s)
16022012025.jpg ( Size: 850.94k ) Number of downloads: 240
16022012026.jpg ( Size: 609.88k ) Number of downloads: 260


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 16 Feb 2012, 20:51
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si in prima si in a doua poza, ai deasupra releului (a bobinei), o lama de otel care se sprijina pe o rozeta dintata, ce are pe centru un surub. Slabesti putin surubul incat sa poti roti de rozeta, dar ceva mai greoi, sa nu se deplaseze singura. Rotind de rozeta intr-o parte sau alta, cama ei va tensiona sau slabi presiunea exercitata de lama de otel, facand ca miezul mobil pe care e lama de otel, sa fie atras mai greu sau mai usor, modificand incarcarea. O miscare de 1mm poate modifica cativa volti. Problema se pune, atunci cand vei aprinde luminile, dupa ce reglezi fara ele. La turatia de 2000-2500, rotesti de rozeta pana ai tensiunea de incarcare 14,2V si apoi aprinzi luminile sa vezi daca cu ele aprinse, ai aceeasi tensiune. Daca nu e in jurul a 14V, va trebui sa reglezi si din celelalte doua suruburi de la partea opusa rozetei, la baza bobinei, dar operatia e foarte complicata, dureaza si peste o ora sa-l poti potrivi. Daca nu te incumeti, mai bine lasi asa reglat doar din rozeta. Conteaza mult distanta intre contactele de jos, care se regleaza, distanta intre miezul mobil si cel fix, care si ea se regleaza, de aceea spun ca e mai complicat, dar nu imposibil. Se poate regla sa incarce constant, la otice sarcina. Ca iesea fum, poate sa fie de la praful depus pe cele trei rezistente de dedesupt, care se incalzesc, fiind din nichelina.

This post has been edited by PH-06-BOA: 16 Feb 2012, 20:55


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Feb 2012, 22:26
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(PH-06-BOA @ 16 Feb 2012, 20:51)
. Ca iesea fum, poate sa fie de la praful depus pe cele trei rezistente de dedesupt, care se incalzesc, fiind din nichelina.
*


sau grasime


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 17 Feb 2012, 09:27
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




am sa incerc sal curat bine de praf si dupa sa ii fac reglajele multumesc pentru raspuns


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 17 Feb 2012, 10:45
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




Cel din prima poza nu mai are nichelina de lînga condensator ...


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 17 Feb 2012, 14:51
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




nu vrea deloc:( imi incarca 16v, mai bine cumpar un releu de incarcare cu fir de referinta poate ala ma ajuta mai mult.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Feb 2012, 21:49
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Poza e cam neclara, dar au fost releie care n-au avut rezistenta, altele fara condensator, unele au o dioda.Fiecare dupa cum l-a taiat capul.

Spui ca nu merge, dar n-ai spus ce-ai facut. Daca nu e complet, n-are cum sa mearga. Uita-te atent la ele.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 18 Feb 2012, 00:48
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




Recomand releu cu fir de referinta conectat corect ! Si o tresä suplimentarä de masä motor-caroserie nu vine deloc räu ...

This post has been edited by mecanick_maverick: 18 Feb 2012, 00:52

Attached thumbnail(s)
Mi_instant_nea_2.jpg ( Size: 104.66k ) Number of downloads: 151


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 18 Feb 2012, 12:04
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




am revenit cu o poza mai clara.am studiat mai atent cele 2 rele si la unu din ele (pa cel care lam incercat eu) lipseste acea spira,si pare si carbonizat locu unde a fost

Attached thumbnail(s)
18022012027.jpg ( Size: 676.44k ) Number of downloads: 152


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 Feb 2012, 20:26
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Da, e nichelina. Nu se poate cositori in siguranta mare.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 23:37
Forum Renault