Ambreiaj D1300
![]() ![]() ![]() |
Ambreiaj D1300
CHE |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 24 October 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dcab 4x4-1.9D
2006/ peugeot 308 - 1.6 hdi
2008
- B xx MAH / B xx MAH slalom printre .... masini....
150cp .... amandoua |
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
1. mergi aiurea daca ai probleme doar dupa 30k ... io am achimbat pe la 80k la 1300. Faci parte cumva din cei care stau tot timpul cu piciorul pe am breiaj si il apesi chiar si atunci cand pui frana doar ca sa incetinesti?
2. normal ar fi sa fie in jur de 1 mil manopera (eventual mai putin, chiar mult mai putin) 3. daca zici ca l-ai schimbat acu' 30k de km, in functie de uzura (pe care o vezi cand da mecanicul jos motorul) ai putea sa schimbi doar ferodourile de pe disc, ca discul in sine nu prea se uzeaza si placa destul de greu. Ai putea sa mai schimbi si rulmentul (nu de alta dar nu costa o avere) 4. nu cred ca poti sa pui ambreiaj mare pe 1300, oricum daca se poate, sigur tb sa schimbi volanta |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
CHE |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 24 October 03 From: Bucuresti ![]() |
nu nu fac parte din cei care schimba 2-3 pe an...Sunt 2 posibilitati:
Anul asta am facut f multe drumuri la munte.Mi-am luat o casa in vf de deal ...Drumul e groaznic si la urcus am incins-o de vreo 2-3 ori asta vara. Sau am nimerit eu un disc prost/cu arcuri moi sau ferodou prost... Pe cel vechi l-am schimbat la 80-90k.... |
--------------------
dcab 4x4-1.9D
2006/ peugeot 308 - 1.6 hdi
2008
- B xx MAH / B xx MAH slalom printre .... masini....
150cp .... amandoua |
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
sau .....
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
n-are nici o legatura cu urcatul ... eu cu primul disc am urcat si coborat de nu s-a vazut ... deci e clar => ai nimerit unul prost
io zic sa incerci doar ferodouri (bineinteles depinde si de cum arata discul/arcurile) oricum, bafta si fa-o repede inainte sa-ti intre in volanta |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
CHE |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 24 October 03 From: Bucuresti ![]() |
roadrunner...ce trebuie sa iti lamuresc?
|
--------------------
dcab 4x4-1.9D
2006/ peugeot 308 - 1.6 hdi
2008
- B xx MAH / B xx MAH slalom printre .... masini....
150cp .... amandoua |
|
cristimm |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Este posibil sa fi fost reglat cablul prost.
Avand in vedere ca manopera e destul de mare sfatul meu este sa schimbi si rulmentul, eventual si placa de presiune. |
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
crm |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti ![]() |
eh si eu am probl cu ambreajul ,cand plec de pe loc huruie ne mai vb cand merge motorul si stau pe loc il apas si face unpic de zgomot . Am 70000 km
|
-------------------- B-00-CRM
|
|
Marty |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Rulmentul de presiune!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
exact!
daca fluiera numai la debreiere...e rulmentul. cum spunea cineva mai sus....manopera e destul de scumpa pt ca tre` sa dai ori motorul jos,ori cutia. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
crm |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 13 February 03 From: Bucuresti ![]() |
mi fratzilor, mie imi huruie incet cand am apasat complet ambreajul si cand plec de pe loc face huuruur :roll:
|
-------------------- B-00-CRM
|
|
paulp |
![]()
Post
#12
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Rulmentul de presiune sau floarea aia de la placa de presiune.
![]() Sorry, nu se repara, se inlocuiesc ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
rulmentul se poate pune intr-o cutie metalica cu vaselina si se pune pe foc.asta daca nu e foarte mult uzat....
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
paulp |
![]()
Post
#14
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Se adauga Knorbita si iese o supita de rulment sa te lingi pe placa de presiune
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
si se serveste cald cu un pahar de antigel
![]() ![]() |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#16
|
Unregistered ![]() |
Hmmm
eu is membru nou.. nu am mai lucrat niciodata cu forum-uri si din astea grele.. da as vrea sa ma intreb ceva... Am o buba... undeva.. si eu... ca am dacie 1300 Asa.. acuma... cand apas ambreajul scartie!!! asta tinand cont ca o fo masina lui tata si el o are din 82 si nu io scimbat decat setu motor la vreo 120.000 km... asa... nimica altceva cablu de ambreaj si placa de presiune si restu-s veci ca masina.. acuma... intreabare... de ce scartaie pedala.. sau ce poate scartai cand apas...pe pedala... apoi... de multe ori ![]() cand vreau sa o bag intra-1-a ori mere in spate ori se tureaza in gol si se agita ca un pespi.. poa sa fie larg cablu sau... sa-mi fie bulita cutia de viteze? eu ma gandesc la cutie ca-n vara am facut o chestie cam nepreaindicata.. coboram de la piatra craiului cu a 4 la 90 si i-am dat a 2-a intr-o curba... so o parait ceva... da dupa vreo 10 km o mers iara normal.. acuma cand o bag intra- doua caraie de mi frica sa nu se dezmembreze.. si inca ceva.. ii voie sa se miste stanga-dreapa .. putin da vizibil pedala de ambreiaj si si de frana? is legate cumva intre ele? multumesc.. astept raspunsui la dnkrozalex@yahoo.com |
-------------------- |
|
dragOn |
![]()
Post
#17
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
1. ești incoerent, m-ai amețit de tot!
2. Pedala care scârțâie trebuie unsă sus la îmbinări 3. Când i-ai dat a 2-a ai uzat mult planetare, distribuție... (mai multe) 4. Dacă cârâie urât poate fi de la un ambreiaj f. uzat, prost reglat sau cutia de viteze bușită 5. pedalele de frână și ambreiaj nu sunt legate între ele, trebuie strânse piulițele să nu se mai miște! |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#18
|
Unregistered ![]() |
![]() pedala scartiaie.. de cand o shtiu eu.. da cand scimb vitezele ma omoara.. se aude cum s-ar freca franele la tren... cand se opreste in gara.. la fiecare apasare.. dupa un drum de bucuresti din cluj innebunesc datzi seama ![]() 2). cu ce so ung si unde da-mi detalii de poti b-07-uex 3). shtiu dar nu am avut ce face... ca era nisip pe jos si de puneam frana eram ingeras si cantam la harpa acuma ![]() 4).dintra 3 -ntra 2-a caraie urat de tot daca am viteza mai mare de 40 la ora.. in cartea masini scrie ca cu a 2-a pot mere 80 da mai mult de 60 si ceva nu am reusit niciodata ...L:)) 5).intr-o zi am observat ca daca apas pe ambreiaj se misca si frana.. ma gandeam si eu ca nu pt fii legate intre ele.. dar noah... |
-------------------- |
|
dragOn |
![]()
Post
#19
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
2. cu vaselină unde exact nu știu pentru că nu mă lasă burta să mă bag până acolo.
![]() ![]() 4. în carte scrie că viteza max într-a 2-a e 80, asta nu înseamnă că tre' s-o și prinzi! |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#20
|
Unregistered ![]() |
![]() aia-i de shtiut.. dar noah.. 60 numa? scrie in carta 14 secunde pana la suta mie imi prebe 16 .. da mere |
-------------------- |
|
ghc |
![]()
Post
#21
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare si La multi ani!
Ca toate berlinele noastre de ani de zile are si a mea o hiba cu ambreiajul / cutia de viteze: mi-am mancat toti nervii pana am aflat cum sa schimb intr-a treia dupa un repaus de 6 ore: turez motorul foarte tare in a doua, altfel nu intra nici cum. Mai mult, din a patra in a treia merge numa daca trec si prin a doua (fara sa las ambreiajul). Ce ziceti de asta? Inca o chestie: cand schimb din a patra in a cincea (pe la 90 km/h, 2800 - 3000 ture) motorul imi "suna" la fel de turat si in a cincea, dar pot sa merg linistit pana la 120. Cel de la care am luat masina mi-a zis ca a schimbat recent discul. |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
Marty |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Probabil ca a schimbat discul cu Dolanescu pentru unul cu Gabi Lunca! Nu prea suna a problema de disc/placa/rulment, mai degraba as spune sa te pregatesti pentru o remaniere de cutie (din pacate).
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
ghc |
![]()
Post
#23
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE remaniere de cutie (din pacate). O mai las putin pana o pierd pe drum... sper sa se intample aproape de casa :roll: |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#24
|
Unregistered ![]() |
Salutare si La multi ani!
Ca toate berlinele noastre de ani de zile are si a mea o hiba cu ambreiajul / cutia de viteze: mi-am mancat toti nervii pana am aflat cum sa schimb intr-a treia dupa un repaus de 6 ore: turez motorul foarte tare in a doua, altfel nu intra nici cum. Mai mult, din a patra in a treia merge numa daca trec si prin a doua (fara sa las ambreiajul). Ce ziceti de asta? Inca o chestie: cand schimb din a patra in a cincea (pe la 90 km/h, 2800 - 3000 ture) motorul imi "suna" la fel de turat si in a cincea, dar pot sa merg linistit pana la 120. Cel de la care am luat masina mi-a zis ca a schimbat recent discul eu de multe ori nu pot so bag intra-n1-a si-i dau 4 -3 si apoi 1... ca altfel nu-mi mere eu ma gandesc ca-i gata... ceve prin cutie.... |
-------------------- |
|
ghc |
![]()
Post
#25
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE eu de multe ori nu pot so bag intra-n1-a si-i dau 4 -3 si apoi 1... ca altfel nu-mi mere Din cate stiu eu la majoritatea berlinelor e asa: nu poti schimba a-ntaia numai daca opresti de tot masina. Si, in principiu, la viteza de bagat in 1-a poti merge linistit cu a doua (daca n-ai vreun BMW nervos in spate :shock: ). Asta nu-i mare problema: gandeste-te la mine ca plecam de acasa si nu puteam schimba a treia... vad ca esti din Cluj, eu stau pe Turzii... si din cand in cand o iau la deal... acum am gasit metoda: o turez nebuneste in a doua, calc ambreiajul, astept sa scada turatia pana pe la 900 (ralanti) si dupa aia schimb fff rapid a treia. Asta se intampla numai la prima schimbare. Dupa aia merge unsa... :?: Cred ca daca s-ar face un manual de schimbat vitezele la Dacii (berline, nu ma pronunt asupra altora) ar avea cel putin 500 de pagini... ![]() |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
DACIA-Wrc |
![]()
Post
#26
|
Unregistered ![]() |
mda .. eu stau pe andrei mureshanu... aproape nu
![]() |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#27
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Oameni buni, dar voi de sincroane la cutie ati auzit????
1. cine zicea ca a dat a 2-a la 90, probabil a bulit sincronul de a 2-a 2. cine zicea ca ii intra a 3-a doar dupa ce tureaza ffffffff mult motorul, sigur e dus sincronul normal, din orice viteza se poate baga in orice viteza, fara nici o dificultate. Acest lucru este posibil datorita sincroanelor. Singura exceptie e treapta de mers inapoi care nu are sincron. La autobuzele alea romanesti ffff vechi, daca tineti voi minte, caraiau cutiile alea de le luau dracii cand pleca nenea soferu, stiti de ce???? pt ca acele cutii minunate, nu au sincroane ... Asa ca, daca aveti probleme cu sincroanele, .... aaaaaaaaaa, mai bine le lasati asa, ca personal nu am vazut mecanic care sa faca o cutie sa mearga BINE.... daca e grav, adica chiar nu intra, etc, atunci merita desfacuta cutia, dar de cineva de incredere ... |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ghc |
![]()
Post
#28
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE 2. cine zicea ca ii intra a 3-a doar dupa ce tureaza ffffffff mult motorul, sigur e dus sincronul Eu ziceam, merci de raspuns... dar mai ziceam ca asta se intampla numai dupa ce sta masina cateva ore. Dupa ce reusesc prima schimbare in a treia nu mai am probleme. Tot de la asincroane :wink: ? |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
Ov |
![]()
Post
#29
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
or fi gresit aia materialul din care au facut pinionul de a 3-a si se dilata diferit de celelalte
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ghc |
![]()
Post
#30
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 09:33 |