DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Muzica la volan

AAlpine1
post 28 Nov 2004, 02:12
Post #31


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




eu miam pus pe masina o baterie mai mare bosch si nu am nici o problema; mai am montate pe masina si subwoofer + statie !


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premiumfaraplumb
post 28 Nov 2004, 15:10
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 24 November 04




Eu am o dacie 1310 din 88.
Mi-am cumparat un panasonic mp3.wma la 7mil jumate, am sony explode pe fatza (1200 de la flanco) si pioneer ovale pe spate (2500 tot de la flanco).

Ce sa va spun, 0-40 este volumul. Ehh pe la 25 cand intra bassu tare rau observ fluctuatzii in lumina de la bord si la acul de la ulei smile.gif. se aude bine muzica nu ma plang, singurul motiv din care nu dau mai tare este ca mi-e frica sa nu mi se sparga luneta sau sa se crape.

O sa ma duc la un electrician sa mi-o izoleze si sa mi-o faca sa nu iau foc. Oricum cu 15 mil iti zic eu ca faci senzatie la stop.
mi-am pus si 3 neoane in masina, zici ca e discoteca 2 mov si unu alb de 30 centimetri llumina alba e pus in dreptul capului putin mai in spate pe mijlocul "tavanului", am electricianul meu bengos, mi-a pus neoanele toate la buton.

se cam umple de ele pe bord dar... ce sa fac pana imi iau masina, o fac pe asta de cartea recordurilor. smile.gif

bafta


--------------------
DACIA 1988 DACIA DELTA - B-20-EEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaMustang
post 29 Nov 2004, 15:57
Post #33


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 60
Joined: 27 November 04
From: constanta




mai baieti mai
1)ca sa n-ai probleme cu bateria (indiferent daca ai sau nu amplificator) iti trebuie neaparat un CONDENSATOR de 0,5 farazi minim (de fapt mai mici nici nu exista) care se gasesc la orice distribuitor serios de scule audio-exclus flanco,metro (pretul pleaca de la 4.000.000)
2)in nici un caz nu tre' sa pui baterie mai mare (daca va aude un electrician adevarat va rade in nas) pentru ca alternatorul de dacie nu suporta mai mult de 60 A
3)cu 15 milioane iti cumperi:un mp3 pioneer deh-p3600mp (8.500.000) + 2 boxe spate pioneer rotunde 20 cm 90w rms (3.500.000)-model ts-a2010 si 2 boxe fata pioneer rotunde 17 cm (2.700.000)-model ts-a1710 si nu mai trebuie nimic va asigur eu (decat eventualul amp. mono+subwoofer care costa in plus) sau mai sunt n variante daca vreti vi le spun tot eu
4)"premiumfaraplumb":daca tu reusesti sa spargi luneta cu ce ai tu pe masina iti cumpar eu 5 lunete de rezerva; eu am boxe de 25 cm 100w rms pe spate (adevarate, nu stifturi) si nu-mi fac probleme ca luneta nu e chiar geam de eprubeta capisci?

This post has been edited by DaciaMustang: 29 Nov 2004, 15:58


--------------------
dacia 1310 L berlina - CT-98-CPF
Cine sapa groapa altuia departe ajunge!
Cine se scoala de dimineata cade singur in ea!
(proverbe remix)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 29 Nov 2004, 18:09
Post #34


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Domnului cu DaciaMustang multumesc pentru incurajari....as mai da preturi in care ma pot incadra si eu pt ceva frumos pe masina plus ca ma gandeam la ceva pioneer...si multumesc chiar pt precizarea modelului de boxe si casetofon. Nu voi renunta la echiparea serioasa audio a daciei mele chiar daca acm am niste gioarse pe ea dar asta nu mai conteaza. Montarea acelui "CONDENSATOR" este ceva obligatoriu pt buna functionare a sistemului??? Intreb doar....nu ma pricep la dastea........multumesc mult. Daca mai aveti ceva detalii in legatura cu scule audio mai dati amanunte pt ca ma intereseaza.......nu ati pomenit mai nimic de tweetere (presupun ca acestea din comert nu sunt chiar bune ma refer la cele la 50.000 de lei) adik daca exista si pt ele un anumit model.....si inca o data multumesc mult de raspunsuri.......cu precizarea ca raman la parerea ca la dacia mea din '99 nu se merita sa bag mai mult de 15 mil in scule audio (deja 20 de mil e exagerat zic eu).


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 30 Nov 2004, 00:12
Post #35


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




eu am pe spate 2 boxe infinity de 110 vati nominali nu rms + subwoofer jbl de 200 de vati nominali deci depasesc usor 300 de vati nominali si nu am reusit sa sparg luneta !!!! nu a reusit gusu cu toyota celica care are muzica pe ea de peste 10000 € numai alpine capete de serie sa sparga luneta !!!!!!


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 1 Dec 2004, 23:54
Post #36


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




mai fratilor dar voi chiar ati luat-o razna cu sculele astea audio.Pai vreti sa se dezmembreze masina la semafor??? Doamne fereste....pai daca pui subwoofer plus ce puteri erau enumerate mai adineauri o iei razna de la atata muzica.Si mie imi place sa se darame masina de muzica dar cu subwoofer si sute de wats in masina deja e prea mult.Totusi sa duduie masina dar nu sa se descentreze.Pai la domnul cu boxe infinity si subwoofer cred ca trebuie sa cobori din masina ca sa asculti muzica ca inauntru volumul te rupe.Oricum tineti-o tot asa.Si multumesc inca o data de raspunsuri.Sin inca ceva...care e faza cu condensatorul ala....sincer nu am mai auzit la nimeni de chestia asta....tweetere se pun si pe spate si daca se pun se monteaza pe usile spate sau langa boxele de bass adik la luneta acolo???


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 2 Dec 2004, 00:51
Post #37


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Am niste tweetere mai vechi. Cum pot sa le montez?! In paralel cu boxele sau in serie. Boxele de pe masina sunt de 4 ohmi, la fel si tweeter'ele iar casul este de supernova pe 4 cai.

This post has been edited by SGN_1310: 2 Dec 2004, 01:05


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gcristi
post 2 Dec 2004, 14:25
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 21 September 04
From: Bucuresti




Mi-a placut faza cu casetofonu care fura curent si da-ia bazaie . Nare nici o treaba si nu fura nimeni curent , pot fi doua cauze , brum de la motorasu casetofonului , folosirea de cabluri neecranate in interiorul acestuia , ceea ce ma indoiesc , a doua cauza tensiune nefiltrata suficient la alimentarea casetofonului , un condensator de vre-o 1000 uf la 16v iti va rezolva problema , nu confunda condensatorul despre care vorbesc cu cel de la aprindere !!! nu au nici o legatura.


--------------------
Dacia Super Nova - b-01-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 2 Dec 2004, 15:14
Post #39


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




am un prieten care cica ii bazaie casetofonul.eu iam zis sa schimbe condensatorii de la delcou si de la alternator.
in caz ca ii va mai bazai,sa faca ce zice gcristi? (cu 1000 microfarazi)


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gcristi
post 2 Dec 2004, 15:52
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 21 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(vierme_ha @ 2 Dec 2004, 16:14)
am un prieten care cica ii bazaie casetofonul.eu iam zis sa schimbe condensatorii de la delcou si de la alternator.
in caz ca ii va mai bazai,sa faca ce zice gcristi? (cu 1000 microfarazi)
*



Da eu zic sa faci asa wink.gif oricum un condensator in caz ca nu gasesti printr-un aparat defect poti sa il cumperi cred ca costa pana in 50.000 , se pune pe + si - de la alimentarea casetofonului , poti sa pui si la 25 v ca sa fii mai sigur ca nu o sa cedeze in caz ca releul de incarcare depaseste 16V. Testeaza si pe urma posteaza rezultatul sa vedem daca am dreptate (in casetofon in mod normal se gaseste deja un condensator de filtrare care probabil fiind la 12V a cedat nervos de mult ) asa ca punandul pe asta in plus readuci lucrurile la normal . BTW nu stiu ce producatori handicapati sa-u gandit sa puna condensatoarele la 12 V cand ele primesc 14 sau 16 etc e normal sa se arda si sa devina sarma , dar am intilnit situatia asta de cele mai multe ori, sau alta situatie este atunci cand condensatoru nu are o capacitate suficienta pentru a filtra bruiaju produs de minunata dacie , ca deh ei nu le pun pe dacii.


--------------------
Dacia Super Nova - b-01-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yKy
post 6 Dec 2004, 22:33
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 6 December 04




asa am patit si eu cand mi-am pus cd playeru pe janghina de dacie cum puneam frana cum se oprea muzica mai ales daca aveam farurile deschise am fost la un electro mecanic si mi-a facut niste reglaje pe la alternator si akum merge bine cel putin parerea mea e ca nu prea are ce cauta cd player in dacia berlina smile.gif

maifolosestesituvirguladincandincand

This post has been edited by Ov: 7 Dec 2004, 09:41


--------------------
dacia 1310 break - sv 22 com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Dec 2004, 17:14
Post #42


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Aproape c-o dau in boceala cand va citesc. Mai voi aveti toti alarma pe masini, nu? Nu d-alta, da' eu acu' o saptamana n-aveam 256.gif .
Scuzati-mi interventia, da'-i naspa rau sa-ti gasesti masina cu cracii-n sus si umilita, asa ca fiti mai destepti ca mine...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Dec 2004, 17:17
Post #43


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley_BTL @ 8 Dec 2004, 17:14)
Aproape c-o dau in boceala cand va citesc. Mai voi aveti toti alarma pe masini, nu? Nu d-alta, da' eu acu' o saptamana n-aveam 256.gif .
Scuzati-mi interventia, da'-i naspa rau sa-ti gasesti masina cu cracii-n sus si umilita, asa ca fiti mai destepti ca mine...
*


adica ? n-am inteles nimic din ce-ai vrut sa spui


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Dec 2004, 17:45
Post #44


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Am vrut sa spun ca inainte de mp3-player, statie, woofere s.a. chestii costisitoare, toti ar trebui sa-si puna alarma pe masina! Ceva ce eu am invatat "the hard way", adica niste stricati mici mi-au spart masina, mi-au zapacit bordul si mi-au luat casetofonul. Poate ca-i off-topic, da' trebuie tinut cont NEAPARAT si de alarma...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Dec 2004, 17:51
Post #45


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




mai bine cu asigurare, ca de furat, fura ei cu tot cu alarma zbierand


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag63kry
post 8 Dec 2004, 23:22
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 March 04




QUOTE(vierme_ha @ 2 Dec 2004, 17:14)
am un prieten care cica ii bazaie casetofonul.eu iam zis sa schimbe condensatorii de la delcou si de la alternator.
in caz ca ii va mai bazai,sa faca ce zice gcristi? (cu 1000 microfarazi)
*


Ce stiu eu despre condensatoarele astea....daca spun prostii, sa ma corecteze cineva.....Ele se monteaza pentru ca atunci cand duduie basul, sa nu mai ia curent din baterie in salturi, ci sa-l ia constant. Salturile de curent omoara bateria. De ce spun asta? Pentru ca , dupa parerea mea, in condensator se "acumuleaza energie"constant, apoi el o elibereaza asa cum ii cere statia de amplificare, adica in salturi. Ati observat si voi presupun acea "licarire" a becurilor de bord la fiecare bass mai puternic. Dc pui un voltmetru oriunde pe instalatia electrica, o sa observati ca de la aprox 13V cat are o baterie in repaus, in timpul bassului, ea scade pana la 9-10 v. Asta cred eu ca e rolul condensatorului de mare putere. Nu stiu unde am citit ,dar retin ca pentru o putere de 500 w rms iti trebuie un condensator de 0,5 FARAZI. Este o val foarte mare, iar aceste condensatoare se gasesc doar la firmele specializate de aria audio. Evident, pentru 1000W iti trebuie 1 F. Sper ca am fost destul de explicit.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag63kry
post 8 Dec 2004, 23:25
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 March 04




cat despre cei carora li se mai opreste casetofonul sau cd-playerul cand aprind faruri, stopuri frana, stergatoare si alti consumatori, am o singura solutie. GARANTATA : nu mai treceti firul de plus al casetofonului prin tabloul de sigurante. Trageti direct un cablu mai gros de la baterie. Oricum caset are siguranta lui. Asta nu inseamna sa nu izolati firul bine, sa faceti vreun scurt, ca va ia masina foc. PE BUNE !!!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Dec 2004, 09:37
Post #48


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




si eu mi-am tras fir gros (chiar nesimtit de gros) si nu mai clipoceste lumina in masina la bass, nici nu se mai opreste cd-ul la volum mare cu multi consumatori. Exista suporti de siguranta care se pun cu papuci pe fir. Eu asa am pus si am siguranta fff aproape de baterie (la o adica, sa se arda cat mai aproape de +)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Mar 2006, 02:50
Post #49


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Am si eu o intrebare, si asta mi se pare cel mai adecvat topic in care s-o adresez...

Am un amplificator mai slabut (2x25 W RMS) legat la 2 difuzoare mai maricele (90 W RMS fiecare). Amplificatorul este legat de HU prin cabluri RCA cu mufe RCA la ambele capete (amp si HU).
Cineva mi-a sugerat urmatorul montaj: la capatul dinspre HU, in loc sa las legat amplificatorul de HU prin mufele RCA ale acestuia, sa-l leg la doua dintre iesirile pt boxe. In plus, la acest montaj mi s-a zis ca trebuiesc intercalate 2 condensatoare. Respectiva persoana mi-a spus ca astfel puterea amplificatorului se va dubla ( blink.gif ), ceea ce mi-ar fi foarte util data fiind puterea mare a difuzoarelor...

Ce parere aveti? E viabila solutia? Si daca da, dati-mi va rog detalii legate de montaj (cum arata, cum si unde se monteaza acele condensatoare, cum se modifica cablul RCA astfel incat sa-l leg la iesirile pt difuzoare... si mai ziceti voi smile.gif ). Multumesc


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kristalloz
post 10 Mar 2006, 05:24
Post #50


Dacia Pimp


Group: Members
Posts: 220
Joined: 24 November 05
From: Tot in Romania...




Omu sfatul meu e sa iti iei o baterie de 66 eventual... si cablurile de curent sa fie cat se poate de groase (alea ce merg la baterie)... si pe posibil sa fie cu sigurante.... incorporate... spor..

This post has been edited by kristalloz: 10 Mar 2006, 05:24


--------------------
Dacia 1310 1982 - TM-06-DLA
Cretzu' for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Mar 2006, 09:13
Post #51


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Pai sfatul asta mi l-ai dat mie? huh.gif Nu prea cred...
Iar daca l-ai dat pt cei dinainte, e cam tarziu... happy.gif
Astept pareri smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kristalloz
post 10 Mar 2006, 21:19
Post #52


Dacia Pimp


Group: Members
Posts: 220
Joined: 24 November 05
From: Tot in Romania...




muttley mane la tine nu prea am ideei.... srry... sad.gif


--------------------
Dacia 1310 1982 - TM-06-DLA
Cretzu' for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 12 Mar 2006, 00:57
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




pt Muttley

din o statie de 25 de wati e cam greu sa scoti mai mult de 25 de w asa ca dute si cumpara alta statie mai puternica sau poti incerca varianta aceea si poate arzi intrarea in statie sau daca va functiona te vei alege cu o gramada de distorsiuni sad.gif si nu cred ca vrei asta

deci concluzie pune bani deoparte pentru alta statie


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 12 Mar 2006, 01:14
Post #54


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Pai si mie mi se paru suspecta ideea...
Dac-ar fi cum zicea ala, toti ar face asa...
Problema-i ca tipul cu ideea se cam ocupa cu montat si comercializat sisteme audio. Deci e de incredere, si nu cred c-ar fi avut motiv sa ma duca cu zaharelu'...

Oricum, mersi pt sfat smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panaionut
post 12 Mar 2006, 16:17
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 4 July 04
From: giurgiu




aceiasi problema am avut-o si eu pe o dacia 1300 fara nici o modificare sub capota (asa cum a iesit din fabrica) .Am un pionner deh-p5730mp de 4x50 si 4 iesiri coaxiale,4 boxe infinity (pe fata componnete de 16 si spate ovale) + woofer jbl de 150w cu amplificare pe el (teapa mea ca nu am stiut ca in timp decalibreaza amplificatorul pentru ca este pus in spatele tunului de bas).instalatia e buna pot sa dau volum 50/60 fara nici o distorsiune cu eq flat dar seara cu faruri aprinse nu puteam sa pornesc subul si nici cele 4 iesiri nu mergeau la volum mai mare de 23 daca mergeam la relantiu sau puneam frana.
Acum am rezolvat-o in felul urmator:
fir electric litat de cupru de 2.5 legata direct de la borna + a bateriei (am folosit mereu de 60-65 A).Nu mai am nici o problema

QUOTE(ag63kry @ 14 Apr 2004, 10:30)
Consider ca si muzica ' tare ' face parte din tunning, deci sper sa nu ies din aria forumului...
Pentru inceput...
Am un Cd-player JVC plus o statie si un subwoofer cam maricel. Consuma  mult. Problema este urmatoarea.Seara , cu faruri aprinse, cand pun si frana mi se opreste fiindca nu mai are curent. bateria intra pe rosu si daca nu il dau incet, mi se intrerupe, porneste, iar se intrerupe,etc...
daca cineva s-a mai lovit de o asemenea problema, il rog sa scrie aici cum a rezolvat-o.
e drept, diodele sunt mici, adica alternator tip vechi, releul este electronic(merge mai bine decat cel mecanic)....
am auzit ca trebuie un condensator de 500 mF sau un farad. de fapt nu stiu unde am citit ca pt 1000w Rms treuie 1F, pt 500 Rms 0,5F. probleme este...stie cineva unde pot gasi? de exemplu in afara erau 80-100 euroi...
le-ati vazut sigur...sunt tuburile acelea cu afisaj care se gasesc langa statiile de amplif ale masinilor de la expozitie si care iti bubuie capul...
am auzit ca alea se incarca si dupa aceea stai linistit. in plus, pulsurile de curent generate de basi imi omaoara bateia...ala se incarca constant de la baterie, iar basul 'trage din el'  , adica din condensator
*




--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudop
post 14 Mar 2006, 10:06
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 March 06
From: Iasi




Daca tot a fost reactualizat topicul ... am si eu o intrebare: ce alternator de "import" s-ar potrivi usor pe Dacie ? Ma gindesc la ceva de de pe o masina straina de la dezmembrari, ca unul nou ar fi prea costisitor. Intr-un post mai vechi spunea cineva de alternaotr de Pasat !? oricum trebuie ceva de 70A, ca la dacie are 50A si nu sunt deajuns.

De ce intreb asta ... am facut un mic calcul si am ajuns la concluzia ca pt o instalatie audio "normala" (HU de top, 4x50 + o statie 2x75W) as avea nevoie de un alternator de 70A pt a nu avea probleme de nici un fel cind: am faza lunga, lumini ceata, frina apasata, semnalizare pornita, eventual si bateria putin descarcata .. Da, nu conteaza cit de mare e bateria, daca a stat muzica pornita fara motor ea se descarca (doh) dar la pornirea motorului in loc sa dea curent in instalatie bateria consuma! ia cit ii trebuie sa se incarce, de aia in anumite conditii apar probleme si tot de aia cind bagi baterie noua ti se pare ca merge nemaipomenit. Asa ca poti sa pui si o baterie de 45Ah daca e noua si incarcata si merge muzica excelent, la inceput.


--------------------
dacia sandero 1.4 - is
oltcit club trs
aro 244
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 14 Mar 2006, 14:38
Post #57


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Da, alternator de passat (model vechi, anii '80), de golf 2, de audi 80, mai nou am aflat ca si de BMW, in principiu alternator BOSCH merge pe Dacie. La dezmembrari am gasit unul de 70A, dar baiatul de acolo mi-a sugerat sa nu-l iau ca are releul regulator cam dus, dar exista si cu amperajul asta... Am inteles ca se monteaza f simplu (trebuie un distantier pt prinderea pe bloc si se inlocuieste fulia cu cea de dacie...). Intr-adevar, alternatorul mai mare pare a fi alternativa pt condensator.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 17 Mar 2006, 23:50
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




eu sugerez sa vorbesti cu baiatu de acolo sa il iei mai ieftin pt ca releu se gaseste nou si e relativ ieftin eu am luat alternatoru bosch relativ moca de la dezmembrari si am pus releu nou si un rulment si merge super bine dar e numa de 50A totusi de 70 e un pic cam exagerat se va opune mult turatiei motorului al meu ia cam 200-300 de rotatii pe minut cu toti consumatorii porniti e vizibil pe turometru de aceea tre sa am relantiu peste 1000 ca altfel se opreste motorul sad.gif


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 17 Mar 2006, 23:54
Post #59


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Cat ai dat pe alternator si cat pe releu? Sa-mi fac o idee...
Si inca ceva: in afara de alternatorul propriu-zis, mai trebuie luate si ceva cabluri de pe masina de provenienta sau nu trebuiesc?

PS: mai am o intrebare, ca tuner m-a pus pe ganduri...
Eu stiam ca alternatorul franeaza motorul in functie de puterea consumatorilor in functiune, stiam bine sau nu?!?
Cu alte cuvinte, un alternator de Dacie la 32A sau un alternator de ce vreti voi la 200A, in conditiile functionarii motorului fara nici un consumator de exemplu, opun aceeasi rezistenta?
Apoi, tot conform celor stiute de mine, tot aceste 2 alternatoare, presupunand a fi porniti aceiasi consumatori (aeroterma, faza lunga, stergatoare, de exemplu...), ar opune tot aceeasi rezistenta?
Va rog, lamuriti-ma... blush.gif

This post has been edited by Muttley: 18 Mar 2006, 00:09


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihait
post 18 Mar 2006, 00:48
Post #60


Idei putine si fixe !


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 October 05
From: Bucharest




QUOTE(Muttley @ 17 Mar 2006, 23:54)
1. Eu stiam ca alternatorul franeaza motorul in functie de puterea consumatorilor in functiune, stiam bine sau nu?!?


2. Apoi, tot conform celor stiute de mine, tot aceste 2 alternatoare, presupunand a fi porniti aceiasi consumatori (aeroterma, faza lunga, stergatoare, de exemplu...), ar opune tot aceeasi rezistenta?

*



1. Stiai bine. Cu cat ii cresti sarcina, cu atat se va opune mai mult.

2. Asta nu prea este asa. In ipoteza ca abele furnizeaza 14.4V constant => ca ala de 32 A consuma o putere mai mica, iar ala de 200A consuma o putere mai mare.

This post has been edited by mihait: 18 Mar 2006, 00:55


--------------------
Dacia BK 1996 - Nan
---
N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 04:38
Forum Renault