DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme motor? Scoate fum

Aldor
post 21 Jun 2006, 08:25
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Azi dimin, in drum spre servici am oprit 2 minute sa-mi iau ceva si cand sa repornesc motorul nu mai misca deloc. Un clantz la primele 2 incercari cand ii dau contact si atat, dupa aia nici atat. Becurile din bord erau aprinse si cand ii dadeam contact atunci se stingeau, dar liniste de la motor, nu misca nimic. Am zis ca poate e ceva la baterie asa ca am impins masina cu niste baieti si a pornit.
De atunci motorul parca nu mai merge asa cum ar trebui, in a 1a a trebuit sa-mi tin tot timpul piciorul si pe ambreiaj ca aveam senzatia ca se opreste motorul (era trafic bara-la-bara si tot cu a 1a mergeam), auzeam uneori de la toba niste rateuri, scoate un pic de fum in esapament si parca nici nu trage asa cum ar trebui. In orice caz motorul nu mai merge cum mergea inainte.
Si toate astea dupa ce am oprit motorul 2 minute in drum spre servici, pana atunci a mers perfect.
Masina nu de mult mi-am luat-o, saptamana asta vroiam s-o duc la schimb de ulei, nivelul era foarte jos si i-am bagat un litru de ulei acum 2 zile, ceva romanesc.

Ce sa fac cu ea? Am un drum de cateva sute de km la sfarsit de saptamana... mad.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedala
post 21 Jun 2006, 09:13
Post #2


pedal2theMetal


Group: Members
Posts: 78
Joined: 24 June 04
From: Galati





Salut.
Trebuie sa dai mai multe descrieri ale defectului. Cum porneste acum, cum sta/nu sta la relanti, cum ce comporta cand o accelerezi normal in treapta. In principiu, descrie amanuntit ce nu merge bine.
Din faptul ca tu spuneai ca "scoate un pic de fum in esapament si parca nici nu trage asa cum ar trebui" deduc ca s-ar fi deteriorat garnitura de la chiulasa (presupunand ca inainte de nefericitul defect nu ar fi scos fum si motorul ar fi tras bine).
Da cat mai multe detalii (inclusiv anul masinii) si sigur o sa gasesti pe cineva care a mai trecut prin asta.

PS: ca observatie/atentionare, spuneai "nivelul era foarte jos si i-am bagat un litru de ulei acum 2 zile, ceva romanesc." Ce ulei aveai inainte, ai bagat exact acelasi tip/marca? Uleiurile nu trebuiesc amestecate.


--------------------
Dacia & Opel Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4 1998 - AstraG 1.6i 3 usi
"Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 21 Jun 2006, 09:21
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




In orice caz, inainte sa faci sutele de km. trebuie sa schimbi uleiul! Pune un ulei strain, nu romanesc. Vezi aici despre uleiuri: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4857
Iar legat de problemele cu motorul ar trebui intr-adevar sa dai mai multe detalii. Poate trebuie doar reglat aprinderea si/sau curatat carburatorul...

This post has been edited by tabek: 21 Jun 2006, 09:22


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 21 Jun 2006, 09:27
Post #4


Haha


Group: Members
Posts: 8.945
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




sau cand ai pornit-o aveai socul tras si atunci scoate mai mult fum + ai inecat-o(dar asta nu ar explica faptul ca motorul nu a schitat nimic).
uleiul nu se amesteca excl.gif
ai verificat apa, poate s-a supra incalzit motorul, a fiert-verifica culoarea apei in borcan.


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct03nut
post 21 Jun 2006, 09:33
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 14 March 06
From: Constanta




QUOTE(Aldor @ 21 Jun 2006, 09:25)
Un clantz la primele 2 incercari cand ii dau contact si atat, dupa aia nici atat. Becurile din bord erau aprinse si cand ii dadeam contact atunci se stingeau, dar liniste de la motor, nu misca nimic. Am zis ca poate e ceva la baterie asa ca am impins masina cu niste baieti si a pornit.

*



e o problema la partea electrica, verifica sa n-ai un scurt ceva, sau un fir intrerupt/contact slab la electromotor..bobina de inductie..etc etc., curata si bornele bateriei ..


--------------------
Honda CBR 600RR 2005 - CT-16-MSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 21 Jun 2006, 09:41
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




E o Nova GT din 98.

Acum am iesit 5 minute (sunt la servici) sa mai fac un "test" - am mers numai cativa metri cu ea ca nu am mai mult timp si nici loc pe aici - si acum mi se pare ca si-a revenit, nu mai face nici rateuri si merge "rotund". Singura problema ar fi ca relantiul e prea jos, pe la 500 ture, azi dimin. era OK la 700-800ture si de atunci nu am mai umblat la ea. Acum nici fum nu mai vad sa iasa.
Nu am idee ce ulei era inainte, ca fostul proprietar nu a stiut sa-mi zica, si masina e la mine de numai vreo saptamana. Am bagat ceva ulei romanesc, nici nu mai stiu de care, cu gandul ca e bun si ala pentru completare pentru astea cateva zile pana o duc sa-i schimbe uleiul.
Daca ma gandesc bine, poate ca problema a fost doar ca am inecat eu motorul ca il mai chinuiesc din cand in cand ca nu am reusit sa ma obisnuiesc cu nova inca, am condus ceva total diferit inainte.
Acum ma gandesc, ca poate ar fi bine s-o duc cat mai repede sa-i faca schimbul de ulei, poate chiar azi daca reusesc sa scap ceva mai repede de la serv.

Acum ca nu stiu ce ulei era inainte blink.gif la schimb pot sa-i bag orice?


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 21 Jun 2006, 09:48
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




QUOTE
Acum ca nu stiu ce ulei era inainte blink.gif la schimb pot sa-i bag orice?


Adica 15W40 sau 20W50... ceva firma mai cunoscuta, romaneasca sigur nu mai bag.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 21 Jun 2006, 09:49
Post #8


Haha


Group: Members
Posts: 8.945
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




vrei sa menajezi motorul il schimbi la 4-5 mii(cum fac eu) cu ulei/filtru romanesc+aditiv caspian. daca tot ai luat masina si nu stii istoria, mecanica ei sa verifici, eventual sa schimbi si uleiul din cutie, antigel, curea(cea veche pastreaz-o pt. rezerva) verifica licidul de frana, placutele, bujii, platina(eventual schimbate ultim. 3).of munca multa, dar mai bine acum decat mai tarziu.


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 21 Jun 2006, 09:58
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Din pacate nu ma prea pricep, asha ca .... mai bine servis .... alti bani cheltuiti.. ata ete.

Franele le-am verificat deja, (placutele sunt ok, lichidul la fel), atat am avut timp sa fac pana acum. Mi-ar trebui sa-mi iau o zi libera de la serv. sa pot s-o duc la servis sa-i faca restul si sa stau langa ea sa vad ce ii face ca nu am incredere in ajtia.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 21 Jun 2006, 10:02
Post #10


Haha


Group: Members
Posts: 8.945
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




eu zic sa folosesti ulei 20w50.este mai gros si se intelege mai bine cu motoarele mai vechi. da un search sau de descurci tu. s-a discutat mult pe forum cu privire la ulei, care este cel mai bun pt daciile noastre.


ai carburator dublu?

This post has been edited by wolfin: 21 Jun 2006, 10:02


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Jun 2006, 10:03
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(wolfin @ 21 Jun 2006, 10:49)
vrei sa menajezi motorul il schimbi la 4-5 mii(cum fac eu) cu ulei/filtru romanesc+aditiv caspian.
*



Daca faci tu o prostie, te rog sa nu mai recomanzi si la altii, ca o sa sughiti de la urarile de bine mai tarziu ! Nu e de ajuns cat de prost e uleiul romanesc, il mai botezi si cu posirca aia de aditiv, si numa bine iti faci varza motorul.
Un ulei bun, strain e tot ce e nevoie.

Asadar, Aldor, daca vrei sa-sti faci motorul din 50 in 50 de mii de km ca tot romanu posesor de Dacie, baga ce ti-a recomandat Wolfin. Daca preferi totusi sa te tina minim 150 000 km, baga semisintetic strain.

This post has been edited by argon: 21 Jun 2006, 10:08


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 21 Jun 2006, 10:12
Post #12


Haha


Group: Members
Posts: 8.945
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




150.000 km radmasa.gif
off topic
da de acord sa bagi ulei stain care este simtitor mai scump, uleiul este viata motorului, dar eu nu imi permit sa schimb uleiul la 5 mii km(pierde din propietati)+motorul este cat de cat uzat si il arde, "pierde" mult mai repede decat cel 20w50.

cand o sa imi iau masina noua, o sa schimb 5-7mii km uleiul cu semi sintetic sau chiar sintetic(ulei adus de afara nu adus in butoaie de 200 litrii si imbuteliat la noi(prietenii situ de ce))

This post has been edited by wolfin: 21 Jun 2006, 10:22


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Jun 2006, 10:14
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




post-336-1110552475.gif Da, a mea are 130 000, nu completez intre schimburi(8000 km)
Practic in 10 ani nu s-a umblat in motor, e sigilat.

Daca continuam discutia este topic de uleiuri, sa nu-i stricam topicul omului.

This post has been edited by argon: 21 Jun 2006, 10:19


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 21 Jun 2006, 10:16
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Dap, e dublu carb.

Acum am citit si topicul despre uleiurile de motor, vad ca toata lumea zice sa nu bag romaneasca... deci nu bag. O sa ma coste mai mult asa, dar sigur merita.
Masina e deja in 100.000km. Acum am vb la servis si numai maine pot sa ma duc la schimb de ulei, sper sa mai reziste pana atunci dry.gif
Chiar ieri am vazut la supermarket ceva uleiuri straine la 4L la 40RON-50RON. Ajunge un bidon de 4L? Cam cat e un filtru de ulei acum? Ca presupun ca neaparat tre' sa-l schimb si pe ala, desi asta care e in masina pare destul de nou.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Jun 2006, 10:17
Post #15


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




In astia 100 000 s-a umblat la motor? poate e schimbat setu la 90 000 si motoru e ca nou.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 21 Jun 2006, 10:24
Post #16


Haha


Group: Members
Posts: 8.945
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 21 Jun 2006, 11:14)
post-336-1110552475.gif  Da, a mea are  130 000, nu completez intre schimburi(8000 km)
Practic in 10 ani nu s-a umblat in motor, e sigilat.

Daca continuam discutia este topic de uleiuri, sa nu-i stricam topicul omului.
*




ai dreptate(ma refer la topic) biggrin.gif

cu privire la ulei citeste postul meu editat


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 21 Jun 2006, 10:29
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




QUOTE
In astia 100 000 s-a umblat la motor? poate e schimbat setu la 90 000 si motoru e ca nou.


As vrea si eu sa stiu asta. Vechiul proprietar a vandut masina prin intermediul a ceva cunostinta de al lui, nici la radiere nu a venit omu', ca a venit altcineva cu imputernicire si alte alea-alea, deci eu nu l-am vazut niciodata, nu am vorbit cu el.

Comparativ ca e in 100.000km, cand te uiti sub capota toate arata tare bine rolleyes.gif

Acum am tras iar o fuga pe afara, am pornit-o si totul pare ok, motorul merge bine, nici fum nu mai iasa.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 21 Jun 2006, 15:32
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Mda, deci pana la urma tot nu merge bine, am facut un drum de vreo 3 km si mergea ca o baba.

Intr' a intaia trebuie sa-i dau pedala aproape pana la max sa mishte si nu sare deloc, abia se taraste, apoi cand prind un pic de "viteza" si bag a 2a daca apas bine acceleratia merge dar nu are putere, mai ales pe deal in sus. Suna de parca nu ar merge toti cilindrii. Fum nu vad sa scoata. Nu pot s-o duc decat maine la mecanic si ma roade problema asta ca nu stiu ce sa fac. Unde sa ma uit? Pot sa fac eu ceva?


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 21 Jun 2006, 15:42
Post #19


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(argon @ 21 Jun 2006, 11:14)
post-336-1110552475.gif  Da, a mea are  130 000, nu completez intre schimburi(8000 km)
Practic in 10 ani nu s-a umblat in motor, e sigilat.

Daca continuam discutia este topic de uleiuri, sa nu-i stricam topicul omului.
*



Hai nu iti mai ridica atata in slavi masina aia. Eu cred ca tu bagi aici jumatati de adevaruri...CATE dacii sunt etanse atata timp, cate dacii nu papa ulei deloc chiar daca e in perfecta stare in conditiile in care motorul de la masa natura e gandit sa pape putin ulei...ca nu e ca motoarele astea noi care cica chiar nu papa.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 21 Jun 2006, 15:45
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Poate sa fie din cauza ca am bagat ceva ulei slab si ieftin romanesc? Nivelul era jos de tot cand am turnat un litru, tija nici nu atingea nivelul.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnn
post 21 Jun 2006, 16:28
Post #21


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 45
Joined: 20 September 05




QUOTE(Aldor @ 21 Jun 2006, 11:29)
Acum am tras iar o fuga pe afara, am pornit-o si totul pare ok, motorul merge bine, nici fum nu mai iasa.
*



Totul e bine cand se termina cu bine. smile.gif


--------------------
-- -- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnn
post 21 Jun 2006, 16:33
Post #22


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 45
Joined: 20 September 05




QUOTE(Aldor @ 21 Jun 2006, 16:32)
Mda, deci pana la urma tot nu merge bine, am facut un drum de vreo 3 km si mergea ca o baba.

*



Scuze, am crezut ca s-a rezolvat. mad.gif


--------------------
-- -- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 21 Jun 2006, 16:42
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




QUOTE(ct03nut @ 21 Jun 2006, 10:33)
e o problema la partea electrica, verifica sa n-ai un scurt ceva, sau un fir intrerupt/contact slab la electromotor..bobina de inductie..etc etc., curata si bornele bateriei ..
*



Dupa ce au impins-o baietii a mers o vreme, de atunci am mi pornit-o oprit-o de cateva ori, acum iar nici n-o misca... ma apuc atunci sa caut pe unde o fi scurt/contact slab... Cred ca m-ar ajyta un manual de Nova ca nu pot sa zic, ca-s meserias biggrin.gif

This post has been edited by Aldor: 21 Jun 2006, 16:42


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 21 Jun 2006, 16:46
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




QUOTE(cnn @ 21 Jun 2006, 17:33)
Scuze, am crezut ca s-a rezolvat.  mad.gif
*



Din pacate nu.. mad.gif acu mai si faza la partea electrica, mai intai trebuie s-o rezolv pe aia.. si dupa aia faza cu motorul. Cand e intr a'ntaia merge de parca ar fi in a 3a, abia se taraste, se mai si scutura uneori ... wacko.gif mad.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnn
post 21 Jun 2006, 16:59
Post #25


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 45
Joined: 20 September 05




In cateva zile va demara programul de innoire a parcului auto..............


--------------------
-- -- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 21 Jun 2006, 17:05
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




QUOTE(cnn @ 21 Jun 2006, 17:59)
In cateva zile va demara programul de innoire a parcului auto..............
*



Nope, de abia o saptamana e la mine, o repar tongue.gif

Daca se poate icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnn
post 21 Jun 2006, 17:47
Post #27


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 45
Joined: 20 September 05




Din alt subiect:

QUOTE(Aldor @ 21 Jun 2006, 16:56)
Thanks,

Acum m-am invatat deja cu vitezele si merge acceptabil smile.gif
Mecanicul la care am fost mi zis ca e foarte bine asa cutia, nu se poate face nimic cu ea, asa sunt Novele...
Cred ca va trebui sa caut alt mecanic smile.gif
*



Vezi: "TIMPUL LE REZOLVA PE TOATE!". Ai rabdare ca te inveti si cu celelalte.


--------------------
-- -- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 21 Jun 2006, 19:39
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Problema la motor am rezolvt-o.

A fost pana la urma ceva simplu de tot, dar cine e incepator...

Nu mergeau 2 cilindri din cauza bujiilor varza... pe care le-am schimbat si acu merge perfect.

Mai e problema la electricitate care am rezolvat-o temporar. Am apasat de cateva ori bendixul sau cum ii zice la chestia aia de la electromotor si a pornit dupa aceea. Maine cand o duc sa-i schimb uleiul o sa vedem ce putem face si cu partea asta.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Jun 2006, 19:43
Post #29


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(driverx @ 21 Jun 2006, 16:42)
Hai nu iti mai ridica atata in slavi masina aia. Eu cred ca tu bagi aici jumatati de adevaruri...CATE dacii sunt etanse atata timp, cate dacii nu papa ulei deloc chiar daca e in perfecta stare in conditiile in care motorul de la masa natura e gandit sa pape putin ulei...ca nu e ca motoarele astea noi care cica chiar nu papa.
*




M-ai si gasit ce sa ridic in slavi..zici ca e Touareg biggrin.gif Nu am zis ca nu papa, am zis ca nu completez. Dupa ce il schimb e la maxim pe joja, chiar umpic peste, si la urmatorul schimb e aproape de minim, dar nu scade sub, deci merge..cartea zice sa nu scada sub minim. Am masurat cat am scos la ultimiul schimb, si lipseau ~300 ml, in 8000 km nu e cinestie ce.

@ Aldor, vezi ca ti-a bagat benzina in ulei, daca ai mers asa...ar fi bine sa-l schimbi, si sa pui bujii de calitate pe viitor.

This post has been edited by argon: 21 Jun 2006, 20:05


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 21 Jun 2006, 20:32
Post #30


Haha


Group: Members
Posts: 8.945
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




sunt mai multe consumabile pe care trebuie sa le schimbi. le-am enumerat mai sus.-stiu ca ti-am spus si de bujii(este o lege "elementara" cand cumperi o masina fara sa ii stii istoricul sa schimbi...............)


argon
adica in 8 mii de km papa decat 300g huh.gif , si semi sintetic huh.gif .te numeri printe romanii fericiti cool.gif

This post has been edited by wolfin: 21 Jun 2006, 20:37


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 23:59
Forum Renault