DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

147 Pages « < 105 106 107 108 109 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?

panter1
post 25 Aug 2009, 23:36
Post #3181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(Merced @ 25 Aug 2009, 21:41)
panter1 imi zice ca nu a umblat la motor si dupaia imi zice ca a schimbat scaunele la supape. Ma nene voi daca intelegeti prin motor nedesfacut doar ca n-a fost schimbat setul, dar schimbati supape, scaune si alte dracii p-acolo, treaba voastra. Eu ma refer la chiulasa nemiscata de pe motor.
E o diferenta.
*



prietene un motor are asa.. Arbore cotit, cuzineti, biele, segmenti, pistoane, camasi, bloc motor,rampa culbutori, distributie, toate astea se ung cu ULEI, si depind foarte mult de el si mai ales felul cum e reglat motorul, cu ce forte se freaca fiarele alea, si cum e alimentat.. injectia stie sa o faca cel mai bine, pe asta se bazaeaza si de asta tine si mai mult fata de carburatie. iar chelioasa e capacul de deasupra.. care are si el rampa de culbutori, semeringuri la supape pentru a nu scapa ulei in cilindri etc.. daca mergeam numai pe benzina nu umblam la ea.. si nu s-au dus supapele nu s-a uzat rampa de culbutiori, nu scapa ulei pe la supape sa scoata fum deci totul era ok ci doar scaunelele pe evacuare 4 la numar si asta din cauza ca nu am reglat culbutorii la timp mergand pe GPL trebuiesc reglati mai des si lasati largi pe evacuare, atata tot, pb astea cu suflatul scaunelelor le-am avut pe la 80.000. Dar motorul nu a avut de suferit deloc pana acum in nici un fel in sensul ca tot ansamblul de pistoane, cuzineti etc.. sunt la locul lor, nedesfacuti, si nu dau nici un semn de oboseala,motorul nu papa deloc ulei si alearga de rupe avand 100kkm, priceput?? Chiulasa nu se pune la socoteala.. a fost gresala mea ca n-am reglat culbutorii supapele ramanand deschise s-au ars scaunele, asta nu se pune la socoteala.. nu are nici o legatura si nici o cauza cu segmenti, cuzineti etc.. Si a.. nici bucsi la articulatii nu a vazut masina pana la km astia si nu troncane sau nu are joc la roti.. Ce e original pe ea e "sfant" mi-e frica de ziua cand va trebui sa schimb piese luate din comert care 95% dintre ele sunt de slaba calitate sad.gif asa ca ingrijesc foarte bine ce e original acum pe ea..

hai ca iar am scris mult ohmy.gif

This post has been edited by panter1: 25 Aug 2009, 23:50


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 26 Aug 2009, 00:25
Post #3182


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Bine ca mi-ai zis ce e chiulasa ca altfel nu stiam. radmasa.gif
Unii inteleg ceva, eu inteleg altceva prin motor nedesfacut. Am in familie Cielo din 1995 luat de nou si doar garnitura de la capacul culbutorilor am schimbat-o la motoru' ala.
Si nu mananca ulei, nu bate, nu scoate fum.
Asta inteleg eu prin masina la care nu umbli ani de zile, Dacia 13xx, chiar si pe injectie nu e genu' asta de masina oricat v-ati chinui unii dintre voi sa dovediti contrariul.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 26 Aug 2009, 18:44
Post #3183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




hai sa nu comparam dacia cu cielo atata timp cat dacia se vindea chiar la mai putin de jumatate din pretul unui cielo.ma refer la iesirea din fabrica.


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 26 Aug 2009, 20:43
Post #3184


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Nu comparam, dar nici nu aberam ca nu umbli la motor. Asta inseamna, din punctul meu de vedere sa nu umbli la motor, nu sa rectifici/schimbi in 400.000km nu stiu cate chiulase, si dupa kilometri astia sa mergi cu ditamai consumu' de ulei si fumu' in spate.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 27 Aug 2009, 20:41
Post #3185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




chiuloase schimbi din cauza gpl ului.sunt cazuri cand unii si au montat chiuloase de la dezmembrari pe masina,cele vechi fiind construite dintr un material mai rezistent dar care aveau destui km


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soferul
post 2 Sep 2009, 11:39
Post #3186


începător


Group: Members
Posts: 26
Joined: 1 September 07
From: Bucuresti




Eu folosesc 5w40 Elf. Si ii fac schimbul odata pe an vara in august tongue.gif (ulei + filtru).
Asa fac de 2 ani de zile si vreau sa spun ca merge brici. Nu fac completare deloc.
Trebuie sa spun ca motorul are 120.000km.

This post has been edited by soferul: 2 Sep 2009, 11:40


--------------------
dacia 1310L break 1995 - B-69-RUO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobre
post 2 Sep 2009, 21:30
Post #3187


-classic-


Group: Members
Posts: 425
Joined: 2 December 07
From: Severin




QUOTE(mar10may @ 27 Aug 2009, 20:41)
chiuloase schimbi din cauza gpl ului.sunt cazuri cand unii si au montat chiuloase de la dezmembrari pe masina,cele vechi fiind construite dintr un material mai rezistent dar care aveau destui km
*




total eronal, te iei dupa 'mecanicii' de cartier; am pe masina GPL din 2003, masina e din '90, la chiulasa nu am umblat la nimic, si are cam 100k km pe gaz...cam papa ulei, de aia ii bag de care-mi cade in mana... wink.gif

This post has been edited by dobre: 2 Sep 2009, 21:31


--------------------
Dacia 1300 1972 - GJxxSPR
Dacia 1300 RAT 1972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 2 Sep 2009, 22:23
Post #3188


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Eronat si nu prea. Tie ti-a mers si-ti merge pentru ca chiulasele de pe vremea aia erau bune, facute inca cum trebuie. Se schimba de la mers pe GPL chiulase intr-o veselie la 13xx din 1996 incolo, perioada cand se facea rahatu' praf la uzina.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 2 Sep 2009, 22:30
Post #3189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




eu cred ca v-am mai zis: am GPL pe dacie fabricatie 2002 cu injectie. Am ajuns la 120.000km si n-am umblat la motor. Nu papa ulei, motorul trage foarte bine. Ulei pun 15w40 de la ARAL, nemtesc, si-l schimb la ~10.000km.


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 2 Sep 2009, 22:45
Post #3190


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Stii tu vorba cu exceptia care confirma regula. wink.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 2 Sep 2009, 22:55
Post #3191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Si eu cred ca GPL-ul uzeaza exceziv chiuloasa , am vazut o chiuloasa de Dacie 2003 care avea 150.000 km pe gaz si era varza , avea 2 supape ce mancase mai bine de jumatate de centimetru din chiuloasa , ma mir cum de mai functiona motoru caci nu mergea chiar rau (papa ceva ulei cei drept) , ia facut o segmentare si chiuloasa binenteles si acum merge perfect , probabil ca ajuta si injectia .Cat despre ulei , ca doar la asta se refera acest topic , eu pun cum scrie in carte , 15W/M40 si 20W/M50 (in functie de anotimp) .Cat despre marca am pus Lubrifin .

This post has been edited by CGDBZ: 2 Sep 2009, 22:58


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 2 Sep 2009, 22:59
Post #3192


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Pacat de ea sa pui Lubrifin. Cu d-ala n-as unge nici balamalele.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 2 Sep 2009, 23:04
Post #3193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Nu trebuie sa-l cumpere si pe ala cineva , vrei sa dea fabrica faliment .Dar tu ce marca mi-ai recomanda si cam cat costa un litru ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 2 Sep 2009, 23:06
Post #3194


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Ce ar trebui sa fac acum cand se implineste un an de cand i-am schimbat uleiul la berlina mea pe injectie, trebuie sa-l schimb neaparat la un an de zile chiar daca nu am facut nici 5000 de km in acest an ?
sau mai pot merge cu ea macar pana la 5000, deci de cand am schimbat uleiul ultima oara nu am facut decat vreo 4000km.
Si ce ulei ar trebui sa bag ? pt ca de 2 ani de cand am masina l-am schimbat odata cand am cumparat-o si odata acum un an in urma cu acelasi tip de ulei Texaco Havoline 20W-50.
Masina are 86000 Km rulati si ulei nu consuma , deci ce ma sfatuiti sa fac, sa bag alt tip de ulei sau sa pun acelasi tip?
Din ce am citit pe aici 15w40 ar fi recomandat.
Ce ulei ar trebui sa bag tinand cont ca nu fac multi km pe an si ce ulei ar fi bun ? adica sa fie ceva mixt si pt vara si pt anotimpul rece, sa nu fiu nevoit sa-l schimb in functie de anotimp daca eu nu fac nici 5000Km pe an.

This post has been edited by Danos: 2 Sep 2009, 23:12


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 2 Sep 2009, 23:42
Post #3195


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Uleiurile, mai ales astea minerale se schimba anual chit ca faci 10 km, asta daca tii la masina.
Daca nu mananca deloc ia un 15W40 bun, ca tot vine si iarna.
Ca solutie de buget eu am fost foarte multumit de BP 15W40, nu cred ca-i mai mult de 25 de lei litrul. Iar ca ulei bun recomand Castrol Magnatec 15W40.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliu m.
post 3 Sep 2009, 01:38
Post #3196


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 12 August 09




[/QUOTE]Ce ulei ar trebui sa bag tinand cont ca nu fac multi km pe an si ce ulei ar fi bun ? [QUOTE]

L-as schimba imediat,fiind de un an in motor, cu asta:

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt.../id/e_1091.html


--------------------
citroen,daewoo C5 2,0 HDI , TICO SX 2001,2000 - cam murdar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 4 Sep 2009, 10:57
Post #3197


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Mai am un litru de ulei Texaco Havoline 20W-50, acum cand o sa schimb uleiul, il mai pot folosi cumva pe acesta, adica sa cumpar doar 3 litri de 15w-40 si sa mai completez cu 20w-50 ?
Influenteaza cu ceva daca le amestec ?
Si inca ceva, daca eu am facut doar 4000 km in acest an, mai trebuie schimbat si filtru?
Din ce am auzit unii spun ca filtru se schimba odata la doua schimburi de ulei, altii spun ca trebuie schimbat de fiecare data, pana acum l-am schimbat la fiecare schimbare de ulei.

This post has been edited by Danos: 4 Sep 2009, 10:59


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 4 Sep 2009, 12:32
Post #3198


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Desi uleiurile auto trebuie sa fie miscible pentru a obtine clasificarile API, ACEA, ILSAC, la cit mergi tu cu masina, nu are rost sa combini calitati diferite de uleiuri.
Eu folosesc numai Texaco Havoline 5W40 sintetic, inclusiv la Dacia break, dar stiu ca si acest ulei mineral Premium 20w50 nu este chiar orice ulei. Eu te sfatuiesc sa mai astepti o luna doua pina sa faci schimbul, si vor aparea promotii la Texaco Havoline.
Nu stiu cum folosesti masina, cum faci acesti 4000 km pe an, dar, dupa mine, este mai indicat sa folosesti Texaco Havoline Extra 10w40 (este semi-sintetic) cu schimbare la an.
De exemplu, Dacia mea break face de vreo doi ani cam 5-6000 km/an, 90% oras, distante scurte si porniri dese. Motorul merge mai mult rece decit cald, chiar si Vara. Folosesc Texaco Havoline 5w40 cu schimbare la an.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 4 Sep 2009, 12:49
Post #3199


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




La fel si eu folosesc masina 90% in oras, nu prea fac cu ea distante mari, ce ulei ar fi recomandat in cazul asta?
La mine vara se incalzeste destul de tare motorul chiar de la serviciu pana acasa in aproximativ 7km prin oras.
Nu prea inteleg cum sunt clasificate tipurile de ulei dupa aceste cifre(10,15, 20w/40, 50...),minerale, sintetice, dupa vascozitate, etc.
Stiu doar ca de 2 ori am schimbat uleiul la masina in acesti 2 ani si am pus acelasi tip de ulei 20w50 si din ce am inteles asta nu prea ar fi bun in perioada rece, ca e mai vascos, de asta as vrea unul cat decat sa mearga si pt iarna si pt vara.


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 4 Sep 2009, 13:24
Post #3200


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Si eu am Dacia break injectie din 2003.
Nu mai intram in amanunte, dar vrei exact Texaco Havoline Extra 10w40 semi-sintetic. Daca ai mai multi bani, pui Texaco Havoline 5w40 sintetic, si poti sa-l schimbi mai rar decit la an. In privinta clasificarilor, te intereseaza ulei ACEA A2 si/sau A3, dar nu e problema la Texaco.
Atentie, filtrul se schimba la orice schimb de ulei.

De unde stii ca se incalzeste tare motorul, ca nu ai indicator de temperatura. Ai pus indicator? Se aprinde becul rosu? Fierbe apa? Daca nu, nu ai nici o problema.

This post has been edited by annem: 4 Sep 2009, 13:26


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 4 Sep 2009, 16:59
Post #3201


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Din ce am citit pe aici 10W-40 este folosit la masinile conceptie mai noua tip Solenza, Logan, SuperNova, eu ma gandisem la un 15w40 pt berlina mea, oricum cred ca e ceva mai bun decat 20w50 pe care-l am acum.
Nu are nimic daca pun ulei semisintetic , daca eu am avut ulei mineral ?


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 4 Sep 2009, 17:38
Post #3202


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Merge pus 10w40 daca motorul n-are uzura si nu consuma ulei.
Nu mai tineti filtrul nu stiu cat timp, costa 20 de lei in plus unul bun, 10 lei unul ordinar.
Cat despre cantitate, eu am bagat de cand merg cu Dacia 3 litri cand schimbam cu tot cu filtru, n-am avut probleme din punctul asta de vedere. Nu recomand amestecurile de ulei decat la masini d-alea cu care se merge in bataie de joc. Trei litri sunt suficienti.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 4 Sep 2009, 17:49
Post #3203


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




@Danos
Nu are nimic. Nu are nimic si daca ai pune invers, i.e dupa sintetic mineral. Clasificarile mai noi, desi par aceleasi mai ales in cazul ACEA, asigura totusi si aceasta posibilitate de a schimba calitatile uleiurilor si a le amesteca. In cazul tau, amestecul nu are rost pentru ca nu mergi mult si nici nu ai anumite particularitati legate de drumuri, anotimp, stiluri diferite, combustibili, etc. Mergi "mult" in oras, si atit. Vrei un ulei bun care sa te tina tot anul far bataie de cap, relativ ieftin. Daca nu mergi mult Iarna, poti sa pui numai 20w50, ceea ce se pare ca ai facut, fara consecinte negative. Cit sa tii masina? In ritmul asta ajungi la 130k km peste 10 ani. Eu cu break-ul meu am 45k in 6 ani, din care vreo 20k km au fost facuti in primul an. In majoritate, numai drumuri scurte si foarte scurte in oras.

Pe de alta parte, inteleg ca masina ta e din 2003 si nu ai cartea de la Dacia. In carte scrie ca se folosesc uleiuri cu viscozitati intre 5-20w30-50 (primele cifre sint pentru viscozitatea la rece, ultimele cifre - viscozitatea la cald). Clasificarea ACEA sa fie A2 si/sau A3. Nu se specifica mineral, semi-sintetic sau sintetic.

Eu cu anterioara Dacia break din 2000 faceam intre 40-50k km pe an. Am folosit numai Texaco 5w40 schimbat dupa cum se nimerea intre 12-15k km. Am dat masina la peste 220k km fara sa consume ulei.

In alta ordine de idei, vezi ca trebuie sa pui numai antigel Tip D (cel care se foloseste pe motoare Renault mai noi). Stiu ca multi posesori de Dacii pe injectie ignora calitatea antigelului si pun orice. Un antigel prost chiar duce la motoare franjuri.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 4 Sep 2009, 22:57
Post #3204


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




M-ati cam convins sa pun 10w40, desi peste tot vad ca scrie ca este recomandat pt autoturisme de conceptie mai noua tip Solenza, Logan, in fine, daca pun dinasta deabia vad si eu daca imi consuma ulei sau curge pe undeva, cu 20W50 de cand l-am pus nu a consumat deloc, cand controlez nivelul si scot joja din motor e la fel, la limita maxima de cand am pus uleiul, acum nu stiu daca e din cauza uleiului sau motorul chiar nu consuma, o sa vad cu 10w40, masina are 86000 km rulati.
Acum nu ramane decat sa ma hotarasc ce marca o sa iau, prima optiune ar fi tot Texaco Havoline Extra 10w-40 si ma gandesc ca e bine sa pun aceiasi marca cu ce am acum , apoi Valvoline MAX LIFE 10W40 desi la asta nu am inteles daca e sintetic sau semisintetic intrebare.gif , ar mai fi si Mobil1, totusi 10w40 vad ca sunt mai scumpe decat 15w40.
In privinta antigelului, este o alta problema, care ar trebui discutata in alt topic, pt ca in vara asta am schimbat radiatorul cu unul mai mare, de asta ziceam ca se incalzea motorul destul de tare pe canicula aia, antigel l-am pus tot pe ala vechi si l-am completat doar cu apa distilata, urmand sa il schimb pe tot mai spre iarna.
am pus un ceas pentru temperatura apa si acum imi indica pe caldura mare in oras in jur de 90-93 grade, nu ajunge la linia de 95, mi se pare totusi mult, probabil e si de la ulei si de la antigel.


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 4 Sep 2009, 23:01
Post #3205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




90 grade e foarte normal....Mie la 92 imi comanda pornirea ELV-ului.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 4 Sep 2009, 23:07
Post #3206


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




QUOTE(PaulT @ 4 Sep 2009, 23:01)
90 grade e foarte normal....Mie la 92 imi comanda pornirea ELV-ului.
*


Trece de 90 cred, cateodata sta chiar exact sub linia de 95 de grade(asta in trafic la semafoare prin oras)


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 4 Sep 2009, 23:53
Post #3207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Functionarea optima a unui motor de Dacie este intre 85-95 de grade , cel putin asa scrie intr-o carte pe care o am eu .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 5 Sep 2009, 17:49
Post #3208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




n-am mai gasit Mobil decat din Turcia si am pus Aral multi elastic 15 w-40 pt a doua etapa a rodajului, mai pune cineva Aral de asta?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 6 Sep 2009, 18:14
Post #3209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Are ceva daca folosesti ulei 20w50 iarna? Iarna multi folosesc tot 20w40, si vascozitatea la rece dintre cele 2 e la fel.Si merge cu 20w 40 iarna.
Astept sfaturi?Mersi


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Sep 2009, 18:53
Post #3210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




va porni mai greu - dus de benzina lichida prelungit - uzura. La un motor uzat merge


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
147 Pages « < 105 106 107 108 109 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 20:42
Forum Renault