Logan vs Ignis, Am nevoie de sfaturi va rog...
![]() ![]() ![]() |
Logan vs Ignis, Am nevoie de sfaturi va rog...
argon |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
tonicelli |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 26 March 06 From: Valea Jiului ![]() |
Ia uite ce scriu unii...
Dacia Logan Length 4250 mm Width 1735 mm Suzuki Ignis Length 3770 mm Width 1605-1630 mm sursa www.globalautoindex.ro Așa că .... Și încă o chestie mike dacă stai într-un oraș mic ... e nașpa rău pentru că și eu m-am stors mult până am ales un golan laureate + și sincer nu-mi pare rău ![]() This post has been edited by tonicelli: 2 Jul 2006, 09:47 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate plus
- HD-XX-XXX România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
|
|
luxxxian |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 6 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
40 mm = 4 cm
LE: mama ca repede se posteaza pe topicu asta ![]() This post has been edited by luxxxian: 2 Jul 2006, 09:42 |
--------------------
Dacia Logan
|
|
trf |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Am avut aceeasi dilema. Ignis sau logan. Pot spune ca Ingis-ul arata super in poze, dar m-a dezamagit cand l-am vazut in showroom. La interior este muuult peste logan, si are un bord bestial, dar la exterior arata ....ca un Matiz mai inalt. Parca ar fi Honda CRV in miniatura.
Si apoi a mai fost o problema cu dealerii din Bucuresti, de pe Titulescu, care aveau un pret mai mare decat era cel afisat pe site si au zis ca ei cumpara masinile la un pret mai mare decat cei din Timisoara.(diferenta de cateva sute de EUR plus lipsa unor dotari). In concluzie...du-te si vezi-le pe amandoua si sa ne dai si noua de veste. Daca te hotarasti la un Ignis ...sfatul e sa il iei din Timisoara. Oricum multa bafta si sa te bucuri de alegerea facuta! This post has been edited by trf: 2 Jul 2006, 10:29 |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Preference 1.4
- B - 81 - T R F
|
|
argon |
![]()
Post
#35
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(tonicelli @ 2 Jul 2006, 10:36) Ia uite ce scriu unii... Dacia Logan Length 4250 mm Width 1735 mm Suzuki Ignis Length 3770 mm Width 1605-1630 mm sursa www.globalautoindex.ro Așa că .... Și încă o chestie mike dacă stai într-un oraș mic ... e nașpa rău pentru că și eu m-am stors mult până am ales un golan laureate + și sincer nu-mi pare rău ![]() Daca sunt mai dejtepti aia de la site-ul lu' peste, decat datele oficiale de la producatori..asa o fi .! |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tonicelli |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 26 March 06 From: Valea Jiului ![]() |
Dacia Logan
Lungime (mm) 4247 Lățime (mm) 1740 Ampatament (mm) 2630 Înălțime (mm) 1525 Suzuki Ignis Lungime mm 3770 Latime mm 1605 Inaltime mm 1565 Ampatament mm 2360 Astea-s luate de pe site-urile oficiale ![]() Concluzie suzuki mai scurtă, mai îngustă da mai înaltă - rezultat o poți folosi și pe post de transport în comun în unele țări din Asia ![]() This post has been edited by tonicelli: 2 Jul 2006, 11:36 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate plus
- HD-XX-XXX România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
|
|
argon |
![]()
Post
#37
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Da, si e mai lat Loganul cu 13,5 cm...nu inteleg unde e problema !
![]() Mare e grandomania romanilor...cu cat mai mare cu atat mai bine ![]() This post has been edited by argon: 2 Jul 2006, 11:39 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tonicelli |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 26 March 06 From: Valea Jiului ![]() |
Păi cum spuneau unii chestia cu ținuta de drum, stabilitate etc ...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate plus
- HD-XX-XXX România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
|
|
Sony |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Eh, stabilitate! E doar grandomanie.
![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
argon |
![]()
Post
#40
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Sa inteleg ca v-ati dat cu Ignis-ul si nu va placut...nu a fost stabil deloc...sau s-a auzit la radio Erevan?
![]() Mie mi s-a parut ca Loganul face ca o barca pe drum denivelat...dar poate sunt eu obiectiv ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#41
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Parca asa cand te uiti pe cifre e una , si alta e cand o vezi masina in trafic .
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
argon |
![]()
Post
#42
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pe mine ma intriga cei care zic ca Ignis-ul nu e stabil, fara a se fi suit vreoodata in el.
Am fost odata cu o conserva de Damas pe un drum de tara, si cat de incredibil ar parea, e mult mai stabil decat pare de la exterior, deci trebuie testat inainte..aparentele insala. Daca cei de la Suzuki nu pun la dispozitie o masina pentru drive test, greseala lor, pierd din clienti.. This post has been edited by argon: 2 Jul 2006, 12:12 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Sony |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
argoane, mai era p-acilea un Damas care s-a rasturnat la 50 km/h evitand un pieton pe trecere!
![]() This post has been edited by Sony: 2 Jul 2006, 12:18 |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
klaus |
![]()
Post
#44
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca damas-ul e stabil eu sunt popa de tara... Si va asigur ca nu am nici cea mai mica legatura cu episcopia...
Sa fim totusi rezonabili. Eu am crezut ca trebuie sa ma dau jos sa-l sprijin sa nu cada pe o parte, cand am mers cu el pe centura si a batut o mica (repet: mica) briza de aer... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
argon |
![]()
Post
#45
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
MAi stabil decat pare am zis
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Sony |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Eu cred ca pare mai stabil decat este.
![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
XMihai |
![]()
Post
#47
|
![]() Carcotasu' de Serviciu Group: Members Posts: 1.785 Joined: 31 January 06 From: Dr Tr Severin ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
AMW |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa va zic ce nu mi-a placut mie la ignis si am mers ceva cu el si ca pasager si ca sofer.
Rotile de bicicleta a.k.a matiz prea mici si inguste pentru un 4x4 Felul cum se inchideau usile...dadea impresia de masina f ieftina Plasticele din interior sunt facute dintr-un material care sincer nu iti face placere sa-l atingi Schimbatorul de viteze si cutia sunt foarte rigide Troncanea din toate inchieturile Suspensia FOARTE rigida...simteai fiecare groapa Te cam ia vantul la viteza mare... Ar mai fi si sistemul audio, pozitia la volan etc dar astea sunt mai mult subiective Cat despre ce nu ne place la logan...ai un forum intreg sa vezi minusurile si plusurile lui |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
argon |
![]()
Post
#49
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE Rotile de bicicleta a.k.a matiz prea mici si inguste 165 /70/ 14 sunt suficiente. Plasticele la interior sunt asa cam la toate masinile Low-cost. Vrei sa zici ca la Logan sunt de calitate? ![]() Cum ai vrea sa se inchida usile? Cum suna usile unei masini ieftine? ![]() This post has been edited by argon: 2 Jul 2006, 17:33 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Sony |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Ca cele de Cielo.
![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
mikeb |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 24 September 05 ![]() |
Sa fiu metodic:
@vsebas: spui ca te-ai dat cu ignisu. Ce mai poti zice despre el: motor, reprize, suspensie, interior, zgomot, scaune, directie, cutie. @XMIHAI: accentul e greu de intretinut la mine in zona; nu prea ai unde sa-l repari sau sa-i faci revizii prin apropiere. Desi ramane in calcul, varianta cu dotari bune trece de 10.000. Loganul nu ma deranjeaza cum arata. Il consider masculin, comparativ cu citroen Cx sau peugeot 206, care mi se par feminine. @dragos.avramescu: ce am pus in capul topicului e scos din oferta pe care mi-a trimis-o agentul de vanzari al firmei din Timisoara, dupa o discutie directa prin messenger. Deci dotarile si pretul le-am luat ca fiind corecte. @prody: nu stiu daca banii sunt multi sau putini pt IGNIS; e CLAR ca pt mine sunt multi. @paulica: si eu am vise erotice cu 4 roti, dar buzunarul ma aduce in realitate... daca as avea de unde as pune mia... si asa, rup plapuma daca ma duc la 10.000. @big2003: e limpede ca masina e "mai pe verticala". @trf: si mie mi-a placut (din poze) bordul, iar interiorul pare fain. De pret si dealer am zis mai sus. Merci pt ultima fraza. @AMV: cu rotile am si eu o problema... par firave; se stie ca usile se inchid un pic greu; plasticele nu ma deranjeaza; de schimbator si cutie nu stiu; prima oara cand aud ca troncane; suspensia stiu ca e mai tare, dar chiar TARE? cu vantul se stie, dar e grav? sistemul audio e slab, dar echiparea de care vorbesc n-are; pozitia la volan as dori s-o cunosc, da momentan nu am cum. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI
Ambiance-2006
- HRxx--- Romania e o tara minunata! Pacat ca e locuita...
|
|
tonicelli |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 26 March 06 From: Valea Jiului ![]() |
mikeb eu zic să faci și un test (dacă poți) și oricum ia ce te atrage pe tine
![]() Oricum cred că ar fi binevenită și o opinie după achiziționarea automobilului - indiferent care va fi acela ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate plus
- HD-XX-XXX România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
|
|
AMW |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
@argon: Daca tot citezi ceva fao pana la capat, ziceam ca sunt prea mici pentru un 4x4, si nici in general nu sunt o realizare rotile alea.
Ti-se pare tie ca am facut o paralela intre logan si ignis??...nu, am zis ce nu mi-a placut mie la ignis Uite, mie imi place cum se inchid usile la masini gen skoda, vw, seat, dau senzatia de robustete si chiar imi place sunetul acela infundat, la ignis se inchid la fel ca la matiz(n-am nimic cu modelul acesta si nici cu daewoo in general) si oricum la logan parca e mai rafinat acel zgomot decat la ignis... @mikeb: Masina cu care am mers eu mai mult avea aproape 40.000km si vreo 2 ani vechime, troncanea destul de rau si masina nu fusese hartanita sau alergata, suspensia imi dadea impresia de o masina extrem de rigida, vantul este o problema "grava" in conditia in care o sa mergi mult pe autostrada sau la viteze mari..pentru ca nu este placut sa vezi ca o rafala mai puternica de vant te muta de pe o banda pe alta si poate fi periculoasa mai ales daca nu esti atent ca te poti trezi intr-un parapet instant sau sa iesi de pe carosabil si sa nici nu iti dai seama. Nu stiu ce versiune de echipare era dar stiu sigur ca avea motorul de 1,6 pe benzina, lucru care m-a uimit ca e o masina prea mica pentru un motor de 1.6, avea si cd si calculator de bord, geamuri fata spate electrice etc...in general e o masina ok...si poti spune ca nu e dacie...dar nu te poti astepta la performante extraordinare din partea ei...oricum usile si in general masina iti da senzatia de nesiguranta...foarte subtiri usile, nu stiu cate stele are la euro ncap dar sigur nu f multe..oricum incearca sa faci un test drive cu ea ca sa te convingi de mai multe lucruri |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#54
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Cei de la Reno au reusit cu mult mai bine sa simuleze o masina la bani putini , celor de la Suzuki nu le-a reusit deloc . Nu am stiut ca are roti asa inguste , e groaznic Ignis-u asta .
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
argon |
![]()
Post
#55
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
@ AMW, : omu nu-si ia 4x4, cine a zis ceva de 4 x 4?
Si de grosimea rotilor nustiu ce sa zic..sunt aceleasi roti ca la SN, SLZ, sau alte masini din clasa asta. Ca Ignis-ul o fi bun, o fi rau, eu l-as alege, numai din motivul ca arata bine, si nu treci neremarcat..e ceva mai deosebit in peisajul auto romanesc, unde sunt atatea Loganuri peste tot. Oricum, cred ca e mai fiabil ca Loganul. Sunt mult mai multe aspecte de luat in calcul, decat amanunte ca si rotile si cum se inchid usile, astea sunt nimicuri, ca nu ati gasit altceva. Mai bine ziceti ca are un motor superior din toate punctele de vedere, tabla e galvanizata, vopseaua e vopsea..etc etc. Mai depinde si unde o folosesti. Cica nu ar fi asa confortabila la drum lung, dar in schimb in oras e excelenta. This post has been edited by argon: 3 Jul 2006, 07:50 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Sony |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
argon, no comment daca tu iti iei o masina pentru a fi remarcat. Noi, cei mai multi de pe aici, consideram ca o masina se cumpara dupa alte criterii, mai practice.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
argon |
![]()
Post
#57
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
da..asta e buba romanilor, nu au simt estetic
![]() Stai linistit ca pentru satisfacerea simtului practic imi tin break-ul.. Eu mi-am spus parerea, ca d'aia a fost facut topicul asta, nu denigrez Loganul, cum s-a mai zis ca fac unii ![]() This post has been edited by argon: 3 Jul 2006, 09:30 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
paulica |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai mai tati daca zici ca rupi plapuma la 10k "ieuroi" lasa-l naiba de Ignis ca e clar. Totusi sfat: mai asteapta putinel, daca nu pâna la anul macar pâna lanseaza Pitestiu' breakul. Trebuie sa faca ceva reduceri la berlina, sau poate la diesel.
Hai bafta si sa dai o bere s-o uzi când oi cumpara-o. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
costinasd. |
![]()
Post
#59
|
Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 2 June 06 ![]() |
Care e diferenta de intretinere intre Ignis si Logan....? si eventual piese de schimb, un pivot , o bucsa care poate pica...
|
--------------------
dacia
1300
1980
- cs 05 ***
|
|
tonicelli |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 26 March 06 From: Valea Jiului ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate plus
- HD-XX-XXX România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 09:22 |