DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 55 56 57 58 59 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto

andishors
post 3 Nov 2011, 22:24
Post #1681


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 3 May 10




eu cred ca ar fi foarte usor de facut. plus ca satisfactia executarii(daca esti incepator in ale electronicii) o sa fie mare.


--------------------
Renault Super 5 1988 - B 45 XYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMel92
post 4 Nov 2011, 11:04
Post #1682


http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Db-08-TBO-t234431.html


Group: Members
Posts: 241
Joined: 3 August 11




in spatele indicatorului pare ceva mai naspa


--------------------
Dacia 1310 Li Noiembrie 2003 - DB 08 TBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andishors
post 4 Nov 2011, 12:46
Post #1683


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 3 May 10




panoul ala se gaseste de cumparat, gata facut. cauta pe net, o sa gasesti sigur. uite un exemplu: http://www.colluck.hk/product.asp?id=57
sau ai putea sa incerci la magazinele alea de componnente electronice in zona obor, sunt convins ca o sa gasesti.


--------------------
Renault Super 5 1988 - B 45 XYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boly76
post 4 Nov 2011, 17:32
Post #1684


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 13 January 10
From: brasov




Salut!ma poate ajuta si pe mine cineva cu o schema pentru un modul?
modulul la scaderea sub o anumita tensiune(6-9volti) deschide un circuit pentru o perioada de timp(max 4 sec imi rebuie).
modulul e la adresa asta http://autospeed.com/cms/title_The-Delta-Throttle-Timer-Breakthrough/A_2115/article.html
am gasit ceva asemanator pe http://www.adelaida.ro/product_info.php?cPath=33&products_id=10391 insa nu are si alimentare de intretinere.si la fiecare utilizare trebuie setat.
mai atasez si citeva poze cu ce-mi trebuie


Attached thumbnail(s)
2115_3lo.jpg ( Size: 5.92k ) Number of downloads: 895
2115_6mg.jpg ( Size: 51.67k ) Number of downloads: 978
productLarge_13960.jpg ( Size: 23.11k ) Number of downloads: 959
dump.JPG ( Size: 71k ) Number of downloads: 966


--------------------
dacia logan 2007 - bv 65 sch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Nov 2011, 18:18
Post #1685


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca ne sui exact pentru ce iti trebuie poate te ajutam cu ceva


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boly76
post 4 Nov 2011, 18:30
Post #1686


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 13 January 10
From: brasov




este partea electronica ce controleaza supapa de vacuum.
motorul diesel nu are clapeta de acceleratie si in consecinta s-a adaptat un sistem facut dintr-o supapa vacuum si un montaj electronic care fac acelasi lucru ca si clapeta de acceleratie.
sint unele module care citesc variatia de tensiune de pe pedala de acceleratie si unele care lucreaza impreuna cu un contact montat la pedala(timer).
eu ma gindeam la un timer pentru contactul de pe pedala,insa nu reusesc sa gasesc o schema sau chiar sa cumpar un modul.
acest timer controleaza cit timp sa stea supapa deschisa.
mai pun niste poze poate va dati seama mai bine.
multumesc!
in prima poza montajul se face prin legare la firul de acceleratie iar intr-a doua se face cu un contact la pedala

This post has been edited by boly76: 4 Nov 2011, 19:01

Attached thumbnail(s)
4832976742_517b28be62_o.jpg ( Size: 231.45k ) Number of downloads: 997
c4a5_12.JPG ( Size: 34.26k ) Number of downloads: 257
dumpvalve_diesel.jpg ( Size: 73.98k ) Number of downloads: 237
hks.jpg ( Size: 44.58k ) Number of downloads: 223
montaj_blow_off.jpg ( Size: 293.79k ) Number of downloads: 183


--------------------
dacia logan 2007 - bv 65 sch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Nov 2011, 18:54
Post #1687


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




deci din ce am inteles eu tie iti trebuie un montaj care citeste pozitia clapetei iar de la o anumita deschidere sa cupleze un releu , electrovalva , iar la revenire sub pozitia data sa decupleze nu?


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boly76
post 4 Nov 2011, 19:16
Post #1688


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 13 January 10
From: brasov




ceva aproximativ....
la apasarea pedalei esteo crestere a tensiunii(aprox 9volti).
aceasta tensiune este redata prin turometru.
spre exemplu:
sa presupunem ca la 3500 de turatii am 4.5volti. cind iei piciorul de pe acceleratie tensiunea scade.
atunci modulul alimenteaza pentru o perioada de 0.5-3 sec supapa de vacuum(electrovalva)si permite deschiderea blow off-ului.
daca nu eate temporizata alimentarea supapei risti sa ramii cu supapa blow off deschisa si sa-ti iasa in continuu presiunea de pe instalatie.
in cazul in care folosesc un montaj cu intrerupator la pedala am nevoie doar de un modul de temporizare(fara citirea tensiunii pedalei).
in ambele cazuri modulele trebuie sa aiba si o alimentare separata de intretinere(asta am dedus din ce am mai gasit pe net) pentru montaje cu programare cum ar fi cel de la adelaida.

P.S. am gasit si un filmulet despre cum se monteaza in romanahttp://www.youtube.com/watch?v=YyRTO1KZ5xM

This post has been edited by boly76: 4 Nov 2011, 19:24


--------------------
dacia logan 2007 - bv 65 sch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 4 Nov 2011, 20:39
Post #1689


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




interesanta chestie doar pentru a face,,,pufffff,,,si atata
si a scade brusc turatia turbinei de la zeci de mii de RPM la cateva mii sau sute pentru a o strica mai repede


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boly76
post 4 Nov 2011, 21:00
Post #1690


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 13 January 10
From: brasov




posibil ,insa un amic are asa ceva montat pe un TDCI de vreo 3 ani si inca nu i-a crapat turbina.............
am desfacut modulul lui si n-am reusit sa vedem mimic.
totul era acoperit (turnat peste)cu ceva asemanator cu ebonita


--------------------
dacia logan 2007 - bv 65 sch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Nov 2011, 09:00
Post #1691


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(bygy007 @ 3 Nov 2011, 12:36)
eu zic ca tot strapuri zic ca sint


Scuze, ai dreptate, J31 si J32, da, sirmullite..
J1 si J2 sint conectorii de care vorbeam..scuze..

QUOTE(boly76 @ 4 Nov 2011, 18:30)
[...]
sint unele module care citesc variatia de tensiune de pe pedala de acceleratie si unele care lucreaza impreuna cu un contact montat la pedala(timer).
[...]


ce arati tu pe acolo seamana cu EEBIO. Te-as indrepta tot spre mihai1677, cind mai cochetam cu aprinderea cu PIC ne gindisem si la un EEBIO incorporat.
Adica atunci cind simte turatie peste 2000 rpm si pedala inchisa, sa inchida o electrovalva..., in cazul tau e ceva tare asemanator.

This post has been edited by diaconuliviu: 7 Nov 2011, 09:16


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boly76
post 7 Nov 2011, 12:04
Post #1692


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 13 January 10
From: brasov




cum pot da de el?
in cazul meu e exact invers.
cind am pedala inchisa sa-mi deschida electrovalva pentru 0.5-3.5(max)secunde.
ce am gasit pina acum sint module care fac acest lucru repetitiv(merge 10min-inchide 3sec)
imi trebuie ca atunci cind inchid circuitul sa faca temporizare,iar cind deschid circuitul sa nu-si piarda setarile.
cel mai utilizat tip de modul este "delta throttle timer"(am pus poze cu el in postul 1684) insa nu gasesc o schema a sa.
ca sa-l comand nu gasesc pe la noi asa ceva(din Australia te omoara transportul,plus ca romania este in zona cu "probleme")


--------------------
dacia logan 2007 - bv 65 sch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Nov 2011, 12:47
Post #1693


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




da-i mesaj privat...intra mai rar dar intra...o sa-i zic eu sa intre azi pe aici..


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boly76
post 7 Nov 2011, 12:54
Post #1694


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 13 January 10
From: brasov




l-am cautat printre membrii........si nu este nici un mihai1677
d-asta intrebam


il gasii......mersi

This post has been edited by boly76: 7 Nov 2011, 12:55


--------------------
dacia logan 2007 - bv 65 sch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Nov 2011, 14:49
Post #1695


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Acu' intreb si eu, cind ridici brusc piciorul si intri in frina de motor, ECU nu taie injectoarele? eu zic ca da, ca atare, daca vrei economie, nu e de ajuns asta?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boly76
post 8 Nov 2011, 00:38
Post #1696


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 13 January 10
From: brasov




te referi la postul meu?(m-am uitat mai in urma si ma pierd prin ele) laugh.gif
daca da asta n-are treaba cu frina de motor sau economia de carburant(sint diesel)

This post has been edited by boly76: 8 Nov 2011, 00:38


--------------------
dacia logan 2007 - bv 65 sch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 9 Nov 2011, 18:35
Post #1697


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Pentru cei care au facut aprinderea electronica cu pic-ul a francezului (http://www.alpine.free.fr/): am descarcat acel program in care introduci valori ale rotatiilor motorului si avansul. Problema este ca nu pot introduce valori mai mici de 1000 la rotatiile motorului. Asa este facut el?..si daca da, atunci ce se intampla cu valorile mai mici?..nu se mai introduc?


2. Cum a obtinut cele 160 grade ca eu nu m-am prins?..sa inteleg ca a inmultit si cu 10 dar acolo este semnul de impartit.

This post has been edited by 0: 9 Nov 2011, 21:07

Attached thumbnail(s)
WyvuDQd0.jpg ( Size: 46.19k ) Number of downloads: 218


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Nov 2011, 19:44
Post #1698


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(boly76 @ 4 Nov 2011, 19:30)
este partea electronica ce controleaza supapa de vacuum.
motorul diesel nu are clapeta de acceleratie si in consecinta s-a adaptat un sistem facut dintr-o supapa vacuum si un montaj electronic care fac acelasi lucru ca si clapeta de acceleratie.
sint unele module care citesc variatia de tensiune de pe pedala de acceleratie si unele care lucreaza impreuna cu un contact montat la pedala(timer).
eu ma gindeam la un timer pentru contactul de pe pedala,insa nu reusesc sa gasesc o schema sau chiar sa cumpar un modul.
acest timer controleaza cit timp sa stea supapa deschisa.
mai pun niste poze poate va dati seama mai bine.
multumesc!
in prima poza montajul se face prin legare la firul de acceleratie iar intr-a doua se face cu un contact la pedala
*


De ex eu am la opel clapeta de acceleratie si e comandata de un motoras pas cu pas si lucreaza in functie de cum e pedala de acceleratie calcata , turatia motorului , viteza de deplasare cuplu parca intra mai multi parametri si cred ca asa e la orice dci tdci cdi.
Tu vrei sa tai benzina la turatie mare daca iei piciorul de pe pedala , pai trebuie sa ti cont de turatie si sa ai si un senzor care iti citeste viteza la roata sau cutie ... in functie de pozitia pedalei si de ceilalti parametrii stabilesti ce vrei tu .
Intr-un timp ma gandeam la super nova sa-i fac sa ramana taiat combustibilul sub 1400 de ture pana la 900 de ture dar am lasat-o balta fiindca am dus sn la bunici si am ramas cu cele straine.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boly76
post 9 Nov 2011, 21:03
Post #1699


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 13 January 10
From: brasov




toata traba asta nu are nimic de aface cu alimentarea de carburant,ci de eliberare a unei presiuni de aer de pe instalatie in momentul cind nu accelerezi
dupa cum vezi in poza 2 este montajul unui BOV la benzina(in momentul acceleratiei)
in poza 2.1 este momentul in care ai luat piciorul de pe acceleratie(se deschide BOV)
in poza 3 este montajul la diesel(in momentul acceleratiei),iar in poza 4 este momentul in care ai luat piciorul de pe acceleratie(se deschide BOV).
diferenta intre benzina si diesel este ca pe benzina BOV-ul lucreaza prin presiuni de aer(in momentul inchiderii clapetei de acceleratie),iar la diesel(neavind acea clapeta ) acea comanda a BOV-ului se face electric(un contactor montat la pedala) printr-o electrovalva montata intre supapa BOV si circuitul de vacuum de la frine.
eu caut un montaj care sa temporizeze curentul(0-4sec) de la contactorul de pe pedala(cind se inchide circuitul)catre electrovalva(altfel ea sta deschisa cit timp nu accelerezi),poza 5

Attached thumbnail(s)
2.jpg ( Size: 42.66k ) Number of downloads: 229
2.1.jpg ( Size: 46k ) Number of downloads: 163
3.jpg ( Size: 49.69k ) Number of downloads: 105
4.jpg ( Size: 49.49k ) Number of downloads: 121
5.JPG ( Size: 70.84k ) Number of downloads: 164


--------------------
dacia logan 2007 - bv 65 sch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 10 Nov 2011, 08:46
Post #1700


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(0 @ 9 Nov 2011, 18:35)
[...]1. Problema este ca nu pot introduce valori mai mici de 1000 la rotatiile motorului. Asa este facut el?..si daca da, atunci ce se intampla cu valorile mai mici?..nu se mai introduc?
2. Cum a obtinut cele 160 grade ca eu nu m-am prins?..sa inteleg ca a inmultit si cu 10 dar acolo este semnul de impartit.


1. Nu, nu poti, poti introduce avansul la 1000 rpm, de acolo "in jos" il pastreaza pe ala.
Scrie ceva acolo, pina in 366 rpm ai avans 0. De acolo parca creste liniar pina la primul punct introdus (daca la 1000 rpm ii dai sa zicem 6 grade rac, vei avea crestere liniara intre 366 si 1000). In fine, asta nu e asa critica.
2. 160 este 16 grade *10
avansul RAC este dublul avansului "distributie" sau "delco" sau "distribuitor".

E bine ce spune el acolo..
O sa intilnesti si curbe de delco la Dacia (si nu numai) unde ai 500 rpm/0-3 grade...si in alte carti 1000 rpm/0-6 grade, prima e in grade delco, a doua in RAC, dar acelasi lucru.

This post has been edited by diaconuliviu: 10 Nov 2011, 11:51


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 10 Nov 2011, 11:07
Post #1701


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Ma incurca acel semn si nu stiam ce sa fac..m-am gandit ca poate gresesc eu undeva..

1. Cum se manifesta masina fara capsula vacumatica?..cred ca este mai bine sa controlezi total avansul..pe site scrie ca se poate scoate.
2. Se poate folosi un pic16f628 in locul pic16f84?..m-am uitat dupa configuratia pinilor si am gasit ca este aceiasi..sau poate gresesc eu.

This post has been edited by 0: 10 Nov 2011, 11:07


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 10 Nov 2011, 11:44
Post #1702


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Care semn?

1. Acolo unde depresiunea e mare, recte relanti, sarcini mari, capsula aia da avans, ca atare vei avea avans mai mic in sarcina..la pornirile de pe loc, etc.. Francezul se refera la masinile lor mai mult, delcourile lor au alta conceptie, la unele carburatoare gen solex priza de avans e deasupra celei de acceleratie, alte curbe adica..etc.
Se poate gestiona si vacuumaticul dar.. iarasi te trimit la mihai1677.
Stiu, nu-ti va face "moca" dar...macar discuta sa vezi ce-ti poate oferi. Poate iti da ideea de trecere pe jumostatice, cu senzor adaptat pe volanta sau pe la fulie, eliminare de distribuitor...
Oricum, si eu am lucrat cu partea vacuumatica "analoga", asa cum e ea.
2. Nu, 628 chiar daca e identic la pini, are alte setari la partea de programare. Headerul... Vei incarca un hex de 84 intr-un 628, nu va lucra corect. Dar se gasesc la noi si 16F84...

This post has been edited by diaconuliviu: 10 Nov 2011, 11:47


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 10 Nov 2011, 13:47
Post #1703


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Ok..am sa raman cu capsula vacumatica si cu pic-ul din schema..scrie undeva 1/10 si m-am gandit ca se refera la impartire.

This post has been edited by 0: 10 Nov 2011, 13:49

Attached thumbnail(s)
WyvuDQd0.jpg ( Size: 47.94k ) Number of downloads: 148


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 10 Nov 2011, 14:14
Post #1704


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




nu, e vorba sa bagi gradele in zecimi
e mai lesne la precizie si la..lucrul in intreg, nu in virgula flotanta..etc.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 10 Nov 2011, 19:03
Post #1705


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




1. Am gasit ceva grafice cu curbele de avans..eu am motor de 1300..am sa folosesc gradele RAC direct.
2. Cum pot adapta un senzor gotronic la schema asta?..am inteles ca ai incercat odata asa ceva dar nu ai reusit..

This post has been edited by 0: 10 Nov 2011, 19:42

Attached thumbnail(s)
harti_avans.jpeg ( Size: 266.57k ) Number of downloads: 146
AEPL_Schema_standard_et_IGBT.jpg ( Size: 90.71k ) Number of downloads: 208


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Nov 2011, 09:09
Post #1706


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




NU poti folosi direct gradele RAC, cel putin nu pe programul francezului. Ala accepta grade si turatii "allumeur".. adica rac/2. Iar din ce am studiat curbele de 1300 si 1400 sint exact pe dos..

Adaptarea o poti face in doua feluri:
a ). folosesti o aprindere Gotronic cu senzor pe post de "driver";
b ). vorbesti cu Gelu si negociezi executia unui "driver".
Ar mai fi o solutie dar e complicata, nu ti-o expun...

This post has been edited by diaconuliviu: 11 Nov 2011, 09:09


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 11 Nov 2011, 12:56
Post #1707


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




De ce sunt pe dos graficele?..ca doar sunt luate dintr-un manual dacia. Atunci ce grafic sa folosesc?


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Nov 2011, 14:00
Post #1708


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




De ce pe dos? ca asa le-a pus autorul..
Pt 1400 cred ca poti folosi pe cel pe care scrie 1300.
Si acum vad, daca te uiti atent, jos ai scala in grade/turatii RAC, sus o ai la jumatate, in marimi "distribuitor".

Daca dai o cautare o sa gasesti grafice pt mai toate motoarele, 1300, 1400, 1600, chiar si pe coduri de motor..ca mai difera..


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 15 Nov 2011, 10:53
Post #1709


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




1. Am mai cautat si trebuie folosit graficul pe care scrie 1400 pentru motoarele de 1300, pentru ca arcurile din delcoul de 1300 sunt la fel.

2.Cineva zicea ca daca se foloseste platina, chiar daca este filtrat semnalul, nu prea este bine pentru pic..care este problema si ce rezolvare se poate adopta? Am vazut ca francezul a folosit un senzor hall (sau optic).

This post has been edited by 0: 15 Nov 2011, 15:13

Attached thumbnail(s)
senzor_optic.jpg ( Size: 4.28k ) Number of downloads: 184


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Nov 2011, 16:09
Post #1710


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ti-am dat citeva linkuri cu ce am facut eu si altii..
Am folosit senzor magnetic...
http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/.../1-tle4905l.pdf
Asta..

Acuma, no offence, chiar crezi ca o sa stea cineva sa caute in atitea linkuri sa-ti puna mura-n gura?
Ia la cautat, o sa gasesti sigur...

This post has been edited by diaconuliviu: 15 Nov 2011, 16:13


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 55 56 57 58 59 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 13:26
Forum Renault