DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan DCI mort, probleme

klaus
post 21 Jul 2006, 21:41
Post #31


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Dar cum a sarit arcul ala, pacatele mele?
A sarit de pe taler (de pe farfuria aia mai rotunda de pe amortizor)? Ca ma indoiesc ca a sarit de sus, din oala. Ce naiba, l-au pus astia din fabrica pe langa taler?
A sarit la o groapa, la mers linistiti, la un viraj?

La aia cu chederul inferior (care e doar de ornament de altfel) cred ca esti al doilea care se plange pe aici ca i-a sarit in mers. Probabil era deja un pic cazut, ca ma indoiesc ca sare in sus la viteza mare un chedere care se scoate prin tragere in jos. Oricum, ar fi bine sa pui cateva puncte de silicon pe el, ca are un pardalnic de obicei de a scartai din cand in cand.

Chederul ala de la portbagaj se pune usor inapoi. E bine sa i se si stranga baza de prindere, ca sa nu mai iasa usor. Dar cred ca a aavut ceva substante lipicioase pe el si s-a lipit de capota, caci el e destul de poros si nu prea are tendinta de a se lipi de capota.

Chestia cu UCH-ul defect, cred ca esti primul pe sectiunea logan care se plange de asa ceva. Nu ai avut cumva montata o alarma?

Treaba cu probleam de EGR e oarecum comuna la motoarele Renault. A nu se intelege ca o masina din 2 o are... Doar ca nu e ceva deosebit.

Oricum, trebuie sa observ "norocul cu caru'" de care avusi parte.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 21 Jul 2006, 23:07
Post #32


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti





Lasand la o parte chestia cu norocul,stau si ma intreb,chederul ala, sau ma rog,ornamentul de jos al parbrizului,nu ar fi trebuit intai sa iasa/cada de pe geam ca apoi la viteze mai mari sa se ridice din cauza fluxului de aer?S-a intamplat si la mine sa nu se foloseasca loganul propiu cam o luna si la prima deschidere de portbagaj s-a cam auzit cum de deslipeste ceva,dar chederul a ramas la locul lui,iar arcul ala cum a sarit sau mai bine zis din ce,ca or ce ai incerca,nu prea ai cum sa-l scoti ca pe mijloc e amortizorul.
Concluzia mea e ca tu ori ai parte de prea mult noroc,ori ceva din astea e inflorit.


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Loghy
post 21 Jul 2006, 23:53
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 April 05
From: Bucuresti




Nu stiu cum sunt amortizoarele si arcurile montate pe fata dar pe spate amortizorul nu este montat pe mijlocul arcului ci in afara lui...


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI 2004 - Ambition - B XX RRJ
Good things come to those who wait...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaid2003
post 22 Jul 2006, 09:48
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 21 July 06




QUOTE(ICET @ 22 Jul 2006, 00:07)
Lasand la o parte chestia cu norocul,stau si ma intreb,chederul ala, sau ma rog,ornamentul de jos al parbrizului,nu ar fi trebuit intai sa iasa/cada de pe geam ca apoi la viteze mai mari sa se ridice din cauza fluxului de aer?S-a intamplat si la mine sa nu se foloseasca loganul propiu cam o luna si la prima deschidere de portbagaj s-a cam auzit cum de deslipeste ceva,dar chederul a ramas la locul lui,iar arcul ala cum a sarit sau mai bine zis din ce,ca or ce ai incerca,nu prea ai cum sa-l scoti ca pe mijloc e amortizorul.
Concluzia mea e ca tu ori ai parte de prea mult noroc,ori ceva din astea e inflorit.
*




domnule crezi ce vrei, 16000km - 5 luni , nu cred ca nu am folosit masina o luna, zilnic din contra

QUOTE(Loghy @ 22 Jul 2006, 00:53)
Nu stiu cum sunt amortizoarele si arcurile montate pe fata dar pe spate amortizorul nu este montat pe mijlocul arcului ci in afara lui...
*




la service au zis ca s-ar putea sa fi fost sarit arcul din fabrica si am obs eu doar dupa 3-4 km....nu contest lucrul acesta, doar cine se gandea la PRIMII km ca sunt ceva probleme...


--------------------
Dacia Logan 2006 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 22 Jul 2006, 12:42
Post #35


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(mihaid2003 @ 22 Jul 2006, 10:48)
domnule crezi ce vrei, 16000km - 5 luni
*


Mai draga,eu am la firma un dci din decembrie anul trecut cu vreo 25k km acum si in afara de cele 2 revizii nu avazut service-ul,iar cu masina asta nu merge o singura persoana ci mai multe iar de ingrijit nu prea il ingrijeste nimeni in afara de mine si un coleg.Asta nu inseamna ca nu ar fi si masini cu probleme,dar tu ori prea esti ghinionist ori esti prea exgerat.
ps..eu cred doar ce vad tongue.gif


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 22 Jul 2006, 13:23
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Nu v-ati lamurit pana acum ca loganul e dupa noroc? La unii merge struna, la altii zdrangane din toate incheieturile. La unii se incarca A/C cum trebuie, la altii sa mearga cand iei masina de la dealer. Fiecare cum il nimereste.


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzaciobanu
post 24 Jul 2006, 07:13
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 21 May 05
From: Brasov




QUOTE(mihaid2003 @ 21 Jul 2006, 13:34)
dupa ce a facut motorul ce a facut cine ar mai sta linistit? cum sa ies din tara cu masina? sa sun din roaming la dacia asistenta? au carte verde pe platforma? dar pasaport?
*



Eu zic sa stai linistit. Oriunde esti in afara tarii, poti sa suni la Dacia Asistenta, sau eventual la Renault Assistance in Franta 00 33 1 42 11 13 13 si eu sunt convins ca ti se va oferi un numar de telefon de la respectivele servicii din tara in care te afli. Sa speram ca nu vei avea nevoie...

This post has been edited by mitzaciobanu: 24 Jul 2006, 07:15


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI Ambition - 2005 - BV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 24 Jul 2006, 07:38
Post #38


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




1. @mihaid2003 ... nu mai scrie mesaje consecutive!... poti edita primul mesaj si adauga ce doresti tu
2. acest topic se refera la problema cu functionarea motorului.... va rog sa nu mai discutati offtopic despre alte neajunsuri sau defecte mai vechi ale masinii pe care initiatorul topicului le-a amintit.
3. atentie la limbaj si atacurile la persoana!... vor fi sanctionate fara alt preaviz!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Jul 2006, 10:53
Post #39


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pana acum am inteles suficient de clar ca problema cu motorul a fost de la EGR.
Insa in continuare am ramas cu niste nelamuriri:
1. Cand s-a stricat UCH-ul, era montata o alarma? A costat ceva inlocuireaa UCH-ului?
2. In ce conditii a sarit amortizorul de pe taler? Nu ca ar fi normal, dar sunt si eu curios cand e prost pus arcul pe taler in ce conditii sare. Si cum s-a manifestat? (la mers - zgomote, zdranganeli, harsait, zgomot cand a sarit etc)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaid2003
post 24 Jul 2006, 14:26
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 21 July 06




QUOTE(klaus @ 24 Jul 2006, 11:53)
Pana acum am inteles suficient de clar ca problema cu motorul a fost de la EGR.
Insa in continuare am ramas cu niste nelamuriri:
1. Cand s-a stricat UCH-ul, era montata o alarma? A costat ceva inlocuireaa UCH-ului?
2. In ce conditii a sarit amortizorul de pe taler? Nu ca ar fi normal, dar sunt si eu curios cand e prost pus arcul pe taler in ce conditii sare. Si cum s-a manifestat? (la mers - zgomote, zdranganeli, harsait, zgomot cand a sarit etc)
*




1. UCH-ul s-a stricat la vreo 10000km, nu era cald, nu era umezeala, martorul rosu palpaia intermitent la punerea contactului si nu se mai stingea, au venit, au luat-o in service si l-au schimbat.
2. imediat ce am iesit cu ea din parcarea showroom-ului la viraje se auzea ceva urat la roata ca si cand batea ceva, initial am crezut ca e gheata chiar langa roata si aia se aude( era ianuarie si au spalat masina inainte sa o iau) de asta am facut vreo 10 km dupa care m-am intors in service. Au zis ca am luat eu o groapa mare sau o denivelare la viteza mare - ceea ce era imposibil avand 10km la bord - cealalta explicatie fiind " era sarit din fabricatie".


--------------------
Dacia Logan 2006 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreir
post 24 Jul 2006, 17:07
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 December 03
From: Bucuresti




Turbina nu se duce asa usor. Mai degraba comanda ei ar minore probleme (ieftine in esenta)


--------------------
'94 VW Passat 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Jul 2006, 20:40
Post #42


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Deci era montata o alarma cand s-a stricat UCH-ul. Probabil montata chiar de dealer ...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 25 Jul 2006, 06:47
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




Din experienta pe Peugeot, EGR-uri stricate la greu din cauza mersului subturat. Nu schimbati sub 3000ture dieselurile astea noi!


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Apolodor
post 25 Jul 2006, 08:09
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 4 January 06
From: Bucuresti




Nu are nicio legatura turbina de Peugeot cu cea de Renault . Sunt cu probleme turbinele cu geometrie variabila si asta de pe 1,5 Dci de 65 de cai e turbina normala. MERSUL SUBTURAT NU STRICA TURBINA DE PE LOGAN.


--------------------
Logan Laureate 1,5 DCI - 1,4 MPI+GPL 2006/2008 - B 410 RIO/B 41 RIO
NIMENI NU MOARE VIRGIN
VIATA NE F..E PE TOTI !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 25 Jul 2006, 08:33
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




Nu e stricata turbina ci valva EGR din cite am inteles...Se schimba la peugeot valve egr in prostie...


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 25 Jul 2006, 09:33
Post #46


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




Un mic off-topic : Maximus , din cate vad ai un Peugeot , deci nu prea poti compara masinile intre ele pentru ca nici macar nu fac parte din acelasi grup , lasand la o parte faptul ca sunt 2 turbine total diferite , motoare total diferite !

Parerile posesorilor de Logan dci , care sunt si mai vechi pe acest forum mi se par cel mai indreptatite si pentru ca au facut un numar considerabil de km !

Mie mi se pare ca primele trepte de viteza cam pe la 2500 rpm ar avea un cuplu bun , in treapta a 2-a chiar si a 3-a pe la 3000 rpm motorasul tipa cam tare (poate e doar frica incepatorului de pe Logan) !

Diesel-urile astea noi cat se face rodajul nu se schimba peste 2500 rpm , doar asta ni se spune la predarea masinii !

Intr-adevar mersul subturat nu face bine turbinei si e bine sa turam din cand in cand , dar turat inseamna o accelerare progresiva a motorului ( fara sprituri si bruscari a motorului ) si mentinerea lui constanta in turatii ridicate pentru o curatare optima a turbinei , curatare de impuritatile ce se depun pe turbina !


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 25 Jul 2006, 09:43
Post #47


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Bai fratilor, cata galagie am mai auzit despre mersul asta subturat, si pe cuvant daca mi se pare ca aveti vre-un pic dreptate.
1. Am avut Berlina (e drept, fara turometru) cu care nu stiu daca ajungeam prea des la 2000 ture (la 40 Km/h eram deja in a 4-a). N-a avut absolut nimic 15 000 Km, pana cand am dus-o la casat, cand motorul inca mergea f. bine.
2. Pe Solenza aceeasi chestie. Solenza benzina, am facut 25 000 Km (de la 15 mii la 40 mii), schimbat viteza la 2000 ture. Masina merge si acum foarte bine.
3. Logan 1.5DCI, facut 19 000 Km, schimbat la 2000 ture, masina merge foarte bine in continuare.

In schimb cu toate masinile am mers afara la approx 2500-3000 ture. Poate de aici sa fie vre-o curatare, nu stiu, dar nu am avut nici cea mai mica problema cu nici una din masini. Eu zic ca motorul nu se strica din cauza turatiei la care se schimba viteza, ci din cu totul alte cauze (carburant, praf din aer, bruscari la rece, si multe alte posibile cauze)


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaid2003
post 25 Jul 2006, 17:01
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 21 July 06




QUOTE(klaus @ 24 Jul 2006, 21:40)
Deci era montata o alarma cand s-a stricat UCH-ul. Probabil montata chiar de dealer ...
*



NU era nici o alarma, masina nu are nici acum alarma.


--------------------
Dacia Logan 2006 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Jul 2006, 20:14
Post #49


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Uf, greu afla lumea niste lucruri...
Mai rar un astfel de cumul de belele, toate fara interventii exterioare (egr, arc, uch, cheder parbriz)
Ce sa-ti zic, toate belele astea sa fi fost, si de acum numai la revizii sa mai schimbi consumabilele sa ai parte!


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 26 Jul 2006, 10:58
Post #50


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(andreir @ 24 Jul 2006, 18:07)
Turbina nu se duce asa usor. Mai degraba comanda ei ar minore probleme (ieftine in esenta)
*



Se duce daca este ajutata de vre-un colier desprins si gazele (de evacuare) care o antreneaza nu o mai pun in functiune... a patit-o taica-mi-o pe un 1,9 dci 120 cp care mergea perfect si dintr-o data prost... mergea mai prost ca golanu meu... adica nu avea nici macar aia 65 de cai de pe golanu meu... de abia ajungea la 80km/h... probleme pot fi multe si ce e mai rau e ca unii mecanici habar nu au.

Nu a fost cazul tatalui meu pt care in 5 miunte masina a fost ca noua... dar se intampla si la case mai mari (Laguna 2 din 2003, productie Franta).

Rezumat: turbina in sine nu se duce usor... decat daca are ajutor de la o piesa de 5 lei (la propriu).

Mihai... regrete fata de dezastrele de la masina ta:

arcul se poate sa fi sarit cand masina a fost ridicata pe rampa la service (e mai logic decat "groapa")
daca se "lipesc chederele"... mai ales iarna da cu pudra de talc pe ele...se rezolva problema

This post has been edited by Cypher4laguna: 26 Jul 2006, 10:59


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rabdul
post 27 Jul 2006, 13:35
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 2 March 06




QUOTE(mihaid2003 @ 21 Jul 2006, 12:22)
m-a dezamagit loganul
are 6 luni si 16000km, si o gramada de probleme, dupa 10km arc sarit, dupa 6000km nu mai recunostea nici o cheie, chederele de la parbiz au sarit la viteza, s-a desprins si chederul de la portbagaj si BOMBA dupa 15000km scotea un fum negru mai rau ca tracotrul si n-am putut urca un deal in viteza I, pur si simplu a murit motorul nu mai avea putere. end of story => Logan Diesel
*


sad.gif groaznica experienta!!!! sper ca vei rezolva ceva in service. dupa aia spune-ne si noua care a fost motivul cauzator de fum negru. in ce priveste chederele - poate a fost vorba de ceva mai mult ghinion decat la noi ceilalti. in rest - scartaieli si paraituri sunt garla... sad.gif important e sa ai curaj sa mergi cu ea si sa nu depinzi de cel mai apropiat service. ca doar d-aia am facut pasul (investitia) - sa avem o masina normala care se poate departa de service-uri la mai mult de ... sa zicem 500 Km. si eu vreau sa ies din tara cu masina in toamna asta si la ce citesc pe forum... zau ca mi-e o frica de mor, desi inca n-am avut probleme.


--------------------
Logan 1.5 DCi Laureate - B-09-RRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 27 Jul 2006, 15:28
Post #52


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




buuun.. aici se inchide.... se va redeschide doar pentru a se adauga urmarea/continuarea problemei cu motorul de catre initiator (sa dea report moderatorilor).


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 20:20
Forum Renault