Logan DCI mort, probleme
![]() ![]() ![]() |
Logan DCI mort, probleme
klaus |
![]()
Post
#31
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
ICET |
![]()
Post
#32
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Lasand la o parte chestia cu norocul,stau si ma intreb,chederul ala, sau ma rog,ornamentul de jos al parbrizului,nu ar fi trebuit intai sa iasa/cada de pe geam ca apoi la viteze mai mari sa se ridice din cauza fluxului de aer?S-a intamplat si la mine sa nu se foloseasca loganul propiu cam o luna si la prima deschidere de portbagaj s-a cam auzit cum de deslipeste ceva,dar chederul a ramas la locul lui,iar arcul ala cum a sarit sau mai bine zis din ce,ca or ce ai incerca,nu prea ai cum sa-l scoti ca pe mijloc e amortizorul. Concluzia mea e ca tu ori ai parte de prea mult noroc,ori ceva din astea e inflorit. |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
Loghy |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum sunt amortizoarele si arcurile montate pe fata dar pe spate amortizorul nu este montat pe mijlocul arcului ci in afara lui...
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 MPI
2004 - Ambition
- B XX RRJ Good things come to those who wait...
|
|
mihaid2003 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 21 July 06 ![]() |
QUOTE(ICET @ 22 Jul 2006, 00:07) Lasand la o parte chestia cu norocul,stau si ma intreb,chederul ala, sau ma rog,ornamentul de jos al parbrizului,nu ar fi trebuit intai sa iasa/cada de pe geam ca apoi la viteze mai mari sa se ridice din cauza fluxului de aer?S-a intamplat si la mine sa nu se foloseasca loganul propiu cam o luna si la prima deschidere de portbagaj s-a cam auzit cum de deslipeste ceva,dar chederul a ramas la locul lui,iar arcul ala cum a sarit sau mai bine zis din ce,ca or ce ai incerca,nu prea ai cum sa-l scoti ca pe mijloc e amortizorul. Concluzia mea e ca tu ori ai parte de prea mult noroc,ori ceva din astea e inflorit. domnule crezi ce vrei, 16000km - 5 luni , nu cred ca nu am folosit masina o luna, zilnic din contra QUOTE(Loghy @ 22 Jul 2006, 00:53) Nu stiu cum sunt amortizoarele si arcurile montate pe fata dar pe spate amortizorul nu este montat pe mijlocul arcului ci in afara lui... la service au zis ca s-ar putea sa fi fost sarit arcul din fabrica si am obs eu doar dupa 3-4 km....nu contest lucrul acesta, doar cine se gandea la PRIMII km ca sunt ceva probleme... |
--------------------
Dacia
Logan
2006 DCI
|
|
ICET |
![]()
Post
#35
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mihaid2003 @ 22 Jul 2006, 10:48) Mai draga,eu am la firma un dci din decembrie anul trecut cu vreo 25k km acum si in afara de cele 2 revizii nu avazut service-ul,iar cu masina asta nu merge o singura persoana ci mai multe iar de ingrijit nu prea il ingrijeste nimeni in afara de mine si un coleg.Asta nu inseamna ca nu ar fi si masini cu probleme,dar tu ori prea esti ghinionist ori esti prea exgerat. ps..eu cred doar ce vad ![]() |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
Adrian78 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu v-ati lamurit pana acum ca loganul e dupa noroc? La unii merge struna, la altii zdrangane din toate incheieturile. La unii se incarca A/C cum trebuie, la altii sa mearga cand iei masina de la dealer. Fiecare cum il nimereste.
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
mitzaciobanu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 21 May 05 From: Brasov ![]() |
QUOTE(mihaid2003 @ 21 Jul 2006, 13:34) dupa ce a facut motorul ce a facut cine ar mai sta linistit? cum sa ies din tara cu masina? sa sun din roaming la dacia asistenta? au carte verde pe platforma? dar pasaport? Eu zic sa stai linistit. Oriunde esti in afara tarii, poti sa suni la Dacia Asistenta, sau eventual la Renault Assistance in Franta 00 33 1 42 11 13 13 si eu sunt convins ca ti se va oferi un numar de telefon de la respectivele servicii din tara in care te afli. Sa speram ca nu vei avea nevoie... This post has been edited by mitzaciobanu: 24 Jul 2006, 07:15 |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 MPI Ambition - 2005
- BV
|
|
AL |
![]()
Post
#38
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
1. @mihaid2003 ... nu mai scrie mesaje consecutive!... poti edita primul mesaj si adauga ce doresti tu
2. acest topic se refera la problema cu functionarea motorului.... va rog sa nu mai discutati offtopic despre alte neajunsuri sau defecte mai vechi ale masinii pe care initiatorul topicului le-a amintit. 3. atentie la limbaj si atacurile la persoana!... vor fi sanctionate fara alt preaviz! |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
klaus |
![]()
Post
#39
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pana acum am inteles suficient de clar ca problema cu motorul a fost de la EGR.
Insa in continuare am ramas cu niste nelamuriri: 1. Cand s-a stricat UCH-ul, era montata o alarma? A costat ceva inlocuireaa UCH-ului? 2. In ce conditii a sarit amortizorul de pe taler? Nu ca ar fi normal, dar sunt si eu curios cand e prost pus arcul pe taler in ce conditii sare. Si cum s-a manifestat? (la mers - zgomote, zdranganeli, harsait, zgomot cand a sarit etc) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mihaid2003 |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 21 July 06 ![]() |
QUOTE(klaus @ 24 Jul 2006, 11:53) Pana acum am inteles suficient de clar ca problema cu motorul a fost de la EGR. Insa in continuare am ramas cu niste nelamuriri: 1. Cand s-a stricat UCH-ul, era montata o alarma? A costat ceva inlocuireaa UCH-ului? 2. In ce conditii a sarit amortizorul de pe taler? Nu ca ar fi normal, dar sunt si eu curios cand e prost pus arcul pe taler in ce conditii sare. Si cum s-a manifestat? (la mers - zgomote, zdranganeli, harsait, zgomot cand a sarit etc) 1. UCH-ul s-a stricat la vreo 10000km, nu era cald, nu era umezeala, martorul rosu palpaia intermitent la punerea contactului si nu se mai stingea, au venit, au luat-o in service si l-au schimbat. 2. imediat ce am iesit cu ea din parcarea showroom-ului la viraje se auzea ceva urat la roata ca si cand batea ceva, initial am crezut ca e gheata chiar langa roata si aia se aude( era ianuarie si au spalat masina inainte sa o iau) de asta am facut vreo 10 km dupa care m-am intors in service. Au zis ca am luat eu o groapa mare sau o denivelare la viteza mare - ceea ce era imposibil avand 10km la bord - cealalta explicatie fiind " era sarit din fabricatie". |
--------------------
Dacia
Logan
2006 DCI
|
|
andreir |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Turbina nu se duce asa usor. Mai degraba comanda ei ar minore probleme (ieftine in esenta)
|
-------------------- '94 VW Passat 1.9 TDI
|
|
klaus |
![]()
Post
#42
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Deci era montata o alarma cand s-a stricat UCH-ul. Probabil montata chiar de dealer ...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Maximus Decimus |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 5 May 06 ![]() |
Din experienta pe Peugeot, EGR-uri stricate la greu din cauza mersului subturat. Nu schimbati sub 3000ture dieselurile astea noi!
|
--------------------
Peugeot
407
- B-03-LOG GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
|
|
Apolodor |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 4 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu are nicio legatura turbina de Peugeot cu cea de Renault . Sunt cu probleme turbinele cu geometrie variabila si asta de pe 1,5 Dci de 65 de cai e turbina normala. MERSUL SUBTURAT NU STRICA TURBINA DE PE LOGAN.
|
--------------------
Logan
Laureate 1,5 DCI - 1,4 MPI+GPL
2006/2008
- B 410 RIO/B 41 RIO NIMENI NU MOARE VIRGIN
VIATA NE F..E PE TOTI !!! |
|
Maximus Decimus |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 5 May 06 ![]() |
Nu e stricata turbina ci valva EGR din cite am inteles...Se schimba la peugeot valve egr in prostie...
|
--------------------
Peugeot
407
- B-03-LOG GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
|
|
alinakes |
![]()
Post
#46
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Un mic off-topic : Maximus , din cate vad ai un Peugeot , deci nu prea poti compara masinile intre ele pentru ca nici macar nu fac parte din acelasi grup , lasand la o parte faptul ca sunt 2 turbine total diferite , motoare total diferite !
Parerile posesorilor de Logan dci , care sunt si mai vechi pe acest forum mi se par cel mai indreptatite si pentru ca au facut un numar considerabil de km ! Mie mi se pare ca primele trepte de viteza cam pe la 2500 rpm ar avea un cuplu bun , in treapta a 2-a chiar si a 3-a pe la 3000 rpm motorasul tipa cam tare (poate e doar frica incepatorului de pe Logan) ! Diesel-urile astea noi cat se face rodajul nu se schimba peste 2500 rpm , doar asta ni se spune la predarea masinii ! Intr-adevar mersul subturat nu face bine turbinei si e bine sa turam din cand in cand , dar turat inseamna o accelerare progresiva a motorului ( fara sprituri si bruscari a motorului ) si mentinerea lui constanta in turatii ridicate pentru o curatare optima a turbinei , curatare de impuritatile ce se depun pe turbina ! |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
undemerg |
![]()
Post
#47
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Bai fratilor, cata galagie am mai auzit despre mersul asta subturat, si pe cuvant daca mi se pare ca aveti vre-un pic dreptate.
1. Am avut Berlina (e drept, fara turometru) cu care nu stiu daca ajungeam prea des la 2000 ture (la 40 Km/h eram deja in a 4-a). N-a avut absolut nimic 15 000 Km, pana cand am dus-o la casat, cand motorul inca mergea f. bine. 2. Pe Solenza aceeasi chestie. Solenza benzina, am facut 25 000 Km (de la 15 mii la 40 mii), schimbat viteza la 2000 ture. Masina merge si acum foarte bine. 3. Logan 1.5DCI, facut 19 000 Km, schimbat la 2000 ture, masina merge foarte bine in continuare. In schimb cu toate masinile am mers afara la approx 2500-3000 ture. Poate de aici sa fie vre-o curatare, nu stiu, dar nu am avut nici cea mai mica problema cu nici una din masini. Eu zic ca motorul nu se strica din cauza turatiei la care se schimba viteza, ci din cu totul alte cauze (carburant, praf din aer, bruscari la rece, si multe alte posibile cauze) |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
mihaid2003 |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 21 July 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 DCI
|
|
klaus |
![]()
Post
#49
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Uf, greu afla lumea niste lucruri...
Mai rar un astfel de cumul de belele, toate fara interventii exterioare (egr, arc, uch, cheder parbriz) Ce sa-ti zic, toate belele astea sa fi fost, si de acum numai la revizii sa mai schimbi consumabilele sa ai parte! |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#50
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andreir @ 24 Jul 2006, 18:07) Se duce daca este ajutata de vre-un colier desprins si gazele (de evacuare) care o antreneaza nu o mai pun in functiune... a patit-o taica-mi-o pe un 1,9 dci 120 cp care mergea perfect si dintr-o data prost... mergea mai prost ca golanu meu... adica nu avea nici macar aia 65 de cai de pe golanu meu... de abia ajungea la 80km/h... probleme pot fi multe si ce e mai rau e ca unii mecanici habar nu au. Nu a fost cazul tatalui meu pt care in 5 miunte masina a fost ca noua... dar se intampla si la case mai mari (Laguna 2 din 2003, productie Franta). Rezumat: turbina in sine nu se duce usor... decat daca are ajutor de la o piesa de 5 lei (la propriu). Mihai... regrete fata de dezastrele de la masina ta: arcul se poate sa fi sarit cand masina a fost ridicata pe rampa la service (e mai logic decat "groapa") daca se "lipesc chederele"... mai ales iarna da cu pudra de talc pe ele...se rezolva problema This post has been edited by Cypher4laguna: 26 Jul 2006, 10:59 |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
rabdul |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 2 March 06 ![]() |
QUOTE(mihaid2003 @ 21 Jul 2006, 12:22) m-a dezamagit loganul are 6 luni si 16000km, si o gramada de probleme, dupa 10km arc sarit, dupa 6000km nu mai recunostea nici o cheie, chederele de la parbiz au sarit la viteza, s-a desprins si chederul de la portbagaj si BOMBA dupa 15000km scotea un fum negru mai rau ca tracotrul si n-am putut urca un deal in viteza I, pur si simplu a murit motorul nu mai avea putere. end of story => Logan Diesel ![]() ![]() |
--------------------
Logan
1.5 DCi Laureate
- B-09-RRT
|
|
AL |
![]()
Post
#52
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
buuun.. aici se inchide.... se va redeschide doar pentru a se adauga urmarea/continuarea problemei cu motorul de catre initiator (sa dea report moderatorilor).
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 20:20 |