Viteza maxima, in functie de cp
![]() ![]() ![]() |
Viteza maxima, in functie de cp
pastrama |
![]()
Post
#1
|
||
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
||
--------------------
Tedei
-
-
|
|||
C@talin |
![]()
Post
#2
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
eu am dat la a mea aproape 100km/h in II, aproape.
This post has been edited by salutcalin2002: 26 Jul 2006, 00:06 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
pastrama |
![]()
Post
#3
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Nu asta ma intereseaza...io vreau sa stiu cat poate masina(viteza maxima).
Si oricum, 100 e cam multisor pt treapta a 2-a...io zic 80-85, maxim. |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
DEpinde de masa masinii, de coeficientul aerodinamic, distributia greutatii si tractiunii pe punti, etc.
In mod dormal, 75 de cai cam merg pana in 170 km/h(REALI), 90 de cai, 185 km/h, etc. Pentru 200 km/h sunt necesari minim 120 de cai din cate stiu eu. LA 130 de cai sigur nu treci de 220 km/h, 260 cum zici tu e imposibil, vitezometre aiurea, si povesti din delta. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
confirm ce zice argon
cred ca si cuplu' conteaza putin, + raportul de distributie al cutiei pe pinionul de fuga. ex: 170 de cai face 230 -240 max. |
-------------------- |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#6
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Argonelu, ce treaba are distributia masei cu viteza maxima?
Pastrama_stelistu, poate formula asta te ajuta: vmaxpo7.jpg P.S. k=0.0625xCx daca tin eu bine minte. Diaconuliviu sau tatabobu ma vor corecta daca nu e asa. This post has been edited by einstein1984: 26 Jul 2006, 09:19 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
hash |
![]()
Post
#7
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
uite, einstein se ofera voluntar sa calculeze viteza maxima pentru cele 3 motorizari de Logan
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 26 Jul 2006, 10:12) Intelijent mic ce esti, incearca tu sa atingi viteza maxima cu un papuc 2 locuri , cu tractiune spate GOL. Apoi tranteste 3 saci de ciment si mai incearca odata..vezi in ce caz atingi viteza mai mare. Lasa formulele, practica e baza ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mestere, forta de tractiune e limitata de aderenta in zona vitezelor mici, pana la vreo 0,2 x Vmax, dupa cum zice hiperbola ideala de tractiune. Sau papucul ala ferrari a lui matale patineaza in treapta a 4-a la 100 km/h?
Dupa cum vezi si dumneata, in formula de mai sus nu zice nimeni nimic de pozitia centrului de greutate. Mai bine recunosti ca ai dat cu mucii in fasole si o lasi asa, pana nu ajungi la Bula. Hash, eu le calculez, dar vreu raportul treptei a 5-a si a 4-a, raportul transmisiei finale, limitarea de turatie in treapta a 4-a si a 5-a, suprafata sectiunii transversale maxime (inclusiv pneurile), Cx-ul sau k-ul, si dupa aia calculez. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cristoaseee, nu mai lua totul adliteram, in toate formulele tale teoretice intervin elemente care nici nu gandesti ca pot intervenii, asa ca infunda-te in continuare in stiinta, si chiar mi se rupe ca ma pui la bula
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(argon @ 26 Jul 2006, 10:49) [...]incearca tu sa atingi viteza maxima cu un papuc 2 locuri , cu tractiune spate GOL. Apoi tranteste 3 saci de ciment si mai incearca odata..vezi in ce caz atingi viteza mai mare. [...] Si crezi ca daca pui sacii in spate sau in fata difera viteza maxima? E vorba nu de distributie, aia are legatura cu aderenta rotii, ci de o sarcina in plus. Einstein, parca aia era K, o sa ma uit in Dinamica-cine tine minte atitea formule [dupa atiti ani]? ![]() |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
![]() M-am dat cu un papuc d'asta benzinar si gol , si partial incarcat..gol nu a trecut nici mort de 120 pe ceas, simtomele erau de ambreaj care patineaza..adica se accelera dar nu lua viteza, cu greutate, pe acelasi ceas arata putin peste 130, conditiile meteo identice, inclinarea drumului la fel. Cum iti explici? ![]() Degeaba ai forta la roata daca nu ai aderenta. Asta subliniam eu. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#13
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 26 Jul 2006, 07:44) In mod dormal, 75 de cai cam merg pana in 170 km/h(REALI Aceasta informatie o consider corecta pentru ca am incercat-o pe pielea mea. La 187-188km/h pe ceas cu Solenza si cu eroarea de 9% ar insemna cam 170km/h reali. |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
SiloS |
![]()
Post
#14
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Adica eu daca-mi pun in portbagajul batranei 1300 saci cu cartofi o sa mearga mai repede ?
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
N-ai inteles nimic
![]() Nu mai trebuie sa pui nimic la berlina ca este deja greutatea motorului. Un papuc d'ala are 73 de cai si tractiune spate, gol e foarte usor de spate, daca te uiti atent o sa vezi ca multi isi pun o placa de beton sau metalica in spate, tocmai pentru aderenta, iarna mai ales. Va rog cititi tot inainte sa va dati cu parerea ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
NIN |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru de seara Group: Members Posts: 72 Joined: 22 September 04 From: Timisoara/Jimbolia ![]() |
Si eu mai am niste investigatii pt logan:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=27509 Nu am luat in calcul randamentul transmisiei..., datele se potrivesc |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate Plus 1.4MPI
- TM-XX-T??
|
|
deconectat |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
QUOTE simtomele erau de ambreaj care patineaza Crezi ca daca masa masinii e mai mare iti patineaza mai putin acelasi ambreiaj obosit? Daca da, cam cati saci de cartofi trebuie sa adaugi ca sa nu mai patineze deloc ambreiajul? QUOTE Degeaba ai forta la roata daca nu ai aderenta. Oare ce "forta" ai la roata la viteza aia de nu mai ai aderenta? Sa fie ea mai mica sau mai mare decat in viteza a 3-a la aceeasi turatie (si sa nu imi spui ca nici in a 3-a nu ai aderenta)? |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nici matale nu ai inteles, fie cum vreti voi, s'apoi mancam.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#19
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Argon , iarna e alta situartie . Aia cu Lada de exemplu se merge cu bordura in portbagaj .
Am avut acum vreo 10-11 ani o Lada 1500 [ am luat-o de la primul proprietar ] si stiu ca masinuta aia fugea foarte adevarat . Si nu avea nevoie de greutate ca sa atinga vteza maxima . Argon , dupa tine daca la un papuc descarcat dai blana in el de pe la 120 incep sa patinze rotile ? ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#20
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Macar tu ai inteles. Dincolo de 20-40 km/h, poti sa faci tu ce vrei, ca rotile motoare nu o sa patineze.
Poate la papucul matale se schimba aerodinamica masinii, ca am vazut papucuri cu "nasul in pamant" cand erau goale. Ori asta, ori nu avea soferul tupeu sa treaca de 120km/h, ca la papucul gol se blocheaza rotile spate extrem de usor. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ksi_id |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 16 April 05 From: timisoara ![]() |
QUOTE(argon @ 26 Jul 2006, 12:47) ![]() M-am dat cu un papuc d'asta benzinar si gol , si partial incarcat..gol nu a trecut nici mort de 120 pe ceas, simtomele erau de ambreaj care patineaza..adica se accelera dar nu lua viteza, cu greutate, pe acelasi ceas arata putin peste 130, conditiile meteo identice, inclinarea drumului la fel. Cum iti explici? ![]() Degeaba ai forta la roata daca nu ai aderenta. Asta subliniam eu. ![]() |
--------------------
vw jetta
1800cmc 90hp
1992
- TM 18 KSI
|
|
pastrama |
![]()
Post
#22
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
QUOTE(argon @ 26 Jul 2006, 07:44) DEpinde de masa masinii, de coeficientul aerodinamic, distributia greutatii si tractiunii pe punti, etc. In mod dormal, 75 de cai cam merg pana in 170 km/h(REALI), 90 de cai, 185 km/h, etc. Pentru 200 km/h sunt necesari minim 120 de cai din cate stiu eu. LA 130 de cai sigur nu treci de 220 km/h, 260 cum zici tu e imposibil, vitezometre aiurea, si povesti din delta. Asa, bun...si cati cai iti trebuie ca sa atingi minim 250 km/h? Deci: 75cp-170km/h 90cp-185km/h 120cp-200km/h mai departe, daca stie cineva, va rog. Va rog sa lasati cearta pentru cafenea. Multumesc. |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#23
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai...vreo suta is suficienti. Pe doua, nu pe 4
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#24
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Undeva la 180-190 CP ar fi deajuns pentru 250. Un coleg are un 530d de 184 CP si merge pe la 245km/h. Masina e destul de aerodinamica, dar grea. 330d din generatia anterioara prindea 250 km/h si avea vreo 190 CP.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
anndi |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
200 la ora cu nova,95 de cai, eroarea pe ceas nu o stiu la vit aia, dar la 150 ceasul imi indica corect, verificat anterior.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
anndi |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
200 la ora cu nova,95 de cai, eroarea pe ceas nu o stiu la vit aia, dar la 150 ceasul imi indica corect, verificat anterior.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
adrian.paul |
![]() ![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 23 July 06 From: Bucuresti ![]() |
sau 450 km/ora limitat electronic la noul bugatti cu 1001 cp care a fost lansat
|
--------------------
Logan
Prestige
2008 1.5 Dci
|
|
andu911 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 26 Jul 2006, 19:42) Undeva la 180-190 CP ar fi deajuns pentru 250. Un coleg are un 530d de 184 CP si merge pe la 245km/h. Masina e destul de aerodinamica, dar grea. 330d din generatia anterioara prindea 250 km/h si avea vreo 190 CP. Prinde pe naiba...te minte ala... Am mers eu cu 530d ala nou, de 220cp, nu sare de 235 nici mort... Mercedesu lui taica'miu, E320Cdi, de 210cp mai mult de 230 nu prinde. Laguna din semnatura, are 107 cp, am prins cu ea 195 maxim. Nu numai caii influenteaza viteza, nu o sa gasiti niciun raspuns la intrebarea voastra. Ca daca o iei asa....un Mercedes Actros are 460CP... si poate doar la vale sa prinda 120km/h. |
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#29
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
bre Andu, nu te joci cu te'ncurci, te'mpiedici si cazi, daca lu aijtain asa ii da formula, tre' sa te conformezi.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#30
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
bre andu, suna la 911 ca ai nevoie! BMW-ul avea 250 km/h pe ceas cu mine in masina. Nu am verificat cu GPS-ul, dar drumul era usor la vale. Masina are 225km/h viteza declarata de fabrica, asa ca nu era exclus.
Iar cat priveste TIR-ul, tu ai observat ce suprafata frontala are animalul? Si ce rezistenta aerodinamica creeaza? Si ce cutie de viteze are? Si faptul ca e limitat la 90 km/h? BMW 330d din 2002, cu 202 CP are 242km/h viteza maxima, sau asa zice aici Argonelul, daca puneam 2 saci de ciment in spate, sigur treceam de 300 km/h, nu? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:23 |