Viteza maxima, in functie de cp
![]() ![]() ![]() |
Viteza maxima, in functie de cp
Xplode |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 5 January 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Laureat
- B-77-xxx Logan=Renult vs Logan=Dacia
|
|||
sorin_f39 |
![]()
Post
#32
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Opel Astra Caravan 2 litri DTL, model 2001: viteza maxima (pe ceas) pe A2:
191 km/h. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 27 Jul 2006, 12:27) bre andu, suna la 911 ca ai nevoie! BMW-ul avea 250 km/h pe ceas cu mine in masina. Nu am verificat cu GPS-ul, dar drumul era usor la vale. Masina are 225km/h viteza declarata de fabrica, asa ca nu era exclus. Iar cat priveste TIR-ul, tu ai observat ce suprafata frontala are animalul? Si ce rezistenta aerodinamica creeaza? Si ce cutie de viteze are? Si faptul ca e limitat la 90 km/h? BMW 330d din 2002, cu 202 CP are 242km/h viteza maxima, sau asa zice aici Argonelul, daca puneam 2 saci de ciment in spate, sigur treceam de 300 km/h, nu? BMW standard 250km/h ? Cate masini de-astea ai condus tu personal ? Nu exista BMW, Mercedes, Audi care sa treaca de 250km/h. Ori nu pot, ori sunt limitate electronic. Din ce cauza ? Fiindca fabrica nu mai garanteaza ca esti in siguranta la viteza aia. Modelul de care vorbesti tu 530d, nu este limitat, din cauza ca el oricum nu atinge 250 km/h. Sau poate uzina BMW inca nu stie ce top speed au masinile pe care le fabrica... Oricum parca vorbeam de 530d ... tu imi arati link cu 330d...Sigur stii cu ce BMW ai mers ? ![]() In legatura cu tractoru. Eu am zis Mercedes Actros. Nu am zis TIR. TIR'urile sunt limitate la 90. Eu nu vorbeam de alea. In general camioanele care fac doar Romania, nu sunt limitate. |
--------------------
-
-
-
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#34
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai tocmai, 530d nu era limitat si pe teren drept atinge 225kmh. Cu un pic de vant din spate si pe drum in coborare atinge 245-250km/h, fara sa-i taie injectia. M3 CSL avea limitare la 270km/h..
Poate ne spui si noua cum explici politistului inregistrarea de 120 km/h de pe tahograf. Oricum, pastrana intreba de masini, nu de camioane. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
andu911 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
AAh...ai dat-o in explicatii fata de politist...eu ti-am zis doar ca un camion prinde 120 la vale. Atat...nu daca are voie sau nu.
![]() In fine... Pastrama intreba de rachete...nu de masini ![]() This post has been edited by andu911: 27 Jul 2006, 14:38 |
--------------------
-
-
-
|
|
Alex27Buc |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 25 August 04 ![]() |
intrebare catre cei tari in calcule
zi-mi si mie ceva te rog daca cumva gasesti o explicatie stiintifica am mai postat undeva urmatorul caz: -dacia berlina 1300CC -cv 5 tr din primele identice renault 18 mai putin tr V despre care nu va fi adusa vorba -se schimba CV din motive de fluierat la drum cu una identica R18 (pe desfacute curatate si numarate si masurate-bine nu cu micrometrul dar cu sublerul si ziarul intre dintii de la pinioane) -cu vechea cutie dacia era f f lenesa la demaraje iar cu asta de R18 era spirt de nu a crezut nici taximetristul ??? This post has been edited by Alex27Buc: 27 Jul 2006, 14:56 |
-------------------- |
|
tatabobu |
![]()
Post
#37
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Psihoza vere!
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
marksman |
![]()
Post
#38
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Psihoza de cotetz!
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#39
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ambreiaj care chiar cupleaza si nu aluneca? Sau cum au zis colegii, placebo!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Marty |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
andule, sa mor daca nu era sa fac infract! Cind ti-am vazut avataru' am crezut ca s-a mutat la Bursa si ma mincau dejtele sa postez.
S-o luam in ordinea numerelor de pe tricou! 1. Bai Ainjtain, cum dracu' faci tu ca tot ma calci pe veioza? 9. Pai tu-mi compari mie un 530d, cu vreo tinichea pe benzina? 8. Pai tu-mi compari mie 190 de cai de diesel cu 190 de cai de benzina? 4. Pai tu-mi compari mie cutia "de consum" cu cutia "de sprint" ? Raspunsuri: 1. Cere-ti iertare si promite-mi ca nu mai faci, dupa care spui de 5 ori "Tatal nostru", te dai de trei ori peste cap si te duci sa te culci! 9. Masinile diesel cu cai multi sunt degeaba sau de tractiune! Spre exemplu, un Passat 1.9 TDi de 131 de cai, abia atinge 200 km/h. Tomberonu' meu injectat, cu 136 CP, atinge 220 km/h. Astea-s valori date de producator! 8. 190 CP de pe un lighean plin cu motorina nu se vor compara niciodata cu 190 de cai de pe un lighean plin cu benzina. Diferenta e data de turatia la care se obtine puterea maxima. La dieselare se obtine puterea maxima pe o plaja scurta de turatii, la putin timp dupa aia, motorul incepind sa behaie (stii la cit intra pe rosu' la un diesel?). La benzina, plaja de turatii disponibila este ceva mai mare, iti permite sa te joci destul de mult pe acolo. 4. Cutia de consum se va misca intotdeauna mai incet decit cutia de sprint, dar va avea avantajul consumului mai mic si vitezei maxime mai ridicate. Si ca sa-i raspund si lu' Pastrama: Nenea, nu exista limite impuse gen "ai 75 cp, maxim 150 km/h". Chestia asta depinde de f. multi factori, cum ar fi: cuplu, consum, admisie, evacuare, tabele de injectie, etajare cutie de viteze, tipul de combustibil, aerodinamica..... This post has been edited by Marty: 27 Jul 2006, 19:38 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#41
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Marty, rationamentul ar fi corect....... daca am vorbi de karturi cu priza directa. La o masina echipata cu MAC avem si transmisie, iar daca turatia maxima e la 4000 rpm, raportul transmisiei finale va fi in mod corespunzator foarte lung (adica mic). Din acest motiv, daca se pune pe o masina motor diesel cand ea a avut benzina, ea o sa se plafoneze urgent, iar invers va deveni foarte lenesa.
Iar Passatul are 130 CP si 208km/h (vezi aici), iar tomberonul matale are 141 CP si 205 km/h conform cu sursa asta Legile mecanicii sunt extrem de putin interesate de faptul ca forta provine din arderea izobara sau izocora, daca forta de tractiune e mai mare ca suma rezistentelor la inaintare, masina va accelera. Noi nu vorbim aici de acceleratii, ci de ce viteza va atinge masina daca are suficient spatiu. Iar asta depinde , conform cu formula de mai sus, de: puterea la roata, greutatea masinii, rezistenta aerodinamica, panta drumului. ATAT! This post has been edited by einstein1984: 27 Jul 2006, 22:09 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
danS22 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
ba.. eu nu mai stiu ce sa cred ..am fost cu o fabia 1400mpi cu 200km/h care are in jur de 75 -80 cp nu stiu exact .
|
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#43
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eroare de vitezometru, de obicei e vreo 5% in plus, dar poate fi si mai mult.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
pastrama |
![]()
Post
#44
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
QUOTE(Marty @ 27 Jul 2006, 20:34) Marty, stiu si io asta ca nu-s tampit. Pe mine ma intereseaza un calcul aproximativ, la o masina cu o aerodinamica cat de cat normala, nu la o racheta de F1. Si ca sa fiu mai explicit, sunt cativa "piloti" prin Ct care si-au schimbat motoarele la masini(Espero cu motor de Opel 150cp) si dupa aia incep sa circule tot felul de povesti SF cum ca ar fi mers cu 260-270 la ora. |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#45
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
In timp ce marmota invelea ciocolata in staniol pe bancheta din spate. vreun 210-220km/h se poate, dar vitezometrul de espero nu cred ca ajunge la 270km/h.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
pastrama |
![]()
Post
#46
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Pai nu-ti fa griji, ca asta a fost primu lucru pe care l-am spus si io...da baiatu a avut grija sa-si puna vitezometru "custom".
Si pe mine nu ma enerveaza faptul ca mint astia, io crap de ciuda cand ii aud pe altii: "Ba! Ai vazut ce tare e ala? Merge cu Espero(Cielo, OpelAstra) cu 250+ la ora!" |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#47
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine ai rade de cat de pr*** sunt, in loc sa crapi de ciuda. De cat admiratia unor creduli, mai bine indiferenta unor cunoscatori
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DFA |
![]()
Post
#48
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#49
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
135+10%=148.5km/h Dar daca zici tu, e 10% de obicei.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DragosP |
![]()
Post
#50
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Greu cu artimetica asta: 135*100/90 măi ainștain.
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
cristidb |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Toyota celica 140CP: 205-210km/h. La vale am ajuns la 215 pe o scurta portiune, dupa care a scazut din nou. Cu aerodinamica sta mult mai bine decat multe masini. Pentru 240+ iti trebuie multi cai.
Attached thumbnail(s) celica.jpg ( Size: 53.83k ) Number of downloads: 277 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
baiatubun1300 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 29 March 06 ![]() |
Pentru multi conteaza viteza Maxima, pt mine conteaza CUM ajunge la v.max ! Si sa nu intelegeti aici ca sunt vreunn nebun care merge prin localitati cu 150 si innafara 200< . Personal am o satisfactie mult mai mare intr-o masina care atinge 150 in 10 sec. decat intr-una care ii atinge in 20 !
![]() |
--------------------
dacia
1300
- CJ 54 ABC Sarma si Patentu' misca rablamentu'
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#53
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca atinge 150 km/h in 10 sec (cred ca vreo 400 CP ar fi necesari pentru asta), nu se opreste acolo.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tinere22 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 29 April 06 ![]() |
![]() ![]() La masinile germane(la toate)care le-am condus am obtinut viteza max. recunoscuta de producator si am trecut si peste(cu mult)BMW-250 reali.Nu faceti discriminari intre motorina si benzina,veti avea o surpriza ![]() Cine vrea sa ma contrazica sa o faca ![]() ![]() |
--------------------
DACIA+++CLIO
1410--SYMBOL
2004
- EDY
|
|
paul_p |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
BMW 520i 129 cp viteza maxima atinsa ( pe bord ) 205 km/h.
BMW 525i 170 cp viteza maxima atinsa 225 km/h. BMW 530i, 231 cp, cutie automata, viteza maxima atinsa 250 km/h. In manual viteza maxima e 245. Interesant e ca gradatia kilometrajului se opreste la 240, insa acul trece peste ![]() Mult mai repede decat 520 ajunge la 205km sau 525 la 225km. Vitezometrul indica un pic mai putin decat viteza reala, dar in nici un caz diferenta nu e de 10% !. Cred ca e cam 1-2% doar. Masinile toate au peste 1550 kg. Insa greutatea influenteaza acceleratia, nu viteza maxima. This post has been edited by paul_p: 9 Aug 2006, 15:10 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 07:10 |