DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Indicator benzina stresant, cum indica el prost ca se misca mereu

bogdan_90
post 7 Apr 2008, 12:47
Post #61


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




in bord unde sa fie sau cea de la rezervor vezi si acolo, contactele de la rezervor si cele din bord.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Apr 2008, 12:47
Post #62


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




o sa topaie oricum la Dacie. Trebuie un circuit electronic ca la masinile straine, care face o medie intre semnalele primite de la sonda.

Deocamdata nu am gasit pe nicunde cum sa fac acel circuit, dar am gasit o solutie mult mai simpla, umblu cu rezervorul plin tot timpul 04.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 7 Apr 2008, 12:50
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




asemeni:D


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminence
post 7 Apr 2008, 12:51
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 18 March 07




mufa de la rezervor pare OK, in bord cam pe unde vine? chiar in spatele acului?
Apropo de umblatul cu rezervorul plin, unii zic ca ar creste consumul daca umbli asa icon_mrgreen.gif ca cica adaugi masa in plus masinii.


--------------------
Dacia 1310 1983
2 slow, 2 calm...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 7 Apr 2008, 12:52
Post #65


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




mufa din bord nu stiu unde vine ca nu mai am 1310 demult. nu e adevarat , nu consuma mai mult singurul lucru ca sta putin mai cocosata.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Apr 2008, 12:58
Post #66


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




mufa in bord e cea din dreapta, o fi oxidat contactul aferent sondei..desi nu cred, trebuie schimbat tot tacamul probabil, dar repet, daca topaie in mers e normal, daca topaie pe loc la socuri nu e normal.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatuci
post 7 Apr 2008, 13:16
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




salut!

3 variante:

1. mufa care se conecteaza pe placa cu ceasuri de bord coclita/desprinsa/deformata (un spray degripant si reamorsarea lamelelor mufei ar fi suficient)

2. firele care pleaca de la sonda gatuite prin portbagaj de la vreo greutate care a stat pe ele (ghinion...trebuiesc schimbate tongue.gif )

3. firele care pleaca de pe sonda sa nu faca contact perfect cu bornele acesteia (de regula firele de cupru nu fac o priza f buna pe bornele de aluminiu iar cand cele doua nituri se slabesc alearga acul prin bord)

in acest ultim caz eu am scos sonda, am dat cate o gaura cu un spiral fin in cele doua nituri, in aceasta am infipt cate un holsurub mic de care am cositorit firele....de atunci nu am mai avut nicio problema.

...cam cu aste am-am intalnit eu...oricum, sondele se strica f rar


--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 7 Apr 2008, 14:49
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Si eu dupa ce am schimbat ceasurile cu model CN1 am vazut aceeasi oscilatie. Cu rezervorul sub un sfert oscileaza mai tare, cu rezervorul plin nu are oscilatii. Comportamentul asta l-am observat si la o injectionista din 2002.
Ceasul cand pui contactul trece de la 0 la valoare care trebuie? Daca da, cauta problema de la sonda, plutitor inspre bord. Daca ceasul ramane la 0 cu contactul pus si trebuie sa primeasca un "imbold" sa se trezeasca inseamna ca e pe duca.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 7 Apr 2008, 16:45
Post #69


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(argon @ 7 Apr 2008, 12:47)
o sa topaie oricum la Dacie. Trebuie un circuit electronic ca la masinile straine, care face o medie intre semnalele primite de la sonda.

*



rezervoarele model nou au in interior niste aripioare...contravaluri....am si eu asa si pot sa spun ca nu se mai balanseaza acu'.....

This post has been edited by sobolan: 7 Apr 2008, 16:45


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Apr 2008, 18:59
Post #70


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




unde gasesc si eu un rezervor d'asta model nou? cine le face? sau sunt custom made?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 7 Apr 2008, 19:24
Post #71


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




conex le face radmasa.gif ...pe bune,al meu e conex....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminence
post 7 Apr 2008, 19:44
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 18 March 07




@neajiji: Cand pun contactul mai trebuie cateodata, nu tot timpul, sa-i dau doua palme sa-si revina... Deci ce anume e pe duca? unsure.gif
Din portbagaj totul e OK, am schimbat contacte etc etc, problema e de pe sub bord, m-am tot uitat in seara asta pe-acolo dar nicicum nu-mi dau seama care e mufa cu pricina...


--------------------
Dacia 1310 1983
2 slow, 2 calm...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 7 Apr 2008, 20:43
Post #73


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




acul meu de la bordul Takosan nu oscileaza deloc.

rezervor cumparat acu 1 an juma, de uzina, model break....

am observat intr-adevar ca la bordurile de uzina falfaie indicatorul


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminence
post 7 Apr 2008, 20:55
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 18 March 07




al meu nu numai ca oscileaza, dar ramane blocat intr-o anumita pozitie, dau peste o groapa sare in alta pozitie, de ma uit odata sunt bucuros ca am benzina, ma mai uit peste 5 min, hop nu mai am benzina laugh.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
2 slow, 2 calm...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Apr 2008, 06:33
Post #75


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(tzepesch @ 7 Apr 2008, 20:43)
am observat intr-adevar ca la bordurile de uzina falfaie indicatorul
*




sa ai circuitul respectiv atunci? ciudat, am vazut si eu multe takosane si tot oscila..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 8 Apr 2008, 08:07
Post #76


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(eminence @ 7 Apr 2008, 20:55)
al meu nu numai ca oscileaza, dar ramane blocat intr-o anumita pozitie,
*




Pt linistea ta ar fi bine sa ramana blocat pe maxim .... laugh.gif laugh.gif

Si cand iti este lumea mai draga o sa canti si tu "Pt tara si popor eu .. ... in rezervor "


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 8 Apr 2008, 08:54
Post #77


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




mai vezi verifica si sonda sa culiseze cum trebuie, sa faca contact lamelele alaea din ea, etc... si eu aveam probleme, dar era din sonda, pana am schimbat-o


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 8 Apr 2008, 19:57
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




ajuta,apropo a mai facut cineva schema????
eu mam gandil la o chedtie daca desfacem sarma care este bobinata pe suposrt de plastic sa o desfac si sa o monez pe alt supostr cilindric pentru a face culisalea pe verticala (pe post de plutitor va fi filosit cel de la carburatot CNC )si dupaia introdusa intrun cilindru care sa aiba o gaurica jos pentru a se umple cu benzina asa nu osa mai osciloeze in veci
ce ziceti??

<span class='edit'>8 Apr 2008, 19:59:</span>
daca mai are cineva scheme cu LM3914 pe post de litrometru sa vina cu idei si sa pozteze schemele

8 Apr 2008, 21:02:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=12892&hl=


Pt indic. de benzina R=0 adica sunt; cu nivelul de benzina la minim se regleaza din semireglabilul de 2,5k ca ledul 10 sa lumineze, iar la nivel maxim ar trebui ca ledul 1 sa lumineze (se ajusteaza rezistenta de 27 ohmi). Valorile sint pentru o sonda de 300 ohmi (0 pt nivel maxim, 300 pt nivel minim)

sa integ ca atunci cand ai rezervoru gol toate ledurile vor fi aprinse si cand ai rezervoru plinva fi aprins doar un led (ledu 1) daca am inteles eu bine ,daca este asa se poate inversa sa arate toate ledurile aprinse cand am rezervoru plin si in functie de golire sa sestinga trept

This post has been edited by kindeeru56: 8 Apr 2008, 21:02

Attached thumbnail(s)
Image1.jpg ( Size: 44.54k ) Number of downloads: 602


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 13 Apr 2008, 14:47
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




se ai gaseste si cam cat ar fi
se popate inlocui UAA180 cu LM3914,3915???
si cam care ar fi modificarile daca da.
Mersi

13 Apr 2008, 14:49:
a facut cineva schema asta care ar fi valorile fixe ale rezistentelor

This post has been edited by kindeeru56: 13 Apr 2008, 14:49

Attached thumbnail(s)
nivel_05.jpg ( Size: 28.17k ) Number of downloads: 622


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 13 Apr 2008, 21:05
Post #80


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




dar circuitul de la wartburg nu este bun ?


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 13 Apr 2008, 21:17
Post #81


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(tatuci @ 7 Apr 2008, 13:16)
salut!

in acest ultim caz eu am scos sonda, am dat cate o gaura cu un spiral fin in cele doua nituri, in aceasta am infipt cate un holsurub mic de care am cositorit firele....de atunci nu am mai avut nicio problema.

...cam cu aste am-am intalnit eu...oricum, sondele se strica f rar
*



sonda aia e un rezistor variabil, care e miscat de nivelul de benzina....scoti sonda...o tii cu partea metalica lipita de masa....o misti...si veiz daca acul din bord face cursa completa(cu contactul pus) si daca se apinde becul...metoda de verificare sa vezi daca e bun


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 14 Apr 2008, 21:14
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




am facut indicatorului de benzina cu LM324 si sincer sa fiu nu prea functioneaza cu se spune adica cand am conectat alimentarea sau aprins toate ledurile am umblat la semireglabile si nica, am decaonectat alimentarea lam conectat din nou si sa aprins doar ledul din pinu 8 si atat am mai umblat la semireglabile si iar nimica am pus in loc de sonda ltrometrica o rezistenta semireglabila de 300ohmi. Are cineva o schema facuta si probata care merge sigur.mersi mult

14 Apr 2008, 22:28:
am rezolvat problema cu aprinsu dar de reglat nu se regleaza nimic din niciun semireglabil .
pe unde o fi problema??


15 Apr 2008, 18:37:
nu a facut nimeni un indicator electronic care sa areate mai precis ultimi 5L??

This post has been edited by kindeeru56: 15 Apr 2008, 18:37


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 21 Apr 2008, 19:02
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




am facut litrometu cu un LM 3914 si merge ok pe masa de probe singura problema o am ca atunci can este rezervoru gol sunt toate ledurile aprinse si cand este plin se sting cum as putea sa inversez situatia???
Multumesc


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 21 Apr 2008, 19:08
Post #84


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Pune exact schema de care vorbești, să vedem...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 21 Apr 2008, 20:58
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




asta este parte cu LM3914 care este defapt un vumetru

<span class='edit'>21 Apr 2008, 21:24:</span>
conexelectronic kitu original

This post has been edited by kindeeru56: 22 Apr 2008, 17:28

Attached thumbnail(s)
P1010460.JPG ( Size: 369.52k ) Number of downloads: 625
P1010461.JPG ( Size: 346.36k ) Number of downloads: 591
P1010463.JPG ( Size: 344.9k ) Number of downloads: 540
P10104612.JPG ( Size: 191.86k ) Number of downloads: 142
105225.jpg ( Size: 76k ) Number of downloads: 190


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 23 Apr 2008, 06:39
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Din cate imi amintesc eu, circuitul integrat are un pin care comuta modul de afisaj de la bara la punct luminos. Cel mai simplu cred ca ar fi sa inversezi capetele potentiometrului din sonda litrometrica intre ele. Dar pentru asta trebuie sa o scoti din rezervor.

This post has been edited by dyogenes: 23 Apr 2008, 06:41


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Apr 2008, 15:14
Post #87


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(kindeeru56 @ 21 Apr 2008, 20:02)
am facut litrometu cu un LM 3914 si merge ok pe masa de probe singura problema o am ca atunci can este rezervoru gol sunt toate ledurile aprinse si cand este plin se sting cum as putea sa inversez situatia???
Multumesc
*


Cu un simplu tranzistor opan colector poti realiza variatia tensiuni de la sonda spre lm3914.

This post has been edited by djasu82: 23 Apr 2008, 15:23

Attached thumbnail(s)
pentru_rezerv_benzina.JPG ( Size: 11.05k ) Number of downloads: 237


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 23 Apr 2008, 21:35
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




as putea sa adaug un semireglabil sa reglez sensibilitate sundei??? in locu la R100 OHMI?


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 11 Jul 2011, 23:27
Post #89


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Stiu ca e mort topicul de ceva vreme dar...intreb si eu...s-au mai gasit ceva solutii? Sunt teribil stresat de jocul acului la nivelul din rezervor mic...
Si imi tot sta pe creier...varianta cu indicatorul de baterie...adaptat la sonda de benzina..ar putea sa indice mai bine...?


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 12 Jul 2011, 19:13
Post #90


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Si la mine e stresant,adica am juma de rezervor cu benzina si daca plec mai "brusc" putin mi se aprinde becul si acu ajunge la zero blink.gif

Cred ca mai repede adaptat dupa ceva straineza .


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 09:17
Forum Renault