DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ots ???

TAZ_TASMANIA
post 17 May 2004, 07:14
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 November 03
From: IS




In acest weekend am fost la celalalt service autorizat din Iasi (Caremil) shi in sfarshit au facut treaba k lumea.

Operatii facute:

1. Schimbare punga de magazin - ce mi-a fost pusa in Bucium - cu una de la fabrica - (renumita operatsiune OTS)

De transpirat nu are cum sa transpire punga de la ei pentru ca in partea de jos are 2 gauri pentru aerisire iar in partea de sus e prinsa cu un colier. Respectiva punga vine exact ca o manta deci nu are cum sa transpire.
Deci daca vetsi patsi la fel cum am patsit eu - trimis sa vin cu punga de acasa - punetsi repejor mana pe telefon shi sunatsi la WC (pardon VC) shi acolo le instruieste pe maimutsele din service.

In plus operatsiunea OTS include shi etansheizarea parbrizului in jur cu mastic.

2. Schimbat placute frana

O alta operatsiune ce au facut cei de la Caremil a fost shimbare placutse - acu am 15000 km shi le-am vazut cam cum aratau..... numai bune de schimbat. Nu shtiu exact cum conducetsi voi dar sfatul meu este ca pe la 15-16 mii km sa va schimbatsi placutsele.

Ceea ce este enervant tare tare de tot este ca in Bucium am fost shi pentru o verificare amanuntsita a mashini - intentsionez sa plec din tsara in vara asta - shi maimutsele de acolo mi-au spus ca "placutsele sunt perfecte" :evil:
Spun asta ca sa va datsi si voi seama ce animale pot fi. Nici nu vreau sa ma gindesc sa fi plecat la drum shi prin alta tsara sa se fi aprins martorul de bord precum placutsele kaput. Si doar au tot interesul sa schimbe placutele pentru ca operatsiunea respectiva e platita de catre client.......


3 Verificat tot ce tsine de rotsi bucse arcuri etc.

Sincer sa fiu sunt foarte multsumit de cum s-au miscat astia de la Caremil - au verificat tot ce se putea verifica - au bagat shi calculatorul sa vada daca totul e OK cu mashina asha ca, de suntetsi din Iasi, lasatsi maimutsele din Bucium in palmierii proprii shi ducetsi-va la un service serios


--------------------
TOYOTA COROLLA 2008 - IS-XX-TAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cmas
post 18 May 2004, 10:13
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 26 February 04




Stie cineva care service este mai serios in zona Neamt? (DEDEMA-Bacau, P. Neamt...)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xymzar
post 24 May 2004, 12:16
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 3 April 04
From: Bucuresti




Am sunat la VC si Ana-Maria Teleaga parca o chema, nu stie nimic de aceasta punga, cica nu are o informare oficiala in acest scop.
Parca sunt prosti sa se faca de ras.


--------------------
Renault Megane II Estate 2006 / 1.5 dci-74KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xymzar
post 24 May 2004, 14:43
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 3 April 04
From: Bucuresti




Va multumim pentru mesajul dumneavoastra din data de 24.05.2004.

Referitor la sesizarea dumneavoastra va informam faptul ca solutiile
pentru a nu intra apa la UCE Solenza au fost studiate anul trecut si va
asiguram ca s-a adoptat cea mai buna si eficienta dintre ele.

Domnule Razvan URSACHE, Vocea Clientului ramane la dispozitia
dumneavoastra
si asteptam in continuare solicitarile si propunerile dumneavoastra in
legatura cu produsele si serviciile oferite de AUTOMOBILE DACIA .

Ne puteti contacta de luni pana duminica intre orele 8.00 - 20.00, la
numarul de telefon 0248.500.000, fax 0248.500.076, e-mail
vocea.clientului@daciagroup.com, site www.daciagroup.com


Cu stima,
Consilier Client
Cristina SAVA


--------------------
Renault Megane II Estate 2006 / 1.5 dci-74KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 25 May 2004, 08:48
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




io am intrebat la dacoserv si mi-au zis ca nu au auzit nimic...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 6 Nov 2007, 18:37
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Readuc la viata acest topic de mult uitat, intrucat am o nelamurire...

Intrucat am citit acum ceva timp despre aceasta modalitate "ingenioasa", specific romaneasca, de izolare a UCE-ului si pentru ca Solenza mea intra in lotul cu probleme, am intrebat in mod special la ultima revizie (efectuata la IPSO) daca este necesara aplicarea acestei solutii "mioritice" si pe bolidul din dotare (nu de alta dar nu stiam unde sa ma uit dupa punga respectiva). huh.gif

Individul care a preluat masina, la iesirea acesteia din service, mi-a comunicat ca a verificat si ca pot sa stu linistit intrucat sunt "protejat" de intemperii...

Dupa ce ieri alarma a urlat ca nebuna de a trebuit sa o dezactivez, azi am mers la firma unde am instalat-o pentru a vedea ce se intampla cu ea, ocazie cu care am aflat ca "ots"-ul nu s-a efectuat la masina mea iar cel de la IPSO m-a mintit cu nerusinare. mad.gif

Acum vine si nelamurirea mea : de aproximativ 1 an, atunci cand inchideam / deschideam masina cu telecomanda din cheie, becurile de avarie nu mai functionau (se aprindeau doar daca utilizam telecomanda de la alarma) insa pentru ca nu utilizam aceasta modalitate de deschidere a masinii, n-am dat foarte mare importanta, pana astazi, cand s-a constatat ca placa de baza a alarmei (care este situata langa UCE) era oxidata; e posibil ca si UCE-ul sa fie afectat de infiltratiile de apa si de aceea nu se mai aprind becurile de avarie sau este o coincidenta nefericita ? unsure.gif

Am discutat deja cu cei de la Cobalcescu unde am lasat Loganiciul pentru investigatii ca maine cand ma duc sa-l iau sa ma doteze si pe mine cu "punga"; mai trebuie sa le cer sa efectueze si alte operatiuni "speciale" ? blush.gif

Mentionez ca urme de apa pe pres, in zona pedalelor nu au existat niciodata (ca o Solenta care se respecta, "accepta" sa intre apa doar pe la usi biggrin.gif ).

This post has been edited by GabyT: 6 Nov 2007, 19:23


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Nov 2007, 19:53
Post #37


fan Dacia


Group: Members
Posts: 20.493
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu mai sunt OTS-uri deschise pe Solenza din ce stiu eu. Adica daca nu s-au facut la timpul lor, nu ti le mai fac acum decat pe banii tai


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Nov 2007, 20:30
Post #38


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




OTS-urile rezolva in general un viciu ascuns al masinii.
Daca ma apuc sa dau niste citate din legile de protectie a consumatorilor si de garantie, poate Dacia sa aiba toate OTS-urile inchise de 70jdemii de ori, ca sunt obligati sa le faca...
Bine, in cazul de fata e mai scump sa te certi cu aia de la Dacia, dar daca ar fi un OTS de inlocuit pompa de frana ...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata87
post 7 Nov 2007, 02:02
Post #39


membru alb-violet


Group: Members
Posts: 590
Joined: 4 January 07
From: Timisoara




e prima oara cand aud de faza cu punga...eu am solenza din 5 septembrie 2003,prim proprietar...nu mi-a zis nimeni de ots asta cu punga...dar nu mi-a facut niciodata figuri uce-ul,nici cand a plouat torential...


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Nov 2007, 09:12
Post #40


fan Dacia


Group: Members
Posts: 20.493
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




klaus, daca dealerul nu vede in ICM nici un OTS de facut, nu se apuca el sa le faca. Ca pe el nu-l plateste nimeni pentru ele.
Sansele ca masina sa fi facut atatia ani fara OTS-uri aplicate e mica, insa daca primul propietar si-a bagat ceva in garantie si a facut reviziile la un service oarecare in cartier (sistem argon) sau pe bordura, e posibil sa nu aiba OTS-urile realizate.
Punga aia era un OTS galben cred, adica la prima trecere prin service. Inlocuitul pompei de frana ar fi fost OTS rosu, cu scrisoare acasa. In momentul cand propietarul a fost instiintat de situatie si nu a reactionat, raspunderea legala a Renault inceteaza.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 7 Nov 2007, 10:08
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




Eu o am din 28 august 2003, prim proprietar. Mi-au fost schimbate capetele de chei pe ultima suta de metri a garantiei in 04-02-2005 (nu mai recunostea mereu o cheie), la Service Dacia Manastirea Dealu Targoviste, deci puteau sa puna punga atunci. Tot in "tineretea" ei am gasit putina floare ca cea de la bornele bateriei, pe papucii din mufa ce intra in UCE. Am curatat cu wd40. De atunci nu s-a mai facut iar placa UCE este curata (de curand m-am uitat in el) dar am izolat totusi capacul cutiei cu silicon. La nici o revizie nu a zis nimeni nimic de punga, nici nu au pus-o pe ascuns. tongue.gif . Cam asta e istoria ei, apa nu intra in ea.. Altceva nu stiu ce sa zic, o mai fi vorba si de noroc. biggrin.gif

This post has been edited by CIPTUNING: 7 Nov 2007, 10:10


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Nov 2007, 10:09
Post #42


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Einstei1984, sa nu facem devieri de la subiect...
Eu nu ma refer la faptul ca proprietarul nu l-a facut, eu ma refer la faptul ca service-ul nu l-a facut si i-a zis proprietarului ca da, asa cum zice mai sus Gabyt:
QUOTE(GabyT @ 6 Nov 2007, 18:37)
Individul care a preluat masina, la iesirea acesteia din service, mi-a comunicat ca a verificat si ca pot sa stu linistit intrucat sunt "protejat" de intemperii...
In cazul de fata nu e vorba de rea-vointa proprietarului ci e vorba de minciuna/inselaciunea/rea-vointa service-ului, care una a zis si alta a fumat.
Si sa nu dau niste exemple de pe aici (ca mi-e lene sa le caut de fapt) cu multi proprietari (de pe forum, va dati seama cum e de fapt in realitate) carora nu li s-a aplicat OTS-ul cu schimbatul capetelor de chei la prezentarea in service (pt anumite DSN), si apoi li s-a spus ca nu mai e aplicabil (desi nu era vina lor ca nu li s-a aplicat ci a service-ului mojic si mitocan).
Sa vezi cum muream eu cu Dacia de gat daca-mi zicea mie asta...

PS: na, ca si CIPTUNING imi confirma opinia.

This post has been edited by klaus: 7 Nov 2007, 10:11


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 7 Nov 2007, 10:45
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 7 Nov 2007, 10:12)
   Sansele ca masina sa fi facut atatia ani fara OTS-uri aplicate e mica, insa daca primul propietar si-a bagat ceva in garantie si a facut reviziile la un service oarecare in cartier (sistem argon) sau pe bordura, e posibil sa nu aiba OTS-urile realizate.
  
*



In primul rand va multumesc pentru interesul acordat. aplauze.gif

Cateva precizari am de facut :

Toate reviziile pana la 60.000 le-am efectuat la MERIDIAN SUD intotdeuna "la timp" si cu piese de origine. Pentru toate am factura si viza unitatii pe cartea de intretinere. mad.gif

Revizia de 70.000 (intrucat acesti km i-am facut extrem de rapid datorita unui tur al Europei si eram scarbit de ce mi s-a intamplat la ultima revizie) i-am facut la un cunoscut cu un service "de cartier" (pentru ca daca imi faceam programarea la un service "autorizat" as fi depasit limita celor 70.000 km), schimband doar uleiul si filtrul de ulei, iar ultima revizie, de 80.000 am efectuat-o la IPOS unde am si intrebat de acest "miracol" al tehnologiei mioritice... huh.gif

NIMENI DE LA MERIDIAN nu mi-a spus in cei trei ani in care mi-am facut constiincios reviziile la ei despre necesitatea efectuarii aceastei interventii 251.gif post-336-1110552439.gif post-336-1110552449.gif 022.gif 166.gif de care am aflat intamplator "cutreerand" paginile acestui forum si banuiesc ca, la fel ca mine, sunt foarte multi...

Dar revin la nelamurirea mea : faptul ca la inchiderea / deschiderea masinii nu mai functioneaza luminile de avarie (lumina din interior insa se aprinde / stinge) denota faptul ca UCE a fost afectat sau nu are legatura cu el ?

This post has been edited by GabyT: 7 Nov 2007, 10:51


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 7 Nov 2007, 10:57
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




GabyT Uite aici aceeasi problema discutata http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...20&hl=inchidere

This post has been edited by CIPTUNING: 7 Nov 2007, 10:58


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Nov 2007, 11:07
Post #45


fan Dacia


Group: Members
Posts: 20.493
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Hmm, poti face o plangere la Vocea clientului, cu facturile de revizie la Meridian (sunt si in sistem, mai ales daca ai avut vreo manopera sub garantie la ei ). Probabil ca dealerul va fi penalizat, insa realinierea masinii nu va fi platita de Renault (desi e posibil sa foloseasca un fond de relatii cu clientii.)
klaus, daca masina a trecut prin service si service-ul nu a realizat OTS-ul galben, a fost penalizat la vremea lui. Asta totusi nu inseamna ca dacia va plati reparatia masinii (desi, cum am zis mai sus, nu este exclus).
Problema e ca nimeni nu obliga service-ul sa dea si clientului o copie dupa editia tehnica si cea administrativa din ICM, ba chiar cred ca e cam tabu sa-i spui asa ceva. Acolo scrie negru pe alb ca masina are de facut sau nu un OTS la acea data. Dealerul este totusi obligat sa le printeze si sa le trimita la dacia comercial impreuna cu ordinul de reparatie pentru fiecare lucrare facutr in garantie sau OTS aplicat. Se monitorizeaza inclusiv numarul de consultari al ICM pentru fiecare VIN.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zippy
post 7 Nov 2007, 11:09
Post #46


Membru din 2003


Group: Members
Posts: 917
Joined: 26 October 03
From: Bucuresti




QUOTE(GabyT @ 7 Nov 2007, 12:45)
NIMENI DE LA MERIDIAN nu mi-a spus in cei trei ani in care mi-am facut constiincios reviziile la ei despre necesitatea efectuarii aceastei interventii  251.gif  post-336-1110552439.gif  post-336-1110552449.gif  022.gif  166.gif  de care am aflat intamplator "cutreerand" paginile acestui forum si banuiesc ca, la fel ca mine, sunt foarte multi...

Dar revin la nelamurirea mea : faptul ca la inchiderea / deschiderea masinii nu mai functioneaza luminile de avarie (lumina din interior insa se aprinde / stinge) denota faptul ca UCE a fost afectat sau nu are legatura cu el ?
*



Nici eu n-am "OTS" aplicat, masina din iunie 2003, toate reviziile facute la Nesty Berceni.
Si da, de vreo cateva luni buni nici la mine nu se mai aprind avariile la inchiderea/deschiderea masinii. excl.gif

This post has been edited by Zippy: 7 Nov 2007, 11:09


--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.| VW JETTA 2014 - B 97 Z I P ]
Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Nov 2007, 11:37
Post #47


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 7 Nov 2007, 11:07)
  klaus, daca masina a trecut prin service si service-ul nu a realizat OTS-ul galben, a fost penalizat la vremea lui. Asta totusi nu inseamna ca dacia va plati reparatia masinii (desi, cum am zis mai sus, nu este exclus).
Ce sa faca mai?
Oameni buni, legislatia privind garantiile prevede o garantie de 6 (sase) ani pentru viciile ascunse. OTS-ul repara un viciu ascuns si insusi existenta lui e recunoasterea prezentei acelui viciu.
OBLIGATIA Dacia este sa repare acele vicii ascunse. Poate sa spuna ea ce vrea si ce doreste, pe ce orificu de emitere a sunetelor doreste.
Din moment ce a recunoscut ca la seriile de la ... la... apare acea problema, le regulezi o reclamatie la OPC si ameninti cu una la judecatorie (si o si aplici daca OPC-ul nu vrea) de o sa repare Dacia la masini de o sa-i vina cu sange pe nas.

Nu ma enerva ca ma apuc acusilea sa ajut niste cetateni de pe aici si sa vezi ce aplica aia la OTS-uri inchise intr-o veselie de numa-numa...

Pe mine ma doare direct in rect cine nu a aplicat, ce service sau ce agarici de la mecanica, OTS-ul respectiv. Clientul are o relatie contractuala de garantie cu DACIA nu cu serviceul cariciului. Poate sa invoce dacia si pe tata lu Bula ca nu a facut service-ul, service-ul nu se subroga in fata clientului pentru obligatiile contractuale ale Dacia.
Contractul de garantie este intre client si Dacia. Punct. Nu apare nici un service in acel contract.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 7 Nov 2007, 11:54
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Magaria ramane facuta; acum tot ce am eu de facut este sa efectuez o operatie pe care Dacia ar fi trebuit sa o efectueze (gratuit) la vremea respectiva, chiar daca voi plati pentru asta. dry.gif
Aveti idee cat ar costa o asemenea operatie (adica, e mai "scumpa" decat costul unei convorbiri telefonice cu Pitestul pt. a ma balicari cu cei de la V.C.) ? unsure.gif

L.E.
klaus, (aproape wink.gif ) ca de obicei ai dreptate, insa sunt satul de amenintari si discutii; Acum sunt pentru a 3-a oara cu loganul (la al 2-lea service) din cauza zgomotului la motor si a scurgerilor de ulei din zona distributiei, dupa enspemii de telefoane catre / de la V.C., asa ca "pusul pungii" e cea mai mica problema cu care ma confrunt acum; asta este tara noastra si oamenii "minunati" care (din pacate) o populeaza; numic nu se rezolva fara o reclamatie...

This post has been edited by GabyT: 7 Nov 2007, 12:52


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Nov 2007, 12:06
Post #49


fan Dacia


Group: Members
Posts: 20.493
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




klaus, daca e sa o luam asa, nu ai vrea sa vina un atelier mobil la tine in fata blocului sa-ti repare masina?
In momentul cand ots-ul e inchis, in service nici macar nu se afla de el, daramite sa-l mai poata introduce in sistem pentru plata.
OTS-urile stau deschise minim 1 an (daca nu exista vreo problema sau e inlocuit), sau mai mult, deci exista suficient timp ca el sa fie efectuat.
Chiar asa fi curios daca se poate rezolva ceva cu protectia consumatorului. Renault are cativa juristi in staff...


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 7 Nov 2007, 12:11
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Ei bine eu nu am avut acea punga si era sa-mi ia foc masina ! Mi-a intrat apa la o ploaie mai serioasa in vara si mi-a ramas inchiderea centralizata blocata si a actionat motorasele continuu vre-o ora si ceva . Ele s-au topit pur si simplu , am intrat in masina prin portbagaj ( chin mare ) , am ajuns pana in fata , am deschis capota , am deconectat bateria ( cu frica in san ca putea oribil si mi-era sa nu ia foc si ma tineam cu stingatorul langa mine . Nici dupa ce am deconectat bateria nu am reusit sa deschid vre-o usa , toate fiind blocate ... povestea mai continua si sa sfarseste cu vre-o 4 mil cheltuite pe UCE decodor , actuatoarele inlocuite si cateva drumuri si timp pierdut .

Trebuia in mod normal sa ne cheme pe toti si sa faca aceasta operatiune gratis , iar ei sa-mi deconteze cheltuielile din cauza prostiei lor !

Propunerea mea ca nume pentru acea punga este de prezervativ ! Deci , deoarece Solenza este o masina potenta , are nevoie si de un prezervativ pentru a functiona corect !!! icon_mrgreen.gif


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Nov 2007, 12:16
Post #51


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




einstein draga, incearca sa intelegi ca nu are nici o treab serviceul cu obligatia Dacia.
Nu intereseaza cine a facut sau nu, obligatia DACIA era sa faca. Daca prepusii ei nu au facut nimic, e treaba lu' Dacia, clientul nu poate fi prejudiciat de drepturile sale. Dacia raspunde in totalitate. Este treaba ei cum face si cum drege.
Service-ul NU ARE NICI O TREABA intr-un astfel de coflict intre client si dacia. Conflictul este intre client si dacia si atat, ca dupa aia Dacia da salam mai departe la service, pe mine ca si client ma doare direct undeva. Fata de mine, client, nu raspunde service-ul, ca nu cu el am contract, raspunde Dacia.

Si aia cu sa vina service-ul la mine la poarta, sa nu ne cacam pe noi ca incepe sa puta urat. Eu nu am zis sa vina dacia la mine, eu am zis ca atunci cand ma prezint la service sa mi se faca OTS-ul ala, indiferent sub ce forma e (inchis deschis, cracanat sau petardat), pentru ca asta e OBLIGATIA dacia. Cum isi exercita Dacia obligatia (prin intermediul service-ului), cum se deconteaza, cum isi ttrimit piese sau rahati la plic, pe mine client nu m intereseaza. Asta e treaba lor, sa se spele impreuna pe cap.

Eu, clientul, trebuie sa am viciul ascuns reparat. Daca e sa depun diligente pentru obligatiile dacia (adica sa ii spun service-ului ce sa faca, cum sa faca, pe unde sa faca), ca intermediar, trebuie sa ma PLATEASCA pentru ca ei sunt INCOMPETENTI sa isi faca meseria.

PS: juristii de la dacia: radmasa.gif


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 7 Nov 2007, 12:25
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 7 Nov 2007, 13:06)

Chiar asa fi curios daca se poate rezolva ceva cu protectia consumatorului. Renault are cativa juristi in staff...
*



Chiar nu ma sperie deloc juristii lor -ii mananc cu fulgi cu tot, insa decat sa pierd timpul la instanta cu o mie de termene, lipsa de procedura si eventual expertize, ma lipsesc si o fac pe banii mei (oricum ies mai ieftin decat in prima varianta).

Cu protectia consumatorilor in speta nu pot sa fac nimic pt. ca masina este pe societate; oricum, si daca ar fi fost pe persoana fizica tot nu se rezolva mare lucru (verificat personal), asa ca varianta cu OPC merge doar ca amenintare, nefiind o solutie viabila.

7 Nov 2007, 13:49:
QUOTE(marius80_eugen @ 7 Nov 2007, 13:11)
Ei bine eu nu am avut acea punga si era sa-mi ia foc masina ! Mi-a intrat apa la o ploaie mai serioasa in vara si mi-a ramas inchiderea centralizata blocata si a actionat motorasele continuu vre-o ora si ceva . Ele s-au topit pur si simplu , am intrat in masina prin portbagaj ( chin mare ) , am ajuns pana in fata , am deschis capota , am deconectat bateria ( cu frica in san ca putea oribil si mi-era sa nu ia foc si ma tineam cu stingatorul langa mine . Nici dupa ce am deconectat bateria nu am reusit sa deschid vre-o usa , toate fiind blocate ... povestea mai continua si sa sfarseste cu vre-o 4 mil cheltuite pe UCE decodor , actuatoarele inlocuite si cateva drumuri si timp pierdut .
*




Patania ta m-a determinat sa ma documentez despre acest OTS. blush.gif

In alta ordine de idei, pentru a incerca pe cat posibil sa evitam asemenea magarii "made by Dacia" am o propunere pentru moderatori / administratori : daca se poate crea un TOPIC LIPICIOS in care, cei care detin informatii referitoare la OTS-uri, sa anunte cititorii acestui forum. Sper ca propunerea mea sa se materializeze si sa fie sustinuta si de ceilalti colegi. excl.gif excl.gif excl.gif

This post has been edited by GabyT: 7 Nov 2007, 12:49


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Nov 2007, 14:29
Post #53


fan Dacia


Group: Members
Posts: 20.493
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Propunerea poate fi sustinuta doar de cei cu acces la ICM.... si cum acestia lucreaza ori pentru Dacia group renault sau dealeri Dacia.....
Se pare ca a mai fost un OTS de inlocuire planetare cu o anume data de fabricatie la papuc Diesel, altul la flexibilele de frana la acelasi papuc, iar cel de UCE decodor Solenza e valabil pentru masini fabricate pana la 17.11.2003 si a fost emis in ianuarie 2004. acesta trebuia facut la prima prezentare a masinii in service autorizat dacia.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd September 2024 - 17:14
Forum Renault