ots ???
ots ???
TAZ_TASMANIA |
17 May 2004, 07:14
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 3 November 03 From: IS |
|
||
--------------------
TOYOTA
COROLLA
2008
- IS-XX-TAZ
|
|||
Cmas |
18 May 2004, 10:13
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 February 04 |
Stie cineva care service este mai serios in zona Neamt? (DEDEMA-Bacau, P. Neamt...)
|
-------------------- |
|
xymzar |
24 May 2004, 12:16
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 3 April 04 From: Bucuresti |
Am sunat la VC si Ana-Maria Teleaga parca o chema, nu stie nimic de aceasta punga, cica nu are o informare oficiala in acest scop.
Parca sunt prosti sa se faca de ras. |
--------------------
Renault
Megane II Estate
2006 / 1.5 dci-74KW
|
|
xymzar |
24 May 2004, 14:43
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 3 April 04 From: Bucuresti |
Va multumim pentru mesajul dumneavoastra din data de 24.05.2004.
Referitor la sesizarea dumneavoastra va informam faptul ca solutiile pentru a nu intra apa la UCE Solenza au fost studiate anul trecut si va asiguram ca s-a adoptat cea mai buna si eficienta dintre ele. Domnule Razvan URSACHE, Vocea Clientului ramane la dispozitia dumneavoastra si asteptam in continuare solicitarile si propunerile dumneavoastra in legatura cu produsele si serviciile oferite de AUTOMOBILE DACIA . Ne puteti contacta de luni pana duminica intre orele 8.00 - 20.00, la numarul de telefon 0248.500.000, fax 0248.500.076, e-mail vocea.clientului@daciagroup.com, site www.daciagroup.com Cu stima, Consilier Client Cristina SAVA |
--------------------
Renault
Megane II Estate
2006 / 1.5 dci-74KW
|
|
Bobo |
25 May 2004, 08:48
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti |
io am intrebat la dacoserv si mi-au zis ca nu au auzit nimic...
|
-------------------- |
|
GabyT |
6 Nov 2007, 18:37
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti |
Readuc la viata acest topic de mult uitat, intrucat am o nelamurire...
Intrucat am citit acum ceva timp despre aceasta modalitate "ingenioasa", specific romaneasca, de izolare a UCE-ului si pentru ca Solenza mea intra in lotul cu probleme, am intrebat in mod special la ultima revizie (efectuata la IPSO) daca este necesara aplicarea acestei solutii "mioritice" si pe bolidul din dotare (nu de alta dar nu stiam unde sa ma uit dupa punga respectiva). Individul care a preluat masina, la iesirea acesteia din service, mi-a comunicat ca a verificat si ca pot sa stu linistit intrucat sunt "protejat" de intemperii... Dupa ce ieri alarma a urlat ca nebuna de a trebuit sa o dezactivez, azi am mers la firma unde am instalat-o pentru a vedea ce se intampla cu ea, ocazie cu care am aflat ca "ots"-ul nu s-a efectuat la masina mea iar cel de la IPSO m-a mintit cu nerusinare. Acum vine si nelamurirea mea : de aproximativ 1 an, atunci cand inchideam / deschideam masina cu telecomanda din cheie, becurile de avarie nu mai functionau (se aprindeau doar daca utilizam telecomanda de la alarma) insa pentru ca nu utilizam aceasta modalitate de deschidere a masinii, n-am dat foarte mare importanta, pana astazi, cand s-a constatat ca placa de baza a alarmei (care este situata langa UCE) era oxidata; e posibil ca si UCE-ul sa fie afectat de infiltratiile de apa si de aceea nu se mai aprind becurile de avarie sau este o coincidenta nefericita ? Am discutat deja cu cei de la Cobalcescu unde am lasat Loganiciul pentru investigatii ca maine cand ma duc sa-l iau sa ma doteze si pe mine cu "punga"; mai trebuie sa le cer sa efectueze si alte operatiuni "speciale" ? Mentionez ca urme de apa pe pres, in zona pedalelor nu au existat niciodata (ca o Solenta care se respecta, "accepta" sa intre apa doar pe la usi ). This post has been edited by GabyT: 6 Nov 2007, 19:23 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
einstein1984 |
6 Nov 2007, 19:53
Post
#37
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.493 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Nu mai sunt OTS-uri deschise pe Solenza din ce stiu eu. Adica daca nu s-au facut la timpul lor, nu ti le mai fac acum decat pe banii tai
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
klaus |
6 Nov 2007, 20:30
Post
#38
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
OTS-urile rezolva in general un viciu ascuns al masinii.
Daca ma apuc sa dau niste citate din legile de protectie a consumatorilor si de garantie, poate Dacia sa aiba toate OTS-urile inchise de 70jdemii de ori, ca sunt obligati sa le faca... Bine, in cazul de fata e mai scump sa te certi cu aia de la Dacia, dar daca ar fi un OTS de inlocuit pompa de frana ... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cata87 |
7 Nov 2007, 02:02
Post
#39
|
membru alb-violet Group: Members Posts: 590 Joined: 4 January 07 From: Timisoara |
e prima oara cand aud de faza cu punga...eu am solenza din 5 septembrie 2003,prim proprietar...nu mi-a zis nimeni de ots asta cu punga...dar nu mi-a facut niciodata figuri uce-ul,nici cand a plouat torential...
|
--------------------
Dacia
Logan
2008
|
|
einstein1984 |
7 Nov 2007, 09:12
Post
#40
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.493 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
klaus, daca dealerul nu vede in ICM nici un OTS de facut, nu se apuca el sa le faca. Ca pe el nu-l plateste nimeni pentru ele.
Sansele ca masina sa fi facut atatia ani fara OTS-uri aplicate e mica, insa daca primul propietar si-a bagat ceva in garantie si a facut reviziile la un service oarecare in cartier (sistem argon) sau pe bordura, e posibil sa nu aiba OTS-urile realizate. Punga aia era un OTS galben cred, adica la prima trecere prin service. Inlocuitul pompei de frana ar fi fost OTS rosu, cu scrisoare acasa. In momentul cand propietarul a fost instiintat de situatie si nu a reactionat, raspunderea legala a Renault inceteaza. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
CIPTUNING |
7 Nov 2007, 10:08
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 |
Eu o am din 28 august 2003, prim proprietar. Mi-au fost schimbate capetele de chei pe ultima suta de metri a garantiei in 04-02-2005 (nu mai recunostea mereu o cheie), la Service Dacia Manastirea Dealu Targoviste, deci puteau sa puna punga atunci. Tot in "tineretea" ei am gasit putina floare ca cea de la bornele bateriei, pe papucii din mufa ce intra in UCE. Am curatat cu wd40. De atunci nu s-a mai facut iar placa UCE este curata (de curand m-am uitat in el) dar am izolat totusi capacul cutiei cu silicon. La nici o revizie nu a zis nimeni nimic de punga, nici nu au pus-o pe ascuns. . Cam asta e istoria ei, apa nu intra in ea.. Altceva nu stiu ce sa zic, o mai fi vorba si de noroc.
This post has been edited by CIPTUNING: 7 Nov 2007, 10:10 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
klaus |
7 Nov 2007, 10:09
Post
#42
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Einstei1984, sa nu facem devieri de la subiect...
Eu nu ma refer la faptul ca proprietarul nu l-a facut, eu ma refer la faptul ca service-ul nu l-a facut si i-a zis proprietarului ca da, asa cum zice mai sus Gabyt: QUOTE(GabyT @ 6 Nov 2007, 18:37) Individul care a preluat masina, la iesirea acesteia din service, mi-a comunicat ca a verificat si ca pot sa stu linistit intrucat sunt "protejat" de intemperii... In cazul de fata nu e vorba de rea-vointa proprietarului ci e vorba de minciuna/inselaciunea/rea-vointa service-ului, care una a zis si alta a fumat.Si sa nu dau niste exemple de pe aici (ca mi-e lene sa le caut de fapt) cu multi proprietari (de pe forum, va dati seama cum e de fapt in realitate) carora nu li s-a aplicat OTS-ul cu schimbatul capetelor de chei la prezentarea in service (pt anumite DSN), si apoi li s-a spus ca nu mai e aplicabil (desi nu era vina lor ca nu li s-a aplicat ci a service-ului mojic si mitocan). Sa vezi cum muream eu cu Dacia de gat daca-mi zicea mie asta... PS: na, ca si CIPTUNING imi confirma opinia. This post has been edited by klaus: 7 Nov 2007, 10:11 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
GabyT |
7 Nov 2007, 10:45
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti |
QUOTE(einstein1984 @ 7 Nov 2007, 10:12) Sansele ca masina sa fi facut atatia ani fara OTS-uri aplicate e mica, insa daca primul propietar si-a bagat ceva in garantie si a facut reviziile la un service oarecare in cartier (sistem argon) sau pe bordura, e posibil sa nu aiba OTS-urile realizate. In primul rand va multumesc pentru interesul acordat. Cateva precizari am de facut : Toate reviziile pana la 60.000 le-am efectuat la MERIDIAN SUD intotdeuna "la timp" si cu piese de origine. Pentru toate am factura si viza unitatii pe cartea de intretinere. Revizia de 70.000 (intrucat acesti km i-am facut extrem de rapid datorita unui tur al Europei si eram scarbit de ce mi s-a intamplat la ultima revizie) i-am facut la un cunoscut cu un service "de cartier" (pentru ca daca imi faceam programarea la un service "autorizat" as fi depasit limita celor 70.000 km), schimband doar uleiul si filtrul de ulei, iar ultima revizie, de 80.000 am efectuat-o la IPOS unde am si intrebat de acest "miracol" al tehnologiei mioritice... NIMENI DE LA MERIDIAN nu mi-a spus in cei trei ani in care mi-am facut constiincios reviziile la ei despre necesitatea efectuarii aceastei interventii de care am aflat intamplator "cutreerand" paginile acestui forum si banuiesc ca, la fel ca mine, sunt foarte multi... Dar revin la nelamurirea mea : faptul ca la inchiderea / deschiderea masinii nu mai functioneaza luminile de avarie (lumina din interior insa se aprinde / stinge) denota faptul ca UCE a fost afectat sau nu are legatura cu el ? This post has been edited by GabyT: 7 Nov 2007, 10:51 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
CIPTUNING |
7 Nov 2007, 10:57
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 |
GabyT Uite aici aceeasi problema discutata http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...20&hl=inchidere
This post has been edited by CIPTUNING: 7 Nov 2007, 10:58 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
einstein1984 |
7 Nov 2007, 11:07
Post
#45
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.493 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Hmm, poti face o plangere la Vocea clientului, cu facturile de revizie la Meridian (sunt si in sistem, mai ales daca ai avut vreo manopera sub garantie la ei ). Probabil ca dealerul va fi penalizat, insa realinierea masinii nu va fi platita de Renault (desi e posibil sa foloseasca un fond de relatii cu clientii.)
klaus, daca masina a trecut prin service si service-ul nu a realizat OTS-ul galben, a fost penalizat la vremea lui. Asta totusi nu inseamna ca dacia va plati reparatia masinii (desi, cum am zis mai sus, nu este exclus). Problema e ca nimeni nu obliga service-ul sa dea si clientului o copie dupa editia tehnica si cea administrativa din ICM, ba chiar cred ca e cam tabu sa-i spui asa ceva. Acolo scrie negru pe alb ca masina are de facut sau nu un OTS la acea data. Dealerul este totusi obligat sa le printeze si sa le trimita la dacia comercial impreuna cu ordinul de reparatie pentru fiecare lucrare facutr in garantie sau OTS aplicat. Se monitorizeaza inclusiv numarul de consultari al ICM pentru fiecare VIN. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Zippy |
7 Nov 2007, 11:09
Post
#46
|
Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti |
QUOTE(GabyT @ 7 Nov 2007, 12:45) NIMENI DE LA MERIDIAN nu mi-a spus in cei trei ani in care mi-am facut constiincios reviziile la ei despre necesitatea efectuarii aceastei interventii de care am aflat intamplator "cutreerand" paginile acestui forum si banuiesc ca, la fel ca mine, sunt foarte multi... Dar revin la nelamurirea mea : faptul ca la inchiderea / deschiderea masinii nu mai functioneaza luminile de avarie (lumina din interior insa se aprinde / stinge) denota faptul ca UCE a fost afectat sau nu are legatura cu el ? Nici eu n-am "OTS" aplicat, masina din iunie 2003, toate reviziile facute la Nesty Berceni. Si da, de vreo cateva luni buni nici la mine nu se mai aprind avariile la inchiderea/deschiderea masinii. This post has been edited by Zippy: 7 Nov 2007, 11:09 |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
klaus |
7 Nov 2007, 11:37
Post
#47
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
QUOTE(einstein1984 @ 7 Nov 2007, 11:07) klaus, daca masina a trecut prin service si service-ul nu a realizat OTS-ul galben, a fost penalizat la vremea lui. Asta totusi nu inseamna ca dacia va plati reparatia masinii (desi, cum am zis mai sus, nu este exclus). Ce sa faca mai? Oameni buni, legislatia privind garantiile prevede o garantie de 6 (sase) ani pentru viciile ascunse. OTS-ul repara un viciu ascuns si insusi existenta lui e recunoasterea prezentei acelui viciu. OBLIGATIA Dacia este sa repare acele vicii ascunse. Poate sa spuna ea ce vrea si ce doreste, pe ce orificu de emitere a sunetelor doreste. Din moment ce a recunoscut ca la seriile de la ... la... apare acea problema, le regulezi o reclamatie la OPC si ameninti cu una la judecatorie (si o si aplici daca OPC-ul nu vrea) de o sa repare Dacia la masini de o sa-i vina cu sange pe nas. Nu ma enerva ca ma apuc acusilea sa ajut niste cetateni de pe aici si sa vezi ce aplica aia la OTS-uri inchise intr-o veselie de numa-numa... Pe mine ma doare direct in rect cine nu a aplicat, ce service sau ce agarici de la mecanica, OTS-ul respectiv. Clientul are o relatie contractuala de garantie cu DACIA nu cu serviceul cariciului. Poate sa invoce dacia si pe tata lu Bula ca nu a facut service-ul, service-ul nu se subroga in fata clientului pentru obligatiile contractuale ale Dacia. Contractul de garantie este intre client si Dacia. Punct. Nu apare nici un service in acel contract. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
GabyT |
7 Nov 2007, 11:54
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti |
Magaria ramane facuta; acum tot ce am eu de facut este sa efectuez o operatie pe care Dacia ar fi trebuit sa o efectueze (gratuit) la vremea respectiva, chiar daca voi plati pentru asta.
Aveti idee cat ar costa o asemenea operatie (adica, e mai "scumpa" decat costul unei convorbiri telefonice cu Pitestul pt. a ma balicari cu cei de la V.C.) ? L.E. klaus, (aproape ) ca de obicei ai dreptate, insa sunt satul de amenintari si discutii; Acum sunt pentru a 3-a oara cu loganul (la al 2-lea service) din cauza zgomotului la motor si a scurgerilor de ulei din zona distributiei, dupa enspemii de telefoane catre / de la V.C., asa ca "pusul pungii" e cea mai mica problema cu care ma confrunt acum; asta este tara noastra si oamenii "minunati" care (din pacate) o populeaza; numic nu se rezolva fara o reclamatie... This post has been edited by GabyT: 7 Nov 2007, 12:52 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
einstein1984 |
7 Nov 2007, 12:06
Post
#49
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.493 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
klaus, daca e sa o luam asa, nu ai vrea sa vina un atelier mobil la tine in fata blocului sa-ti repare masina?
In momentul cand ots-ul e inchis, in service nici macar nu se afla de el, daramite sa-l mai poata introduce in sistem pentru plata. OTS-urile stau deschise minim 1 an (daca nu exista vreo problema sau e inlocuit), sau mai mult, deci exista suficient timp ca el sa fie efectuat. Chiar asa fi curios daca se poate rezolva ceva cu protectia consumatorului. Renault are cativa juristi in staff... |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
marius80_eugen |
7 Nov 2007, 12:11
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti |
Ei bine eu nu am avut acea punga si era sa-mi ia foc masina ! Mi-a intrat apa la o ploaie mai serioasa in vara si mi-a ramas inchiderea centralizata blocata si a actionat motorasele continuu vre-o ora si ceva . Ele s-au topit pur si simplu , am intrat in masina prin portbagaj ( chin mare ) , am ajuns pana in fata , am deschis capota , am deconectat bateria ( cu frica in san ca putea oribil si mi-era sa nu ia foc si ma tineam cu stingatorul langa mine . Nici dupa ce am deconectat bateria nu am reusit sa deschid vre-o usa , toate fiind blocate ... povestea mai continua si sa sfarseste cu vre-o 4 mil cheltuite pe UCE decodor , actuatoarele inlocuite si cateva drumuri si timp pierdut .
Trebuia in mod normal sa ne cheme pe toti si sa faca aceasta operatiune gratis , iar ei sa-mi deconteze cheltuielile din cauza prostiei lor ! Propunerea mea ca nume pentru acea punga este de prezervativ ! Deci , deoarece Solenza este o masina potenta , are nevoie si de un prezervativ pentru a functiona corect !!! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
klaus |
7 Nov 2007, 12:16
Post
#51
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
einstein draga, incearca sa intelegi ca nu are nici o treab serviceul cu obligatia Dacia.
Nu intereseaza cine a facut sau nu, obligatia DACIA era sa faca. Daca prepusii ei nu au facut nimic, e treaba lu' Dacia, clientul nu poate fi prejudiciat de drepturile sale. Dacia raspunde in totalitate. Este treaba ei cum face si cum drege. Service-ul NU ARE NICI O TREABA intr-un astfel de coflict intre client si dacia. Conflictul este intre client si dacia si atat, ca dupa aia Dacia da salam mai departe la service, pe mine ca si client ma doare direct undeva. Fata de mine, client, nu raspunde service-ul, ca nu cu el am contract, raspunde Dacia. Si aia cu sa vina service-ul la mine la poarta, sa nu ne cacam pe noi ca incepe sa puta urat. Eu nu am zis sa vina dacia la mine, eu am zis ca atunci cand ma prezint la service sa mi se faca OTS-ul ala, indiferent sub ce forma e (inchis deschis, cracanat sau petardat), pentru ca asta e OBLIGATIA dacia. Cum isi exercita Dacia obligatia (prin intermediul service-ului), cum se deconteaza, cum isi ttrimit piese sau rahati la plic, pe mine client nu m intereseaza. Asta e treaba lor, sa se spele impreuna pe cap. Eu, clientul, trebuie sa am viciul ascuns reparat. Daca e sa depun diligente pentru obligatiile dacia (adica sa ii spun service-ului ce sa faca, cum sa faca, pe unde sa faca), ca intermediar, trebuie sa ma PLATEASCA pentru ca ei sunt INCOMPETENTI sa isi faca meseria. PS: juristii de la dacia: |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
GabyT |
7 Nov 2007, 12:25
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti |
QUOTE(einstein1984 @ 7 Nov 2007, 13:06) Chiar asa fi curios daca se poate rezolva ceva cu protectia consumatorului. Renault are cativa juristi in staff... Chiar nu ma sperie deloc juristii lor -ii mananc cu fulgi cu tot, insa decat sa pierd timpul la instanta cu o mie de termene, lipsa de procedura si eventual expertize, ma lipsesc si o fac pe banii mei (oricum ies mai ieftin decat in prima varianta). Cu protectia consumatorilor in speta nu pot sa fac nimic pt. ca masina este pe societate; oricum, si daca ar fi fost pe persoana fizica tot nu se rezolva mare lucru (verificat personal), asa ca varianta cu OPC merge doar ca amenintare, nefiind o solutie viabila. 7 Nov 2007, 13:49: QUOTE(marius80_eugen @ 7 Nov 2007, 13:11) Ei bine eu nu am avut acea punga si era sa-mi ia foc masina ! Mi-a intrat apa la o ploaie mai serioasa in vara si mi-a ramas inchiderea centralizata blocata si a actionat motorasele continuu vre-o ora si ceva . Ele s-au topit pur si simplu , am intrat in masina prin portbagaj ( chin mare ) , am ajuns pana in fata , am deschis capota , am deconectat bateria ( cu frica in san ca putea oribil si mi-era sa nu ia foc si ma tineam cu stingatorul langa mine . Nici dupa ce am deconectat bateria nu am reusit sa deschid vre-o usa , toate fiind blocate ... povestea mai continua si sa sfarseste cu vre-o 4 mil cheltuite pe UCE decodor , actuatoarele inlocuite si cateva drumuri si timp pierdut . Patania ta m-a determinat sa ma documentez despre acest OTS. In alta ordine de idei, pentru a incerca pe cat posibil sa evitam asemenea magarii "made by Dacia" am o propunere pentru moderatori / administratori : daca se poate crea un TOPIC LIPICIOS in care, cei care detin informatii referitoare la OTS-uri, sa anunte cititorii acestui forum. Sper ca propunerea mea sa se materializeze si sa fie sustinuta si de ceilalti colegi. This post has been edited by GabyT: 7 Nov 2007, 12:49 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
einstein1984 |
7 Nov 2007, 14:29
Post
#53
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.493 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Propunerea poate fi sustinuta doar de cei cu acces la ICM.... si cum acestia lucreaza ori pentru Dacia group renault sau dealeri Dacia.....
Se pare ca a mai fost un OTS de inlocuire planetare cu o anume data de fabricatie la papuc Diesel, altul la flexibilele de frana la acelasi papuc, iar cel de UCE decodor Solenza e valabil pentru masini fabricate pana la 17.11.2003 si a fost emis in ianuarie 2004. acesta trebuia facut la prima prezentare a masinii in service autorizat dacia. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 17:14 |