pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
![]() ![]() ![]() |
pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
Alex_MiG-21 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 9 December 06 From: Bacau ![]() |
|
||
--------------------
Dacia1300 1979
Toyota Prius 2004
Executive Business edition
- BC-03-DAU, BC-02-BLA Daca pot, o fac eu - iese mai bine!
|
|||
johnox |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
pai Alex, tocmai asta am avut in minte, sa ii reglez manual, abia am bagat oala aia pe tamburi, si cand invart roata, se aude o oarecare frecare, deci, parerea mea e ca mai mult de atat, mi se incalzea roata si mergeam infranat, cat despre ICP, l-am montat abia dupa aerisire, eu sunt sigur ca pompa mea e in regim de avarie, si fata nu e activata 100%, astfel realizandu-se o franare oarecum elastica...
![]() |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
autom |
![]()
Post
#63
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Nu vreau sa devin agasant .......
Da VA ROG ce sfat imi dati referitor la problema mea de mai sus? Chiar sunt in pom si mai rau pomul in aer........ Va multumesc mult....... Stau lipit de monitor cu ochii........ |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
johnox |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
autom man, eu nu iti pot da decat niste sfaturi personale.
1) kitul de reparatii nu cred ca e facut de uzina Pitesti, (de preferabil e sa cauti facute de PRECIZIA SACELE, din alea am pus eu, am frane de dau cu capul in parbriz, dar poate am montat un fir gresit pe la ICP de imi sta becul ala rosu aprins)/...e vreo 250k 2)Eu am pus DOT 4 (chiar daca pe capacul pompei de frana e scris dot 3) la recomandariel vanzatorului si prin cer am mai gasit si eu pe forum, Parerea mea e ca nu daciile dupa 2002 au altfel de pompa cu altfel de garnituri, ci doar ca nu se mai puneau DECAT pompa cu dublu circuit cu ICP cu 4 conducte atat pt breakuri, berline sau papuc---de-aia scrie ca pt breakuri, berline sau papuc etc. sfatul meu e sa iti iei lichid DOT 4 de UZINA, de pun aia la Pitesti, nu altceva, de scrie ca e facut in Franta..--nu neaparat adevarat--, si un kit de reparatie bun speli frumos tevile cu alcool, schimbi tot ce e garnitura la pistonase si etrieri, speli frumos cilindrii cu lichid de frana (nu cu smirghel sau alte balarii)..si cred ca cu ceva timp si rabdare, si na cu vreo 500.000 scapi de problema. Spor la treaba Si pt LIVIU: Man scuze ca am devernit cam paranoic, cu atatea postari, dar problema mea era poate ca schimbasem firul de ICP cu cel de sonda din capac, care eu nu aveam capac prevazut cu asa ceva.pt ca cu un fir se aprinde becul rosu, cu altul nu. Masina merge, frana am, asa ca....sunt OK... ![]() This post has been edited by johnox: 11 Dec 2006, 18:29 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
autom |
![]()
Post
#65
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Multumesc johnox.........deci caut de sacele si dot 4
Cat lichid trebuie? cu toate pierderile inerente? Multumeesc mult........ |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
johnox |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
pai eu cand am schimbat lichidul dot 3 cu dot 4 ---de UZINA---mi-a ajuns o jumatate de litru de lichid, vezi , atentie cand aerisesti spatele, NEAPARAT cu furtunul de la vacuum il pui pe purja ca trebuie sa stai fffff mult sa iese aerul pe ditamai teava ca e cea mai lunga, o sa vezi la bule de aer de iti vine rau, dar dupa ce se aeriseste bine, o sa vezi ca pe fata nu o sa iti vina lihid, o sa il mai ajuti unpic cu pedala, dar fara sa insurubezi purja, doar pui degetul, ca dupa ce vine lichid, poti sa dai drumul la deget si o sa curga normal, in 30 de sec inchizi purja, aerisesti pompa, la sfarsit, tot cu pedala daca nu merge, faci 3-4 pedale energice, dar ffffff energice, ca si cum ai avea ura pe pedala, infiletezi ICP (daca ai)...si gata, nu o sa mai ai probleme. garantat
This post has been edited by johnox: 12 Dec 2006, 00:01 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(johnox @ 11 Dec 2006, 18:23) Si pt LIVIU: Man scuze ca am devernit cam paranoic, cu atatea postari, dar problema mea era poate ca schimbasem firul de ICP cu cel de sonda din capac, care eu nu aveam capac prevazut cu asa ceva.pt ca cu un fir se aprinde becul rosu, cu altul nu. Masina merge, frana am, asa ca....sunt OK... ![]() Adica ai pus acum firul care trebuia (cel care atins de masa aprinde becul) si se stinge (!)? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
johnox |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
nicidecum Liviu, !
![]() daca pun firul care trebuie (ala de se aprinde cand il pun la masa, ) pe ICP ramane aprins, Stiu ca pompa mea e in avarie, si nu pot sa o scot, asa ca nu mai am nici un fir legat la ICP, nu mai am bec aprins, sunt multumit de franele care le am , asa ca, .... o sa merg cu pompa in avarie, dar macar tine frana... fill dank |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
autom |
![]()
Post
#69
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Pentru johnox:
Incearca sa scoti sonda ICP si sa ii pui o saiba de cupru sau aluminiu.......vezi daca se potriveste de bujie. Poate are cursa prea mare......... Incearca si spune-ne raspunsul......... Ps: am cumparat set de reparatie pentru poma de frana cu ICP de ARMCOMP Pitesti si DOT 4 de origine..... Am luat teapa? Un set de reparatie si doua bidoane de DOT 4 de uzina = 450 mii........ Sambata fac schimbul........ Va salut cu putere........ This post has been edited by autom: 13 Dec 2006, 12:19 |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
johnox |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
autom man, mercic de hint
![]() parerea mea e ca nu cred ca rezolv mare lucru cu saiba, sau ca scot firul de la ICP, pt ca acel ICP e facut din fabrica a se pune fara saiba, eu pot doar "pacali" acel icp..(Umila mea parere e ca in teorie ar trebui sa il strang mai tare, sa intre mai inauntru timburusul ala nenorocit sa se stinga becul...dar asta numai teoretic) eu zic ca iti ajungea si 1/2 l de lichid, si inca ceva, sa nu uiti sa speli toate cele 6 pistoane si cilindrii pe spate, si etrierii ,schimbat garniturile si la etrieri, si la cilindrii--de ROLAST---si nu are cum sa se mai blocheze.. A... si inca ceva, sa imi spui daca ai facut ceva cu cele 3 garnituri mici alea de 2-3 mm diametru...mi-a zis Liviu ca se pun in capul pompei dupa ce desfaci imbusul acela, eu nu m-am mai bagat si la ala, acu` daca tu ai mai mult timp...go ahead.. BAFTA This post has been edited by johnox: 13 Dec 2006, 13:45 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
autom |
![]()
Post
#71
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Cele 3 garnituri sunt de la sistememul de bypass de la icp.
Este posibil tu sa ai acolo probleme...... O idee......sa vedem ce zice diaconuliviu.... |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nici macar cu saiba nu pacalesti: acel ICP face contact cind centralul e destins, deci exact asta vei face punind saiba.
Plonjorul din Bypass tine presat centralul cint pompa e ok, si relaxeaza acel central cind intra in avarie (adica are un canal in care intra). Pentru cazul cind pompa reintra imediat in avarie, uite ce raspuns am primit de la dyda: "Se aprinde martorul? Daca da, un consumator de pe fata pierde lichid in mod normal. Posibil ca limitatorul pe spate sa fie reglat la max pe deschis si in combinatie cu aerisire insuficienta pe fata sa-i dea acest comportament Posibil si un defect la garniturile piston icp datorat unui lichid neconform (gomflare) si nu mai permite acestora sa se deplaseze." |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
johnox |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
Pt autom . man, s-a rezolvat problema ta?... liviu sau dyda: 1) tin sa precizez ca nici un consumator de pe fata nu pierde lichid 2) nu am umblat la reglarea corectorului, astfel, pozitia basculei aleia e pe "defaultul" din fabrica..(nu mi-am permis sa modific pozitia, stiind ca se regleaza numai pe banc si e destul de costisitor) 3) fata a fost aerisita, (tocmai sa iasa din avarie am lasat sa curga fata la fiecare purja cel putin 10 minute.imposibil sa fie aer pe fata...cu icp demontat, ) 4) mai degraba asi fi de acord cu ce a scris dyda: "Posibil si un defect la garniturile piston icp datorat unui lichid neconform (gomflare) si nu mai permite acestora sa se deplaseze." eu intreb: daca desfac imbusul acela mare din capul pompei....curge lichid?...trebuie sa reaerisesc tot sistemul? ![]() This post has been edited by johnox: 13 Dec 2006, 17:54 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
autom |
![]()
Post
#74
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
johnox: eu intreb: daca desfac imbusul acela mare din capul pompei....curge lichid?...trebuie sa reaerisesc tot sistemul?
Sa nu te puna ,,al de sus,, sa desfaci piulita cu imbus.......iti sare tot sistemul si nu il poti pune la loc. Eu am facut ,,experiente,, cu alte pompe dezafectate si am vazut ca numai in conditii de atelier o poti desface si reface la loc. Ma-am gandit ca , garniturile alea mici sunt de acolo..........Vad ca sa e dupa ce au zis baietii de pe forum. Inca nu m-am apucat de mesterit..........poate sambata........trebuie sa merg la tara si acolo am toate conditiile..... Va tin la curent...... Va salut cu stima, |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
johnox |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
k...atunci pana la noi updatari am sa stau cuminte
![]() This post has been edited by johnox: 13 Dec 2006, 22:38 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Desfacind acel inbus pe masina va curge lichid mult.
Pompa se demonteaza pe banc; eu am desfacut si nu mi-a sarit in cap nimic, nici macar un arculet. Totul e sa fii atent la ordinea demontarii sa pui totul la loc. Si mai ales la pozitia plonjorului. Cu ICP scos, altfel nu iese. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
johnox |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
Naspa,
am sa o las asa pana dupa sarbatori., e prea mult de lucru... ne auzim dupa aia. sarbatori fericite la toti... |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
Alex_MiG-21 |
![]()
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 9 December 06 From: Bacau ![]() |
S-a spus in topic, pompa de frana se scoate din starea de avarie prin cateva pedale f. puternice si bruste, cu manocontactul demontat
|
--------------------
Dacia1300 1979
Toyota Prius 2004
Executive Business edition
- BC-03-DAU, BC-02-BLA Daca pot, o fac eu - iese mai bine!
|
|
johnox |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
multumesc Alex pt ingrijorare, am incercat crede-ma, sunt super documentat in subiecul asta, se pare ca la mine, sunt gomflate, garniturile alea 3 de circuitul de ByPass.
Sunt constient ca am pompa in avarie, dar crede-ma nu am cum sa o scot din avarie din 3-4 pedale, cat de energice vrei. merci de idee. ![]() |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
autom |
![]()
Post
#80
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
johnox Postat 13 Dec 2006, 16:38
Pt autom . man, s-a rezolvat problema ta?... Sa povestesc: 1. schimbat tot chit-ul de reparatie de la pompa de frana ( inclusov cele 3 ganituri mici de la bypass) 2. Schimbat garnituri la toate rotile 3. Schimbat lichid cu Dot 4 (desi eram sceptic) 4. Aerisit tot , prin pedala apasata si apoi prin cadere libera Rezultatul e multumitor. Pot sta la dispozitie pentru nelamuriri. Cu respect, MP |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
johnox |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
Revin
![]() am desfacut pompa, si acel dop Imbus, am reusit cu chiu cu vai sa scot cele 2 pistonase, am schimbat cele 3 garniturele mici, ce am gasit acolo, numai Dumnezeu stie, am spalat frumusel cu lichid de frana, le-am pus inapoi in aceeasi ordine,adica: pistonasul cu o garnitura, arcul1, pistonasul cu 2 garnituri, arcul2, si dopul cu imbus... reinstalez pompa(ma chinui cateva orea sa infiletez ultima onducta de by=pass) fac aerisire ca la carte, prin picurare, incepand cu spatele, nici o problema, apoi la partea fata, CANCI. desfac purjele, si nu curge nimic...fac pedale cu cineva, partea srtanga fata scoate aerul si apoi curge linistit fara pedale . il las 5 min...si strang purja, eh la partea dreapta fata e problema mare, in sensul ca NU vrea sa curga, doar daca fac pedale ATAT...daca desfac purj aca la cele 3 roti nu curge numic, man..nimic...damned....o las cu pedalele aferente, (stiind ca intra pompa in avarie) si strang purja..cand ma uit sa vad daca mai e lichid in borcanas STUPOARE....curgea la greu lichid unde se infileta sonda de ICP...montez sonda si curgea prin ea fara greturi...injur la greu , ma duc si cumpar alta sonda de ICP o infiletez si nu mai curge,, Acum e intrebarea...e normal sa curga lichid pe la sonda aia...si daca e normal sa curga..eu cum mai scot pompa din avarie????? am scris cam mult, dar sincer sunt plin de draci ca pierdui o zi si nu am rezolva nimic...frane am, dar tine pedala jos...(stiu aer in inst,,la roata dreapta fata asta e..) Liviu , Dyda, cineva imi dati si mie o parere de-a voastra...sincer sun varza..imi vine sa ii dau foc .. va super multumesc... |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
autom |
![]()
Post
#82
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Stai linistit ca si atii au patit acelasi lucru.........adica eu
Icp este defect, bine ca l-ai schimbat... ..2 pe acolo , cu icp-ul desfactut, nu trebuie sa curga lichid numai daca e pompa in avarie...... 3 eu am aerisit circuitul prin pedale, am scos pompa din avarie si am mai aerisit prin cadere libera. 4. nu mai pune atata la inima.......... |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
johnox |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
merci beaucoup autom...quite a pal
![]() si...cum fac sa scot pompa din avarie sa nu mai curga pe la gauricea de ICP?...ca de pedale energice nu se pune vorba ca arunc tot lichidul p`acolo... merci de interventie..chiar ma simt ,mai bine...apropos..ce job ai?..cumva psiholog?...glumesc... ![]() This post has been edited by johnox: 20 Jan 2007, 19:58 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
johnox |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
imi poate spune cineva care este ordinea corecta a pistonaselor din circuitul de ByPass (pe unde se desface dopul acela imbus)
eu am pus cum le-am gasit (iar daca cel dinainte le-a montat incorect....) adica: plonjorul sau pistonasul cu 1 garnitura, avand motul ala indreptat spre exterior..sa intre arcul pe el, dupa care arcul, apoi cilindrul nr 2 avand pe el 2 garnituri pozitionat exact ca primul, adica ci tamburusul spre exterior pt a intra arcul nr 2 si dupa aia dopul. o fi bine??????? This post has been edited by johnox: 21 Jan 2007, 10:50 Attached thumbnail(s) chestie.JPG ( Size: 37.28k ) Number of downloads: 5721 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#85
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
lichidul de frana de la guzu chim(sau fabryo corporation e bun)?
acuma am luat dot de la 2+2.si pb mea e urmatoarea:)frana tine jos si pedala este elastica.am aerisit,dar tot nu franeaza semnificativ mai bine. ferodourile nu sunt uzate complet. This post has been edited by ydaniel: 21 Jan 2007, 10:48 |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
johnox |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
anyboddy?
![]() |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
autom |
![]()
Post
#87
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 21 Jan 2007, 10:47) NU......si am vazut asta pe propria mea piele.......a se citi propria pompa de frana. ![]() QUOTE(johnox @ 22 Jan 2007, 21:54) Nu sefule, nu sunt psiholog.......in casa la noi singura persoana importanta, si deci si prin urmare si psiholoaga e sotia mea care manifesta simptome de soacra,,........ ![]() ![]() ![]() ![]() Ca sa fiu si la obiect....... Da, cred ca sunt bine puse pistonasele. Pomapa ta de frana e in avarie. Cum ai reusit sa cureti pompa dupa ce ai demontat-o? Dar cilindul asta de ICP? Poate agata pistonasele undeva.......... hehe.......spor la mesterit si nu uita ce am zis.......nu mai pune la suflet toate necazurile cu fiarele.......a se citi dacii si oameni ![]() |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Indiferent daca pompa e in avarie sau ba, nu trebuie sa curga lichid pe la ICP.
NU ICP asigura etansarea ci acele O-ring. In ICP eventual se asigura o ultimativa etansare in caz ca se buseste un O-ring, sa nu pierzi tot lichidul. Pe poza pe care o am eu de la plonjor (cam slab detaliul ala) parca ordinea ar fi (de la fund la dop): arc, plonjor, arc, dar acolo e vorba de numai un piston plonjor. Ce ai tu poate fi un model si mai nou. Oricum, daca iti curge lichid, ceva nu e bine. Eventual, poti face niste poze CLARE cu pistonasele si arcurile? This post has been edited by diaconuliviu: 23 Jan 2007, 10:53 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
johnox |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
uffffffffffffffff nu stiu daca o sa mai desfac pompa...ca am lesinat numai la remontarea conductelor (ca le infiletam cu mana sa nu stic filetul si nu vroiau deloc...)..plus numai cat lichid am pierdut de-a moaca in teorie mi se pare corect montate...este exat ca la cilindrii pompei principale, aceleasi regula, (de la fund la dop sau tija impingatoare in cazul pompei)....arc, cilindrul 1, arc, cil 2, si gata, asa e si aici, (de la dop la corpul pompei)...eu le-am pus in aceeasi ordine cum le-am gasit..si sincer, nu cred ca s-a mai umblat la pompa aia din fabrica, ....
o sa incerc sa atasej desenul mai complex..dar tot in paint.. ![]() eu sunt convins ca nu are voie ca presiunea sa stea chiat in ICP, ca ala e capsat si e din plastic, nu are garnituri sau alte parascovenii...chestia e ca am cautat pe net de mi-a venit rau sa gasesc vreo figura desenata u acel circuit de by-pass..dar no chanse... 1)inca o chestie...mie mi s-au parut ca cele 2 pistonase erau cam asemanatoare, adica ar fi mers f bine 4 O-ringuri..la primul introdus am pus garnitura in locul de langa arc...unde l-am gasit si pe cel vechi... nr 2) cele 2 garnituri de langa dop..la sfarsitul pompei erau super uzate, iat dupa primul cilindru, adica aia singura, din fundul pompei era ca noua.eu le-am schimbat pe toate...(am sunat dupa ce mi-a curs lichid 2 mecanici care lucrau la service dar ei se pare ca erau VARZA dpdv al ciruitului de ByPass, zicandu-mi ca acolo nu se umbla in veci)..CRAP ===Pt Autom...man, am curatat totul cu lichid de frana cu seringa prin presiune, iar pistonasele tot cu lichid de frana, cu carpa de bumbac, treaba facut MIGALOS de tot... daca tu Liviu, il poti intreba pe DYDA...o sti si el ceva, ..eu stau si imi incredintez destinul practic in ICPul ala de 80.000 de lei...pt ca daca s-ar produce cea mai mica fisura, is un om mancat... ![]() This post has been edited by johnox: 23 Jan 2007, 21:43 Attached thumbnail(s) bypass.JPG ( Size: 40.91k ) Number of downloads: 4181 |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Voiam poze pentru ca era posibil sa detectez o eroare de montaj.
2. Desenul tau arata, macar teoretic, un montaj corect, existenta O-ring in partea "centrala" a montajului. Totusi, in desenul tau unde s-ar pozitiona sonda ICP? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 00:05 |