pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
![]() ![]() ![]() |
pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
pcostica |
![]()
Post
#601
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|||
address |
![]()
Post
#602
|
![]() ..... Dacia 13OO (1972) ..... Group: Members Posts: 595 Joined: 19 May 12 ![]() |
Salut.
După 3 ani de stat degeaba, chiar dacă sistemul de frânare era glantz, tot trebuie revizuit. Se lipesc plăcuțele pe disc, rugina intra între plăcute și etrier, se întăresc garniturile, dacă a fost trasă frana de mana, au rămas dilatate ciupercutele de la cilindrii receptori, etc. Tot circuitul se golește, se scoate totul, mai puțin țevile de cupru, care se spala cu spirt (evident că pe dinăuntru) si apoi se sufla cu aer comprimat. După 3 ani trebuie schimbata toată cauciucaraia. Musai garnituri bune, măcar rolast. Pompa centrala nu se uzează...? Si inca cum! Exemplu: pompa Lockheed franțuzească, corodat cementul, cratere mari, papat garniturile, tot lichidul de frana sub covoraș, unde fleoscaia suav. Atenție și la racordurile de etrier, musai de uzină (45 bucata la Dacia Pantelimon), cele de srl cu sertizare scurta sunt renumite că plesnesc. Asemenea si cilindrii receptori noi de asam, cu garniturile micuțe, si filet de stut scurt, mare atenție. Am schimbat în toamnă un cilindru receptor si limitatorul spate, noi, de asam, si in primăvara rezervorul din fata al pompei... era gol. Iar repere de uzină... international olympic comitee. Adică IOC. Părerea mea este că trebuie revizuit absolut tot circuitul, verificat piesa cu piesa, înlocuite garniturile, si schimbat lichidul (tot) cu dot3. Orice economie duce la parastas, în privința frânelor. Deci, maxima atenție și responsabilitate. |
--------------------
Dacia
1300
1972
- B01XYZ
|
|
IGGY |
![]()
Post
#603
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 October 04 From: arad ![]() |
ceau,
Revin si eu cu eterna problema a franelor (Dacie 1410 L 1995) : 1. Limitator blocat, tot ruginit pe acolo, luat altul schimbat, totul e minunat, problema in schimb este ca cel nou functioneaza foarte usor, ca atare inclusiv acel arc care face parghia sa calce pe talerul limitatorului il comprima, pana acesta e aproape deschis maxim, fara sa mai ajung sa reglez din tija filetata... 2. Cumparat pompa noua dublu circuit, 4 tevi paralele, cu ICP, inca nu am montat-o dar : a) - observ ca in zona unde functioneaza ICP-ul , cilindrul care il actioneaza e prezent, asa vine pompa direct in avarie? ![]() Scuze daca ma intrebat tampenii, am citit topicul dar poate nu suficient de atent sau poate nu am inteles pe de-a intregul ... Multumesc tuturor celor care au postat pana acum , |
--------------------
dacia 1310
berlina
1410 L
|
|
IGGY |
![]()
Post
#604
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 October 04 From: arad ![]() |
Nimeni nu mai umbla cu Daciana azi ?
![]() This post has been edited by IGGY: 26 Apr 2017, 19:10 |
--------------------
dacia 1310
berlina
1410 L
|
|
valentinbirsan |
![]() ![]()
Post
#605
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 May 17 ![]() |
Salut,
Eu mai umblu ocazional cu o Dacie 1310 din 2004 (fiind masina tatalui). Am observat ca nu mai deloc franele de pe spate, am verificat cilindrii receptori si sunt OK. IGGY: Unde ai gasit de cumparat pompa noua de frana si la ce pret? As vrea sa o schimb pe viitor, dar am observat ca cele noi au alezajul de 19.5, iar pe masina ii de 20.6. Attached thumbnail(s) 0_02_05_e81a7cdd27463fd54ce8ae754f7cfbfb1b0de63a6aa6d7ed486dcf5fb16229d4_full.jpg ( Size: 98.39k ) Number of downloads: 334 |
--------------------
Dacia 1310 li
1310
2004 berlina 1310 LI
- -
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#606
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
@valentinbirsan-aerisește mai întâi de toate tot circuitul,și pe urmă dacă tot nu dă rezultate verifică repartitorul!Lichid de frână recomand DOT4,e mai ''prietenos''cu garniturile.
![]() L.E-din 2002,pompele originale de frână cu ICP se fabrică numai la cota de 20,6mm! De găsit găsești,trebuie doar să cauți! ![]() Spor la treabă! This post has been edited by Adrian Frigo: 29 May 2017, 23:40 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sobolan |
![]()
Post
#607
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#608
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Mda,my bad...
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
IGGY |
![]()
Post
#609
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 October 04 From: arad ![]() |
salut,
@valentinbirsan, di nArad am luat-o de la ceva magazin de piese, nu e nici Brekner nici ASAM, 115 Ron am dat pe ea. Eu zic ca e ok din punctul meu de vedere . |
--------------------
dacia 1310
berlina
1410 L
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#610
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
salut
dupa cca 6 luni am scos prelata de pe 1310 sa dam o tura.dupa ce am facut o examinare a masinii am constatat ca pedala de frina se duce jos de tot!ok,am facut o aerisire(cum se face la pp asta,prin cadere si cu icp scos)dar nici o schgimbare!lichid venea la toate purjele,aer nu mai este nicaieri!okay,am schimbat pompa,am desfacut tamburii sa vrf si autoreglajul,reintins cbl la frina de mina,la fel!pedala se duce jos si cin ajunge aproape de cursa maxima,parca scapa ceva si se duce direc in podea!asa face cu ambele pompe.am vrf si la pedala prinderile,arc,totul okay!sa fie ceva rupt in servo?am pus un ceolofan la supapaservosa o scot din circuit si pedala s-a intarit,dar numai atit-la apasare sed uce pina jos si frine nu sint!daca era servo,trebuia sa nu se mai duca pina jos de tot,cred!dar ambele pompe sa fie defecte?!nu curg,garnitturi ok,arcuri ok!inainte de aerisire,am bagat lichid in pompa...!ceva idei?cind am plecat,totul mergea perfect!tks! |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#611
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
nici o idee nimic?!nu va mai place sa surubariti?!
![]() |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#612
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Îți spun eu care e posibila problemă,că am pățit-o și eu și anume,sunt proaste cele două supape de eliminare a presiunii reziduale(alea din capul pistonașelor)!
Ai verificat cursa liberă a tijei de la servo?Etrierii cu racordurile în ce stare sunt?Dar cilindrii?Ai aerisit circuitul de bypass al ICP-ului? Ca să nu te mai chinui cu pompa actuală,mergi la dezmembrări și ia o pompă de pe o solnitză! ![]() L.E- QUOTE(ct_71_ccl @ 19 Jul 2017, 21:17) -stiu ca trebuie cu niste presiuni da n-am scule! Eu am scule dar,culmea,nu știu presiunile! ![]() Deci,adresez și eu o întrebare la cei mai luminați/documentați: Care trebuie să fie presiunea măsurată la unul din cilindrii de frână cu rezervorul gol,saboții noi,mașina neîncărcată și cu șoferul la bord la dacia 1310 berlină? This post has been edited by Adrian Frigo: 20 Jul 2017, 00:38 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#613
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
pai,sa o luam asa:cursa libera ok-ca la logan,am facut comparatie la rece de cind apesi pina loveste in piston pedalase duce on jos cca 1 cm;furtunele ok nu gonfleaza;aerisit prin cadere toata pompa- onceput cu icp,stg spate,dr spate,fata,icp iar!limitator pus pe deschos cu un patent intre tija so piston.altceva....alta pompa cred!ma gindesc,daca am pus tevile invers in limitator?!
![]() 20 Jul 2017, 18:02: presiuno ptr limitator le ai la pag.4 intr-un tabel! This post has been edited by ct_71_ccl: 20 Jul 2017, 17:02 |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#614
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(ct_71_ccl @ 20 Jul 2017, 18:01) presiuno ptr limitator le ai la pag.4 intr-un tabel! Nu e! ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#615
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
![]() |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#616
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(ct_71_ccl @ 21 Jul 2017, 00:04) pp de asam=piese de kkt! Păi de ce n-ai zis bre așa de la început că ai pompă de Asam! Ai făcut rău că ai strangulat țevile..... Nu-ți mai bate capul și fugi și ia o pompă de frână de pe solnitză ! ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#617
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
de solnita nu merge-are holenderele toate la fel.holenderulde la bypass adica nu e mai mare.am rezolvat-luat una de pe un papuc dezafectat.montat,aerisit,avut frine comparabile cu loganul don dotare!👍
|
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#618
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(ct_71_ccl @ 22 Jul 2017, 10:39) de solnita nu merge-are holenderele toate la fel Ești tu sigur,sigur? ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#619
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
plm!am fost la remat sa iau o pompa si chiar ma apucasem!bine ca m-am uitat ca altfel demontam 2 pompe!
|
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#620
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Eu zic că mai mult ca sigur a bătut soarele din altă direcție......
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#621
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
posibil
![]() |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:38 |