ezitari la accelerare
![]() ![]() ![]() |
ezitari la accelerare
fun-e23 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 February 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.5 80cp
2003 SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
|
|||
DOREL |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 19 November 05 ![]() |
Poate fi de la injectoare, așa cum poate fi și potențiometrul de accelerație. Incearcă, totuși, inițial un Cleaner pentru cenzuratățat injectoarele și în funcție de rezultat ,acționezi în consecință.
|
--------------------
dacia
solenza diesel
- B-35-JTW
|
|
SuperEnzo |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 February 06 ![]() |
mai mult ca sigur,fisele!
|
--------------------
ferarri
enzo
- B-01-FIA
|
|
fun-e23 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Am incercat cu o solutie de curatat injectoare si degeaba
Oricum merci pt sfat |
--------------------
Renault
Megane 1.5 80cp
2003 SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
|
|
nairam |
![]()
Post
#5
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
incearca sa schimbi bujiile si infige fisele alea mai bine ... Cel putin la mine asa am rezolvat.
|
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
Adytza22 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 16 October 04 From: Focsani (flotant Iasi) ![]() |
|
--------------------
Dacia
Supernova
- VN-22-ACM Supernova mea e tunata ......
Am tras cu tunul in ea...... |
|
pastrama |
![]()
Post
#7
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Apa in benzina
Fise bulite Bujii |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
fun-e23 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 February 06 From: Bucuresti ![]() |
nu imi da in nas cand o accelerez ci de la 1500-2000 de rot. in sus ma hatana
o sa schimb fisele ca bujiile sunt noi |
--------------------
Renault
Megane 1.5 80cp
2003 SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
|
|
toto |
![]()
Post
#9
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
la mine ezitarile erau mai mari...
![]() a fost BOBINA... |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
vale |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 10 November 04 From: Tg-JIU ![]() |
problema asemanatoare am avut si eu cu solenza 1.4 mpi 13130 km si s-a rezolvat simplu pe garantie la service, curatare injectoare. recomandarea celui de la service este o curatare periodica cu solutie la 30.000 km, iar daca mai este cazul suflate.
|
--------------------
logan & megane 2
1.4 & 1.5 DCI 86 CP
2004 & 2007
|
|
LaurD |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 June 05 From: Pitesti ![]() |
putin spray pe mufa potentiometrului de la clapeta , curatit injectoare
|
--------------------
Renault
Fluence
Fluence ---Ex .Logan 2007/ ABS+, 1.6MPI ---ex. DSN
- AG
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
1. Care e imbunatatirea prezentata de tine aici ????
2. Poti incerca Injector Cleaner , verificarea senzorilor ( Clip test ) , bujiile , ... Schimbarea benzinei ... |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
fun-e23 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE . Poti incerca Injector Cleaner , verificarea senzorilor ( Clip test ) , bujiile , ... .Schimbarea benzinei ... Ce inseamna clip test si unde se poate face? Care benzina e mai buna? eu alimentez numai la OMV. QUOTE putin spray pe mufa potentiometrului de la clapeta , curatit injectoare Despre ce spray este vorba si unde se afla mufa potentiometrului? Mai multe detalii daca se poate. Merci |
--------------------
Renault
Megane 1.5 80cp
2003 SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Clip-test se face la orice service autorizat Dacia : Meridian , Adras ... este cam 200.000 . ( atat era in toamna )
Injector Cleaner il gasesti in Cora / Carrefour , 2+2 la 120.000 . Se pune cam o data la 2-3 rezervoare . Rau nu face , deci poti repeta la 2 rezervoare pline cate o cutie , apoi mai rar 3-4 . Incearca sa te dai pe Mol , numai 95 , fara plumb . Alimenteaza numai cand e frig , adica dimineata si noaptea ! Sincer nu stiu unde e mufa aia , vezi daca gasesti printr-o carte tehnica . Inainte sa faca masina asa , ce ai schimbat ? Adica de ultima data cand mergea bine , ce ai schimbat ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
fun-e23 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Inainte sa faca masina asa , ce ai schimbat ? Adica de ultima data cand mergea bine , ce ai schimbat Tremuratul nu coincide cu nici o schimbare. A aparut din senin, oricum multam pt. sfaturi |
--------------------
Renault
Megane 1.5 80cp
2003 SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
|
|
LaurD |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 June 05 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(fun-e23 @ 14 Feb 2006, 13:39) Despre ce spray este vorba si unde se afla mufa potentiometrului? Mai multe detalii daca se poate. Merci spray de contacte electrice , vezi aici : http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...products_id=335 mufa se afla pe corpul clapeta , sub filtrul de aer , spre blocul motor E recomandat sa dai periodic cu spray de contact pe mufele pe care le gaseti prin compartimentul motor |
--------------------
Renault
Fluence
Fluence ---Ex .Logan 2007/ ABS+, 1.6MPI ---ex. DSN
- AG
|
|
seba3621 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 11 October 05 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4mpi
Clima 2004
- TM 36 xxx
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Banuiesc gunoaie in benzina , senzor de turatie murdar . Ia incearca sa scoti tu bateria vre-o 30-50 minute si dupa conectare ... dupa cate am inteles eu ar trebuie sa se reseteze niste parametrii si este posibil sa invete iar relantiul . Incercarea moarte n-are !
Offtopic : E uite ca iti dau un indiciu : densitatea si volumul ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Asi |
![]()
Post
#19
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
nu trebuie 30-50 min..
ci ca la bios.. 10 secunde sunt arhisuficiente. se reseteaza calulatorul de injectie.. UCE/UCH .. care poate regla diverse.. de exemplu mie mi-a reglat relantiul cand habarn-am ce avea, si a reinviat vitezometrul care nu mai voia sa mearga.. statea pe 0 tot timpul.. un reset dinasta la baterie e binevenit.. se reseteaza si ceasul si kilometri partiali cred ca ar fi bine de pus un intrerupator pe care sa scrie mare RESET .. merge la windows .. merge si la dacie ![]() |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
baciu_dib |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 17 February 06 ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 17 Feb 2006, 14:23) Banuiesc gunoaie in benzina , senzor de turatie murdar . Ia incearca sa scoti tu bateria vre-o 30-50 minute si dupa conectare ... dupa cate am inteles eu ar trebuie sa se reseteze niste parametrii si este posibil sa invete iar relantiul . Incercarea moarte n-are ! Offtopic : E uite ca iti dau un indiciu : densitatea si volumul ! Nu se reseteaza asa, se reseteaza cu testerul de diagnoza si trebuie efectuat un test specific de reinitializare a parametrilor, am fost in situatia asta (cu proba de drum, testerul bransat la priza brichetei masinii). Si trebuie "plimbat" motorasul pas-cu-pas pentru a reinvata (cred) pozitiile de minim si maxim. |
--------------------
dacia
solenza
- ph70cra Îți vine mai lesne să te arăți înțelept pentru alții decât pentru tine însuți.
|
|
baciu_dib |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 17 February 06 ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 17 Feb 2006, 14:23) Banuiesc gunoaie in benzina , senzor de turatie murdar . Ia incearca sa scoti tu bateria vre-o 30-50 minute si dupa conectare ... dupa cate am inteles eu ar trebuie sa se reseteze niste parametrii si este posibil sa invete iar relantiul . Incercarea moarte n-are ! Offtopic : E uite ca iti dau un indiciu : densitatea si volumul ! Nu se reseteaza asa, se reseteaza cu testerul de diagnoza si trebuie efectuat un test specific de reinitializare a parametrilor, am fost in situatia asta (cu proba de drum, testerul bransat la priza brichetei masinii). Si trebuie "plimbat" motorasul pas-cu-pas pentru a reinvata (cred) pozitiile de minim si maxim. |
--------------------
dacia
solenza
- ph70cra Îți vine mai lesne să te arăți înțelept pentru alții decât pentru tine însuți.
|
|
nairam |
![]()
Post
#22
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
fun-e23 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Prima data am avut impresia ca tremura de la 1500 rot. in sus dar astazi am mers "numai cu ochii pe turometru" si mi-am dat seama ca trepideza intre 1900-2200 rot.
Am mers ct. mai mult timp la aceasta turatie si m-am ingrozit cum facea. O sa incerc faza cu bateria |
--------------------
Renault
Megane 1.5 80cp
2003 SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
|
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
QUOTE(fun-e23 @ 17 Feb 2006, 23:47) Prima data am avut impresia ca tremura de la 1500 rot. in sus dar astazi am mers "numai cu ochii pe turometru" si mi-am dat seama ca trepideza intre 1900-2200 rot. Am mers ct. mai mult timp la aceasta turatie si m-am ingrozit cum facea. O sa incerc faza cu bateria incearca sa te uiti la preostatul de la servodirectie, daca e cu servo masina. la mine tremura din cauza asta, nu f tare ce-i drept, insa se simtea; mecanicul zicea pierzand lichid de servodirectie pe acolo, preostatul dadea informatii false calculatorului masinii si motorul incerca sa compenseze pierderile de putere prin cresterea sau scaderea turatiei motorului; lucrul asta il face extrem de rapid si destul de fin, dar sesizabil; il simteam de obicei cand incercam sa merg cu viteza constanta, in a 3-a, sau a 4-a, a 5-a. se simtea f putin in a 1-a sau in a 2-a; la fel si cand plecam de pe loc, cu a 1-a avea o mica vibratie motorul pana cupla ambreiajul. Nu stiu daca la tine e la fel, sau daca te ajuta informatia asta... |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
Asi |
![]()
Post
#25
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o ezitare.. dar de decelerare .. adica merg cu cat merg.. apas ambreiajul (sa schimb viteza, sa franez..etc).. las acceleratia.. si surprise motorul mai continua circa juma de secunda sa stea turat la 3000-4000rpm cu cat mergeam eu whateva' desi acceleratia era lasata..
un test clip cat mai e? poate sa imi zica ceva clipul? am editat greselile de tastatura. This post has been edited by Asi: 23 Feb 2006, 01:32 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
eudin_umarian |
![]()
Post
#26
|
![]() ......... Group: Members Posts: 280 Joined: 15 January 06 From: constanta ![]() |
QUOTE(Asi @ 22 Feb 2006, 22:34) am si eu o exitare.. dar de decelerare .. adica merg cu cat merg.. apas ambreiajul (sa schimb viteza, sa franez..etc).. las acceleratia.. si surprise motorul mai continua circa juma de secunda sa stea turat la 3000-4000rpm cu cat mergeam eu whateva' desi acceleratia era lasata.. un test clip cat mai e? poate sa imi zica ceva clipul? cu greu am izbutit sa te inteleg... ![]() ![]() ![]() This post has been edited by eudin_umarian: 22 Feb 2006, 23:22 |
--------------------
iadacia
Logan 1.5 dCi
2006 Ambition
- ? 00 ??? stiu ca nu stiu nimic!
|
|
fun-e23 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(JohnDoe1 @ 22 Feb 2006, 16:47) incearca sa te uiti la preostatul de la servodirectie, daca e cu servo masina. la mine tremura din cauza asta, nu f tare ce-i drept, insa se simtea; mecanicul zicea pierzand lichid de servodirectie pe acolo, preostatul dadea informatii false calculatorului masinii si motorul incerca sa compenseze pierderile de putere prin cresterea sau scaderea turatiei motorului; lucrul asta il face extrem de rapid si destul de fin, dar sesizabil; il simteam de obicei cand incercam sa merg cu viteza constanta, in a 3-a, sau a 4-a, a 5-a. se simtea f putin in a 1-a sau in a 2-a; la fel si cand plecam de pe loc, cu a 1-a avea o mica vibratie motorul pana cupla ambreiajul. Nu stiu daca la tine e la fel, sau daca te ajuta informatia asta... Ma ajuta foarte mult informatia asta daca imi spui unde este pozitionat presostatul si ce ii pot face |
--------------------
Renault
Megane 1.5 80cp
2003 SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
|
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
QUOTE(fun-e23 @ 25 Feb 2006, 00:09) Ma ajuta foarte mult informatia asta daca imi spui unde este pozitionat presostatul si ce ii pot face Cum deschizi capota masinii, deci stau cu fata catre parbriz, in partea stanga o sa vezi pompa de servodirectie; pompa de servodirectie e antrenata de cureaua de distributie, deci e destul de usor sa o identifici; in partea de sus a pompei iese o tzeava lucioasa(ma rog e relativ) seamana cu una din aluminiu, nu stiu daca e din aluminiu, dar asa seamana; Asta e circuitul de inalta presiune; Daca urmaresti aceasta tzeava o sa vezi ca se indreapta in jos si are un cot facut dintr-un furtun de cauciuc; dupa ce se termina furtunul de cauciuc, se continua iara cu o tzeava metalica; imediat ce iese din furtunul ala de cauciuc, pe tzeava metalica cam la 20cm de la iesirea din furtunul de cauciuc, exista un fel de T pe acea tzeava; acel T este facut de tzeava si de preostat; din preostat conectat cu o mufa se afla niste fire care merg cumva paralel cu radiatorul masinii. Deci nu prea ai cum sa ratezi identificarea preostatului. Acel preostat se afla fixat pe tubulatura de inalta presiune a servodirectiei, prin infiletare; de obicei lichidul de servo mai scapa pe la acea imbinare. Cu toate ca sa zic asa, eu am schimbat preostatul respectiv, acum nu mai scapa lichid pe acolo, chiar a mers masina super ok, vreo 3 sapatamani, iar acum face iarasi; insa nu imi dau seama pe unde mai scapa lichid de servo; pt ca tot completez lichid de servo, cam un sfert de bidon la sapatamana si nu vad pe unde se scurge. Adevarul e ca si pe la semeringul pompei am vazut ca pierd ceva lichid, insa parca tot nu-mi vine sa cred ca asa de mult. Iar pt linistea pea, am cumparat vineri pompa servo directie, instalatie inalta presiune servodoirectie care vine cu tot cu preostat, si peste inca o sapt cand o sa am ceva mai mult timp am zis ca o sa le schimb cu totul. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
fun-e23 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 February 06 From: Bucuresti ![]() |
merci frumos pt. informatii, raman dator, dar m-am uitat f. atent si nu curge pe nicaieri (nici lichidul nu scade) |
--------------------
Renault
Megane 1.5 80cp
2003 SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
John , cat ai dat pe piese , pls . Eu nu mai am momentan probl cu semeringul ... dar in case ... Eu pierdeam cam 50 ml pe luna ... si acum s-a oprit ... o fi temperatura de vina ???
Si ca tot suntem la alt topic ... la mine era o problema cu acceleratia numai daca aveam turatie mica ( 1200 -1500 ) si bagam piciorul mai brusc in ea . Dupa curatarea motorasului pas-cu-pas si schimbarea bujiilor ( la 29.000 km ) se comporta mult mai bine . Ce ar fi bine sa mai verificati : fisele ! Am citit si am vazut multe grazavii despre ce fac fisele si vedeti ca sunt niste conditii de distante la fise pentru a merge corect ! Nu trebuie sa atinga de nimic si nici intre ele ! Ezitarile de acceleratie se pot intampla si de la "invatarea" calculatorului . Un bun prieten m-a invatat si pe mine si i-am dat dreptate : daca folosesti frana de motor bine , masina merge muuuult mai bine si economic , pentru ca exista regimuri de idle learn in timpul functionarii masinii care se efectueaza mereu . Daca ai parte de cateva ambuscade si blocari sa fii singur ca primele demaraje sunt slabe . Eu folosesc aproape la fiecare oprire frana de motor si astfel scap de probleme , ca sa nu mai spun si de economie de benzina ... This post has been edited by marius80_eugen: 12 May 2006, 14:15 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 12:42 |