In ce conditii sare airbagul ?, Accident la 100Km/h fara a sari airbagul
![]() ![]() ![]() |
In ce conditii sare airbagul ?, Accident la 100Km/h fara a sari airbagul
Marty |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
||
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|||
DragosP |
![]()
Post
#32
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(Marty @ 9 Aug 2006, 18:55) De la senzor, stimabile! Da' care senzor, copiii moșului, se pare că loganul nu-l are, sau cel puțin acu' ceva vreme nu-l avea. Așa că la logan, așa cum a zis și DFA o țâră mai sus, sare dacă trebe, indiferent dacă loazele din față au sau nu centura pusă. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
mars |
![]()
Post
#33
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Pai asta era si dilema caprei... Ca daca ar sti cumva calulatorul, de ce nu s-ar aprinde si martorul de centura? Si totusi, asa scrie.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#34
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.408 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am avut neplacerea sa ma aflu intr-o Nubira lovita din spate la vreo 30 km/h (e o estimare, Caddy-ul care ne-a lovit a lasat urme de franare de vreo 2,5m si avea lonjeronul dreapta deplasat, iar nubira bara si capota portbagaj indoite serios), Nubira avand frana apasata si fiind pe loc. Nici soferul si nici pasagerul din dreapta nu aveau centuri, si slava domnului ca airbagurile nu au sarit. Deci deceleratia a fost suficient de mica incat sa nu sara, iar soferul s-a proptit nitel cu capul in oglinda.
This post has been edited by einstein1984: 9 Aug 2006, 18:48 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
prody |
![]()
Post
#35
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Asa cum au zis si colegii mei, ai avut un maaare noroc ca nu au sarit airbag-urile, acum era mare jale in familiile voastre. In loc sa ii dati in judecata, mai bine ati face un pelerinaj desculti pana la Mioveni si v-ati flagela putin la portile fabricii.
![]() |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#36
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
La mine la bloc un tip a dat un sut in bara unui Ford si au sarit air-bag-urile , desi nu avea montate asemenea sisteme .
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
DragosP |
![]()
Post
#37
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 9 Aug 2006, 19:45) Am avut neplacerea sa ma aflu intr-o Nubira lovita din spate la vreo 30 km/h ..... Nubira avand frana apasata si fiind pe loc. ..... Deci deceleratia a fost suficient de mica incat sa nu sara, iar soferul s-a proptit nitel cu capul in oglinda. Măi ainștain, măi domnu' inginer, din câtă fizică mai țin eu minte, în cazul nefericit povestit de tine n-a fost vorba de decelerare, ci de accelerare. Așa că care ar fi fost motivul să sară erbegurili? |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#38
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Poate era pasager tipul care da suturi in Ford-uri de le sare air-bag-ul .
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
@DragosP
Era vorba de Solenza nu de Logan ... cu senzorul ... daca Solenza are asa ceva. |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
klaus |
![]()
Post
#40
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Oameni buni, sa mentionez 3 stiri importante, si o a 4-a derivata, pentru masinile comercializate in Romania:
1. Loganul nu are senzor de centura 2. Loganul nu are senzor de centura si 3. Loganul nu are senzor de centura. 4. pct. 1-3 sunt valabile si in cazul inlocuirii cuvantului"Logan" cu "Solenza". Si sa intregim corolarele: Cum Loganul (Solenza) nu are senzor de centura, nici UCE airbag nu are nici o treaba cu centura pusa/centura nepusa. Se bazeaza doar pe deceleratii. Acum, revenind la topic, observam ca de fapt realitatea sta altfel, impactul nu a fost la 100 km/h, nu a fost frontal si a fost amortizat. Momentan lipsesc si niste imagini mai graitoare. Si poate lumea nu intelege niste chestii elementare: rolul Air-bagului este SA SALVEZE VIATA. D-aia se deschide. In cazul in care impactul pericliteaza viata, sa se deschida. Cum nu vad pe nimeni la loc cu verdeata in urma accidentului, nu mi se pare ca viata fuse periclitata. Ca sa nu mai zic ca lumea ar putea lejereanu sa faca o vizita la biserica sa dea un acatist ca nu s-a deschis airbag-ul ala. Ca la ce impact avea punga aia cu onor fata nepurtatorilor de centura, cred ca lumea acuma nici sa bea suc cu paiul nu ar fi fost in stare, d-apai sa mai si scrie... Asteptam niste poze in care sa fie evident impactul la 100 km/h (pentru cine nu stie, impactul de la eurocap, in care se face varza cu carne partea fata a masinii e pe la 64 km/h). In ignoranta mea presupun ca fata loganului ala, impactat la 100 km/h nu mai exista... Sau ma insel cumva? La niste detalii, cum ar fi viteza? Imi permit sa postez o imagine cu loganul in urma unui impact la 64 km/h, ca sunt si eu curios cum o arata loganul ala la impact la 100 km/h Attached thumbnail(s) logan_2005_front_crop.jpg ( Size: 80.98k ) Number of downloads: 411 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DFA |
![]()
Post
#41
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(walleye @ 9 Aug 2006, 17:30) SRS = "supplementary restraint system" adica denumirea pompoasa a airbagului si n-are nici o legatura cu conditionarea declansarii lui de purtarea centurii. ![]() Încă un amănunt, "supplementary" tu de unde crezi că vine? Exact, specifică faptul că airbag-ul este un sistem de protecție suplimentar centurii, care nu funcționează decât cu centura cuplată. Vei observa că mașinile cu Airbag SRS au fel de fel de martori și clopoței care să-i indice șoferului și pasagerului că airbag-ul nu funcționează dacă nu-și pune centura. QUOTE(prody @ 9 Aug 2006, 19:59) Asa cum au zis si colegii mei, ai avut un maaare noroc ca nu au sarit airbag-urile, acum era mare jale in familiile voastre. In loc sa ii dati in judecata, mai bine ati face un pelerinaj desculti pana la Mioveni si v-ati flagela putin la portile fabricii. Ca să nu mai zic că: 1. Nu purtați centurile, care sunt obligatorii, conform legii, deci amendă. 2. Accidentul a avut loc într-o localitate, că îmi închipui că porți cu nisip nu se găsesc între localități..., și voi aveați 100Km/h în localitate, lucru pentru care se suspendă carnetul... (> 30Km/h peste viteza legală). Așa că eu nu m-aș grăbi să dau în judecată pe nimeni, că s-ar putea să plătiți și cheltuielile de judecată, plus amenzile, plus ridicarea carnetului. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Marty |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(klaus @ 9 Aug 2006, 23:34) Imi permit sa postez o imagine cu loganul in urma unui impact la 64 km/h, ca sunt si eu curios cum o arata loganul ala la impact la 100 km/h Cred ca vei simti o imperioasa nevoie sa deschizi portbagajul pentru a-i observa partea frontala. P.S.: Daca gasesti vreun lantic sau vreun dinte de aur, MI LE DAI MIE!!! This post has been edited by Marty: 10 Aug 2006, 07:44 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Terentino |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 August 06 ![]() |
OK, VAD CA AM DECLANSAT UN SIR LUNG DE REACTII. DECI , CONCLUZIA FINALA ESTE CA , MAI BINE CA NU AU SARIT AIRBAGURILE! IMI ESTE DEAJUNS CONCLUZIA ASTA, PROBABIL CA ERAM PREA SUB PRESIUNEA EVENIMENTELOR SI NU AM ANALIZAT LA RECE TREABA CU AIRBAGURILE. PTR TIPUL CARE A INTREBAT DACA A MAI RULAT MASINA DUPA IMPACT, RASPUNSUL ESTE DA, A RULAT. BTW M-AU SUNAT DE LA ADRAS SA-MI SPUNA CA PE 24 AUGUST POT SA-MI RIDIC SI EU LOGANUL LAUREATE CU AIRBAG. :>>>
|
--------------------
logan
laureate
h
|
|
DFA |
![]()
Post
#44
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Așteptăm cu mare interes pozele de la accident!
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
klaus |
![]()
Post
#45
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Terentino, nu dezarma asa repede...
Daca tu zici ca a fost la 100 km/h si nu a sarit airbagul, si esti sigur de acest lucru (conform titlului topicului si mentionarile oarecum suparate din primul post), ignora observatiile noastre tedentioase, si da Dacia in judecata. Ce daca o sa se constate, conform declaratiilor voastre ( ![]() Ia zi-ne si noua, la ureche, avand in vedere ca accidentul a produs vatamari corporale, deci politia ar fi trebuit sa se prezinte la fata locului, ce scrie pe procesul verbal? Niste urme de franare, ceva... Cam cat scrie pe PV-ul ala ca erau urmele de franare? Si ia zi-ne, tot asa la ureche, ce ati declarat politistilor? Ca mergeati cu 100 km/h? Nu de alta, dar s-ar putea, intr-un eventual proces, sa se constate ca ati facut declaratii mincinoase la politie. Chestii penale din sfera falsului si uzului de fals... Unde nu mai pui ca, la un proces de genul asta, va apare evident si o expertiza tehnica. Ups... Oare cine o sa plateasca expertiza tehnica? Oare? Pai cred ca partea interesata. Cine o fi interesat sa dovedeasca faptul ca nu s-au deschis airbagurile la 100 km/h? Dacia cumva? Nope... Deci sa reluam: - Declaratiile de la politie au fost cu 100 km/h? Ca altfel la proces s-ar putea sa va vedeti cu o reclamatie penala de fals si uz de fals... - Era localitate locul accidentului? Sau casa omului era in camp? - Ce scrie pe procesul verbal de la politie referitor la urmele de franare/rulare (lungimea lor)? - Sunteti pregatiti de o expertiza tehnica pe care sa o platiti voi? Si astept si eu cu interes pozele din accident... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
walleye |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(DFA @ 10 Aug 2006, 08:43) ![]() Încă un amănunt, "supplementary" tu de unde crezi că vine? Exact, specifică faptul că airbag-ul este un sistem de protecție suplimentar centurii, care nu funcționează decât cu centura cuplată. Vei observa că mașinile cu Airbag SRS au fel de fel de martori și clopoței care să-i indice șoferului și pasagerului că airbag-ul nu funcționează dacă nu-și pune centura. intimplator posed vreo 200 de dump-uri de firmware de controller de airbag de la diverse modele si marci fabricate in perioada 1990-2000, europeene, americane si asiatice. cu exceptia a vreo 10 bucati foarte vechi, toate celelalte modele au inscriptionat "SRS" pe volan si eventual bord dar numai vreo 20 dintre ele examineaza starea centurii inchisa/deschisa ca factor de luat in considerare la decizia de a declansa airbag-ul, restul se bazeaza pe valorile acceleratiei pe 1,2 sau 3 axe, eventual viteza. si da, airbagul este un sistem de protectie suplimentar centurii. afirmatia asta nu este suficienta pentru a deduce ca daca e suplimentar => nu functioneaza si cu centura pusa. conform logicii asteia frina de mina n-ar functiona decit in timpul utilizarii frinei de picior, caci ea este un sistem de frina suplimentar. de exemplu. "supplementary restraint system" inseamna exact ce spune, sistem suplimentar de retinere (a pasagerilor, in plus fata de centura). nu se implica niciunde in denumire dependenta lui de centuri. |
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
Ov |
![]()
Post
#47
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
YO4RLP |
![]()
Post
#48
|
![]() membru radioactiv Group: Members Posts: 331 Joined: 20 December 05 From: Galați ![]() |
Păi dacă ai airbag ce nevoie mai ai de centură?
|
--------------------
Dacia
SuperNova
Confort 2002
- GL-06-EAF Cine vrea, găsește posibilitați; cine nu vrea, găsește scuze.
|
|
Marty |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Deshteptu |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 1 May 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4 2006
|
|
driverx |
![]()
Post
#51
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
klaus |
![]()
Post
#52
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Baieti, sa asteptam si noi niste poze, niste mentiuni din PV-ul politiei (ma rog, daca o sa apara).
Vedem noi dupa aia daca e treaba de cafenea sau chiar e pb tehnica. Sau e de cafenea... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DragosP |
![]()
Post
#53
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(Marty @ 10 Aug 2006, 12:12) Daca ai cap ce nevoie mai ai sa gindesti ? Nu, da' unii au nevoie de el numai pentru a nu le ploua-n gât. ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#54
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.408 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DragosP @ 9 Aug 2006, 21:41) Măi ainștain, măi domnu' inginer, din câtă fizică mai țin eu minte, în cazul nefericit povestit de tine n-a fost vorba de decelerare, ci de accelerare. Așa că care ar fi fost motivul să sară erbegurili? Pai dupa ce te proptesti in scaun, exact in bord ricosezi. Si sensul acceleratiei nu ar trebui sa conteze, ci valoarea ei absoluta. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
walleye |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 10 Aug 2006, 15:22) Pai dupa ce te proptesti in scaun, exact in bord ricosezi. Si sensul acceleratiei nu ar trebui sa conteze, ci valoarea ei absoluta. io cred ca tu esti ruda cu ala care explica sursa pacaniturilor rotilor de tren ca fiind colturile patratului din formula ariei cercului. |
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
Marty |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 10 Aug 2006, 15:22) Pai dupa ce te proptesti in scaun, exact in bord ricosezi. Si sensul acceleratiei nu ar trebui sa conteze, ci valoarea ei absoluta. Ce-a zis walleye + ![]() Conform teoriei tale, ca-ti dau un pumn in mufarina sau un spit in cur, tie tot trebuie sa-ti dea borsu' pe nas. Nu ? This post has been edited by Marty: 10 Aug 2006, 15:14 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
DragosP |
![]()
Post
#57
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 10 Aug 2006, 15:22) Si sensul acceleratiei nu ar trebui sa conteze, ci valoarea ei absoluta. Poate vrei să zici semnul, că sensul contează! |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#58
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.408 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu maestre, directia e fata spate, si in cazul meu directia a fost spre fata. Adica cu semnul + fata de axa X a masinii, iar daca era deceleratie sensul era spre spate (sau semn -, ar fi cam acelasi lucru).
Dar daca impactul din spate ar fi sufcient de puternic sa declanseze airbagul, probabil ca soferul ar avea deja gatul rupt de hiperextensie pana sa ajunga cu fata in el (deh, tetierele active nu sunt intalnite prea des). Marty, daca i-ti dau eu un spit in cur si cazi cu fata intr-un zid, nu-ti da borsul pe nas? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
walleye |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
cunosti expresia "a drege busuiocul"?
|
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#60
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Io zic sa nu fi spus la caterinca faza cu accidentul... Asa, sa mai facem un topic misto, sa il citeasca lumea!
Vrem Dovezi!!! |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 08:43 |