Cele mai bune amortizoare .....pt Daciile noastre
Cele mai bune amortizoare .....pt Daciile noastre
Paul_ |
25 Jan 2007, 16:05
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 June 05 |
|
||
--------------------
dacia
1310
- CJ 01 HUA
|
|||
AAlpine1 |
25 Jan 2007, 16:07
Post
#32
|
Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs |
da eu
arcuri de aro 10 pe fata; efecte : - caruta - statea super pe viraje - garda la sol cu lonjeronul de 4 cm max - pt pietari puteam sa car cat vreau |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Paul_ |
25 Jan 2007, 16:32
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 June 05 |
ale mele nu cred ca sunt de aro 10 oricum vor veni mult mai scurte
Attached thumbnail(s) arc.jpg ( Size: 96.51k ) Number of downloads: 863 2.jpg ( Size: 124.54k ) Number of downloads: 886 DSC01837.JPG ( Size: 236.46k ) Number of downloads: 874 |
--------------------
dacia
1310
- CJ 01 HUA
|
|
SiloS |
25 Jan 2007, 16:36
Post
#34
|
Gangester Group: Members Posts: 4.250 Joined: 23 February 04 From: Buzau |
Aalpine1 , http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4601&st=270 , mesaj 272 .
Acum ma gandesc pe fata cu arcuri de nova fata ... nu stiu insa cu care dintre cele 2 sta mai bine pe curbe ; care sunt mai rezistente . Pe spate arcurile vor fi in functie de cele fata pentru un comportament bun ... LE : daca vorbim de arcuri , hai pe topicul de arcuri This post has been edited by SiloS: 25 Jan 2007, 16:38 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
AAlpine1 |
25 Jan 2007, 16:51
Post
#35
|
Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs |
ti-am raspuns......
ideea e alta : - sa nu fie masina caruta ; de aceea am schimbat si arcurile si am pus de nova, trebuie ca suspensia sa lucreze putin ca altfel nu faci nimic la un hop intr-un viraj o pierzi, suspensia trebuie sa fie tare dar sa poata sa copieze soseaua ca altfel nu faci nimic...... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
1300Racing |
25 Jan 2007, 18:40
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 17 January 05 |
deci pana la urma care e cea mai buna varianta ptr o suspensie mai "sport"
|
--------------------
DACIA
1300
1980
- CJ 03 VXG SLEEPERS FAN
|
|
AAlpine1 |
25 Jan 2007, 20:39
Post
#37
|
Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs |
pentru o suspensie mai sport arcuri de nova pt ceva serios detaliile mai greu ...... exista forum poti sa citesti, singurul lucru care nu se zice, nu s-a zis si nu cred ca o sa se zica reglajul amortizoarelor sport (cat de tari pe apasare si cat de tari pe revenire)
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Gaba |
1 Mar 2007, 13:59
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 |
o intrebare... pt cine are timp sa raspunda... urmeaza o reparatie generala... si am zis sa schimb si eu in felul urmator... 2 arcuri nova pe fata (habar n-am ... trebuiesc taiate?) 4 amortizoare noi (as vrea pe gaz... da la cit i de ruginita masina ma gindesc daca trebuie sa i spun la "gigi" cind o pune la punct sa intareasca suportii ? sau rezista daca nu are rugina ? sau trebuie intarit totul in orice caz...) si arcurile taiate de pe fata pe spate...
am si o nelamurire... acuma am tampoane de cauciuc sub arcurile din spate... si amortizoarele praf (originale ... masina 10 ani) ... si e putin cam lasata in partea dreapta ... rmediez aceasta problema cu ce am zis mai sus sau nu... ? |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
sik |
29 Mar 2007, 22:40
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 |
daca zici ca masina sta de spate intro parte e clar cai vreun arc dusss
si mai zici ca muti arcurile d p fata pe spate; din pct meu de vedere e ok dc masina sta pe fata ok; ai grija sa tai aceeaasi lungime la ambele arcuri ca altfel problema o sa persiste... |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
sik |
1 Apr 2007, 13:00
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 |
mi-am schimbat amortizoarele spat; am pus monroe pe ulei : prima parere (belea) sa mai strang ceva bani sa le schimb si palea pe fata si gata am masina ...
|
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
ydaniel |
1 Apr 2007, 20:19
Post
#41
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
si cat bucata;)?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
maseax |
1 Apr 2007, 22:28
Post
#42
|
Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea |
am si eu o problema cu dacioara mea ...
Imi sta "aplecata" de stanga fata si ridicata de dreapta spate nu prea mult dar de ajuns ca se poate vedea cu ochiul liber. Mi`a spus cineva ca s`ar putea sa fie un arc rupt. Am urcat masina pe rampa si dai si uitate, dar ce sa vezi arcu e bun. ce altceva poate fi? sa die arcu moale? m`am gandit sa iau arc nou dar dupa ce il schimb imi e sa nu stea aplecata pe dreapta. Ziceti`mi ce sa fac. Oare sa`mi iau alta dacie? P.S. DacaAiCapIatiAlta |
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
dadoshel |
1 Apr 2007, 22:41
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca |
am si eu o nedumerire.acum o saptamana au fost schimbate ambele amortizoare spate cu unele noi si de atunci ceva troncane pe spate?nu stiti ce ar putea fi?
|
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
sik |
1 Apr 2007, 23:12
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 |
ori ai uitat sa pui toate saibele la locul lor; ori arcul nu lai pus bine
pt ydaniel am pus monroe pe ulei nu pe gaz deci m-a costat 1,5 mil amandoua pt maseax : nu e de ajuns sa sui masina pe rampa; arcul nul poti vedea in ce stare e cu ochiul liber; scoatel de pe masina; eventual scoti cate doua iei un subler si le compari This post has been edited by sik: 1 Apr 2007, 23:14 |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
ydaniel |
2 Apr 2007, 18:31
Post
#45
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
150 lei?pai atata sunt si alea de sibiu:) adica bilstein:)de fapt sunt 72 lei bucata;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
papamuntz991 |
2 Apr 2007, 21:53
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs |
e bine informat baiatu asta
ca doar are doua amortizoare pe gaz undeva puse bine pregatite pentru montaj... This post has been edited by papamuntz991: 2 Apr 2007, 21:54 |
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
sik |
2 Apr 2007, 23:02
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 |
da bilstein inseamna sibiu lucru romanesc cu tehnologie nemteasca; da tot lucru romanesc ramane; ca deh vorba aia ce trece prin mana romanului...
prefer made in belgium; si apropo cu 72ron le iei de la poarta fabricii si cu adusu pana la bucuresti preferi sa iei de la magazin undes 82...90ron depinde de adaos |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
ydaniel |
3 Apr 2007, 19:04
Post
#48
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Gaba |
10 Apr 2007, 07:29
Post
#49
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 |
am verificat arcurile si sunt ok.... poate sa fie de la cauciucurile alea suplimentare ce le-am pus sub arcuri ?
ps.... am scos toate sculele si piesele din porbagaj ... si surpriza sta dacia tapana de spate ... trage motoru mai bine ... de parca caram 1 tona tot timpu.... sik inca o intrebare....ce model de monroe ai luat? sau sa i cer de dacie? poate ma injura ... difera mult de cele originale? (si am mai auzit de la cineva ca a schimbat amortizoarele cu ceva straine .... si aveau diametru mai mare si in curba luata cu viteza freca de arc....) |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
sik |
13 Apr 2007, 22:23
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 |
monroe de dacie asa sunt; nu miam luat eu alt model; nu difera pt ca sunt originale; peale mele scrie made in belgium si erau la fel in diametru ca le-am comparat cu cele scoase;
la problema ta cu statul intro parte e posibil sa fie de la cauciucurile alea; dupa ceti pui amortizoare scoatele |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
viperthevenom |
11 Jun 2007, 14:46
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 28 February 06 From: Arad |
Si eu trebuie sa-mi schimb amortizoarele pe spate si nu stiu ce s aleg... Stiam ca monroe sunt slabe, asa ca as opta pentru bilstein( chiar daca sunt facute la noi) si care este diferneta intre cele pe gaz si cele pe ulei care sunt mai bune, si as dori sa ma incadrez in 2 mil cu ele...:|
|
--------------------
Dacia
1410
1995
- AR-02-RRR
|
|
ford_dacia |
23 Jul 2007, 23:24
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 25 March 07 |
amortizoare fata pe bilstein
pe spate pe SACKS ,,, lucrez la piese si am prins promotie la ele la 26 de ron bucata in 2 h sau dat toate ,,, |
--------------------
DACIA
BERLINA
1998
- B-28-TLV
|
|
nambanidealtceva |
23 Jul 2007, 23:36
Post
#53
|
Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I |
da chiar.. daca tot si-a amintit cineva de topicul asta.. intreb si eu oarecum pe langa subiect... daca imi pun pe spate arcuri de break (dacia o folosesc destul de mult la carat) credeti ca o sa arate sau o sa se comporte aiurea cand e goala?
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
Gaba |
24 Jul 2007, 06:56
Post
#54
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 |
am aflat de ce statea aplecata pe o parte .... o trusa de scule... aprox 40 kile toate......
inca o chestie... m-ar tenta 2 telescoape pe gaz pe fata ... si 2 clasice pe ulei pe spate.... dar vreau sa pun pe spate arcurile din fata... taiate (sunt la a 3-a serie de arcuri de break pe spate ... si is moi ca naiba ... masina nu are numa 10 ani) si m-am cam saturat sa am efectul de barcuta pe masina... nu puteti sa imi dati un model exact de telescoape pe gaz ? daca imi permite si bugetul ma tenteaza sa le iau pe toate 4... si vreau neaparat noi va multumesc |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
somnozaur |
29 Jul 2007, 00:07
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 July 07 From: Buzau |
Am si eu o dacie din '98 cu amortizoarele originale si danseaza ca o balerina de o tona pe drumuri denivelate. Nici la gropi nu se descurca prea bine(nu m-as risca sa stau cu limba intre dinti cand iau o groapa).Un "mester" a apasat-o pe spate si a dat verdictul: alte amrtizoare. Mie mi se pare ca rigiditate pe spate comsi comsa. Zic asta pt ca am un prieten cu o cazatura de dacie de prin 80 care e pe spate si pe fata super moale...si la gropi si denivelari se descurca mai bine ca a mea.Pana si in viraje forta centrifuga se simte mai putin in masina lui. Sincer pe drumuri proaste...la viteza mi-e cam frica . Are cineva idee care sa fie problema? Mersi.
|
--------------------
DACIA
1410
1998
- bz-o6-cri :D Hold infinity in the palm of your hand and eternity in an hour.
|
|
Siconi |
29 Jul 2007, 15:44
Post
#56
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Deja ti-a fost dat un verdict: alte amortizoare. Eu as adauga si alte arcuri, daca tot vrei sa faci suspensia cap-coada. Bagi un ban, dar stai in fata.
Personal am Bilstein pe gaz peste tot si masina mergea bine. Zic mergea, pentru ca elementele de suspensie nu mai sunt noi de vreo 7-8 ani, asa ca ar cazul sa mai revizuiesc acest apesct. As fi tentat sa caut Monroe pt Dacie, dar vreau parerea voastra a celor care au montat asa ceva si au testat. La arcuri, ma bate gandul la cele de Nova si pe fata si pe spate. Mai intai sa vina jantele!!! |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
EUROPE_ |
29 Jul 2007, 16:45
Post
#57
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
Am eu amortizoare Monroe, tot ce pot spune e ca fata de alte dacii pe care le-am condus se comporta mult mai bine pe viraje si la gropi, denivelari. Nu le-am pus eu, vechiul proprietar a facut aceasta schimbare, de fapt imbunatatire, dar asta se intampla in 2005, de atunci si pana acum e ceva timp...
Ceea ce-mi place e ca nu se comporta ca o barca, se tine inca bine. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ydaniel |
29 Jul 2007, 20:40
Post
#58
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Siconi |
2 Aug 2007, 00:02
Post
#59
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Cam la ce pret ajung amortizoarele Monroe in magazin? Sau ma poate ajuta careva la ceva mai ieftin si, bineinteles, tot noi?!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Mirciulik |
10 Sep 2007, 01:04
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati |
Am o dacie din 96 break. La munca conduc un logan si m-am obisnuit cand fac o depasire si astept sa se elibereze drumul in fata, stau in spate si apoi ies un pic mai brusc si ma apuc ca depasesc. (Binenteles ca semnalizez din timp astfel incat cel depasit sa ma vada).
Cu dacia mea din 96 cand fac manevra asta..intru in depasire si apoi ma chinui s-o tin sa nu se mai balanseze ca o barca. Nu car greutati cu ea...sau daca car nu bag mai mult decat intr-o dacie 1310 berlina. Aceste amortizoare pe gaz ar fi bune si pentru break? Doresc sa am o suspensie mai rigida..sa nu simt ca merg cu barca.... PS: Am mai observat ca la viteze mai mari de 70km/h pe drum drept masina incepe sa se balanseze stanga-dreapta iar in volan cu toate ca nu am joc se simte ca si cum se intareste apoi simt ca se duce la dreapta, dupa 1 secunda iar se intareste apoi iar se duce la dreapta. Masina imi trage usor dreapta....insa doar la viteze mai mari de 70 se simt aceste miscari. A schimbat tatal meu bucsele de la bascula spate, apoi vreo 1000km se simtea ca masina e mai rigida insa problema a revenit. Cred ca din cauza suspensiei slabe acele bucse s-au tocit rapid. |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th May 2024 - 13:09 |