DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cele mai bune amortizoare .....pt Daciile noastre

shobo2020
post 18 Nov 2009, 22:28
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 9 November 08




va ajut eu cu amortizoare "sport" pt orice dacie la preturi de criza doar un telefon 0720546237


--------------------
dacia 1300 1985 - tr-02-tfy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 18 Nov 2009, 23:40
Post #92


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ce inseamna preturi de criza? Fa o oferta pentru un set complet (2-fata, 2-spate).
Poti modifica din amortizoare pe gas in unele pe ulei care sa nu sufere datorita temperaturii ambientale (e vorba de vascozitatea uleiului folosit si de temperatura ambianta care influenteaza aceste proprietati ale uleiului, in functie de tipul lui)?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 19 Nov 2009, 07:19
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




shobo2020 detaliaza un pic k sunt si eu interesat.


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobu
post 12 Dec 2009, 14:53
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 1 May 07




Salutare,
am cumparat si eu 4 amortizoare bilstein pt break si cand am ajuns acasa am inceput sa ma joc cu ele. Cred ca am luat niste amortizoare defecte, chiar daca sunt noi in cutie si cu garantie. Fenomenul se manifesta in felul urmator: in timpul destinderii si compresiei, miscarea nu este uniforma (scapa) si pot gasi zone in care tija se misc liber fara prea mare efort(fenomen prezent la 3 din cele 4). Am filmat procedura pt un amortizor spate. Va rog sa incercati procedeul cei care aveti vreun amortizor nou pe acasa sa vad ce fac cu ele (imi este asa o scarba sa ma duc sa ma tiganesc cu vanzatorul...)

Attached File(s)
Attached File  amortizor.wmv ( 6.6mb ) Number of downloads: 188


--------------------
dacia 1310 break 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Dec 2009, 15:17
Post #95


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Cred ca in scarba ti le-a dat si el... sau poate n-o fi stiut omul in ce stare sunt in cutialor. Oricum, daca nu esti convins de calitate, pana nu e prea tarziu, ia bonul/factura si du-te de le schimba cat mai repede, sa nu iti bage motiv ca a incheiat luna si nu mai poate face modificari in baza de date (e vorba de stornarea produselor, daca va fi cazul). Oricum, motivele astea sunt puerile. Orice baza de date, chiar daca e inchisa se poate retro-actualiza, asa ca nu pleca urechea la povestile lui.
Dar du-te si rezolv-o cat e calda treaba.
Succes!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobu
post 12 Dec 2009, 17:37
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 1 May 07




Am mai facut un film in care se vede ca este o zona de 10 cm in care tija se misca aproape liber. Si am dat si un mail la Bilstein cu filmul sa-mi comunice pozitia lor...


13 Dec 2009, 15:34:
Salutare!
M-am lamurit in legatura cu amortizoarele. Sunt bune. Amortizorul se verifica in pozitie verticala ( pozitie in care nu prezinta nici o problema). Cand se testeaza orizontal, nivelul uleiului permite trecerea aerului prin valva axului, rezultand functionalitatea 'anormala' din film. Cert este ca am incercat in pozitie verticala si nici unul nu are probleme. Abia astept sa le pun pe masina. smile.gif

This post has been edited by bobu: 13 Dec 2009, 15:34


--------------------
dacia 1310 break 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobu
post 10 Jul 2010, 21:56
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 1 May 07




Oameni buni,
a trecut ceva vreme de cand mi-am pus amortizoarele si sunt in pozitia de a exprima o opinie obiectiva. De fiecare data cand merg cu masina sunt uimit de diferenta uriasa de comportament si stabilitate a masinii. Cu amortizoarele vechi (masina fabricata in 1999) devenise periculos sa trec peste denivelari sau pe langa tiruri (depasire sau cele care circulau in sens invers) datorita balansului generat. Cu amortizoarele noi, masina sta lipita pe asfalt, efectul fiind comparabil cu masina noua a familiei(3 ani - 40.000 KM mitsubishi lancer clasic). Din pacate imi pare rau de fiecare data cand merg cu dacia ca nu le-am schimbat mai din timp. Eu ma obisnuisem sa cred ca balansul acela este comportamentul Daciei, diferenta intre cele doua masini considerand-o normala datorita generatiei. Dupa inlocuire, am ramas masca gandindu-ma la anii in care am dansat cu Dacia pe sosea. Sa va mai spun o chestie. Cand am ajuns la service pt inlocuire, m-au luat mecanicii la 'rost' ca de ce schimb amortizoarele(abia au gasit presa de arc in atelier, nu mai inlocuisera amortizoare la masini de vreo 5 ani). Au facut ochii mari cand am scos din portbagaj 4-PATRU amortizoare de DACIE NOI, pt schimbat. Masina mea a distrus amortizoarele originale in 10 ani si 70.000 KM (cu drumuri la tara - incarcata). In concluzie, recomand celor ce inca se folosesc de Dacie si simt cu ii bate vantul pe sosea, sa aibe in vedere schimbul amortizoarelor - este intradevar o chestiune de siguranta in trafic.
Eu le-am cumparat pe toate cu putin sub 3 milioane de la magazinele din Pantelimon. In Vitan se gasesc mai ieftine.

This post has been edited by bobu: 10 Jul 2010, 22:00


--------------------
dacia 1310 break 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 Jul 2010, 23:03
Post #98


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Mestere, ma bucur sa iti sunt bune si de folos si ca ai mare satisfactie cu ele. Pana sa vad filmuletul (acum 10 min), credeam ca le-ai testat ca la carte, adica pe verticala si nici prin cap nu mi-a trecut ca tu ai tras de ele pe orizontala. Da, in acest caz se intampla exact cum ai zis si tu, deci ai redescoperit unele legi ale fizicii. Bravo tie si ma bucur ca esti incantat. Mi-as lua si eu asa ceva, dar la mine in zona nu se gasesc.
Oricum, multumim de informatii si speram sa le putem folosi si noi.
Bafta in continuare si sa ai grija de Dacia ta - a devenit o raritate pe soselele patriei noastre.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 11 Jul 2010, 01:18
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




QUOTE(Siconi @ 10 Jul 2010, 23:03)
Pana sa vad filmuletul (acum 10 min), credeam ca le-ai testat ca la carte, adica pe verticala si nici prin cap nu mi-a trecut ca tu ai tras de ele pe orizontala.
*


pai noroc ca mai sunteti genii printre noi, ca altfel muream de foame


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 11 Jul 2010, 22:20
Post #100


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(bobu @ 12 Dec 2009, 18:37)
M-am lamurit in legatura cu amortizoarele. Sunt bune. Amortizorul se verifica in pozitie verticala ( pozitie in care nu prezinta nici o problema). Cand se testeaza orizontal, nivelul uleiului permite trecerea aerului prin valva axului, rezultand functionalitatea 'anormala' din film. Cert este ca am incercat in pozitie verticala si nici unul nu are probleme. Abia astept sa le pun pe masina. smile.gif
*



taca asta am luat-o si eu cand probam un amortizor acum vreo 2 ani in urma radmasa.gif
el tre sa stea vertical in pozitie de lucru.....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 5 Oct 2010, 16:13
Post #101


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Stie cineva ceva despre amortizoarele din poza?

photo_84.jpg ( Size: 87.28k ) Number of downloads: 929


FIF? Tu erai mai documentat la dintr-astea.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 5 Oct 2010, 20:02
Post #102


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Marca o stiu, De carbon fiind un producator apreciat in randul posesorilor de R12/Dacia 13xx. Din pacate, mai multe nu cunosc despre comportamentul rutier al amortizoarele din poza. Stiu ca Danut Crainiciuc foloseste in mod frecvent amortizoare De carbon la masinile lui, deci, probabil, el e in masura sa ne spuna mai multe.

Am gasit acum ceva vreme (pe un site bulgaresc smile.gif ) amortizoare Delphi De carbon pentru Dacia/R12. Codurile ar fi astea:

De carbon (Delphi) - amortizoare Renault 12
KX051374S - fata confort;
KX071757S - fata performance;
KX051275S - spate confort;
KX071758S - spate performance;

Asta e site-ul minunat http://kanex.bg/shop/modp?ln=en&otrg=avtochasti

Imi pare rau ca nu va pot ajuta cu mai multe, dar am renuntat la cautari de cand mi-a promis cineva un set de Koni "rouges". Bine, tot la faza de promisiune a ramas si pana in prezent smile.gif) .


This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Oct 2010, 20:06


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 5 Oct 2010, 20:59
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Amortizoarele ce le folosesc , sunt pe ulei Allinquant echiparile lui R 12 si nu numai . wink.gif Fiecare are dreptul sa-si puna ce doreste . Nu din snobism le folosesc pe cele Frantuzesti , se comporta super bine . Inainte de raliul de la Brasov , am echipat HNA-ul fata spate , fara cuvinte . wub.gif

5 Oct 2010, 23:05:
Cam asa statea masina .

This post has been edited by danut 69-71: 5 Oct 2010, 21:05


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GR 01 NVN
post 11 Oct 2010, 20:16
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 27 June 10
From: GIURGIU




ne poti da si noua un pret informativ danut 69-71?si eventual de unde le-ai luat?


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - GR 27 CCD
Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 15 Jun 2011, 18:25
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Vad ca aici se vorbeste despre multe modele de amortizoare. De ce nu specificati si voi ce model sunt (cu ulei sau cu gaz)? De exemplu, cele ale lui Danut sunt cu ulei, cred, dar cele De Carbon de care sunt? Merci.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Jun 2011, 14:57
Post #106


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




unde naiba s-or mai gasi Allinquant ? alea-s OEM de r12.....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WGX
post 16 Jun 2011, 18:00
Post #107


Dacia 1310 Owner


Group: Members
Posts: 388
Joined: 27 August 09
From: Bucuresti




scuzati off-topicul, dar as dori sa stiu daca merg puse arcurile de break de pe fata pe spate si invers?


--------------------
Dacia Batranul REnAult Kombi 1999/1310 CL - WGX'u
ex:Dacia 1310 CL Break, Diamond Silver ,Gasoline with Gotronic Ignition Sensor inside
now: Opel Astra G Caravan 1.6 16V 101 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 16 Jun 2011, 18:57
Post #108


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Arcuri de fata pe spate iti va sta masina saltata de fund ca pentru carat cartofi+va fi instabila in curbe si la frinari bruste
Arcuri de spate pe fata se va lasa masina de bot, pentru ca arcurile de spate nu sunt concepute si realizate pentru a suporta greutatea motorului si a anexelor acestuia.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WGX
post 16 Jun 2011, 19:32
Post #109


Dacia 1310 Owner


Group: Members
Posts: 388
Joined: 27 August 09
From: Bucuresti




Multumesc stimate domn pentru informatii, ca vroiam sa fac aceasta operatiune, din motiv ca eu aduc ceva produse lactate de la tara si le vand in bucuresti, si imi cam freaca rotile de pe spate de tabla, nevrand sa imi "bulesc" gumele


--------------------
Dacia Batranul REnAult Kombi 1999/1310 CL - WGX'u
ex:Dacia 1310 CL Break, Diamond Silver ,Gasoline with Gotronic Ignition Sensor inside
now: Opel Astra G Caravan 1.6 16V 101 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Jun 2011, 20:38
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pune pe spate arcuri de fata din care tai 1spira jumate,scz de off


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 22 Jun 2011, 20:59
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti




Am facut si eu operatiunea de inlocuire a amortizoarelor la berlina.
Am pus noi de bilstein pe fata , arcurile au ramas cele stock care au la activ 100k, iar pe spate am tot bilstein + arcuri noi de break ce Compa Sibiu ( de fapt astea pe spate au fost puse acu vreo 2 ani - au vreo 20k ).
Ca impresii ar fi ca nu se mai apleaca asa de mult in viraje de fata , parca se simt ca barile de torsiune sunt cam subtiri si ca ar fi loc mai de bine, per ansamblu se simte un pic rigida . Insa la cat de inalta este suspensia stock a daciei nu poti avea prtentii sa nu se incline deloc.

This post has been edited by the fast and furious: 22 Jun 2011, 20:59


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobre
post 22 Jun 2011, 21:49
Post #112


-classic-


Group: Members
Posts: 425
Joined: 2 December 07
From: Severin




Recomand si eu Bilstein, am echipat berlina fata-spate si se cunoaste diferenta fata de cele vechi de 40 ani...


--------------------
Dacia 1300 1972 - GJxxSPR
Dacia 1300 RAT 1972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th July 2025 - 14:47
Forum Renault