Cele mai bune amortizoare .....pt Daciile noastre
![]() ![]() ![]() |
Cele mai bune amortizoare .....pt Daciile noastre
shobo2020 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 9 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1985
- tr-02-tfy
|
|||
Siconi |
![]()
Post
#92
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Ce inseamna preturi de criza? Fa o oferta pentru un set complet (2-fata, 2-spate).
Poti modifica din amortizoare pe gas in unele pe ulei care sa nu sufere datorita temperaturii ambientale (e vorba de vascozitatea uleiului folosit si de temperatura ambianta care influenteaza aceste proprietati ale uleiului, in functie de tipul lui)? |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
cristiman46 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 10 September 09 ![]() |
shobo2020 detaliaza un pic k sunt si eu interesat.
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1988
- ph 02 utk
|
|
bobu |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 1 May 07 ![]() |
Salutare,
am cumparat si eu 4 amortizoare bilstein pt break si cand am ajuns acasa am inceput sa ma joc cu ele. Cred ca am luat niste amortizoare defecte, chiar daca sunt noi in cutie si cu garantie. Fenomenul se manifesta in felul urmator: in timpul destinderii si compresiei, miscarea nu este uniforma (scapa) si pot gasi zone in care tija se misc liber fara prea mare efort(fenomen prezent la 3 din cele 4). Am filmat procedura pt un amortizor spate. Va rog sa incercati procedeul cei care aveti vreun amortizor nou pe acasa sa vad ce fac cu ele (imi este asa o scarba sa ma duc sa ma tiganesc cu vanzatorul...) Attached File(s) ![]() |
--------------------
dacia
1310 break
1999
|
|
Siconi |
![]()
Post
#95
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Cred ca in scarba ti le-a dat si el... sau poate n-o fi stiut omul in ce stare sunt in cutialor. Oricum, daca nu esti convins de calitate, pana nu e prea tarziu, ia bonul/factura si du-te de le schimba cat mai repede, sa nu iti bage motiv ca a incheiat luna si nu mai poate face modificari in baza de date (e vorba de stornarea produselor, daca va fi cazul). Oricum, motivele astea sunt puerile. Orice baza de date, chiar daca e inchisa se poate retro-actualiza, asa ca nu pleca urechea la povestile lui.
Dar du-te si rezolv-o cat e calda treaba. Succes! |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bobu |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 1 May 07 ![]() |
Am mai facut un film in care se vede ca este o zona de 10 cm in care tija se misca aproape liber. Si am dat si un mail la Bilstein cu filmul sa-mi comunice pozitia lor...
13 Dec 2009, 15:34: Salutare! M-am lamurit in legatura cu amortizoarele. Sunt bune. Amortizorul se verifica in pozitie verticala ( pozitie in care nu prezinta nici o problema). Cand se testeaza orizontal, nivelul uleiului permite trecerea aerului prin valva axului, rezultand functionalitatea 'anormala' din film. Cert este ca am incercat in pozitie verticala si nici unul nu are probleme. Abia astept sa le pun pe masina. ![]() This post has been edited by bobu: 13 Dec 2009, 15:34 |
--------------------
dacia
1310 break
1999
|
|
bobu |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 1 May 07 ![]() |
Oameni buni,
a trecut ceva vreme de cand mi-am pus amortizoarele si sunt in pozitia de a exprima o opinie obiectiva. De fiecare data cand merg cu masina sunt uimit de diferenta uriasa de comportament si stabilitate a masinii. Cu amortizoarele vechi (masina fabricata in 1999) devenise periculos sa trec peste denivelari sau pe langa tiruri (depasire sau cele care circulau in sens invers) datorita balansului generat. Cu amortizoarele noi, masina sta lipita pe asfalt, efectul fiind comparabil cu masina noua a familiei(3 ani - 40.000 KM mitsubishi lancer clasic). Din pacate imi pare rau de fiecare data cand merg cu dacia ca nu le-am schimbat mai din timp. Eu ma obisnuisem sa cred ca balansul acela este comportamentul Daciei, diferenta intre cele doua masini considerand-o normala datorita generatiei. Dupa inlocuire, am ramas masca gandindu-ma la anii in care am dansat cu Dacia pe sosea. Sa va mai spun o chestie. Cand am ajuns la service pt inlocuire, m-au luat mecanicii la 'rost' ca de ce schimb amortizoarele(abia au gasit presa de arc in atelier, nu mai inlocuisera amortizoare la masini de vreo 5 ani). Au facut ochii mari cand am scos din portbagaj 4-PATRU amortizoare de DACIE NOI, pt schimbat. Masina mea a distrus amortizoarele originale in 10 ani si 70.000 KM (cu drumuri la tara - incarcata). In concluzie, recomand celor ce inca se folosesc de Dacie si simt cu ii bate vantul pe sosea, sa aibe in vedere schimbul amortizoarelor - este intradevar o chestiune de siguranta in trafic. Eu le-am cumparat pe toate cu putin sub 3 milioane de la magazinele din Pantelimon. In Vitan se gasesc mai ieftine. This post has been edited by bobu: 10 Jul 2010, 22:00 |
--------------------
dacia
1310 break
1999
|
|
Siconi |
![]()
Post
#98
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Mestere, ma bucur sa iti sunt bune si de folos si ca ai mare satisfactie cu ele. Pana sa vad filmuletul (acum 10 min), credeam ca le-ai testat ca la carte, adica pe verticala si nici prin cap nu mi-a trecut ca tu ai tras de ele pe orizontala. Da, in acest caz se intampla exact cum ai zis si tu, deci ai redescoperit unele legi ale fizicii. Bravo tie si ma bucur ca esti incantat. Mi-as lua si eu asa ceva, dar la mine in zona nu se gasesc.
Oricum, multumim de informatii si speram sa le putem folosi si noi. Bafta in continuare si sa ai grija de Dacia ta - a devenit o raritate pe soselele patriei noastre. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
za_kristake |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
sobolan |
![]()
Post
#100
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(bobu @ 12 Dec 2009, 18:37) M-am lamurit in legatura cu amortizoarele. Sunt bune. Amortizorul se verifica in pozitie verticala ( pozitie in care nu prezinta nici o problema). Cand se testeaza orizontal, nivelul uleiului permite trecerea aerului prin valva axului, rezultand functionalitatea 'anormala' din film. Cert este ca am incercat in pozitie verticala si nici unul nu are probleme. Abia astept sa le pun pe masina. ![]() taca asta am luat-o si eu cand probam un amortizor acum vreo 2 ani in urma ![]() el tre sa stea vertical in pozitie de lucru..... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#101
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Stie cineva ceva despre amortizoarele din poza?
photo_84.jpg ( Size: 87.28k ) Number of downloads: 929 FIF? Tu erai mai documentat la dintr-astea. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Marca o stiu, De carbon fiind un producator apreciat in randul posesorilor de R12/Dacia 13xx. Din pacate, mai multe nu cunosc despre comportamentul rutier al amortizoarele din poza. Stiu ca Danut Crainiciuc foloseste in mod frecvent amortizoare De carbon la masinile lui, deci, probabil, el e in masura sa ne spuna mai multe.
Am gasit acum ceva vreme (pe un site bulgaresc ![]() De carbon (Delphi) - amortizoare Renault 12 KX051374S - fata confort; KX071757S - fata performance; KX051275S - spate confort; KX071758S - spate performance; Asta e site-ul minunat http://kanex.bg/shop/modp?ln=en&otrg=avtochasti Imi pare rau ca nu va pot ajuta cu mai multe, dar am renuntat la cautari de cand mi-a promis cineva un set de Koni "rouges". Bine, tot la faza de promisiune a ramas si pana in prezent ![]() This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Oct 2010, 20:06 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Amortizoarele ce le folosesc , sunt pe ulei Allinquant echiparile lui R 12 si nu numai .
![]() ![]() 5 Oct 2010, 23:05: Cam asa statea masina . This post has been edited by danut 69-71: 5 Oct 2010, 21:05 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
GR 01 NVN |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 27 June 10 From: GIURGIU ![]() |
ne poti da si noua un pret informativ danut 69-71?si eventual de unde le-ai luat?
|
--------------------
Dacia 1310
L
1999
- GR 27 CCD Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca aici se vorbeste despre multe modele de amortizoare. De ce nu specificati si voi ce model sunt (cu ulei sau cu gaz)? De exemplu, cele ale lui Danut sunt cu ulei, cred, dar cele De Carbon de care sunt? Merci.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
sobolan |
![]()
Post
#106
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
unde naiba s-or mai gasi Allinquant ? alea-s OEM de r12.....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
WGX |
![]()
Post
#107
|
![]() Dacia 1310 Owner Group: Members Posts: 388 Joined: 27 August 09 From: Bucuresti ![]() |
scuzati off-topicul, dar as dori sa stiu daca merg puse arcurile de break de pe fata pe spate si invers?
|
--------------------
Dacia
Batranul REnAult Kombi
1999/1310 CL
- WGX'u ex:Dacia 1310 CL Break, Diamond Silver ,Gasoline with Gotronic Ignition Sensor inside
now: Opel Astra G Caravan 1.6 16V 101 HP |
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#108
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Arcuri de fata pe spate iti va sta masina saltata de fund ca pentru carat cartofi+va fi instabila in curbe si la frinari bruste
Arcuri de spate pe fata se va lasa masina de bot, pentru ca arcurile de spate nu sunt concepute si realizate pentru a suporta greutatea motorului si a anexelor acestuia. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
WGX |
![]()
Post
#109
|
![]() Dacia 1310 Owner Group: Members Posts: 388 Joined: 27 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc stimate domn pentru informatii, ca vroiam sa fac aceasta operatiune, din motiv ca eu aduc ceva produse lactate de la tara si le vand in bucuresti, si imi cam freaca rotile de pe spate de tabla, nevrand sa imi "bulesc" gumele
|
--------------------
Dacia
Batranul REnAult Kombi
1999/1310 CL
- WGX'u ex:Dacia 1310 CL Break, Diamond Silver ,Gasoline with Gotronic Ignition Sensor inside
now: Opel Astra G Caravan 1.6 16V 101 HP |
|
ghitza |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pune pe spate arcuri de fata din care tai 1spira jumate,scz de off
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Am facut si eu operatiunea de inlocuire a amortizoarelor la berlina.
Am pus noi de bilstein pe fata , arcurile au ramas cele stock care au la activ 100k, iar pe spate am tot bilstein + arcuri noi de break ce Compa Sibiu ( de fapt astea pe spate au fost puse acu vreo 2 ani - au vreo 20k ). Ca impresii ar fi ca nu se mai apleaca asa de mult in viraje de fata , parca se simt ca barile de torsiune sunt cam subtiri si ca ar fi loc mai de bine, per ansamblu se simte un pic rigida . Insa la cat de inalta este suspensia stock a daciei nu poti avea prtentii sa nu se incline deloc. This post has been edited by the fast and furious: 22 Jun 2011, 20:59 |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
dobre |
![]()
Post
#112
|
-classic- Group: Members Posts: 425 Joined: 2 December 07 From: Severin ![]() |
Recomand si eu Bilstein, am echipat berlina fata-spate si se cunoaste diferenta fata de cele vechi de 40 ani...
|
--------------------
Dacia
1300
1972
- GJxxSPR Dacia 1300 RAT 1972
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th July 2025 - 12:11 |