Laureate 1.5dCi vs Laureate Plus 1.4MPi, ce să aleg?
![]() ![]() ![]() |
Laureate 1.5dCi vs Laureate Plus 1.4MPi, ce să aleg?
DigitalScribe |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|||
vijelie |
![]()
Post
#32
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Io sunt de acord cu Money Talks because daca ne intindem sa detaliem fiecare drum parcurs (curbe, declivitati, conditiile vremii, presiunea in pneuri, greutatea, numarul pasagerilor si al damigenelor etc) am pune in ecuatie prea multe variabile si intrebari gen "Cum va spalati voi Loganurile?" risca sa dispara. Si e pacat...
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#33
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
De acord cu ce zici tu vijelie insa ... lumea cand vrea sa vada cum e o masina inainte sa o cumpere spre exemplu percepe mult mai usor un exemplu, o inregistrare video, un test-drive, sau fara prea multa tehnologie implicata prin viu grai prin impartasirea experientelor avute.
Daca e sa extindem argumentul tau la accidente si cum s-au produs si la toate celelalte putem zice ca intotdeauna sunt prea multe detalii de considerat asa ca hai mai bine sa nu mai scriem nimic pe forumul asta si sa nu mai discutam deloc ca-i mai simplu, viata ar fi mai roz si benzina/motorina aparent mai ieftina sa nu mai zicem de faptul ca ar fi mai putini biti folositi pe forum si hosting-ul ar fi mai ieftin. De fapt cel mai ieftin ar fi sa nu existe deloc forumul asta... insa care e farmecul ? This post has been edited by DigitalScribe: 23 Aug 2006, 12:35 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
vijelie |
![]()
Post
#34
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Argumentul meu se refera exclusiv la tema consumului, care ar trebui sa fie printre ultimele preocupari ale potentialilor clienti in conditiile in care motoarele de pe Loganuri nu reprezinta vreo revolutie a tehnicii anului 2004.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#35
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Si cand cumperi o masina obosita SH tot te intereseaza consumul. Ce zici tu cu tehnologia & co e irelevant. Orice masina consuma si in general Diesel-urile consuma mai putin decat benzinarele nu din cauza tehnologiei ci din cauza principiului de functionare care e cam acelasi de cand au fost inventate. Iar daca ar fi sa ma iau dupa ce zici tu as lua Diesel pentru ca-i de conceptie mai noua motorul.
Hai sa incheiem aici disputa totusi ca scopul acestui topic e altul. Eu nu mai contribui la acest offtopic. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
tedbundy |
![]() ![]()
Post
#36
|
![]() Membru dCi Group: Members Posts: 13 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Vreau sa incep prin a spune ca am citit foarte multe informatii utile pe acest forum si consider ca unele posturi sunt foarte pertinente...si ca sa nu pierd timpul spunand ce bun si extraordinar (bla..bla..bla) este acest forum, voi trece direct la subiect. Luni (nr. 4.12.2006) as dori sa achizitionez un autoturism Logan, cu plata cash de la IPSO. De fel sunt cam nehotarat si inca stau in dubii in legatura cu tipul de motorizare. Sunt foarte incantat de consumul DCI-ului insa, vibratiile care in timp pot afecta, ma cam nelinistesc. Una peste alta cred in proportie de 99% ca am sa iau un Logan Laureate 1.5 DCI - 9200 EUR. Totusi, vreau sa mai am parte de parerile voastre in legatura cu cateva aspecte, care probabil au mai fost discutate (si imi cer scuze in fata moderatorilor pentru acest lucru). 1) Ce considerati ca e mai bine. 1.5 DCI Laureate/1.4 MPI Laureate Plus? 2) ABS la Logan creaza un avantaj cosiderabil? 3) Vreau sa imi iau ca accesorii (cotiera, paravanturi fata + spate, tavita portbagaj, plasa portbagaj, presuri)...iar preturile de la IPSO/ADRAS/MERIDIAN, sunt cam maricele pentru fiecare in parte...asa ca vin si va intreb pe voi...cum credeti ca este mai bine...cotiera de la IPSO la 280 RON sau gasesc in targ, asemanatoare si la mai putini bani?!?...intrebarea fiind valabila si pentru restul accesoriilor. Ce alte optionale imi mai recomandati si s-au dovedit a fi utile? hmm...cam astea ar fi nelamuririle pana acum...oricum astept parerile voastre si nu vreau totusi sa ma grabesc... Ca "tuning" viitor... : folie autorizata luneta + laterale spate, barele, bandourile, oglinzile si manerele usilor vopsite in culoarea caroseriei (alb...am o pasiune pentru masinile albe cu geamuri negre ![]() Pai...cam asta ar fi...cu riscul de a nu parea plictisitor, ma voi opri si va multumesc anticipat pentru raspunsuri. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCi - Decembrie 2006 Doua lucruri sunt infinite in lumea asta: universul si prostia umana...nu sunt sigur insa de primul
|
|
daciafan |
![]()
Post
#37
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
personal am laureate plus...si am un consum mediu de 6.7 avantaj DCI
abs-ul este important si isi merita banii avantaj laureate plus am un singur comentariu de facut cu privire la culoare...am inteles ca vrei alb. eu am alb, are 10 luni si deja am o multime de pete galbejite mai ales pe capota...poate ar fi mai bine sa te gandesti la ceva metalizat mai inchis si mai putin sensibil ex gri comete sau albastru mineral oricum decizia iti apartine, iti urez succes si fff multi km fara incidente ![]() |
--------------------
/
/
/
|
|
vsebas |
![]()
Post
#38
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Parerea mea este Laureat Plus pentru ABS. Daca te lasa inima (si punga) as spune Ambition sau Prestige.
Alte accesorii ar fi conductele de incalzire pentru pasagerii din spate la picioare. In ce oras vei circula cu masina ? |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
l@u |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Daca tii mai mult la consum si faci peste 15-20000 pe an-Dci
Daca tii la siguranta ta si a familiei ABS fara discutiedeci Laureate+ si eu am fost in aceesi dilema si vezi ce am ales (familia conteaza mai mult decat o economie infirma de pe urma Dci-ului)Tu hotarasti in final sunt banii si siguranta ta in joc.Bafta!!!! |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
DFA |
![]()
Post
#40
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
1. Dacă nu vrei să arunci ~50% din banii de benzină pe eșapament mergi pe dCi. Totuși, privind strict din punctul de vedere al cheltuielilor totale de întreținere și utilizare, dCi-ul devine economic abia după 50.000Km. Dar pe termen scurt parcă e mai bine să mergi 900 de Km în oraș cu dCi-ul decât 500Km cu 1.4, cu un plin...
2. Dacă conduci prudent nu ai nevoie de ABS. 3. Pentru accesorii fă o vizită în târg mai întâi, sunt prețuri mult mai bune acolo, poate nu mereu, dar în general faci economie cumpărând din târg. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
tedbundy |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru dCi Group: Members Posts: 13 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti ![]() |
10X moderatorului pentru ajutor in ceea ce priveste topicul... revenind la subiect...
Masina o voi conduce in BUC approx. 80% si 20% in afara (5 drumuri /an la mare si 3-4 la munte). Pana acum 3 voturi pentru 1.4 Laureate + si 1 vot 1.5 (+ convingerea mea de 99%) ramane acel 1% referitor la vibratii si la efectele lor in timp asupra caroseriei. Momentam am un Tico si fac cam 11.000km/an deci nu ajung nici sa vreau la 50.000 pe an, insa intradevar cum zicea si DFA... mai bine 900 KM in oras decat 500 cu un plin... Referitor la accesorii maine la prima ora sunt la targ cu carnetelul ![]() ABS ramane o problema... desi am 23 de ani si masina imi este cumparata de ai mei (tata nu vrea sa imi dea banii de un SH ![]() Am un prieten care are 1.4 fara ABS...si la 65 la h a franat brusc si s-a dus blana intro (conform academiei romane asa se scrie corect mai nou ![]() Analizand pana acum...la naiba...tot nehotarat sunt.. ![]() Va multumesc oricum pana acum pentru sfaturi.. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCi - Decembrie 2006 Doua lucruri sunt infinite in lumea asta: universul si prostia umana...nu sunt sigur insa de primul
|
|
DFA |
![]()
Post
#42
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(tedbundy @ 2 Dec 2006, 23:37) ![]() QUOTE(tedbundy @ 2 Dec 2006, 23:37) ........... Am un prieten care are 1.4 fara ABS...si la 65 la h a franat brusc si s-a dus blana intro Cumva prietenul era "încălțat" cu anvelope Montana? |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
tedbundy |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru dCi Group: Members Posts: 13 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DFA @ 3 Dec 2006, 00:42) nu...dar am auzit din batrani ![]() DFA...sincer instinctul imi zice tot DCI...pentru ca am un stil de condus f prundent... si pe Tico nu am ABS... si de cand am carnet nu am avut decat un accident (stateam la stop si a intrat unu de la SRI in mine...asa sec... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCi - Decembrie 2006 Doua lucruri sunt infinite in lumea asta: universul si prostia umana...nu sunt sigur insa de primul
|
|
DFA |
![]()
Post
#44
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
De când au scos de la asamblare porcăriile alea de Montane nu au mai fost reclamate derapaje din alea..., acum se pun Kormoran K801 (all season) și Barum Brilliantis (de vară), ambele entry-level, dar oricum superioare Montanelor.
dCi-urile au în plus față de MPi-uri: - discuri de frână pe față duble și ventilate (doar Laureate/Ambition) - accelerație electronică - nu mai există vibrații în pedală - servo-direcție electro-hidraulică - mai ușor de controlat și cu un consum mai mic pentru motor (doar Laureate/Ambition) - aerotermă electrică - ai căldură imediat ce pornește motorul, nu mai trebuie să aștepți să se încălzească motorul ca să ai căldură |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
tedbundy |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru dCi Group: Members Posts: 13 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti ![]() |
imi plac argumentele tale... dar sunt subiective sau obiective avand in vedere ca esti posesor de dci... oricum multumesc pt sfaturi... ma duc sa dau o bila in London acum... daca e ne mai auzim spre dim!!!
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCi - Decembrie 2006 Doua lucruri sunt infinite in lumea asta: universul si prostia umana...nu sunt sigur insa de primul
|
|
prody |
![]()
Post
#46
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
DFA, la ce anume te referi cu "aeroterma electrica"?
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Votul meu: Laureate 1.5 dCi ... argumente pro și contra sunt destule.
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
raqzvan |
![]()
Post
#48
|
![]() gute Laune war Trumpf Group: Members Posts: 514 Joined: 21 September 06 From: Constanta, Romania ![]() |
Votul meu e pentru Laureate Plus. Motive:
- ABS (desi am cauciucuri Barum, am avut cateva derapaje de mi-a stat inima - asa incat "ABS all the way"); - masina nu tiuie din cauza servo-directiei minunate (nu te simti ca intr-un avion, la decolare); - ai radio CD (ma rog, nu e o minune a tehnicii, dar ... merge); - intretinere mai ieftina. Revizii la 15mii KM, in loc de 10mii KM la diesel. Sfat accesorii: - ia cotiera originala. In Cta, de ex., e 190lei + 26lei montat. - covoare cauciuc PLUS; - aparatori noroi macar pe fata; - daca vrei tava (compartimentul) portbagaj, neaparat ia si plasa portbagaj; - senzori parcare simpli (buzzer). |
--------------------
Geely
Logan
Laureate 1.6MPI 2006 Austin Powers: Allow myself to introduce... myself.
|
|
DFA |
![]()
Post
#49
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(prody @ 3 Dec 2006, 01:13) Aeroterma de la dCi-uri are încălzire electrică cu 2 trepte (cu 4 termoplonjoare cuplate 2 câte 2), ce sunt controlate de către ECU și care sunt alimentate în funcție de temperatura agentului de răcire, prima treaptă este activată pe la +10 grade, cealaltă în jur de 0 grade (din observații pur empirice). Când motorul se încălzește suficient încălzirea electrică este decuplată. De asemenea, este decuplată și în funcție de turație, sarcină și viteză. Aeroterma electrică a fost necesară la dCi-uri pentru că pierderile de căldură în blocul motor (mai exact la chiulasă) la motoarele Diesel cu injecție directă sunt prea mici pentru o încălzire rapidă a habitaclului doar prin radiatorul de pe circuitul "mic" de răcire (din această cauză și dimensiunile circuitului de răcire de la nivelul chiulasei sunt reduse). La benzinarele fără injecție directă în cilindru (cum sunt MPi-urile) pierderile sunt mai mari, motorul se încălzește mai repede, pe când la dCi se încălzește mai greu și se răcește mai repede (eficiența e aprope dublă față de benzinare). QUOTE(raqzvan @ 3 Dec 2006, 03:34) - ABS (desi am cauciucuri Barum, am avut cateva derapaje de mi-a stat inima - asa incat "ABS all the way"); Simpla prezență a ABS-ului nu te transformă în Superman, rolul lui principal este de a-ți păstra direcția la frânare pe suprafețe uscate și ude. Pe alte suprafețe eficiența lui scade și pe anumite suprafețe foarte alunecoase (gheață) sau inconsistente (pietriș, zăpadă) devine un factor de pericol, neputând asigura o frânare eficientă. În privința derapajelor tale, sigur ai presiunile în anvelope așa cum scrie pe eticheta de pe ușa șoferului? Când ai verificat ultima oară presiunile? QUOTE(raqzvan @ 3 Dec 2006, 03:34) Țiuitul se aude din exteriorul mașinii și prea puțin din habitaclu - fiind determinabil mai ales la bracare, când sarcina pompei crește. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
david79 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
dau si eu omului un vot si anume DCI.
nu stiu, dar personal prefer sa fac un plin si sa ma doar undeva vre-o 800 km , am si un benzinar si un diesel (vw), daca ma pui sa aleg, clar dizal. In privinta ABS - ului iarasi am , stiu ce e, dar eu am un stil de condus mai " din batrani " , si nu prea l-am folosit pana acum .... |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
andrei_2006 |
![]()
Post
#51
|
![]() Loganist Group: Members Posts: 737 Joined: 21 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DFA @ 3 Dec 2006, 00:10) De când au scos de la asamblare porcăriile alea de Montane nu au mai fost reclamate derapaje din alea..., acum se pun Kormoran K801 (all season) și Barum Brilliantis (de vară), ambele entry-level, dar oricum superioare Montanelor. Stii care e diferenta dintre Montana si Kormoran? ![]() Niciuna! |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate Plus
|
|
DFA |
![]()
Post
#52
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Mă rog, părerea ta...
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Adrian78 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DFA @ 3 Dec 2006, 14:10) Simpla prezență a ABS-ului nu te transformă în Superman, rolul lui principal este de a-ți păstra direcția la frânare pe suprafețe uscate și ude. Pe alte suprafețe eficiența lui scade și pe anumite suprafețe foarte alunecoase (gheață) sau inconsistente (pietriș, zăpadă) devine un factor de pericol, neputând asigura o frânare eficientă. ![]() Aș mai adăuga la suprafețele cu probleme: mâzga, noroi (destul prin zone în construcție, gen Pipera, etc.), linii de tramvai. |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
l@u |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Parerea despre aceste cauciucuri(Montana si Kormoran) a mai fost dezbatuta pe forum si oricum sunt mult inferioare Continental-urilor si Michelin-urilor cu care sunt echipate modelele cu ABS.DFA fii te rog impartial cu afirmatiile pro si contra Dci-ului adica ,, Dacă conduci prudent nu ai nevoie de ABS" ca daca ar fi asa nu ar mai trebui nici airbag-uri nici aer conditionat ca poti merge cu geamul deschis si daca continui asa o sa ne dam seama ca era mai economic fara masina--facem economie de bani si mersul pe jos e si mai sanatos etc.etc. Hai sa ne spunem si calitatile si defectele masinilor ca sa il ajutam pe om nu sa il bagam in ceata cu tot felul de afirmatii subiective de genul ,,a mea e mai buna ca am eu". Parerea mea!!!
Sper sa nu iau warn pentru acest post ![]() This post has been edited by lau0678: 3 Dec 2006, 15:12 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
DFA |
![]()
Post
#55
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Eu zic că am fost cât se poate de imparțial:
1. Sunt milioane și milioane de mașini fără ABS și nu a murit nimeni că nu l-au avut, ci din prostia și vitejia lor sau a altora. 2. Nu am contestat avantajele evidente ale ABS-ului, dar nici nu l-am făcut indispensabil și în nici un caz nu trebuie să te facă să conduci neglijent pentru că "ABS-ul o să mă scoată din rahat...", așa cum cred mulți, că dacă are ABS acu' pot să meargă ca racheta... 3. Am explicat situațiile unde ABS-ul ajută și unde ajută mai puțin sau chiar deloc. 4. Ce vrei tu să spui e doar o exagerare, ABS-ul cu siguranță își are locul său în ajutorarea șoferului dar nu este un sistem esențial, se poate conduce mașina foarte bine și în mare siguranță și fără el. 5. Fiecare sistem care îmbunătățește siguranța este bun, dar ele singure nu sunt de ajuns, mai contează ce face și șoferul, de asta am afirmat și continui să susțin că: Dacă conduci prudent nu ai nevoie de ABS. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
l@u |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Nu vreau sa continui pe seama ABS-ului ca ies din topic si sa lasam sa decida initiatorul topicului daca e bun sau nu pentru stilul lui de condus sau daca poate sa il ajute sau nu deci in consetinta daca merita sa dea banii pe el sau nu.
Inca o problema ce trebuie subliniat este costul reviziilor+alte costuri ce implica un diesel fata de un benzinar adica daca vrei diesel platesti mai mult la achizitie revizii si piese ce tin de diesel-castigi la revanzare si la combustibil(daca mergi peste 15-20000 pe an) La benzina cost la achizitie+revizii+piese dedicate mai mic,nu mai castigi asa de bine la revanzare (asta depinde si de ce vinzi-valabil si la Dci si la Mpi)iar pretul combustibilului este un pic mai mare(insesizabil) dar Dci-ul consuma mai putin,in aceeasi bani dotari mai bune la Mpi+zgomot mai redus la Mpi...si mai pot fi facute si alte remarci pro si contra oricum balanta o va inclina initiatorul topicului asa ca BAFTA si sa nu iti para rau indiferent de ce alegi!!! |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
baldur |
![]()
Post
#57
|
Baldur Group: Members Posts: 49 Joined: 18 November 06 From: Iasi ![]() |
Ba DFA esti cat se poate de partiel... mai exact de partinitor in favoarea a ce ai tu. "Sant milioane de oameni fara ABS si si nu a murit nimeni"... ba dimpotriva multi au facut-o ca de asta normele de securitate rutiera l-au facut obligatoriu in Vest si va fi si la noi. Si chiar daca conduci prudent poti sa ai nevoie de ABS, ca nu cred ca nici un sofer a fost upgradat la nastere cu... Bosch 8.0!!!
Clar fiecare model are avantaje si dezavantaje, larg aratate mai sus asa ca nu repet ca nu as avea ce zice nou. Pana la urma eu cred ca la costuri tot pe acolo iesi si asta nu la 50 k km, ci punand in balanta toate costurile de termen lung. Iar dci de 65 hp este un motor care a mai avut probleme si daca faci putini km s-ar putea sa nu apara decat dupa garantie. Orice e mai complicat are tentinta naturala sa se strice mai usor. |
--------------------
Renault/Dacia
Clio 3 1,2 16v 75 cp/Sandero 1,6 mpi 85 cp
Dinamique 2008/Laureate 2011
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Drajilor.. spor la cearta
![]() Parerea mea: bun ABS (punct). Eu am DCI, am condus inainte numai benzinare. Dar (parere personala) cred ca foarte.. foarte.. foarte (niciodata) nu o sa-mi mai iau benzinara. Repet: "parerea mea". Asta zice tot (imi plac vibratiile de DCI, consum, raport randament motor diesel fata de cel benzinar). Am 25.000 km cu el in mai putin de 1 an si sunt f multumit (in afara de vopsea, firar, dar asta e altceva). Mult succes tuturor, fie ei MPI sau DCI! |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
l@u |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
[quote=cbogdy,3 Dec 2006, 17:36]
Am 25.000 km cu el in mai putin de 1 an si sunt f multumit Uite de ce sunt mai economice diesel-urile..... dar repet pana in 10- 15000km pe an Mpi-ul este mai rentabil, daca creste distanta parcursa pe an rentabilitatea Dci-ului creste proportional cu distanta.Cheltuielile suplimentare se amortizeaza pe multi multi km parcursi. This post has been edited by lau0678: 3 Dec 2006, 17:55 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
ciprian0813 |
![]()
Post
#60
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 14 October 06 ![]() |
Varianta optima e sa stringi din ce poti, banca ,rude in cazul meu si sa iei dci ambition,inainte de a avea inca 2000 lei am vrut laureat dci,mpi e model de motor zic eu depasit moral,lucru ce il simti cind vinzi masina ,iar de consum urban de mpi doamne ajuta sa te tina punga,chiar ier mi-a marturisit un prieten si nu ma minte.
Oricum desi am 500 km cu dci si sunt cam primii cu un diesel nu cred ca o sa iau vreo data masina pe benzina decit una f.f. puternica si super sport evident cind o sa am bani de cumparat si intretinut asa ceva,in rest uit sa bag motorina ,stiu cit am pus ca ma duc tare rar si nu vorbesc prostii,am avut WV pe benzina ,m-a uscat. |
--------------------
VW
Golf variant
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 13:17 |