Laureate 1.5dCi vs Laureate Plus 1.4MPi, ce să aleg?
![]() ![]() ![]() |
Laureate 1.5dCi vs Laureate Plus 1.4MPi, ce să aleg?
Duyu |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|||
cbogdy |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Duyu
Ai tras cea mai buna concluzie de pe tot acest topic. Dar se face drive-test si in afara portilor deschise? Ca eu ma tot rog de 1 luna de "marele" nostru dealer sa imi dea Prestige-ul la condus, ca am inteles ca are cutia un pic mai sport decat MCV-ul 1,6-16V, dar nici poveste sa se lase induplecat. Poate ceva prieteni care au MPI sau DCI >:) |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
Sorinator |
![]()
Post
#63
|
![]() Toriphile (EWF) Group: Members Posts: 188 Joined: 23 June 06 ![]() |
Contati pe votul meu pentru benzinar cu ABS. Am un Prestige si nu l-as schimba niciodata pe un model cu aceleasi dotari dar cu motor diesel. In plus, regula e "safety first", sau "ABS is a must". Stiati ca in SUA nici nu se vand autoturisme care sa functioneze cu motorina?
This post has been edited by Sorinator: 3 Dec 2006, 19:51 |
--------------------
Dacia
Logan Prestige 1.6, 16 V,
2006
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Corect.... aia fug de diesel ca de dracu
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
99AIM |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Eterna comparatie mpi-dci, sunt pentru confortul oferit de un mpi la drum lung, tractorasul dci bazaie cam tare ceea ce mie i-mi displace,
DIESELUL ESTE MOTOR DE UTILITARA, iar ceea ce este aiurea iar este faptul ca la ger cam stai cu aditivi,pornire mai greoaie, se incalzeste greu iar mitul ca dci-ul dp Lgn da clasa la 1.4 mpi e demult spulberat.... Parerea mea e ca merita un Ambition sau 1.6 16 V,lasa-le naibii de diesele ca sunt motoare de camion ![]() |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
poate nu au toti bani de 10% in oras
alta e cu 6,5 la dci ca sa fiu si on topic as alege dci ![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
Liv05 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 29 October 05 From: Arad ![]() |
QUOTE(Sorinator @ 3 Dec 2006, 19:48) Si? Aia inseamna ca restul lumii trebuie sa fie la fel ca ei? In SUA nu se vand dieseluri fiindca nu este piata pentru dieseluri, atata timp cat e ieftina benzina n-au ei nevoie de dieseluri. On topic: As alege un 1,5 dci Laureate, am si eu unul de un 1 an si nu cred ca voi mai cumpara o benzinara in viitor ![]() |
--------------------
Opel
Astra Sedan 1,7 cdti
2008, Enjoy
|
|
ngttrr |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 March 06 From: Tg.Mures ![]() |
Azi Golanul meu DCI a implinit 4 luni si 13000 km.
concluzii dupa 4 luni: -motor excelent, consum superb, in veci nu o sa mai dau bani pe benzinare! -cuplu f bun la turatii mici, avantaj f mare in oras -confort bun pt banii astia -AC suficient de puternic, nu se simte la consum, la modul in care trage masina. -frane bune, poate prea bune. Cauciucurile cu care a venit sunt jalnice pe frig, cat de curand primeste niste gume de iarna. Daca conduci preventiv si ajungi sa cunosti masina vei suplini lipsa ABS-ului fara probleme. Zgomotul interior la aprox 100-110 km/h dupa mine este mai mic ca la benzinara, poate e doar o impresie proprie. |
--------------------
DACIA
Logan Laureate
2006 1.5 dci
- MS 07 JUX
|
|
99AIM |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
ciprian0813 |
![]()
Post
#70
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 14 October 06 ![]() |
Nu am vazut laude motivate concret pt. 1,4 MPI,cu ce este mai bun decit 1,5 Dci ,urcati un deal si va convingeti,sunteti intr-o situatie limita si vedeti ce cuplu va scoaste din necaz si ar mai fi altele.
|
--------------------
VW
Golf variant
2010
|
|
baldur |
![]()
Post
#71
|
Baldur Group: Members Posts: 49 Joined: 18 November 06 From: Iasi ![]() |
Ba chiar putem zice o foarte gresita impresie proprie... Nu vad sensul sa faci economie cu taraita la carburant si sa dai mai mult pe revizii, sa fie mai dese, sa risti sa nu porneasca la frig, sa se duca bateria mai repede, sa zornaie habitaclul de la vibratii in cateva zeci de mii de km, sa risti cu motorina de la noi sa schimbi piesele acre sant mai scumpe, sa risti daca nu o conduci cum trebuiesa sa schimbi turbina care nu e chiar un mizilic, sa ai cuplu pe o plaja foarte ingusta de turatii, etc. Si luati in c lcul ca dci e un motor nu prea fiabil cu probleme dovedite pe Clio, care ramane pe Logan sa demonstreze dupa un interbval de timp... la ce bun sa economisesti gaz sa dai banii odata pe service?
|
--------------------
Renault/Dacia
Clio 3 1,2 16v 75 cp/Sandero 1,6 mpi 85 cp
Dinamique 2008/Laureate 2011
|
|
pohariu |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 10 April 06 From: Braila ![]() |
Eu am 10000 km cu Laureate 1,5 dCi dupa 15 ani de condus si reparat la motoare pe benzina. Sunt foarte multumit de alegerea facuta acum un an cand m-am hotarat sa incerc si motorul Diesel. As putea enumera dintre avantajele pe care le-am observat:
1. Cuplu mare la turatii mici 2. Consum mic (la mine calculatorul de bord imi arata media 4,2l/100km) 3. Mers "rotund" fara intreruperi 4. Nu mai sunt probleme cu partea electrica (ma refer la aprindere),inalta tensiune, izolatie bujii, etc. De pornit, vad ca porneste chiar foarte repede. Am prins iarna trecuta prin februarie temperaturi de -20 grade Celsius si pornea la prima cheie. In vara am facut in concediu turul Romaniei(circa 2200 km) si am urcat la greu. Am observat ca motorul nu se mai supraincalzeste (nu mi-a pornit nici macar odata electroventilatorul) dupa urcusuri lungi in pante de 10% asa cum pateam inainte. E spectaculos sa urci pantele cu viteza aIVa cu 2000 de ture la motor si sa vezi ca nu-ti moare motorul. |
--------------------
DACIA LOGAN, TOYOTA
Laureate 1,5 DCI, YARIS D 4D
2006,2007
- BR 91 POH, B 71 PJX
|
|
l@u |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(sefu_alx @ 3 Dec 2006, 20:54) De unde ai scos perla asta cu 10% ![]() ![]() QUOTE(pohariu @ 4 Dec 2006, 00:06) Eu am 10000 km cu Laureate 1,5 dCi dupa 15 ani de condus si reparat la motoare pe benzina : 1. Cuplu mare la turatii mici 2. Consum mic (la mine calculatorul de bord imi arata media 4,2l/100km) 3. Mers "rotund" fara intreruperi 4. Nu mai sunt probleme cu partea electrica (ma refer la aprindere),inalta tensiune, izolatie bujii, etc. am urcat la greu. Am observat ca motorul nu se mai supraincalzeste (nu mi-a pornit nici macar odata electroventilatorul) dupa urcusuri lungi in pante de 10% asa cum pateam inainte. E spectaculos sa urci pantele cu viteza aIVa cu 2000 de ture la motor si sa vezi ca nu-ti moare motorul. Adica sa inteleg ca dieselul nu de strica ![]() 1.de acord 2.de acord 3.ce vrei sa spui ca benzinaru' merge,, patrat" 4.un set de bujii+bobina+ce mai vrei tu de la aprindere nu costa cat injectoarele tale (200 Euro/buc. )deci ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se intample Si mai spectaculos e sa urci pantele cu motorul turat(parerea mea) ![]() ![]() Apropo fii te rog mai atent in afirmatii la superlativ---Fara suparare!!! This post has been edited by lau0678: 4 Dec 2006, 10:10 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Mai drajilor!
Revin... spor la cearta! Chiar nu merita, va spun eu, sunt zeci de chestii pro si contra si la MPI si la DCI. Si am impresia ca devine topicul asta asemanator cu cel de la consum MPI si DCI. A mea e zmeu, a mea e avion ![]() Nu merita cearta. Aici e rost de contre va spun eu ![]() Numai bine! |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
ngttrr |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 March 06 From: Tg.Mures ![]() |
intradevar DCI-ul pierde la periodicitatea reviziilor dar daca o persoana face aprox 10000/an e mai rentabil dieselul deoarece revizia se va face la nr de km sau la 1 an. Perioada de timp pana la 15000 se va pierde in cazul benzinei. Cu alte cuvinte, vei face acelasi nr de revizii,in n ani, acestea implicand costuri asemanatoare in ambele cazuri.
Diferenta la achizitie(fara a include reviziile) o vei amortiza destul de curand din consumul dieselului, aprox 20000 (urban) . De asemenea i-l vei amortiza daca faci multi km iar, in aprox 50000. nu vreau sa spun nimic despre revanzare, moment in care sigur i-l vei vinde mult mai bine decat vei vinde o benzinara. Cine cumpara o masina noua oscileaza intre benzina si diesel dar cine cumpara un second-hand alege in cele mai multe cazuri diesel. De asemenea nu vreau sa spun nimic despre tendintele europene, unde se pune un accent tot mai accentuat pe motorizarile diesel. |
--------------------
DACIA
Logan Laureate
2006 1.5 dci
- MS 07 JUX
|
|
aghiutza |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 5 June 05 From: Timisoara ![]() |
MPI...dci...fiecare are plusuri si minusuri. Dupa 1 an cu un Laureate 1.4 MPI am trecut la un 1.5 dci. Prefer oricind dci-ul.......parerea mea.
![]() |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dCI Ambiance
Arctic 2006
- AR 07 ???
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
QUOTE(lau0678) De unde ai scos perla asta cu 10% ![]() ![]() da' cat crezi ca ia 1,6 16v in oras? 7% ? mda..edit: nu stiu de ce aveam impresia ca se vorbeste despre 1,6 16 v .. ![]() cred ca am confundat threadul si totusi..1,4 mpi ia 8 cel putin in oras This post has been edited by sefu_alx: 4 Dec 2006, 10:48 |
--------------------
x
y
2009
|
|
l@u |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Aici ai dreptate media consumului in oras este(la mine cel putin) in jurul valorii spuse de tine poate +0,3...0,4 l.
This post has been edited by lau0678: 4 Dec 2006, 11:37 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Maximus Decimus |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 5 May 06 ![]() |
Votez si eu pentru dci. daca nu te grabesti asteapta-l pe ala de 80 de cai.
|
--------------------
Peugeot
407
- B-03-LOG GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
|
|
alinakes |
![]()
Post
#80
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Care tot nu vrea sa apara !
Eram antilogan , pe urma am fost antidiesel ! Acum sunt si loganist si dizelar ! Oricand prefer diesel fata de benzina ! Urmatoarea masina va fi cu siguranta diesel , poate chiar Loganul de 80 CP diesel ! ![]() Si pentru colegul care a zis ca dieselul e pentru masinile utilitare il rog frumos sa se duca sa le zica asta si la aia de castigara LeMans-ul ! ![]() |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
DFA |
![]()
Post
#81
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
STOP!!!
S-au dat suficiente argumente pro și contra, nu mai este nevoie de alte discuții. Îl așteptăm pe tedbundy să vedem ce și-a ales. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
tedbundy |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru dCi Group: Members Posts: 13 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci... acum am venit de la dealer.
Azi am dat comanda, azi am platit-o, pe la 16:30 sau cel tarziu maine dimineata o ridic (chestie de confirmare plata a celor de la DACIA). ...si am ales... Logan Laureate 1.5 dCi Artika. ![]() Ideea e ca la un moment dat vroiam sa iau 1.4 Laureate+ chiar si azi cand am fost la dealer eram in dubii insa m-am mai dat un pic cu amandoua, si poate e doar o impresie dar dci se infigea mai bine decat celalat si la franare nu am observat vreo diferenta (am calcat frana de vreo 2- 3 ori brusc... si nu e cine stie ce cu ABS, se vede treaba ca nu e de calitate... am inteles de la dealer ca este made in Turkey), oricum am ales...m-au influentat si parerile voastre dar pana la urma decizia mi-a apartinut. m-a costat cu cu totul 33400 lei incluzand... masina,cotiera, paravanturi fata - spate, covoras portbagaj, plasa portbagaj, aparatori noroi fata spate, inmatriculare cu numere preferentiale (se ocupa ei de tot, doar o sa ma duc sa imi monteze numerele) iar ca BONUS: am primit pachetul garantie 3 ani gratuit, prima revizie gratuita (manopera + ulei, filtru ulei, filtru motorina), + card de fidelizare ( 25% reducere la manopera si piese in service-urile IPSO din toata tara) + o cafea ![]() Sper sa fi facut alegerea cea mai buna...sau ma rog.. optima. Acum astept sfaturi de la voi ca nou propietar de Logan DCI... am inteles ca dupa ce vi de pe benzina pe motorina trebuie iar "sa inveti sa conduci un diesel" asa ca astept parerile voastre referindu-ma la schimbarile vitezelor in functie de turatie...cum e mai bine la inceput?!? Cineva imi zicea ca asa cum o obisnuiesti in perioada de rodaj asa o sa mearga pe viitor?!? Va multumesc inca o data tuturor celor care ati postat, venind in sprijinul meu. P.S > diseara sau maine o sa postez niste poze cu masina daca vreti!!! |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCi - Decembrie 2006 Doua lucruri sunt infinite in lumea asta: universul si prostia umana...nu sunt sigur insa de primul
|
|
vijelie |
![]()
Post
#83
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tedbundy @ 4 Dec 2006, 15:00) ..la franare nu am observat vreo diferenta (am calcat frana de vreo 2- 3 ori brusc... si nu e cine stie ce cu ABS, se vede treaba ca nu e de calitate... am inteles de la dealer ca este made in Turkey)... S-o stapanesti sanatos si sa nu franezi brusc ca anvelopele sunt de kko si vei regreta ABS-ul ala "turcesc"! Cine e dilarul ala, sa stim si noi de cine sa ne ferim pe viitor? |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
tedbundy |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru dCi Group: Members Posts: 13 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Mersi frumos
QUOTE(vijelie @ 4 Dec 2006, 16:08) Asta am observat...si ca franarea e mai puternica pe fata dar nu mi s-a parut o diferenta fata de ABS...repet...e parerea mea de ne-expert. Pe viitor o sa imi cumpar cu siguranta niste cauciucuri de firma... recomandari ceva?? This post has been edited by tedbundy: 4 Dec 2006, 15:13 |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCi - Decembrie 2006 Doua lucruri sunt infinite in lumea asta: universul si prostia umana...nu sunt sigur insa de primul
|
|
ngttrr |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 March 06 From: Tg.Mures ![]() |
S-o stapanesti sanatos!!!!!
Ai ales foarte bine, foloseste "search" si vei gasi toate informatiile de care ai nevoie despre masina. Un singur sfat, fa-i rodajul ca la carte si o sa fi surprins cum va trage motorul dupa! Bafta multa! si cat mai multa motorina! |
--------------------
DACIA
Logan Laureate
2006 1.5 dci
- MS 07 JUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#86
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Imi permit sa inchid topicul, problema fiind perimata
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 19:28 |