Ce mai poate o DSN BIS
![]() ![]() ![]() |
Ce mai poate o DSN BIS
Liviu |
![]()
Post
#61
|
||
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|||
Mihai_E |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
[quote="EvilOne"][quote]
In plus de asta am ramas uimit sa vad ca se poate face asta CU TREI OAMENI IN MASINA cu o masa totala aproximativa de 300Kg [/quote] Putin relevant, viteza maxima depinde de aerodinamica masini nu de greutatea ei. quote] adica tu vrei sa spui ca daca trag dupa mine o remorca de 1000kg sau ca merg singur, e tot aia. io zic ca viteza depinde de sarcina aplicata motorului (si rezistenta la inaintare care depinde de aerodimanica tot in sarcina se poate traduce). |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
asarban |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
[quote]"Asta nu inseamna ca vitezometrul arata mai bine punand cauciucuri mai mari!"
180 - 162 = 18 Km/h ABATERE ... 180 - 166 = 14 Km/h ABATERE ... Eu am zis : " .... punand roti mai mari in diametru vom aduce vitezometrul la o scara de precizie mai buna" Ce e gresit ???? Later edit: P.S. : tu ce ai prefera sa ai acasa ??? un cantar care sa iti arate 110Kg in conditiile in care tu stii ai 100Kg sau unul care sa iti arate 110Kg in conditiile in care tu stii ca ai 105Kg ??? :mrgreen:[/quote] Liviu...stii cum spui tu? Eu am acasa un cantar care atunci cand ma cantaresc arata 130kg Dar eu stiu ca nu am decat 110 Asa ca iau in buzunare inca 10 kg si acum cantaresc 120! DECI AM IMBUNATATIT CANTARUL, ca e abaterea mai mica...LOL! Eu ceea ce spun este: nu se imbunatatesc cu nimic calitatile de instrument de masura ale vitezometrului! EL TOT ERONAT ARATA (180!) Faptul ca din circumferinta mai mare a rotii mergi mai repede (deci te apropii de "cat arata instrumentul") nu inseamna ca el arata mai bine! PEntru ca, ipotetic vorbind, daca pui roti de 625/40/25, ipotetic masina ar merge cu 250 km/h! Dar vitezometrul ar arata...tot 180! CA atat poate el! Atat il duce pe el capul! Daca ai pune roti de 175 si vitezometrul ar arata 170 (real 166) atunci as considera ca s-a imbunatatit calitatea/precizia lui! Iti arat exact joi! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
miki |
![]()
Post
#64
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.252 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
OT! :inger: Sint tare curios! Andrei, ai pierdut vre-un proces pina acum? La Drept ati avut cursuri de logica?
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe
2004 / 2019/2008
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
Mihai_E |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
[quote="EvilOne"][quote]
In plus de asta am ramas uimit sa vad ca se poate face asta CU TREI OAMENI IN MASINA cu o masa totala aproximativa de 300Kg [/quote] Putin relevant, viteza maxima depinde de aerodinamica masini nu de greutatea ei. quote] adica tu vrei sa spui ca daca trag dupa mine o remorca de 1000kg sau ca merg singur, e tot aia. io zic ca viteza depinde de sarcina aplicata motorului (si rezistenta la inaintare care depinde de aerodimanica tot in sarcina se poate traduce). |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#66
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Sa o luam altfel.. Daca vitezometrul are o curba de calibrare, care e ideala, vitezometrul indica viteza corecta in toate punctele principale 10,20......170, 180 km.
Curba lui reala cu caucicuri de 165/75 este oarecum mai apropiata de etalon in punctele de inceput shi mediane ale curbei reale, apoi se ideparteaza mai mult spre sfarsitul ei (erori mari). Liviu nu a facut decat sa corecteze finalul curbei, utilizand cauciucuri 175/75 pt ca e posibil ca eroarea sa fi crescut in puncte de inceput a noii curbe shi sa se fi micsorat spre final , corespunzand unei indicatii mai bune spre sfarsitul scalei vitezometrului. Inteles?! Viteza depinde de sarcina in mod direct. Mai conteaza shi cum e distribuita sarcina. Daca ai saci de ciment in potbagaj, modifici inclinarea botului masinii, intra mai mult aer sub masina shi se modifica aerodinamica=> forte de frecare cu aerul mai mari. Plus ca f= m*a, daca ai motor care dezvolta o anumita forta, care nu poate fi depasita, atunci in ecuatie singura variabila - acceleratia va scadea, viteza maxima de asemnea. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
EEN |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 30 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Din intimplare am intrat e topicul "Troncaneli in fata". Am inteles ca motivul troncanelilor poate fi caseta de directie. Dar cind am vazut ca aceasta problema o are si Liviu:
"E caseta de directie .. si la mine face la fel de vreo juma' de an ... De fapt s-au dus bucsile din teflon care se gasesc in caseta ..." ...autorul celor 180/h am ramas traznit. Chiar trebuie sa repeti experienta avind probleme la caseta? Aruncati cu pietre, dati cu Huo in mine dar chiar nu e in stare nimeni sa spuna ca , cel putin in conditiile in care sunt probleme la caseta de directie, o astfel de incercare e o PROSTIE?! |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2007 [FONT=Arial][SIZE=7]Adevarul "pur si simplu" e rareori pur si niciodata simplu![SIZE=7]
|
|
Ov |
![]()
Post
#68
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
[quote]o astfel de incercare e o PROSTIE?![/quote]
eh, si tu acum, asta se deducea din context. :drac: |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sod |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
ca sa se termine odata cu chestia legata de influenta greutatii asupra masinii, eu zic sa tragem urmatoarele concluzii: masa nu influenteaza viteza ci acceleratia, deci si daca masina lui liviu ar cantari cat o locomotiva, daca ar avea aceasi forma va ajunge la aceeasi viteza maxima dar intr-un timp mult mai lung. Ce influenteaza viteza maxima sunt fortele de frecare, atat cele dintre mobil si aer, cat si dintre acesta si sol, ca sa nu mai vorbim de fortele de frecare din alte tampenii cum ar fi rulmenti, lagare etc. Deci, daca el incarca foarte mult masina, presupunand ca nu modifica aerodinamica foarte mult, tot cresc seminificativ fortele de frecare intre roti si drum, ca s anu mai vorbim de temperatura si efectele ei negative. Pe de alta parte, aceasta masa suplimentara coboara masina si comprima suspensiile, rezultand o manevrabailitate si stabilitate sporita.
Deci... sa fim multumiti cu poza cu vitezometrul, si sa-l felicitam pe liviu ca il duce masina. Eu nu am nici o sansa sa ating limta vitezometrului, ca solenza la 220 nu se poate decat atunci cand e abtibild pe o bara de tir. |
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#70
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
[quote]Revin cu o completare (Ptr. Laur) :
Conform http://www.tirerack.com/tires/tiretech/gen...eneral/size.jsp , am calculat urmatoarele: O janta de 13" cu o anvelopa de 165/70/R13 are: Diametrul: 561.2 mm Raza: 280.6 mm Circumferinta: 1762.168 mm (cu PI = 3.14) Daca pe aceeasi janta punem anvelopa de 175/70/R13 obtinem: Diametrul: 575.2 mm Raza: 287.6 mm Circumferinta: 1806.128 mm Are vreun sens ce am scris eu aici ??? :mrgreen:[/quote] Diametrul rotii este dat de diametrul jantei (13") si talonul (70). Ce legatura are LATIMEA rotii cu DIAMETRUL ei :shock:? Eu nu vad nici o legatura/ Deci nu prea are sens... :wink: Diametrul in ambele cazuri este acelasi (13"+70 talonul). |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#71
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
[quote]Eu nu stiu de ce va mirati atat cand numai eu cunosc 2 insi care au dat kilometrajele la SN peste cap iar odata fiind intr-un espero 190Kmh s-a tinut o super nova dupa noi 5 min pe Buc-Pitesti :arrow:[/quote]
Asta parca e un forum auto, nu de... vinatori si pescari :twisted: laugh.gif laugh.gif Las-o mai moale, ca eu unul nu pot sa te cred :idea: |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#72
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
[quote]andrei sa stii ca liviu are dreptate , o data cu cresterea diametrului rotii eroare scade.[/quote]
Da, dar Liviu a avut ACELASI diametru la roti (13"+70 talonul). Deci? |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
Liviu |
![]()
Post
#73
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
MoneyTalks, hai ca mai repet odata ...
175/70/R13 inseamna ... 175mm - LATIMEA CAUCIUCULUI 70% - procentul din LATIME care il are TALONUL ... adica (in cazul acesta) talonul este 70% DIN 175.. adica 175*0.7= 122.5mm .. deci talonul este de 122.5mm R13 inseamna Janta de 13'' ... bflorian, ESTE O PROSTIE SA MERGI CU 180Km/h cu DACIA ... este adevarat ... Este de altfel adevarat ca (,) caseta de directie imi troncane pe denivelari .. ASTA N UII INFLUENTEAZA FUNCTIONAREA .. este vorba de niste bucsi ordinare din teflon care sunt uzate ... NU INFLUENTEAZA PRECIZIA directiei si nici nu BAGA JOC IN DIRECTIE ... deloc ... singurul lucru care deranjeaza este ZGOMOTUL pe denivelari medii (piatra cubica mare de exemplu) ... Ca sa concluzionam ... EU NU MERG CU VITEZA AIA ... Acesta a fost DOAR UN TEST care a avut loc pe un drum LAT DE 4 BENZI si FARA TRAFIC (asa s-a nimerit momentul pe E85) ... "Do NOT try this at home !" smile.gif ... |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
DSops |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Cum sa nu il crezi? Viteza maxima pentru Espero este 170( 1.5 ), 180( 1.8 ) si 185( 2.0 ). Daca Espero merge cu 190, de ce nu ar merge si Supernova (da' numa' 5 minute pi luna).
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
EvilOne |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Liviu, io ziceam de un film sau alta poza cind pui mina pe un GPS sa verifici cum sta treaba.
Mihai E, vezi ca a raspuns sod in locul meu. vmax va fii acceasi, timpul in care va ajunge va fi mai mare. Sincer, nici eu nu inteleg rationamentul prin care daca pui cauciucuri mai mari faci instrumentul de masura mai precis, insa o sa ma chinui o data sa verific chestiile alea. La prima vedere tind sa fie de acord cu asarban. Nu ma injurati. :mrgreen: |
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
asarban |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
[quote]Ca sa concluzionam ... EU NU MERG CU VITEZA AIA ... Acesta a fost DOAR UN TEST care a avut loc pe un drum LAT DE 4 BENZI si FARA TRAFIC (asa s-a nimerit momentul pe E85) ...
"Do NOT try this at home !" smile.gif ...[/quote] Unde s-a petrecut testul? Intre Rm.Sarat si Posta Calnau? Hehehehe! Normal ca a avut curaj acolo! biggrin.gif (pentru NEcunoscatori: "Hanu Ars, rachiu aprig de Calnau") |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Liviu |
![]()
Post
#77
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Ca sa nu ma dezmint smile.gif am facut azi o poza ... scuze ca GPS-ul s-a miscat in momentul pozei si ca nu am avut 220 Km/h dar vremea era neprielnica pentru viteze mai mari de 140Km/h ...
Oricum ... datele acumulate pe distanta Iasi - Bucuresti cu GPS-ul langa mine au fost asa ... 1. Pana la ~80 Km/h vitezometrul arata +5Km/h (cca) 2. Intre ~80 si ~120Km/h vitezometrul este mai optimist cu cca 2-3 Km/h 3. peste ~120Km/h vitezometrul merge "mano a mano" cu GPS-ul ... am testat asta pana la 165 Km/h intr-o zona uscata si fara trafic dar care s-a terminat mult prea repede pentru a face o poza ("fotograful" era pe bancheta din spate si cand l-am anuntat ca avem viteza de foto s-a terminat pista de rulare sad.gif ... asa ca nu am altceva decat ce se vede ... pentru cei care nu vor sa-si oboseasca ochii, GPS-ul arata 140) Attached thumbnail(s) gps.jpg ( Size: 109.48k ) Number of downloads: 87 |
--------------------
.
.
.
|
|
paulp |
![]()
Post
#78
|
||
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Si asta in conditiile in care ai cauciucuri de 175 :wink: Poate facem un test cind vii la Iasi si cu cauciucurile mele de 185 sa vedem cam pe unde ar fi realitatea :twisted: |
||
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|||
Marty |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Liviu, anvelopele tale au dimensiunile recomandate de producator sau sunt diferite ca latime, inaltime, diametru.... ?
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
asarban |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Nu auzi ma ca are 175/70/13?
Producatorul recomanda la DSN 165/70/13 |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Marty |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 19:35 |