Noul cod rutier
![]() ![]() ![]() |
Noul cod rutier
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#211
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- fan VAG!
|
|||
LUXOR |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 December 06 ![]() |
Sunt extrem de revoltat!
Sâmbătă, ora amiezii, căldură mare, pe un drum cu o singură bandă pe sens, înafara localităților, singur pe sensul meu în zonă (pe sensul opus erau mai multe vehicule), (100 - 110) km/h cu Dacia în care eram cu soția mea... Toate erau bune, până la un moment dat, când văd în față niște flash-uri disperate date de către un nebun, un vitezoman inconștient care conducea...deh!... un VW super! Ce trebuia să fac, să ies de pe șosea ca să poată depăși nebunul? Cu toată frâna mea și ieșirea pe acostament (scrâșnete, praf în aer, etc.) inconștientul tot nu a putut termina depășirea, triplând în dreptul meu. Mărturisesc că de data asta chiar mi-am văzut moartea cu ochii! Pe alde ăștia îi apărați voi de polițiști și de radare? Nu doresc nimănui să trăiască ce-am trăit eu și soția mea în acele momente. This post has been edited by LUXOR: 15 Jun 2007, 00:24 |
--------------------
DACIA
1310 Li
2000 Berlina Minds are like parachutes - they only function when open.
(Thomas Dewar ) |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#213
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
@horsewhisperer27 Da' ai vazut pe careva sa opreasca la respectiva cale ferata de la Plaza? ( ca doar e crucea acolo)
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
touche |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 849 Joined: 14 February 07 From: Constanta ![]() |
Cunosc bine situatia, am patit-o si eu odata,numai ca inconstientu' nu a fost asa de norocos, la vreo 20 km mai incolo l-am gasit cu super bolidul izbit in pom
This post has been edited by touche: 15 Jun 2007, 00:37 |
--------------------
renault
megane 2.2
2006; 1,5 dci ;80 CP luxe privilege
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#215
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 15 Jun 2007, 02:31) @horsewhisperer27 Da' ai vazut pe careva sa opreasca la respectiva cale ferata de la Plaza? ( ca doar e crucea acolo) opritu ca opritu, esti nevoit sa incetinesti oricum, datorita valurilor! trece trenu extrem de rar, extrem de incet, si vin omuleti din aia cu fanioane oricum! dar depasirea coloanei, mai ales ca sunt si treceri, mi se pare cea mai mare nesimtire! luxor, cine l-a aparat pe ala? This post has been edited by horsewhisperer27: 15 Jun 2007, 00:39 |
-------------------- fan VAG!
|
|
LUXOR |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 December 06 ![]() |
..."ăla", în opinia mea, este apărat de către :
- cei care folosesc detectoarele de radar. De ce le folosesc ei oare? Nu ca să poată încălca deliberat regulamentul, fără a fi trași la răspundere? - cei care au ceva împotriva prezenței în trafic a polițiștilor sau, mai nou, a agenților în civil. Dacă respecți regulamentul, de ce te deranjază asta? - cei care văd în polițiștii de la "circulație" doar "vânători" de greșeli. Ori aceștia numai supraveghează traficul, amendând doar încălcările regulilor. - cei pentru care încălcarea legii constituie motiv de glorie, de laudă în fața prietenilor și nu, cel puțin, de jenă in fața propriei conștiințe. Că legile sunt așa cum sunt, este altă poveste! - ... etc. ... și lista rămâne deschisă. Cele arătate se văd clar chiar și din acest topic, dacă citești puțin printre rânduri anumite postări. Nu cred că are rost să dau nume, scopul nu este de a învinovăți pe cineva anume, ci de a atrage atenția asupra unei optici cel puțin greșite. |
--------------------
DACIA
1310 Li
2000 Berlina Minds are like parachutes - they only function when open.
(Thomas Dewar ) |
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#217
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
eh, din punctul meu de vedere politistii incep sa revina la optica pre-decembrista, iar detectoarle sunt foarte utile ca sa mergi cu un 65 la ora pe un tronson unde e lasat un limitator de 30 numa ca sa stea cap de creta cu aparatu dupa colt....
si eu totusi nu il apar pe "ala"...e distanta mare! nh 80 ro: m-am uitat in seara asta la cel putin unul din indicatoare: imposibil de oprit acolo, pana in el, cu vreun folos...e pus aiurea, la mama naibii! This post has been edited by horsewhisperer27: 15 Jun 2007, 23:08 |
-------------------- fan VAG!
|
|
LUXOR |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 December 06 ![]() |
Da, horse...-ule, aici ai dreptate, te "citesc" de mult, ai tu '"bubele" tale, ca oricare dintre noi de altfel dar, într-adevăr, tu nu îl aperi...
|
--------------------
DACIA
1310 Li
2000 Berlina Minds are like parachutes - they only function when open.
(Thomas Dewar ) |
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#219
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
multumesc
![]() |
-------------------- fan VAG!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#220
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(LUXOR @ 14 Jun 2007, 23:06) ...al cui este locul acela oare?... cine este trăitor acolo?... cine sunt intrușii ?... de ce nu vă faceți drumuri pe alăturea de sate?... oare satul a fost construit pe drumul vostru, ori voi v-ați băgat pe drumul satului? Și ce-i cu această campanie, susținută chiar de către cine n-ar trebui, împotriva unei legi, așa cum e, cu minusurile ei ? Și dacă tot v-ați ales "liste" în Parlament, puneți-le să schimbe legile care nu vă plac, nu le încălcați! De regula au aparut marile asezari, drumurile intre ele apoi la marginea drumului hanul, pe linga care a aparut si satul/comuna. Ma rog, putem trece peste: atita vreme cit tu imi spui sa respect legea, carutasii din satul ala de ce sa nu? daca acel drum NU e in administrarea primariei respective (fiind national, deci imbunatatit/intretinut de fosta AND, deci SI din banii mei) de ce sa nu pot circula legal si elegant? Ca asa, puteau sa-l lase comunal si treceam cum se poate, dar nu mai cheltuiau banii tuturor pentru asfaltarea/largirea acelui drum. Legea spune asa: In localitati limita de 50 poate fi ridicata pina la 80 sau scazuta la 30. De ce majoritatea administratiilor locale pun 40 din start? Unul din motive ar fi "sa nu dau bani pe INCA alte semne de limitare acolo unde chiar s-ar impune asta". Si sa ne ierte dumnezeu, legea asta nu a fost facuta de aia de pe liste ci de un "specialist" din cadrul MAI. Care acum vrea s-o modifice, dar numai intr-un sens. A, cit despre incalcarea legii, n-am spus ca sustin incalcarea ei. Hai sa luam ipotetica situatie: localitate, drum drept, linie continua, depasesc un autocamion care abia se tiriie si mai si arunca cu fum. Pentru asta depasesc cei 50, poate ajung la 65 dar fiind singur pe sosea, fara a periclita siguranta circulatiei. Merit avertisment? DA. Politaii de regula spun AMENDA. PArlamentari, rugaminti pe DREPTUL meu de a fi doar avertizat. Iata de ce vreau detector, il simt si ma scap de acele rugaminti. This post has been edited by diaconuliviu: 18 Jun 2007, 08:36 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
LUXOR |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 December 06 ![]() |
Dacă aș avea dreptul să acord reputație, aș apăsa de mai multe ori butonul "+" verde, deși nici pe mine nu mă pasionează instrumentul. Dar...nu pentru ceea ce ai scris, ci pentru faptul că ai reacționat.
Dacă te simți ofensat, scuzele mele, n-am intenționat asta, și nu vreau să-mi irosesc nici o picătură de energie întreținând o polemică, pe nici o temă, mai ales cu o personalitate a forumului, cum te consider (îmi plac și urmăresc în mod deosebit toate intervențiile tehnice ale tale). Dar trebuie să menționez că personal nu-mi place folosirea sintagmei "de regulă" ("în general", "de obicei", etc.), pentru că, în opinia mea, arată intenția de a te asigura că în orice situație ai dreptate, de a rămâne deasupra oricum ar ieși sau, mai grav, o stăpânire doar parțială a problemei. Îți respect opiniile, deși cu unele nu sunt de acord (cu scurta istorie a apariției așezărilor, drumurilor, hanurilor, etc., sau cu "specialistul" al cărui text de lege tot prin degetele ridicate sau, mă rog, acuma butoanele "listelor" trebuie să treacă pentru ca să ajungă la noi, sau cu contradicția susținută în ultima frază din post). Cu tot respectul, scuzele mele încă o dată și s-auzim numai de bine. This post has been edited by LUXOR: 18 Jun 2007, 15:14 |
--------------------
DACIA
1310 Li
2000 Berlina Minds are like parachutes - they only function when open.
(Thomas Dewar ) |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#222
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu, nu ma simt ofensat.
Nici nu vrau sa am dreptate de fiecare data, ba, daca chiar ai citit posturile alea de la CLT ai vazut ca in momentul in care am gresit am anuntat. Cit despre contradictia sustinuta, nu pricep. Atita vreme cit exista notiunea de avertisment aplicabil in acele situatii, consider ca "merit" sa fiu "iertat" de amenda si la 80 pe limitare de 50 DACA nu am periclitat siguranta circulatiei. Dar cind ti se spune "la diferenta asta, avertisment?" mi se pare o magarie (si asta nu acum, ci inainte de "puncte" la o diferenta de 15 km/h. Retine, NU INSTIG la cresterea vitezei in orice loc si/sau peste limita; daca ma gindesc bine nici detector nu mi-ar fi necesar DACA modificarea noului cod ar corecta si unele limitari de viteza, anumite "aberatii", etc si n-ar "da" numai in soferi. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
LUXOR |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 December 06 ![]() |
Da, înțeleg ce spui. Ceea ce nu pot pricepe este cine va aprecia "DACA nu am periclitat siguranta..."? Este extrem de relativă aprecierea... După mine trebuie să existe o reglementare unitară care, bineînțeles că nu va putea să prevadă toate situațiile posibile, dar nici să lase la liberul arbitru al celor participanți la trafic aprecierea unor situații delicate nu este bine. Iar faptul că unii dintre polițiști tocmai în asemenea situații deosebite își arată talentele este o altă poveste.
PS: Citeam pe-aici pe undeva că cei de la DACIA urmăresc discuțiile de pe forum pentru a pune în lucru unele observații ale userilor. Oare "specialistul", și chiar polițiștii de la circulație, n-ar putea face ceva asemănător? Tare mult aș vrea să fie toate bune! |
--------------------
DACIA
1310 Li
2000 Berlina Minds are like parachutes - they only function when open.
(Thomas Dewar ) |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#224
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Mi-am mai adus aminte ceva din America. Era acolo un drum de munte care urca ceva gen Transfagarasan. Din 2 in 2 km erau indicatoare de 35mph (~60km/h). Nu era nici dracu pe acolo (gen carute, biciclisti,oameni beti, vaci, gaini etc.) si soseaua ca-n palma. Poate ca noua ni se pare ca putem merge cu viteza mai mare, dar limitarile alea sunt puse pe drumuri ca sa poti evita majoritatea situatiilor neprevazute. Noi mergeam cu 55mph si bineinteles ca ne-am intalnit cu o masina de politie (drum de 1 sg banda pe sens) care a intors si a mers dupa noi vreo 5 km dar nu ne-a oprit. De ce? pentru ca dupa ce au intors ei era linie continua si nu aveam unde sa oprim in asa fel incat sa nu incurcam circulatia. Noi am mers cu ei in spate la limita legala bineinteles si a fost suficient ca avertisment..
![]() Ce vreau sa spun e ca uneori ni se pare ca suntem schumahari si putem merge mai repede,dar o clipa de neatentie intr-un oras si la o viteza mai mare (gen 65kmh) se poate intampla ceva tragic. Si eu mai uit sa ma uit la vitezometru si imi scapa talpa uneori, dar ma gandesc ca oricum daca merg cu 60km/h e suficient. Daca as merge mult mai repede as merge pe distante scurte si timpul economisit e foarte putin. Dar as consuma mai multa benzina (necesara pentru accelerari puternice urmate de franari, in oras), risc sa platesc o amenda destul de mare, risc sa fac un accident (la viteza mai mare riscurile cresc si ele). Daca respectul soferilor unii fata de ceilalti ar exista, traficul ar fi mult mai lejer si usor, iar timpul necesar deplasarii s-ar micsora simtitor. In plus n-ai mai ajunge plin de nervi acasa. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
apparte |
![]()
Post
#225
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 20 December 06 From: Bucuresti.RO ![]() |
-daca transporti mai multi pasageri decat scrie in talon ce sanctine primesti?
-politia are prioritate numai in cazul in care are ambele semnale adica si sirena si girofar,nu? ca era sa ii iau pe niste baieti cu logan de politie care au trecut in intersectie pe rosu,eu eram pe verde,doar cu girofarul pornit. Pace |
--------------------
Dacia
Logan MCV
decembrie 2006 1.5 DCI
- B56YPD
|
|
xcristina |
![]()
Post
#226
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 18 April 07 From: Ploiești/Tîrgu Mureș ![]() |
6-8 puncte amenda pentru transport de persoane peste numarul care apare in talon.
ART.91 din Regulamentul de aplicare a Codului rutier (2) Semnalele mijloacelor de avertizare luminoasă pot fi folosite și fără a fi însoțite de cele sonore, în funcție de natura misiunii ori de condițiile de trafic, situație în care autovehiculul respectiv nu are regim de circulație prioritară. (3) Se interzice utilizarea semnalelor mijloacelor de avertizare sonoră separat de cele luminoase. |
--------------------
Renault
Clio III
1.2 2006 Dynamique
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#227
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(LUXOR @ 19 Jun 2007, 22:26) 1. Da, înțeleg ce spui. Ceea ce nu pot pricepe este cine va aprecia "DACA nu am periclitat siguranta..."? Este extrem de relativă aprecierea... [...] 2. PS: Citeam pe-aici pe undeva că cei de la DACIA urmăresc discuțiile de pe forum pentru a pune în lucru unele observații ale userilor. Oare "specialistul", și chiar polițiștii de la circulație, n-ar putea face ceva asemănător? Tare mult aș vrea să fie toate bune! 1. Adica conduc cu 80 pe limitare de 50 pe o sosea dreapta si goala; sau calc linia continua in aceleasi conditii, sosea goala cu vizibilitate. 2. Da, ar fi un lucru bun; de uitat sigur se uita! This post has been edited by diaconuliviu: 20 Jun 2007, 13:16 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#228
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai daca ai avea vizibilitate si nu ar exista alte pericole, nu ar mai fi linie continua.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#229
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
De-ai vedea cite linii continue sint pe locuri vizibile...
Hai sa intreb ceva legat de linia continua: sosea cu o banda pe sens, marcata cu linie continua, fara acea linie intrerupta mai des pentru garare. Garez in curtea casei in care nu exista spatiul necesar intoarcerii. Cum intru si cum ies din curte? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vijelie |
![]()
Post
#230
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe poarta?
Acu serios vorbind, conteaza unde stai daca ai linie continua? |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#231
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da, conteaza; p la poarta mea trece drum national marcat continuu. Daca intru, ar trebui sa intru cu fata (cu spatele presupune oprire, interzisa pe dunga continua). Bun, masina e intrata cu fata, nu e loc de intoarcere in curte, deci trebuie sa iasa cu spatele, dar asta e interzis ca iar e dunga continua si faci macar o oprire voluntara pe zona aia.
Probabil intra la "paradoxuri" si "se trec cu vederea". In momentul in care cei de la AND marcau zona ar fi trebuit sa fiu acolo si sa le spun sa intrerupa linia, doar ca ei erau in timpul programului dar si eu. This post has been edited by diaconuliviu: 20 Jun 2007, 13:28 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
driver |
![]()
Post
#232
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
Daca faci manevre nu inseamna ca opresti.
|
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
vijelie |
![]()
Post
#233
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Stai o leaca asa: AND este obligat sa-ti asigure accesul la proprietate (vestitele podete) dar sa si intocmeasca spre aprobarea organelor de politie proiectul de semnalizare. Deci daca siguranta traficului nu permite linia intrerupta, e treaba matale pana unde mergi ca sa poti intoarce daca vrei sa fii in legalitate.
Normativele in vigoare prevad o raza de racordare a drumului principal cu accesul spre proprietate de minim 9 metri, raza necesara masinilor de pompieri. Sau tu ai ceva mai mare? This post has been edited by vijelie: 20 Jun 2007, 13:34 |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#234
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Life sucks. Ce vina au cei de la AND ca tu nu poti sa intorci?
Ce ar fi sa faca iesiri de la Metro pe autostrada de exemplu? si sa puna linie punctata pentru cei ce fac stanga. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
vijelie |
![]()
Post
#235
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe DN1 au pus bidoanele alea pe axul drumului si nimeni nu are lacrimi in ochi fiindca mai merge cativa km.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#236
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 20 Jun 2007, 13:37) Life sucks. Ce vina au cei de la AND ca tu nu poti sa intorci? Ce ar fi sa faca iesiri de la Metro pe autostrada de exemplu? si sa puna linie punctata pentru cei ce fac stanga. Nici n-am cerut dunga intrerupta pentru facut stinga. Vin pe partea dreapta si tot pe dreapta e casa. Deci pot intra prin viraj la dreapta, dar CUM IES? Daca masina a intrat cu fata, ea trebuie sa iasa cu spatele, ca n-am spatiu de intoarcere in curte. Daca as avea as iesi cu fata, tot spre dreapta pina unde pot intoarce. In cazul asta insa ar trebui sa nu mai ies. Uite, din regulament: ART. 142 Se interzice oprirea voluntara a vehiculelor: p) in locurile unde este interzisa depasirea. (deci, SI pe dunga continua) ART. 126 Se interzice intoarcerea vehiculului: a) in locurile in care este interzisa oprirea voluntara a vehiculelor, cu exceptia cazurilor prevazute la art. 142 lit. f); ART. 128 (1) Se interzice mersul inapoi cu vehiculul: a) in cazurile prevazute la art. 126, cu exceptia lit. d); c) la iesirea de pe proprietati alaturate drumurilor publice. Deci, in cazul asta nu se iese cu spatele de pe proprietate, dar nici garare cu spatele nu am voie pentru ca opresc pe dunga aia continua. This post has been edited by diaconuliviu: 25 Jun 2007, 06:26 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vijelie |
![]()
Post
#237
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Intreb fiindca simt ca imi scapa ceva: de ce nu iesi cu spatele?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#238
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Am editat mai sus, am dat si citate.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vijelie |
![]()
Post
#239
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, complicat...
Muta-te in Bucuresti, vei incalca asa de multe reguli incat nu iti va mai pasa. ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#240
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Intrebam de o "iesire" din ilegalitate, nu ca n-as parca aiurea; din fericire majoritatea timpului trotuarul e liber, asa ca opresc pe trotuar si intru cu spatele; e clar ca acel un metru pentru pietoni nu mai pot sa-l las pe moment. In cazul in care pe trotuar este parcata vreo masina deja trebuie sa opresc pe carosabil.
Cum spunea vijelie mai sus, AND trebuia sa tina cont la marcaje de eventualele situatii ciudate, numai ca asta presupunea sa intrebe la politie adresele celor cu masini pe zone, mai mult de munca, etc. This post has been edited by diaconuliviu: 20 Jun 2007, 14:15 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 19:25 |