DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ce are aeroterma ?

diaconuliviu
post 10 Oct 2005, 10:24
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Hehe, la mine e invers; in dreapta e ok, la mine incepind cu pozitia axului stergatorului sting pina in stinga intra rece. Demontind grila, am observat ca exact la ax se termina caloriferul care e centrat in locas, furtunele is originale, deci teoretic n-ar trebui lungite cele din dreapta si scurtate stinga. Totusi, nu am aer cald in stinga.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 10 Oct 2005, 13:45
Post #32


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Dupa indelungi cercetari cred ca am aflat care este problema : se numeste perete de incalzire si se afla sub plansa bord iar voleti sunt fixati din turnare pe acest perete prin 3 sau 4 sa zic pamblici sau fisii de plastic. daca sunt rupte trebuie sa cumperi peretele cu totul. (Dyda)
AM cautat in Brasov vreo 2 zile acea piesa, nu am gasit-o nicaieri, pana la urma la un magazin mi-au zis ca mi-o aduc pe comanda si costa 200k, din pacate mi-au zis sa revin sapt viitoare. Cum apare ceva va tin la curent !


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Oct 2005, 19:46
Post #33


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




A venit frigu, am pornit aeroterma, si am urmatoarea problema:
Cand porneste face ca toti dracii, huruie, trancane etc..dupa 1 minut de functionare intra in normal, adica se aude..da discret...asa cum ar trebui.
Ce pot sa-i fac? s-o desfac si sa ung motorasul?
In ea nu are mizerie ca am curatat-o dand jos placa aia cu stropitoarele, palele sunt OK.

Am bord Scoica , si aeroterma e in dreapta bordului.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 11 Oct 2005, 09:25
Post #34


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




QUOTE(argon @ 10 Oct 2005, 19:46)
A venit frigu, am pornit aeroterma, si am urmatoarea problema:
Cand porneste face ca toti dracii, huruie, trancane etc..dupa 1 minut de functionare intra in normal, adica se aude..da discret...asa cum ar trebui.
Ce pot sa-i fac? s-o desfac si sa ung motorasul?
In ea nu are mizerie ca am curatat-o dand jos placa aia cu stropitoarele, palele sunt OK.

Am bord Scoica , si aeroterma e in dreapta bordului.
*



Nu te complica sa dai jos motorasul ... iti zic din proprie experienta ... chinul de pe lume ( la montare pt ca nu mai poti strage suruburile ), iar daca nu o montezi bine o sa traga aer fals si nu iti mai intra caldura in masina. Demontezi grila de afata ( unde sunt stropitorile pt parpriz, o sa vezi un pic din motoras, cu o seringa incepe sa pui ulei in gaura care este cea mai apropiata de axul motorului, pui putin ca o sa curga in masina ( vezi sa ai o tavita sau o carpa in masina sub motoras ca sa nu faci mizerie pe acolo). Pui un pic de ulei, apoi mai dai un pic drumul la motoras, il lasi sa functioneze 30-40 sec, apoi repeti operatia ... cam in 15 min termin ( De fiecare data cand pui ulei invarte de elice si incearca sa pui cat mai aproape de ax ). La mine aceasta metoda a dat roade si acum motorasul merge foarte fin. Nu mai e nevoie sa dau muzica tare ca sa nu-l aud ( de fapt dadeam muzica mai tare sa inteleg si eu ce se aude in difuzoare biggrin.gif )
Dupa ce cermini mai lasa o carpa sub motoras ca o sa mai picure ulei. smile.gif


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 11 Oct 2005, 10:38
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Aeroterma freaca deoarece paletele (turbina) ventilatorului freaca in tabla pe care este prins. Dupa o anumita perioada de timp datorita incalzirii vaselinei din lagare axul motorului revine in pozitia normala de functionare si nu mai atinge in tabla. Eu am facut o magarie, si anume am infundat mai mult turbina respectiva pe axul motorului si am asigurat-o cu o saiba sa nu mai iasa inafara. De atunci nu mai am decat fasaitul caracteristic.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spidi
post 18 Nov 2005, 11:07
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 16 April 05




cum se poate cobori mai mult paleta ventilatorului ?
Nu atinge in felul acesta de corpul ei ?

eu m-am uitat la aeroterma mea si nu are nici o siguranta cu care e prinsa paleta ventilatorului.

Prinderea de carcasa a axului se face in celalalt capat unde este rotorul si bucsa de cupru. Paleta pare a fi turnata pe ax.

This post has been edited by spidi: 18 Nov 2005, 11:09


--------------------
Clio Symbol 2003 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 18 Nov 2005, 17:53
Post #37


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Vezi ca in partea de jos a ventilatorului sunt 3 suruburi, acele suruburi sunt pentru reglajul axial al ventilatorului. Sa fii finut cand reglezi, pentru ca sunt foarte fragile. Daca ai rupt unul dintre ele, poti sa schibi ventilatorul.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spidi
post 19 Nov 2005, 12:15
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 16 April 05




Ventilatorul meu are numai doua suruburi in partea de jos(pe unde intra si firele de curent). Dar cred ca au acelasi rol.


--------------------
Clio Symbol 2003 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 19 Nov 2005, 16:22
Post #39


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




QUOTE(spidi @ 19 Nov 2005, 12:15)
Ventilatorul meu are numai doua suruburi in partea de jos(pe unde intra si firele de curent). Dar cred ca au acelasi rol.
*



Au acelasi rol, numarul de suruburi difera in functie de model. Incearca sa le desfaci usor, sa le ungi si apoi sa faci reglajul.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrii
post 22 Nov 2005, 08:59
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 12 November 04




O problema asemanatoare cu incalzirea, am si eu! Si anume: la mine baga caldura, dar numai la picioare, pe grila de la parbriz nu intra nimic si de aceea nu pot dezaburii parbrizul. Sunt sigur ca paletele( sau aparatul de setat caldura) alea trei si anume deschis, sus si jos, nu mai functioneaza pt ca pornesc caldura de la comutatorul de la motor. Intrebarea mea este unde gasesc repartitorul de caldura de sub bord, care comuta caldura ori la grila de la parbriz ori la picioare sau la amandoua, pt ca presupun ca este blocata pt caldura pe jos!!!
Si cum sa fac sa o comut pe mijloc!!


--------------------
Fiat Albea 2006 - 1.4 Fire - B-01-ANDRII
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spidi
post 29 Nov 2005, 11:41
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 16 April 05




Incearca intai cablurile sa nu fie intepenite sau desfacute.
Da jos tabloul de comanda climatizare si verifica cablurile respective.

Daca sunt cablurile ok trebuie sa vezi voletii.

This post has been edited by spidi: 29 Nov 2005, 11:44


--------------------
Clio Symbol 2003 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 29 Nov 2005, 15:01
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




cipi20 daca ai dacie e absolut normal sa fie asa. stai linistit in timp vei invata sa nu mai ceri atat de multe de la masina ta.


--------------------
DACIA Nova GT 1998 Septembrie - BR 69 CGF
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 29 Nov 2005, 16:43
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(Andrii @ 22 Nov 2005, 07:59)
O problema asemanatoare cu incalzirea, am si eu! Si anume: la mine baga caldura, dar numai la picioare, pe grila de la parbriz nu intra nimic si de aceea nu pot dezaburii parbrizul. Sunt sigur ca paletele( sau aparatul de setat caldura) alea trei si anume deschis, sus si jos, nu mai functioneaza pt ca pornesc caldura de la comutatorul de la motor. Intrebarea mea este unde gasesc repartitorul de caldura de sub bord, care comuta caldura ori la grila de la parbriz ori la picioare sau la amandoua, pt ca presupun ca este blocata pt caldura pe jos!!!
Si cum sa fac sa o comut pe mijloc!!
*



Pai draguta repartirorul de care vorbesti il gasesti in functie de tipul plansei bord
Eu nu prea bagai de seama ce plansa detii


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 30 Nov 2005, 17:48
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Sociopatul Tandru @ 29 Nov 2005, 15:01)
cipi20 daca ai dacie e absolut normal sa fie asa. stai linistit in timp vei invata sa nu mai ceri atat de multe de la masina ta.
*



cipi20, chiar..ia-ti un Porsche biggrin.gif

Am cumparat ieri o aeroterma si in comparatie cu cea veche, sau cu ale prietenilor, asta baga aer serios. Invarte motoru ala parca de zece ori mai repede. A costat 800.000, sa fie oare alt model ?



--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 2 Dec 2005, 01:29
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Am montat-o si observ ca nu baga aer serios. Adica am panzele alea sub grila, am izolat tot, numai ca mi se pare mie sau e radiatorul de caldura infundat ? Pana in el, vine destul aer, in masina in schimb e mai slab. Din ce am vazut eu, elementii de la radiator sunt cam apropiati si multi.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 2 Dec 2005, 08:30
Post #46


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Demonteaza-l si fa-i o baita. Daca ventilatorul e nou si tot sistemul e izolat, atunci trebuie sa bage aer. Verifica etansitatea cu o bricheta. In modul asta poti observa usor daca trage, sau scapa aer pe undeva.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 2 Dec 2005, 16:16
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




am curatat caloriferu ala, dar mie mi se pare ca are elementii prea lipiti unu de altu si cred ca mai mult de atat nu se poate.
Exista mai multe tipuri de calorifere ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 3 Dec 2005, 15:58
Post #48


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Ai putea sa-i faci o poza ?
Elementii de la calorifer nu trebuie sa stea lipiti. Trebuie sa permita trecerea aerului printre ei.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 3 Dec 2005, 16:04
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Dreamer @ 3 Dec 2005, 15:58)
Ai putea sa-i faci o poza ?
Elementii de la calorifer nu trebuie sa stea lipiti. Trebuie sa permita trecerea aerului printre ei.
*



L-am pus la loc biggrin.gif. E calorifer din aluminiu cu 2 tevi prin el si foarte multi elementi apropiati intre ei.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsa_ro
post 15 Dec 2005, 20:23
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 23 September 04
From: Baia Mare




QUOTE(fnp @ 26 May 2004, 17:19)
Mai trebuie verificat:
- etanseitatea prinderii aerotermei de caroserie (sub bord in dreapta sa aiba mastic pe tot conturul si suruburile sa fie stranse bine)
- etanseitatea prinderii grilei din fata parbrizului - garnitura de cauciuc pe latuar lunga dinspre capota si mastic pe latura dinspre parbriz si in special garniturile de cauciuc (daca exista - daca nu baga burete) de pe laturile scurte stg si dr.
Si eu am avut aceeasi problema si era de la faptul ca lipseau garniturile de cauciuc de pe laturile "scurte" ale grilei. S-a rezolvat cu burete. Nu baga f. bine dar este de ajuns cat sa dezabureasca parbrizul aproape pe orice vreme.
*



Poti pune o poza te rog cu garniturile de cauciuc laterale? Eu nu le am si cred ca de aceea nu am "suflu" la aeroterma.

Am dat si eu jos aeroterma (chinul de pe lume, de stiam, nu ma apucam), am curatzat motorul, l-am uns, am pus mastic pe marginea carcasei si am pus-o sus. Toate bune, dar cand s-a mai apasat putin masticul, a inceput sa faca urat. Elicea respectiva cred ca lovea undeva in partea de sus. Nu am mai luat-o jos (oricum nu cred ca mai repetam faza) si am tras de tabla putin in sus, s-a mai domolit. Dar partea urata e ca nu tare baga aer. desi absoarbe aer de numa, il arunca in partea de jos, dar nu iese pe la parbriz!! manetele pentru controlul aerotermei sunt date toate in partea dreapta si intepenite acolo. Sa fie asta pb? Mi-e groaza sa ma mai bag o data sub bord sa gasesc pe unde umbla si cablurile respective... dar daca trebuie... deh... asta este! Dacia!


--------------------
Serghey
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Dec 2005, 12:33
Post #51


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Eu am alta problema super idioata cu berlina mea 1300. Aeroterma pare sa mearga bine, dar in loc sa imi sufle aer in interior...imi sufla aer AFARA prin grilajul cu stropitorile. Asta se intampla in partea dreapta. Acolo sufla bine, in rest nu se simte nimic. Masina incalzeste foarte bine in interior daca merge cu peste 60-70 la ora, de multe ori trebuie sa mai inchid din robinet (fara exagerari ce buna e masina mea), dar in oras la viteze mici ma simt ca un pui taiat si pus in congelator.

Idei? Am prins voletii cu banda izolatoare aia sa stea mai inchisi deoarece is intariti si deformati. De asemenea am mai pus un carton care sa ajute la etanseizarea celor doua camere de sub grila cu stropitorile. Ce sa ii mai fac? Ma gandesc ca si voletii actionati prin cablul sunt blocati. Pot forta tragand de cablu? Nu m-as supara daca raman pe pozitia deschis, dar sa intre volum cat mai mare de aer....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 20 Dec 2005, 13:40
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Vezi ca undeva pe aici (tot la un topic cu incalzirea) cineva a spus ca si-a facut "voletii" din grila utilizand o musama. Le faci un tiv mic jos ca sa fie cat de cat rigizi si ii prinzi tot cu nituri sau cu suruburi. Dupa cum se prezinta locul acela iti recomand sa ii prinzi cu suruburi.
De cablul ce leaga voletii de parghiile de comanda poti sa tragi cu "simt de raspundere" deoarece daca se rupe imbinarea cu cablul si acestia raman pe inchis atunci salutare si n-am cuvinte la caldura.
Etanseizarea o faci cu mai mult succes utilizand mastic.
Daca reusesti sa faci ceva cu voletii din bord nu ezita sa impartasesti experienta deoarece mie caldura imi intra doar pe jos pe la picioare si banuiesc ca voletul superior este ori blocat ori s-a %$@#&^ .


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Dec 2005, 14:20
Post #53


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Hmm, daca se rupe de ce ramane pe pozitia inchis? Are ceva arc or something?



--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 20 Dec 2005, 15:11
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Vezi sa nu fie alimentata invers .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Dec 2005, 15:27
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(rtulea @ 20 Dec 2005, 13:40)
[...]
Daca reusesti sa faci ceva cu voletii din bord nu ezita sa impartasesti experienta deoarece mie caldura imi intra doar pe jos pe la picioare si banuiesc ca voletul superior este ori blocat ori s-a %$@#&^ .
*


1. Aseara pina s-a intunecat am schimbat "voletul" din musama di dreapta (sint doi, unul mai lung stinga, altul mai scurt, dreapta), prins cu suruburi autofiletante si acele pseudopiulite. Azi dimineata, surpriza: baga caldura si sus, dar numai pe dreapta. Azi schimb si stinga si spun miine. Imi baga aer rece sus si cald jos, acum baga cald jos total si sus dreapta, pe stinga rece. Nu va luati dupa impresia "parca ar etansa acel volet musama", si la mine pare la fel si totusi da aer rece sus.
2. Vorbesti de mecanism tip vechi? Atunci bagi minuta prin partea stinga sub cutia voletilor si acolo poti simti cum se misca voletii.

This post has been edited by diaconuliviu: 20 Dec 2005, 15:32


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Dec 2005, 15:33
Post #56


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Unde e cutia voletilor controlati din manete?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Dec 2005, 15:48
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(driverx @ 20 Dec 2005, 15:33)
Unde e cutia voletilor controlati din manete?
*


Te uiti unde intra doua din cele tri cabluri. E o "cutie" din plastic, lunga.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Dec 2005, 16:06
Post #58


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(diaconuliviu @ 20 Dec 2005, 15:48)
Te uiti unde intra doua din cele tri cabluri. E o "cutie" din plastic, lunga.
*



Da' am 1300. Are doar 2 manete. La mine inchiderea apei se face cu robinet smile.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 21 Dec 2005, 00:46
Post #59


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




La 1300 inchiderea caloriferului se face direct ( printr-o teava care pleaca din masina pana in robinet). Nu exista cabluri pentru actionarea robinetului.
Pentru cele 2 manete de pe bord .... cablurile care pleaca din bord duc in peretele de incalzire al masinii, care este cumplit de greu de demontat. Aici este problema la tine. Peretele de incalzire are in componeta 2 clapete, care directioneaza aerul catre parpriz si catre picioare. La tine aceste clapete sunt inchise.
Ca sa demontezi acea cutie de care zici tu ( peretele de incalzire ) trebuie sa dai bordul jos, toate firele afara si toate "ornamentele" de carton care exista si sa-l schimbi. Peretele costa max 30 lei ( la 1310 se aduce numai pe comanda de la Pitesti, la 1300 nu stiu daca mai gasesti ), dar munca e titanica. Si eu m-am lovit de aceiasi problema, dar m-am multumit sa trag de cabluri cu un patent si sa le blochez pe pozitia " deschis ".
Eu am experimentat pe o masina de la dezmembrari o demontare a peretelui de incalzire. A fost crunt si din acest motiv nu m-am apucat sa o demontez pe a mea.
Ca sa te asiguri ca clapetele sunt pe pozitia deschis, demontezi grila care se afla intre capota si parpriz, scoti caloriferul afara si bagi mana in gaurile pe care le gasesti. Daca sunt deschise acele clapete trebuie sa se aflu "unite" in "V" in mijloc, iar pe langa ele poti sa bagi degetele in sus sau in jos. Daca nu iti incap degetele in acele locasuri din spatele caloriferului, inseamna ca acele clapete sunt pe pozitia inchis. Tragi de cabluri ( preferabil un prieten ) tu le ajuti cu mana sa mearga in potizia normala si le blochezi asa.
Tot sistemul de incalzire de la berline este foarte aiurea si scapa aer pe unde nu te astepti, iar debitul de aer care intra este foarte mic, de aici si probleme care apar in acest sens.
Daca ai drum prin Bv intr-un we, cauta-ma si te rezolv !
Daca erai mai aproape de Bv te ajutam eu.
Sper ca nu te-ai plictisit citind smile.gif

This post has been edited by Dreamer: 21 Dec 2005, 00:53


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Dec 2005, 09:14
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Revin. Am schimbat "voletul" din musama si pe stinga si tot rece intra sus. Am izolat caloriferul, am pus sub el ce se putea pentru etansare/inaltare, buret autoadeziv pe toate posibilele intrari de aer rece. Nu vrea si pace.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 02:20
Forum Renault