DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ce are aeroterma ?

rtulea
post 21 Dec 2005, 09:42
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




"diaconuliviu"
Pai "voletul" acela din camera caloriferului are doar rolul de a "comuta" intre aer de afara si aer de la ventilator. Tu ai noroc deoarece adevaratii voleti de caldura, cei din peretele de incalzire, ti-au ramas deschisi. Mie nu-mi baga pe sus deoarece presupun ca a ramas blocat. Am verificat sa vad daca se misca acel cablu care comanda voletii de sus si se misca. Acum inseamna ca ori s-a rupt legatura intre cablu si volet ori este altceva. Am verificat si cat aer baga ventilatorul si dupa ce i-am fixat bine acea bucata de plastic ce canalizeaza curentul de aer trimis de aeroterma, acesta, aerul, imi stinge flacara brichetei la 300 mm fata de masina pe partea soferului cu grila desfacuta si verificat afara. Asadar concluzionez ca este blocat voletul si o sa incerc sa fac ce a zis "dreamer", adica sa desfac caloriferul.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Dec 2005, 11:16
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Mda, ma gindisem sa mai montez eu un "volet" din musama si pe iesirea ventilatorului incit aerul "prizat" din mers sa nu se intoarca prin ventilator.

Problema e ce fac totusi cu aerul rece din partea mea? Volan pe dreapta nu vreau(gluma..off)


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 21 Dec 2005, 12:28
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Cred ca o sa te chinui putin sa prinzi "voletul" la ventilator. Eu m-am chinuit sa asez calumea acea bucata de plastic ce canalizeaza aerul, dar sa prinzi cu suruburi acel volet cred ca este o munca de sisif.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 21 Dec 2005, 12:47
Post #64


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Cum se scoate caloriferul la 1300?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 21 Dec 2005, 20:08
Post #65


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




QUOTE(driverx @ 21 Dec 2005, 12:47)
Cum se scoate caloriferul la 1300?
*



Se demonteaza grila de tabla dintre capota si parptiz. Se demonteaza acea tabla care fizeaza robinetul si teava care vine din masina ( e prinsa in 2 suruburi, care se afla sub captuseala ). In masina se demonteaza acel "buton" din care reglezi deschiderea caloriferului. ( are o piulita de plastic ). Se scoate acea maneta, impreuna cu teava care intra in calorifer. Caloriferul se scoate intr-o singura pozitie ... se roteste cam 20-30 de grade si iese usor. Recomnd ca scoaterea caloriferului sa fie facuta de 2 persoane, care sa-l roteasca si sa traga de el simultan. Apoi daca vrei sa-l si speli, dai jos furtunele si ii faci o baita ( interior si exterior ). Il pui pe calorifer in casa la uscat, iar pana face ceea ce am descris in post-ul anterior se usuca si caloriferul smile.gif
Asta in mare ... operatiunea de demontare nu dureaza mai mult de 15 min.
Sa NU tragi de calorifer sau de maneta din interior pana nu desfaci acea piulita de plastic. S-ar putea sa mai fie ceva, dar nu imi amintesc ... asa ca ... fii prudent smile.gif


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slyjulius
post 22 Dec 2005, 13:26
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 June 04
From: Iasi




QUOTE(Joyfully @ 9 Oct 2005, 18:26)
Probabil, dar pur si simplu mi-e teama sa ma uit pe acolo. In alta ordine de idei aerul pe jos pe unde vine. La mine sub bord e un fel de carton (ca vai de el) pe care as vrea sa il peticesc dar mi-e teama sa nu astum gurile prin care vine caldura.
*




Pentru tine si pentru restul lumii care vrea sa afle secretul proastei climatizari a Daciilor, asta e schema (imbunatatita de mine) a circuitului de aer.

http://oxylus.ro/~sly/S_CLIM.jpg

This post has been edited by slyjulius: 22 Dec 2005, 13:28


--------------------
DACIA 1410 Break CE - IS-
SLYJULIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 26 Jan 2006, 15:58
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Eu mi-am pus bord cn, si nu mai am selectorul de dezaburire care este in schema. Trebuie sa fac o improvizatie ca sa imi bage aer spre parbriz? Si inca ceva. Vreau sa imi pun un buton modelul nou cu 4 viteze in locul celui vechi cu 2 viteze pt aeroterma. unsure.gif

This post has been edited by Radduu: 26 Jan 2006, 19:42


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulik
post 29 Jan 2006, 13:22
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 8 September 05




Pe unde e robinetul de la calorifer la bord CN? Cred ca mi se blocheaza, ca nu baga caldura numai cand vrea.

Radduu, sau care mai stie, se monteaza greu butonul pentru aeroterma? Eu am cu 4 viteze, dar nu merg numai 2 (3 si 4) si vreau sa-l schimb.


--------------------
Dacia Berlina 1310L - AB-02-RWK
The people who get on in this world are the people who get up and look for the circumstances they want, and, if they can't find them, make them.
- George Bernard Shaw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 30 Jan 2006, 00:40
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




butonul de aeroterma se monteaza foarte usor, e prins in chestia aia de plastic de la bord. Costa 400 de mii unul nou. Robinetul e sub capota in partea stanga, ca la toate daciile.

This post has been edited by Radduu: 30 Jan 2006, 00:42


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulik
post 30 Jan 2006, 10:38
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 8 September 05




QUOTE(Radduu @ 30 Jan 2006, 01:40)
butonul de aeroterma se monteaza foarte usor, e prins in chestia aia de plastic de la bord. Costa 400 de mii unul nou. Robinetul e sub capota in partea stanga, ca la toate daciile.
*



40 lei blink.gif


--------------------
Dacia Berlina 1310L - AB-02-RWK
The people who get on in this world are the people who get up and look for the circumstances they want, and, if they can't find them, make them.
- George Bernard Shaw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 30 Jan 2006, 10:52
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Da , vineri am fost sa imi cumpar eu unul iar cand am vazut cat costa m-am razgandit si mi-am luat dala vechi cu 5 lei. Pe mine ma costa 400 butonul + 200 inca un dispozitiv ca sa se potriveasca la aeroterma mea wacko.gif


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 21 May 2008, 09:57
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




intrebare:la bordurile scoica si cele dinainte exista mai multe tipuri de elici? am fost in targ si majoritatea motoraselor pe care le-am vazut aveau palele elicei curbate,la mine sunt drepte,se poate inlocui elicea pentru un randament mai bun?


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 02:39
Forum Renault