STOP Camionagiilor Inconstienti!, Viata are prioritate!
![]() ![]() ![]() |
STOP Camionagiilor Inconstienti!, Viata are prioritate!
St |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|||
mauru007 |
![]()
Post
#2
|
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
bine ca nu s-a intamplat nimic grav. am patit si eu odata chestia asta pe dealul negru. pentru cine nu stie zona pe urcare acolo sunt 2 benzi pe sens.eu eram pe cea de viteza treceam pe langa 2 tiruri cand soferul unui tir a tras brusc de volan si a intrat pe banda mea, obligandu-ma sa intru pe contrasens. problema mea era un golf 4 care venea regulamentar din sens opus. m-am apropiat de tir milimetric golful a mers si el cat mai aproape de marginea drumului si am reusit sa trecem toti. probabil cel cu tirul nu m-a vazut in retrovizoare, problema a fost ca nici macar nu a semnalizat
|
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|
St |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Noi am si derapat, si nu e chiar placut.
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
Sony |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Problema nu este specifica numai camionagiilor. Multi idioti cu autoturisme sau microbuze procedeaza identic.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
Marty |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
St, bine ca nu s-a-ntimplat nimic! Eu de obicei dau si un claxon scurt cind ma bag in depasire, tocmai pentru a incerca sa preintimpin timpeniile de genul asta.
Eu de ce nu pot vedea pozele atasate? Cind dau clik pe ele mi se deschide pagina asta: http://www.ietf.org/rfc/rfc1738.txt |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
StefanT |
![]()
Post
#6
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Cu tiristii sunt patit si eu. La fel, depasire, tir pe banda 1, eu pe a doua, si din sens opus pe a doua tot un tit care veneam regulamentar, pana sa ajunga in dreptul meu cand imi ocupa jumate din banda aproape, am tras dreapta cat am putut la limita sa nu ating tirul de pe banda 1, sensul meui, si ala din sens opus tot mi-a pocnit oglinda. 2-3 cm m-au despartit de Rai (sau iad
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
paulp |
![]()
Post
#7
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Intreb si eu asa ca pietonu agresiv, aveati luminile aprinse? De multe ori dam vine pe soferii de tir, dar nu ne gindim ca la aproape 2 m cind sintem in dreptul lor sint f putine sanse sa ne mai vada.
Iar faptul ca noua legislatie prevede clar ca inafara localitatilor se merge cu luminile aprinse, indiferent de vreme (daca ar fi fost dupa mine puneam si in localitati prevederea asta ![]() Si un claxon scurt nu costa nimic cind e vorba de viata ta ![]() Oricum, asta e o invatatura ca alta data cind depasesti un Tir sa te faci remarcat clar, ca ala nici nu simte cind te-a scos de pe sosea ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
StefanT |
![]()
Post
#8
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu unul merg tot timpul cu luminile de intalnire aprinse, claxon recunosc ca nu am dat. Oricum in cazul meu nu asta a fost problema, deoarece tirul din sens opus a comis-o nu cel din dreapta mea (care ar fi putut sa nu ma vada in retrovizoare). Deci ala venea din fata mea, nu avea cum sa nu ma vada, si nici luminile nu cred ca erau necesare, claxon nici atat. Oricum asta e, bine ca am scapat toti cu bine
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Era colegul Bulan ?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
StefanT |
![]()
Post
#10
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu, ca nu a oprit sa-l pot intreba
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
clr |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
N - are nici o legatura cu soferii de tir. Mie mi - a facut unul o faza similara si avea jeep (un tir mai mic daca vrei). O depasire ca nu anunta nimic: masina era stationata, drumul liber ca pasarea cerului; semnalizez din timp, intru in depasire, iar in momentul cand eram aproape in dreptul lui se apuca sa intoarca! Singura sansa a fost sa trag instinctiv stanga de volan pentru a - l evita, dupa care dreapta ca o luasem spre copaci. Cum rotile din stanga erau deja pe pamant de acuma, a fugit de spate de am zis ca nu - i adevat. Am facut o rotatie de cca 270 grade, reusind sa opresc masina exact la marginea din dreapta unde era o superba vale in care ne - am fi dat de - a dura. Asa ca poate sa fie si tico daca soferul e inconstient ....
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
St |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(paulp @ 21 Aug 2006, 09:47) Intreb si eu asa ca pietonu agresiv, aveati luminile aprinse? De multe ori dam vine pe soferii de tir, dar nu ne gindim ca la aproape 2 m cind sintem in dreptul lor sint f putine sanse sa ne mai vada. Iar faptul ca noua legislatie prevede clar ca inafara localitatilor se merge cu luminile aprinse, indiferent de vreme (daca ar fi fost dupa mine puneam si in localitati prevederea asta ![]() Si un claxon scurt nu costa nimic cind e vorba de viata ta ![]() Da. Mi se pare ca si proiectoarele de ceata. MArty stai putin ca nu stiu de ce nu merg. Le uploadez iar. Clr. In ultimul timp am mai patit doua astfel de faze, de data asta pe autostrada, dar cel putin la una din ele sunt sigur ca s-a uitat in oglinda. Nu stiu daca mai are vre-o importanta ca pasagerii din fata purtau amandoi centura, iar in spate doar eu. Fratemiu se pregatea sa doarma si o scosese cu 10 min. inainte. picture001mk7.jpg picture002ry0.jpg picture003kx9.jpg picture004ag5.jpg picture005uu5.jpg picture007wp0.jpg picture006in7.jpg Pozele sunt facute la doua zile dupa... This post has been edited by St: 21 Aug 2006, 10:35 |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
Luka |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 3 May 05 ![]() |
''Da. Mi se pare ca si proiectoarele de ceata.''
Si era ceata in ziua respectiva? This post has been edited by Luka: 21 Aug 2006, 16:16 |
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Privilege, 2.0 benzina, 134 CP Francezii nu s-au gandit la pietele unde drumurile sunt denumite asa din lipsa de imaginatie
|
|
paulp |
![]()
Post
#14
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Ce ceata deasa, vai ce deasa ceata... nu mai cunoastem drumu catre casa, si ceata este deasa, deasa
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
St |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu eu...
![]() |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
bulan |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
QUOTE(argon @ 21 Aug 2006, 10:55) Pai toti sunt colegii mei!Dar mai tineri!Ca orice oglinda retrovizoare si oglinda de TIR are un unghi mort si daca cel care depaseste se afla in unghiul cu pricina tocmai cand camionagiul se hotaraste sa intre in depasire accidentul e ca si facut.Si bineinteles ca dupa accident cine se scuza se acuza!!!Orice tanar la 18 ani plateste cateva milioane obtine permisul categoria B si dupa un an de zile conform legii are dreptul sa dea examen pentru categoria C+E si uite cum apare TIR-istul pe sosele fara sa aibe habar de nimic decat sa tina drept de volan si poate nici atat!Cum bine spunea domnul Marty un claxon scurt preventiv nu strica niciodata cand incepi depasirea unui TIR ca poate nu te vede dar sigur te va auzi.Fata de alte categorii de salariati slaba pregatire profesionala a soferilor este mult mai vizibila si cu consecinte mult mai mari.Trebuie sa acceptam ca soferii profesionisti sunt asa cum sunt si sa speram ca cei cu bani in speta patronii lor politia si cei cu putere de decizie{parlament} vor face ceva pentru a schimba situatia ca altfel cosmarul se va prelungi la nesfarsit!!! EDIT.Eu am citit: ERA COLEGUL LUI BULAN?Si am raspuns ca atare!Acum am vazut ca scrie:era colegul bulan?Nu eram eu Domnule argon pentru ca eu inainte de a avea pretentii la altii am mai intai pretentii la mine.Nu sunt un nostalgic al vremurilor apuse dar cand eram eu mic si prost cu bube in cap MILITIA ne tinea din scurt lucru care azi POLITIA nu mai poate sa faca!Cel putin de cand motocicletele s-au inmultit nu mai misc un milimetru fara OGLINDA si SEMNALIZARE ca nu vreau sa fac ce nu am facut pana acum! This post has been edited by bulan: 21 Aug 2006, 21:00 |
--------------------
a
b
c
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#17
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Europe zicea ca a dat B, C si C+E din prima. Deci si mai grav.
Atestatul se ia la fel de usor? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bulan |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Conform legilor din UE orice posesor de permis de conducere C C+E D are dreptul sa conduca autovehicole din aceste categorii dar GOALE sau mai pe inteles FARA INCARCATURA sau FARA PERSOANE!Pentru ca domnul einstein1984 daca este proprietarul unei firme de transport si are permis toate categoriile dar nu are ATESTAT poate sa se plimbe cu orice autovehicol din proprietate cat vrea dar fara incarcatura sau fara persoane!!!Soferii profesionisti trebuie sa urmeze niste cursuri sa dea un examen si sa obtina un ATESTAT pentru tipul specific de transport pe care i-l desfasoara!Cursurile+examenul sunt doar o formalitate pe care autoritatile ROMANE o impun la cererea UE!
|
--------------------
a
b
c
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#19
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Adica atestatul asta se ia destul de usor sa inteleg? Stiam ce e ala atestat si la ce serveste, un coleg de-al meu il avea la 19 de ani (putea sa conducaorice, si cinsterna de butan).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bulan |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Atestatul se elibereaza pentru:transport marfa,transport marfa agabaritic si transport persoane.Cursurile,examenul,completarea si eliberarea ATESTATULUI MINUNE dureaza de pe la ora 9 pana pe la ora 14 cu indulgenta.O formalitate banala+niste bani la bugetul statului si al scolii ca soferii vin cu banutii in mana sa plateasca ce nu invata in cele cateva ore pentru ca ei au nevoie doar de peticul de hartie ca sa poata fi in regula cand sunt controlati pe drum.Cei care transporta marfuri periculoase pe langa ATESTAT trebuie sa faca niste cursuri la ministerul transporturilor in care invata cum se manipuleaza diferitele marfuri periculoase si mai ales ce au de facut in caz de accident.Aceste cursuri se fac pe bune si la modul serios si dureaza cateva saptamani!Dupa care se da examen pe bune si se elibereaza un certificat ADR care este recunoscut si in UE.
|
--------------------
a
b
c
|
|
St |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Doua intrebari am si eu:
1.in cazul unui impact lateral, pe partea stanga a masinii(unde ma aflam) ma ajuta cu ceva centura de siguranta? 2.Credeti ca derapajul nu ar fi avut loc daca masina era dotata cu ESP? |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
catalin-g3 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 26 August 04 From: BaileGovora ; BUCURESTI ![]() |
Marty - " Eu de obicei dau si un claxon scurt cind ma bag in depasire"
Asa fac si eu dar in 70% din cazuri sunt injurat ![]() ![]() |
--------------------
AsconaC/AstraF
BERLINA
85/96 "Esti prost si vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceată!" - MAERSK |
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca voua va trebuie o explicatie pertinenta ca vad aici numai presupuneri....o sa dau copy unor chestii care le-am scris si pe motociclism intr-un caz asemanator dar cu moto!
Ca si copil de camionagiu va pot spune ca sunt cateva lucruri ce trebuie clarificate! 1.Faza cu unghiul mort e relativa -sunt unele camioane ce au 2 oglinzi pe partea stanga(singura care ne intereseaza acum) una pentru a vedea semiremorca si una pentru capul tractor si un sfert de semiremorca. -explicatie => semiremorcile basculabile au cel mult 8 metri lungime si nu necesita mai multe oglinzi deoarece nu le iese coltul din fata in afara si se vede semiremorca intreaga intr-o singura oglinda. => semiremorcile cu prelata au 13,60 metri ceea ce le face destul de greu de manevrat pentru soferii mai putin experimentati si le iese coltul din fata in afara in timpul unui viraj ceea ce necesita o atentie sporita,mai este vorba si de lungime !!13,60 metri!! credeti ca o oglinda ar putea acoperi toata lungimea aceasta?? va garantez ca nu. Din punctul asta de vedere am incheiat...90% ai fost in unghi mort in momentul in care el s-a asigurat! 2. Telefonul la volan - Telefoanele sunt folosite in mare parte pentru a primi indicatii cu privinta la ruta urmata si pentru a stresa soferii cu intrebari de genul "Hai mai ai mult??Unde esti??Descarca si vino inapoi ca am alta cursa si nu sunt masini " s a m d . Sau pentru a vorbi cu familia (soferii pleaca destul de mult de acasa si dorm prin cabine... sa nu credeti ca e usor sa pleci dintr-o tara sa ajungi in alta sau din Arad in Bucuresti deoarece ei in mod normal ar trebui sa faca pauza la 4h30m pentru a se odihni dar de multe ori din cauza patronilor nu ajung sa mai doarma nici la 24h complete)si nu au de ales...ori se chinuie sa stea treji sunand familia/prietenii si vorbind mai mult ca sa nu adoarma ori sunt dati afara pe motiv ca nu au facut un anumit nr de km in timpul acordat. Depasiri periculoase: Un camion de generatie mai noua este limitat la 85-90 km/h max. ganditi-va cum e sa depasiti la 80 sa va limitati la 90 si soferul din fata sa se limiteze la 85...este ciudat pentru ca aceste camioane sunt lungi si au nevoie de spatiu pentru depasire de aceea unii chiar franeaza cand sunt depasiti! daca vreti sa ne referim la faptul ca din cauza oboselii nu mai gandesti foarte coerent actiunile pe care le faci ajungi sa fii foarte atent si sa te asiguri ca ai ceva in fata faza lunga nu e o optiune prea buna dar does the trick...sunt multi betivi si carute la 3 dimineata pe sosele si daca dai peste ceva se soldeaza cu mortaciuni asa ca mai bine ca ti-a dat lunga decat sa fii RIP poate ca nu era sigur de ce vede in fata...un singur far este destul de derutator nestiind daca este o masina cu un bec ars o caruta sau o motocicleta care are viteza mai mare. Nu stiu ce sa zic mai mult...daca mai aveti intrebari...postati! |
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
bulan |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
QUOTE(catalin-g3 @ 22 Aug 2006, 08:32) Marty - " Eu de obicei dau si un claxon scurt cind ma bag in depasire" Asa fac si eu dar in 70% din cazuri sunt injurat ![]() ![]() Foarte bine faci!Clxonul cat mai scurt nu trebuie sa fie deranjant pentru nimeni ca e doar pentru atentionare!!!Si mai bine injurat decat in sant sau in pom! QUOTE(Supapa_jR @ 22 Aug 2006, 08:45) -sunt unele camioane ce au 2 oglinzi pe partea stanga(singura care ne intereseaza acum) una pentru a vedea semiremorca si una pentru capul tractor si un sfert de semiremorca. Camioanele au doua oglinzi retrovizoare mari una dreapta una stanga si pe partea dreapta mai au una mica care are rolul de a vedea in virajele pe dreapta pe unde calca rotile semiremorcii si ce se intampla in partea dreapta a semiremorcii pentru ca intr-un viraj dreapta tractorul fata de semiremorca poate sa ajunga si in unghi de 90 de grade.A fost o prezentare pe TOP GEAR cu un TIR si unghiurile moarte ale oglinzilor pe ambele parti si cu un autoturism telecomandat au facut si un accident sa se vada clar ce se intampla la coliziune! |
--------------------
a
b
c
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
@ supapa_jr
Deci sa inteleg ca daca omul e obosit, are doar o oglinda sau vorbeste cu familia la telefon are o scuza ca ma omoara pe mine care incerc sa-l depasesc ? ![]() Apropo de clacsonat...pe la noi astia sar si la bataie daca dai un semnal scurt ![]() This post has been edited by Amedeus: 22 Aug 2006, 09:41 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
St |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Supapa_jR @ 22 Aug 2006, 07:45) 1.Faza cu unghiul mort e relativa -sunt unele camioane ce au 2 oglinzi pe partea stanga(singura care ne intereseaza acum) una pentru a vedea semiremorca si una pentru capul tractor si un sfert de semiremorca. -explicatie => semiremorcile basculabile au cel mult 8 metri lungime si nu necesita mai multe oglinzi deoarece nu le iese coltul din fata in afara si se vede semiremorca intreaga intr-o singura oglinda. => semiremorcile cu prelata au 13,60 metri ceea ce le face destul de greu de manevrat pentru soferii mai putin experimentati si le iese coltul din fata in afara in timpul unui viraj ceea ce necesita o atentie sporita,mai este vorba si de lungime !!13,60 metri!! credeti ca o oglinda ar putea acoperi toata lungimea aceasta?? va garantez ca nu. Din punctul asta de vedere am incheiat...90% ai fost in unghi mort in momentul in care el s-a asigurat! Deci. Am uitat sa precizez. Camionul bucuclas era din acela care se conduce cu permis cat. C. Nu avea articulatie si nici remorca. tinand cont ca el a tras stanga de volan cand noi eram aproape in dreptul cabinei trage si tu concluzia... Apoi, presupunand ca el voia sa depaseasca si am fost in unghiul mort cand s-a uitat in oglinda, unde se ducea?? Am spus si mai inainte ca venea o Toyota Yaris din fata(era la 3-4 sute de metrii). |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai eu vorbeam de oglinda pe stanga nu de alea 3 de pe dreapta...si despre cauzele ce duc la un accident....si acum daca zici ca era d-ala de c era vre-un taran prost la covrig
![]() |
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
alex_sb |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 April 04 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(St @ 22 Aug 2006, 03:55) Doua intrebari am si eu: 1.in cazul unui impact lateral, pe partea stanga a masinii(unde ma aflam) ma ajuta cu ceva centura de siguranta? 2.Credeti ca derapajul nu ar fi avut loc daca masina era dotata cu ESP? 1. Eu zic ca prea putin. Parerea mea este ca impactul lateral este mult mai periculos decit cel frontal. 2. ESP-ul ajuta, dar nu face minuni; depinde si de starea drumului, a anvelopelor ... Iata un citat din http://www.4x4abc.com/ML320/ml320_ESP_detail.html : ' Remember: even if ESP has often been referred to as a technical wonder, it cannot suspend the laws of physics. In other words, ESP doesn't give you a license to speed. ' |
--------------------
DSN Clima
|
|
vijelie |
![]()
Post
#29
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
St |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(alex_sb @ 22 Aug 2006, 12:24) 1. Eu zic ca prea putin. Parerea mea este ca impactul lateral este mult mai periculos decit cel frontal. 2. ESP-ul ajuta, dar nu face minuni; depinde si de starea drumului, a anvelopelor ... Iata un citat din http://www.4x4abc.com/ML320/ml320_ESP_detail.html : ' Remember: even if ESP has often been referred to as a technical wonder, it cannot suspend the laws of physics. In other words, ESP doesn't give you a license to speed. ' 1. Asta stiam si eu, dar am zis ca poate ma insel. 2.Anvelopepe sunt in stare buna, nu sunt probleme, ma gandesc ca singura problema ar fi fost faptul ca rotile din stanga au iesit de pe carosabil. @vijelie Daca depasesti un TIR, si vezi ca vine unu din fata, tu ce faci continui sa mergi cu 90 si sa te lovesti de ala, sau accelerezi ca sa nu faceti accident. Sa inteleg ca tu respecti 100% limitarile de viteza?? |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:25 |