DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> zgomot ciudat compresor A/C

bob_bog
post 21 Jul 2004, 08:18
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 21 June 04




Unde anume au umblat, bogdan_o? Pentru ca cei de la Dacoserv nu au habar de chestia asta. Si acest service, Meridian, unde se afla(adresa)?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvester
post 21 Jul 2004, 10:34
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 27 January 04
From: Bucuresti




Bobule, nu te mai stresa. Las-o incolo de masina, doar e
Dacia. Mergi cu ea dimineata sau seara cand nu e zapusala si nu o sa iti mai faca nici un zgomot. Ce iti trebuie tie masina ziua? Doar esti la serviciu. Prietenii stiu de ce...


--------------------
Cati bani dai atatia face!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 21 Jul 2004, 10:37
Post #33


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE
Bobule, nu te mai stresa. Las-o incolo de masina, doar e  
Dacia. Mergi cu ea dimineata sau seara cand nu e zapusala si nu o sa iti mai faca nici un zgomot. Ce iti trebuie tie masina ziua? Doar esti la serviciu. Prietenii stiu de ce...
mda mie imi face zgomot tot timpul pe AC, neesential daca e zi / noapte / racoare sau nu ... :?


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 21 Jul 2004, 11:44
Post #34


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




bob_bog, au umblat la capacul compesorului de A/C. Cred ca i-au stans suruburile ceva, dar nu bag mana in foc ca nu am fost foarte atent. Trebuia sa ma uit si la masina mea.

Meridian este in Berceni, la vreo cateva sute de metri de Selgros, pe partea stanga. Cum ajungi acolo: cum vii dispre Mihai Bravu, Calea Vacaresti, ajungi la Pta Sudului. Acolo faci stanga, pe drumul cu Spitalul Al. Obregia. Mergi pana la capat (vezi ca din loc in loc mai sunt gropi destul de adanci iar drumul e ingust, si daca nimeresti in spatele unui autobuz ai rupt-o in fericire) si faci dreapta (e si o facultate particulara pe acolo, imi scapa numele). Dupa aia o tii tot inainte.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu
post 22 Jul 2004, 12:27
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 6 July 04




Sunt curios cu cine ai vorbit la Meridian. Eu l-am luat si la probe pe "sefu'". Tot o tinea pe a lui ca nu se aude nimic. Pana la urma am reusit sa conving un baiat de acolo care i-a explicat sefului ce si cum. Au zis ca probabil nu are destul ulei (confirmat de cineva de la Adras) dar nu aveau instalatia acolo (cica era defecta).
Saptamana viitoare vreau sa ma duc peste ei.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 22 Jul 2004, 16:05
Post #36


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Eu nu stiu cum il chema pe tipul ala, ca nu am vorbit eu cu el. Masina era a unui prieten cu care am fost impreuna la service. Si cum masinile (a mea si a lui) erau pe rampe apropiate mai aruncam un ochi si pe la el. O sa-l intreb cum il chema pe tipul ala si o sa postez aici.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 22 Jul 2004, 17:00
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Faza cu uleiul am banuit-o si eu. La mine compresorul are toane, cateodata face nasol, alteori nu. Eu am dat o spaga in service, au lasat masina pe instalatia aia de au golit tot freonul, au facut testul de vacuum, si au reumplut instalatia (au golit-o lent - cred ca a luat vreo doua ore toata manevra!!!!). Ulei era doar nitel, foarte putin sub normal. In rest instalatia era cat se poate de ok, freon 100%, scapari 0. S-a completat cu acel putin ulei. Insa tot mai haraie. Asa ca nu-i de acolo sad.gif


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 22 Jul 2004, 17:29
Post #38


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Mie mi-au schimbat compresorul cu totu' deci mi-au reumplut instalatia si cu freon si cu ulei. Tot face!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
haky
post 23 Jul 2004, 07:40
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 23 May 03
From: Oradea




Cu parere de rau, va spun ca de o saptamana sunt si eu posesorul acestui zgomot, hurit sau ce o fi la compresorul de A/C la turatii mari. A fost cald si anul trecut in vara dar nu a facut asa, deci s-a intamplat ceva de atunci si pana acum. Intrebarea e CE? si cum o rezolvam.


--------------------
Fost: Dacia Solenza Scala, 2003; Actual: Opel ASTRA CLASIC II ; Mio C250, miomap v3.3 cu skin Riks v1.0
O zi buna tuturor. Ceau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 23 Jul 2004, 19:37
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




QUOTE

Cu parere de rau, va spun ca de o saptamana sunt si eu posesorul acestui zgomot, hurit sau ce o fi la compresorul de A/C la turatii mari. A fost cald si anul trecut in vara dar nu a facut asa, deci s-a intamplat ceva de atunci si pana acum. Intrebarea e CE? si cum o rezolvam.


NU are rezolvare
"asa face toate" si gata :cry:


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 23 Jul 2004, 22:57
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Hmm. Nu stiu despre ce vorbiti. Am fost acu' citeva saptamini la mare, AC pornit la turatii cu adevarat mari si nu am auzit nimic deosebit. Acest lucru a fost certificat de faptul ca de citeva ori am simtit nevoia sa opresc AC pentru a face unele depasiri mai delicate, moment in care nivelul de zgomot din zona motorului a ramas constant. Cind stau pe loc e drept ca se aude compresorul (parca), dar nu din masina, ci daca ma dau jos si stau in botul masinii. Zic "parca" pentru ca surplusul de zgomot poate fi foarte bine datorat GMV-ului pe care tot timpul il surprind pe ON cind merg cu AC pornit.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 24 Jul 2004, 09:58
Post #42


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.067
Joined: 11 February 04




Si a mea huruie. Am intrebat la service si mi-au zis ca "asa face toate".
Am intrebat pe 2 tov. de-ai mei, unu cu SLZ si altul cu DSN, si am aflat ca e o chestie normala. Mi-aduc aminte cand aveam CIELO ca si ala avea un huruit specific asa ca asta e. Vreau sa pun un aparat de masura vibratii pe el sa vad daca e bulit vreun rulment. Daca nu e bulit o s-o tratez cu indiferenta. Oricum instalatia face frig bine si asta ma face Xtrem de bucuros si nu am de gand sa ma bag in ea doar pt un huruit ca poate o fac baietii sa nu mai mearga deloc. Dau radioul mai tare si s-a rezolvat. Daca va deranjeaza rau izolati motorul si desi nu o sa se rezolve problema, macar nu va va mai deranja.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 24 Jul 2004, 17:03
Post #43


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pana la urma, toate compesoarele fac zgomot, e norma. Pana si compresoarele de A/C dre casa fac zgomot. Dar alea erg la turatii mult mai mici. Cand ii imprimi unui compresor de A/C o turatie de cateva mii de ture e normal sa faca zgomot. La toate masinile se intampla acelasi lucru, insa este mult mai putin sesizabil din cauza pozitionarii mai spre baza motorului a acestui compesor si a izolarii fonice mult mai bune.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
haky
post 26 Jul 2004, 10:54
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 23 May 03
From: Oradea




Eu inteleg ca "asa fac toate", dar de ce nu a facut asa si vara trecuta, de ce se manifesta abia acum dupa un an si dupa ce am folosit A/C la drum lung destul de mult timp fara sa aud acel zgomot? Daca a aparut dupa o perioada de timp (un an in cazul meu) inseamna ca sa intamplat ceva si trebuie sa existe si rezolvare.


--------------------
Fost: Dacia Solenza Scala, 2003; Actual: Opel ASTRA CLASIC II ; Mio C250, miomap v3.3 cu skin Riks v1.0
O zi buna tuturor. Ceau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 26 Jul 2004, 21:36
Post #45


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Haky, facea si inainte, dar nu erai tu obisnuit. Si mie mi se parea ca masina devine din ce in ce mai zgomotoasa. Dar era la fel ca la inceput numai ca ma obisnuisem cu linistea (aparenta, fata de break-ul din 96) si am inceput sa aud fiecare zgomot.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kikirikipiki
post 28 Jul 2004, 15:38
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 July 04




QUOTE
Haky, facea si inainte, dar nu erai tu obisnuit. Si mie mi se parea ca masina devine din ce in ce mai zgomotoasa. Dar era la fel ca la inceput numai ca ma obisnuisem cu linistea (aparenta, fata de break-ul din 96) si am inceput sa aud fiecare zgomot.
QUOTE

Salutare,

Pentru cei care inca mai cred ca problema nu are o rezolvare, pot spune ca eu personal am gasit o solutie care poate genera in timp satisfactii deosebite, si asta pentru toata lumea. Posesori de slz sau sn, poate si pentru cei de la Dacia.
Am o supernova din 2002 care a patit acelasi lucru. Intai au incercat sa ma convinga ca asa e o masina cu aer conditionat dar am eusi un Cielo care \"toarce\" fara probleme indiferent de aer sau nu si nu au reusit sa ma faca sa ma las pagubas. Dupa care, s-au apucat sa schimbe piese aiurea fara sa accepte faptul ca s-ar putea ca si compresorul sa fie defect. Ulterior, dupa intense tratative, fara nici un leu spaga sau alte idiotenii comuniste,  au fost de acord sa il schimbe. De doua ori.

Nu ignorati problema. \"Luptati\" cu cei de la service atat timp cat masina este in garantie pentru remedierea problemei. (oricarei probleme) Insistati sa va prelungeasca garantia la compresor conform legii nu conform regulilor interne ale service-ului sau ale celor de la Dacia si mai ales sa o treaca in caietul de garantii (nu reparatia sau inlocuirea ci prelungirea garantiei). ATENTIE! Daca va schimbati piese sau subansamble  in ultima zi de garatie (spre exemplu) cei de la vocea clientului dacia va vor spune ca ati avut garantie o singura zi ceea ce mie mi se pare ilegal. (poate vreun jurist ar putea sa ne spuna daca e legal)

Solutia la mine a fost schimbarea de doua ori a compresorului. Mai nou se pare ca si lipsa freonului sau freonul insuficient face ca sa apara vibratia aceea zgomotoasa.  
In fond e vorba de confortul si siguranta voastra, pentru care ati dat bani suficienti, iar producatorul sau vanzatorul nu are dreptul sa iti livreze ceva care sa satisfaca partial specificatiile initiale sau sa ignore reclamatiile intemeiate.
Intre 2500 si 3000 de ture nici nu mai reuseam sa ma relaxez din cauza zgomotului. Bashka aeroterma de pe sn e ultra zgomotoasa.
NINENI NU ITI VINDE O MASINA CU AER CONDITIONAT CARE FACE ZGOMOT DE ENERVANT DECLARAT. (s-ar putea sa existe si un nivel de zgomot declarat admisibil pentru habitaclu care cred eu nu poate fi cel cu zgomot auxiliar AC, poate stie cineva si poate chiar se poate masura)
E doar vina celui care accepta un defect doar pentru ca asa s-a obisnuit in Romania.  


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 28 Jul 2004, 17:44
Post #47


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Am fost cu cateva SLZ ale caror proprietari se plangeau de zomot la A/C. Nu spun ca nu se auzea, dar nu mi s-a parut a fi chair atat de deranjant. De-aia am spus ca e un zgomot normal si poti sa schimbi si 10 compresoare ca tot asa vor face.

Pe de alta parte am vazut masini (inclusiv Renault) ale caror compresoare urlau urat de tot. Acolo da, e treaba de garantie. Dar in restul de 99% din cazuri nu e nevoie.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 29 Jul 2004, 07:32
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




Eu am fost unul dintre fericitii cu huruit. Am fost in service si, pentru ca nu aveau in stoc, am fost sfatuit sa mai incerc ca poate dispare. Au avut dreptate, a disparut dupa un timp, ca sa reapara vara trecuta. Asa ca m-am enervat si, pentru ca facusem sesizare prima oara cand eram in garantie si in plus cunosteam seful de service (el ma rugase sa mai incerc) mi-a schimbat asta toamna compresorul. De atunci nu a mai aparut huruitul. Incercati sa schimbati compresorul cat e in garantie, ca nu cred ca: "asa face toate".


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 30 Jul 2004, 22:33
Post #49


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




mda, tocmai am facut un drum de 700 km dus intors. Ceva f. ciudat, la viteze mari nu se mai aude compresorul deloc. Chiar si daca incetinesc pana la 50 unde in oras in mod normal face ca naiba rau de tot, tot nu se aude. Dar de indata ce opresc masina si merg numai cu 50 face uraat rau de tot.

+ mai am un zgomot spefic la 2000 de turatii in orice treapta, lucru pe care il consider extrem de anormal (cu sau fara AC cuplat!). totusi, ca de obicei cei din service-uri nu au avut comentarii.

are cineva vre-o idee?


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 31 Jul 2004, 17:28
Post #50


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Zogomtul ala pe la 2000 de ture vine de la esapament. Sau asa se zice. Si eu am avut acelasi zgomot pana cand mi-am indreptat scutul si l-am stans bine. Acum nu se mai aude. Faza valabila pentru acceleratii moderate de mers normal. Daca bag piciorul zdravan in ea, pedala functionand pe sistemul on-off atunci se aude un zgomot, ca si cum ar intra esapamentul in rezonanta tot pe la 2000 de ture.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kikirikipiki
post 2 Aug 2004, 11:40
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 July 04




Daca vrei sa sti cu adevarat daca ai sau nu zgomot, incearca sa o turezi pe loc pana in 3000-3200 si apoi incet sa cobori turatia pana spre 2000 ture. Identifici asa intervalul de turatie in care iti face zgomot compresorul.
Atunci cand accelerezi brusc a/c se decupleaza sau se poate decupla, si daca ai trecut de zona zgomotoasa nu se mai aude.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 2 Aug 2004, 12:46
Post #52


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




[quote]Atunci cand accelerezi brusc a/c se decupleaza sau se poate decupla, si daca ai trecut de zona zgomotoasa nu se mai aude.[/quote]
Hmmm, asa cu de la sine putere se decupleaza? Eu n-am observat sa o faca!


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-cj666
post 2 Aug 2004, 16:54
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 20 May 03
From: Cluj




Poate sint paranoic, dar urmeaza sa plec in concediu si intotdeauna la volanul unei masini marca Dacia am asa, un mic stres. Deci, big question: marturisesc ca azi am cuplat pentru prima data intr-un an si ceva AC-ul fara sa fie pornit radioul. Am constatat ca la cuplare, cind apas pe buton, se aude asa un tacanit de la motor, cam din zona compresorului (probabil ca pina acum era mascat de muzica, dar cu DACIA orice e posibil). Apoi inecepe sa raceasca. E oare normal?

P.S. Un pic de off-topic. Azi mi-am facut revizia de 40000 si pentru prima data mi-au bagat Dacia oil. Scrie pe el ca e Texaco, da face motorul acum ca un mertzan bot de cal in calduri. Sa-i ia dracu, nu au mai vrut sa-mi puna Mobil ca pina acuma! De ala eram multumit. E oare vre-un bai, ca plec in tarile calde cu ea!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 2 Aug 2004, 18:06
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Compresorul se decupleaza din cate stiu eu daca ai pedala la fund


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Aug 2004, 21:07
Post #55


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu se decupleaza dac a pedala la fund. Se decupleaza daca turatia motorului scade sub un anumit numar de ture (800 parca), daca turatia motorului depaseste o anumita valoare (6000 de ture), daca presiunea in instalatie e prea mica sau prea mare.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kikirikipiki
post 3 Aug 2004, 08:12
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 July 04




Din cate stiu eu A/C se decupleaza odata cu cresterea variatiei turatiei pe unitatea de timp, nu odata cu cresterea turatiei ca nu ar avea sens. Daca vei creste turatia incet compresorul nu se va decupla.
In mod normal masina ar trebui sa sesizeze atunci cand are nevoie de un aport suplimentar de putere ( de exemplu intr-o depasire) si ar trebui sa decupleze consumatorii de putere fara rol vital in executare manevrei.
La cielo lucrul asta se observa foarte usor ca e antifonata bine si se aude click-ul distinct al decuplarii A/C pana cand necesarul de putere scade. Poti sa ramai fara nici o problema la turatia si viteza la care ai ajuns prin accelerarea brusca iar ulterior se va auzi din nou click-ul de cuplare.
La dacia zgomotul din habitaclu e ceva mai mare si nu poti sesiza totdeuna cand se intampla lucrul asta.
In concluzie daca accelerezi brusc de la 2000 la 3000/3500 vei auzi un click care spune ca ceva a fost decuplat dar daca accelerezi monoton, constant si incet nu se va intampla asta decat probabil foarte sus in turatie (5000<->limita sup). [color=blue][/color]


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inconturnabil
post 3 Aug 2004, 08:37
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 14 July 04




Decuplarea AC de catre calculatorul de injectie se produce doar in situatii limita, de ex. temperatura ridicata a motorului, suprasarcina atunci cand motorul are nevoie de putere.


--------------------
ALFA ROMEO GIULIETTA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 3 Aug 2004, 12:16
Post #58


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




@cj666 daca se aude un click (un pacanit) e normal


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 3 Aug 2004, 22:15
Post #59


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Date exacte despre lagatura dintre sistemul de injectie si compresorul de A/C, asa cum figureaza in cartea tehnica.

Legăturile calculator injecție / aer condiționat sunt următoarele:
- pinul 46 al calculatorului injecție primește informația “solicitare aer condiționat” ca urmare
a acționării butonului de pornire aer condiționat;
- pinul 10 al calculatorului injecție va transmite comanda de cuplare a compresorului aer condiționat prin intermediul releului A, dacă condițiile de autorizare a cuplării sunt îndeplinite.
Informația "putere absorbită de compresor" afișată la diagnosticarea cu testerul CLIP se referă la valoarea cuplului luat de compresor. Aceasta este de 300-5000W, valoarea minimă afișată fiind de 300W, indiferent de starea cuplat/decuplat a compresorului.
Calculatorul de injecție interzice cuplarea compresorului în următoarele cazuri:
- la mai puțin de 16 secunde de la pornirea motorului;
- în funcție de puterea cerută motorului de către conducătorul vehiculului;
- atunci când pedala de accelerație este apăsată la maxim;
- dacă turația motorului coboară până la 550 rot/min (compresorul va cupla din nou dacă
turația ajunge la 1800 rot/min);
- dacă temperatura apei a crescut la peste 110°C;
- dacă turația motorului depășește 6000 rot/min.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 4 Aug 2004, 08:37
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Asta cu 6000 de ture ma distreaza. La dacia zgomotul la 4500 de ture te arunca afara din masina, prin luneta. Dar ma rog, pe hirtiie accept ca compresorul trebuie protejat. smile.gif

Din pacate la 4000 ture in viteza a 5-a nu va functiona cine stie ce decuplarea AC din cauza schimbarii de RPM in unitatea de timp. Poate doar prin apasarea acceleratiei la fund.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 14:07
Forum Renault