Ambreiajul scartaie ingrozitor la apasare, iar cursa este sacadata, parca e in trepte
![]() ![]() ![]() |
Ambreiajul scartaie ingrozitor la apasare, iar cursa este sacadata, parca e in trepte
alessandroK4M |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
Attached thumbnail(s) 248307904_71026_700_700.jpg ( Size: 32.24k ) Number of downloads: 803 |
||
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#242
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Aha, deci ne intoarcem la burduful de cauciuc. A incercat cineva sa matiseze cablul in folie de aluminiu? Aia care se foloseste pentru tevi de aerisire/hote.
This post has been edited by IRONICK: 20 Dec 2012, 12:34 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
Ce sa faca ? Nu am inteles ? Nu vad cum sa protejezi cablul cu folie de aluminiu
Am ajuns la concluzia ca totul vine din cablu cand am avut montat un sistem care picura ulei pe furca si pe nuca. Dupa doua zile scartz..scartz. Scot cablul de pe furca, il bag si il scot de cateva ori din teaca si ... s-a facut liniste Trebuie gandit un sistem care sa nu permita prafului sa ajunga in interiorul cablului. Eu bagam vaselina ca inecatu' pe cablu si cand bagam spray de frana pe sus pe la pedalier iesea negru...desi vaselina era alba =)) O solutie rapida este schimbarea cablului si protejarea zonei sensibile cu un...nu radeti...prezervativ. Vorbesc cat se poate de serios. Se taie la motz si se introduce pe cablu din spre furca. Se sigileaza la capete cu 2 soricei si voila....nu mai intra praf. Daca functioneaza ne putem gandi si la o metoda mai eleganta. |
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
george1582 |
![]()
Post
#244
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 3 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai,pana la urma ideea este sa inlocuiesti cablul si sa gasesti o solutie sa nu intre praf in interiorul lui???
Daca inlocuiesc cablul si ma tine 7 ani sunt ok :-) |
--------------------
Renault
Kadjar 1.6 DCI.4x4
2016 ZEN PLUS DIVERSE
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#245
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(alessandroK4M @ 21 Dec 2012, 15:04) Ce sa faca ? Nu am inteles ? Nu vad cum sa protejezi cablul cu folie de aluminiu Am ajuns la concluzia ca totul vine din cablu cand am avut montat un sistem care picura ulei pe furca si pe nuca. Sa il protejezi de temperatura din compartimentul motor. Cu cat plasticul si cauciucul este mai rece, cu atat frecarea este mai buna. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
alessandroK4M |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 ![]() |
Am inteles acum ce zici. Ma gandeam ca vreai sa il invelesti ca sa il protejezi de praf.
Eu zic ca protejarea zonei descoperite rezolva o mare parte din problema. Temperatura mare sau nu...daca nu are praf (un abraziv foarte puternic de altfel), cablul aluneca frumos prin teaca. Eu nu am rezistat si am trecut la ambreiaj hidraulic. Pentru mine chinul a luat sfarsit, dar nu ma dau in laturi de la gasirea unei solutii. Mai am un Logan care sufera de aceasta boala. |
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
Dupa un drum de vreo 500 km facuti fara oprire, probabil si din cauza caldurii din compartimentul motor, pedala de ambreiaj a inceput sa mearga in trepte si zgomotos. Cablul a fost schimbat de curand, asa ca nu putea fi decat furca. Intamplator aveam la mine un tub de ATE Plastilube, pe care am dat vreo 15lei/35ml, care este o vaselina folosita la sistemul de franare. Neavand alta varianta, am incercat cu acesta, am aplicat putina vaselina pe furca si pe reazemul ei. Se pare ca i-a placut, am facut drumul intors fara probleme, pedala merge foarte usor si e liniste. Sa vedem cat o sa tina.
This post has been edited by aurelyan: 21 Jul 2013, 18:03 Attached thumbnail(s) atep.jpg ( Size: 41.55k ) Number of downloads: 555 |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
Victorine |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Mai pun si eu paie pe foc, ca se pare ca de cand a venit frigul merg brici ambreiajele pe cablu la Logan...
Eu am uns ce se unge, am schimbat cablul - ocazie cu care l-am izolat intr-un tub din acela din PU negru care se foloseste la instalatiile de AC cu peretele de 10mm si peste l-am matisat in folie de aluminiu autoadeziva. Totul pe intreaga lungime in compartimentul motor. Asta ca sa-l mai izolez de caldura din zona care accentua frecarile in teaca. Am pus si un burduf de protectie de la frana de la bicla pe portiunea libera dinspre furca sa nu intre praful. (Poze la cerere.) Si dupa o vreme tot a inceput sa scartaie. A se citi cateva zile... Asa ca m-am hotarat sa schimb vechea cutie care a fost reparata odata si imi face din nou probleme, cu una JH3 de Supernova. Am facut rost si de pedala de ambreiaj, rezervor lichid de frana cu stut lateral si pompa ambreiaj de dCi, cu tot traseul pana la rulmentul de presiune hidraulic. Pana la primavara cand o sa pot lucra, cumpar si kitul complet de ambreiaj de 1,6 16V care e pe acelasi diametru cu cel de acum. Modificarea a fost deja facuta cu succes de alessandroK4M si mai sunt si altii cu experienta de la care am primit sfaturi in sensul acesta si carora le multumesc. Puteam sa iau si volanta de SRN, care e de 215 mm, insa asta implica un cost suplimentar + kit ambreiaj de dCi, care e si el mai scump, asa ca am preferat sa raman la 200mm. Intrebarea mea pentru cunoscatori este pe unde trece pompa de ambreiaj in compartimentul motor, pentru ca eu nu am reusit sa identific nici un orificiu de trecere. Masina mea este un Logan Ambition 1,6 MPI din 2005. Poate ma lumineaza cineva. Multumesc! PS Daca pune careva o poza cu trecerea aia de la pedala si una in compartimentul motor, dau o bere! Cred ca am gasit: De pe mahindralogan.forumotion.com. 6 Dec 2013, 21:52: Am verificat astazi si se pare ca masina mea nu are acel orificiu de trecere... e din 2005, cand probabil inca nu planificau ambreiaj hidraulic pe caroseria asta. Pentru moment inspiratia mea s-a blocat aici. Practic sunt la un pas de a face modificarea, cu aproape toate piesele, insa lipseste orificiul de trecere. Speram sa-l gasesc mascat cu un dop de cauciuc, ceva... Sunt deschis la sugestii... This post has been edited by Victorine: 6 Dec 2013, 20:52 Attached thumbnail(s) trecere_pompa.jpg ( Size: 25.14k ) Number of downloads: 451 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Adi florin |
![]()
Post
#249
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Zicea un coleg prin pagina a 7-a de posturi de vasilina FT1V27? Pe unde se gaseste de cumparat? Multumesc. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
cd06 |
![]()
Post
#250
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 11 October 14 ![]() |
Nu cred ca rezolva ceva
11 Oct 2014, 08:23: Nu cred ca rezolva ceva This post has been edited by cd06: 11 Oct 2014, 08:23 |
--------------------
none
none
2014
|
|
Adi florin |
![]()
Post
#251
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu pentru ambreiaj doream. Am aflat de unde se poate lua.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:03 |