Probleme carburator IRMA32, Imi da in nas, se zmuceste toata masina
![]() ![]() ![]() |
Probleme carburator IRMA32, Imi da in nas, se zmuceste toata masina
alextudor |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1.6
- B 45 DYX Biban Șef...no comment
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#32
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Si mie imi cam da in nas, cand e motorul rece.
Eu vreau sa ii verific cuplul, ca, tot asa, motorul are cam 600 km de cand a fost facut, si in treapta a 2 si a 3, apas acceleratia la maxim, nu prea are cuplul celeilalte dacii pe care o aveam, asa ca banuiesc ca ar fi pompa de benzina, pe care o voi schimba. La mine se observa ca are un debit cam mic. Cu socul, la jumatate tras, trage de rupe pamantul ![]() @alextudor daca ai bani de aruncat, incearca sa schimbi membrana, si capul superior al pompei de benzina. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
alextudor |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 July 06 ![]() |
m-ai lovit exact unde ma doare cel mai tare..si anume in CARD
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.6
- B 45 DYX Biban Șef...no comment
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#34
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Membrana este de la pompa de benzina. Iar pompa de benzina e formata din 2 corpuri, superior si inferior, in cel inferior se afla tija de actionare, iar in cel superior sunt supapele si acel filtru ( clopot ).
Daca supapele sau arcurile lor, nu mai etanseaza bine, pompa de benzina nu mai are acelas debit. Si de aici poate fi efectul de care tu vorbesti. Cel putin eu sunt sigur ca asta e motivul la a mea. Piesele astea fac in jur de 20 ron, cap ( corpul ) superior si membrana. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Salut, alextudor!
Incerc sa dau si eu cateva sfaturi. Unele dintre ele le-au mai spus si ceilalti colegi de forum, dar am incercat sa le sistematizez. Pentru clarificare: -Cum porneste masina la cald si la rece? -Cum tine ralantiul? (daca e regulat sau nu si la ce turatie) (Fratilor, daca ii merge cu socul tras, inseamna ca ii vine suficienta benzina, deci debitul e bun. Nu cred ca are ceva pompa de benzina. ) Daca problema e: "intreruperea functionarii motorului la actionarea pompei de reprize", atunci: 1)amestec prea bogat (ai grija ce fel de plutitor ai; daca e de alama, atunci e mai greu si nu prea se mai potriveste reglajul cu 6-7mm, la mine e de 9.5mm cu astfel de plutitor!; verifica si functionarea cuiului poantou si libertatea miscarii plutitorului pe ax si cand pui capacul carbului sa nu atinga de peretii laterali ai CNC; ce culoare are ciocul izolatorului bujiilor?) 2)pompa de reprize defecta (jetul sa fie orientat spre "buza" clapetei) 3)filtrul de aer colmatat (scoate-l si verifica-l) 4)unghiul de inchidere al camei delcou dereglat (regleaza platina la 0.35-0.4) 5)avans initial dereglat (s-a mai discutat pe forum; dupa ce aduci volanta la semn si inainte de a roti delcoul, scoate-i capacul si roteste de "pipa" in sens antiorar ca sa elimini eventualul joc) 6)avansul centrifugal si vacuumatic dereglate (verifica integritatea membranei capsulei si jocul normal al parghiei tragand aerul prin tubul de plastic si tinand astupat orificiul de sub stutul de la capsula, daca are, apoi verifica jocul normal al mecanismului centriufgal, daca nu a sarit vreun arc, siguranta, etc) 7)bujii defecte (pune contactul, scoate cate o bujie si pune-o la fisa centrala, apoi deschide platina repetat si observa daca scanteia apare normal intre electrozii ei sau se "scurge" pe la izolator) 8)carburator dereglat sau jicloare decalibrate (pune 135 cu 170 pt 1300 si 145 cu 145 pt 1400, lasa combinatiile; verifica executia jicloarelor, cum spunea si dyogenes, si corespondenta intre diametrul gaurii jicloarelor si valoarea poansonata introducand o sobitoare de bambus si rotind-o in gaura apoi masurand cu subler sau micrometru diametrul amprentei pe scobitoare) 9)deschiderea pozitiva a clapetei acceleratiei dereglata (regleaza relantiul asa cum spune aici: http://www.carburetion.com/Weber/adjust.htm) Fii sistematic si spune-ne cum a mers. Sper sa fie de folos. ![]() Succes! This post has been edited by Kinetix: 10 Oct 2006, 09:01 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
alextudor |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 July 06 ![]() |
vai,ce post enorm,insa si un raspuns pe masura.multumesc mult de raspunsuri.s-o luam pe rand :
1.masina la rece porneste bine(singurul inconvenient este ca ori trebuie sa-i dau mai multe "pedale" ori ii dau de mai multe ori la cheie (4-5); la cald o ia din prima. 2.ralantiul e bun..motorul merge rotund si la cald si la rece.nu "se balbaie" si nu prezinta vre-un alt simptom. 3.nu pot spune ca mi se intrerupe motorul la actionarea pompei de benzina ci doar ca scade in turatie(uneori,si asta fffff rar, se opreste daca tin turatia constanta la un anumit punct...am explicat la sf postului) cand ajunge la o anumita turatie si un anumit debit(necesar) al benzinei.plutitorul este din alama.distanta este fixata la ~6mm.cuiul pontou inchide si elibereaza bine. 4."ce culoare are ciocul izolatorului bujiilor?"..aici m-ai prins.nu am prea inteles la ce te-ai referit.insa,daca te-ai referit la capul inferior al bujiei..unde se produce scanteia...iti pot spune ca acum 2 saptamani era cafeniu. 5.pompa de repriza(sprit) e buna.chiar in weekendul trecut i-am schimbat si garnitura.jetul este orientat aproape de peretele carburatorului. 6.filtrul de aer este nou. 7.platina este la 0.4 parca.nu mai stiu exact.mentionez faptul ca am aprindere electronica. 8.avansul este reglat "ca la carte"..asa cum ai precizat si mai sus - cu semnul de pe volanta pe centrul orificiului(adica pistonul 1 sus,parca). 9.avansul vacuumatic este bun.membrana este intacta. 10.bujiile au maxim 500 de km...practic sunt noi. 11.jicloarele sunt TOATE de Dacia 1300.am spus ca am facut combinatii intre jicloare de acelasi calibru. Eu am trecut prin aceste etape de zeci de ori. Repet...calc acceleratia...se accelereaza pana la o anumita turatie(nu ajung la turatia pe care ar trebui s-o am ca sa schimb in treapa superioara)..apoi incepe sa se simta lipsa benzinei...ca si cum as lua bursc piciorul de pe acceleratie...apoi(intr-un interval de 4-5secunde)imi revine benzina si o ia din loc. Cu socul tras nu se intampla nimic din ceea ce am precizat.nici macar sa spun ca"uite....un pic tot face,chiar si cu socul tras".Cand motorul se incalzeste(pe la 80 gr) mai face doar O IDEE..si asta in treapta a 2-a.Totusi..a mai ramas o singura varianta nediscutata si anume: o supapa sa nu inchida/deschida bine.tin minte ca atunci cand am facut motorul o tija de culbutor era stramba si nu pica pe capul supapei.insa tija am schimbat-o. posibil sa fi patit si supapa ceva??multumesc.salutare. This post has been edited by alextudor: 10 Oct 2006, 16:46 |
--------------------
Dacia
Logan
1.6
- B 45 DYX Biban Șef...no comment
|
|
alextudor |
![]()
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 July 06 ![]() |
cred ca se poate scoate din discutie varianta cu supapele..fiindca,daca aveam vre-o supapa care nu etanseiza/deschidea bine nu-mi statea la relanti mai deloc.si,iar,se revine la vechea intrebare "care poate fii cauza"...e clar ca e lipsa de benzina...atunci care e motivul!??!
|
--------------------
Dacia
Logan
1.6
- B 45 DYX Biban Șef...no comment
|
|
randomm |
![]()
Post
#38
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Si mie imi facea la fel masina, am scapat de problema regland avansul. Din cate am inteles eu din ce a facut mecanicul acolo, a reglat 2 chestii. Prima data a reglat avansul la relanti si apoi a mai facut un reglaj, tot la avans pentru turatii mai ridicate. Ideea este ca si la mine mai da in nas dimineata, cand e frig si nu stau sa incalzesc motorul absolut deloc. Eu o sa ma duc sa imi reglez avansul la un service cu stroboscop, ca totusi nu sunt multumit. Oricum prin reglajele facute la avans in fata blocului am scapat de problema asta in proportie de 95%.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
alextudor, daca sunt cafenii ciocurile bujiilor inseamna ca scanteia e buna si arderea e rezonabila, insa la reglajul avansului sunt doua amanunte de precizat:
-Crestatura de pe volanta nu trebuie sa stea pe mijlocul ferestrei carcasei ambreiajului, ci in dreptul reperului de langa aceasta fereastra; daca sunt doua repere, cel mai dinspre axul motorului inseamna 0 grade avans initial, air cel mai dinspre aripa dreapta inseamna 2 grade; e bine sa dea scanteie la zero desi merge si cu celalalt reper. -Asigura-te ca inainte de a misca delcoul in sens antiorar, dupa ce ai adus volanta la semn, ai rotit de axul delcoului (scoti capacul, bineinteles) tot in sens antiorar pana dispare jocul ala de cateva grade. Eu zic sa reglezi din nou ralantiul la cald. Daca pozitia initiala a clapetei nu e corecta, in timp ce apesi acceleratia si intra mai mult aer, nu apuca sa se descopere orificiile de progresiune iar amestecul e saracit astfel. La cald se diminua problema pt ca cele cateva picaturi de benzina care cad din ajutajul pompei de repriza (ciocul de papagal) se evapora imediat si sunt absorbite de fanta creata pe langa clapeta in curs de deschidere. Problema e ca nu ai turometru se pare si e mai greu numai dupa ureche. Incearca asa: scoti de tot carburatorul, il intorci si verifici daca buza clapetei acopera prima gaurica din peretele carbului. Acest mic orificiu trebuie sa se descopere la cea mai mica apasare a clapetei. Regleaza. Apoi il montezi inapoi si (cu motorul cald) rotesti usor de surubul de alama cu arc (cel orizontal, de amestec) pana turatia atinge un maxim si e stabila. Verifica apoi cum suna comparand cu motorul unui prieten care are turometru. Ralantiul trebuie reglat la 775+-25rot/min. O alta problema ar fi sa verifici daca traseul circuitului principal de benzina nu e infundat pe undeva. Verifica jiclorul principal (cel oblic de 135 din CNC), jiclorul de aer de franare (cel de 170), tubul emulsor de sub el si canalul din aripioara centratorului de amestec (il extragi din sus in corpul carburatorului, dupa ce ai demontat capacul). Succes! This post has been edited by Kinetix: 11 Oct 2006, 14:01 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
alextudor |
![]()
Post
#40
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 July 06 ![]() |
kinetix,multumesc mult de raspunsuri.carburatorul e curatat si suflat peste tot.clapeta e corect pozitionata si deschide exact cum ai descris tu mai sus.jicloarele la randul lor sunt curatate.aprinderea este facuta cum trebuie(imi pare rau ca nu m-am exprimat eu corect de la inceput). nici nu mai vreau sa-mi bat capul prea mult cu problema asta...cand plec dimineata ii trag putin socul si in cateva minute motorul este cald si pot merge linistit.oricum,dupa ce am fost in service, "buba" asta s-a diminuat in proportie de 80%.Repet,mai face in treapta a 2-a si asta cu motorul rece.am pus si alt carburator cat timp am stat in service,la fel facea.Am ajuns la concluzia ca nu merita atata timp pierdut...cand imi face..tin in mine..strang din dinti,injur si incerc sa depasesc momentul.oricum vreau sa-mi pun GPL pana in iarna,deci 1-2luni n-oi muri daca merg cate 5minute in fiecare dimineata cu socul tras pana la primul sau al doilea semafor,nu?In orice caz, MULTUMESC MULT SI TIE SI CELORLATI CARE, CU UN RASPUNS, AU INCERCAT SA MA AJUTE.SALUTARE.NUMAI BINE.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.6
- B 45 DYX Biban Șef...no comment
|
|
fordpower |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 507 Joined: 20 October 05 ![]() |
mai ai ceva de verificat conductele de tur / retur (sufla cu pompa pe ele si pune pe cineva sa asculte rezervoru' ar trebui sa bolboroseasca benzina in el in mom in care sufli)
bafta This post has been edited by fordpower: 17 Oct 2006, 20:59 |
--------------------
Ford
aaa
- AA 22 BBB Impossible is nothing
|
|
alextudor |
![]()
Post
#42
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 July 06 ![]() |
am facut si treaba asta...printre primele chestii..ms mult.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.6
- B 45 DYX Biban Șef...no comment
|
|
razwy |
![]()
Post
#43
|
![]() mad max Group: Members Posts: 28 Joined: 8 September 06 ![]() |
si mie imi face aceasi chestie si nu stiu care este motivul.dar eu nu am aprindere electronica. o sa merg cu ea in service
|
--------------------
Dacia
1300, 1310
1979, 1995 berlina
- CS-04-YFS, B-34-RBK
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Dar un reglaj al nivelului in CNC ati facut? NU cu tigara ci cu cala de 7 mm, in lipsa un purjor de etrier, ala e M7. Sau un prezon de chiulasa (cele care tin capacul culbutorilor si rampa).
Apoi, un reglaj bine facut al clapetei si progresiunii. Si eu aveam un dat in nas dar la mine reglasem nivelul la "o tigara si putin". |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
KTC |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF ![]() |
O problema asemanatoare am avut-o si eu.
De cate ori incercam sa apas pe acceleratie mai brusc murea motorul. Am vrut un cosum mai bun si am schimbat toate piesele din carburator. Problema mea cu accelretatul brusc si murit motorul tot nu disparuse.In primul Km de mers dimineata spuneai ca se rupe toata masina. Pana la urma mi-a umblat un destept de mi-a dereglat surubul de aer, reusea sa pape 20%, sa scoata fum in draci si sa-mi afume bujiile la greu. Pana la urma am schimbat carbu cu unul de la dezmembrari din mai multe motive. Am preferat sa dau 300 pe un SH decat sa apelez la alti "cunoscatori" Acum acceleratia e super, se infige mult mai bine iar dimineata porneste super frumos. |
--------------------
Dacia
1310
`85 (54cp)
- IF 75 KTC BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
KTC, prietene, tu incerci sa ne spui ca solutia este: "cumparati-va carburatoare de la SH"?
![]() Liviu, ceacu, mihai, argon, s.a.m.d., de ce nu faceti un tutorial de reglat carburatorul pas cu pas? Puneti acolo toate link-urile valoroase pe care le stiti cu privire la asta si gata. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
kinetix, nu te ride, ca si al meu e de la dezmembrari, si scot consumuri de 5,5 la drum intins!
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
KTC |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF ![]() |
Dupa ce am aruncat banii in jigloare, a mers o perioada pana mi-a dereglat cineva surubul de amestec. L-am bibilit o saptamana intreaga si n-am reusit deloc sa-l mai reglez.
Decat sa merg la alt mecanic si sa arunc alti bani pe reglat si alte opinii am preferat sa iau unul sh numai bun de pus pe masina. Acum fiecare cu preferinta lui. |
--------------------
Dacia
1310
`85 (54cp)
- IF 75 KTC BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Eu nu contest ca se pot gasi carburatoare bune la second hand, ci ma amuza silogismul:
"-eu am avut probleme la carburatie si nimeni nu a nimerit reglajele; -mi-am luat carb de la SH si a mers foarte bine; -deci daca aveti probleme luati-va carburi de la SH". Sau, daca vreti, ma amuza modul superficial de a trage o concluzie generala analizand un singur caz concret. Pai daca solutia e sa-ti iei un carb vechi la ce mai sunt bune reglajele? Tu, dyogenes, dupa ce l-ai cumparat nu l-ai curatat si reglat? Parca asa spuneai. De fapt, la consumul tau de invidiat participa din plin si aprinderea ta integrala, nu-i asa? ![]() Solutia corecta mi se pare a fi curatarea minutioasa si reglarea corecta a oricarui carburator nu cumpararea lui dintr-un anumit loc. Problema e mai mare cand sunt defecte de turnare sau de prelucrare care decalibreaza sau infunda partial niste canale, sau cand benzina e proasta, etc. Atunci s-ar putea sa nu mearga cu reglajele clasice. Dar daca a mers bine cu catava vreme in urma iar acuma face probleme, se pare ca defectiunea se poate remedia. ![]() KTC, daca e asa cum ai spus, surubul ala de amestec nu e asa greu de reglat. Daca totusi nu ai reusit, poate ca problema nu era numai de acolo. Poate era si benzina sau altceva ce ai mai schimbat/modificat intre timp si a ajutat dar nu ai bagat de seama. Sau poate ca acel mecanic ti-a mai dereglat si altceva la carburator fara sa stii. This post has been edited by Kinetix: 27 Oct 2006, 15:39 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Kinetix, nu joci cinstit!
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
gti98 |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Desi am scapat de carburator (am injectie) mai "pastoresc" "batrana carapace" a lui socru-miu.
De aceea imi permit o observatie/sugestie: cuvantul cheie e maldistributie. Despre ce e vorba: cum a observat cineva, traseul de la carburator la cilindrii 1 si 4 difera de cel spre cilindrii 2 si 3; de aceea, apare o neuniformitate in alimentare, cu atat mai accentuata cu cat motorul,respectiv galeria fiind reci, evaporarea benzinei e ingreunata, ceea ce accentueaza o alternanta a unor "zone" de amestec sarac, care nu se aprinde cu zone de amestec mai bogat, care se aprinde si smuceste. Problemele produse de functionarea defectuoasa a supapelor se soldeaza cu rateuri (tipic, dar nu obligatoriu) Dereglarea in sensul maririi jocului inrautateste cu cateva procente umplerea cilindrului; mai rea e reducerea jocului: supapa de evacuare sufera cel mai rau, riscand supraincalzirea, deformarea si chiar gripajul. In acest sector, o alta defectiune pe care am intalnit-o personal e inceputul de gripaj a culbutorilor (daca se gripeaza complet se indoaie tija impingatoare....) Daca demontati culbutorii de pe tija, veti observa un fenomen de "lustruire" in absenta ungerii; orificiile prin care ar trebui sa iasa uleiul din teava rampei culbutorilor sub culbutor, sunt colmatate cu mizerie... Bafta!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
wolffy |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
Si eu am o problema cu pornirea dimineata si anume: daca trag socul la jumatate la mine face urat la relanti ( tinde sa se opreasca ), indiferent daca e cald sau rece iar daca il trag de tot se opreste motorul la relanti. Cu motorul rece, cu socul tras si accelerata putin motorul se tureaza ciudat.. adica se simte o vibratie si face un zgomot ciudat.. dar trage bine cu socul tras. Stie cineva dc face asa? Am carburatorul curatat doar si jiglioare noi... Dimineata eu pornesc acum in felul urmator. Trag socul vreo 3 sferturi ... porneste si o tin accelerata pe la 1200-1300 rpm .. apoi incepe sa faca urat... imping socul ... si se stabilizeaza pe la 1200 rpm pentru 2-3 secunde dupa care se subtureaza brusc ( pentru ca nu e incalzit motorul ) si atunci iarasi trag socul ... si repet operatiunea timp de 1-2 minute pana cand sta bine fara soc. Precizez ca iarna trecuta pornea.. lasam masina la relanti cu socul tras la jumate pana cand dadeam zapada jos de pe masina.. si nu era nici o problema. La ce ar trebui sa umblu? Nivelul plutitorului e reglat la 7mm masurat si la 13mm cu plutitorul in jos ... consumul e oarecum in limitele normale.. masina trage bine...Am incercat cu/fara aprindere electronica ( nu cred ca are vreun rost cu toate ca cineva zicea ca la el la masina de cand si-a pus aprinderea electronica daca trage socul se ineaca).
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|
argon |
![]()
Post
#53
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si la mine face EXACT la fel, dintotdeauna, dar nu mi-am batut capul..eu nici nu prea folosesc socul, decat in momentul pornirii, max 2 secunde. Zgomotul cu socul tras e de motor chinuit, parca e gatuit si se chinuie sa nu moara, si vibreaza ca si cum ar merge in 2-3 pistoane.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#54
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Atunci care ar fi explicatia?
La mine cu socul tras la jumatate merge frumos motorul, nu trepideaza, plus ca trage bine. Eu cred ca ai carburatorul dereglat, sau cine stie, niciun motor nu seamana cu altu`. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
tinu19_19 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 January 06 ![]() |
Si eu am aceeasi problema ca AlexTudor. Daca apas pedala de acceleratie brusc, turatia scade, si aproape ca moare motorul. Totul a inceput cand am schimbat carburatorul cu unul de la dezmembrari, pt ca la cel vechi nu functiona avansul vacuumatic ( care mie personal nu mi pare a avea un rol f important). Iar daca trag socul, scap de zmucituri si cazaturi in nas, si trage cum nu am vazut o vreodata.
Si de asemenea, daca sta cateva ore nepornita, chiar daca e cald sau rece afara, porneste doar dupa ce ii dau vreo 30 de pedale, cu socul tras, si trebuie pornita de mai multe ori, pt ca dupa ce porneste, daca apas oricat de mult sau putin acceleratia, moare mototul. Ce as putea sa fac ? Sa iau alt carburator ? |
--------------------
Dacia
1300
1971
- MS-07-ACD
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Curata-l bine, prin demontare bucati-bucatele (eventual da o cautare dupa "supa carburator" al lui dodobird) dupa care ii faci un reglaj atit lui cit si aprinderii.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tinu19_19 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 January 06 ![]() |
Poate fi aceasta problema, si din cauza pompei de benzina, pentru ca daca sta cateva ore nepornita, chiar daca e cald sau rece afara, porneste doar dupa ce ii dau vreo 30 de pedale, cu socul tras, si trebuie pornita de mai multe ori, pt ca dupa ce porneste, daca apas oricat de mult sau putin acceleratia, moare mototul.
Precizez ca, carburatorul a fost desfacut tot, bucata cu bucata si spalat CA lumea cu Decarbusol( sau asa ceva, solutie speciala pt curatat carburatoare). Dar chiar si asa, problema nu a disparut. In plus de asta, mecanicul care s a uitat la ea, mi a zis ca cica sunt prea pretentios, si ca la orice masina( Dacie pe carburator), daca apesi pedala mai brusc, motorul aproape ca moare. Dar eu stiu cum era inainte si stiu cum e acuma, asa ca sunt sigur ca are o problema... Nasol e ca nu stiu ce ![]() This post has been edited by diaconuliviu: 14 Nov 2006, 07:41 |
--------------------
Dacia
1300
1971
- MS-07-ACD
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Reglaj carburator, canale infundate, pompa sprit, nivel CNC, poantou, aprindere.
Sper ca nu spui ca la apasare brusca a pedalei moare cu motor rece, ala nu-i defect. Ca sa excluzi pompa de alimentare, inainte de a porni incarca CNC dind "la coada". Daca problema nu se rezolva, nu e pompa, desi, daca benzina dispare din carburator ea nu are cum sa mearga inapoi in pompa, doar se evapora. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
wolffy |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
revenind la ultimul post al meu am mai facut o modificare si acum nu mai face asa urat cu socul tras si anume. Am miscat putin delco-ul spre dreapta ( nu stiu daca asta ineamna ca i-am dat/luat avans ) dar s-a turat motorul cam cu 150 rpm ... apoi am scazut aceasta turatie din carburator din surubul care tine clapeta de acceleratie si pare sa mearga bine cu socul tras. Am mers asa vreo 50 in oras si afara si merge la fel masina. Si la pornire e la fel ca inainte...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|
LAURENTIU_73 |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 2 November 05 ![]() |
Capacul de la carburator poate avea o contributie la functionarea necorespunzatoare a motorului, lasind la o parte sita, plutitor, pontou. Ma refer la ceva canale de aer, combustibil ce s-ar putea infunda. Multam anticipat!
Si altceva, supape ,,defecte" (aici tot tacimul - gripare, murdarire,etc) pot duce la oprirea motorului la accelerare pe loc si la demaraj? (la relanti merge ,,ceas elvetian). Multam anticipat pentru eventualele lamuriri!!! |
--------------------
Dacia
LOGAN 3
2021
- DJ 73 ULA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:12 |