Porneste de pe loc la ralanti, fara sa apas acceleratia
![]() ![]() ![]() |
Porneste de pe loc la ralanti, fara sa apas acceleratia
je_design |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|||
sefu_alx |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
si la astea pe injectie
calculatorul sesizeaza scaderea de turatie si compenseaza cu mai multa benzina |
--------------------
x
y
2009
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Macar skyspot a observat acest lucru. Cand eu l-am mai zis pe aici cum se intampla lumea a sarit ca vorbesc prostii (pentru ca lumea nu intelege cum merge injectia fata de carburatie...)
Treaba se intampla la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=36979&hl= Pentru initiator: La motoarele cu injectie, la care se poate controla in anumite limite si debitul de aer cu ajutorul motorasului pas-cu-pas (ca degeaba bagi benzina daca nu ai aer, ca nu o sa-ti arda nici mama lu benzina in cilindru, ca e probleme cu oxigenul ... lipsa), UCE injectie incearca sa compenseze scaderea de turatie (datorata cresterii sarcinii pe motor) si sa mentina turatia "de relanti" in valorile pe care el le are setate. Pentru aceasta activitate, UCE injectie modifica pozitia pistonului motorasului pas cu pas si lasa mai mult aer sa intre pe circuitul de by-pass, asezonat cu majorarea usoara a debitului de benzina. Si uite asa, desi tu nu accelerezi, o face UCE injectie singurel. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
je_design |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
merci klaus!
|
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
workarea |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Lasati-l, mai, in pace! Nu va obliga nimeni sa raspundeti daca intrebarea vi se pare timpita.
Skyspot, si la carburatie porneste daca dai usor drumul la ambreiaj. Pe scurt, benzina care intra la ralenti e suficienta ca sa miste masina. Daca dai drumul complet, se opreste motorul. Sa stii ca si la scoala de soferi iti arata chestia asta. PS. Nu mi se pare normal sa va luati asa de om. Nu a jignit pe nimeni, nu a dat sfaturi idioate. Pur si simplu nu se pricepe si intreaba. This post has been edited by workarea: 7 Oct 2006, 11:20 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
paul_p |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(klaus @ 7 Oct 2006, 11:48) La motoarele cu injectie, la care se poate controla in anumite limite si debitul de aer cu ajutorul motorasului pas-cu-pas La dacie valva de reglaj aer la relanti e comandata de un motor pas cu pas sau este comandata electomagnetic ? |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
ce intelegi prin "comandata electromagnetic"?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#8
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Ei, na, si voi acuma ... cum credeti ca acumuleaza unii mii de posturi ?
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
DragosP |
![]()
Post
#9
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(klaus @ 7 Oct 2006, 12:30) ce intelegi prin "comandata electromagnetic"? Probabil cum este pe la unele woo (supapa IAC). |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
je_design |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
chestia asta merge si in tr. a 2a?
|
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
anpop |
![]()
Post
#11
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
Sony |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
workarea |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Mai, e incredibil cit de afurisiti sinteti! Ce-aveti, ma, ati baut dupa ciine?
Nu merge, mai, in treapta 2. De ce nu incerci singur? Masinii nu i se intimpla nimic, doar i se opreste motorul. Poate la o masina pe carburatie sa mearga, daca ii faci un ralenti foarte turat. Nu am incercat, ca nu am de ce. Da' si tu esti intr-o ureche cu intrebari dintr-astea! This post has been edited by workarea: 7 Oct 2006, 17:15 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
alinakes |
![]()
Post
#15
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Voila !
A inceput si Workarea sa se enerveze ! Pai cum domnu' , te enervezi pe Skyspot ?! Explica Klaus , explica Workarea si pe urma domnu' Skyspot tot pune intrebari de.... |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
DragosP |
![]()
Post
#16
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(skyspot @ 7 Oct 2006, 13:33) chestia asta merge si in tr. a 2a? Merge și-n a 5-a! Dacă ești cu botul la vale! ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
steph |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Merge in toate treptele de viteza ( teoretic ). E valabil ataat la carburator cat si la injectie. Ca fapt divers cu breakul ( carburator ) am reusit si cu a 3-a. Cum spuneam teoretic se poate chiar si cu a 5-a dar trebuie sa ai piciorul fin.
Si ca sa nu mai apara si alt topic cu alte intrebari la matiz am reusit sa ajung la relanti la aprox 35km/h. Pornit la relanti cu I-a, schimbat a 2-a si tot asa. |
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
je_design |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
De cateva minute am incercat cu toate vitezele.
merge doar cu 1 si R si daca insist putin merge si cu a 2-a. in rest, numai teoretic ![]() |
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
DragosP |
![]()
Post
#19
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(skyspot @ 7 Oct 2006, 19:05) in rest, numai teoretic ![]() Ai eliberat frâna de mână? ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Andrei87 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 23 August 06 ![]() |
Si daca te intreb la ce iti foloseste chestia asta? Doar tii motorul subturat ... mai mult il chinui.
O dacie in porneste foarte greu la relanti pentru ca are puterea extraordinar de mica ... 2-3 martoage si foarte putin cuplu. (Daca ai avea un motor de ~4litri diesel , care are la relanti >30 cp si >400 Nm, atunci ai putea sa pleci cum vrea muschiul tau de pe loc, chiar si la deal, fara sa o accelerezi, pentru ca e motorul puternic.) PS: Daca nu ai motorul mai sus mentionat ... nu rezolvi absolut nimic plecand la relanti de pe loc ... tocesti ambreiajul mai mult, subturezi motorul, si soliciti nervii celor care asteapta in spatele tau sa pleci de la stop... |
--------------------
Dacia
1310
'99 carburator
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
|
--------------------
x
y
2009
|
|
Andrei87 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 23 August 06 ![]() |
N-am diagrama de putere la indemana ... cati cai putere are o dacie la ~750-800 rpm?
![]() (Carburatie, nu injectie) Din cate stiu eu, motorul la turatia de relanti are putere FOARTE mica. |
--------------------
Dacia
1310
'99 carburator
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
un motor pas cu pas este aproximativ la fel ca un ceas de perete cu baterie acela are un motor pas cu pas numai ca el merge inainte si inapoi
pt mai multr detalii http://www.tpub.com/neets/book15/64a.htm This post has been edited by bygy007: 7 Oct 2006, 20:45 Attached thumbnail(s) 0174.JPG ( Size: 28.98k ) Number of downloads: 77 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
DFA |
![]()
Post
#24
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(Andrei87 @ 7 Oct 2006, 19:28) O dacie in porneste foarte greu la relanti pentru ca are puterea extraordinar de mica ... 2-3 martoage si foarte putin cuplu. (Daca ai avea un motor de ~4litri diesel , care are la relanti >30 cp si >400 Nm, atunci ai putea sa pleci cum vrea muschiul tau de pe loc, chiar si la deal, fara sa o accelerezi, pentru ca e motorul puternic.) E, uite că motorul meu are în jur de 10cp și cam 100Nm la relanti și ce să vezi... urnește mașina de pe loc și în rampă, la deal, munte..., fără să accelerez... și nici măcar nu se chinuie! Și e departe de 4 litri... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
SiloS |
![]()
Post
#25
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Andrei87 trebuie sa-si faca topic separat pentru bule .
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
klaus |
![]()
Post
#26
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Andrei87 @ 7 Oct 2006, 19:28) Daca ti se intampla vreodata, vorbim teoretic ca masinile astea de la dacia sunt foarte solide si de incredere, deci, daca ti se intampla ipotetic sa ti se rupa cablu de acceleratie, sa tii minte ca poti muta masina din intersectie, o poti trage pe dreapta etc in modul asta, fara sa accelerezi. Asta pana faci acceleratie la deget, pe sfoara.Unii mai vechi pe aici au patit chestii din astea. Noroc ca au stiut cum sa le rezolve... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
hash |
![]()
Post
#27
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
QUOTE(klaus @ 7 Oct 2006, 11:48) Macar skyspot a observat acest lucru. Cand eu l-am mai zis pe aici cum se intampla lumea a sarit ca vorbesc prostii (pentru ca lumea nu intelege cum merge injectia fata de carburatie...) .... Si uite asa, desi tu nu accelerezi, o face UCE injectie singurel. La fosta 1300 pe care aveam aprindere electronica, daca era reglat avansul bine, in tr. 1, mergand aproape cu turatia de relanti, luam piciorul de pe pedala - si simteam ca trage singura ! Bine, nu asa puternic, dar nu dadea in nas ! Senzatia a fost cu atat mai interesanta cand am descoperit la injectie acelasi fenomen, insa cu mai multa 'vana'. PS. Ieri, din greseala, am 'reusit' sa pornesc cu a 3-a de pe loc. |
--------------------
-
-
-
|
|
workarea |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Buna ideea lui Klaus cu mutatul masinii din intersectie, nu ma gindisem. Sper sa n-am parte. Si, daca tragi si socul (la carburatie, evident), chiar incepe sa miste mai vioi).
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
daca numai porneste dai la demaror cu ea in viteza
![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#30
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Andrei87 @ 7 Oct 2006, 19:28) O dacie in porneste foarte greu la relanti pentru ca are puterea extraordinar de mica ... 2-3 martoage si foarte putin cuplu. (Daca ai avea un motor de ~4litri diesel , care are la relanti >30 cp si >400 Nm, atunci [...] Si cam cati cai putere crezi ca are o dacie berlina la relantiu? Uite aici diagrama. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 20:43 |