DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 358 359 360 361 362 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

Alex 23
post 29 Jun 2009, 20:28
Post #10771


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Danute eu unul nu cred ca sustin nici o aberatie!! La treaba cu Retromobilul poate ai dreptate!! Am sa revin cu dovezi si ai sa vezi ca toate componentele motorului sunt stantate cu insemnul RN!!!

Si ca tot ma bati la cap cu VW si Skoda ca vad ca nu m-ai inteles, toate tipurile de motor ca de exemplu ASZ. BKC. ALH, ATD, AXR, ETC. lei vei gasi pe vw, audi, seat si skoda!! Concluzia in cazul asta o tragi singur!!


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 29 Jun 2009, 21:43
Post #10772


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Alex 23 @ 29 Jun 2009, 22:28)
Danute eu unul nu cred ca sustin nici o aberatie!! La treaba cu Retromobilul poate ai dreptate!! Am sa revin cu dovezi si ai sa vezi ca toate componentele motorului sunt stantate cu insemnul RN!!!

Si ca tot ma bati la cap cu VW si Skoda ca vad ca nu m-ai inteles, toate tipurile de motor ca de exemplu ASZ. BKC. ALH, ATD, AXR, ETC. lei vei gasi pe vw, audi, seat si skoda!! Concluzia in cazul asta o tragi singur!!
*


Alexandru : poate nu mai inteles .
1. Daciile pina in 1978 au fost echipate cu subansamble Frantuzesti - corect , dar nu motoare Renault (complete ). Motor Renault inseamna sa-ti scrie tie in cartea de identitate si codul de pe placuta motorului . Sunt diferite Blocurile , din turnare , aici se vede diferenta . Cele Renault sunt turnate mai Compact decit cele Romanesti .
2. Skoda , din anii 70-pina la fuziunea cu Porche nu aveau motorizari VW , la asta m-am referit , dar fiecare vorbea de alceva si intelegea ce dorea el .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor 007
post 29 Jun 2009, 23:58
Post #10773


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.480
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




Ai dreptate Danut, uite aia alba din 71, era mult mai silentioasa la motor si sunetul era diferit, ce nas vrea eu motorul de pe aia, dar cum zici si tu, pentru un pahar de lapte nu ei toata vaca...

This post has been edited by Victor 007: 29 Jun 2009, 23:59


--------------------
Dacia 1300/1310 1971-Berlina/2000-Berlina - 2 B 598
„Urmeaza-ti Pasiunea”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex24
post 30 Jun 2009, 07:27
Post #10774


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 15 December 07




Eu ma refeream la blocul motor nu la intreg motorul!!! Am avut si eu una din 72 cu motor 810-02 care era trecuta la tip Renault, stiu despre ce e vorba!!
Tu vrei sa spui ca motoarele pana in 72 veneau echipate direct din franta si aici decat le montau pe masini sa inteleg!! Si apoi care era procedura veneau toate subansamblele si aici romanii doar le montau nu?? Asta pana au inceput sa bage romanii mana definitiv in ele!!
La cea alba cand am schimbat chiulasa si supapele mecanicul a incercat sa foloseasca sigurantele de la cele vechi si nu s-au potrivit, a trebuit sa puna romanesti, asta ca exemplu!!


--------------------
dacia 1300 berlina 1972 - 8 B-4746
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 30 Jun 2009, 18:41
Post #10775


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Alex24 @ 30 Jun 2009, 09:27)
Eu ma refeream la blocul motor nu la intreg motorul!!! Am avut si eu una din 72 cu motor 810-02 care era trecuta la tip Renault, stiu despre ce e vorba!!
Tu vrei sa spui ca motoarele pana in 72 veneau echipate direct din franta si aici decat le montau pe masini sa inteleg!! Si apoi care era procedura veneau toate subansamblele si aici romanii doar le montau nu?? Asta pana au inceput sa bage romanii mana definitiv in ele!!
La cea alba cand am schimbat chiulasa si supapele mecanicul a incercat sa foloseasca sigurantele de la cele vechi si nu s-au potrivit, a trebuit sa puna romanesti, asta ca exemplu!!
*


La blocul motor am facut si eu referire . Am scris mai sus , din turnare sunt mai compacte , cele romanesti au fost turnate la noi pe aceleasi matritze Frantuzesti , de aceea au cod 770....

Poate cineva sa ma ajute cu o poza din fabrica ? cum veneau echipate motoarele cu tot cu cutii si delcou ,alternator , electromotor , totul pe ele .Nu mai gasesc acea poza , cum sta motorul cu tot cu cutie pe un Box-palet linga masina . wink.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 30 Jun 2009, 19:16
Post #10776


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




QUOTE(danut 69-71 @ 29 Jun 2009, 22:43)
. Cele Renault sunt turnate mai Compact decit cele Romanesti .

*


ce vrajeala ai, au pe naiba mai compact............. sleep.gif


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 30 Jun 2009, 19:33
Post #10777


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




Blocurile motor erau turnate pe aceleasi matrite, cu aceeasi fonta, dupa celeasi specificatii. Problema era ca romanilor nu le iesea mereu fonta conform retetei.smile.gif


--------------------
Fiat Punto 1995 - DJ 10 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prickindell
post 30 Jun 2009, 19:37
Post #10778


Membru incepator


Group: Members
Posts: 133
Joined: 4 May 05
From: Galati




QUOTE(danut 69-71 @ 30 Jun 2009, 18:41)
La blocul motor am facut si eu referire . Am scris mai sus , din turnare sunt mai compacte , cele romanesti au fost turnate la noi pe aceleasi matritze Frantuzesti , de aceea au cod 770....

Poate cineva sa ma ajute cu o poza din fabrica ? cum veneau echipate motoarele cu tot cu cutii si delcou ,alternator , electromotor , totul pe ele .Nu mai gasesc acea poza , cum sta motorul cu tot cu cutie pe un Box-palet linga masina . wink.gif
*




cred ca despre asta e vorba... dacia_uzina_pitesti_2m.jpg ( Size: 57.61k ) Number of downloads: 1007


--------------------
DACIA 13OO 1976 - GL 11 UFP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 30 Jun 2009, 21:31
Post #10779


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




QUOTE(sechi @ 30 Jun 2009, 19:33)
Blocurile motor erau turnate pe aceleasi matrite, cu aceeasi fonta, dupa celeasi specificatii. Problema era ca romanilor nu le iesea mereu fonta conform retetei.smile.gif
*



Sechi, problema era că romanilor nu le iesea mai nimic ...
Știu caz de individ, secretar de partid, fără pregătire tehnică ce ținea operativa de la ora 10 în Uzina Oltcit și le impunea celor din conducerea sa renunte la importuri de materiale si piese ...
La fel cu acum cațiva ani ultimele Daewoo Cielo produse la Craiova aveau un interior din plastic prost asemănător Daciei 500 ...
Asta a fost nivelul tehnic atins de o societate comunista ce a rupt in anii 50 toate legaturile cu adevarata industrie, culmea detinuta in anii 40 ...

Am vazut acum un an si ceva un Tractor Lanz Bulldog la un depozit de fier vehi, tractor cu roti de fier, 1939 sau 1942, produs la ... Bucuresti, toate insemnele pe o placuta nituita, originala ... Mai putem spune noi in zilele astea ca mai producem tractoare ????

La fel cum acum ceva timp am ajuns in Italia la un prieten al unui italian ce avea un atelier auto de mărime medie în Nord
Avea în vitrină pompe injecție Bosch începand cu cele de pe tancurile din cel de-al doilea război mondial...
Avea standurile pentru reparat pompe injecție de la primele tipuri la cele Common Rail ...
Sa va mai spun ca tot atelierul era nepermis de curat, la fel ca și acele standuri ...

La noi am ajuns la DAF Bucuresti - Militari, am vazut camion cu motorul desfacut in praful si nisipul din imediata vecinătate, mai mai să mă dea afară un mecanic ce m-a auzit vorbind despre asta unui prieten ...

Din păcate cam asta a fost și este nivelul tehnic pentru Romania

Dar aceste diferențe se văd foarte clar și mergand la o manifestare de vehicule retro la noi sau de pildă în Ungaria ...



--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 1968, 1976 - 1 - VL - 1007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 30 Jun 2009, 22:02
Post #10780


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(verde57 @ 30 Jun 2009, 21:16)
ce vrajeala ai, au pe naiba mai compact............. sleep.gif
*


Daca tu ai Dacie din 73 " Violata " de unde mama focului sa cunosti tu granulatia de turnare la motoarele Frantuzesti . Cu vrajeala asta au fost facute motoarele Renault . radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

1 Jul 2009, 00:06:
QUOTE(Prickindell @ 30 Jun 2009, 21:37)
cred ca despre asta e vorba... dacia_uzina_pitesti_2m.jpg ( Size: 57.61k ) Number of downloads: 1007

*


Nu este asta , dar e relevanta . Multumesc de ajutor . wink.gif

This post has been edited by danut 69-71: 30 Jun 2009, 22:06


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 1 Jul 2009, 00:23
Post #10781


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 24 May 07
From: Timisoara






--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 1 Jul 2009, 01:23
Post #10782


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




asta da! păcat că nu se mai poate înscrie în circulație ...


--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 1968, 1976 - 1 - VL - 1007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex24
post 1 Jul 2009, 07:41
Post #10783


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 15 December 07




Nu stiu cum se face ca mai toti avem masini "violate" numai unii au masini "virgine", sau cel putin asa cred ei!!
De unde stii tu Danut ce granulatie au blocurile frantuzesti?? Ai fost acolo cand se prelucra materialul si se turna?? Ai facut probabil un studiu de fezabilitate?? Daca erau facute de francezi crezi ca astia nu sunt tot oameni, crezi ca astia nu mai gresesc?? Daca laudam atat francezi ca sunt no.1 de nemti ce sa mai zicem astia ar fi un fel de D-zeu!!
Hai sa fim realisti!!


--------------------
dacia 1300 berlina 1972 - 8 B-4746
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 1 Jul 2009, 08:02
Post #10784


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




@ Alex23-24

Dupa ce s-a terminat contractul Francezilor cu Dacia , s-a facut o masa mare si dezbaterile de riguare . Romanii au intrebat " Ce ati invatat de cind lucrati in Romania ? " Francezii au raspuns :" Lasa ca merge si asa "concluziile le trageti singuri . ohmy.gif ohmy.gif
Nu am sustinut si nu sustin ca Francezii sunt nr.1
Ai impresia ca si Nemtii sunt ... , fiecare are dreptul sa greseasca .
Cit despre masinile violate sau virgine ... in locul tau , eu unul nici nu as scoate o consoana tinind cont ca masina ta este de la Bunicul si a fost TAXI 20-30 ani , vorba ta : Este meritul celui ce a avut-o in proprietate . tongue.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 1 Jul 2009, 08:15
Post #10785


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.521
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




dupa parerea mea toti va bazati pe supozitii. Ce va rog este sa nu incepeti sa va intepati ( gen "ce vrajala ai" sau "Daca tu ai Dacie din 73 Violata de unde mama focului sa cunosti tu [...]"). Discutati civilizat ca de abia parca parca v-ati mai impacat !


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 1 Jul 2009, 08:31
Post #10786


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Inclusiv , eu care am crescut cu Dacia 1300 , mai am de invatat , dar unii care s-au nascut dupa 10-20 ani de la fabricarea lor , se considera " Atotstiutori " wacko.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 1 Jul 2009, 08:37
Post #10787


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.521
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Danut, polemicile nu sunt constructive. Fiecare are dreptul la o parere, fie ca e buna fie ca e prosta, si nu vad ce relevanta are daca cineva s-a nascut inainte sau dupa fabricatia daciei, ca presupun ca nici unul nici altul n-ati lucrat la turnatorie tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 1 Jul 2009, 08:37
Post #10788


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Faceti-i si la asta un premiu, o statuie ceva, poate se mai linisteste.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 1 Jul 2009, 08:38
Post #10789


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.521
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




mie, evident biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valibrad
post 1 Jul 2009, 08:47
Post #10790


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 19 November 07




CE BINE CA NU SE MAI POATE INSCRIE! biggrin.gif



QUOTE(catalin7070 @ 1 Jul 2009, 01:23)
asta da! păcat că nu se mai poate înscrie în circulație ...
*




--------------------
motoreta Mobra 1977
EX: Dacia 1300 (1977-2002), Dacia 1300 (1980-1999), Dacia Sport (1992-2004), Renault 12TL (1971), Renault 12 TS(1974)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex24
post 1 Jul 2009, 09:30
Post #10791


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 15 December 07




Danute de unde stii tu ca masina mea a fost taxi 20-30ani?? Vad ca stii niste lucruri pe care eu nu le stiu!! Ar trebui sa nu mai vorbesti in necunostiinta de cauza!!
In al doilea rand da este meritul celor care au avut-o inainte pentru ca si bunicul meu daca nu o ingrijea nu mai era in starea care se prezinta acum, fara vreun aft de sudura pe ea!!
Tie cand nu-ti convine ceva sau te simti incoltit si vezi ca nu ai cu ce proba incepi si dai in altele!!
Aripile si panou ala de fata facute de SRL "nu stiu care "pe ce masinuta "virgina" le vei monta??


--------------------
dacia 1300 berlina 1972 - 8 B-4746
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 1 Jul 2009, 12:31
Post #10792


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




QUOTE(valibrad @ 1 Jul 2009, 08:47)
CE BINE CA NU SE MAI POATE INSCRIE! biggrin.gif
*



dry.gif
sa fim seriosi

stiu cateva asa-zise masini ce maine poimaine le vad inscrise ca vehicule istorice ...
este categorica si impartiala remarca
... si tu te bucuri ca nu mai poate fi inscrisa nici macar in circulatie excl.gif

masina asta avea si ea o istorie destul de interesanta si mai ales era una din primele 293 bucati ...

P.S.
uite ca se si poate reinscrie in circulatie biggrin.gif


This post has been edited by catalin7070: 1 Jul 2009, 14:15


--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 1968, 1976 - 1 - VL - 1007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 1 Jul 2009, 14:19
Post #10793


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




QUOTE(catalin7070 @ 1 Jul 2009, 01:23)
asta da! păcat că nu se mai poate înscrie în circulație ...
*




QUOTE(valibrad @ 1 Jul 2009, 08:47)
CE BINE CA NU SE MAI POATE INSCRIE! biggrin.gif
*



Eu vad ca are numere noi. De ce ar mai trebuii sa fie inscrisa? Doar itp-ul e expirat.


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 1 Jul 2009, 14:48
Post #10794


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Alex24 @ 1 Jul 2009, 11:30)
Danute de unde stii tu ca masina mea a fost taxi 20-30ani?? Vad ca stii niste lucruri pe care eu nu le stiu!! Ar trebui sa nu mai vorbesti in necunostiinta de cauza!!
In al doilea rand da este meritul celor care au avut-o inainte pentru ca si bunicul meu daca nu o ingrijea nu mai era in starea care se prezinta acum, fara vreun aft de sudura pe ea!!
Tie cand nu-ti convine ceva sau te simti incoltit si vezi ca nu ai cu ce proba incepi si dai in altele!!
Aripile si panou ala de fata facute de SRL "nu stiu care "pe ce masinuta "virgina" le vei monta??
*




Prietenii tai au zis ca masina ta a fost T A X I , negi acest lucru ? ohmy.gif
N-are sudura dar multiple gauri de rugina . blink.gif
Aripile si fusta de fata , de SRL , le-am luat sa le pun pe HNA , are lufturi prea mari si nu se pupa prea bine ochelarii la faruri , vorba lui Verde-57 . radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


De ce nu se poarta o discutie constructiva pe acest Topic ? , de exemplu , cum sa ne facem o asociatie sportiva , sa intram si noi in legalitate cu Dacia 1300-club .Pentru ca aici sunt unii care sufera de sindromul " Capra Vecinului ".


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motreanu Sorin
post 1 Jul 2009, 17:31
Post #10795


-


Group: Members
Posts: 271
Joined: 5 April 06
From: -




Nu stiu cati au intrat pe forumul lui Misi din Cluj (classicar Cluj-Napoca) unde adminul,cu un regulament de bun simt si la timp aplicat a facut sa domneasca o atmosfera normala,un loc in care nimeni nu are voie sa critice masina altuia riscand sa fie imediat dat afara.
Pornind de la aceasta dovada ca se poate si fara flame-uri sunt de parere ca primul pas spre o asociatie ar fi un nou forum in care lucrurile sa nu se mai amestece.Sa aiba loc (in sectiuni adecvate) si cei care au masini virgine ( cinste lor) si celor care au gusturi pentru tuning si celor care au o masina pe care in masura posibilitatilor se chinuie sa o pastreze.Astfel fiecare ar posta acolo unde isi simte apartenta si n-ar mai fi un "terci" si scandal din orice iar mai departe ,intr-o atmosfera de bun simt se pott planui si lucruri marete precum un club al pasioantiilor de 1300.
Cred ca un singur topic nu poate sa acopere atatea variatiuni pe tema Dacia 1300.


--------------------
- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 1 Jul 2009, 18:26
Post #10796


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Ai dreptate!


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 1 Jul 2009, 18:50
Post #10797


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




vorba mea e adevarata, vorba ta "erau turnate mai compact" e .......TAXI
si tu suferi de sindromul "capra vecinului", crezi ca ma intereseaza sau ma impresioneaza faptul ca ai gasit de cumparat si ai avut bani de niste dacii vechi dar intretinute bine de altii ?????
impresionant pentru mine e treaba pe care o face Silviu sau Einstein sau Bogdan...

This post has been edited by verde57: 1 Jul 2009, 18:55


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 1 Jul 2009, 19:07
Post #10798


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




Tiganie a ajuns aici forumul asta , CIRCUL GLOBUS , imi iau popcorn si ma distrez de minune. Verde 57 esti circar SEF radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif iti bagi unghia-n gat imediat si nu inteleg de ce . mai bine ne-ai prezenta si tu masina ta cu partile ei bune si cu cele rele wink.gif ce zici ?????
Aș pune poze eu cu a mea, dar mi-e frica pt sanatatea ta sa nu mori de ras radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif
referitor la blocurile frantuzesti v-as recomanda doar atat: ascultati cu urechea voastra muzicala cum suna un motor romanesc (bloc romanesc) si un motor frantuzesc ) bloc 810 - 02) si daca nu observati nici o diferenta inseamna ca eu sunt nebun de legat wink.gif si tre sa ma inscriu si eu la circul Globus

This post has been edited by alex-mun: 1 Jul 2009, 19:12


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
am.
post 1 Jul 2009, 19:45
Post #10799


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 7 March 09
From: Bucuresti, Berceni




Care se combina sa luam dacia din '69 si impartim totul jumi-juma de ex. eu un ochelar, partenerul celalalt ochelar si la ce nu ne intelegem si-l vrem amandoi, il vindem aici pe forum la preturi "ok", gen un dispersor FR 100 de lei.......
http://dacia.anunturi-auto.4tuning.ro/Anun...300-373737.html

This post has been edited by am.: 1 Jul 2009, 19:46


--------------------
sacia 130 1967 - 1-b-2867
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu05
post 1 Jul 2009, 20:00
Post #10800


Membru din Brasov


Group: Members
Posts: 316
Joined: 7 May 05
From: brasov




Dacia 1300 (la origine) An initial de fabricatie 1978!
A suferit o recarosare in 1989 si a devenit 1310, dar are motorul de la mama ei de acum 31 de ani
Deci, inca se mai montau autoturisme cu piese de origine Renault!

This post has been edited by liviu05: 1 Jul 2009, 20:05

Attached thumbnail(s)
IMG_1488.JPG ( Size: 438.55k ) Number of downloads: 595


--------------------
DACIA /Citroen 1300/ Xsara 1978(1989)2003 - BV05PAI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 358 359 360 361 362 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 06:14
Forum Renault