DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
peredur |
![]()
Post
#16381
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 21 April 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
Dacia 1300 1981 SB 04 SCU (4 SB 475 )
- Sb 04 SCU telefon : 0741381720
|
|||
Victor 007 |
![]()
Post
#16382
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Foarte misto filmuletu, arata super bine dacia 1300 verde
![]() ![]() http://www.daciast.nl/2009/11/08/Die-Ludol...en-Dacia-Logan/ This post has been edited by Victor 007: 3 Dec 2010, 20:21 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
RAZVAN FDC |
![]()
Post
#16383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 4 July 10 ![]() |
Da ,daca va uitati atent spatele 'golanului' ramane ridicat dupa franare se vede in prima demostratie de franare
![]() |
--------------------
DACIA
1300/VW Golf 3
1971/1995
- HD 04 FDC/AR 10 LZH Vreau o tara ca afara....
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#16384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Dupa o discutie cu un coleg de forum , purtata in privat , va aduc la cunostinta urmatoarele aspecte :
Amortizoarele cand se monteaza ( indiferent fiind noi sau vechi ) , trebuiesc amorsate deoarece amortizorul nu-si va mai face cursa completa niciodata daca este montat pe masina . Se fac minim 3 curse sus-jos , dupa ce sunt amorsate se pot monta si nu veti avea probleme . Sunt unii care si-au montat amortizoare noi si nu au vazut nici o diferenta si este normal . Am vazut cu ochii mei cand montau amortizoaree noi fara sa le mai amorseze " Sunt noi ce mai trebuiesc amorsate "-Greseala din partea lor de aceea se uzeaza mai repede si nu lucreaza la capacitate maxima . ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#16385
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
E bine de stiut, mecanici oricum nu tin cont de asa ceva, greu sa mai gasesti in ziua de azi si mai ales in Bucuresti, un mester bun
![]() This post has been edited by Victor 007: 4 Dec 2010, 00:25 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#16386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Victor , sunt convins ca nu mai gasesti meseriasi . In timpul in care el desface , fiecare isi poate amorsa singur amortizoarele . Face 3-8 curse complete sus-jos si e OK .
![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
remusro |
![]()
Post
#16387
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Amortizoarele cand se monteaza ( indiferent fiind noi sau vechi ) , trebuiesc amorsate deoarece amortizorul nu-si va mai face cursa completa niciodata daca este montat pe masina .
Se fac minim 3 curse sus-jos , dupa ce sunt amorsate se pot monta si nu veti avea probleme . Sunt unii care si-au montat amortizoare noi si nu au vazut nici o diferenta si este normal . Am vazut cu ochii mei cand montau amortizoaree noi fara sa le mai amorseze " Sunt noi ce mai trebuiesc amorsate "-Greseala din partea lor de aceea se uzeaza mai repede si nu lucreaza la capacitate maxima . ![]() ![]() ![]() [/quote] Mii de multumiri, Danut!! Ce bine ca te gandesti la altii! Am 4 amortizoare Renault 12 noi noute, doua de spate si doua de fata, si saptamana viitoare joi sunt programat la garaj sa mi le schimbe, impreuna cu arcurille de spate! Multumesc mult de info, ce bine a venit!!! Ca uns. Attached thumbnail(s) Shocks_R12.jpg ( Size: 44.06k ) Number of downloads: 1071 |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#16388
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Asta este menirea mea , sa va ajut cu tot ce stiu , inclisiv partea nevazuta a meseriei .
![]() Multi dintre ei nu-si mai dau interesul " Da cu negru peste verde ca stapanul nu te vede " Ar trebui sa stai cu pistolul la capul lor . ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#16389
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
- (1-BH-5241,2-BH-606) 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
tataiedaciotul |
![]()
Post
#16390
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 20 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Foarte tare...
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala
- B-31-PGD Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
|
|
remusro |
![]()
Post
#16391
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Intrebare de nestiutor: la instalare de baterie pe masina ce borna trebuie conectata mai intai? Negativul sau pozitivul?
Merci. |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
Cristian_F |
![]()
Post
#16392
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 31 October 06 ![]() |
Cred ca e bine sa se monteze masa ultima, astfel nu se risca sa se faca contact cu cheia (nu cred ca sunt si alte implicatii).
Deci plusul primul, minusul al doilea. This post has been edited by Cristian_F: 4 Dec 2010, 11:45 |
--------------------
Dacia
1300
1971
- CJ-03-PES VW Golf IV, 2002
|
|
Janek |
![]()
Post
#16393
|
![]() Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 24 January 10 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1975
- SM 02 NHM Satu Mare
|
|
speedy82 |
![]()
Post
#16394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 13 July 05 ![]() |
Nu stiu cat de real si de stiintific este realizat acest test de franare. Dupa cate stiu se face cu acelasi conducator, cu aparate de masura etc., etc., etc. Dar una peste alta , franele de la daciile 1300 cele cu simplu circuit isi fac treaba mai mult decat onorabil, daca sunt bine puse la punct. A, si sa nu uiti care sunt legile fizicii
![]() This post has been edited by speedy82: 4 Dec 2010, 12:42 |
--------------------
Dacia
1300
- B 19 XXX „Aspiratorul meu magic, magnet pe patru roti, scoate orice fufa din cizme si chiloti”
|
|
peredur |
![]()
Post
#16395
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 21 April 10 ![]() |
In filmulet zice ca masina are 34 de ani adica din 1976 deci nu este frantuzoaica
![]() Eu sunt de parere ca si o dacie romaneasca ii poate tine piept unei dacii fratuzesti ![]() Aseara am fost cu a mea pe centura sibiului proaspat inaugurata si a prins 140 kmh cu cutie in 4 trepte \m/ imi pare rau ca nu am filmat dar mai urmeaza |
--------------------
Dacia
1300
Dacia 1300 1981 SB 04 SCU (4 SB 475 )
- Sb 04 SCU telefon : 0741381720
|
|
remusro |
![]()
Post
#16396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
QUOTE(peredur @ 4 Dec 2010, 13:34) In filmulet zice ca masina are 34 de ani adica din 1976 deci nu este frantuzoaica ![]() Eu sunt de parere ca si o dacie romaneasca ii poate tine piept unei dacii fratuzesti ![]() Aseara am fost cu a mea pe centura sibiului proaspat inaugurata si a prins 140 kmh cu cutie in 4 trepte \m/ imi pare rau ca nu am filmat dar mai urmeaza Parerea mea este ca una este Dacie romaneasca, alta este Dacie frantuzeasca "romanizata" si cu totul alta este Dacie frantuzeasca adevarata. Pentru ca masinile astea au deja aproape 40 de ani, supravietuind intr-o societate in care nu era acces la piese de schimb frantuzesti, ci la subansamble fabricate autohton, si intr-un regim politic care incuraja cu ardoare "mandria" folosirii pieselor autohtone. Deci o Dacie frantuzesca la care s-a umblat ceva poate sa fie frantuzesca doar in acte si pe sasiu, de-a lungul timpului ea "beneficiind" de aripi romanesti, set motor romanesc, carfil, amortizoare rom, rulmenti, poate chiar cutii de viteze, ce sa mai spunem de bucsaraie, planetare, etc, etc, chestii de uzura pe care le schimbi oricum, chiar si daca nu mergi cu ea... Era saracie mare, si puneai mana pe ce gaseai. Si mai este un aspect important. Pe vremea lui Ceausescu NICI NU CREDEAI ca va veni revolutie vreodata, ca sa zici ca tii ceva la cutie stiind ca intr-o buna zi pui mana pe piese adevarate, etc, mergeai inainte cum poti ca nu stiai mai bine, plus nici nu exista o cultura de a "prezerva" un obiect precum o masina, cat mai ales de a-l tine cat mai mult timp. E o diferenta fundamentala. Daciile care sunt frantuzesti doar in acte provoaca nostalgie, insa cele care au DETALII frantuzesti, acelea sunt adevarate si provoaca respect. Daca va uitati la Daciile lui Danut Crainiciuc, cand pui microscopul pe ele, atunci intelegi cu adevarat ce inseamna aceasta categorie cu adevarat selecta, cu piese 100% frantuzesti, cateodata aduse cu mare cheltuiala si sacrificii, si cu investitii de timp si emotionale enorme. ASTEA sunt Dacii adevarate, parerea mea. Un stop cromat fabricat la Elba e vrajeala fata de unul Siema original, chair daca arata identic. Am fost in Franta la Loheac in targ vara asta ca sa caut o pereche, si un tipul avea unul de Elba si unul Siema, Siema fiind dublu ca pret. M-am aruncat pe Siema, si aratau identic... Asta cam zice tot. Daca dai bani gramada pe un pres de portbagaj de exemplu, pentru ca stii sigur ca e original de R12, si il aduci din strainatate, ala este sacrificu. La fel cu relee, fulii, sute de alte piese. E o diferenta. Mare. Parerea mea. Scuze de lungimea naratiei... |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
peredur |
![]()
Post
#16397
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 21 April 10 ![]() |
@remusro
Daciile care sunt frantuzesti doar in acte provoaca nostalgie, insa cele care au DETALII frantuzesti, acelea sunt adevarate si provoaca respect. Daca va uitati la Daciile lui Danut Crainiciuc, cand pui microscopul pe ele, atunci intelegi cu adevarat ce inseamna aceasta categorie cu adevarat selecta, cu piese 100% frantuzesti, cateodata aduse cu mare cheltuiala si sacrificii, si cu investitii de timp si emotionale enorme. ASTEA sunt Dacii adevarate, parerea mea. Alea de care zici tu Nu sunt ''dacii adevarate'' sunt Renaut 12 asamblate in romania Dacile adevarata sunt cele romanesti cu toate piesele facute in romania ![]() |
--------------------
Dacia
1300
Dacia 1300 1981 SB 04 SCU (4 SB 475 )
- Sb 04 SCU telefon : 0741381720
|
|
remusro |
![]()
Post
#16398
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
QUOTE(peredur @ 4 Dec 2010, 15:03) @remusro Daciile care sunt frantuzesti doar in acte provoaca nostalgie, insa cele care au DETALII frantuzesti, acelea sunt adevarate si provoaca respect. Daca va uitati la Daciile lui Danut Crainiciuc, cand pui microscopul pe ele, atunci intelegi cu adevarat ce inseamna aceasta categorie cu adevarat selecta, cu piese 100% frantuzesti, cateodata aduse cu mare cheltuiala si sacrificii, si cu investitii de timp si emotionale enorme. ASTEA sunt Dacii adevarate, parerea mea. Alea de care zici tu Nu sunt ''dacii adevarate'' sunt Renaut 12 asamblate in romania Dacile adevarata sunt cele romanesti cu toate piesele facute in romania ![]() R12 fabricate in Romania erau Dacii toata ziua, pentru ca aveau emblema de Dacie pe ele. Acelea sunt Dacii frantuzesti. Dacii de fabricatie total autohtona nu mai sunt "frantuzoaice" cum le numim noi, chiar daca tu le consideri "adevarate". Eu unul le consider petarde. Parerea mea. |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
THE ELANTIS |
![]()
Post
#16399
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 7 May 09 From: Rio de Bacau ![]() |
pt remusro
Buna, eu am celalalt r12 cu volan pe dreapta si as dori sa ne cunoastem. din pacate nici eu nu pot da pm. da un semn cu o adresa de mail sau un tel, ceva... multumesc |
--------------------
Renault/ Dacia
R12 TR/ R16 TS/ 1300
1974/ 1970
- BC12RNO;16RNO;07UAP Since you are going to be thinking anyway, think big
|
|
peredur |
![]()
Post
#16400
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 21 April 10 ![]() |
Poti sa le consideri ce vrei .....
Pana la prin 1972 piesele veneau din franta doar de asamblau aici in romania nu se fabrica nimic pentru ele aici ..... deci erau renault 12 veritabil si fratuzoaica cum le numim noi . Danut a prezentat acum cateva pagini cum se asambleaza si se vand in rusia loganuri dar cu piese romanesti despre alea ce zici ca sunt romanesti sau rusesti ..... hai sa nu incurcam Masinile care au vazut lumina zilei pana la jumatatea lui 1972 in romania erau R 12 numa ca purtau sigla uap, iar dupa aia au inceput constructia la copia romaneasca cu toate problemele care le cunoastem ... Dar din punct de vedere tehninc daca sunt intretinute corespunzator performantele cunt cam identice This post has been edited by peredur: 4 Dec 2010, 15:47 |
--------------------
Dacia
1300
Dacia 1300 1981 SB 04 SCU (4 SB 475 )
- Sb 04 SCU telefon : 0741381720
|
|
BTL gordini |
![]()
Post
#16401
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 355 Joined: 11 November 10 ![]() |
Are cine o adresa de mail sau un nr.de tel a lui Merced?
|
--------------------
dacia
1300
1976
- AB 02 BTL
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#16402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Nu sunt un Tradator
![]() ![]() Nu mai aveam activitate la sfarsit de an si am considerant ca e mai bine sa nu-mi ies din mana . ![]() ![]() ![]() This post has been edited by danut 69-71: 4 Dec 2010, 22:12 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#16403
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
Frumos!sa il stapanesti sanatos Domnu' Danutz!:)
|
--------------------
DACIA
1310
'84
- AG 88 PVA
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#16404
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Multumesc Alexandru .
![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
peredur |
![]()
Post
#16405
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 21 April 10 ![]() |
Danut daca nu te superi ne zici si noua cat o costat o bijuterie italieneasca ?
|
--------------------
Dacia
1300
Dacia 1300 1981 SB 04 SCU (4 SB 475 )
- Sb 04 SCU telefon : 0741381720
|
|
Merced |
![]()
Post
#16406
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#16407
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(peredur @ 4 Dec 2010, 22:13) Paul , crezi ca are vreo relevanta pretul ? mai putin decat o Frantuzoaica veritabila ![]() Masinuta este din 1967 , inmatriculata pe data de 05.05 1967 , unic proprietar si eu salvatorul ei . ![]() N-am renuntat la Trabant . ![]() This post has been edited by danut 69-71: 4 Dec 2010, 22:26 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#16408
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Si certificatul .
![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Floryn_Cis |
![]()
Post
#16409
|
![]() Daciar Razboinic Group: Members Posts: 342 Joined: 21 June 08 From: cisnadie ![]() |
cine poate sa imi spuna daca consola este de 1301 ....asa ceva doar pe 1301 am vazut , eu am loat-o de la remat de pe o dacie 1300 "Tuning" si am puso pe trompeta mea dar numi prea place
![]() 4 Dec 2010, 22:54: misto fiatul Danut .... taicamio o avut fiat 1300 apoi dacia 1310;)) This post has been edited by Floryn_Cis: 4 Dec 2010, 22:54 Attached thumbnail(s) IMG_1586.jpg ( Size: 890.63k ) Number of downloads: 451 IMG_1594.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 406 |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300 Berlina
1972 berlina
- Sb03cjs Dacia 1300 1,4L 5 trepte , 1972
Ford Escort Ghia 1,6 16v C.L.X. combi, 1999 |
|
om_bland |
![]()
Post
#16410
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Danut , poti sa postezi ceva poze cu motorul Fiat-ului ?
![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 06:49 |