DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
RawSteel |
![]()
Post
#25651
|
||
![]() RawSteel Group: Members Posts: 112 Joined: 21 May 04 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310TX
1987 DACIA 1310 1987 in curs de transformare.
|
|||
danut 69-71 |
![]()
Post
#25652
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Ov |
![]()
Post
#25653
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Are gpl ca merge zilnic. Oricum masina arata intr-un MARE fel.
Mai departe va rog sa discutam despre intalnire pe topicul dedicat ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
razvan_89 |
![]()
Post
#25654
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 636 Joined: 22 April 12 From: Focsani ![]() |
Are GPL, dar motorul nici macar nu se aude...merge impecabil!
![]() This post has been edited by razvan_89: 12 May 2013, 20:57 Attached thumbnail(s) DSCN3537.JPG ( Size: 3.85mb ) Number of downloads: 1460 |
--------------------
Dacia
1300
1971/1974
- VN 71/74 UAP skoda octavia
daewoo matiz 2003 |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#25655
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 12 May 2013, 18:30) Am spus ca e vreo problema? ![]() Ce-ti mai place si tie sa te bagi in seama...N-am vazut!!!! This post has been edited by deceneu32: 13 May 2013, 08:45 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#25656
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Domnu' Deceneu,
Nu care cumva incercati din nou sa ne indoctrinati cu nepriceperea dumneavoastra? ![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#25657
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
indoctrinarea presupune pricepere... cred...
![]() |
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#25658
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Asa credeam si eu ... odata...
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#25659
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 4 May 2013, 03:15) Imi pare rau dar nu am reusit astazi sa-ti fac o poza cu CV frantuzesti.Scuze! ![]() Uite caracteristicile: 352-02 -cuplu conic 9x34 -vitezometru 6x13 352-06 -cuplu conic 9x34 -vitezometru 6x13 Rapoarte: 1-13x47(3,61) 2-19x43(2,26) 3-25x37(1,48) 4-31x32(1,03) AR-13x40(3,08) Ai ramas dator cu acesta explicatie. ![]() QUOTE(deceneu32 @ 13 May 2013, 10:31) Am spus ca e vreo problema? ![]() Ce-ti mai place si tie sa te bagi in seama...N-am vazut!!!! Din punctul meu de vedere, o remarca suna in felul urmator: " E o masina rara, deosebita si pacat ca are GPL" Daca imi placea sa ma bag in seama, carcoteam la oricine. TU, ABEREZI si nu este indicat pentru cei ce nu detin anumite notiuni tehnice si care vor sa invete ceva din discutiile noastre. |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#25660
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 12 May 2013, 18:30) Din punctul meu de vedere si nu numai al meu, un raspuns civilizat de "coleg intru pasiune" ar fi trebuit sa fie cam asa: "Da are GPL, din pacate! Poate reusim sa-l convingem pe proprietar ca o masina atat de frumoasa merita efortul de a fi readusa la starea ei initiala." Domnilor, nu-i frumos sa va certati! Doar suntem colegi, cum spunea un coleg cand tot ne tragea in poze pe la Urlati... respectul trebuie sa fie reciproc... macar aici sa nu fie "unii mai egali decat altii"! Nimeni nu detine adevarul absolut... eu, de exemplu nu detin anumite notiuni tehnice cum ar fi "elemente uzinale"... si chiar as vrea sa inteleg sensul expresiei in contextul discutat pe acest forum, dar se vede treaba ca se continua discutia intr-o limba straina multora. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Ov |
![]()
Post
#25661
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Omul merge cu masina zilnic. Din 90 si pana acum. Nu are cum sa mearga pe benzina ca banuiesc ca n-are sonda in spatele casei si rafinarie in beci. Tot respectul pentru o masina impecabila folosita in mod curent. E mai rar cazul asta decat o masina impecabila tinuta de duminica si de show (asa cum fac de exemplu eu
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#25662
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Ov |
![]()
Post
#25663
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ma luminati si pe mine unde a scris prostii deceneu? Recunosc ca nu-s prea priceput la cutii, grupuri si altele (nici la carburatoare solex ca sa citez un clasic
![]() Repet, va rog sa ma luminati sa nu fac vreo prostie din necunostinta. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#25664
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 13 May 2013, 19:24) Din punctul meu de vedere, o remarca suna in felul urmator: " E o masina rara, deosebita si pacat ca are GPL" Adica imi sugerezi,imi impui ce sa postez?? |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#25665
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ov @ 14 May 2013, 10:45) ... n-as vrea sa sterg nimic si tare mi-e teama ca voi incepe sa consider posturile impotriva lui ca atacuri la persoana. Mai taie din ele, da-le dreacu! QUOTE Repet, va rog sa ma luminati sa nu fac vreo prostie din necunostinta. Pai asta tot incerc sa zic si eu... Dom'le sa se faca lumina odata! Sa nu mai orbecaim in bezna ignorantei tehnice... |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#25666
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(Ov @ 14 May 2013, 10:45) Ma luminati si pe mine unde a scris prostii deceneu? Recunosc ca nu-s prea priceput la cutii, grupuri si altele (nici la carburatoare solex ca sa citez un clasic ![]() Repet, va rog sa ma luminati sa nu fac vreo prostie din necunostinta. Hai ca incerc eu sa va indoctrinez cu putina nepricepere oficiala Renault. Imagini din Manualul de Reparatie Renault 12(M.R. 150),editia a 2-a,1974:modele de cutii de viteze montate pe Renault 12 si Dacia 1300(o parte) in intervalul de timp 1969-1974.Pentru modele de CV romanesti,altadata!!! ![]() Date oficiale,nu aberatii! ![]() 14 May 2013, 11:04: QUOTE(danut 69-71 @ 13 May 2013, 19:24) TU, ABEREZI si nu este indicat pentru cei ce nu detin anumite notiuni tehnice si care vor sa invete ceva din discutiile noastre. Imaginile nu sunt valabile pentru cei indicati de Danut!! This post has been edited by deceneu32: 14 May 2013, 11:04 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#25667
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Domn' profesor,
Nu ne mai aratati domne atata hartogarie ca facem scurta la ochelari. Si mai este si-n limba lui Voltaire... ai dreacu' francejii astia, or fi stiind ca mai bine de 80% din terminologia tehnica auto romaneasca este imprumutata de la ei? Dumneavoastra nu stiti ca la romani doar se vorbeste din carti?... in tehnica numai "praftica" conteaza, pentru ca se bazeaza pe principii de tipul "merge si-asa"... sau "noi muncim, nu gandim"! Credeti ca au respectat romanasii nostri isteti si inovatori de la Colibasi, ceva din "bouquin"-urile alea? Fara suparare, am prefera sa fim luminati de catre adevaratii cunoscatori in domeniu! This post has been edited by tunderbird: 14 May 2013, 13:03 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#25668
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 14 May 2013, 11:10) Se lasa asteptati,ne tin in suspans!! ![]() <span class='edit'>14 May 2013, 13:44:</span> O Dacie,presupun din 1977 dupa placile de inmatriculare,surprinsa de mine in parcarea magazinului REAL.Arata destul de bine,e ingrijita si cu elemente exterioare originale.Pare ca ar apartine unui pasionat.A cui o fi?Stiti ceva? This post has been edited by deceneu32: 14 May 2013, 13:55 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
B25KXI |
![]()
Post
#25669
|
Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 8 September 10 ![]() |
In primul rand felicitari tuturor participantilor din acest an de la Brasov, am avut ce vedea si invata de la cei ce si-au prezentat bijuteriile si nu in ultimul rand organizatorilor care au fost niste oameni de nota 20.
Am stat de vorba cu Jak-Ati, posesorul Renault 12 tl pe GPL, masina atat de comentata din pricina mijlocului alternativ de combustibil folosit, cei prezenti care au auzit, defapt " nu au auzit" mersul motorului sstiu despre ce vorbesc. Am auzit destule motoare 810-02 mergand la intrunire, dar motorasul asta m-a pus in cap si nu cred ca sunt singurul de aceeasi parere, deci pur si simplu nu se aude, merge atat de rotund si de silentios, incat ai impresia ca masinuta aia este electrica. Din spusele prorpietarului pe care il felicit pentru detinerea acestui exemplar deosebit, motorul merge mult mai rotund pe GPL decat pe benzina. Omul circula zilnic cu masina, iar in momentul cand i-a montat GPL nu se gandea, cum multi dintre noi nu ne gandeam in trecut ca va veni timpul sa le pastram intr-o stare cat mai originala si eventual intr-o zi sa le putem inscrie ca masina de epoca. Poate vede totusi un moderator mesajul meu si poate ma ajuta sa-mi pot recupera vechi-ul meu ID Alex23 Multumesc. This post has been edited by B25KXI: 14 May 2013, 17:09 |
--------------------
DACIA 1300
DACIA 1300
1972
- B 25 KXI
|
|
Ov |
![]()
Post
#25670
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
moderatorii vad mesajul dar din pacate nu te pot ajuta decat adminii care lipsesc cu desavarsire de la o vreme
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#25671
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(B25KXI @ 14 May 2013, 17:01) Am stat de vorba cu Jak-Ati, posesorul Renault 12 tl pe GPL, masina atat de comentata din pricina mijlocului alternativ de combustibil folosit Eu nu am comentat NIMIC.Doar i-am remarcat prezenta.Atat! Altii au venit cu galceava..... ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
tavi_dacia1100 |
![]()
Post
#25672
|
Membru autentic Group: Members Posts: 516 Joined: 22 April 11 From: Cluj-Napoca/Fagaras ![]() |
Eu nu prea obisnuiesc sa ma bag in seama pe forumul asta (nu cred ca sunt necesare explicatiile); doar citesc ce scriu altii si rad "in surdina" cand e cazul (cam des), sau imi aleg informatiile valide si utile (cam rar), sau apreciez cate ceva, gen o restaurare adevarata sau o masina originala si bine ingrijita (si mai rar).
Acum chiar nu inteleg de ce se face atata valva in legatura cu R12-le pe GPL, pt. ca in defintiv e masina omului si face ce vrea cu ea si chiar nu e obligat sa dea explicatii pe banii lui (adica nu trebuie sa se justifice nimanui ce, cum si de ce face cu lucrurile lui "proprii si personale"). Sper sa nu gresesc, dar din cate am vazut pe forum, mai are si Dacia aia visinie. Din poze, R12-le mi se pare bijuterie pe langa Dacie, care (saraca) e cam obosita, sau cel putin reparata ieftin. Nu inteleg de ce nu circula cu ea, dar cum spuneam, asta nu ma/ne mai priveste... Si revenind la treaba cu GPL-ul, ultima Dacie pe care am luat-o (in iarna, cea visinie din '70) are GPL din 2002 si are in total ~ 280.000 de km, din care ~ 200.000 de km sunt facuti pe GPL. E adevarat ca masina are ceva modificari si e destul de obosita, dar totusi inca exista si isi face bine treaba si nu a fost tratata in mod special (adica a carat destul la viata ei si a fost si masina de viteza si curse lungi - ca idee, lunar cate un drum CJ-BZ cu remorca dupa ea, la drum intins viteza de 120-140 km/h). Deci, daca o masina e intretinuta bine (poate cuvantul asta la romani are o plaja larga de parmatrii, ca sa zic asa), combustibilul folosit e cea mai mica problema (chiar neglijabila la Dacii, cel putin). In plus de asta, daca masina in rest e originala, instalatia in max. 2 ore se da jos si gaurile ramase se fac sa dispara relativ usor. This post has been edited by tavi_dacia1100: 14 May 2013, 20:36 |
--------------------
Dacia
1100 / 1300
1968, 1969, 1970
- CJ .. ...
|
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#25673
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
care ma ajuta si pe mine cu un raspuns , asta este oare o planetara glantzer tip cardan ????
![]() ![]() [attachmentid=1627887254] [attachmentid=1627887255] |
--------------------
dacia
1300
1970
- HD 70 UAP/1-HD 4533 dacia #1 in romania :D
|
|
tpv |
![]()
Post
#25674
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
QUOTE(tavi_dacia1100 @ 14 May 2013, 21:31) Eu nu prea obisnuiesc sa ma bag in seama pe forumul asta (nu cred ca sunt necesare explicatiile); doar citesc ce scriu altii si rad "in surdina" cand e cazul (cam des), sau imi aleg informatiile valide si utile (cam rar), sau apreciez cate ceva, gen o restaurare adevarata sau o masina originala si bine ingrijita (si mai rar). Acum chiar nu inteleg de ce se face atata valva in legatura cu R12-le pe GPL, pt. ca in defintiv e masina omului si face ce vrea cu ea si chiar nu e obligat sa dea explicatii pe banii lui (adica nu trebuie sa se justifice nimanui ce, cum si de ce face cu lucrurile lui "proprii si personale"). Sper sa nu gresesc, dar din cate am vazut pe forum, mai are si Dacia aia visinie. Din poze, R12-le mi se pare bijuterie pe langa Dacie, care (saraca) e cam obosita, sau cel putin reparata ieftin. Nu inteleg de ce nu circula cu ea, dar cum spuneam, asta nu ma/ne mai priveste... Si revenind la treaba cu GPL-ul, ultima Dacie pe care am luat-o (in iarna, cea visinie din '70) are GPL din 2002 si are in total ~ 280.000 de km, din care ~ 200.000 de km sunt facuti pe GPL. E adevarat ca masina are ceva modificari si e destul de obosita, dar totusi inca exista si isi face bine treaba si nu a fost tratata in mod special (adica a carat destul la viata ei si a fost si masina de viteza si curse lungi - ca idee, lunar cate un drum CJ-BZ cu remorca dupa ea, la drum intins viteza de 120-140 km/h). Deci, daca o masina e intretinuta bine (poate cuvantul asta la romani are o plaja larga de parmatrii, ca sa zic asa), combustibilul folosit e cea mai mica problema (chiar neglijabila la Dacii, cel putin). In plus de asta, daca masina in rest e originala, instalatia in max. 2 ore se da jos si gaurile ramase se fac sa dispara relativ usor. 120-140km/h cu remorca si pe gaz ? nu-i cam mult? |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
maho |
![]()
Post
#25675
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
70 masina + 70 remorca = 140
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
deceneu32 |
![]()
Post
#25676
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(tavi_dacia1100 @ 2 May 2013, 22:26) Am o intrebare adresata cunoscatorilor: care e treba cu cutiile de viteze frantuzesti? Cu alte cuvinte, sunt nedumerit in legatura cu "TYPE"-urile. Adica, in poza de mai jos se poate observa cutia de pe masina mea din '70, Type 352 - 02, pe care am pus pt. comparatie placuta de pe o cutie de '71, Type 352 - 06. Deci, care, cum e si ce difera? Cutia de viteza tip 352-06 difera de precedenta 352-02 prin faptul ca are un joc redus intre pinioane.Sau,cel putin,asa ''abereaza'' manualul frantuzesc:''Jeu reduit entre pignons''. 001icar.jpgfotografie0830.jpg Ar fi bine sa lasi manualul deoparte si sa tii cont si de ceea ce spune Danut,daca te simti vizat: QUOTE(danut 69-71 @ 13 May 2013, 19:24) TU, ABEREZI si nu este indicat pentru cei ce nu detin anumite notiuni tehnice si care vor sa invete ceva din discutiile noastre. This post has been edited by deceneu32: 14 May 2013, 22:52 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
1055 |
![]()
Post
#25677
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#25678
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(deceneu32 @ 4 May 2013, 03:15) Imi pare rau dar nu am reusit astazi sa-ti fac o poza cu CV frantuzesti.Scuze! ![]() Uite caracteristicile: 352-02 -cuplu conic 9x34 -vitezometru 6x13 352-06 -cuplu conic 9x34 -vitezometru 6x13 Vad ca prosperi in prostie si consideri ca am intarziat sa-ti raspund. Daca taceai, filozof ramaneai. ![]() QUOTE(Ov @ 14 May 2013, 12:45) Ma luminati si pe mine unde a scris prostii deceneu? Recunosc ca nu-s prea priceput la cutii, grupuri si altele (nici la carburatoare solex ca sa citez un clasic ![]() Repet, va rog sa ma luminati sa nu fac vreo prostie din necunostinta. Daca intrebi un mecanic (nu cizmar), ce am subliniat eu cu rosu, are sa rada si cu cu..ru de tine, ABERATIE, nici nu stie ce sunt alea, nu poate explica tehnic ce si cum functioneaza pentru ca nu exista asa ceva. L-am vazut pe dom` profesor, DEBITAND si pe alte forumuri, diferite "avioane" de care habar n-are, e penibil, sincer. Imi aduc perfect aminte, cand dadea tot felul de sugestii si explicatii lui " cornete" vis-a-vis de Solex, l-a rugat sa-i regleze si lui carburatorul... deja deceneu a luat o pauza de 2 saptamani, a fost incuiat in secunda doi, ce discutam? Cand s-a mai luat si de GPL-ul omului... This post has been edited by danut 69-71: 15 May 2013, 07:42 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#25679
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.467 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Amu', cu vagile mele cunostiinte de franceza, tare mi-e ca termenul in franceza e "couple conique", caz in care te iei de un pic de neatentie la traducere.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#25680
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 02:31 |