DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 862 863 864 865 866 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

tunderbird
post 14 Jun 2013, 16:48
Post #25891


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 13 Jun 2013, 15:54)
Noi ducem lipsa de traditie, de cultura, de conservare nici nu mai pomenesc, mai suntem saraci dar si zgarciti.


http://video.monitorulsv.ro/play/D22DE8637C6D79422A88
Pai de aici, eu inteleg contrariul... numa' ca singura problema ar fi doar lipsa sponsorilor care ar putea fi generos "ajutati" prin lipirea de stickere pe masina pe tot parcursul nobilei si altruistei actiuni de combatere energica a imaginii eronate din Europa, despre natiunea romana.




QUOTE(maho @ 14 Jun 2013, 08:32)
... zincarea termica e cea mai slaba (putin eficienta), cea electrolitica e net superioara, pt. ca apuca sa difuzeze intre ei atomii de la "donor" si cei de la "receptor"...


Oare difuzia termica este cel mai important factor in balanta rezistentei la coroziune in timp? Eu ma cam indoiesc... pregatirea prealabila a suprafetelor si grosimea stratului de protectie sunt mult mai importante. Datorita stratului grosier rezultat prin zincarea termica, aceasta nu se preteaza la piese mici, cum ar fi suruburile de pe un automobil.


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 14 Jun 2013, 18:28
Post #25892


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Se pare ca au dat strugurii la vie icon_mrgreen.gif
Eu am vorbit in general, cazul pieselor solicitate si mecanic, nu doar la timp si vreme; daca stratul ala n-are si o rezistenta la uzura mai buna, adio rezistenta la coroziune. Iar in cazul asta, zincarea electrolitica e mai eficienta. E ca la inghetata (glazurata cu ciocolata, sau "de ciocolata")...dar sunt sigur ca stii.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 14 Jun 2013, 18:57
Post #25893


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE
Se pare ca au dat strugurii la vie icon_mrgreen.gif


Rezistenta la uzare mecanica de la stratul de Zn? radmasa.gif
Oricare dintre cele doua procedee de zincare ar fi folosit, in mod cert scopul nu este marirea rezistentei la uzare in cazul solicitarilor mecanice. Daca nu stiai asta, probabil ca ai procedat corect cand ai ales sa te lasi de inginerie. cool.gif

http://www.rasfoiesc.com/inginerie/tehnica...-UZURI-CE55.php

This post has been edited by tunderbird: 14 Jun 2013, 19:56


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 14 Jun 2013, 21:11
Post #25894


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Ti-am facut doar o comparatie intre cele 2 procedee de zincare; daca tu doar atat ai inteles...atunci continua sa faci "inginerie" citind pe internet (eu m-am lasat dupa epuizarea provocarilor, si m-am apucat de altceva, mai complex* - dar asta nu e subiectul discutiei, si, probabil, te depaseste).
Orice strat superficial are o oarecare rezistenta la uzura, banuiesc ca n-ai citit (sau n-ai inteles ?) cand am scris de cromare. Poate-mi arati si mie unde am scris ca zincarea se face pt. a mari rezistenta la uzura.

*in nici un caz de a-i musca pe altii de buci, pe forumuri.

L.E.: citat din "manualul" tau:
QUOTE
Ruginirea, care este o coroziune electrochimica a fierului ce se datoreaza actiunii combinate a oxigenului si apei si poate sa apara in aer la temperatura normala.

Coroziunea in mediu librifiant, de natura electrochimica...

etc. radmasa.gif

P.S. Ce ziceai, ,ca
QUOTE
Datorita stratului grosier rezultat prin zincarea termica, aceasta nu se preteaza la piese mici, cum ar fi suruburile de pe un automobil.

Astia sunt de alta parere:
QUOTE
Șuruburile, piulițele, prezoanele și șaibele cu diametrul mai mare de 8 mm se pot zinca termic. Datorită utilizării de echipamente specializate se pot zinca, de asemenea, o varietate mare de piese filetate.... Inițial, coeficientul de frecare între suprafețele de contact zincate termic este scăzut – în medie el este de cca. 0,19. Totuși, odată cu începerea alunecării între aceste suprafețe, frecarea se intensifică rapid și apare fenomenul de gripare, datorită sudării la rece dintre neregularitățile suprafețelor acoperite. Dacă se acceptă o alunecare pe distanțe mici, nu este necesară tratarea suplimentară a suprafețelor, în schimb, dacă trebuie evitată complet alunecarea, coeficientul de frecare trebuie mărit prin creșterea rugozității suprafeței stratului zincat termic. Folosirea unei perii de sârmă poate mări coeficientul de alunecare la 0,35. Obținerea unui coeficient de frecare de 0,5 sau mai mare, se poate realiza prin diferite procedee de sablare sau prin alte metode de modificare a rugozității. În Statele Unite, zincarea termică este una dintre puținele acoperiri acceptate în cazul suprafețelor de contact la asamblările realizate prin forțe de frecare. Această soluție a fost aprobată de Consiliul de Cercetare pentru Asamblări Structurale cu Nituri și Șuruburi (Research Council for Riveted and Bolted Structual Joints of the Engineering Foundation).

Daca mai ai si alte neclaritati...

This post has been edited by maho: 14 Jun 2013, 21:47


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 14 Jun 2013, 22:00
Post #25895


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(maho @ 14 Jun 2013, 21:11)
Ti-am facut doar o comparatie intre cele 2 procedee de zincare; daca tu doar atat ai inteles...atunci continua sa faci "inginerie" citind pe internet (eu m-am lasat dupa epuizarea provocarilor, si m-am apucat de altceva, mai complex* - dar asta nu e subiectul discutiei, si, probabil, te depaseste).


Dom' inginer,
Numa' ieri am montat pe unul dintre echipamentele industriale fabricate de noi, piese zincate termic si electrolitic, deopotriva. Si pentru informarea dumneavoastra, ma ocup de partea pur tehnica la unul dintre putinii producatori industriali cu capital integral romanesc, care isi vinde peste 60% din productie in afara granitelor tarii. Avem colaborari cu furnizori numai din UE si avem clienti din Marea Britanie, Belgia, Franta, Germania, Rusia, Basarabia, Polonia, Bulgaria, Serbia, Turcia, Africa de Sud, Maroc, Algeria, Lumea araba din Golf.
Asa ca sugestia mea este s-o lasam mai moale cu afirmatiile gratuite vis-a-vis de "ingineria facuta citind pe internet" si/sau despre ceea ce este in momentul de fata mai reprezentativ pentru Romania, in fata strainatatii.

Daca sunteti interesati sa aflati mai multe informatii cu privire la imaginea noastra in afara, parerea strainilor din diverse colturi ale lumii in ceea ce ne priveste si cum un producator industrial roman, ca sa poata in continuare sa ofere de lucru angajatilor sai, este nevoit sa caute afara noi piete de desfacere deoarece cea romaneasca este de c..t, va stau la dispozitie pe alt topic fara a avea pretentia ca as putea detine adevarul absolut.


QUOTE
Orice strat superficial are o oarecare rezistenta la uzura, banuiesc ca n-ai citit (sau n-ai inteles ?) cand am scris de cromare. Poate-mi arati si mie unde am scris ca zincarea se face pt. a mari rezistenta la uzura.

De aici ce se intelege?
QUOTE(maho @ 14 Jun 2013, 18:28)
Eu am vorbit in general, cazul pieselor solicitate si mecanic, nu doar la timp si vreme; daca stratul ala n-are si o rezistenta la uzura mai buna, adio rezistenta la coroziune. Iar in cazul asta, zincarea electrolitica e mai eficienta...

Presupun ca te-oi fi gandit la rezistenta la exfoliere... ceea ce este cu totul altceva.
Iar in ceea ce priveste cromarea, exista mai multe procedee tehnologice, in functie de destinatia pieselor protejate. De exemplu, cromarea dura se foloseste in mod special pentru cresterea rezistentei la uzare prin abraziune in conditii extrem de dure dpdv termic, avand si oarece proprietati refractare. Segmentul de foc (presupun ca stii ce este acela) la un motor termic este tratat in general in acest mod.
http://www.collini.eu/ro/dienstleistungen-...dukte/hartchrom


QUOTE
*in nici un caz de a-i musca pe altii de buci, pe forumuri.

Afirmatia asta confirma inca o data experientele de ani de zile avute cu "colegii" din Steagu Rosu, Marub, Tractorul, sa. Brasovul este fruntea inginerimii si muncitorimii revolutionare romanesti. Ceilalti (si mai ales, bucurestenii) sunt niste "refuzati la export". Horatiu este pentru mine exceptia care confirma regula, din pacate.
Oricum, ma simt mult mai confortabil cu muscatul de buci, decat cu pupatul intre buci, afisat intr-o maniera evidenta de catre prea multe alte persoane de pe aici. Este si acesta un rau necesar ... cineva trebuie s-o faca si pe asta!


QUOTE
L.E.: citat din "manualul" tau:
etc. radmasa.gif

Acela nu este manualul meu, este un link catre un referat scris in mod similar cu modul tau de exprimare.



QUOTE
Astia sunt de alta parere:
QUOTE
Șuruburile, piulițele, prezoanele și șaibele cu diametrul mai mare de 8 mm se pot zinca termic. Datorită utilizării de echipamente specializate se pot zinca, de asemenea, o varietate mare de piese filetate.... Inițial, coeficientul de frecare între suprafețele de contact zincate termic este scăzut – în medie el este de cca. 0,19. Totuși, odată cu începerea alunecării între aceste suprafețe, frecarea se intensifică rapid și apare fenomenul de gripare, datorită sudării la rece dintre neregularitățile suprafețelor acoperite. Dacă se acceptă o alunecare pe distanțe mici, nu este necesară tratarea suplimentară a suprafețelor, în schimb, dacă trebuie evitată complet alunecarea, coeficientul de frecare trebuie mărit prin creșterea rugozității suprafeței stratului zincat termic. Folosirea unei perii de sârmă poate mări coeficientul de alunecare la 0,35. Obținerea unui coeficient de frecare de 0,5 sau mai mare, se poate realiza prin diferite procedee de sablare sau prin alte metode de modificare a rugozității. În Statele Unite, zincarea termică este una dintre puținele acoperiri acceptate în cazul suprafețelor de contact la asamblările realizate prin forțe de frecare. Această soluție a fost aprobată de Consiliul de Cercetare pentru Asamblări Structurale cu Nituri și Șuruburi (Research Council for Riveted and Bolted Structual Joints of the Engineering Foundation).

Daca mai ai si alte neclaritati...


Pai ceea ce scria acolo nu face decat sa confirme cu lux de amanunte, afirmatia mea.
Ai impresia ca inainte de a lua decizia de a cheltui bani pentru protejarea prin zincare, nu am avut suficiente discutii tehnice cu reprezentantii firmelor care furnizeaza aceste servicii? Destul de bun link-ul. Eu iti multumesc pentru efortul depus in vederea documentarii deoarece in felul acesta vor avea si altii suficient de invatat din aceasta discutie.


LE

Scuze pentru nestavilirea lipsei spontane de modestie!

This post has been edited by tunderbird: 15 Jun 2013, 00:07


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 14 Jun 2013, 22:11
Post #25896


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.468
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




dragi tovarasi, sunt ferm convins ca puteti sa purtati o discutie in contradictoriu si fara sa va "intepati".


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 14 Jun 2013, 23:54
Post #25897


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(remusro @ 13 Jun 2013, 13:28)
Cum pot sa arate, fratele meu alb. 173.gif
*


Asa aratau si-n 1969. wacko.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AUTOMOBILIA
post 15 Jun 2013, 00:33
Post #25898


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 17 March 05
From: Bucuresti




Nu prea le-a decapat bine, cred ca asta e cauza pentru care n-a prins uniform. Piulitele alea cu frana sunt compromise.

This post has been edited by AUTOMOBILIA: 15 Jun 2013, 00:33


--------------------
AERO 30 Roadster 1937
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 15 Jun 2013, 00:39
Post #25899


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(AUTOMOBILIA @ 15 Jun 2013, 02:33)
Piulitele alea cu frana sunt compromise.
*


Piulitele cu auto blocare sunt din alt film, daca tot le-am zincat, am bagat mai multe.


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 15 Jun 2013, 08:49
Post #25900


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(tunderbird @ 14 Jun 2013, 23:00)
Numa' ieri am montat pe unul dintre echipamentele industriale fabricate de noi, piese zincate termic si electrolitic, deopotriva...
Felicitari.
Asa ca sugestia mea este s-o lasam mai moale ...
De acord.
Daca sunteti interesati sa aflati mai multe informatii cu privire la imaginea noastra in afara, parerea strainilor din diverse colturi ale lumii ...
Eu nu sunt.
De aici ce se intelege?
Se pare ca s-a inteles gresit.
.. in ceea ce priveste cromarea,  exista mai multe procedee tehnologice, in functie de destinatia pieselor protejate. De exemplu, cromarea dura se foloseste in mod special pentru cresterea rezistentei la uzare prin abraziune in conditii extrem de dure dpdv termic, avand si oarece proprietati refractare...
Multumesc pt. informatii, poate folosesc altora.
Afirmatia asta confirma inca o data experientele de ani de zile avute cu "colegii" din Steagu Rosu, Marub, Tractorul, sa. Brasovul este fruntea inginerimii si muncitorimii revolutionare romanesti. Ceilalti (si mai ales, bucurestenii) sunt niste "refuzati la export". Horatiu este pentru mine exceptia care confirma regula, din pacate.
Meciurile Brasov vs. "bucurestenii refuzati la export" nu ma intereseaza, daca asta-i parerea ta, n-ai decat.
Oricum, ma simt mult mai confortabil cu muscatul de buci, decat cu pupatul intre buci, afisat intr-o maniera evidenta de catre prea multe alte persoane de pe aici. Este si acesta un rau necesar ... cineva trebuie s-o faca si pe asta!
Repet, n-ai decat; fiecare cu placerea lui, eu nu "practic" nici una, nici alta.
Acela nu este manualul meu, este un link catre un referat scris in mod similar cu modul tau de exprimare.
De vreme ce linkul a fost pus de tine, inteleg ca modul meu de exprimare a fost in asentimentul tau ? blink.gif
Pai ceea ce scria acolo nu face decat sa confirme cu lux de amanunte, afirmatia mea.
Nu prea; tu (sau dumneata, cum preferi) ai spus: "Datorita stratului grosier rezultat prin zincarea termica, aceasta nu se preteaza la piese mici, cum ar fi suruburile de pe un automobil." Ei :"Șuruburile, piulițele, prezoanele și șaibele cu diametrul mai mare de 8 mm se pot zinca termic. Datorită utilizării de echipamente specializate se pot zinca, de asemenea, o varietate mare de piese filetate."
Scuze pentru nestavilirea lipsei spontane de modestie!
Daca chiar a fost spontana, atunci sa fim scuzati, amandoi.
*


@bucatzel: Ne straduim, dar trebuie sa mai lucram la unele detalii ale meciului dintre "fruntea inginerimii si muncitorimii revolutionare din Brasov" si "bucurestenii refuzati la export" tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tractozaur
post 15 Jun 2013, 15:01
Post #25901


Membru Supleant Autentic


Group: Members
Posts: 360
Joined: 21 March 11
From: Bucuresti




Tunderbird..., ti-a zis-o...,IA-L! radmasa.gif



This post has been edited by Tractozaur: 15 Jun 2013, 15:06


--------------------
BABETTE - Dacia 1300 - 1972 - Babetzica Militzica
GAZROM - Aro M461 C - 1974 / TRACTOZAUR - Nissan Patrol - 1995 / VRABIUTA - VW Golf - 2011 / TROMPETICA - Dacia Double Cab 4x4 - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 15 Jun 2013, 15:42
Post #25902


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




coffee_spitsk.gif
QUOTE
C'est vraiment le genre de truc ou tu fini mort de rire

Misto, mie mi-a placut, chiar daca "peizani" nu suntem niciunul. up.gif
Tocmai ce-am venit d-afara, mi-am curatit la perie de sarma o bara cromata, plina de pistrui de rugina pe interior - impecabila pe ext. (vreau sa-mi schimb bara de pe masina). Acum arata mult mai bine, dar inca nu m-am hotarat daca s-o dau doar cu grund (pe int.), sau sa ma complic cu solutii care "convertesc" rugina nedumerire.gif
Deh, dacia = ocupatii de w/e.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 15 Jun 2013, 17:39
Post #25903


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Tractozaur @ 15 Jun 2013, 15:01)
..., ti-a zis-o...


Nimic nou sub soare, ceva de tipul "ba p-a ma-tii".
Stilul clasic de a o lua la modul personal la inceput, dupa care abordarea unei detasari disimulate cu usor iz de aroganta, aducatoare a echilibrului interior de a avea ultimul cuvant.
In rest, mergem mai departe... acum cred ca avem si suficiente informatii despre acoperirile galvanice... discutiile in contradictoriu trebuie sa existe, altfel acest topic s-ar transforma intr-un topic plin cu osanale.

This post has been edited by tunderbird: 15 Jun 2013, 18:27


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius1978
post 15 Jun 2013, 18:11
Post #25904


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.036
Joined: 27 December 10
From: I.L.Caragiale- Dambovita




Pai asa trebuie, sa scoateti tot ce aveti mai bun din voi! chiar daca aveti pareri diferite, ca de impartit nu avem nimic de impartit.

This post has been edited by marius1978: 15 Jun 2013, 18:13


--------------------
Dacia 1300 1970 - DB-70-UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tractozaur
post 15 Jun 2013, 19:05
Post #25905


Membru Supleant Autentic


Group: Members
Posts: 360
Joined: 21 March 11
From: Bucuresti




Am vrut sa mai destind atmosfera... biggrin.gif Se pare ca nu-i chip... nu crede.gif silly1.gif


--------------------
BABETTE - Dacia 1300 - 1972 - Babetzica Militzica
GAZROM - Aro M461 C - 1974 / TRACTOZAUR - Nissan Patrol - 1995 / VRABIUTA - VW Golf - 2011 / TROMPETICA - Dacia Double Cab 4x4 - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 15 Jun 2013, 19:06
Post #25906


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Tractozaur @ 15 Jun 2013, 19:05)
....  Se pare ca nu-i chip...  nu crede.gif  silly1.gif


Asa crezi? radmasa.gif


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius1978
post 15 Jun 2013, 20:07
Post #25907


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.036
Joined: 27 December 10
From: I.L.Caragiale- Dambovita




Am reusit sa schimb si eu bara fata si sa pun numarul sub bara.

This post has been edited by marius1978: 15 Jun 2013, 20:09

Attached thumbnail(s)
DSCN7450.JPG ( Size: 1.83mb ) Number of downloads: 1025


--------------------
Dacia 1300 1970 - DB-70-UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 15 Jun 2013, 20:16
Post #25908


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Imi pare putin cam mare latimea totala (numar + rama suport).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 15 Jun 2013, 20:20
Post #25909


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Am vazut ca acum, se poarta numarul fata sub bara.
Cu orificiul pentru manivela cum ramane? Din amintirile mele, in vremurile bune ale Daciei 1300, numarul se monta fie centrat pe bara fie la muchia inferioara, astfel incat sa existe si acces pentru manivela.

Intreb si eu, nu dau cu parul. biggrin.gif



--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius1978
post 15 Jun 2013, 20:26
Post #25910


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.036
Joined: 27 December 10
From: I.L.Caragiale- Dambovita




Asta cam asa e, nici eu nu prea eram de acord cu numarul sub bara tot din acest motiv, dar parca da mai bine asa desi era mai eficient sa am acces cu manivela. Poate il pun cu balama! smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1970 - DB-70-UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Janek
post 15 Jun 2013, 21:55
Post #25911


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 24 January 10




Sincer mie-mi nu i-mi place nr montat sub bara stiu ca multi asa o poarta dar parerea mea ca arata naspa asa.
Pun si eu 2 poze cu dedicatie ptr. Remusro ! Am ascultat parerea lui si parca a avut dreptate!!

Attached thumbnail(s)
2012_08_05_17.49.32.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 1119
2012_08_05_17.49.47.jpg ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 1119


--------------------
Dacia 1300 1975 - SM 02 NHM
Satu Mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 15 Jun 2013, 22:35
Post #25912


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Da, si mie mi se pare mai frumos fara rame.

Sunt lipite cu banda adeziva?


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 15 Jun 2013, 22:44
Post #25913


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




Ca idee generala: putinele magazine care mai au piese pt Dacia 1300 incep sa se desfinteze/lichideze stocul asa ca merita sa va faceti o rezerva de piese caci intr-un timp nu prea indepartat nu se va mai gasi nimica!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Janek
post 16 Jun 2013, 08:43
Post #25914


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 24 January 10




E lipita cu silicon negru pentru garnituri .


--------------------
Dacia 1300 1975 - SM 02 NHM
Satu Mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remusro
post 16 Jun 2013, 11:20
Post #25915


Membru autentic


Group: Members
Posts: 856
Joined: 24 November 10
From: Tara umeda




Bravo Janek, arata de milioane. Mai ales la spate!!! wub.gif

Frumoasa masina ai, sa stii.


--------------------
Renault 12 cu volan pe dreapta 1971 - HYY997K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harby ;))
post 16 Jun 2013, 20:43
Post #25916


Membru


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 3 July 12
From: Pitesti




Janek frumoasa masina ai !! Inca ma gandesc daca sa-i mai las si eu protectiile (de pe timpuri cu ROMANIA) de numar . Mi-e mila sa gauresc numerele.
Off topic. Dacia lui Grigoras (cea din pozele din depozit din anul 2005)


Attached thumbnail(s)
944402_572546199454995_1120953908_n.jpg ( Size: 120.91k ) Number of downloads: 883


--------------------
Renault 12 Gordini Pontiac Firebird 1972, 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 16 Jun 2013, 22:18
Post #25917


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Poza asta e tot din 2005? Cine stie p-unde se ascunde dacia asta..asta daca mai exista..


This post has been edited by 1310CL: 16 Jun 2013, 22:21


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 16 Jun 2013, 22:38
Post #25918


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




wink.gif)+16 Jun 2013, 22:43-->
QUOTE(harby wink.gif) @ 16 Jun 2013, 22:43)
Dacia lui Grigoras (cea din pozele din depozit din anul 2005)
*


Am vazut-o live si acum o luna.

QUOTE(1310CL @ 17 Jun 2013, 00:18)
Cine stie p-unde se ascunde dacia asta..asta daca mai exista..
*


Exista, este la un amic de-al meu, urmeaza s-o restaureze.


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gerhard_1300
post 17 Jun 2013, 10:44
Post #25919


Under construction


Group: Members
Posts: 252
Joined: 19 August 10
From: Oradea




Imi permit sa pun si eu niste poze cu masinuta. In sfarsit e gata,a participat la un expo, unde a avut mare succes. Sper sa va placa smile.gif

Attached thumbnail(s)
981263_624655937552867_2030077977_o.jpg ( Size: 516.26k ) Number of downloads: 711
1008902_624655880886206_2069400140_o.jpg ( Size: 471.14k ) Number of downloads: 379
1015641_624649980886796_1776656894_o.jpg ( Size: 155.29k ) Number of downloads: 364


--------------------
Dacia 1300 1978 - BH-01-HUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius1978
post 17 Jun 2013, 10:45
Post #25920


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.036
Joined: 27 December 10
From: I.L.Caragiale- Dambovita




Pun si eu cateva poze cu un Ren 12 din 1970 de care m-am apucat sa-l reconditionez impreuna cu un prieten:
In functie de timpul liber o sa pun poze si din timpul lucrarilor.

This post has been edited by marius1978: 17 Jun 2013, 11:00

Attached thumbnail(s)
DSCN7453.JPG ( Size: 1.79mb ) Number of downloads: 1983
DSCN7455.JPG ( Size: 1.83mb ) Number of downloads: 2070
DSCN7456.JPG ( Size: 1.77mb ) Number of downloads: 1918
DSCN7457.JPG ( Size: 1.62mb ) Number of downloads: 1833
DSCN7458.JPG ( Size: 1.78mb ) Number of downloads: 1763
DSCN7461.JPG ( Size: 1.78mb ) Number of downloads: 294
DSCN7467.JPG ( Size: 1.82mb ) Number of downloads: 324
DSCN7462.JPG ( Size: 1.82mb ) Number of downloads: 345
DSCN7463.JPG ( Size: 1.78mb ) Number of downloads: 375
DSCN7460.JPG ( Size: 1.6mb ) Number of downloads: 373


--------------------
Dacia 1300 1970 - DB-70-UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 862 863 864 865 866 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 22:23
Forum Renault