DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
tunderbird |
![]()
Post
#25891
|
||
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|||
maho |
![]()
Post
#25892
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Se pare ca au dat strugurii la vie
![]() Eu am vorbit in general, cazul pieselor solicitate si mecanic, nu doar la timp si vreme; daca stratul ala n-are si o rezistenta la uzura mai buna, adio rezistenta la coroziune. Iar in cazul asta, zincarea electrolitica e mai eficienta. E ca la inghetata (glazurata cu ciocolata, sau "de ciocolata")...dar sunt sigur ca stii. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
tunderbird |
![]()
Post
#25893
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Se pare ca au dat strugurii la vie icon_mrgreen.gif Rezistenta la uzare mecanica de la stratul de Zn? ![]() Oricare dintre cele doua procedee de zincare ar fi folosit, in mod cert scopul nu este marirea rezistentei la uzare in cazul solicitarilor mecanice. Daca nu stiai asta, probabil ca ai procedat corect cand ai ales sa te lasi de inginerie. ![]() http://www.rasfoiesc.com/inginerie/tehnica...-UZURI-CE55.php This post has been edited by tunderbird: 14 Jun 2013, 19:56 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
maho |
![]()
Post
#25894
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ti-am facut doar o comparatie intre cele 2 procedee de zincare; daca tu doar atat ai inteles...atunci continua sa faci "inginerie" citind pe internet (eu m-am lasat dupa epuizarea provocarilor, si m-am apucat de altceva, mai complex* - dar asta nu e subiectul discutiei, si, probabil, te depaseste).
Orice strat superficial are o oarecare rezistenta la uzura, banuiesc ca n-ai citit (sau n-ai inteles ?) cand am scris de cromare. Poate-mi arati si mie unde am scris ca zincarea se face pt. a mari rezistenta la uzura. *in nici un caz de a-i musca pe altii de buci, pe forumuri. L.E.: citat din "manualul" tau: QUOTE Ruginirea, care este o coroziune electrochimica a fierului ce se datoreaza actiunii combinate a oxigenului si apei si poate sa apara in aer la temperatura normala. Coroziunea in mediu librifiant, de natura electrochimica... etc. ![]() P.S. Ce ziceai, ,ca QUOTE Datorita stratului grosier rezultat prin zincarea termica, aceasta nu se preteaza la piese mici, cum ar fi suruburile de pe un automobil. Astia sunt de alta parere: QUOTE Șuruburile, piulițele, prezoanele și șaibele cu diametrul mai mare de 8 mm se pot zinca termic. Datorită utilizării de echipamente specializate se pot zinca, de asemenea, o varietate mare de piese filetate.... Inițial, coeficientul de frecare între suprafețele de contact zincate termic este scăzut – în medie el este de cca. 0,19. Totuși, odată cu începerea alunecării între aceste suprafețe, frecarea se intensifică rapid și apare fenomenul de gripare, datorită sudării la rece dintre neregularitățile suprafețelor acoperite. Dacă se acceptă o alunecare pe distanțe mici, nu este necesară tratarea suplimentară a suprafețelor, în schimb, dacă trebuie evitată complet alunecarea, coeficientul de frecare trebuie mărit prin creșterea rugozității suprafeței stratului zincat termic. Folosirea unei perii de sârmă poate mări coeficientul de alunecare la 0,35. Obținerea unui coeficient de frecare de 0,5 sau mai mare, se poate realiza prin diferite procedee de sablare sau prin alte metode de modificare a rugozității. În Statele Unite, zincarea termică este una dintre puținele acoperiri acceptate în cazul suprafețelor de contact la asamblările realizate prin forțe de frecare. Această soluție a fost aprobată de Consiliul de Cercetare pentru Asamblări Structurale cu Nituri și Șuruburi (Research Council for Riveted and Bolted Structual Joints of the Engineering Foundation). Daca mai ai si alte neclaritati... This post has been edited by maho: 14 Jun 2013, 21:47 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
tunderbird |
![]()
Post
#25895
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(maho @ 14 Jun 2013, 21:11) Ti-am facut doar o comparatie intre cele 2 procedee de zincare; daca tu doar atat ai inteles...atunci continua sa faci "inginerie" citind pe internet (eu m-am lasat dupa epuizarea provocarilor, si m-am apucat de altceva, mai complex* - dar asta nu e subiectul discutiei, si, probabil, te depaseste). Dom' inginer, Numa' ieri am montat pe unul dintre echipamentele industriale fabricate de noi, piese zincate termic si electrolitic, deopotriva. Si pentru informarea dumneavoastra, ma ocup de partea pur tehnica la unul dintre putinii producatori industriali cu capital integral romanesc, care isi vinde peste 60% din productie in afara granitelor tarii. Avem colaborari cu furnizori numai din UE si avem clienti din Marea Britanie, Belgia, Franta, Germania, Rusia, Basarabia, Polonia, Bulgaria, Serbia, Turcia, Africa de Sud, Maroc, Algeria, Lumea araba din Golf. Asa ca sugestia mea este s-o lasam mai moale cu afirmatiile gratuite vis-a-vis de "ingineria facuta citind pe internet" si/sau despre ceea ce este in momentul de fata mai reprezentativ pentru Romania, in fata strainatatii. Daca sunteti interesati sa aflati mai multe informatii cu privire la imaginea noastra in afara, parerea strainilor din diverse colturi ale lumii in ceea ce ne priveste si cum un producator industrial roman, ca sa poata in continuare sa ofere de lucru angajatilor sai, este nevoit sa caute afara noi piete de desfacere deoarece cea romaneasca este de c..t, va stau la dispozitie pe alt topic fara a avea pretentia ca as putea detine adevarul absolut. QUOTE Orice strat superficial are o oarecare rezistenta la uzura, banuiesc ca n-ai citit (sau n-ai inteles ?) cand am scris de cromare. Poate-mi arati si mie unde am scris ca zincarea se face pt. a mari rezistenta la uzura. De aici ce se intelege? QUOTE(maho @ 14 Jun 2013, 18:28) Eu am vorbit in general, cazul pieselor solicitate si mecanic, nu doar la timp si vreme; daca stratul ala n-are si o rezistenta la uzura mai buna, adio rezistenta la coroziune. Iar in cazul asta, zincarea electrolitica e mai eficienta... Presupun ca te-oi fi gandit la rezistenta la exfoliere... ceea ce este cu totul altceva. Iar in ceea ce priveste cromarea, exista mai multe procedee tehnologice, in functie de destinatia pieselor protejate. De exemplu, cromarea dura se foloseste in mod special pentru cresterea rezistentei la uzare prin abraziune in conditii extrem de dure dpdv termic, avand si oarece proprietati refractare. Segmentul de foc (presupun ca stii ce este acela) la un motor termic este tratat in general in acest mod. http://www.collini.eu/ro/dienstleistungen-...dukte/hartchrom QUOTE *in nici un caz de a-i musca pe altii de buci, pe forumuri. Afirmatia asta confirma inca o data experientele de ani de zile avute cu "colegii" din Steagu Rosu, Marub, Tractorul, sa. Brasovul este fruntea inginerimii si muncitorimii revolutionare romanesti. Ceilalti (si mai ales, bucurestenii) sunt niste "refuzati la export". Horatiu este pentru mine exceptia care confirma regula, din pacate. Oricum, ma simt mult mai confortabil cu muscatul de buci, decat cu pupatul intre buci, afisat intr-o maniera evidenta de catre prea multe alte persoane de pe aici. Este si acesta un rau necesar ... cineva trebuie s-o faca si pe asta! QUOTE L.E.: citat din "manualul" tau: etc. ![]() Acela nu este manualul meu, este un link catre un referat scris in mod similar cu modul tau de exprimare. QUOTE Astia sunt de alta parere: QUOTE Șuruburile, piulițele, prezoanele și șaibele cu diametrul mai mare de 8 mm se pot zinca termic. Datorită utilizării de echipamente specializate se pot zinca, de asemenea, o varietate mare de piese filetate.... Inițial, coeficientul de frecare între suprafețele de contact zincate termic este scăzut – în medie el este de cca. 0,19. Totuși, odată cu începerea alunecării între aceste suprafețe, frecarea se intensifică rapid și apare fenomenul de gripare, datorită sudării la rece dintre neregularitățile suprafețelor acoperite. Dacă se acceptă o alunecare pe distanțe mici, nu este necesară tratarea suplimentară a suprafețelor, în schimb, dacă trebuie evitată complet alunecarea, coeficientul de frecare trebuie mărit prin creșterea rugozității suprafeței stratului zincat termic. Folosirea unei perii de sârmă poate mări coeficientul de alunecare la 0,35. Obținerea unui coeficient de frecare de 0,5 sau mai mare, se poate realiza prin diferite procedee de sablare sau prin alte metode de modificare a rugozității. În Statele Unite, zincarea termică este una dintre puținele acoperiri acceptate în cazul suprafețelor de contact la asamblările realizate prin forțe de frecare. Această soluție a fost aprobată de Consiliul de Cercetare pentru Asamblări Structurale cu Nituri și Șuruburi (Research Council for Riveted and Bolted Structual Joints of the Engineering Foundation). Daca mai ai si alte neclaritati... Pai ceea ce scria acolo nu face decat sa confirme cu lux de amanunte, afirmatia mea. Ai impresia ca inainte de a lua decizia de a cheltui bani pentru protejarea prin zincare, nu am avut suficiente discutii tehnice cu reprezentantii firmelor care furnizeaza aceste servicii? Destul de bun link-ul. Eu iti multumesc pentru efortul depus in vederea documentarii deoarece in felul acesta vor avea si altii suficient de invatat din aceasta discutie. LE Scuze pentru nestavilirea lipsei spontane de modestie! This post has been edited by tunderbird: 15 Jun 2013, 00:07 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bucatzel |
![]()
Post
#25896
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.468 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
dragi tovarasi, sunt ferm convins ca puteti sa purtati o discutie in contradictoriu si fara sa va "intepati".
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#25897
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
AUTOMOBILIA |
![]()
Post
#25898
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 17 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu prea le-a decapat bine, cred ca asta e cauza pentru care n-a prins uniform. Piulitele alea cu frana sunt compromise.
This post has been edited by AUTOMOBILIA: 15 Jun 2013, 00:33 |
--------------------
AERO
30 Roadster
1937
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#25899
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
maho |
![]()
Post
#25900
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 14 Jun 2013, 23:00) Numa' ieri am montat pe unul dintre echipamentele industriale fabricate de noi, piese zincate termic si electrolitic, deopotriva... Felicitari. Asa ca sugestia mea este s-o lasam mai moale ... De acord. Daca sunteti interesati sa aflati mai multe informatii cu privire la imaginea noastra in afara, parerea strainilor din diverse colturi ale lumii ... Eu nu sunt. De aici ce se intelege? Se pare ca s-a inteles gresit. .. in ceea ce priveste cromarea, exista mai multe procedee tehnologice, in functie de destinatia pieselor protejate. De exemplu, cromarea dura se foloseste in mod special pentru cresterea rezistentei la uzare prin abraziune in conditii extrem de dure dpdv termic, avand si oarece proprietati refractare... Multumesc pt. informatii, poate folosesc altora. Afirmatia asta confirma inca o data experientele de ani de zile avute cu "colegii" din Steagu Rosu, Marub, Tractorul, sa. Brasovul este fruntea inginerimii si muncitorimii revolutionare romanesti. Ceilalti (si mai ales, bucurestenii) sunt niste "refuzati la export". Horatiu este pentru mine exceptia care confirma regula, din pacate. Meciurile Brasov vs. "bucurestenii refuzati la export" nu ma intereseaza, daca asta-i parerea ta, n-ai decat. Oricum, ma simt mult mai confortabil cu muscatul de buci, decat cu pupatul intre buci, afisat intr-o maniera evidenta de catre prea multe alte persoane de pe aici. Este si acesta un rau necesar ... cineva trebuie s-o faca si pe asta! Repet, n-ai decat; fiecare cu placerea lui, eu nu "practic" nici una, nici alta. Acela nu este manualul meu, este un link catre un referat scris in mod similar cu modul tau de exprimare. De vreme ce linkul a fost pus de tine, inteleg ca modul meu de exprimare a fost in asentimentul tau ? ![]() Pai ceea ce scria acolo nu face decat sa confirme cu lux de amanunte, afirmatia mea. Nu prea; tu (sau dumneata, cum preferi) ai spus: "Datorita stratului grosier rezultat prin zincarea termica, aceasta nu se preteaza la piese mici, cum ar fi suruburile de pe un automobil." Ei :"Șuruburile, piulițele, prezoanele și șaibele cu diametrul mai mare de 8 mm se pot zinca termic. Datorită utilizării de echipamente specializate se pot zinca, de asemenea, o varietate mare de piese filetate." Scuze pentru nestavilirea lipsei spontane de modestie! Daca chiar a fost spontana, atunci sa fim scuzati, amandoi. @bucatzel: Ne straduim, dar trebuie sa mai lucram la unele detalii ale meciului dintre "fruntea inginerimii si muncitorimii revolutionare din Brasov" si "bucurestenii refuzati la export" ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Tractozaur |
![]()
Post
#25901
|
![]() Membru Supleant Autentic Group: Members Posts: 360 Joined: 21 March 11 From: Bucuresti ![]() |
Tunderbird..., ti-a zis-o...,IA-L!
![]() This post has been edited by Tractozaur: 15 Jun 2013, 15:06 |
--------------------
BABETTE - Dacia
1300
- 1972 - Babetzica Militzica GAZROM - Aro M461 C - 1974 / TRACTOZAUR - Nissan Patrol - 1995 / VRABIUTA - VW Golf - 2011 / TROMPETICA - Dacia Double Cab 4x4 - 2006
|
|
maho |
![]()
Post
#25902
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
![]() QUOTE C'est vraiment le genre de truc ou tu fini mort de rire Misto, mie mi-a placut, chiar daca "peizani" nu suntem niciunul. ![]() Tocmai ce-am venit d-afara, mi-am curatit la perie de sarma o bara cromata, plina de pistrui de rugina pe interior - impecabila pe ext. (vreau sa-mi schimb bara de pe masina). Acum arata mult mai bine, dar inca nu m-am hotarat daca s-o dau doar cu grund (pe int.), sau sa ma complic cu solutii care "convertesc" rugina ![]() Deh, dacia = ocupatii de w/e. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
tunderbird |
![]()
Post
#25903
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Tractozaur @ 15 Jun 2013, 15:01) ..., ti-a zis-o... Nimic nou sub soare, ceva de tipul "ba p-a ma-tii". Stilul clasic de a o lua la modul personal la inceput, dupa care abordarea unei detasari disimulate cu usor iz de aroganta, aducatoare a echilibrului interior de a avea ultimul cuvant. In rest, mergem mai departe... acum cred ca avem si suficiente informatii despre acoperirile galvanice... discutiile in contradictoriu trebuie sa existe, altfel acest topic s-ar transforma intr-un topic plin cu osanale. This post has been edited by tunderbird: 15 Jun 2013, 18:27 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
marius1978 |
![]()
Post
#25904
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.036 Joined: 27 December 10 From: I.L.Caragiale- Dambovita ![]() |
Pai asa trebuie, sa scoateti tot ce aveti mai bun din voi! chiar daca aveti pareri diferite, ca de impartit nu avem nimic de impartit.
This post has been edited by marius1978: 15 Jun 2013, 18:13 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DB-70-UAP
|
|
Tractozaur |
![]()
Post
#25905
|
![]() Membru Supleant Autentic Group: Members Posts: 360 Joined: 21 March 11 From: Bucuresti ![]() |
Am vrut sa mai destind atmosfera...
![]() ![]() ![]() |
--------------------
BABETTE - Dacia
1300
- 1972 - Babetzica Militzica GAZROM - Aro M461 C - 1974 / TRACTOZAUR - Nissan Patrol - 1995 / VRABIUTA - VW Golf - 2011 / TROMPETICA - Dacia Double Cab 4x4 - 2006
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#25906
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Tractozaur @ 15 Jun 2013, 19:05) .... Se pare ca nu-i chip... ![]() ![]() Asa crezi? ![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
marius1978 |
![]()
Post
#25907
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.036 Joined: 27 December 10 From: I.L.Caragiale- Dambovita ![]() |
Am reusit sa schimb si eu bara fata si sa pun numarul sub bara.
This post has been edited by marius1978: 15 Jun 2013, 20:09 Attached thumbnail(s) DSCN7450.JPG ( Size: 1.83mb ) Number of downloads: 1025 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DB-70-UAP
|
|
maho |
![]()
Post
#25908
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Imi pare putin cam mare latimea totala (numar + rama suport).
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
tunderbird |
![]()
Post
#25909
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut ca acum, se poarta numarul fata sub bara.
Cu orificiul pentru manivela cum ramane? Din amintirile mele, in vremurile bune ale Daciei 1300, numarul se monta fie centrat pe bara fie la muchia inferioara, astfel incat sa existe si acces pentru manivela. Intreb si eu, nu dau cu parul. ![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
marius1978 |
![]()
Post
#25910
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.036 Joined: 27 December 10 From: I.L.Caragiale- Dambovita ![]() |
Asta cam asa e, nici eu nu prea eram de acord cu numarul sub bara tot din acest motiv, dar parca da mai bine asa desi era mai eficient sa am acces cu manivela. Poate il pun cu balama!
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DB-70-UAP
|
|
Janek |
![]()
Post
#25911
|
![]() Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 24 January 10 ![]() |
Sincer mie-mi nu i-mi place nr montat sub bara stiu ca multi asa o poarta dar parerea mea ca arata naspa asa.
Pun si eu 2 poze cu dedicatie ptr. Remusro ! Am ascultat parerea lui si parca a avut dreptate!! Attached thumbnail(s) 2012_08_05_17.49.32.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 1119 2012_08_05_17.49.47.jpg ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 1119 |
--------------------
Dacia
1300
1975
- SM 02 NHM Satu Mare
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#25912
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, si mie mi se pare mai frumos fara rame.
Sunt lipite cu banda adeziva? |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
ydaniel |
![]()
Post
#25913
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
Ca idee generala: putinele magazine care mai au piese pt Dacia 1300 incep sa se desfinteze/lichideze stocul asa ca merita sa va faceti o rezerva de piese caci intr-un timp nu prea indepartat nu se va mai gasi nimica!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Janek |
![]()
Post
#25914
|
![]() Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 24 January 10 ![]() |
E lipita cu silicon negru pentru garnituri .
|
--------------------
Dacia
1300
1975
- SM 02 NHM Satu Mare
|
|
remusro |
![]()
Post
#25915
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 856 Joined: 24 November 10 From: Tara umeda ![]() |
Bravo Janek, arata de milioane. Mai ales la spate!!!
![]() Frumoasa masina ai, sa stii. |
--------------------
Renault
12 cu volan pe dreapta
1971
- HYY997K
|
|
harby ;)) |
![]()
Post
#25916
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.369 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
Janek frumoasa masina ai !! Inca ma gandesc daca sa-i mai las si eu protectiile (de pe timpuri cu ROMANIA) de numar . Mi-e mila sa gauresc numerele.
Off topic. Dacia lui Grigoras (cea din pozele din depozit din anul 2005) Attached thumbnail(s) 944402_572546199454995_1120953908_n.jpg ( Size: 120.91k ) Number of downloads: 883 |
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
1310CL |
![]()
Post
#25917
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Poza asta e tot din 2005? Cine stie p-unde se ascunde dacia asta..asta daca mai exista..
This post has been edited by 1310CL: 16 Jun 2013, 22:21 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#25918
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
![]() QUOTE(harby ![]() Am vazut-o live si acum o luna. QUOTE(1310CL @ 17 Jun 2013, 00:18) Exista, este la un amic de-al meu, urmeaza s-o restaureze. |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Gerhard_1300 |
![]()
Post
#25919
|
![]() Under construction Group: Members Posts: 252 Joined: 19 August 10 From: Oradea ![]() |
Imi permit sa pun si eu niste poze cu masinuta. In sfarsit e gata,a participat la un expo, unde a avut mare succes. Sper sa va placa
![]() Attached thumbnail(s) 981263_624655937552867_2030077977_o.jpg ( Size: 516.26k ) Number of downloads: 711 1008902_624655880886206_2069400140_o.jpg ( Size: 471.14k ) Number of downloads: 379 1015641_624649980886796_1776656894_o.jpg ( Size: 155.29k ) Number of downloads: 364 |
--------------------
Dacia
1300
1978
- BH-01-HUF
|
|
marius1978 |
![]()
Post
#25920
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.036 Joined: 27 December 10 From: I.L.Caragiale- Dambovita ![]() |
Pun si eu cateva poze cu un Ren 12 din 1970 de care m-am apucat sa-l reconditionez impreuna cu un prieten:
In functie de timpul liber o sa pun poze si din timpul lucrarilor. This post has been edited by marius1978: 17 Jun 2013, 11:00 Attached thumbnail(s) DSCN7453.JPG ( Size: 1.79mb ) Number of downloads: 1983 DSCN7455.JPG ( Size: 1.83mb ) Number of downloads: 2070 DSCN7456.JPG ( Size: 1.77mb ) Number of downloads: 1918 DSCN7457.JPG ( Size: 1.62mb ) Number of downloads: 1833 DSCN7458.JPG ( Size: 1.78mb ) Number of downloads: 1763 DSCN7461.JPG ( Size: 1.78mb ) Number of downloads: 294 DSCN7467.JPG ( Size: 1.82mb ) Number of downloads: 324 DSCN7462.JPG ( Size: 1.82mb ) Number of downloads: 345 DSCN7463.JPG ( Size: 1.78mb ) Number of downloads: 375 DSCN7460.JPG ( Size: 1.6mb ) Number of downloads: 373 |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DB-70-UAP
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 22:23 |