Cauciucuri resapate, Care-i schema???
![]() ![]() ![]() |
Cauciucuri resapate, Care-i schema???
ydaniel |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
||
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|||
IsNa |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Oameni buni, o rugaminte: RESAPATE! Adica re-SAPATE!
Adica mai lasati esapamentul, aici e vorba de sapare (shapare), care cand se aplica a doua oara, se cheama re-sapare. OK? Multumesc, si... sa vorbiti bine! |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
dRg |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
Pai si cine a zis altceva ? Ca nu am priceput.
PS: vezi ca vine din franc. "rechaper" nu din "shapare" ![]() |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
am citit parerile voastre unii dintre voi care se planf ca s-a dezlimpit talpa de eulare cred ca ati folosit cauciucuri rererereresapate adica dinaleaca care sunt slabe rau de tot si la care s-a pus decat talpa de rulare nu s-a imbracat tot cauciucul acum nu stiu ca nu am folosit nici o data cauciucuri resapate pana acum cand mi-am achizitionat (cadou de la cineva care nu avea ce sa faca cu ele ca a vanduta masina golf 3 si le-a folosit decat iarna trecuta) 2 cauciucuri PNEUS care par a fi OK pentru iarna si sunt resapate integral nu doar talpa de rulare. Profilul pare interesant cu multe striatii pentru polei....... acum inca nu le-am pus nici macar pe jante sa vad cat de greu se echilibreaza DAR cel care mi le-a dat a fost foarte multumit de ele pentru iarna poza care o atasez e a cauciucului respectiv si e reala cum arata dupa o iarna adica 2 luni de utilizare atat le-a folosit si o sa revin cu pareri dupa ce le montez
Attached thumbnail(s) pneus.jpg ( Size: 117.41k ) Number of downloads: 2204 pneus.jpg ( Size: 117.41k ) Number of downloads: 2375 |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
googu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 November 06 ![]() |
bai acu' ce vreti? sa dati 500 de mii si sa mearga 1 milion de km.....
Pe bune, cauciucurile resapate sunt pur si simplu cauciucuri cu o noua banda de rulare, si SUNT VULCANIZATE din nou, bine alea care au o firma pe ele. alea de pe vapor au de obicei o firma miSelin, good yAr, pireLi, dar au si numele corecte. IN SFARSIT...ele au pe talon o alta viteza max. alta presiune si alta greutate max. fata de cele noi, d'asta mai crapa. In Romania ele au devenit o alegere potrivita pt. ca a-ti patit sa rupeti un pneu nou (scump) si iarna preferi sa mergi incet si sa nu rupi un pneu nou, basca pneurile resapate au si o amprenta mult mai pregnanta iar cele de iarna sunt IMPRESIONANTE. Cam atat....atata dai...da sa stii cum sa le folosesti |
--------------------
Dacia
1400
1995-1410
|
|
ilgo |
![]() ![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 23 March 08 ![]() |
Nu uitati ca anvelopa, resapata sau noua, trebuie inlocuita la 6 ani de la data fabricatiei. Nu stiam asta inainte sa citesc aici. Cand se intampla un accident cauzat de explozia cauciucului unii zic ca a avut ghinion. Eu zic ca a avut legatura cu anvelopa de >12 ani...
Citeam intr-o carte ca la autoturisme anvelopele resapate sunt tolerate doar iarna. Vara si in special pe puntea directoare nu se recomanda nici macar anvelope vulcanizate. Stiu documentaru de pe Discopery dar nu e exclus ca undeva pe un debarcader sa existe un JIJI SRL care resapeaza prin lipire cu superglu. La urma urmei, banii vorbesc. Apropo de documentar, in general se resapeaza anvelope de camioane/autobuze, adica vehicule care nu merg cu viteze foarte ridicate. Eu nu m-as risca sa ma bazez pe resapate la 130km/h. Viata valoreaza mai mult. This post has been edited by ilgo: 9 Apr 2008, 23:13 |
--------------------
-
-
-
|
|
marius811 |
![]()
Post
#37
|
![]() membru cu carnet..de intretinere.. Group: Members Posts: 29 Joined: 10 March 08 From: militari..lujerului ex.berceni ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310... motor cu....perfuzie..
1996 L
- tr xxxxx
|
|
padual |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
Mers astazi 100km cu peste 135km/h cu cauciucuri resapate(max165km/h)...o sa ziceti ca sunt nebun dar se comporta exemplar. Am 5000 de km cu ele. O sa revin cu detalii (sunt 195/55/15 si le tin bine-poate chiar prea bine-umflate)
|
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
argon |
![]()
Post
#39
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si ce legatura are faptul ca se comporta exemplar cu o eventuala explozie de cauciuc? aia nu o prevezi de dinainte
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
padual |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
Stiu ca nu a fost foarte intelept din partea mea...
![]() Am cautat pe net si nu am gasit nimic despre ele. Mi-am pus si eu intrebari despre calitatea lor, dar dupa 5000 de km din care mai bine de 1000 pe 'poteci' nationale numai cu gropi si gropane nu bat deloc. Ma tot gandesc ca italianul care avut masina inaintea mea nu si-ar fi pus in pericol viata si cu siguranta nu mergea cu 110 pe autostrada...sau mai stii? |
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#41
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.394 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
In UE e interzisa comercializarea de anvelope de turisme resapate, e permisa numai pentru camioane (la alea caracsa e proiectata pentru asa ceva). La noi in schimba cumpara oamenii fara bani orice, ca nu conteaza ca nu e de vina numai siguranta lor.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Pâi la noi nu e în UE?
Am văzut la Metro. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#43
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pneus si malatesta cross country
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
padual |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
einstein1984 pe cauciucurile mele scrie Made in Italy...ce sa cred acum ca ei le fac si le vand la sarantoci(Ro, Bg, Ru)??
|
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
corbex |
![]()
Post
#45
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Am avut set de 4 caucioace reesapate. Nici o problema cu ele. Doar ca pentru 85% din pretul unuia nou le-am folosit 50% perioada normala de rulare. S-au dus in 20.000 de km. Nu merita!
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#46
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
hai ca vine baiatu' si cu un filmulet interactiv
![]() Discovery - How it's Made ! Interesanta Emisiune ![]() al dracului user care a dat "disabled embeded" pe youtube. aruncati un ochi Aici This post has been edited by Alexu7: 13 Apr 2008, 15:48 |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
corbex |
![]()
Post
#47
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Procedeul tehnic de realizare al cauciucurilor reesapate e ok. Ceea ce nu se spune, sau se spune dar nu ajunge pina la cumparator, e ca pe structura veche a anvelopei, pentru a face priza perfecta si a nu avea surprize, se pune un cauciuc mult mai moale. Aderenta foarte buna pe asfalt, dar se uzeaza mult mai rapid. Din cauza asta nu se justifica financiar. Sau poate ca numai comerciantii nostri, din lacomie, urca pretul in halul asta. N-ar trebui sa coste mai mult de 60% din pretul unuia nou.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#48
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
in clip spune ca sunt cu 30% mai ieftine,
deci 60% din valoarea unuia nou, nu-i un capat de lume ![]() |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
argon |
![]()
Post
#49
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
reportajul este despre cauciucuri de camion, calculele si aprecierile daca e avantajos sau nu, nu se potrivesc la cauciucurile de masini mici. Un cauciuc de camion e scump de nou, si se preteaza mult mai bine la resapare. Parerea mea.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#50
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.394 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Corect! In plus, fara defectoscopie cu raze X to degeaba, te poti trezi cu o carcasa cu fire de cord rupte care nu mai e sigura pe drum.
Anvelopele Michelin de camion se vand cu promisiunea ca 90% din ele vor rezista la resculptare, resapare Remix si inca o resculptare. This post has been edited by einstein1984: 14 Apr 2008, 10:49 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Victorine |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
@ corbex: dă și tu niște referințe pentru afirmația că anvelopele REȘAPATE se fac utilizând un cauciuc mult mai moale... Eu unul nu cred asta. Anvelopele REȘAPATE pot fi de vară, iarnă sau mixte și în funcție de asta se utilizează rețete de cauciuc diferite (simplist spus mai moale sau mai puțin moale, deși rețetele alea sunt destul de complexe). In plus, fiecare producător are rețeta lui și tehnologia lui (unele particularități, evident, altfel principiul tehnologic e același). Nu aș generaliza spunând că toate cauciucurile REȘAPATE sunt mai moi și de aceea se uzează mai rapid.
Despre REȘAPARE aici reșapare a se vedea și proveniența cuvântului și scrierea corectă. Cât despre filmulețul de mai sus, mărturisesc că la vremea la care l-am vizionat am fost surprins că examinarea anvelopelor uzate se facea cu lampa aia... Și eu știam ca se utilizează defectoscopia cu raze X. Cu atât mai mult cu cât anvelopele de camioane sunt supuse la solicitări foarte mari care pot duce la deteriorarea structurii de armare a cauciucului (de exemplu în timpul întoarcerilor strânse, roțile remorcilor sunt foarte solicitate, mai ales dacă acestea sunt încărcate. Să confirme nea BULAN). Am citit într-un articol că resturile de anvelope, benzi de rulare desprinse, etc. pe care le vedem uneori pe marginea carosabilului provin în egală măsură de la anvelope reșapate ca și de la anvelope noi (ma rog, a se citi uzate dar nereșapate). Apropos, eu m-am documentat puțin înainte de a-mi cumăpra 4 anvelope de iarnă reșapate și am și motivat această alegere pe topicul dedicat. Vreau să spun că după cca. 15.000 km acestea arată încă excelent și au o uzură aproape neglijabilă. Nu am măsurat adâncimea profilului, dar e evident că s-au uzat foarte puțin. Deși am umblat cu ele și la temperaturi ceva mai ridicate (spre exemplu acum încă le am pe mașină, urmează să le schimb zilele astea). Și se consideră că anvelopele de iarnă sunt MOI, corbex.... See what I mean? This post has been edited by Victorine: 14 Apr 2008, 08:10 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
ceribros |
![]()
Post
#52
|
![]() Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par Group: Members Posts: 285 Joined: 8 January 08 ![]() |
Am vrut sa imi iau si eu 2 bucati pentru batrana mea Dacie de la o firma destul de mare (nu dau nume deoarece se poate crede ca e publicitate si oricum cred ca a fost mentionata) si cand am ajuns acolo mi-au zis ca nu mai comercializeaza deoarece au avut reclamatii, deci in concluzie mai bine pui un ban in plus dar esti sigur, asa ca am mai dat 20 ron in plus si mi-am luat unele noi (in loc sa dau 60 pe unele reesapate am dat 80 pe unele noi). Asa ca nu va caliciti cu reesapate decat poate ca rezerva si in acest caz sa nu se mearga cu o viteza prea mare
![]() |
--------------------
Am avut Dacie
Berlina
1997 In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
|
|
argon |
![]()
Post
#53
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La 120 ron cat costa cele mai ieftine gume noi rezonabile ca si calitate, Barum Brillantis(brand Continental) de exemplu, nu merita cele resapate cu 80 ron.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Ăăăă... pe ce dimensiuni ai găsit tu gume la prețurile astea? Că aș vrea și eu pentru Logan
![]() |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
argon |
![]()
Post
#55
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de Dacie 1310/SN/SLZ , 165/70/13.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#56
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.394 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Victorine, uzura aia asa mica se poate motiva si prin lipsa de aderenta a numitelor anvelope.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
corbex |
![]()
Post
#57
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Victorine @ 14 Apr 2008, 08:56) @ corbex: dă și tu niște referințe pentru afirmația că anvelopele REȘAPATE se fac utilizând un cauciuc mult mai moale... Eu unul nu cred asta. Despre REȘAPARE aici reșapare a se vedea și proveniența cuvântului și scrierea corectă. Apropos, eu m-am documentat puțin înainte de a-mi cumăpra 4 anvelope de iarnă reșapate și am și motivat această alegere pe topicul dedicat. Vreau să spun că după cca. 15.000 km acestea arată încă excelent și au o uzură aproape neglijabilă. Nu am măsurat adâncimea profilului, dar e evident că s-au uzat foarte puțin. Deși am umblat cu ele și la temperaturi ceva mai ridicate (spre exemplu acum încă le am pe mașină, urmează să le schimb zilele astea). Și se consideră că anvelopele de iarnă sunt MOI, corbex.... See what I mean? 1. Daca ai cauciucuri si resapate, si de iarna, care te tin de atita vreme, ori mergi cu masina la subsuoara ori mergi cu ea ca cu (pardon!) oul. 2. Multam pentru indreptare ! 3. De ce te ataci? Poti sa-ti cumperi, pentru tine, si cauciucuri de bicicleta. Ce e bun pentru tine, nu e bun si pentru mine, sau pentru altcineva, fara ca vreunul din noi sa fie indreptatit sa se supere din cauza asta. Nici unul dintre noi nu poate pretinde ca ce face si/sau ce stie el reprezinta un etalon. Eu le-am incercat, m-am lamurit, mi-am prezentat concluziile (personale, fara valoare generalizatoare), tu le incerci acum, cei care citesc isi vor forma propria convingere. Dar am banuiala ca nu avem acelasi stil de conducere, posibil sa nu umblam nici pe aceleasi sosele. Tocmai de aceea putem ajunge la concluzii diferite. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Victorine |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
@ Einstein: Ma rog. Te gandesti poate la Montana M801 care dupa 50.000 km sunt ca in prima zi. Plastic gol. În schimb când pui o frană și se blochează roțile dup-aia zici că le-ai dat pe răzătoare... Eu n-aș zice că anvelopele mele nu au aderență. Și asta nu neapărat pentru că sunt ale mele.
@ Corbex: stai liniștit, nu m-am atacat. Nici măcar acuma când ai zis ca umblu cu mașina ca cu oul. Da chiar, sunt curios de la ce pornesc bănuielile tale că noi 2 am avea stiluri diferite de condus. E chiar așa de evident din ultimele posturi ? Aș vrea să fiu și eu la fel de perspicace să pot caracteriza stilul de condus al celorlalți co-forumiști... Și mi se pare ușoară fățărnicie să spui acum că "Nici unul dintre noi nu poate pretinde ca ce face si/sau ce stie el reprezinta un etalon.Eu le-am incercat, m-am lamurit, mi-am prezentat concluziile (personale, fara valoare generalizatoare)", după ce mai sus spui în termeni destul de tranșanți, ca unul dintre puținii posesori ai adevărurilor absolute citez: [QUOTE] "Ceea ce nu se spune, sau se spune dar nu ajunge pina la cumparator, e ca pe structura veche a anvelopei, pentru a face priza perfecta si a nu avea surprize, se pune un cauciuc mult mai moale. Aderenta foarte buna pe asfalt, dar se uzeaza mult mai rapid. Din cauza asta nu se justifica financiar. Sau poate ca numai comerciantii nostri, din lacomie, urca pretul in halul asta. N-ar trebui sa coste mai mult de 60% din pretul unuia nou." Așa că mai întăresc odată că nu m-am atacat, cel puțin nu pentru afirmațiile pe care le-ai făcut și care nu am simțit că m-ar viza în mod direct. Am cerut doar dacă ai niste referințe cu care să le susții. Să văd și eu. Mă atac în schimb pentru că deși s-a discutat chiar pe acest topic ce înseamnă și cum se scrie corect REȘAPARE lumea tot îi dă înainte cu reeșaparea dovedind muuuuuuuultă superficialitate în cunoașterea problemei, în schimb se dau soluții și verdicte. This post has been edited by Victorine: 14 Apr 2008, 17:04 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
corbex |
![]()
Post
#59
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Am recunoscut deja ca am scris gresit. Dar asta nu-i un argument in favoarea cauciucurilor resapate pe care vad ca le promovezi. Indiferent cum scriu eu, ele-s la fel de proaste.
Parca esti taranul ala din cartea lu' Marin Preda care, cind nu mai are argumente, zice: "Tu nu vezi baaa, ca esti tuberculos?". A propos, esti din Teleorman? This post has been edited by corbex: 14 Apr 2008, 15:09 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Victorine |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Bine corbex...
Cum spuneam, nu cred că ar trebui să generalizăm... Nu cred că toate cauciucurile reșapate sunt proaste. În orice caz, văd ca acum pui semn de egalitate între moi și proaste. Asta ar însemna cumva că toți utilizatorii și producătorii de astfel de anvelope sunt și ei proști? Mă îndoiesc. Pur și simplu se face un compromis calitate/preț pe care și-l asumă atât producătorii cât și consumatorii. Pentru inițiator: sunt convins că o să găsești pe forum o gramadă de experințe împărtășite cu cauciucuri reșapate. Și bune și rele. Cel puțin unde am postat eu, pe topicul cu pneuri, secțiunea Logan o să găsești cu siguranță. Uite și niște literatură. Se găsește berechet via Google. Este descrisă tehnologia, proprietățile, găsești fapte și cifre interesante (poate chiar surprinzătoare pentru unii ca alde corbex), întrebări frecvente, mituri legate de cauciucurile reșapate, etc. http://www.retreaders.org.uk/retread.htm http://www.bulldogltd.co.uk/whybuy.htm http://www.azom.com/details.asp?ArticleID=1076 http://www.azom.com/details.asp?ArticleID=1077 http://www.tyres-online.co.uk/retreading/benefits.asp http://emea.bandag.be/ Ideea e că nu cu foarte mult timp în urmă anvelopele uzate au început să fie utilizate pe post de combustibil alternativ (întâi tăiate, apoi chiar întregi - inclusiv cele de camioane) în cuptoarele rotative pentru producția clincherului de ciment în întreaga lume. Aceasta e singura soluție cu adevărat viabilă pentru reducerea cantităților enorme de deșeuri solide generate anvelopele uzate, ele contribuind la bilanțul energetic al acestor instalații termotehnologice, dar și cu un aport semnificativ de fier, din armatura. Pana la implementarea din punct de vedere tehnologic a acestei soluții, anvelopele uzate constituiau o adevarată problemă. Acesta este doar unul dintre motivele pentru care s-a prelungit durata de exploatare a anvelopelor si pentru care cei care mai arunca un ochi si la mediul in care trăiesc opteaza să folosească anvelope resapate. Un al doilea motiv deloc de neglijat este cel financiar. Pentru marii transportatori cu parcuri imense de mașini de mare tonaj care rulează anual multe milioane de kilometri, nu pentru noi, consumatorii mărunți care schimbăm majoritatea cel mult 2-3 mașini intr-o viata si la alea de cele mai multe ori nici măcar nu le cumparam anvelope de iarna... Adevărații consumatori de cauciucuri reșapate sunt mașinile de mare tonaj. Așa că producătorii de anvelope nu dau doi bani pe părerea negativă a lui corbex și a altora (inclusiv a mea...) despre cauciucurile reșapate. important este să se adune cât mai mulți ca nea BULAN care să le aprecieze și să le spună asta patronilor. Sau nici măcar, că s-au prins ei și singuri făcând socoteli... În concluzie, informații sunt berechet, păreri pro și contra, fiecare decide pentru el. Cu scuze pentru off topic aș vrea să-i atrag atenția lui corbex că TM din profilul pe care-l avem completat vine de la TIMIȘ, nu de la TELEORMAN Și am încercat de fiecare dată să-mi argumentez intervențiile. This post has been edited by Victorine: 14 Apr 2008, 17:13 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 16:46 |