DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

49 Pages « < 45 46 47 48 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

dl_dr25
post 9 Dec 2013, 22:28
Post #1361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




am si eu o intrebare
la cat trebuie sa deschida un termostat pt dci euro 4 de 68 cp ?
la mine iarna nu urca mai mult de 2 pavele, de dansat nu danseaza pavelele dar si sa stea la doua iarna parca schimba si mersul motorului.
multumesc
ps : o recomandare de termostat

10 Dec 2013, 10:15:
am vazut ca sunt termostate care deschid la 83 si altele care deschis la 89 , care sa fie mai bun ???

This post has been edited by dl_dr25: 10 Dec 2013, 10:15


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Dec 2013, 00:18
Post #1362


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




alea de 89 sunt pentru benzina


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_dr25
post 11 Dec 2013, 01:19
Post #1363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 571
Joined: 4 August 07
From: Bucuresti




si sa fie termostatul dus ? iarna nu urca de doua pavele si daca o omor, iar caldura parca nu mai baga ca la inceput.
taicamiu a avut un dci de 65 cp care baga caldura imediat si mult mai bine decat la asta de 70 cp.


--------------------
dacia logan 2007 dci - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 11 Dec 2013, 10:03
Post #1364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Ala baga caldura imediat de la rezistentele electrice, nu de la caldura lichidului de racire.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Dec 2013, 15:43
Post #1365


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Parerea mea e ca problema nu e asa de grava cum pare.
La logan diferenta intre 2 pavele si 4 pavele e de cateva grade.
Impresia e data de modul de afisare a temperaturii care e discret (in valori pe intervale de fapt), nu continuu ca la undicator cu ac.
Daca la un indicator cu ac o diferenta de 4-5 grade nu se vedea pe indicator (sau nu creeaza o impresie atat de nasoala) la un indicator la care alea 4-5 grade inseamna 2 pavele in plus sau minus, din 6 (adica 33%), utilizatorul percepe acest lucru ca pe o problema serioasa, desi nu e chiar asa.
Daca mai pui si diferenta de potential intre masa motorului si masa caroseriei, dublate de un indicator de temperatura in bord facut pentru benzina, nu pentru diesel (de, costuri mici...), atunci de fapt problema la diesel nu e asa grava in realitate.
Daca insa suspectati ceva nasol, puteti lua o interfata pe OBD sa citit exact temperatura cand e cald motorul, si abia apoi puteti intra in panica daca nu e in parametrii.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianAndrei
post 29 Dec 2013, 20:33
Post #1366


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 29 December 13




La mine nu trecea niciodata de 2 linii dar de cand mi-a resetat un baiat cu testerul sondele la 128 la setarile din fabrica imi arata 4 linii dar nu mai mult.


--------------------
Dacia Logan 2005 - SB27PRX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 29 Dec 2013, 20:55
Post #1367


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si cum a facut aceasta "resetare de sonde"? Ca sonda aia e o rezistenta, ce naiba a resetat la ea?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teleii07
post 6 Jan 2014, 09:24
Post #1368


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 18 February 06




QUOTE(CiprianAndrei @ 29 Dec 2013, 20:33)
La mine nu trecea niciodata de 2 linii dar de cand mi-a resetat un baiat cu testerul sondele la 128 la setarile din fabrica  imi arata 4 linii dar nu mai mult.
*



...1.4 MPI.....

Dupa schimbarea distributiei...si antigel..m-am trezit si eu cu fenomenul de 2 linii in loc de 4 la temperatura...indiferent cat de mult am circulat in oras...
Nu mai urca la 4 linii..nu e vorba de fluctuatii, pur si simplu nu mai apareau 4 linii...


Am masurat temperatura motorului,cu un termometru, si in jurul senzorului pe motor...am masurat 90-93 grade cu motorul cald...
electroventilatorul porneste pt cateva secunde, daca statea masina mult pe loc....De aici am dedus ca termostatul functioneaza corect, si e problema doar de afisaj..

....
Am masurat legaturile de masa..
era tensiune intre minusul bateriei si motor..
intre minusul bateriei si caroserie era ok 0 V..
...
Am confectionat si eu un cablu pt a aduce la acelasi potential motorul cu borna - (minus) a bateriei......
...
Dar ca si concluzie proprie...este ceva in "memorarea" valorilor senzorului de temperatura...chiar daca motorul era fiebinte...imediat dupa montarea cablului, nu a aparut pe bord instant 4 linii...!?!?!
nici dupa o plimbare in oras de cateva zeci de minute...
doar dupa ce a stat pe loc si a pornit electroventilatorul..atunci instant a aparut 4 linii pe bord...si de atunci e totul ok..

Arata cum trebuie in fiecare dimineata..0-2..si pe urma 4 linii....
.....

si eu am o banuiala ca "sa resetat" ceva.. si de atunci a aparut 4 linii....
......



__ ___ ___ ___ ___ ___ ____ __ ___ _

(
si ca o paranteza... pt cei care au fluctuatii 4-2..iarna cand e foarte frig (..-5, -10 grade) imediat atunci cand au aparut 4 linii...
fluctuatiile de la 4 la 2 linii cand motorul inca nu este foarte bine incalzit pot aparea fiindca pe circuitul de incalzire nu este termostat..si sistemul de incalzire din cabina poate raci motorul cand este pornit ventilatorul din cabina..poate cobora temperatura motorului de la 4-2 linii pe o scurta perioada de timp, cateva minute din cauza frigului de afara...
)






--------------------
Dacia 1300, Logan 1.4 ABS+ '07-'16, Lodgy 1.6 8V GPL GFI '16- - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Jan 2014, 09:30
Post #1369


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(CiprianAndrei @ 29 Dec 2013, 19:33)
La mine nu trecea niciodata de 2 linii dar de cand mi-a resetat un baiat cu testerul sondele la 128 la setarile din fabrica  imi arata 4 linii dar nu mai mult.
*


128 este imbogatirea default, daca tin bine minte


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dutzu
post 30 Jan 2014, 20:21
Post #1370


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 1 May 07




aceeasi problema cu 2 liniute o am si eu de vreo 3-4 ani cred.imi aduc aminte ca o pusese pe tester la dacia cand am descoperit problema si nici o eroare...
nu face 4 nici sa mori poate doar acum daca raman inzapezit si o forjez in rest pace
am incercat si eu azi faza cu furtunul...e fierbinte dar pot tine mana pe el fara probleme. nu e clocoteala aia de apa de 90grade de nu poti tine mana.
tot aud aici vezi daca e firbinte furtunul ...dar totusi cat de fierbinte ? sa poti tine mana pe el sau ... sa nu suporti temperatura lui..ca nu-mi dau seama
daca nu e termostatul ce poate fi?
nu m-a deranjat prea tare faza cu 2 liniute doar ca in ultima vreme ma cam rupe la consum in jur de 12 in oras motor de 1.4 fabricatie 2007
nu stiu daca are vreo relevanta dar nu am schimbat niciodata lichidul de racire


--------------------
dacia logan abs plus/2007
abs plus 1.4 mpi, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 30 Jan 2014, 22:35
Post #1371


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(klaus @ 29 Dec 2013, 21:55)
Si cum a facut aceasta "resetare de sonde"?
*



e vodoo curat....
ON: daca citeau cum s-a rezolvat la mine si la altii rezolvau de mult...in urma cu cateva pagini era si un tabel cu rezistentele sondei si intre ce pini se masoara,restul tine de un termostat OK....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
juann
post 3 Apr 2014, 14:32
Post #1372


Membru autentic


Group: Members
Posts: 254
Joined: 3 August 08




Eu am avut o problema asemanatoare cu scaderea liniutelor la temperatura apei in felul urmator.....imi ajungea la 4 apoi daca circulam inafara localitatii cu viteze de 80~100 km/h cum scoteam un pic din viteza cum imi apareau imediat 2 liniute....cind turam motorul cresteau inapoi etc....

Caldura nu mai baga ca inainte.....

Am schimbat termostatul vechi care a tinut 5 ani cu unul nou de origine si s-a rezolvat..baga caldura si a disparut si oscilatia de la temperatura apei.


--------------------
DACIA Logan 2008/Preference - is 01 abc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 25 Oct 2014, 09:19
Post #1373


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




A venit vremea sa schimb iar termostatul, vechea problema cu 4 linii.
Toata lucrarea vreo 90 lei, termostatul 50 lei calorstat by vernet, 2 litri de antigel dacia, 2 x 20 lei, si un litru de apa.
Am lasat sa curga tot lichidul din instalatie dupa ce am scos termostatul, si se pierd cam 3 litri de lichid.

This post has been edited by tribunul: 25 Oct 2014, 09:20


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 28 May 2015, 13:32
Post #1374


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Mi-a aparut problema liniilor care indica temperatura apei in bord. Citiva ani a fost OK. Dintr-o data a inceput sa sara la maxim. Eu merg mereu cu luminile aprinse, asa ca mi-a trebuit ceva timp sa observ ca, daca sting luminile, revine la 4 linii. Aprind luminile, se duce la maxim. La fel daca pornesc aeroterma. Am schimbat senzorul de temperatura. Face identic si la fel. De mentionat ca electroventilatorul porneste cum trebuie, se opreste cind trebuie, termostatul deschide cind trebuie, numai valorile afisate in bord sint aiurea.
Imi poate da cineva o sugestie?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 May 2015, 13:50
Post #1375


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




firul de masa - tablou de bord sau motor


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 28 May 2015, 14:03
Post #1376


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Multumesc, am sa verific. Masa bordului unde e?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 29 May 2015, 19:45
Post #1377


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




Spre rusinea mea, nu mai stiu unde este fizic legatura ... si unde este prinsa de traversa.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 1 Jun 2015, 21:52
Post #1378


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




cablurile de masa intre sasiu si motor/cutie de Dci ,is mai groase si fac minuni....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drakuxxx
post 1 Sep 2015, 11:51
Post #1379


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 8 March 08




Am o nelamurire poate ma ajuta careva. Recent am avut probleme cu motorul, am scris pe alt topic de aici. Dupa ce s-a reparat si s-a facut umplerea cu antigel, aerisit tot, mecanicii mi-au zis sa tin sub observatie nivelul de antigel din borcan ca s-ar putea sa mai scada. Zis si facut, timp de 1 saptamana am monitorizat, nivelul ok, niciodata nu a scazut sub minim. Dupa 1 saptamana, zic sa ma mai uit inca o data la nivel si cand colo surpriza: borcanul era gol. Nu avea nici un strop de antigel in el. Am mers cu ea aproximativ 1 km pana la primul PECO sa iau antigel. In acest timp temperatura indica bine, motorul mers bine, nu s-a incins nu nimic. Cand sa completez cu antigel surpriza din nou: nivelul din borcan al antigelului era intre minim si maxim. De 2 zile verificat si nu a mai scazut.

Unde s-a dus tot antigelul din borcan, ca apoi sa se intoarca inapoi? Nu am avut pierderi, nu era balta pe sub masina, absolut nimic.

This post has been edited by drakuxxx: 1 Sep 2015, 11:52


--------------------
Opel Zafira 2006, 1.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_kratos1108
post 1 Oct 2015, 02:23
Post #1380


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 1 October 15




Ca tot suntem la radiatoare mie imi porneste foarte des ventilatorul pe pozitia a2a seara cand e liber in oras(bucuresti, numai zic ziua . Am schimbat termostatul( din ala ieftinache) sonda de apa(renault) cand ventilatorul e pornit scade si puterea motorului. Nu trage la fel de bine


--------------------
dacia logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fanez
post 1 Oct 2015, 14:23
Post #1381


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 10 December 09




Mie imi porneste electroventilatorul chiar daca pe bord am doua liniute. Patru liniute am doar cateodata si nu stau prea mult timp aprinse. Nu am remarcat sa aiba doua viteze. Daca porneste si in urmatoarele 10 secunde opresc motorul se opreste si el. Si eu am sesizat o oarecare scadere a puterii motorului cand e pornit ventilatorul dar mica, e normal as zice.
Porneste des probabil ca depinde si cat de cald e afara, cat ai mers cu ea etc. Daca stai la 3 stopuri intr-un km, oricat de liber ar fi.....


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_78
post 30 Oct 2015, 18:13
Post #1382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 10 November 12




Eu am urmatoarea problema:de 2 zile de cand a dat frigul nu se mai ridica apa la bord decat pana la 60, indifierent de km parcursi, daca inchid caldura dupa cativa km se ridica normal si daca deschid robinetul de incalzire dupaia totu decurge normal.Imi puteti spune despre vorba?Multumesc


--------------------
dacia supernova 2003 - db100von
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 30 Oct 2015, 23:18
Post #1383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




Termostat obosit.


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_78
post 3 Nov 2015, 04:54
Post #1384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 10 November 12




da o sal schimb.multumesc


--------------------
dacia supernova 2003 - db100von
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_c_ro
post 12 Mar 2016, 22:30
Post #1385


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 15 February 07




la aprox 96600 km am schimbat pt a 2-oara termostatul cu unul tot original (cost 80 ron) , anterior l-am avut schimbat pe la 65000 km prin 2012
simptomele au fost aceleasi : aveam 2 liniute
dupa schimbare sunt din nou 4 + caldura mare smile.gif

This post has been edited by george_c_ro: 12 Mar 2016, 23:18


--------------------
DACIA Logan 2006 Laureate Plus 1.4 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 25 Mar 2016, 11:15
Post #1386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Si la mine a fost schimbat acum vreo 5-6 ani ( masina are 11 ani acum) cu unul original si vad ca acum iarasi nu se mai ridica mai mult de 2 liniute. Insa, nu mai iau original ca imi dau seama ca nu merita pretul de 4 ori mai mare. Am gasit Vernet la 20 de lei.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 26 Mar 2016, 09:52
Post #1387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09






Si eu ziceam la fel de cele originale.....

Insa cele originale au un "avantaj" - daca se poate spune asa- aproape niciodata nu au ramas ( sau nu am auzit sa ramana ) blocate pe inchis, sa supraincingi motorul....ele raman blocate pe deschis si mergi cu 2 liniute mult si bine....

Am avut neplacerea cu 2 termostate de firma sa ramana blocate pe inchis ( si 6 liniute consecinta)


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fanez
post 27 Mar 2016, 08:28
Post #1388


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 10 December 09




Am schimbat termostatul (am pus Facet). Acum am 4 liniute dar nu mai porneste ventilatorul. Inainte pornea destul de des, chiar daca pe bord aveam 2 liniute. Acum porneste doar daca pun AC in functiune.
Ar putea fi de la asta?


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radiantm
post 3 Apr 2016, 17:42
Post #1389


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 8 December 10




PROBLEMA:
6 LINIUTE IN BORD LA INDICATORUL DE TEMPERATURA LICHID RACIRE
(singura data din 2005 de cand am masina,n-am patit asta nici pe Transalpina sau Transfagarasan)
Celalalt martor de alerta pt temperatura lichid racire NU s-a aprins si NU A PORNIT NICI VENTILATORUL DE PE RADIATOR . Oprit masina 5 minute , repornit - fara probleme 100 km)
Lichid racire in borcan la jumatate intre max si min la rece si putin sub max la cald.
In mod normal ,vara ventilatorul pornea foarte frecvent chiar si dupa ce opream masina

Ce recomandati , preventiv, in ideea ca nu vreau sa plec la drum lung si sa apara probleme...??




--------------------
DACIA LOGAN LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE 1.4(2005) /1.0(2018)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Apr 2016, 19:07
Post #1390


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




fa un test si vezi daca porneste ventilatorul , scoti semnalul senzorului de temperatura (mufa) si vezi daca porneste , cu mufa scoasa ar trebui sa porneasca , nu porneste remediezi problema, releu fire rezistenta calculator , eventual te poti duce la un sevice sa iti faca testele


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
49 Pages « < 45 46 47 48 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 03:16
Forum Renault