Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
dl_dr25 |
![]()
Post
#1361
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#1362
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
alea de 89 sunt pentru benzina
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#1363
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
si sa fie termostatul dus ? iarna nu urca de doua pavele si daca o omor, iar caldura parca nu mai baga ca la inceput.
taicamiu a avut un dci de 65 cp care baga caldura imediat si mult mai bine decat la asta de 70 cp. |
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
roland |
![]()
Post
#1364
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Ala baga caldura imediat de la rezistentele electrice, nu de la caldura lichidului de racire.
|
--------------------
.
.
.
|
|
klaus |
![]()
Post
#1365
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea e ca problema nu e asa de grava cum pare.
La logan diferenta intre 2 pavele si 4 pavele e de cateva grade. Impresia e data de modul de afisare a temperaturii care e discret (in valori pe intervale de fapt), nu continuu ca la undicator cu ac. Daca la un indicator cu ac o diferenta de 4-5 grade nu se vedea pe indicator (sau nu creeaza o impresie atat de nasoala) la un indicator la care alea 4-5 grade inseamna 2 pavele in plus sau minus, din 6 (adica 33%), utilizatorul percepe acest lucru ca pe o problema serioasa, desi nu e chiar asa. Daca mai pui si diferenta de potential intre masa motorului si masa caroseriei, dublate de un indicator de temperatura in bord facut pentru benzina, nu pentru diesel (de, costuri mici...), atunci de fapt problema la diesel nu e asa grava in realitate. Daca insa suspectati ceva nasol, puteti lua o interfata pe OBD sa citit exact temperatura cand e cald motorul, si abia apoi puteti intra in panica daca nu e in parametrii. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
CiprianAndrei |
![]()
Post
#1366
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 29 December 13 ![]() |
La mine nu trecea niciodata de 2 linii dar de cand mi-a resetat un baiat cu testerul sondele la 128 la setarile din fabrica imi arata 4 linii dar nu mai mult.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
- SB27PRX
|
|
klaus |
![]()
Post
#1367
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si cum a facut aceasta "resetare de sonde"? Ca sonda aia e o rezistenta, ce naiba a resetat la ea?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
teleii07 |
![]()
Post
#1368
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 18 February 06 ![]() |
QUOTE(CiprianAndrei @ 29 Dec 2013, 20:33) La mine nu trecea niciodata de 2 linii dar de cand mi-a resetat un baiat cu testerul sondele la 128 la setarile din fabrica imi arata 4 linii dar nu mai mult. ...1.4 MPI..... Dupa schimbarea distributiei...si antigel..m-am trezit si eu cu fenomenul de 2 linii in loc de 4 la temperatura...indiferent cat de mult am circulat in oras... Nu mai urca la 4 linii..nu e vorba de fluctuatii, pur si simplu nu mai apareau 4 linii... Am masurat temperatura motorului,cu un termometru, si in jurul senzorului pe motor...am masurat 90-93 grade cu motorul cald... electroventilatorul porneste pt cateva secunde, daca statea masina mult pe loc....De aici am dedus ca termostatul functioneaza corect, si e problema doar de afisaj.. .... Am masurat legaturile de masa.. era tensiune intre minusul bateriei si motor.. intre minusul bateriei si caroserie era ok 0 V.. ... Am confectionat si eu un cablu pt a aduce la acelasi potential motorul cu borna - (minus) a bateriei...... ... Dar ca si concluzie proprie...este ceva in "memorarea" valorilor senzorului de temperatura...chiar daca motorul era fiebinte...imediat dupa montarea cablului, nu a aparut pe bord instant 4 linii...!?!?! nici dupa o plimbare in oras de cateva zeci de minute... doar dupa ce a stat pe loc si a pornit electroventilatorul..atunci instant a aparut 4 linii pe bord...si de atunci e totul ok.. Arata cum trebuie in fiecare dimineata..0-2..si pe urma 4 linii.... ..... si eu am o banuiala ca "sa resetat" ceva.. si de atunci a aparut 4 linii.... ...... __ ___ ___ ___ ___ ___ ____ __ ___ _ ( si ca o paranteza... pt cei care au fluctuatii 4-2..iarna cand e foarte frig (..-5, -10 grade) imediat atunci cand au aparut 4 linii... fluctuatiile de la 4 la 2 linii cand motorul inca nu este foarte bine incalzit pot aparea fiindca pe circuitul de incalzire nu este termostat..si sistemul de incalzire din cabina poate raci motorul cand este pornit ventilatorul din cabina..poate cobora temperatura motorului de la 4-2 linii pe o scurta perioada de timp, cateva minute din cauza frigului de afara... ) |
--------------------
Dacia
1300,
Logan 1.4 ABS+ '07-'16, Lodgy 1.6 8V GPL GFI '16-
- TM
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1369
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dutzu |
![]()
Post
#1370
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 1 May 07 ![]() |
aceeasi problema cu 2 liniute o am si eu de vreo 3-4 ani cred.imi aduc aminte ca o pusese pe tester la dacia cand am descoperit problema si nici o eroare...
nu face 4 nici sa mori poate doar acum daca raman inzapezit si o forjez in rest pace am incercat si eu azi faza cu furtunul...e fierbinte dar pot tine mana pe el fara probleme. nu e clocoteala aia de apa de 90grade de nu poti tine mana. tot aud aici vezi daca e firbinte furtunul ...dar totusi cat de fierbinte ? sa poti tine mana pe el sau ... sa nu suporti temperatura lui..ca nu-mi dau seama daca nu e termostatul ce poate fi? nu m-a deranjat prea tare faza cu 2 liniute doar ca in ultima vreme ma cam rupe la consum in jur de 12 in oras motor de 1.4 fabricatie 2007 nu stiu daca are vreo relevanta dar nu am schimbat niciodata lichidul de racire |
--------------------
dacia
logan
abs plus/2007 abs plus 1.4 mpi, 2007
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1371
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
juann |
![]()
Post
#1372
|
Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 3 August 08 ![]() |
Eu am avut o problema asemanatoare cu scaderea liniutelor la temperatura apei in felul urmator.....imi ajungea la 4 apoi daca circulam inafara localitatii cu viteze de 80~100 km/h cum scoteam un pic din viteza cum imi apareau imediat 2 liniute....cind turam motorul cresteau inapoi etc....
Caldura nu mai baga ca inainte..... Am schimbat termostatul vechi care a tinut 5 ani cu unul nou de origine si s-a rezolvat..baga caldura si a disparut si oscilatia de la temperatura apei. |
--------------------
DACIA
Logan
2008/Preference
- is 01 abc
|
|
tribunul |
![]()
Post
#1373
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
A venit vremea sa schimb iar termostatul, vechea problema cu 4 linii.
Toata lucrarea vreo 90 lei, termostatul 50 lei calorstat by vernet, 2 litri de antigel dacia, 2 x 20 lei, si un litru de apa. Am lasat sa curga tot lichidul din instalatie dupa ce am scos termostatul, si se pierd cam 3 litri de lichid. This post has been edited by tribunul: 25 Oct 2014, 09:20 |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
corbex |
![]()
Post
#1374
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Mi-a aparut problema liniilor care indica temperatura apei in bord. Citiva ani a fost OK. Dintr-o data a inceput sa sara la maxim. Eu merg mereu cu luminile aprinse, asa ca mi-a trebuit ceva timp sa observ ca, daca sting luminile, revine la 4 linii. Aprind luminile, se duce la maxim. La fel daca pornesc aeroterma. Am schimbat senzorul de temperatura. Face identic si la fel. De mentionat ca electroventilatorul porneste cum trebuie, se opreste cind trebuie, termostatul deschide cind trebuie, numai valorile afisate in bord sint aiurea.
Imi poate da cineva o sugestie? |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1375
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
firul de masa - tablou de bord sau motor
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
corbex |
![]()
Post
#1376
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Multumesc, am sa verific. Masa bordului unde e?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1377
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Spre rusinea mea, nu mai stiu unde este fizic legatura ... si unde este prinsa de traversa.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1378
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
cablurile de masa intre sasiu si motor/cutie de Dci ,is mai groase si fac minuni....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
drakuxxx |
![]()
Post
#1379
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 8 March 08 ![]() |
Am o nelamurire poate ma ajuta careva. Recent am avut probleme cu motorul, am scris pe alt topic de aici. Dupa ce s-a reparat si s-a facut umplerea cu antigel, aerisit tot, mecanicii mi-au zis sa tin sub observatie nivelul de antigel din borcan ca s-ar putea sa mai scada. Zis si facut, timp de 1 saptamana am monitorizat, nivelul ok, niciodata nu a scazut sub minim. Dupa 1 saptamana, zic sa ma mai uit inca o data la nivel si cand colo surpriza: borcanul era gol. Nu avea nici un strop de antigel in el. Am mers cu ea aproximativ 1 km pana la primul PECO sa iau antigel. In acest timp temperatura indica bine, motorul mers bine, nu s-a incins nu nimic. Cand sa completez cu antigel surpriza din nou: nivelul din borcan al antigelului era intre minim si maxim. De 2 zile verificat si nu a mai scazut.
Unde s-a dus tot antigelul din borcan, ca apoi sa se intoarca inapoi? Nu am avut pierderi, nu era balta pe sub masina, absolut nimic. This post has been edited by drakuxxx: 1 Sep 2015, 11:52 |
--------------------
Opel
Zafira
2006, 1.9
|
|
alin_kratos1108 |
![]()
Post
#1380
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 October 15 ![]() |
Ca tot suntem la radiatoare mie imi porneste foarte des ventilatorul pe pozitia a2a seara cand e liber in oras(bucuresti, numai zic ziua . Am schimbat termostatul( din ala ieftinache) sonda de apa(renault) cand ventilatorul e pornit scade si puterea motorului. Nu trage la fel de bine
|
--------------------
dacia
logan
2006
|
|
Fanez |
![]()
Post
#1381
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 December 09 ![]() |
Mie imi porneste electroventilatorul chiar daca pe bord am doua liniute. Patru liniute am doar cateodata si nu stau prea mult timp aprinse. Nu am remarcat sa aiba doua viteze. Daca porneste si in urmatoarele 10 secunde opresc motorul se opreste si el. Si eu am sesizat o oarecare scadere a puterii motorului cand e pornit ventilatorul dar mica, e normal as zice.
Porneste des probabil ca depinde si cat de cald e afara, cat ai mers cu ea etc. Daca stai la 3 stopuri intr-un km, oricat de liber ar fi..... |
--------------------
Dacia
Logan
1.2 16v
|
|
razvan_78 |
![]()
Post
#1382
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 10 November 12 ![]() |
Eu am urmatoarea problema:de 2 zile de cand a dat frigul nu se mai ridica apa la bord decat pana la 60, indifierent de km parcursi, daca inchid caldura dupa cativa km se ridica normal si daca deschid robinetul de incalzire dupaia totu decurge normal.Imi puteti spune despre vorba?Multumesc
|
--------------------
dacia
supernova
2003
- db100von
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#1383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Termostat obosit.
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
razvan_78 |
![]()
Post
#1384
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 10 November 12 ![]() |
da o sal schimb.multumesc
|
--------------------
dacia
supernova
2003
- db100von
|
|
george_c_ro |
![]()
Post
#1385
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 15 February 07 ![]() |
la aprox 96600 km am schimbat pt a 2-oara termostatul cu unul tot original (cost 80 ron) , anterior l-am avut schimbat pe la 65000 km prin 2012
simptomele au fost aceleasi : aveam 2 liniute dupa schimbare sunt din nou 4 + caldura mare ![]() This post has been edited by george_c_ro: 12 Mar 2016, 23:18 |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Laureate Plus 1.4 mpi
|
|
tynn |
![]()
Post
#1386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Si la mine a fost schimbat acum vreo 5-6 ani ( masina are 11 ani acum) cu unul original si vad ca acum iarasi nu se mai ridica mai mult de 2 liniute. Insa, nu mai iau original ca imi dau seama ca nu merita pretul de 4 ori mai mare. Am gasit Vernet la 20 de lei.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
user123 |
![]()
Post
#1387
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Si eu ziceam la fel de cele originale..... Insa cele originale au un "avantaj" - daca se poate spune asa- aproape niciodata nu au ramas ( sau nu am auzit sa ramana ) blocate pe inchis, sa supraincingi motorul....ele raman blocate pe deschis si mergi cu 2 liniute mult si bine.... Am avut neplacerea cu 2 termostate de firma sa ramana blocate pe inchis ( si 6 liniute consecinta) |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Fanez |
![]()
Post
#1388
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 December 09 ![]() |
Am schimbat termostatul (am pus Facet). Acum am 4 liniute dar nu mai porneste ventilatorul. Inainte pornea destul de des, chiar daca pe bord aveam 2 liniute. Acum porneste doar daca pun AC in functiune.
Ar putea fi de la asta? |
--------------------
Dacia
Logan
1.2 16v
|
|
radiantm |
![]()
Post
#1389
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
PROBLEMA:
6 LINIUTE IN BORD LA INDICATORUL DE TEMPERATURA LICHID RACIRE (singura data din 2005 de cand am masina,n-am patit asta nici pe Transalpina sau Transfagarasan) Celalalt martor de alerta pt temperatura lichid racire NU s-a aprins si NU A PORNIT NICI VENTILATORUL DE PE RADIATOR . Oprit masina 5 minute , repornit - fara probleme 100 km) Lichid racire in borcan la jumatate intre max si min la rece si putin sub max la cald. In mod normal ,vara ventilatorul pornea foarte frecvent chiar si dupa ce opream masina Ce recomandati , preventiv, in ideea ca nu vreau sa plec la drum lung si sa apara probleme...?? |
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1390
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
fa un test si vezi daca porneste ventilatorul , scoti semnalul senzorului de temperatura (mufa) si vezi daca porneste , cu mufa scoasa ar trebui sa porneasca , nu porneste remediezi problema, releu fire rezistenta calculator , eventual te poti duce la un sevice sa iti faca testele
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 03:16 |