Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
eurocristi |
26 Nov 2012, 20:15
Post
#1321
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 16 May 07 From: Oradea |
|
||
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|||
vic24 |
14 Dec 2012, 11:28
Post
#1322
|
Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 |
la 4 ani si 2 luni de la achizitie au inceput si la mine pavelele dansul lebedelor. vad ca face numai o singura coborare in 2 liniute, apoi dupa cateva minute urca la 4 si acolo ramane. din ce am spicuit din topic, problema este de la senzorul de temperatura, nu de la termostat. deci motorul ar trebui teoretic sa stea la temperatura corecta? ca daca e doar o chestie de afisaj nu imi bat capul sa o rezolv...
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
roland |
14 Dec 2012, 14:42
Post
#1323
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 |
Nu neaparat. Tatal meu a schimbat doar termostatul, in conditiile in care avea aceste oscilatii. Asta acum vreo 2 ani. De atunci nu s-a mai intamplat, deci a fost doar termostatul.
|
--------------------
.
.
.
|
|
cristy_m_a |
3 Jan 2013, 12:56
Post
#1324
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 1 September 07 From: SM |
Buna am o nelamurire, si nu stiu unde sa incep sa caut problema
La indictorul de pe bord ,Logan 1,4mpi, de cand am schimbat antigelul (antigelul e de origine, diluat rezista la -45C masurat cu instrument ieftin din Praktiker -10 lei) nu imi mai apar 4 liniute la temperatura apei Am pus mana pe furtunul care duce la radiator dupa ce au aparut 2 liniute (3-4km) si nu era cald deci nu s-a deschis termocupla, dupa o distanta mai mare parcursa tot 2 liniute se mentin dat furtunul este cald. 1. Poate sa fie defecta termocupla si sa deschida mai repede cu cateva grade astfel incat apa sa fie cu 2-3 grade mai jos de 90 si nu mai ajunge sa declanseze indicatia de 4 linii. 2. Poate sa fie defecta sonda care indica temperatura (posibil din cauza unei concentratii prea mari sau prea mici de antigel) Am un multimetru cu sonda de temperatura, daca masor temperatura licidului din recipientul de antigel dupa un drum mai lung e relevant, este lichidul respectiv la temperatura celui din motor-radiator? |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS
- CRS
|
|
roland |
3 Jan 2013, 13:49
Post
#1325
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 |
Hai s-o luam pe rand.
Logan-ul nu are termocupla. Pornirea GMV e comandata de calculator. Daca vorbim de termostat, am mai vazut cazuri de probleme dupa schimbarea antigelului, semn ca aerul nu i-a priit. E probabil sa fie defect termostatul, sa ramana deschis sau partial deschis, caz in care antigelul nu ajunge la temperatura optima. Vezi ca cele 4 linii apar la 80 grade, nu la 90. Lichidul de oriunde, recipient sau radiator, nu e la aceeasi temperatura cu cel din motor, e mai rece. Cu cat... depinde de situatie. Ca sfat, schimba termostatul si, daca tot mai face probleme, atunci schimbi si sonda, dar nu cred ca va fi cazul. Daca furtunul se incalzeste inainte sa vezi 4 liniute inseamna termostat blocat pe deschis. Termostatul deschide la 89 grade iar cele 4 liniute apar la 80 de grade. |
--------------------
.
.
.
|
|
cristy_m_a |
3 Jan 2013, 22:20
Post
#1326
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 1 September 07 From: SM |
Am măsurat temperatura la 4linii în vas și era 75C după ce a stat mașina în garaj pornită 15minute
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS
- CRS
|
|
roland |
4 Jan 2013, 10:36
Post
#1327
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 |
Nu cred ca e o informatie relevanta. Totul se bazeaza pe senzorul din chiulasa.
|
--------------------
.
.
.
|
|
vic24 |
9 Jan 2013, 09:07
Post
#1328
|
Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 |
ok, mi-am facut curaj sa schimb si eu termostatul in regie proprie. pragatindu-ma de operatiune m-am uitat pe acolo, sa fac un inventar de scule necesare. am o intrebare: cum ati desurubat surubul din partea inferioara? ca nu prea e loc din cauza borcanului de la servodirectie..... adica nu prea e loc de miscat cheia.....
This post has been edited by vic24: 9 Jan 2013, 09:07 |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
IRONICK |
9 Jan 2013, 10:38
Post
#1329
|
- Group: Members Posts: 22.115 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Borcanul se scoate prin tragere in sus daca chiar te incomodeaza.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
vic24 |
9 Jan 2013, 13:51
Post
#1330
|
Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 |
un mic update pt cei care vor sa faca operatiunea: desi pe forumuri se spune ca ar fi de 10 suruburile acelea trei, sunt fix de 8
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
IRONICK |
9 Jan 2013, 15:04
Post
#1331
|
- Group: Members Posts: 22.115 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Nu se spune, chiar asa sunt la versiunea originala. Dar nu si la versiunea cu feislift, unde s-a facut economie. Ca si la capacul chiulasei, etc ..
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
9 Jan 2013, 15:05
Post
#1332
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
le-or mai fi redus intra timp, ca si la chiulasa s-au schimbat niste suruburi cu timpul.
Din categoria "cost reduction" |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mihaimgm |
20 Jan 2013, 17:17
Post
#1333
|
Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 9 March 08 From: Arges |
Salut. Am si eu problema liniutelor. Am schimbat cateva termostate si nimic. Am luat o cheie si am desurubat sonda de temperatura 1-2 ture si apoi am strans la loc. Si culmea apar liniutele. Dar dupa ceva timp reapare fenomenul. Iau cheia si repet operatiunea. Probabil nu face masa cum trebuie.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
GTline 2017
- 1,5 dCi EDC
|
|
bobo77 |
20 Jan 2013, 22:11
Post
#1334
|
........................... Group: Members Posts: 7.213 Joined: 27 January 06 From: Mangalia |
Schimba si sonda.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Speedy |
22 Jan 2013, 15:06
Post
#1335
|
Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA |
IMG159.jpg ( Size: 446.96k )
Number of downloads: 1047
Dupa o luuuunga perioada, am vazut si eu 4 linii la temperatura. dci 85 (fara interventii la motor ) |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
cosmintr |
23 Jan 2013, 08:27
Post
#1336
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 22 October 06 |
Buna, masina mea din dec 2006 sta in general la doua linii, foarte rar urca la 4 linii. Asa a facut de le inceput si nu am schimbat nimic pe racire. Nu stiu de ce se agita lumea, poate si liniutele alea arata diferit de la o masina la alta. Ideea e sa nu ajunga la max sau sa nu urce deloc.
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 dci
2006 Laureate
|
|
sobolan |
2 Feb 2013, 21:14
Post
#1337
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.235 Joined: 10 March 06 From: GL |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bleumineral |
11 Feb 2013, 13:29
Post
#1338
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 167 Joined: 2 May 09 |
QUOTE(vic24 @ 9 Jan 2013, 13:51) un mic update pt cei care vor sa faca operatiunea: desi pe forumuri se spune ca ar fi de 10 suruburile acelea trei, sunt fix de 8 Ba sunt fix de 6 și se strâng cu cheia de 8, (atipic), deoarece de obicei șuruburile de 6 se strâng cu cheia de 10. Șuruburile de 10 se strâng cu cheia de 17. Eu ca să nu am bătaie de cap, le-am schimbat cu șuruburi obișnuite și am dat cu puțin silicon rezistent la temperatură că pierdeam lichid pe acolo. Din multiplele schimbări de termostat pe care le-am făcut am ajuns la concluzia că iarna nu-i ca vara și atunci când e frig motorul ajunge și se menține mai greu la temperatura de regim rezultând inevitabil căldură mai puțină în habitaclu. Vreți căldură mai multă, carton în față la radiator. Asta am văzut la toți taximetriștii din oraș în timpul gerurilor și n-au avut niciunul probleme. This post has been edited by bleumineral: 11 Feb 2013, 13:30 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
klaus |
11 Feb 2013, 14:01
Post
#1339
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
pe drum li s-a schimbat capul suruburilor in urma unei operatiun de usurare a chiulasei.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Brainie |
11 Mar 2013, 10:20
Post
#1340
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti |
Intenționez să schimb termostatul și lichidul de răcire dintr-o singură mișcare, și am câteva întrebări:
-în manual scrie că se demontează „protector motor”; ăsta e scutul metalic, bănuiesc, nu carenajul de plastic dintre spoiler și scut (jos de tot în stânga); așa e ? -pentru demontarea-montarea colierului de jos de la radiator, ce scule uzuale ar fi cele mai indicate ? -pentru remontarea cutiei termostatului, manualul cere garnitură nouă (ganitura pentru cutie, nu pentru termostat); pe aici nu-mi amintesc pomenită și garnitura asta; a schimbat-o cineva, e necesar, unde se găsește ? -la faza de clătire motor cu apă de robinet, mă gândesc ca fără termostat să pornesc motorul 1-2 minute, să circule ceva apă curată prin el; crede cineva că n-ar fi bine ? |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
roland |
11 Mar 2013, 10:35
Post
#1341
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 |
Da, e scutul metalic.
Din cate stiu, curatirea se face cu apa sub presiune, adica jet. Deci ar trebui legat la un compresor, sau macar la retea, altfel nu se spala. This post has been edited by roland: 11 Mar 2013, 10:36 |
--------------------
.
.
.
|
|
Brainie |
11 Mar 2013, 11:16
Post
#1342
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti |
manualul nu zice de spălat sub presiune, ci de umplere-golire cu apă de robinet; eu aș și învârti apa asta prin tot circuitul 1-2 minute
|
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
agp626 |
17 Mar 2013, 11:05
Post
#1343
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 March 13 |
Buna ziua,
Am logan din 2005, 62000 km Din iarna asta am observat ca apa nu trece de 2 linii, mers in oras pe distante scurte. Astazi am mers cam 15 km prin oras si nu s-a ridicat deasemenea mai mult de 2 linii , de incalzit se incalzeste normal de repede, atat pe dezaburire cat si pe incalzire, am incercat pe toate treptele, a ramas constant 2 linii. Mentionez ca nivelul lichidului de racire este constant. Nu stiu ce sa fac, m-am gandit sa astept sa se incalzeasca afara si atunci poate apa se va incalzi mai repede pana la 4 linii Mai am o intrebare ce se intampla daca merg asa in continuare? O zi buna This post has been edited by agp626: 17 Mar 2013, 11:12 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
ionut_buzescu |
17 Mar 2013, 11:16
Post
#1344
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 29 September 04 From: Bucuresti |
termostatul, sonda sau ambele.
Nu ai precizat dacă ai mpi sau dci dar oricum ar fi, în 15km ar fi trebuit să ai 4 linii și așa să rămână. |
--------------------
DACIA
LOGAN
2005, Laureate www.reglajculbutori.weebly.com
|
|
nikuniku |
17 Mar 2013, 11:18
Post
#1345
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
nu are nimic daca mergi asa cu masina,daca vrei sa schimbi termostatu,schimbal si dupa o perioada va face la fel(adica la iarna),vara vei avea 4 liniute la apa
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
SYL |
17 Mar 2013, 12:49
Post
#1346
|
doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti |
QUOTE(ionut_buzescu @ 17 Mar 2013, 11:16) Nu ai precizat dacă ai mpi sau dci dar oricum ar fi, în 15km ar fi trebuit să ai 4 linii și așa să rămână. Daca e din 2005 aproape sigur e mpi... |
--------------------
Dacia
Duster
1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
|
|
Pasdan |
17 Mar 2013, 15:36
Post
#1347
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 24 February 13 From: Arad |
Schimba termostatul.Nu e normal sa ai doar 2 pavele la apa.Motorul nu functioneaza normal daca nu e in parametri.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Preferance
- AR xx xxx
|
|
Brainie |
9 Apr 2013, 10:23
Post
#1348
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti |
QUOTE(Brainie @ 11 Mar 2013, 11:20) Intenționez să schimb termostatul și lichidul de răcire dintr-o singură mișcare, și am câteva întrebări: -în manual scrie că se demontează „protector motor”; ăsta e scutul metalic, bănuiesc, nu carenajul de plastic dintre spoiler și scut (jos de tot în stânga); așa e ? -pentru demontarea-montarea colierului de jos de la radiator, ce scule uzuale ar fi cele mai indicate ? -pentru remontarea cutiei termostatului, manualul cere garnitură nouă (ganitura pentru cutie, nu pentru termostat); pe aici nu-mi amintesc pomenită și garnitura asta; a schimbat-o cineva, e necesar, unde se găsește ? -la faza de clătire motor cu apă de robinet, mă gândesc ca fără termostat să pornesc motorul 1-2 minute, să circule ceva apă curată prin el; crede cineva că n-ar fi bine ? Probabil unii s-au amuzat copios pe seama întrebărilor de mai sus (mai ales ultimele); mă rog, n-aveau decât să râdă în hohote, dar puteau să dea și un răspuns la obiect (cât de cât). Revin cu ce am făcut, pentru cine o mai fi interesat: -am demontat și scutul și protecția de plastic de sub farul stâng; oricum nu prea e loc pentru manevre; -pentru demontarea colierului e suficientă o șurubelniță dreaptă (mică); pentru remontat am avut succes cu un clește cu ciocuri îndoite; a mers foarte greu, am pierdut o grămadă de timp; nu e loc să prinzi colierul ca lumea și scapă mereu dintre fălcile cleștelui, mai ales că trebuie strâns zdravăn pănă agață ghearele alea; Capture.PNG ( Size: 71.82k ) Number of downloads: 551 ; -„garnitură nouă la cutia termostatului”- e vorba de garnitura de pe termostat, care etanșează îmbinarea între cutie și suportul ei de pe chiulasă; -dat fiind punctul anterior, nu am pornit motorul cu termostatul scos, ci cu ăla vechi montat și apă de robinet, și am lăsat în mers mai mult, pănă s-a deschis termostatul; -o problemă ar fi golirea căt mai completă a sistemului; nu am băgat aer comprimat, ci doar suflat; cred că vreun litru a rămas nescos; o să verific cu prima ocazie concentrația |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
panter1 |
13 May 2013, 16:19
Post
#1349
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti |
am o rugaminte la cei care au schimbat termostatul si au fost multumiti de el.. sa spuna ce marca este acesta?? ma gandesc ca unele sunt mai bune decat altele si de cat timp il au
intreb pentru ca desi este vara foarte rar vad 4 linii This post has been edited by panter1: 13 May 2013, 16:23 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
dyma1d1 |
13 May 2013, 16:20
Post
#1350
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 May 13 |
can anyone help me with radio code dacia sandero stepway 2011 1.5dci
Made in Malaysia 7 648 052 592 FD 108 905 BP8052 B 2570490 Renault 281112231R e1 03 4709 |
--------------------
dacia
sandero
2011 1.5dci
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th September 2024 - 19:30 |