Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
bobo77 |
![]()
Post
#1291
|
||
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|||
Adi florin |
![]()
Post
#1292
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Am pus intrebarea asta si la Piese de logan, dar nu prea am primit raspunsuri, asa ca o pun si aici. Sper sa ma lamuresc avand in vedere ca cei de aici au schimbat multe termostate. ![]() Deci, intrebarea este: Care este cel mai bun termostat pentru Logan. Ma intereseaza un termostat care nu trebuie schimbat la 2...3 ani. Unul care sa-si pastreze parametri de buna functionare pentru o durata lunga de timp. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
voicamic |
![]()
Post
#1293
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vali2 @ 11 Jun 2012, 19:57) nu dieselul s-a dat pe brazda... caldura testike, caldura, asta e raspunzatoare de cele 4 linii afisate ![]() se vede treaba ca dieselul e asa din nascare, n-ai ce-i face. Pe 29 iulie, mi-am schimbat distributia, ocazie cu care mi-au schimbat si antigelul. Dupa asta, mecanicul a tinut neaparat sa verifice si daca porneste GMV-ul, ceea ce a si reusit, dupa vreo 20 min de turat motorul la 4000 rot/min !!! Treaba buna e ca, pe caldurile astea, e clar ca nu e nici un risc sa-mi fiarba motorul in trafic... Baiatul parea priceput, asa ca l-am luat si pe el la intrebari cu problema celor 2 "pavele" pe timp rece, daca sa schimb termostatul sau nu, etc. si a fost al nustiucatelea care a tinut sa ma convinga sa nu ma apuc sa bag banii in chestia asta, ca n-are nimic motorul, asa e el. |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
jcdenton |
![]()
Post
#1294
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 1 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Problema s-a manifestat si la mine (1.4 benzina); schimbat sonda de temperatura pe garantie, totul pare ok; sa vedem cat o sa tina.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2010
|
|
voicamic |
![]()
Post
#1295
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(jcdenton @ 8 Aug 2012, 14:19) Problema s-a manifestat si la mine (1.4 benzina); schimbat sonda de temperatura pe garantie, totul pare ok; sa vedem cat o sa tina. Da, din cate vad pe forum, defectul de sonda e destul de frecvent la benzinare. Macar la voi cand e vorba de termostat, se schimba usor, la diesele e alta mancare de peste... |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
Adi florin |
![]()
Post
#1296
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am luat un senzor de temperatura Hella. La temperatura camerei are o diferenta intre cele 2 rezistente de 130..150 Ohm. O fi bine?
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1297
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In postul #1264 este un tabel.
La temperatura camerei, sa zicem 25gr trebuie sa ai 2250 ±112. Si tu ai o diferenta de 150. Sa fie o problema? ![]() This post has been edited by IRONICK: 13 Aug 2012, 14:17 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Adi florin |
![]()
Post
#1298
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut postul acela si tabelul, dar eram curios daca a mai masurat cineva de curiozitate senzorul cel nou cand l-au inlocuit si daca au obtinut exact valorile din tabel. Sunt oarecum surprins de diferenta, avand in vedere ca acest senzor Hella mi-a fost recomandat ca fiind cel mai bun si la promotie a costat 130 lei.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1299
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da, valorile din tabel au fost ok. Si nu cred sa existe sonda fara diferenta intre senzori.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Adi florin |
![]()
Post
#1300
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am scos sonda veche si am masurat-o comparativ cu cea noua. Se pare ca acea diferenta intre cele doua rezistente este si la sonda originala. Am lasat-o in continuare pe cea originala pe masina.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
pascu.octavian |
![]()
Post
#1301
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 October 12 ![]() |
Salut,
De o luna sunt si eu proprietarul unui Logan 1.6 MPI pe GPL si am aceeasi problema... adica nu trece de 2 liniute martorul de temperatura, rar ajunge la 4 dar imediat se duce pe 2 liniute... am fost in service si mi-a schimbat termostatul care aveam garniturile mancate, era din 2005 ca si masina. Inainte sa il schimb pierdea si antigel, in motor a gasit mai mult apa decat antigel, se pare ca fostul proprietar a preferat sa compelteze cu apa mai tot timpul. Bun... acuma parca numai pierd antigel, inca testez... oricum nivelul este intre minim si maxim dar tot cu 2 liniute m-am ales, la service dupa ce la schimbat si am lasat motorul sa se incalzeasca pe loc am ajuns la 4 liniute, cum am plecat am ramas pe 2 liniute iar si am parcurs peste 200 de km de atunci. Am sunat mecanicul si mi-a zis sa ma duc la service sa imi testeze senzorul de apa sau ceva de genul asta, nu mai retin. Poate imi dati niste sfaturi care ar fi urmatorii pasi, ce trebuie sa fac, sa verific...etc Multumesc anticpat |
--------------------
Dacia
Logan
2005 / 1.6 MPI / Ambition
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1302
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da mai nene, ti-am raspuns si acolo. Exista decalaj intre cei doi senzori din sonda, ala pentru ecu si cel pentru TdB. Si ti-am mai zis sa cureti papucii de la cablurile de masa intre baterie si cv/sasiu.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
pascu.octavian |
![]()
Post
#1303
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 October 12 ![]() |
OK, o sa curat si pe urma va anunt... multumesc
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 / 1.6 MPI / Ambition
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1304
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ideea este ca sunt aceleasi probleme specifice la toate masinile (Logan), nu este cu nimic mai deosebita una sau alta.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#1305
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Lasa ca au rezolvat aceasta problema cei de la dacia la logan 2...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
edge |
![]()
Post
#1306
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 2 December 08 ![]() |
Dupa 5ani de cand am loganul a venit si randul meu sa vad cum danseaza pavelele 2-4-2-4 dupa care raman la 4. Citind topicul si vazand ca nu s-a ajuns la o concluzie intreb si eu pe cei care s-au confruntat cu problema asta cum au rezolvat-o sau care este cauza cea mai probabila: termostatul, sonda, sau cablajul? Sau ,,asa face" toate?
|
--------------------
dacia
logan
2007/1.4
|
|
Goan |
![]()
Post
#1307
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 September 08 ![]() |
Si la mine dupa 4 ani a inceput sa faca 4-2-4. Am schimbat sonda de temperatura, doua termostate (Renault & Vernet) am pus fire de masa suplimentara (baterie & motor) si tot asa face. Nu se incalzestre mai mult de 2L decat daca stau la stop sau pe loc cu motorul pornit. Nu stiu ce sa mai incerc.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
edge |
![]()
Post
#1308
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 2 December 08 ![]() |
La mine s-a intamplat la drumuri scurte, pana in 5 km. Azi la drum lung nu a mai avut nici o problema. Urmaresc sa vad cum evolueaza situatia.
|
--------------------
dacia
logan
2007/1.4
|
|
bogdan_nr2000 |
![]()
Post
#1309
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 16 July 09 ![]() |
am si eu o problema cu caldura, adica nu imi creste nivelul la apa pe display daca pun mana pe furtunele de la masina toate sunt calde dar in masina nu ajunge niki un pic de caldura. De la ce ar putea fi? ar putea fi de la pompa de apa? Unde gasesc termostatul pentru a il desface?
|
--------------------
Dacia
LOGAN
2005 ambiance
|
|
Goan |
![]()
Post
#1310
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 September 08 ![]() |
La drumuri scurte se observa si la mine cel mai bine. E si normal pt ca mergand putin, nu apuca sa se incalzeasca. Dar eu am prins si drumuri mai lungi dar fara urcari mari si mi-a stat apa in 2Ln cel putin 20 KM ceea ce nu e bine. Referitor la locatie: logan - manual de service pagina 410.
29 Oct 2012, 09:58: Eu nu pot sa-mi dau seama de ce termostatele montate cand le-am testat in ibric se comporta bine, deschid la 89 de grade, dar dupa ce le-am montat pe masina se comportau anormal. Deschid undeva la 89 dar nu mai inchid sau nu inchid perfect si apa merge totdeauna prin circuitul mare. De acolo si comportamentul 2-4-2. Cand stau la stop temperatura creste, dar cand pornesc cum apa trece prin radiator (desi nu ar avea voie) raceste agentul. Nu mai stiu unde si ce as mai putea schimba, ce imi da termostatul peste cap. Zilele acestea am sa intreprind o vizita la Dacia sa vedem ei ce spun. 29 Oct 2012, 20:59: Am atasat un document ca sa vedeti si voi minunatia. Pana pe la 80 urca si imi afiseaza pentru un moment 4Ln dar apoi dupa ce deschide termostatul (desi in ibric deshidea la 89) nu se mai inchide si fluctueaza in functie de cum merg. Ce se vede in ultima parte este pentru ca am stat in parcare cu motorul pornit si asa am reusit sa fac sa creasca temperatura. Daca stau mai mult pe loc, creste pana la 90+ unde porneste si GMV-ul. This post has been edited by Goan: 29 Oct 2012, 20:59 Attached thumbnail(s) screenshot.jpg ( Size: 59.49k ) Number of downloads: 927 |
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
Ampt |
![]()
Post
#1311
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Cu temperaturile mai scăzute care s-au înregistrat în ultimele zile, cele 4 linii nu prea s-au mai văzut pe bord.
Aseară totuși, după vreo 30 de minute de mers în aglomerație, au apărut din nou cele 4 linii pe tabloul de bord. Având experiența de iarna trecută, m-am convins că pentru dCi-ul de la Logan este ceva normal ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Goan |
![]()
Post
#1312
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 September 08 ![]() |
Am rezolvat problema. Termostatele montate ulterior erau bune, sonda noua ce am montat-o era defecta si indica prost temperatura.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1313
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Din cauza ca sistemul de racire ala masinii este dezechilibrat. In parcare este normal sa functioneze corect si in mers, nu. Apar curentii de aer si zonele calde. Incerca cu izolarea corpului termostatului de galerie.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Goan |
![]()
Post
#1314
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 September 08 ![]() |
Tocmai ziceam ca am rezolvat-o. Si in parcare si in mers si cu termocupla pornita nu mai scade temperatura sub 80 de grade. Nici dupa ce am montat termostalele noi nu mai scadea, doar indica sub 80 din cauza ca era proasta sonda. Acuma sunt in grafic cu toate si termostat si sonda. Ramane de vazut pt cat timp.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1315
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Goan @ 8 Nov 2012, 10:27) Da, doar ca eu ma refeream la altceva. Diferenta de temperatura la care deschide termostatul este diferita intre regimul de ralanti si in miscare. La ralanti deschide fix la 89 si se mentine temperatura apropiata de 87-88, in mers temp motorului are in jur de 84 si este prea mica. Asta aduce consum suplimentar si uzura mai mare.This post has been edited by IRONICK: 19 Nov 2012, 14:40 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#1316
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 19 Nov 2012, 09:49) in mers temp motorului are in jur de 84 si este prea mica. cu ce instrument de masura ai vazut valoarea respectiva? |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1317
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
evident, cum un ampermetru
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#1318
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
a tinut degetul in borcanul de expansiune, cica face bine la artrita.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
lukisportivul |
![]()
Post
#1319
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 June 07 ![]() |
salut, si la mine sta apa la 2 pavele, si as fi curios ce marca de termostat gasim in cutiile de piese de origine? ce marca de termostat a-ti folosit si sunteti multumit de el.
|
--------------------
Logan SL Prestige
0.9 tce
2019
- VS-98-ABA
|
|
ealex |
![]()
Post
#1320
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 11 May 09 From: Curtea de Arges ![]() |
Buna seara. O data cu venirea sezonului rece mi-a reaparut problema cu fluctuatia nivelului de temperatura motor. Am schimbat sonda de temperatura si termostatul anul trecut, insa ceea ce am observat acum, daca dau drumul la dezaburire luneta sau / si aeroterma pe treapta 4-a, apar in maxim 2-3 secunde cele 4 liniute si temperatura ramane stabila. Ceva sfaturi? Multumesc ( PS: nu am citit tot topicul, deci scuze daca s-a mai discutat
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
2019 SL Plus
- AG ...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:40 |