DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

49 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

Cyrusmddd
post 4 Oct 2007, 11:29
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 21 March 07
From: Sibiu




[quote=fnp,4 Oct 2007, 11:23]
revin dupa vreo 2 ore si la pornire are direct 2 linii

La fel se intampla si la mine dar eu am benzinar. Dupa mine e perfect normal. Daca lasi masina in soare spre exemplu si revii dupa 2 ore motorul nu se raceste complet deci implicit si temperatura apei e ceva mai ridicata.


--------------------
Dacia Logan 2005 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cyrusmddd
post 7 Oct 2007, 14:44
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 21 March 07
From: Sibiu




Am observat de ceva vreme un lucru: cand opresc motorul se opreste si ventilatorul. Inainte mai mergea o perioada dupa oprirea motorului, insa mai nou se opreste odata cu acesta. In mers temperatura apei este cea normala de 4 liniute. Credeti ca este vreo problema?

This post has been edited by Cyrusmddd: 7 Oct 2007, 14:45


--------------------
Dacia Logan 2005 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Oct 2007, 14:54
Post #243


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




poate o fi mai racoare afara in ultimul timp...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
06nkt
post 7 Oct 2007, 22:23
Post #244


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7 October 07




Eu am DCI 70CP, e inca in rodaj si cat a fost cald ajungeam la 4 liniute cam in 20km in afara, dar acum de cand s-a mai racit am facut 135km doar cu 2 linii. Voi ce spuneti? e problema? are ceva daca am mers cu 2 linii la 2400-2500rpm pt. 1-2 min.?


--------------------
Dacia Logan DCI 70CP 2007 ABS+ - 06NKT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 7 Oct 2007, 22:29
Post #245


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Mă tem că termostatul nu e bun.
N-are nimic, dar mergi la service.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Parakiosu2
post 8 Oct 2007, 11:41
Post #246


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 October 07




QUOTE(Seeker @ 13 Sep 2006, 23:09)
De cind s-a racit un pic afara nu mai creste temperatura la 4 liniute decit cind stau la semafor sau cu masina oprita si motorul pornit .
Am facut si drumuri lungi , 30-40-60 km in afara localitatii si sta tot la 2 liniute , am mers si cu 5000 RPM si tot un drac, nu creste deloc. Asta iarna pe gerurile alea suparate urca la 4 liniute in 10 minute. Care poate fi cauza ? Asta vara am pus cam 300 ml antigel glaceol , dar nediluat  blush.gif , oare ala sa fie de vina si sa raceasca prea bine acum ?
Mi-e frica sa ma duc la service ca a iesit din garantie si ma gindesc sa nu ma puna sa schimb tot traseul de racire . blink.gif
Please help!! sad.gif
*




Salut si bine v-am gasit (este primul meu post pe acest forum)

Vreau sa va zic ca am aceiasi problema .Apa nu creste mai mult de 2 liniute.Dar eu sunt sigur ca nu are nici o problema.Eu l-am cumparat acum o saptamana deci nu cred sa fie vreo problema.


--------------------
Dacia Logan MCV DCI 85 2007 - B04RCF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 8 Oct 2007, 13:11
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Asta e din ciclul "imi curge uleiul, dar masina e de o saptamana deci sigur nu are nimica", nu?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 8 Oct 2007, 13:42
Post #248


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ai putea macar sa ii sugerezi un raspuns mai tehnic ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 9 Oct 2007, 13:29
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 446
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




Revin cu problema cu temperatura nu trece de 2 linii diesel.

Am fost astazi la service si au pus-o pe tester. La 2 linii pe bord are 78 de grade. A turat-o vreo 10 minute si a ajuns la 82 de grade si s-au aprins si celelalte 2.

Concluzia: ''asa face toate", adica se incalzeste greu. Oricum daca dau caldura la maxim baga bine in interior.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP 2007 Laureate + ABS - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 9 Oct 2007, 17:41
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Care este la dCi temperatura normală de regim?


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 9 Oct 2007, 17:50
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




in cazul asta treaba cu "asa face toate" nu prea sta in picioare. pentru ca nu fac toate asa.

de ce nu schimbati voi termostatul ala ?

un mic pont: il cumparati de la "piese auto" si cereti termostat de supernova ( e cam 25 ron ), care sa deschida la 89 de grade.in felul asta nu mai dati la dealer 150 ron pe termostat " de logan " care e acelasi ca si la supernova.

This post has been edited by han_1.6 mpi: 9 Oct 2007, 17:54


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
06nkt
post 9 Oct 2007, 22:10
Post #252


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7 October 07




Nu sunt la fel termostatele de benzinar si diesel.


--------------------
Dacia Logan DCI 70CP 2007 ABS+ - 06NKT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 9 Oct 2007, 22:22
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




ok.am inteles. dar problema asta e des intalnita si la mpi.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 9 Oct 2007, 22:46
Post #254


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Am intrebat si eu in service pe seful de service si pe responsabilul de garantii cate liniute trebuie sa aiba dCi-ul de 70 CP la temperatura de regim. Ambii mi-au raspuns: "2-4 liniute." "Cum adica 2-4, ce inseamna 2 si ce inseamna 4 ?" "Acele liniute au un caracter orientativ, si arata ca motorul este in regim normal de lucru. Daca insa se fac 6 sau 8, atunci se va aprinde si martorul pe care il aveti aici (imi arata becul de temperatura) si asta inseamna ca trebuie sa opriti imediat si sa sunati la Dacia Asistenta, tel. ..."

This post has been edited by cristi.r: 9 Oct 2007, 22:56


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 9 Oct 2007, 23:06
Post #255


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




la mine, spre exemplu, la symbol dci 70hp am un ac din ala clasic, pe un ditamai ceasul, pentru ca nu am turometru... si vreau sa zic ca variaza foarte tare in functie de regim, de temperatura de afara.. vara imi sta destul de sus, in regim de mers imi sta exact la mijloc.. nu am prins nicio iarna cu el.. dar banuiesc ca o sa fie sub mijloc.. deci cred ca e normal..


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 9 Oct 2007, 23:19
Post #256


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Eu i-am intrebat lucrul asta pe cei din service pentru ca mie mi se colorau relativ repede 2 linii, insa la 4 linii ajungea greu.

Observ ca are alt regim de functionare fata de benzinarul de dinainte, insa nu este nici o problema.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 9 Oct 2007, 23:39
Post #257


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




la mine dureaza destul de mult pana ajunge la temperatura de lucru, dar asa dureaza la toate dieselurile.. in schimb, variaza destul de mult temperatura apei... in traficul din Bucuresti creste simtitor, iar daca merg constant si e ok temp afara, sta un pic sub mijloc.. fluctueaza chiar mai tare decat la berlina CLT


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Oct 2007, 00:38
Post #258


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ce am observat la mine ... variatia temperaturii la deschiderea termostatului/gmv-ului este foarte brusca (~5grade) citita pe sonda de la ecu. Cele 4 linute apareau nu la 80 grade, ci pe la 84 grade. Si cum temperatura motorului se invarte in jurul valorii, din cauza asta tot se joaca cu 2/4 liniute.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-53-SDP
post 10 Oct 2007, 01:06
Post #259


1.6 16v E5 + GPL


Group: Members
Posts: 489
Joined: 12 March 06




La mine imi ajunge destul de repede la 2 liniute si un pic mai greu la 4 liniute.

Parerea mea este ca depinde foarte mult si de temperatura de afara. Cand este mai frig afara ajunge mai greu la 4 liniute normal zic eu iar cand stau in trafic bara la bara ajunge repede la 4 liniute.

Alta chestie care se mai intampla este ca daca merg cu 4 liniute si nu stau in trafic cand opresc motorul si il las 5 minute cand il repornesc apar doar 2 liniute si dupa aia si celelalte 2.

Ochestie normala cred eu. Din cate am inteles in momentul in care apar 4 liniute porneste si GMV-ul (electroventilatorul) dc gresesc sa ma corecteze cineva.


--------------------
Dacia Logan Laureat
1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Oct 2007, 01:22
Post #260


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




@SPD

- nu ti se pare normal sa se raceasca motorul intre timp ?
- te corectez eu, gresesti


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 10 Oct 2007, 08:49
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




GMV porneste pe viteza mica atunci cand apa trece de 100 grade. Se opreste cand apa scade sub 96 grade. Pe viteza mare porneste peste 102 grade sau cand viteza mica e defecta.
Liniutele sunt asa:
- 2 liniute - intre 30°C si 80°C
- 4 liniute - intre 80°C si 105°C (normal)
- 6 liniute - intre 105°C si 115°C (alerta)
Dupa cum vezi, 4 liniute inseamna de la 80 in sus, si ajunge destul de greu la 100, sa porneasca GMV.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Oct 2007, 08:53
Post #262


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si tu gresesti. 2 liniute incep de la 50°C.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 10 Oct 2007, 09:08
Post #263


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Care e corespondenta liniute-temperatura la diesel?
E la fel ca la benzinar?


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 10 Oct 2007, 09:18
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(IRONICK @ 10 Oct 2007, 08:53)
Si tu gresesti. 2 liniute incep de la 50°C.
*


Inseamna ca a gresit Klaus in postul lui de la Temperatura

In manualul de service scrie:
Bargraf temperatură apă
La peste 115 °C (inclusiv), toate segmentele sunt aprinse împreună cu martorul luminos pentru alertă.
De la 105 °C (inclusiv) până la 115 °C (exclusiv), nouă segmente sunt aprinse.
De la 80 °C (inclusiv) până la 105 °C (exclusiv), șase segmente sunt aprinse.
De la 50 °C (exclusiv) până la 80 °C (exclusiv), trei segmente sunt aprinse.
Toate segmentele sunt stinse la o temperatură mai mică de 50 °C.

Numai ca, aici zice de 3 liniute si 6 liniute. Asa ca, e posibil sa fie 50 in loc de 30, nu stiu cum ramane cu liniutele.

This post has been edited by roland: 10 Oct 2007, 09:40


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 10 Oct 2007, 09:44
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




si tie ti se pare normal sa mergi cu motorul la temperatura mica- 2 lini ?

din cate stiu eu se aprind din doua in doua, nicdecum cate una.

This post has been edited by han_1.6 mpi: 10 Oct 2007, 09:45


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 10 Oct 2007, 10:11
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




DA, se aprind din doua in doua. Dar in cartea de service scrie altceva, din 3 in 3. E aiurea. Si nu e normal sa mergi cu 2 liniute. Trebuie sa fie 4. La 2 o sa consumi mai mult si o sa uzezi motorul mai mult (merge cu mai multa benzina decat e cazul).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Oct 2007, 10:16
Post #267


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Daca erai atent cu liniutele ... cu 3 este in alta parte ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 10 Oct 2007, 10:30
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




stiu ca sunt retro' dar mi-ar fi placut mai mult cu un indicator gen ceas.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 11 Oct 2007, 17:30
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Conform testului CLIP termostatul meu deschide la 89 grade și închide la 83. Conform aceluiași test pe 2 MPI-uri GMV-ul pornește la 98 grade și se oprește la 92 grade. Conform informațiilor din service 4 linii se aprind la 83 grade.


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Oct 2007, 23:30
Post #270


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Adrian78 @ 11 Oct 2007, 18:30)
Conform testului CLIP termostatul meu deschide la 89 grade și închide la 83.
*
Si conform testului cu vasul de apa pe foc si cu termometru in el, la cat deschide si la cat inchide?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
49 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 05:09
Forum Renault