Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
Cyrusmddd |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|||
Cyrusmddd |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
Am observat de ceva vreme un lucru: cand opresc motorul se opreste si ventilatorul. Inainte mai mergea o perioada dupa oprirea motorului, insa mai nou se opreste odata cu acesta. In mers temperatura apei este cea normala de 4 liniute. Credeti ca este vreo problema?
This post has been edited by Cyrusmddd: 7 Oct 2007, 14:45 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
klaus |
![]()
Post
#243
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
poate o fi mai racoare afara in ultimul timp...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
06nkt |
![]()
Post
#244
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 7 October 07 ![]() |
Eu am DCI 70CP, e inca in rodaj si cat a fost cald ajungeam la 4 liniute cam in 20km in afara, dar acum de cand s-a mai racit am facut 135km doar cu 2 linii. Voi ce spuneti? e problema? are ceva daca am mers cu 2 linii la 2400-2500rpm pt. 1-2 min.?
|
--------------------
Dacia
Logan DCI 70CP
2007 ABS+
- 06NKT
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Mă tem că termostatul nu e bun.
N-are nimic, dar mergi la service. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
Parakiosu2 |
![]()
Post
#246
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 October 07 ![]() |
QUOTE(Seeker @ 13 Sep 2006, 23:09) De cind s-a racit un pic afara nu mai creste temperatura la 4 liniute decit cind stau la semafor sau cu masina oprita si motorul pornit . Am facut si drumuri lungi , 30-40-60 km in afara localitatii si sta tot la 2 liniute , am mers si cu 5000 RPM si tot un drac, nu creste deloc. Asta iarna pe gerurile alea suparate urca la 4 liniute in 10 minute. Care poate fi cauza ? Asta vara am pus cam 300 ml antigel glaceol , dar nediluat ![]() Mi-e frica sa ma duc la service ca a iesit din garantie si ma gindesc sa nu ma puna sa schimb tot traseul de racire . ![]() Please help!! ![]() Salut si bine v-am gasit (este primul meu post pe acest forum) Vreau sa va zic ca am aceiasi problema .Apa nu creste mai mult de 2 liniute.Dar eu sunt sigur ca nu are nici o problema.Eu l-am cumparat acum o saptamana deci nu cred sa fie vreo problema. |
--------------------
Dacia Logan
MCV DCI 85
2007
- B04RCF
|
|
roland |
![]()
Post
#247
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Asta e din ciclul "imi curge uleiul, dar masina e de o saptamana deci sigur nu are nimica", nu?
|
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#248
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ai putea macar sa ii sugerezi un raspuns mai tehnic ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
fnp |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu problema cu temperatura nu trece de 2 linii diesel.
Am fost astazi la service si au pus-o pe tester. La 2 linii pe bord are 78 de grade. A turat-o vreo 10 minute si a ajuns la 82 de grade si s-au aprins si celelalte 2. Concluzia: ''asa face toate", adica se incalzeste greu. Oricum daca dau caldura la maxim baga bine in interior. |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Care este la dCi temperatura normală de regim?
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
in cazul asta treaba cu "asa face toate" nu prea sta in picioare. pentru ca nu fac toate asa.
de ce nu schimbati voi termostatul ala ? un mic pont: il cumparati de la "piese auto" si cereti termostat de supernova ( e cam 25 ron ), care sa deschida la 89 de grade.in felul asta nu mai dati la dealer 150 ron pe termostat " de logan " care e acelasi ca si la supernova. This post has been edited by han_1.6 mpi: 9 Oct 2007, 17:54 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
06nkt |
![]()
Post
#252
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 7 October 07 ![]() |
Nu sunt la fel termostatele de benzinar si diesel.
|
--------------------
Dacia
Logan DCI 70CP
2007 ABS+
- 06NKT
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
ok.am inteles. dar problema asta e des intalnita si la mpi.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#254
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Am intrebat si eu in service pe seful de service si pe responsabilul de garantii cate liniute trebuie sa aiba dCi-ul de 70 CP la temperatura de regim. Ambii mi-au raspuns: "2-4 liniute." "Cum adica 2-4, ce inseamna 2 si ce inseamna 4 ?" "Acele liniute au un caracter orientativ, si arata ca motorul este in regim normal de lucru. Daca insa se fac 6 sau 8, atunci se va aprinde si martorul pe care il aveti aici (imi arata becul de temperatura) si asta inseamna ca trebuie sa opriti imediat si sa sunati la Dacia Asistenta, tel. ..."
This post has been edited by cristi.r: 9 Oct 2007, 22:56 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#255
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
la mine, spre exemplu, la symbol dci 70hp am un ac din ala clasic, pe un ditamai ceasul, pentru ca nu am turometru... si vreau sa zic ca variaza foarte tare in functie de regim, de temperatura de afara.. vara imi sta destul de sus, in regim de mers imi sta exact la mijloc.. nu am prins nicio iarna cu el.. dar banuiesc ca o sa fie sub mijloc.. deci cred ca e normal..
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#256
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Eu i-am intrebat lucrul asta pe cei din service pentru ca mie mi se colorau relativ repede 2 linii, insa la 4 linii ajungea greu.
Observ ca are alt regim de functionare fata de benzinarul de dinainte, insa nu este nici o problema. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#257
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
la mine dureaza destul de mult pana ajunge la temperatura de lucru, dar asa dureaza la toate dieselurile.. in schimb, variaza destul de mult temperatura apei... in traficul din Bucuresti creste simtitor, iar daca merg constant si e ok temp afara, sta un pic sub mijloc.. fluctueaza chiar mai tare decat la berlina CLT
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#258
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ce am observat la mine ... variatia temperaturii la deschiderea termostatului/gmv-ului este foarte brusca (~5grade) citita pe sonda de la ecu. Cele 4 linute apareau nu la 80 grade, ci pe la 84 grade. Si cum temperatura motorului se invarte in jurul valorii, din cauza asta tot se joaca cu 2/4 liniute.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#259
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
La mine imi ajunge destul de repede la 2 liniute si un pic mai greu la 4 liniute.
Parerea mea este ca depinde foarte mult si de temperatura de afara. Cand este mai frig afara ajunge mai greu la 4 liniute normal zic eu iar cand stau in trafic bara la bara ajunge repede la 4 liniute. Alta chestie care se mai intampla este ca daca merg cu 4 liniute si nu stau in trafic cand opresc motorul si il las 5 minute cand il repornesc apar doar 2 liniute si dupa aia si celelalte 2. Ochestie normala cred eu. Din cate am inteles in momentul in care apar 4 liniute porneste si GMV-ul (electroventilatorul) dc gresesc sa ma corecteze cineva. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#260
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
@SPD
- nu ti se pare normal sa se raceasca motorul intre timp ? - te corectez eu, gresesti |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
roland |
![]()
Post
#261
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
GMV porneste pe viteza mica atunci cand apa trece de 100 grade. Se opreste cand apa scade sub 96 grade. Pe viteza mare porneste peste 102 grade sau cand viteza mica e defecta.
Liniutele sunt asa: - 2 liniute - intre 30°C si 80°C - 4 liniute - intre 80°C si 105°C (normal) - 6 liniute - intre 105°C si 115°C (alerta) Dupa cum vezi, 4 liniute inseamna de la 80 in sus, si ajunge destul de greu la 100, sa porneasca GMV. |
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#262
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si tu gresesti. 2 liniute incep de la 50°C.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Care e corespondenta liniute-temperatura la diesel?
E la fel ca la benzinar? |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
roland |
![]()
Post
#264
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 10 Oct 2007, 08:53) Inseamna ca a gresit Klaus in postul lui de la Temperatura In manualul de service scrie: Bargraf temperatură apă La peste 115 °C (inclusiv), toate segmentele sunt aprinse împreună cu martorul luminos pentru alertă. De la 105 °C (inclusiv) până la 115 °C (exclusiv), nouă segmente sunt aprinse. De la 80 °C (inclusiv) până la 105 °C (exclusiv), șase segmente sunt aprinse. De la 50 °C (exclusiv) până la 80 °C (exclusiv), trei segmente sunt aprinse. Toate segmentele sunt stinse la o temperatură mai mică de 50 °C. Numai ca, aici zice de 3 liniute si 6 liniute. Asa ca, e posibil sa fie 50 in loc de 30, nu stiu cum ramane cu liniutele. This post has been edited by roland: 10 Oct 2007, 09:40 |
--------------------
.
.
.
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
si tie ti se pare normal sa mergi cu motorul la temperatura mica- 2 lini ?
din cate stiu eu se aprind din doua in doua, nicdecum cate una. This post has been edited by han_1.6 mpi: 10 Oct 2007, 09:45 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
roland |
![]()
Post
#266
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
DA, se aprind din doua in doua. Dar in cartea de service scrie altceva, din 3 in 3. E aiurea. Si nu e normal sa mergi cu 2 liniute. Trebuie sa fie 4. La 2 o sa consumi mai mult si o sa uzezi motorul mai mult (merge cu mai multa benzina decat e cazul).
|
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#267
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Daca erai atent cu liniutele ... cu 3 este in alta parte ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
stiu ca sunt retro' dar mi-ar fi placut mai mult cu un indicator gen ceas.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Conform testului CLIP termostatul meu deschide la 89 grade și închide la 83. Conform aceluiași test pe 2 MPI-uri GMV-ul pornește la 98 grade și se oprește la 92 grade. Conform informațiilor din service 4 linii se aprind la 83 grade.
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
klaus |
![]()
Post
#270
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 05:09 |