DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

49 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

AL
post 16 Feb 2007, 12:27
Post #181


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




nu s-a deviat oare de la subiect?.... poate ar fi cazul de un split...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hasu
post 17 Feb 2007, 13:46
Post #182


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 19 December 06




Eu vreau sa stiu de la ceilalti posesori de logan 1.5 dCi cate pavele le indica la temperatura apei si cati km au cu masinile.
Un coleg mi-a spus ca a lui a trecut la 4 pavele abia dupa 8000 km , pana atunci nu trecea de 2. Rog posesorii de dCi-uri sa raspunda.


--------------------
Logan 1.5dCi, 70cp, E4 2007 Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1759
post 17 Feb 2007, 22:15
Post #183


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 6 November 06
From: Timisoara




Am 1300km si in 95% din ei nivelul a stat la maxim 2 linii. Weekendul trecut, fiind peste 10C afara mi-a ajuns la 4 linii dupa vreo 30-40km de mers afara din oras. Si am mers vreo 50-80km cu 4 linii. A fost singura data cand am vazut 4 linii la temperatura apei. Precizez ca din cei 1300 km cel putin 900 au fost facut afara din oras, deci nu drumuri scurte in care nu avea cand sa se incalzeasca motorul.


--------------------
Dacia Logan 2007, 1.5 DCI Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobrocry
post 17 Feb 2007, 22:40
Post #184


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 January 07




Salutare la toata lumea buna de pe aici. In primul rand vreau sa ma laud ca sunt mandrul (sper ca am de ce) unui logan nou nout. Are mititelul 4 zile si 83 de km. Ma documentam si eu pe forum si am vazut topicul asta pe care l-am citit tot (7 pagini)... interesant. In prima zi cand am adus masina acasa era caldut bine si tot atunci a fost singura zi cand am vazut 4 liniute pe bord. De atunci numai 2 liniute. Dupa ce am citit topicul asta am inceput sa imi fac griji. Deaja trebuie schimbat termostatul sau sonda? Un lucru e clar: luni trec pe la ei. Atunci sa vezi abureala la ei.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4 MPI
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dobro.EpicFly
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 17 Feb 2007, 23:56
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




83 de km in 4 zile, deci cam 20km/zi.
Acu daca i-ai facut intr-o singura repriza nu prea e normal sa ai doar doua liniute, dar daca sunt facuti in "pasi" mici e foarte posibil sa nu se incalzeasca suficient motorul. Fa si tu un drum mai lung si vezi cum se comporta.


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobrocry
post 18 Feb 2007, 08:16
Post #186


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 January 07




In astea 4 zile am lucrat f mult, deci masina a stat mai mult in parcare. Problema e ca intr-o zi am facut 50 km si nu am vazut decat 2 liniute iar in prima zi cand am facut 10 km am vazut numai 4 liniute, incepand din clipa cand am plecat din showroom. Sper sa nu fie decat o toana de inceput sau sa trebuiasca sa merg distante mai mari sau poate sa se mai incalzeasca vremea. Oricum macar un telefon tot le dau.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4 MPI
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dobro.EpicFly
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 18 Feb 2007, 14:25
Post #187


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.560
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




La dCi-ul meu indicatorul de temperatură funcționează normal, trece în mod firesc de la 0 - 2 - 4 linii, în funcție de regimul de temperatură atins de motor. Comportamentul acesta nu a deviat niciodată.
La o temperatură externă de 0 grade îi trebuie aproximativ 3-4Km să ajungă la 2 liniuțe și cam 15-20Km să ajungă la 4 liniuțe.
Evident, cu cât e mai frig cu atât tot procesul e mai lent, respectiv când e cald ajung la 2 - 4 liniuțe mult mai repede.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobrocry
post 18 Feb 2007, 17:30
Post #188


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 January 07




Gata, m-am calmat si eu. Dupa ce citisem topicul asta ma speriasem putin. Am mers azi cu 5 oameni in masina si nu s-a miscat de la 4 linii. Pana acum mersesem singur sau cu nevastamea. Asa ca nu-mi mai fac griji. Pa. Pa.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4 MPI
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dobro.EpicFly
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 19 Feb 2007, 08:58
Post #189


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Eu cred ca daca mai puneai inca 2 oameni in portbagaj ai fi ajuns la 6 linii !!!! Nu imi dau seama ce trebuia sa faci pentru 9 liniute !

Hai sa fim seriosi, ce legatura are nr de oameni cu liniutele ?


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 19 Feb 2007, 09:36
Post #190


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Pai ma gandesc ca mergand cu sarcina mai mare, motorul a avut de "tras" mai mult si a "transpirat" mai repede. smile.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobrocry
post 20 Feb 2007, 13:55
Post #191


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 January 07




Ce ti-e si cu logica asta !!!


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4 MPI
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dobro.EpicFly
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 13 May 2007, 20:39
Post #192


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




Pana astazi nu am avut nici un simptom de genul acesta.Dar azi am cautat sa fac niste asocieri de unde s-ar trage problema.Am fost pe o balta la pescuit, noaptea destul de frig, am adormit si m-am trezit lemn, am pornit motorul asa chiaun cum eram, am dat ventilatia pe treapta a doua, fara sa ma uit ca clapeta de recirculare era inchisa(mersesem in spatele unui prieten pe drum si facuse nor de praf).Am adormit la loc.Norocul meu a fost totusi ca m-am trezit si nu am murit asfixiat, pentru ca nu mai aveam deloc aer in masina, aerul respirat ma frigea pe gat, cred ca ala m-a trezit.In fine...am oprit motorul, am adormit la loc(era bine in masina acum)....dupa vreo 7 ore am plecat spre casa.Pe drum ce sa vad, afara fiind 35 de grade la asfalt,bordul meu arata 2 linii la temp...ceea ce nu s-a intamplat niciodata, sa nu se incalzeasca apa in cel mult 3 km iarna.La 32 de grade cat au fost astazi,nu imi imaginez la ora 12 sa nu urce apa mai mult de 2 linii.Vorba aia, de cald ce era am gasit si detectorul radar cazut de pe parbriz din ventuze,se topisera si papucii in picioare....si apa mea 2 linii.
Cam ce parere aveti ?Scuze pt povestea lunga, dar trebuia sa dau cateva explicatii.Are legatura cu clapeta sau nu ?Sau s-a bulit ceva in urma asta ?Sincer n-as crede, dar intreb si eu, poate pana cumpar termostat si sonda, or mai fi aparut si alte rezolvari in timp.Multumesc

LE: Multumesc pt redeschidere domn klaus

This post has been edited by tedy: 13 May 2007, 21:45


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 16 May 2007, 19:38
Post #193


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




Am circulat astazi pe focul asta "care a fost" smile.gif 2 ore si apa nu a trecut de 2 linii,cand am oprit masina in fata blocului,am constatat ca GMV mergea.Deci credeti ca este termostatul ? sau sonda ? nu va suparati ca insist,dar parca nu le-as cumpara pe amandoua decat daca sunt defecte.Multumesc


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 May 2007, 22:28
Post #194


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Tedy, si la mine face la fel. Am avut scazut nivelul in borcanas si dupa ce am completat nu a mai facut o perioada. Saptamana trecuta a facut din nou. Am pus eu niste fisere ... primul cel din oras am avut tot timpul 2 linii. Intre ele a fost doar o alimentare cu combustibil si cand am pornit a-2a oara motorul si-a revenit la 4 linii. Desi temperatura citita pe senzor era peste 80 cand trebuie sa se aprinda 4 linii parca. Nu am avut timp sa verifica daca este de la sonda, masa sau termostat.

This post has been edited by IRONICK: 16 May 2007, 22:28


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 16 May 2007, 23:47
Post #195


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




Parerea mea este ca termostatul nu inchide,circula apa tot timpul.As vrea sa aud ce zice unu care a patit si care a schimbat.De citit am citit tot threadul asta,dar tot nu m-am lamurit care din ele o fi,poate arata sonda aia gresit si termostatul lucreaza,dracu s-o ia ca nu stiu


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 18 May 2007, 03:33
Post #196


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




fratilor, daca se deschide prea repede termostaul , eu zic sa-l schimbati. asa mi se deschidea si mie. in seara asta a ramas blocat pe inchis. sad.gif
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...86&#entry914086 sad.gif

in clipa de fata merg fara termostat.

This post has been edited by kAndrei: 18 May 2007, 03:34


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 18 May 2007, 14:01
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




Eu am schimbat termostatul si s-a rezolvat problema.

LE: precizez ca nu mai ajungea la 4 liniute.

This post has been edited by nik1965: 18 May 2007, 14:03


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pleosc
post 20 May 2007, 11:40
Post #198


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 1 March 04
From: Constanta




Eu am iar problema cu liniutele.Prin noiembrie o aveam,am fost la service,mi-a bagat-o pe calculator,verdictul a fost termostatul.L-au schimbat si a mers,ce-i drept cateodata,rar,nu trecea de 2 linii nici dupa multi km,dar isi revenea repede.Acum iarasi a ramas la doua linii de o saptamana si s-au facut 4 doar cateva secunde,apoi iar a scazut la 2.
Deci,iar trebuie sa schimb termostatul?E prost conceput,construit,sau are masina mea altceva?
Am facut programare,dar erau liberi abia peste 2 saptamani,si pana atunci merg asa,dar in afara de consumul mai mare,ce riscuri sunt ptr motor?Merci.


--------------------
Dacia Logan Ambition - CT-54-XXX
Orice solutie genereaza noi probleme.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 20 May 2007, 13:51
Post #199


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Voi cei care ati avut probleme de genu asta la ce motor sa intamplat la 1.4 1.6 sau dci si din ce an? Ca eu la 1.4 nu am probleme de genu asta,apar destul de repede 4 liniute in 3-4 km si acolo ramane biggrin.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 20 May 2007, 14:33
Post #200


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




Asa era si la mine pana saptamana trecuta,dintr-o data a apucat-o.Orice are un inceput,eu am ambiance din iunie 2005


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radium
post 24 May 2007, 08:52
Post #201


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 27 February 03




Problema asta cu liniutele a aparut si la mine. De obicei urca repede la 4 linii, dupa care scade la 2 linii si ramane asa sau ocileaza 2 linii - 4 linii - 2linii - 4 linii. Daca viteza de deplasare e mica, atunci revine la 4 linii si ramane asa. Vazad astea eu mi-am facut programare la Cobalcescu si cei de acolo mi-au spus (dupa o verificare la ralanti) ca ar fi un comportament normal al masinii, ca termostatul nu are absolut nimic, ca radiatorul este putin supradimensionat, ca daca folosesc si aerul conditionat, atunci cand il cuplez porneste automat si ventilatorul de pe radiator indiferent de temperatura lichidului de racire blink.gif si astfel merge nitel mai rece. Am impresia ca ceea ce au spus sunt abureli, asa ca cel mai probabil voi merge in alt service sa vedem ce spun. De umblat evit sa umblu pentru ca masina este in garantie, dar ma gandesc serios daca si in alta parte refuza sa faca ceva, sa cumpar eu un termostat, eventual si sonda de temperatura (daca dupa schimbare termostat face la fel) si sa-i pun sa le schimbe pe banii mei.
In afara de un consum ceva mai ridicat, se poate vorbi de uzura pronuntata a motorului daca mai merg asa?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1759
post 24 May 2007, 09:06
Post #202


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 6 November 06
From: Timisoara




QUOTE(radium @ 24 May 2007, 08:52)
... daca folosesc si aerul conditionat, atunci cand il cuplez porneste automat si ventilatorul de pe radiator indiferent de temperatura lichidului de racire ...


Asta am observat-o si eu. O prostie as spune. Acel ventilator ar trebui sa porneasca doar cand temperatura lichidului de racire al motorului este ridicata.


--------------------
Dacia Logan 2007, 1.5 DCI Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 24 May 2007, 09:19
Post #203


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(radium @ 24 May 2007, 08:52)
...ca radiatorul este putin supradimensionat, ca daca folosesc si aerul conditionat, atunci cand il cuplez porneste automat si ventilatorul de pe radiator indiferent de temperatura lichidului de racire  blink.gif si astfel merge nitel mai rece.
*


Lichidul de racire nu are ce sa caute in radiator daca nu are temperatura necesara ca sa ajunga acolo,deci parerea mea este ca termostatul deschide mai devreme decat ar trebui.Pot sa porneasca 7 ventilatoare,degeaba.Nu ar trebui sa il raceasca pe cel din motor.Ma mai sfatuiesc si cu altii si o sa cumpar un termostat pana la urma.


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radium
post 24 May 2007, 10:27
Post #204


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 27 February 03




Tedy, asta suspectez si eu, termostatul a cam luat-o razna si se deschide mai devreme de cand ar trebui. O sa incerc si la alt service, dar daca primesc acelasi raspuns ma duc si il cumpar si ii pun sa mi-l schimbe, ca nu pot umbla pe motiv de garantie. Presupun ca asa nu vor fi reticenti.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 24 May 2007, 12:17
Post #205


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




deci, celor care indicatorul de temperatura la apa le trece greu de doua linii, le recomand sa inlocuiasca cat mai urgent termocupla/termostatul, cum s-o numi. adica acea piesa cu arc care deschide circuitul apei prin radiator. nu va trece de 2 linii deoarece e blocata pe intredeschis. puteti merge linistiti cu ea asa, dar puteti sa aveti surpriza ca la un moment dat sa se blocheze pe inchis si sa fierbeti motorul. eu am patit-o, de cand am inlocuit acea piesa am temperatura la 4 linii.
va trebuie acea termocupla si 2 litri de antigel. atat pierde cand desfaceti acolo. aerisierea si-o face singur sistemul. multa bafta!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 24 May 2007, 20:23
Post #206


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




Merci pentru detalii,la dacia veche se stia treaba,dar la asta ma gandeam ca mai poate sa fie si din alte "electronice".Adica termostatul sa deschida bine,insa informatia sa fie trimisa eronat.Si eu o sa-l schimb.Bafta


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 25 May 2007, 05:49
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




La sfatul vostru, inca din iarna am inlocuit termostatul si in cel mai scurt timp se propteste temperatura in 4 linii. Merita investitia!


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 25 May 2007, 07:39
Post #208


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Termostatul e destul de slab dpdv contructiv. Probabil nu e suficient de bun materialul din el de se "decaleste / decalibreaza" dupa un timp.

Al meu incepea sa deschida pe la 72-73 grade si la 77 grade deja era deschis binisor. Cel nou trebuie sa deschida la 89 grade. Le-am verificat cu termometrul.

Asa ca cei de la service care zic ca "termostatul nu are nimic" nu prea au cum sa isi dea seama decat daca scot termostatul sa il masoare. La testul CLIP ei vad doar temperatura data de sonda, nu au cum sa vada daca termostatul e deschis sau nu. Bine, ar putea sa puna mana pe furtun - insa asta nu e o metoda sigura.

Asa ca mai bine schimbati singuri termostatul, chiar daca sunteti in garantie. Puteti o sticla de plastic taiata dedesupt si recuperati cam 1.5 litri antigel.
E chiar simplu, nu ai ce strica.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pleosc
post 29 May 2007, 18:13
Post #209


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 1 March 04
From: Constanta




Si-a revenit!Minune!Dupa o saptamana de stat numai la 2 linii,s-au facut 4 o data si de atunci problema a disparut?Oare se repara singura?


--------------------
Dacia Logan Ambition - CT-54-XXX
Orice solutie genereaza noi probleme.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 29 May 2007, 18:39
Post #210


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




Asa si la mine,o saptamana a facut balet.De 2 zile sta la 4 liniute si le atinge in 2 min de la pornire.Nu mai scade nici daca merg la drum intins,inainte scadea si in oras,cand plecam de la stop,dupa 200 de metri scadea la 2...acum nu mai face.Or fi programate saraciile dracu...


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
49 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 05:48
Forum Renault