Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
AL |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|||
hasu |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 December 06 ![]() |
Eu vreau sa stiu de la ceilalti posesori de logan 1.5 dCi cate pavele le indica la temperatura apei si cati km au cu masinile.
Un coleg mi-a spus ca a lui a trecut la 4 pavele abia dupa 8000 km , pana atunci nu trecea de 2. Rog posesorii de dCi-uri sa raspunda. |
--------------------
Logan
1.5dCi, 70cp, E4
2007 Preference
|
|
gabi1759 |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 6 November 06 From: Timisoara ![]() |
Am 1300km si in 95% din ei nivelul a stat la maxim 2 linii. Weekendul trecut, fiind peste 10C afara mi-a ajuns la 4 linii dupa vreo 30-40km de mers afara din oras. Si am mers vreo 50-80km cu 4 linii. A fost singura data cand am vazut 4 linii la temperatura apei. Precizez ca din cei 1300 km cel putin 900 au fost facut afara din oras, deci nu drumuri scurte in care nu avea cand sa se incalzeasca motorul.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007, 1.5 DCI Ambition
|
|
dobrocry |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 19 January 07 ![]() |
Salutare la toata lumea buna de pe aici. In primul rand vreau sa ma laud ca sunt mandrul (sper ca am de ce) unui logan nou nout. Are mititelul 4 zile si 83 de km. Ma documentam si eu pe forum si am vazut topicul asta pe care l-am citit tot (7 pagini)... interesant. In prima zi cand am adus masina acasa era caldut bine si tot atunci a fost singura zi cand am vazut 4 liniute pe bord. De atunci numai 2 liniute. Dupa ce am citit topicul asta am inceput sa imi fac griji. Deaja trebuie schimbat termostatul sau sonda? Un lucru e clar: luni trec pe la ei. Atunci sa vezi abureala la ei.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4 MPI https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dobro.EpicFly
|
|
nik1965 |
![]()
Post
#185
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
83 de km in 4 zile, deci cam 20km/zi.
Acu daca i-ai facut intr-o singura repriza nu prea e normal sa ai doar doua liniute, dar daca sunt facuti in "pasi" mici e foarte posibil sa nu se incalzeasca suficient motorul. Fa si tu un drum mai lung si vezi cum se comporta. |
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
dobrocry |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 19 January 07 ![]() |
In astea 4 zile am lucrat f mult, deci masina a stat mai mult in parcare. Problema e ca intr-o zi am facut 50 km si nu am vazut decat 2 liniute iar in prima zi cand am facut 10 km am vazut numai 4 liniute, incepand din clipa cand am plecat din showroom. Sper sa nu fie decat o toana de inceput sau sa trebuiasca sa merg distante mai mari sau poate sa se mai incalzeasca vremea. Oricum macar un telefon tot le dau.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4 MPI https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dobro.EpicFly
|
|
DFA |
![]()
Post
#187
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.560 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
La dCi-ul meu indicatorul de temperatură funcționează normal, trece în mod firesc de la 0 - 2 - 4 linii, în funcție de regimul de temperatură atins de motor. Comportamentul acesta nu a deviat niciodată.
La o temperatură externă de 0 grade îi trebuie aproximativ 3-4Km să ajungă la 2 liniuțe și cam 15-20Km să ajungă la 4 liniuțe. Evident, cu cât e mai frig cu atât tot procesul e mai lent, respectiv când e cald ajung la 2 - 4 liniuțe mult mai repede. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
dobrocry |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 19 January 07 ![]() |
Gata, m-am calmat si eu. Dupa ce citisem topicul asta ma speriasem putin. Am mers azi cu 5 oameni in masina si nu s-a miscat de la 4 linii. Pana acum mersesem singur sau cu nevastamea. Asa ca nu-mi mai fac griji. Pa. Pa.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4 MPI https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dobro.EpicFly
|
|
i96nds |
![]()
Post
#189
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca daca mai puneai inca 2 oameni in portbagaj ai fi ajuns la 6 linii !!!! Nu imi dau seama ce trebuia sa faci pentru 9 liniute !
Hai sa fim seriosi, ce legatura are nr de oameni cu liniutele ? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai ma gandesc ca mergand cu sarcina mai mare, motorul a avut de "tras" mai mult si a "transpirat" mai repede.
![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
dobrocry |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 19 January 07 ![]() |
Ce ti-e si cu logica asta !!!
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4 MPI https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dobro.EpicFly
|
|
tedy |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Pana astazi nu am avut nici un simptom de genul acesta.Dar azi am cautat sa fac niste asocieri de unde s-ar trage problema.Am fost pe o balta la pescuit, noaptea destul de frig, am adormit si m-am trezit lemn, am pornit motorul asa chiaun cum eram, am dat ventilatia pe treapta a doua, fara sa ma uit ca clapeta de recirculare era inchisa(mersesem in spatele unui prieten pe drum si facuse nor de praf).Am adormit la loc.Norocul meu a fost totusi ca m-am trezit si nu am murit asfixiat, pentru ca nu mai aveam deloc aer in masina, aerul respirat ma frigea pe gat, cred ca ala m-a trezit.In fine...am oprit motorul, am adormit la loc(era bine in masina acum)....dupa vreo 7 ore am plecat spre casa.Pe drum ce sa vad, afara fiind 35 de grade la asfalt,bordul meu arata 2 linii la temp...ceea ce nu s-a intamplat niciodata, sa nu se incalzeasca apa in cel mult 3 km iarna.La 32 de grade cat au fost astazi,nu imi imaginez la ora 12 sa nu urce apa mai mult de 2 linii.Vorba aia, de cald ce era am gasit si detectorul radar cazut de pe parbriz din ventuze,se topisera si papucii in picioare....si apa mea 2 linii.
Cam ce parere aveti ?Scuze pt povestea lunga, dar trebuia sa dau cateva explicatii.Are legatura cu clapeta sau nu ?Sau s-a bulit ceva in urma asta ?Sincer n-as crede, dar intreb si eu, poate pana cumpar termostat si sonda, or mai fi aparut si alte rezolvari in timp.Multumesc LE: Multumesc pt redeschidere domn klaus This post has been edited by tedy: 13 May 2007, 21:45 |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
tedy |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Am circulat astazi pe focul asta "care a fost"
![]() |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#194
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Tedy, si la mine face la fel. Am avut scazut nivelul in borcanas si dupa ce am completat nu a mai facut o perioada. Saptamana trecuta a facut din nou. Am pus eu niste fisere ... primul cel din oras am avut tot timpul 2 linii. Intre ele a fost doar o alimentare cu combustibil si cand am pornit a-2a oara motorul si-a revenit la 4 linii. Desi temperatura citita pe senzor era peste 80 cand trebuie sa se aprinda 4 linii parca. Nu am avut timp sa verifica daca este de la sonda, masa sau termostat.
This post has been edited by IRONICK: 16 May 2007, 22:28 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tedy |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea este ca termostatul nu inchide,circula apa tot timpul.As vrea sa aud ce zice unu care a patit si care a schimbat.De citit am citit tot threadul asta,dar tot nu m-am lamurit care din ele o fi,poate arata sonda aia gresit si termostatul lucreaza,dracu s-o ia ca nu stiu
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#196
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
fratilor, daca se deschide prea repede termostaul , eu zic sa-l schimbati. asa mi se deschidea si mie. in seara asta a ramas blocat pe inchis.
![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...86entry914086 ![]() in clipa de fata merg fara termostat. This post has been edited by kAndrei: 18 May 2007, 03:34 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
nik1965 |
![]()
Post
#197
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
Eu am schimbat termostatul si s-a rezolvat problema.
LE: precizez ca nu mai ajungea la 4 liniute. This post has been edited by nik1965: 18 May 2007, 14:03 |
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
pleosc |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 1 March 04 From: Constanta ![]() |
Eu am iar problema cu liniutele.Prin noiembrie o aveam,am fost la service,mi-a bagat-o pe calculator,verdictul a fost termostatul.L-au schimbat si a mers,ce-i drept cateodata,rar,nu trecea de 2 linii nici dupa multi km,dar isi revenea repede.Acum iarasi a ramas la doua linii de o saptamana si s-au facut 4 doar cateva secunde,apoi iar a scazut la 2.
Deci,iar trebuie sa schimb termostatul?E prost conceput,construit,sau are masina mea altceva? Am facut programare,dar erau liberi abia peste 2 saptamani,si pana atunci merg asa,dar in afara de consumul mai mare,ce riscuri sunt ptr motor?Merci. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- CT-54-XXX Orice solutie genereaza noi probleme.
|
|
C@talin |
![]()
Post
#199
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Voi cei care ati avut probleme de genu asta la ce motor sa intamplat la 1.4 1.6 sau dci si din ce an? Ca eu la 1.4 nu am probleme de genu asta,apar destul de repede 4 liniute in 3-4 km si acolo ramane
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
tedy |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa era si la mine pana saptamana trecuta,dintr-o data a apucat-o.Orice are un inceput,eu am ambiance din iunie 2005
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
radium |
![]()
Post
#201
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 27 February 03 ![]() |
Problema asta cu liniutele a aparut si la mine. De obicei urca repede la 4 linii, dupa care scade la 2 linii si ramane asa sau ocileaza 2 linii - 4 linii - 2linii - 4 linii. Daca viteza de deplasare e mica, atunci revine la 4 linii si ramane asa. Vazad astea eu mi-am facut programare la Cobalcescu si cei de acolo mi-au spus (dupa o verificare la ralanti) ca ar fi un comportament normal al masinii, ca termostatul nu are absolut nimic, ca radiatorul este putin supradimensionat, ca daca folosesc si aerul conditionat, atunci cand il cuplez porneste automat si ventilatorul de pe radiator indiferent de temperatura lichidului de racire
![]() In afara de un consum ceva mai ridicat, se poate vorbi de uzura pronuntata a motorului daca mai merg asa? |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI
2006
|
|
gabi1759 |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 6 November 06 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(radium @ 24 May 2007, 08:52) ... daca folosesc si aerul conditionat, atunci cand il cuplez porneste automat si ventilatorul de pe radiator indiferent de temperatura lichidului de racire ... Asta am observat-o si eu. O prostie as spune. Acel ventilator ar trebui sa porneasca doar cand temperatura lichidului de racire al motorului este ridicata. |
--------------------
Dacia
Logan
2007, 1.5 DCI Ambition
|
|
tedy |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(radium @ 24 May 2007, 08:52) ...ca radiatorul este putin supradimensionat, ca daca folosesc si aerul conditionat, atunci cand il cuplez porneste automat si ventilatorul de pe radiator indiferent de temperatura lichidului de racire ![]() Lichidul de racire nu are ce sa caute in radiator daca nu are temperatura necesara ca sa ajunga acolo,deci parerea mea este ca termostatul deschide mai devreme decat ar trebui.Pot sa porneasca 7 ventilatoare,degeaba.Nu ar trebui sa il raceasca pe cel din motor.Ma mai sfatuiesc si cu altii si o sa cumpar un termostat pana la urma. |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
radium |
![]()
Post
#204
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 27 February 03 ![]() |
Tedy, asta suspectez si eu, termostatul a cam luat-o razna si se deschide mai devreme de cand ar trebui. O sa incerc si la alt service, dar daca primesc acelasi raspuns ma duc si il cumpar si ii pun sa mi-l schimbe, ca nu pot umbla pe motiv de garantie. Presupun ca asa nu vor fi reticenti.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI
2006
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#205
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
deci, celor care indicatorul de temperatura la apa le trece greu de doua linii, le recomand sa inlocuiasca cat mai urgent termocupla/termostatul, cum s-o numi. adica acea piesa cu arc care deschide circuitul apei prin radiator. nu va trece de 2 linii deoarece e blocata pe intredeschis. puteti merge linistiti cu ea asa, dar puteti sa aveti surpriza ca la un moment dat sa se blocheze pe inchis si sa fierbeti motorul. eu am patit-o, de cand am inlocuit acea piesa am temperatura la 4 linii.
va trebuie acea termocupla si 2 litri de antigel. atat pierde cand desfaceti acolo. aerisierea si-o face singur sistemul. multa bafta! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
tedy |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Merci pentru detalii,la dacia veche se stia treaba,dar la asta ma gandeam ca mai poate sa fie si din alte "electronice".Adica termostatul sa deschida bine,insa informatia sa fie trimisa eronat.Si eu o sa-l schimb.Bafta
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
george_slz |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
La sfatul vostru, inca din iarna am inlocuit termostatul si in cel mai scurt timp se propteste temperatura in 4 linii. Merita investitia!
|
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
i96nds |
![]()
Post
#208
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Termostatul e destul de slab dpdv contructiv. Probabil nu e suficient de bun materialul din el de se "decaleste / decalibreaza" dupa un timp.
Al meu incepea sa deschida pe la 72-73 grade si la 77 grade deja era deschis binisor. Cel nou trebuie sa deschida la 89 grade. Le-am verificat cu termometrul. Asa ca cei de la service care zic ca "termostatul nu are nimic" nu prea au cum sa isi dea seama decat daca scot termostatul sa il masoare. La testul CLIP ei vad doar temperatura data de sonda, nu au cum sa vada daca termostatul e deschis sau nu. Bine, ar putea sa puna mana pe furtun - insa asta nu e o metoda sigura. Asa ca mai bine schimbati singuri termostatul, chiar daca sunteti in garantie. Puteti o sticla de plastic taiata dedesupt si recuperati cam 1.5 litri antigel. E chiar simplu, nu ai ce strica. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
pleosc |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 1 March 04 From: Constanta ![]() |
Si-a revenit!Minune!Dupa o saptamana de stat numai la 2 linii,s-au facut 4 o data si de atunci problema a disparut?Oare se repara singura?
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- CT-54-XXX Orice solutie genereaza noi probleme.
|
|
tedy |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa si la mine,o saptamana a facut balet.De 2 zile sta la 4 liniute si le atinge in 2 min de la pornire.Nu mai scade nici daca merg la drum intins,inainte scadea si in oras,cand plecam de la stop,dupa 200 de metri scadea la 2...acum nu mai face.Or fi programate saraciile dracu...
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 05:48 |