Carburator Solex 32 EI
![]() ![]() ![]() |
Carburator Solex 32 EI
marianrec |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|||
mihai1677 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
sigur 32 EI sau 32 EISA
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
marianrec |
![]()
Post
#3
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
Atat scrie pe el. Cred ca e unicat..
![]() Attached thumbnail(s) Resize_of_DSC00582.JPG ( Size: 47.82k ) Number of downloads: 4909 |
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
payty |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca ai, pune si tu o poza cu tot carburatorul.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
sechi |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
Ce sa mai puna poza, ca e foarte clar. E 32 EISA
Este vorba despre carburatorul de Dacie frantuzeasca, carburator care s-a mai montat si pe R12, R15, R17, R18, in unele cazuri diferind jiglorul principal si pompa de sprit. Detalii si reglaje gasesti in cartea "Autoturismul Dacia 1300" scrisa de Brebenel-Mondiru-Farcasu. |
--------------------
Fiat
Punto
1995
- DJ 10 SEC
|
|
payty |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca zici... eu am sugerat sa puna poza, ca sa ne dam cu parerea mai multi.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
marianrec |
![]()
Post
#7
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
Da, eu am pus poza in care se vede ce scrie...
DSCF5767.jpg ( Size: 146.67k ) Number of downloads: 5726 Sechi stie el ce stie (cred) pentru ca este de la el. M-am chinuit azi sa il curat, era infundat tot, si l-am pus de proba pe masina. A pornit, nu sta la relanti decat daca desfac o tura jiclorul de reanti. Oricum, trebuie sa il reglez si nu stiu cum, de asta am apelat la cunostintele dvs. |
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
marianrec |
![]()
Post
#8
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
Deci, imi poate spune cineva ceva despre acest carburator?
|
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Este carburatorul pus pe primele Dacia. O sa caut documentatia de reglaj pe undeva. Oricum, la tine are canalizatie infundata sau partial infundata pe traseul de relanti.
Gata, am pus. Atentie la ultimele doua poze din pag 5, acolo am scris ca-s inversate. This post has been edited by diaconuliviu: 14 Nov 2006, 08:16 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 155.59k ) Number of downloads: 5607 2.jpg ( Size: 110.65k ) Number of downloads: 4632 3.jpg ( Size: 105.05k ) Number of downloads: 4176 4.jpg ( Size: 103.8k ) Number of downloads: 1509 5_Relanti.jpg ( Size: 100.76k ) Number of downloads: 1613 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
marianrec |
![]()
Post
#10
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
Multumesc diaconuliviu pt informatii. Totus mai sunt doua suruburi : pt deschiderea minima a clapetei de acceleratie si unul la pompa sprit. In documentatie scrie ca sunt reglate din fabrica si este interzisa actionarea lor, dar sunt sigur ca nu mai sunt reglate din fabrica.
Aveti idee cum se regleaza ? |
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
In caz ca nu gasesti alte informatii, acel surub de deschidere minima a acceleratiei il privesti atent daca mai are urme de vopsea pe el(cea de fixare in fabrica) Daca are si e intacta, il lasi ca atare. Daca nu, o sa mai caut, poate gasesc si deschiderea.
Pompa de sprit se regleaza asa incit sa ai 0,3 - 0,7 cmc pe cursa, adica in 10 curse sa ai 3-7 cmc intr-o eprubeta gradata. O sa caut si asta, daca exista date exacte. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Cristian_F |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 31 October 06 ![]() |
Nu e nici o filosofie: surubul de reglaj minim al acceleratiei iti seteaza cat de deschisa ramane clapeta de acceleratie atunci cand nu apesi pe pedala. De fapt se vede ca pur si simplu se inalta "scaunul" pe care se aseaza un picior solitar cu acceleratia. E ca si cum ai tine piciorul pe pedala la relanti.
Nu as ezita sa umblu la el daca trebuie. Nu afecteaza reglajele "profunde" ale carburatorului. Din el insa nu veti regla nimic interesant. Doar sa nu iti moara la relanti sau sa mearga mai putin turat. This post has been edited by Cristian_F: 22 Nov 2006, 17:57 |
--------------------
Dacia
1300
1971
- CJ-03-PES VW Golf IV, 2002
|
|
marianrec |
![]()
Post
#13
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
Cristian_F
Nu cred domnule... Nu este chiar ca la carfil. diaconuliviu Multumesc inca odata pt ajutor. Nu se cunoaste nici urma de vopsea. Oricum in timpul asta mai caut si eu ceva detalii pe net, ca la masina m-am umplut de nervi cu el. Am verificat inca odata toate canalele, le-am suflat cu aer comprimat si tot nu vrea sa stea la relanti. |
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#14
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
De putin timp am intrat si eu in posesia unui Solex 32 Eisa-3 si vroiam sa va intreb daca se merita sa-l inlocuiesc pe cel Carfil care desi e nou. Se mai gaseste cumva kitul de jicloare si garnituri pentru el? L-am montat putin pe masina si am vazut ca se regleaza destul de bine si motorul este mult mai silentios, putandu-i regla relantiul la turatie foarte mica, acesta netrepidand de loc si percutand foarte bine. Acum nu mai trebuie decat sa-l mai reglez putin si sa vad ce consum are, dar dupa ITP, ca sa nu mi-l deregleze. Am vorbit cu un mecanic si mi-a spus ca trebuie sa fi cam as in ale carburatoarelor ca sa-l reglezi perfect, asa o fi?
|
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Citeste postul #9, descarca imaginile si apoi mai vorbim. Pina atunci, constat ca ai pus cam aceeasi intrebare ca initiatorul.
Piese de schimb pentru el, poate "dincolo" dar nu ma intreba de preturi. Destul de prohibitive. Ma intreb de ce oare s-a scos de pe Dacia? Ca paranteza, am avut un Solex de Golf 1 motor 1300cmc, deci aparent compatibile, consumul Gofului era 5,5%, care, ca si la tine, mentinea un mers silentios, un relanti stabil dar consuma mult iar pantele urcate cu treapta a 4-a cu Carfilul cereau a 3-a cu Solexul. Am revenit la Carfil. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Alex 23 |
![]()
Post
#16
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Am citit postul 9 si am luat si imaginile.Dar stii cum e de foarte multe ori teoria nu se prea potriveste cu teoria. Dar oricum imi sunt de folos si-ti multumesc. Mi s-a parut mai nervos motoru cu carburatoru asta ce zici? Nu prea ma intereseaza consumul in mod special, da bine nici sa nu fie exagerat, ci sa fac motoru sa meraga cat mai linistit, fara trepidatii si sa-i imbunatatesc performantele. Ma gandesc ca francezii aia n-au fost chiar asa tampititi de au montat ei pe motoru de 1300 acel tip de carburator. Mi-a spus un unchi care a avut o dacie din 70 care era echipata cu un astfel de carburator ca a fugit cu ea cu 160 in cap.
Si mai vroiam sa va intreb ce rol are supapa aia de cauciuc care inchide si deschide probabil orificiul acela de la camera de nivel. Cineva mi-a pus ca e o evacuare de gaze care se formeaza in camera de nivel. Intreb acest lucru pentru ca al meu nu o are si ma gandeam s-o confectionez din ceva. Furtunu de vacuum de la ce masina s-ar potrivi fiind mai lung? Lafel si butoiasul care tine cablu de acceleratie, cel pentru carfil fiind mai gros? |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ce nu are al tau? nu mai are garnitura din cauciuc? sau tot ansamblul? Adica e orificiul descoperit?
Aia e o supapa de aerisire cnc pentru a preveni acumularea de gaze in galerie. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Alex 23 |
![]()
Post
#18
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Nu mai are garnitura aceea de cauciuc. In rest totul este complet si arata chiar foarte bine. Mi-ai putea da numite indicatii privind fabricarea acesteia. Se potriveste de la vreun alt tip sau din ce mi-ai recomanda s-o fac dar sa iasa si foarte bine. M-ar mai interesa si modul in care era prinsa acea garnitura de clapeta. Multumesc.
|
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
De gasit poti gasi la alte Solex cu aerisire de camera. De facut, din cauciuc cu insertie din pinza, de vreo 3 mm.
Prinderea era parca cu acel surub de pe pirgie, eventual faci o gaura in centrul ei si pui saiba(mai mica decit diametrul interior al sediului din corpul carburator). In poza de la postul #3 se vede in partea de jos un pic din ea. Reglajul din amintiri era ca atunci cind supapa se deschide la maxim intre ea si corp sa fie 3 mm. Mai multe nu stiu. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Alex 23 |
![]()
Post
#20
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Daca il las fara ar avea ceva?
|
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=59433
Vezi acolo cum arata garnitura aia; acuma vad ca pe modelul de acolo ea are o prelungire care intra in orificiul din pirghie. La altul am vazut varianta cu surub-acuma sincer surubul parea a face parte din decor, deci nu adaptarea de care spuneam, dar e posibil sa se fi rupt acea "codita" a supapei si sa fi fost adaptare. Eu zic sa nu lasi fara membrana aia,e posibil din balansuri, in curbe, etc, sa-ti curga pe acolo benzina. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Alex 23 |
![]()
Post
#22
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Diaconuliviu iti multumesc mult pentru informatiile date. Reglajul se face si la asta la fel ca la renult 9? Sau aproximativ?
|
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#23
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Diaconuliviu acest topic nu este deschis de mine! Am postat pe topicul lui ionniculae, deoarece m-am gandit ca poate stie mai multe despre problema mea, dar despre care inca nu am aflat de la nimeni nimic, cu exceptia ta care mi-ai dat niste indicatii in mare! Eu vroiam sa vorbesc cu omu asta ca poate a mai intalnit asa ceva si mai ales ca este din Bucuresti!
Scuze de offtopic! |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
De acord cu tine, dar poate raspunde ca toata lumea, pe topicurile cu probleme.
Revenind, ai rezolvat reglajul? Cum ti s-a mai spus, Solexul e recunoscut pentru un consum mai mare; dupa cum spui, da, stabilitatea turatiei de relanti e un pic mai buna ca la Carfil. Daca nu te afecteaza o crestere de consum in schimbul acelei stabilitati si a unei puteri un pic marite, OK, pune-l. Pe aici din cite ai vazut lumea se cam uita si la economie. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Alex 23 |
![]()
Post
#25
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Diaconuliviu iti multumesc pentru replay! Carburatorul inca nu l-am montat deoarece mai trebuie sa-i fac mici modificari pentru adaptare si acum a venit frigu si n-as vrea sa imi faca figuri! Cand am sa-l montez vei fi primu anuntat de felul cum functioneaza!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
claudiu_dht |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 2 November 06 ![]() |
Legat de carburator, am si eu o problema: saptamana trecuta i-am schimbat jigloarele si acum nu pot sa il mai reglez, imi sta relantiul la 1800-2000 rpm. Mecanicul mi-a spus ca sa cumpar unul nou. Chiar nu se mai poate face nimic?
Multumesc anticipat! This post has been edited by claudiu_dht: 23 Dec 2006, 10:39 |
--------------------
Dacia
Sport
1988
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#27
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Ce carburator ai? Solex cumva?
|
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
sik |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
mecanicul care tia zis sa iei unul nou nu e mecanic de dacii; e mecanic de service;
daca era de dacii in cel mai rau caz iti zicea sa iei unul SH |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
eu am pe masina romanesc Carfil, dar va zic sincer ca nu l-as da pe nimic in lume. merge brici .daca stii sa cureti un carburator, si sa-l reglezi bine, este imposibil sa nu mearga, exclus sa fie defect ceva. nu stiu ce sa zic de Solex. parerile sunt impartite. unii zic ca sunt f bune, altii ca nu, ca nu mai gasesti jiglere, si tot asa. are cineva aici unul montat sa ne zica cum se comporta? as fii curios sa aflu de la cineva care stie exact , nu vorbe din basme !
This post has been edited by alex-mun: 17 Apr 2007, 22:02 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
Victor 007 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.480 Joined: 2 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Am pus solex si merge ingrozitor de prost, ca so pornesc a trebuie sa desfac capacul si sai pun manual benzina, a pornit, dar galopeaza, cand accerelez intrerupe si da rateuri, o avea carburatorul filtru de benzina imfundat de aia sa nui fi venit benzina s-au o fi stricat cuiu ponton?oare trebuie sa modific si avansul?
This post has been edited by Victor 007: 30 Aug 2008, 22:24 |
--------------------
Dacia
1300/1310
1971-Berlina/2000-Berlina
- 2 B 598 „Urmeaza-ti Pasiunea”
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 16:30 |