bataie in blocul motor
![]() ![]() ![]() |
bataie in blocul motor
flat^^rabbit |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
mewtwo |
![]()
Post
#2
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
De patit cred ca a patit driverx....ia uite la el : http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=5782, eu zic ca te cam apropii de ce are el...supapele desincronizate (oare?)
Bafta multa ! |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
multumesc, am vazut topicul.
dar el spune ca ii scutura rau la anumite turatii, la mine este discoteca la orice turatie. am avut si eu o problema asemanatoare cu a lui, dar era scutul care nu a fost bine prins iar la 2000 de turatii tabla aia vibra. tocmai am vorbit cu altcineva care mi-a spus ca este carbul de vina iar bataia din motor zice ca este cel mai probabil de la un piston.. problema care ma depaseste :x |
-------------------- |
|
driverx |
![]()
Post
#4
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Mda, la mine deja apare si dispare problema. Cam enervant. Asa ca incep sa elimin varianta cu piese desincronizate din motor. Delco e suspectul numarul 1
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
ewwww.... si eu ce fac ? stau asa ca bula cu masina in intersectie la budapesta ? :mrgreen:
|
-------------------- |
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#6
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Carburatorul se curata cu o solutie speciala (decarburol) si nu cu spray-ul dupa care se sufla cu aer comprimat pe toate canalizatiile. Este posibil ca circuitul de imbogatire vacumatica sa nu functioneze normal din cauza infundarii canalului de depresiune ce actioneaza asupra membranei triunghiulare. Mai verifica si electroventilul care este inseriat pe circuitul de relanti. In capul lui este un jiclor si daca e infubdat, relantiul nu mai tine. 1. verifica culoarea bujiilor. Daca pe izolatorul electrodului central ai o culoare albicioasa, ai amestec sarac de carburant (mai mult aer decit benzina) => supraincalzirea motorului. 2. ai probleme cu pompa de sprit - jiclor infundat. 3. Curata complet instalatia de alimentare (de la rezervor pina in carburator) si inlocuieste filtrele de combustibil. Demonteaza si curata si filtrul pompei de benzina iar cu ocazia asta poti verifica si supapele pompei. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
flat^^rabbit |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
multumesc Laurentiu !
am incercat ce mi-ai spus. toate sunt in regula, acum merge dar nu-mi tine relanti-ul. chestie ciudata: si ieri si azi cat a fost motorul rece a mers bine. dupa 3-4 km incep problemele. jigloare, electroventil, supape... totul este in regula. am schimbat si furtunul de la servo la galerie pt ca era topit si isi tragea aer fals, am verificat garnitura de la servo dar este in regula... asa ca ma dau batut, nu stiu ce sa-i mai fac :roll: mai are cineva idei ? m-ar ajuta mult... |
-------------------- |
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
tocmai am verificat si bobina de inductie, am schimbat-o cu una bosch dar nici-un rezultat :vmad:
|
-------------------- |
|
BV99 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 14 April 04 From: BRASOV ![]() |
am avut aceiasi problema in iarna! dupa 4-5 km,motorul se incalzea, relantiul era mort. rezolvarea : un nene priceput la reglat carb si jocul supapelor. de 5 luni merge brici, i-am facut doar schimbul de ulei.
|
--------------------
DACIA
NOVA GT
|
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
BV99, ti-a umblat la amestec ? si la care supape ? :shock:
|
-------------------- |
|
johnsws |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
am avut si io o problema asemanatoare, dupa 4-5 km (de la servici pana acasa) incepea sa mearga groaznic, si dupa putin timp se oprea. dupa ce se mai "racea" motorul mai mergea o bucata...era filtrul decantor...nu plin de gunoaie, ci impietrit-nu mai curgea benzina prin el, si pompa nu mai era in stare sa traga benzina la debitul cerut de motor. curatat pe drum, (ca m-a lasat in drum) si de atunci merge ok (berlina'76). si ce m-am chinuit...regleaza platina, curata carburatorul, injura de mama focului. mergea masina cativa km, dupa care iar o lua razna. vazusem io ca filtrul decantor era cam roshu la culoare da nu mi-am facut probleme ca mai am pe circuit un filtru de oltcit, si-am zis ca n-o sa intre gunoaie si prin ala. am dat vina pe temperatura, scos aprinderea electronica, schimbat capac delcou...biggrin.gif:D:D, dar pana n-am ramas in drum n-am curatat si filtrul decantor;)
|
--------------------
opel
astra
2006 classic
|
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
multumesc johnsws,
ieri i-am schimbat si filtrul ala decantor.. tot degeaba :cry: |
-------------------- |
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#13
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Verifica daca nu e infundat returul de benzina, filtrul din carburator (sita) sau, incearca o schimbare de condensator. Cred ca cel mai bine ar fi sa dai capacul jos de la carburator si sa sufli fiecare canalizatie cu pompa de cauciucuri daca nu ai un compresor. E posibil sa ai un gunoi pe circuit care se plimba si optureaza jiclorul de relanti in partea de jos. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
gigibrici |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 22 June 04 From: Pitesti ![]() |
Chestiunea cu ralantiul poate sa fie si din cauza faptului ca trage aer fals. S-ar putea sa nu fi strans bine piulitele de la carburator. Eu am patit-o. Erau stranse, dar nu mai etansa bine garnitura. Am mai avut o problema cu planeitatea (pus pe un geam, se observa la ochi. Se asaza o bucata smirghel fin pe geam si se misca carburatorul peste ea. Acum nu mai face pe nebuna.
|
-------------------- Ai masina, ai necazuri! N-ai masina, ti-e necaz!!!
|
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
am verificat asta ieri, plansha aia de textolit este buna, garniturile noi, suruburile stranse... :roll:
poate sa fie garnitura aia perversa de la avansul vacumatic ? tocmai am observat ca daca motorul merge si pun degetul pe gaura aia nu se simte nimic :shock: |
-------------------- |
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#16
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
toate astea sunt in regula. am spalat carbul in decarburol si l-am suflat. dar poti sa imi spui mai mult despre verificarea avansului vacumatic ? am facut ce ziceai tu intr-un alt topic si nu se simte nici-o schimbare in mersul motorului atunci cand pun degetul pe gaura aia multumesc, --L. |
||
-------------------- |
|||
Laurentiuu |
![]()
Post
#17
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Demonteaza capacul delcoului, scoate "luleaua" (distribuitorul) si garnitura anti-praf si decupleaza din carburator furtunul avansului vacumatic. De capatul furtunului scos din carburator, te apuci si "sugi" urmarind platina mobila. Daca aceasta se misca, inseamna ca lucreaza; daca nu, astupa si gaurica de pe capsula iar daca tot nu se misca platina mobila, inseamna ca membrana capsulei este sparta sau furtunul este fisurat. Vezi sa nu ai joc in axul in care intra platina mobila sau mai verifica si izolatorul acestuia de plasic sa nu dea la masa. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
SGN_1310 |
![]()
Post
#18
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Printre alte "sfaturi " pe care nu te dai inapoi sa le urmezi incearca shi fisele. Aprinderea iti da tensiuni mai mari shi pe langa bujii, de suferit mai au shi fisele , care in timp sufera o crestere a rezistivitatii generand probleme in cazul scanteii. Verifica cu ohmetrul sa ai rezistente intre 4-10 kohmi. Fisele au valori ale rezistentelor diferite pt ca au lungimi diferite. Nu strica sa completezi lista verificarilor shi cu asta.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
driverx |
![]()
Post
#19
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
SGN_1310,
KOhm? Asa mult? :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
gigibrici |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 22 June 04 From: Pitesti ![]() |
Da, asa e. Eu am avut un trabant. Acesta are 2 fise care au in capat ditamai lulele. Inauntru fiecare are cate o rezistenta bobinata (in carte spune sa fie intre 4-10 Kohmi). Ale mele aveau 10 fix. Intr-o zi s-a impuscat o rezistenta. A inceput sa tuseasca motorul, apoi s-a intrerupt. N-am avut pe loc rezistenta (eram in mijlocul drumului). I-am pus o bucata metalica in loc. A mers brici, dar radioul (pe FM) paraia ca toti dracii. Pana nu i-am pus iarasi rezistenta, a tot barait.
|
-------------------- Ai masina, ai necazuri! N-ai masina, ti-e necaz!!!
|
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
multumesc baieti, am sa incerc in seara asta sfaturile voastre.
haideti sa va zic o faza: un vecin al meu care ieri mi-a imprumutat bobina lui de inductie sa fac un test, a patzit-o la fel ca mine dupa cateva ore. s-a dus la un service unde ii cunoaste pe patroni (va dati seama cu ce atentie l-au tratat maimutzele alea de mek :inger: ) si aia au descoperit buba! i-au pus o saiba la jigler-ul de relanti !!!! bleah.. sa mori nu alta! stiti cum ii merge acum dacia 1310? bEEEton ! si cand mi-a povestit, am facut imediat legatura: carbul meu nou nu are saiba aia! iar cel pe care l-am schimbat acum 3 luni o are! ma inchin sa fie asta problema. promit sa uit toata frustrarea pe care am adunat-o in mine de 2 saptamani incoace, promit sa uit de banii aruncati aiurea pe tot felul de piese de origine dacia, promit sa uit de diminetile frumoase in care m-a injurat jumatate de oras ca mi se oprea masina la semafor.. promit sa uit de toate relele pe care mi le-a facut! numai sa mearga masina. atat! :mrgreen: daca mai aveti si alte pareri/sfaturi va rog sa-mi spuneti Doamne ajuta! :inger: |
-------------------- |
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
eh, am dat o fuga in pauza de masa pana la mine sa verific mai amanuntzit avansul si chestia cu shaiba de la jiglerul de relanti.
masina tot nu mere...... :roll: avansul e bun, daca trag pe furtunul ala platina se misca. simptomele sunt: - cu aprinderea tranzist imi scutura si da in nas si la relanti si in mers. plus ca la relanti motorul moare. - fara aprindere am probleme numai cu relanti-ul. mai am de verificat fisele. in rest cred ca e bine, filtrul de benzina, decantorul si filtrul de aer sunt noi. bujiile la fel. furtunul dintre servo si carb este ok. la fel si electroventilul. carbul este spalat in decarburol. jiglere noi. platina si condensatorul le-am schimbat aseara, deci sunt noi. ufff.. le-am enumerat pe toate ? asadar.... de ce nu-mi tine relanti-ul ? :shock: |
-------------------- |
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#23
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Demonteaza capacul de la carburator, scoate jiclorul de relanti (cel de linga jiclorul de sprit), demonteaza electroventilul si sufla bine cu pompa de cauciucuri cele doua orificii. La electroventil, scoate jiclorul din capul lui prin tragere si sufla-l si pe el. Tu ai un gunoi ce se plimba pe circuitul de relanti. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
RIon |
![]()
Post
#24
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
flat^^rabbit, mie mi-a spus mekanikul sa pun carburator de 1400, si nu mai am probleme. E o solutie buna; daca iei, trebuie si flansa la el, carcasa filtru de aer de renault 5 (in dezmembrari, eu am gasit nou in CJ) - te costa cam 2 milioane 2,2 poate cu manopera. Iti iei si un furtun si un T (teu) de retur de la vreo 1310 veche, si problema e rezolvata, trust me.
Si am doua filtre de benzina, unul langa altul, asta e si mai bine... |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Laurentiuu, cred ca ai dreptate cu gunoiul ala. mai ales ca intr-o singura saptamana am curatzat carbul de 3 ori (de 2 ori cu spray si odata cu decarburol) iar la fiecare operatzie am gasit namol in carb. cum spuneai si tu, ar trebui sa curatz rezervorul. am sa fac si asta in weekend.
RIon, multumesc pt sfat. am probat un carb de 1400 si mergea bine. singurul lucru de care imi este teama sunt modificarile alea, as vrea tare mult sa le faca cineva priceput. de ce ? am un prieten care si-a facut el niste improvizatii si uite ca sambata noaptea i-a luat foc masina :shock: noroc ca a trecut cineva pe-acolo, i-a spart masina, a ridicat capota si i-a stins focul. nu stie nici acum cine a facut asta, ar vrea tare mult sa afle si sa-i multumeasca. multumesc baietzi :wink: |
-------------------- |
|
RIon |
![]()
Post
#26
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
flat^^rabbit, pai mergi la mekanik, depsre ce modificari spui ca ar fi vorba??? Ce improvizatii a facut preietenul? Sa stiu sa ma feresc:).
In afara faptului ca daca pui de 1400 scade pouterea putin, adika nu mai mergi cu 160 ci cu max 140...ce sa spun...e si mai sigur, oricum nu merg eu cu mai mult de 120... |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
flat^^rabbit |
![]()
Post
#27
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
in primul rand masina lui este d1310. nu stiu exact ce s-a intamplat, dar din ce imi amintesc avea doua chei de contact :roll: se pare ca sotia lui a uitat cel de-al doilea contact pus (ea face acum scoala, are 2 ore de condus) si i-a luat ceva foc pe la electromotor... si asa mai departe.. sad.gif aveam un mek foarte bun, un nene care lucra in fatza blocului si era super super de treaba. dar la ultima reparatzie pe care mi-a facut-o, am dat mai mult pe piese si nu mai aveam bani sa-i platesc manopera. omul mi-a spus ca nu-i nici-o problema ca el poate sa astepte. iar cand am trecut pe-acolo sa-i dau banii, mek nu era acasa asa ca i-am lasat banii la baiatul lui mai mic. si descreieratul ala l-a mintit pe tacsu ca nu i-am dat nimic, iar omul s-a cam suparat. si am picat nasol. am pierdut un mek de aur! dar uite ca am deviat de la subiect... inainte de Paste, mek mi-a montat carb lui de 1400 dar nu i-a pus filtru de aer si retur. si mi-a placut totusi cum mergea, dar pe moment mi-am pus problema adaptarilor care trebuiau facute: filtru de aer, returul la pompa de benzina.. si m-am gandit sa o las pt mai tarziu. |
||
-------------------- |
|||
flat^^rabbit |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
dupa 2 sapt de nervi si bani aruncatzi aiurea, am pornit astazi masina, am mers cu ea... APROAPE PERFECT! cu exceptia unor mici blocaje (atunci cand accelerez brusc pentru o fractiune de secunda parca moare, pe urma isi revine) MERGE! defectul a disparut la fel cum a aparut :shock:
nici nu stiu ce sa fac.. daca sa continui sa caut problema sau sa-mi fac cruce si sa sper sa nu ma lase din nou in drum. as vrea sa stiu ce s-a intamplat, nu vreau sa stau cu gandul ca poate sa ma lase iarasi sad.gif si totusi.. ce pielea politziei a avut ? |
-------------------- |
|
RIon |
![]()
Post
#29
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Ca si maseaua, cand ajungi la cabinetul Stoma', te lasa durerea, si sa mai zici ca masinile, pardon, Dacia nu are suflet...
Mergi un pic mai mult decat de obicei cu socul tras, poate nu va mai muri asa usor...zic si eu...din putina-mi experienta. Cu plecaciuni, |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#30
|
||||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Daca ai pus carburatorul la inmuiat in decarburol sau decarbusolv fara sa scoti din el ceea ce insemna cauciucarie (membrane pompa sprit, imbogatitor vacumatic, jiclor pompa sprit, surub progresiune si CO constant), e posibil ca o bucatica de garnitura dintr-o garnitura sa se plimbe pe circuit. Cele doua solutii ataca cauciucul. Si inca un sfat pe care vi-l pot da: dupa ce scoateti carburatorul din decarburol sau decarbusolv, inainte de al sufla cu aer comprimat, introduceti-l pt un sfert de ora in apa sau motorina (indicat ar fi motorina).
Verifica jiclorul pompei de sprit. E posibil sa fie putin (partial) infundat sau supapa (bila din interior) sa se blocheze. |
||||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||||
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:47 |