DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> bataie in blocul motor

SGN_1310
post 30 Jun 2004, 22:54
Post #31


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Trage aer fals pe undeva. Daca ai verificat garniturile de prindere shi placa de textolit,


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flat^^rabbit
post 1 Jul 2004, 12:54
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Laurentiuu, am banuit ca decarb ataca ce e de plastic sau cauciuc. asa ca le-am dat jos inainte sa fac operatziunea :inger:
in seara asta ma uit si la pompa de spritz.

am verificat bujiile care le-am pus sapt trecuta si am descoperit ca erau deja negre. asta inseamna ca amestecul aer - benzina este mai sarac in aer ? parca fumul pe care il scoate este mai negru si miroase a benzina.. poate n-ar strica sa umblu un pic acolo si sa-i dau putzin mai mult aer :roll: ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 1 Jul 2004, 15:39
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
am verificat bujiile...am descoperit ca erau deja negre.

Bujii negre (afumate) => amestec carburant bogat (mai multa benzina decit aer). Daca toate bujiile au aceeasi culoare, trebuie refacut reglajul carburatorului. Daca afumate sint una sau doua, inseamna ca acele bujii nu prea vor sa lucreze sau ai o problema in aprindere (capac delco sau distribuitor).
La o buna functionare, culoarea bujiilor (izolatorul electrodului central) trebuie sa fie brun-roshcata.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flat^^rabbit
post 1 Jul 2004, 16:41
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




m-ai prins Laurentiuu,
toate sunt afumate, au un strat gros de funingine pe ele.

asadar bagam reglaje la carb :mrgreen:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 1 Jul 2004, 18:13
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
toate sunt afumate, au un strat gros de funingine pe ele.

Curata bujiile: in primul rind da cu peria de sirma pe ele ca sa dai calamina de pe exterior jos; Confectionezi un "spion" dintro bucata de tabla de aluminiu (cca 1-1.5mm grosime) si cureti bine, in adincime, de calamina spatiul dintre masa (partea filetata) si izolatorul electrodului cenmtral. Daca nu-ti poti face un spion, poti curata spatiul si cu un ac gros de cusut. Adunindu-se mizerie acolo, caldura nu se mai disipa si bujia nu va mai lucra in parametri. Regleaza distanta intre electrozi si adu-o la 0,7 mm. La montare, picura de pe joja o picatura, doua de ulei de motor pe filet.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 1 Jul 2004, 23:17
Post #36


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




nu se recomanda sa dai cu peria de sarma pe bujii, le strici garantat, dupa aia arata bine dar sunt mai proaste decat atunci cand le'ai scos


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flat^^rabbit
post 2 Jul 2004, 13:32
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




am schimbat din nou bujiile, am pus unele noi noutze. le mai verific peste o zi, doua.. sa vad cum arata. mi-e cam teama sa dau cu peria pe ele :roll:

am fost ieri la un nene priceput care a umblat la carburator. cum i-a mai dat putzin aer relati-ul si-a revenit. turaztia aia neregulata a devenit dintr-odata rotunda. si stiti ce bine s-a vazut ? doar misca de surubul ala si motorul era mai vioi, mai plin de viatza... mama ce bine mai mergea... si am facut teste, am mers vreo 30 de km dupa asta, fara NICI-O PROBLEMA! beeeeeton!

pacat ca minunatzia asta nu a tzinut decat pana astazi, cand relanti-ul a inceput iar sa oscileze, in final cade sub 500 si moare. chiar daca trag socul, uneori parca nu are nici-o reactie. :cry:

sa schimb carburatorul ? :roll:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 2 Jul 2004, 18:20
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
...nu se recomanda sa dai cu peria de sarma pe bujii, le strici garantat...

Nu fi asa de sigur. Eu am bujii germane pe masina si inca circul cu ele, de pe vremea cind mai exista DDR-ul. Numai cu peria de sirma si spionul le-am curatat dupa care le-am spalat cu putina benzina sau alcool.

QUOTE
...doar misca de surubul ala si motorul era mai vioi...pacat ca minunatzia asta nu a tzinut decat pana astazi, cand relanti-ul a inceput iar sa oscileze...

Mecanicul nu a facut decit sa suplimenteze cantitatea de aer in rest, gunoiul se misca pe canalizatiile relantiului. Ce este asa de greu sa dai capacul carburatorului jos, sa demontezi si sa notezi locul si dimensiunile jicloarelor ca sa stii sa le pui la loc si sa sufli toate gaurile din corp si de pe capac. Tare inclin sa cred ca motorul tau se ineaca si iti face figurile astea. Verifica si sufla teava de vacum de la imbogatitor dupa demontarea membranei triunghiulare.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flat^^rabbit
post 5 Jul 2004, 16:57
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




ehhh, astazi va iert si nu va povestesc ce-am patzit la mult laudatul service din pantelimon. am sa spun doar ca daca as avea un buldozer as nivela locul ala cu tot cu mecanicii lu' peste.

dar vestea buna este ca in timp ce mergeam spre casa injurand amarnic mecanicii mai sus amintitzi, m-am oprit la o vulcanizare si am suflat cu aer relanti-ul (canalizarea, nu jigler-ul) si cele doua stutz-uri de la talpa carburatorului. iar acum mandra mea merge ca o racheta :valuri: , sau daca imi permiteti (asa cum bine spunea cineva), ca o masina de cusut "ileana" :mrgreen:

---------------------------------------------------------------------------------
cu aceasta ocazie, as vrea sa le multumesc TUTUROR mecanicilor de la toate service-urile la care am fost (imi permit sa mentionez service-ul dacoserv pt merite exceptionale) precum si uzinelor dacia - incomparabil creator de masini, acest varf de lance al constructorilor de automobile romanesti. le multumesc DIN SUFLET pentru profesionalismul de care au dat dovada si sa nu uit.. pentru priceperea si indemanarea pe care a trebuit sa mi le insusesc in acest timp. va rog sa ma iertati stimati mecanici si stimata doamna Dacia... va rog sa ma iertati deoarece nu am suficient timp sa va descriu placerea pe care mi-o dau plimbarile cu acest fin produs al inteligentei Dvs, acest mercedes autohton care este dacia nova. poate va nedreptatzesc atunci cand spun mercedes, la urma urmei cine este aceasta rabla incompetenta, decadenta (si redegista pe deasupra) care isi permite sa fie alimentata LUNAR ?
cu speranta ca imi veti ierta aceste randuri scrise cu degetele termurande si palmele umede de emotii, va doresc un viitor luminos si plin de falimente.
--------------------------------------------------------------------------------------

randurile de mai sus sunt dedicate EXCLUSIV maimutzelor care si-au batut joc de mine si de masina mea. le doresc DIN TOT SUFLETUL sa aiba si ei parte macar o singura data de tratamentul pe care il ofera clientilor.
+++++++++++++++++

multumiri speciale membrilor daciaclub si celor care m-au ajutat cu idei si sfaturi. este foarte placut sa stii ca mai sunt si oameni de bine pe care sa te poti baza, oameni carora poti sa le ceri un sfat.
thank you guys :inger:


pentru Laurentiuu:
o bere la domnu ? :mrgreen: te rog sa ma anuntzi daca treci prin bucuresti, vreau NEAPARAT sa fac cinste cu o bere. cu alcool, fara alcool... tu alegi :wink:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 5 Jul 2004, 21:55
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
pentru Laurentiuu:
o bere la domnu ?  :mrgreen: te rog sa ma anuntzi daca treci prin bucuresti, vreau NEAPARAT sa fac cinste cu o bere.

De ce sa fiu un privilegiat al tau?? Doar pt simplul fapt ca incercam sa ne ajutam? Eu fac asta fara nici un interes anume ci doar din placerea de a ajuta pe cei ce sint jecmaniti de unii "mecanici auto", chiar de-mi vine greu sa-mi dau seama de unele defectiuni fara sa aud motorul sau sa vad comportamentul masinii.

P.S. Si inca un sfat daca simti ca masina nu merge bine: fa rost de o seringa mare (20ml) si cu un ac ceva mai gros si lung. Demontezi capacul la carburator, scoti cele doua jicloare de aer cu cele doua emulsoare, bagi acul prin gaura jiclorului de benzina si tragi cu seringa. Este posibil sa ai ceva surprize si sa scoti ceva gome din benzina sau mizerie trecuta de filtru.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flat^^rabbit
post 6 Jul 2004, 12:01
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




hei hei hei... stai asa ca nu era vorba de un tratament preferential :oops: m-am oferit sa fac asta pentru ca urmandu-ti sfatul am scapat de un mare necaz si de bani cheltuiti aiurea prin serviceuri. cred ca macar atat pot sa fac pentru timpul pe care l-ai pierdut urmarindu-mi posturile si mai ales pt raspunsurile tale. nu vreau sa fac discriminari, este adevarat si o spun cu mana pe inima: TOATA lumea de pe forum merita mult mai mult.
mi s-a parut potrivit sa fac gestul asta, dar IN NICI-UN CAZ nu am vrut sa fii un "privilegiat". imi pare rau daca asta a iesit, este vina mea. dar sa stiti ca a fost fara intentie :inger:

multumesc pt chestia cu seringa, mi-e cam teama sa merg la farmacie si sa cer asta, daca zic alea ca imi bag in vena ? :mrgreen: oricum, vad eu cum fac rost de una :wink:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 22:24
Forum Renault