Radare
![]() ![]() ![]() |
Radare
begginer_slz |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 1 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
75 CP nervosi 2004
|
|||
adi_ar |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Toate sunt ilegale si aiurea! Baga mare!
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe DN1 (intre Buc. si BV) se afla in total 21 camere de supraveghere.
Dintre ele doar 7 au posibilitatea de a amenda si fotografia pentru depasirea vitezei, fiind activate de senzorii inductivi ingropati in asfalt. Cel mai bine ar fi sa mergi in toate localitatile de pe DN1 cu max. 70 km/ora. Daca totusi vrei sa stii exact amplasarea acestor camere - exista Google, MS Live Search, Yahoo! Search si multe altele. De exemplu: http://www.roportal.ro/discutii/ftopic7442.html This post has been edited by Batrânul: 26 Jul 2009, 17:03 |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
begginer_slz |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 1 March 09 ![]() |
Hai sa fim seriosi, drum cu 2 benzi pe sens, asfalt impecabil, 70 km/h? Mi se pare aiurea, singuru loc in care e ok sa mergi cu 70 mi se pare intersectia DN1 cu DN 71 parca la Sinaia acolo, unde sunt momente chiar de 50-60. Acum ca stiu care sunt cu radare si care nu, e minunat, ca o frig mai bine. Multumesc
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
75 CP nervosi 2004
|
|
Duyu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Vezi ca pe asfaltul ala impecabil sunt si multe treceri de pietoni. Eu consider ca limita de viteza din localitati este foarte ok si nu e chiar asa de greu sa o respecti.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Batrânul |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca noul nostru coleg de forum va posta in curand la topicul "contestatii radar"...
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
R19/16v |
![]()
Post
#7
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Eu zic sa urmezi sfatul lui adi_ar.
Restul colegilor care chiar si-au pus mintea cu noul nostru coleg - de ce va chinuiti...? |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Meștere, vezi că sunt niște copaci nervoși pe marginea DN1...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/rad...nctiune-8298402
QUOTE O echipă formată din reprezentanți ai Ministerului de Interne, ai Ministerului Sănătății și Ministerului Transportului vor pregăti un cadru legal de funcționare a raderelor fixe, la solicitarea Poliției Rutiere. Această cerere, de repunere în funcțiune a radarelor fixe, se dorește a fi o măsură de reducere a numărului de accidente. "Direcția Rutieră a inițiat demersurile pentru reimplementarea radarelor fixe. Au fost destule probleme și discuții interminabile pe această temă și din acest motiv am cerut să participe toți factorii implicați în siguranța rutieră. După ce se va găsi cea mai bună soluție, vor urma recalibrări și reașezări ale radarelor fixe, astfel încât să servească în primul rând la reducerea numărului accidentelor rutiere", a explicat comisarul-șef Lucian Diniță, șeful Poliției Rutiere. Conform statisticilor, se pare că viteza este principala cauză a accidentelor grave de pe teritoriul României. "Obiectivul României este de a ține pasul și de a menține același trend cu Uniunea Europeană în ceea ce privește numărul și reducerea consecințelor accidentelor rutiere", a explicat Lucian Diniță. Până se va reglementa și agrea un cadru legal singurele arme ale polițiștilor în combaterea vitezomanilor rămân, în principal, radarele mobile. ai dreaq nici unu' nu zice ca pe linga viteza, lipsa de experienta a celor de la volan, oboseala, o cauza, la fel de importanta, este lipsa infrastructurii ! |
--------------------
...
...
...
|
|
jay333 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
QUOTE(george_scala_2004 @ 31 May 2011, 12:24) Adica daca locuiesti la Cucuietii din deal (unde, sa presupunem, asfaltul este crater langa crater), o vezi pe Maricica in fusta mini si, de emotie, calci acceleratia in loc de frana, iesi in decor si rupi dacia made in 1970, drumul e de vina? ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE Radarele fixe vor fi reintroduse pe șosele, iar numărul lor s-ar putea chiar dubla. Pentru a intra în vigoare, o astfel de măsură are nevoie însă de cadru legal. Șeful Poliției Rutiere, comisarul-șef Lucian Diniță, a declarat pentru gândul că a propus înființarea unui grup de lucru interministerial, care să realizeze un ordin comun de reglementare în domeniu. "Atunci când vom avea un cadru legal, vom repune în funcțiune cele peste 120 de radare fixe montate deja de autoritățile locale, a explicat Diniță. Vrem să evităm situații cum a fost cea a unei firme de recuperatori care căutau contravenienții acasă, pentru a le cere banii de amendă. Avem nevoie de o legislație clară. Trebuie să știm exact unde le punem, câte ne trebuie. Aparatele vor fi montate doar în localități". Pentru omologare, specialiștii de la metrologie trebuie să își de acordul. Apoi, trebuie stabilită și metodologia de achiziție a noilor aparate. Una dintre nemulțumirile polițiștilor erau legate de sistemul de lucru. "Ai mei erau slugi, înainte", își amintește șeful Poliției Rutiere. "Lucrau în dispecerate, iar banii ajungeau la administrațiile publice locale. Toată lumea spunea că radarele fixe sunt o afacere a Poliției Rutiere, dar acestea erau gestionate de autoritățile locale. În plus, dacă un șofer din Satu Mare era amendat la Ialomița, și plătea când ajungea acasă, banii rămâneau acolo". Pe de altă parte, va fi evitată montarea unui număr prea mare de radare fixe, într-o singură localitate. "Avem nevoie de reevaluarea amplasării. În unele localități erau montate radare din kilometru în kilometru. Nu există un standard european în domeniu, dar trebuie să evităm abuzurile. Pot pune câte camere de supraveghere vor, dar nu și radare", avertizează Diniță. De principiu, mai spune oficialul, radarele ar trebui montate acolo unde sunt "puncte negre". Adică, acolo unde au loc frecvent accidente rutiere grave. La nivel național, pe șosele există peste 220 de astfel de "puncte negre". Asta ar însemna achiziționarea a cel puțin încă 100 de radare fixe, pentru a acoperi toate zonele de risc. Potrivit șefului Poliției Rutiere, celor peste 550 de radare mobile aflate în dotarea mașinilor de Circulație, li s-ar putea adăuga încă 200 de radare fixe, ceea ce ar duce la un total de peste 750 de radare la nivel național. "Din 2009, în fiecare an am reușit să scădem numărul de accidente rutiere grave", mai spune Lucian Diniță. "Înainte eram pe penultimul loc la siguranță rutieră, după Malta, acum suntem pe locul 17, pe la mijlocul clasamentului. Până în 2020, avem de atins o rată a scăderii numărului de accidente grave de 55 la sută, scădere asumată la nivelul statelor membre UE. Acum suntem la cota de 10 la sută. Dacă nu vom atinge cei 55 la sută, europenii ne vor acuza că nu vor putea respecta ținta fixată din cauza noastră", precizează oficialul. http://www.gandul.info/news/radarele-fixe-...u-slugi-8300072 |
--------------------
...
...
...
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Deci ala declara asa:
1. Pana acum amenzile care s-au dat nu au avut cadru legal, deci au fost abuzuri. 2. Radarele fixe montate in afara localitatilor erau abuzive (daca se vor monta doar in localitati de acum inainte) 3. Radarele fixe nu aveau omologare de la metrologie, daca acum e nevoie ca metrologia sa dea omologare, deci erau montate cu incalcarea legii si amenzile incalcau prevederile exprese din lege. 4. montarea deasa a fost un abuz 5. montarea lor nu a avut la baza criterii obiective ("puncte negre" cum zice cetateanul) Deci foarte tare. Pentru aceste ILEGALITATI cine raspunde? Cine face o parnaie sau ia o amenda penala? Banii incasati prin incalcarea legii cine ii da inapoi? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
cine ? nimeni ! banii de la cec depusi pentru dacia, inainte de '89 cine i-a platit ? banii de la fni-ce cine i-a platit ? banii din falimentul bancorex cine i-a platit ? hotaririle cedo prin care Romania a fost condamnata cine i-a platit ?
oricine altcineva in afara de vinovati ! adica de la buget. adica de la noi ! de ce crezi ca se va schimba ceva de acum inainte ? |
--------------------
...
...
...
|
|
StefanT |
![]()
Post
#14
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Deci.. alea de pe E85, posibil sa reintre in functiune?
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
nu numai...
|
--------------------
...
...
...
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
QUOTE(george_scala_2004 @ 1 Jun 2011, 13:40) astia i-am platit toti soferii, cand am bagat benzina de atunci si pana prin noiembrie 2010, taxa de solidaritate de 1 ban/l de carburant eu unul sunt de acord cu radarele fixe si le-as pune in fiecare localitate! daca se monteaza la o distanta rezonabila de intrarea in localitate, sa ai timp sa franezi, daca banii se duc chiar la bugetul local, si firmele care le monteaza sunt platite doar pt servicii, nu cu comision din amenzi ca pana acum, e ok. |
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
cread |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
Daca tu esti de acord cu radarele la tot pasul , inseamna ca tu mergi in toate localitatile cu 50/h, incearca sa calculezi cat faci pina la Bacau, de ex.
|
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
apropo de Bacau:
QUOTE Deja sunt doua! Dupa Monica Columbeanu, se pare ca mai exista inca o bacauanca proprietara de Bentley si, din nefericire, a avut nenorocul de a deveni celebra chiar cu ajutorul Politiei Rutiere. Soferita in varsta de 42 de ani, originara din Bacau si sotie a omului de afaceri Costica Rusu, a fost prinsa la iesirea din localitatea Posta Calnau, din judetul Buzau, cu viteza de 211 km/h. Asta in conditiile in care viteza maxima admisa pe sectorul de drum respectiv era de 110 km/h, intrucat se afla, in momentul in care a dat ochii cu radarul, in afara localitatii. Chiar daca a fost inregistrata de aparatul radar cu aproape dublul vitezei legale, Carmen Rusu a scapat relativ ieftin: suspendare de permis pentru o perioada de 90 de zile si amenda pe care, din momentul in care conduce un Bentley, o va plati cu banii marunti pe care ii are in buzunar. http://www.autoevolution.ro/stire/bacauanc...deo-116472.html |
--------------------
...
...
...
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#19
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(klaus @ 1 Jun 2011, 12:09) Deci ala declara asa: 1. Pana acum amenzile care s-au dat nu au avut cadru legal,Pentru aceste ILEGALITATI cine raspunde? Cred ca deja stii raspunsul ![]() Camerele astea sunt fix pixul, inca o afacere pt a prinde soferii neatenti.Cine vrea sa mearga tare tot asa va merge pt ca se intereseaza din timp de amplasarea lor ori le au pe gps. 200 pana in camere ![]() ![]() This post has been edited by M i h a i: 2 Jun 2011, 08:06 |
--------------------
------
------
------
|
|
StefanT |
![]()
Post
#20
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Pe E85 exista sectoare de drum reglementate la 110? (amu sa nu imi spuneti despre acei 9 kmph in plus fata de legala, ca nici asa nu dau 110).
![]() EDIT: Mihai, ai dreptate. Cine isi cumpara masini de genul ala nu merge legal. Vorba aia, sunt multi cu Megane si alte modele care trag spre 200... ![]() This post has been edited by StefanT: 2 Jun 2011, 09:26 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
dantes |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Eu tot nu inteleg de ce mama ciorilor nu se poate sa se mearga LEGAL pe E85? Adica sa se respecte viteza? Aaaaa..o sa vine x si y sa-mi spuna ca o sa faca jdemii de ore in plus pana la destinatie...... SI ? Astea sunt drumurile!!! NU e autostrada, e o tara de rahat ca nu se face una, DAR circuli LEGAL !!! Nu degeaba s-au pus limite de viteza! Asta si cu cea din ciclul banda de urgenta pe care nu mai are sens sa o comentez... Eu atat intreb: Pe A1/A2/A3 cand e un tir pe banda 1 care circula cu 90km/h si un autoturism depaseste tirul cu 100km/h, unul care vine din spate cu 130km/h e normal sa depaseasca pe banda de urgenta? Dar de...sunt multi care sunt contrariati ca boul care circula normal nu se da la o parte pe banda de urgenta...
Si pe A2 sunt niste limite de viteza pe ici pe colo ptr. ca le este lene sa repare niste "hopuri" si daca nu esti atent chiar e nasol ca poti pierde controlul volanului...sau dupa podul din dreptul jandarmeriei de pe DN1 unde e curba si e valurit drumul, nu de pomana reduc multi viteza chiar si sub cea legala...dar poate sunt unii mai zmei... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.336 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(klaus @ 1 Jun 2011, 13:09) Deci ala declara asa: 1. Pana acum amenzile care s-au dat nu au avut cadru legal, deci au fost abuzuri. 2. Radarele fixe montate in afara localitatilor erau abuzive (daca se vor monta doar in localitati de acum inainte) 3. Radarele fixe nu aveau omologare de la metrologie, daca acum e nevoie ca metrologia sa dea omologare, deci erau montate cu incalcarea legii si amenzile incalcau prevederile exprese din lege. 4. montarea deasa a fost un abuz 5. montarea lor nu a avut la baza criterii obiective ("puncte negre" cum zice cetateanul) Deci foarte tare. Pentru aceste ILEGALITATI cine raspunde? Cine face o parnaie sau ia o amenda penala? Banii incasati prin incalcarea legii cine ii da inapoi? Klaus, un bun prieten de-al meu a lucrat la Codec ... firma care instala radarele fixe (cele mai multe din tara) si te asigur ca aveau verificare metrologica, aviz semnat de la politia rutiera si tot ce era necesar ca si aviz la vremea aia .... hotararea de a le oprii a fost una politica dupa cum o sa vedeti in curand .... firma UTI Romania va primii contractul la nivel national .... s-au luat de cei de la Codec pentru ca astia nu au vrut sa vanda sau macar sa se asocieze cu UTI, a carei conducere are influente si spate in sfera politica ... asta o stiu din surse sigure ... omul a fost Director de Operatiuni la Codec vreo 2 ani .... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cread |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
Daca va intra UTI pe felie,,,,cred ca vor monta radare si pe aleile dintre blocuri,,, in fine, momentan nu mai am niciun punct de penalizare, asa ca voi avea posibilitatea sa adun cateva + ceva amenzi .
|
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#24
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(dantes @ 2 Jun 2011, 10:00) 1.Eu tot nu inteleg de ce mama ciorilor nu se poate sa se mearga LEGAL pe E85? 2.Dar de...sunt multi care sunt contrariati ca boul care circula normal nu se da la o parte pe banda de urgenta... 1pt ca nu toti sunt pensionari si stau cu ochii pe acul de motorina pt ca nu toti vor sa faca ani pana la destinatie pt ca nu toti au 1.2 htp pt ca unii se mai si grabesc si sunt in criza de timp 2.Sa nu imi zici ca tu mergi legal mereu.Pe Autostrada ai 2 benzi+una de urgenta, nu compara cu E85 unde ai o singura banda.PE E85 este de bun simt ca sa te bagi pe aia de urgenta(daca este loc ori daca circuli incet) ca sa fluidizezi Mister Dantes, nu pt altceva.De ce toti tiristii merg pe banda de urgenta?Pt ca sunt prosti si nu stiu legea?Nu Mister, ei se retrag pe banda aia pt ca au bun simt si se gandesc la fluidizare.Iti dai seama ce se poate intampla daca tiristii si cei cu stil de pensionar vor circula numai pe banda 1 iar banda aia ''''de urgenta''' o sa fie lasata goala? This post has been edited by M i h a i: 2 Jun 2011, 11:36 |
--------------------
------
------
------
|
|
balanel |
![]()
Post
#25
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(dantes @ 2 Jun 2011, 10:00) Eu tot nu inteleg de ce mama ciorilor nu se poate sa se mearga LEGAL pe E85? Adica sa se respecte viteza? Aaaaa..o sa vine x si y sa-mi spuna ca o sa faca jdemii de ore in plus pana la destinatie...... SI ? Astea sunt drumurile!!! NU e autostrada, e o tara de rahat ca nu se face una, DAR circuli LEGAL !!! Nu degeaba s-au pus limite de viteza! Asta si cu cea din ciclul banda de urgenta pe care nu mai are sens sa o comentez... Eu atat intreb: Pe A1/A2/A3 cand e un tir pe banda 1 care circula cu 90km/h si un autoturism depaseste tirul cu 100km/h, unul care vine din spate cu 130km/h e normal sa depaseasca pe banda de urgenta? Dar de...sunt multi care sunt contrariati ca boul care circula normal nu se da la o parte pe banda de urgenta... Si pe A2 sunt niste limite de viteza pe ici pe colo ptr. ca le este lene sa repare niste "hopuri" si daca nu esti atent chiar e nasol ca poti pierde controlul volanului...sau dupa podul din dreptul jandarmeriei de pe DN1 unde e curba si e valurit drumul, nu de pomana reduc multi viteza chiar si sub cea legala...dar poate sunt unii mai zmei... N-ai ce sa faci, astea sunt mentalitatile. Daca as avea ocazia sa plec din tara, as pleca si pe loc, cu hainele pe care le am acum pe mine. Si eu circul tot legal, si sunt din ce in ce mai deranjat de tupeul celor care circula ilegal, dar au pretentia ca tu care circuli legal sa le inlesnesti modul de a circula, eventual sa te opresti pe dreapta sa astepti sa treaca Mariile Lor. A, ne grabim? Plecam din timp, plecam mai devreme. E chiar ceva urgent? Asta e, daca e chiar urgent, ce mai conteaza o amenda radar? Nu vrei sa faci mii de ani pana la destinatie? Ia avionul! This post has been edited by balanel: 2 Jun 2011, 12:15 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
cread |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
Mihai
![]() |
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
tribunul |
![]()
Post
#27
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(cread @ 2 Jun 2011, 08:50) Daca tu esti de acord cu radarele la tot pasul , inseamna ca tu mergi in toate localitatile cu 50/h, incearca sa calculezi cat faci pina la Bacau, de ex. Lasand la o parte discutiile despre starea drumurilor, daca esti in Nemtia sau Bulgaria respecti sau nu fara sa comentezi TOATE indicatoarele de viteza? |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
iulia_boris |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
bine zis,tribunul..daca traim in romania trebe sa ne bagam picioarele-n ele de legi..da' p-afara musai sa fii in ton cu legea altfel se duc epuroii pe amenzi..si nu-ti convine..aici ne'facem ceva' pe ea de lege..duminica trecuta am mers pe intergalacticul DN1..comentariul meu de pe alt topic mi-a fost sters..eram surescitata la greu..este incredibil cu ce parteneri de trafic te intalnesti pe drumurile patriei..ma abtin,iarasi,sa nu-mi dau frau liber expresiilor de cartier..
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
2016
- B 696 BUL Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
dantes |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Si a respecta legea inseamna bun simt...
|
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Da' care din voi credea ca ditai lantul de radare a fost inchis din cauza ca erau soferii nemultumiti? Ca daca era doar scuza ca "politia completeaza amenzi pe care nu le incaseaza", sigur se gasea o cale de mijloc.
Mai departe, continui cu ceva off-topic, daca tot au inceput altii. @dantes ![]() QUOTE(M i h a i @ 2 Jun 2011, 12:35) De ce toti tiristii merg pe banda de urgenta?Pt ca sunt prosti si nu stiu legea?Nu Mister, ei se retrag pe banda aia pt ca au bun simt si se gandesc la fluidizare. Nu, ci ca sa aiba loc de depasire "grabitii". Pe soferul ala de tir il doare fix in clutius maximus de fluidizarea deplasarii tale. Dar stie ca daca face loc, are mai putine sanse sa isi piarda o zi la politie dand declaratii despre creierii de pe asfalt al unui "grabit". This post has been edited by bucatzel: 2 Jun 2011, 15:57 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 18:05 |