disc frana logan
![]() ![]() ![]() |
disc frana logan
YRX |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|||
Alydor |
![]()
Post
#92
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
Verificat e original... din pacate.
Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Daca vrei iti vand eu un set de BremboMax rulate cca 10.000 km, daca crezi ca poti trai cu ele in oras
![]() ![]() Disc.jpg ( Size: 245.18k ) Number of downloads: 3104 Disc_.jpg ( Size: 327.18k ) Number of downloads: 3159 This post has been edited by dr_mKe: 1 Aug 2011, 22:47 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
YRX |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce nu le place in oras doctore?
Si ce placute ai folosit de se tocesc 1mm/1000? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Alydor |
![]()
Post
#95
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
chestia e ca nu folosesc masina doar in oras. Eu fac 14 kilometri in afara si 4 in oras. Daca sunt asa de bune de ce le vinzi?
![]() Fara suparare dar la frane si alte chestii de siguranta vreau sa imi pun noi... Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#96
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(YRX @ 1 Aug 2011, 19:56) Ma surprinde totusi faza cu Bosch, eu stiam ca sunt lucruri de calitate, sunt fanul lor la multe repere, nu m-au dezamagit niciodata Batman, batman, ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Alydor @ 1 Aug 2011, 18:06) ...cand colo ce sa vezi ... discul meu cel nou era putin curbat spre exterior. Pun creta si invart... juma de disc era ok jumatate curbat spre exterior. Eu am pus ATE (discuri+placute ~500lei, manopera zero)... sint multumit!...Asa ca ma gandesc sa cumpar alte discuri si pe astea sa le tin de rezerva dupa ce mi le schimba. Ceva sugestii de discuri mai de doamne-ajuta? Mentionez ca discurile sunt ventilate. Logan 1.5 dCI |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
In canalele de pe suprafata de franare se strange material din placute. La vitele mici de oras nu este aruncat afara si in scurt timp ajunge sa umple complet spatiul respectiv, dupa care incepe distractia: vibratii, zgomote a la Spitfire in picaj
Pe discuri s-au folosit placute Ferodo Premier FDB 845, care au fost masurate prin demontare in mai multe ocazii. Uzura este accelerata, in nici un caz nu poti spera sa tina mai mult decat jumatate din intervalul ''normal''. Cat despre distanta de franare, este cvasi-identica, doar cum efortul la pedala este mai mic cu B-Max la viteze foarte mari. Rezistenta la oboseala este absolut identica. Cum am facut schimbarea cu cele lise la marian, foarte metodic el a insemnat cu un marker fiecare placute de unde a fost demontata. Am zis ca le-oi tine discuri de ''concediu'' si le-oi pune un set de DS2500, alea oricum nu au nevoie de perioada de rodaj. B-Max exista si in varianta perforata, tind s-o recomand pe asta, desi impreuna cu alte placute decat DS2500 exista o mica-mare problema de incompatibilitate. Cu lichid standard dupa 3-4 franari 100-o kmh ramai efectiv fara ABS si cu pedala in podea din cauza ca fierbe lichidul in capatul pistonului pentru ca se supraincalzesc placutele. Mai complicat de explicat cum o fonta cu continut foarte ridicat in carbon ''accepta'' caldura generata din procesul de franare. This post has been edited by dr_mKe: 2 Aug 2011, 09:38 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Alydor |
![]()
Post
#99
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
avand in vedere ca fac mai multi kmp in afara orasului nu cred ca asta e o problema... o sa caut oricum si varianta cu gaurele
![]() Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
YRX |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bai, stati asa sa lamurim niste notiuni.
High-carbon cast iron - otel cu continut de carbon >2% (sau fonta). Eu stiu asa - cu cat continutul de carbon este mai mare cu atat metalul este mai dur, mai casant, mai rezistent la uzura. De asemenea continutul ridicat de carbon reduce punctul de topire al aliajului, in schimb este mai stabil la variatiile termice (nu se deformeaza la variatii termice). De asemenea nici rugina nu-l afecteaza asa tare. Low carbon steel - otel cu continut redus de carbon. Mai maleabil, mai ductil, dar mai putin rezistent la abraziune si uzura. De asemenea oxidarea il afecteaza mai tare. Tratamentele termice pot insa sa-l faca altfel. Cel mai potrivit pentru discuri ar fi primul dar se folosesc o gama foarte larga de aliaje de catre diferite firme producatoare. Intervine si pretul de cost, diferite tratamente care modifica comportamentul metalului etc., nu intru in detalii ca nu ma pricep. De ce am subliniat cele doua tipuri, mai demult cand imi cautam discuri, am stat sa studiez putin piata si am avut de ales intre Brembo - high carbon si Bosch - low carbon. Am optat atunci pentru Brembo in ideea rezistentei mai bune la uzura. @doctoru' - se umplu striatiile cu material - hmmmm... - se tocesc placutele la jumatatea intervalului - eu le cam tin 25.000 de km, chiar si pe discurile de fabrica, unii le schimba pe la 60.000. Daca faci multe manevre ca cele din clipuri nu stiu ce pretentii mai ai, ar trebui sa ai in portbagaj de schimb. - 3-4 franari 100-0 si fierbe lichidu' - si ce ai vrea? Franele "racing" stii foarte bine cam unde difera fata de franele standard, ventilare, multipistoane aia, aia... Ai putea incerca niste cooling duct-uri pentru fata, au rezultate bune. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Cu discurile lise lichidul nu a fiert nici in 20 km de accelerat la 120 kmh, frana cu ABS fara ajutor din partea motorului (ambreiaj calcat), reaccelerare si tot asa. Cand am terminat iesea fum si din tamburi, iar lichidul nu a fiert, pedala a ramas stabila. Tot timpul asta am stat in telefon cu un anume forumist.
Amu, daca o sa te duci sa intrebi pe careva care lucreaza in domeniu, o sa-ti spuna acelasi lucru. Un disc de fonta cu continut ridicat in carbon folosit cu placute ''stock'' o sa le supraincalzeasca. Amu' daca doresti musai eu pot sa ies si sa filmez o serie de 10 franari de la 100 kmh sa vezi ca nu fierbe nici un lichid, nu apare nici un fading. Nu ma lasa BZN sa pun filmarea de pe Trans de anul trecut din vara, sa vezi ca nu a ramas nici una din masini fara frane desi am mers ca la raliu pe coborare. Ce-i drept iesea fum din ele ![]() Pe discurile lise placutele ma tin 30.000 km. Repet iar, conduc 90% la drum intins. B-Max-urile au inca striatiile pline cu material din placute, pot fotografia de aproape ca sa te convingi. De cum ii bagam o frana mai intepata la peste 100 kmh taceau instant pana incepeam iar sa circul incet cateva zile in oras. LE > filmarea cu 160-0 kmh este a doua incercare succesiva, la prima imi zburase telefonul de unde era fixat ![]() This post has been edited by dr_mKe: 2 Aug 2011, 21:45 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
YRX |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
N-are legatura carbonul cu incinsul placutelor, de altfel discurile astea inclusiv Max sunt discuri de strada perfect compatibile cu placute de strada, nu sunt cine stie ce avioane. Eu am Brembo normale HC si nu s-au suparat pe placute si le frec 90% in oras. Singurul lucru, placutele Bosch care au terminat imediat discurile de fabrica , pe astea nu le ataca asa usor, se tocesc placutele nu discurile adica cum ar trebui, semn ca ce am zis mai sus cu rezistenta la uzura a aliajului high carbon este corect.
Ce spui tu cu fierbere lichid la B-Max fata de discuri lise ar putea demonstra ca discurile striate franeaza mai bine, dar cum franare mai puternica inseamna mai multa caldura ar avea dezavantajul supraincalzirii la franari repetate. Bine de stiut. LE: Poate trece Dsign pe aici si ne zice cum era cu discurile Tarox, ca el le-a folosit pe Logan si alea pe langa Brembo Max erau razatoare nu gluma. This post has been edited by YRX: 3 Aug 2011, 06:39 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Tarox au canalele 1/10 din cat sunt cele din B-Max. Discurile de MCV/Van sunt cu continut mai ridicat de carbon decat cele de berlina, sunt folosite pe foarte multe modele din gama Renault si se imperecheaza cu alte placute de frana decat cele pentru discurile de berlina. La fel se cam intampla cu orice disc de calitate buna, motiv pentru care si placutele pot fi mai abrazive, care puse pe un disc de calitate inferioara il fac praf.
Pana nu iti pui sa te convingi, n-are sens sa mai discutam. Este precizat clar pe site-ul Brembo ca se folosesc cu placutele cutare, si asta dintr-un anume motiv. Amu' nenea care mi-o facut morala pentru Premier pe B-Max are vre-o cateva masini de VTM construite de la zero si-o armata destul de serioasa de masini de raliu in intretinere. Totul se rezuma la capacitatea materialului de a primi caldura generata prin frecare. Cand una din cele 2 componente inghite mai rapid caldura, apar problemele. Nestiintific explicat. Pana una alta, pune pe masina B-Max si alte placute decat cele recomandate de Brembo, YellowStuff, DS2500 (care nu au nevoie de rodaj) si comunica rezultatele. Ai in clip clar audibil intervalele de lucru cel putin ciudat de mari ale ABS_ului pe ultima parte a franarii cu B-Max si FDB 1781. Cu 845 situatia s-a imbunatatit mult, insa departe de cum trebuia sa fie. Pe presupuneri, am auzit de la X, ma gandesc eu ca . . . , eu ma abtin de la alte discutii. Am folosit pana amu' in 2 ocazii discuri din gama ''superioara'' de la Brembo, primele perforate, cele de Logan cu striatii, zic ca am acumulat ceva experienta vis a vis de subiect. Cand se vor repune pe masina, vor fi cu DS2500 si gata. Placute fenomenale, dar cam scumpe ![]() This post has been edited by dr_mKe: 3 Aug 2011, 09:11 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
YRX |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Tu in general ai tendinta de a exagera lucrurile si de aceea simt nevoia sa te mai temperez ...
![]() Am facut referinta la Tarox G88 pentru ca la alea or fi canalele mai mici de 10 ori dar sunt de 10 ori mai multe. Daca razatorile alea merg cu placute normale atunci si restul pot. Pentru cine nu stie despre ce e vorba: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1930431 Discurile de MCV/Van se imperecheaza cu alte placute pentru ca.... AU ALT ETRIER, si nu mai sunt folosite pe alt Renault (cel putin nu autoturism) doar pe Fiat Doblo si alte utilitare. Deci sunt etrieri/placute de utilitare, cargo, heavy duty, d'astea, facute sa opreasca hardughia plina de marfa si sa dureze un milion de ani fara nici o intretinere. De altfel nici nu sunt prezente pe toate MCV-urile semn ca si etrierul mic face fata. Aici nu ma contrazice ca stiu foarte bine. Brembo Max sunt discuri de strada perfect compatibile cu toate placutele de strada, de altfel Brembo nici nu recomanda vreo placuta anume, nici macar pe ale lor (care au inceput sa le produca mai de curand). Pentru cine nu crede asta este link-ul de prezentare: http://www.brembo.com/en/Auto/Auto-AM/Prod...Brembo-Max.aspx A nu se face confuzie cu gama Performance de la Brembo care sunt intr-adevar alta mancare de peste. Faptul ca tu vrei anumite combinatii de discuri/placute e altceva, nu inseamna ca nu exista altceva pe lume. Si sa stii ca au mai folosit si altii ceva sarma si patent pe la masina de-a lungul anilor, nu vorbesc numai din auzite, da' nu-mi place sa filmez si sa pun pe youtub faptele de vitejie... ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Si alta compozitie au placutele, nu doar tipodimensiune.
Cumpara, ruleaza B-Max in toate conditiile, apoi "tempereaza" spusele mele. Macar eu am habar cum merge un Logan cu YellowStuff sau DS2500. Din partea mea poti folosi si Fermit, intelege ca nu ma preocupa in mod deosebit. Eu iti spun doar ca rezultate optime ai sa ai cu YellowStuff sau DS2500. Pentru conditiile normale de strada sunt suficiente pana peste cap placutele astea pe discurile lise, fara B-Max striate. Mai mult mie mi s-a spus sa nu dau banii pe B-Max si m-am convins pe pielea mea ca daca nu le pui si placute adecvate, pur si simplu nu merita. Rogu-te sa nu mai discutam teoretic. LE > amu' nu m-oi deranja sa merg la Arad ca sa cer imprumut pret de-o dupa amiaza un DriftBox, sa ma pun sa masor deceleratia la discurile lise, sa pun apoi B-Max inapoi pe masina si sa-ti masor din nou cu alea, tot cu FDB 845,ca sa vezi ca nu-i nici o diferenta majora, sa filmez si-apoi sa zici ca pun pe YT ''vitezisme'' ![]() Mie mi-ai parut om cu scaun la cap. Sper ca n-o sa-mi schimbi parerea ![]() This post has been edited by dr_mKe: 3 Aug 2011, 18:35 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
tribunul |
![]()
Post
#106
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Vorbiti de compozitia placutelor si a discurilor de parca ati fi "specialisti"...sau sunteti!
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
YRX |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu vorbim teoretic deloc, desi o baza teoretica solida este foarte importanta.
Pentru informarea ta mai am in exploatare si intretinere un MCV cu sistemul de franare in cauza, il cunosc bine. Daca tu spui ca Dacia a pus din fabrica placute racing si discuri meseriase e bine, m-ar bucura acest lucru. Diferentele de forta de franare inregistrate de cei care au facut upgrade la sistemul de Van pe berlina se datoreaza diametrului mai mare al pistonului din etrier si suprafetei placutei mai mare, nu materialele "space-age" folosite fac diferenta. Ti-a spus si Dsign lucrul asta pe alt topic. Marimea chiar conteaza, dar retine ca sunt totusi din linia OEM ATE, adica chestii medii pe care le pune fabrica. Si cum se comporta dom'le Loganul cu ChestiiStuff si cu DS2500? Laser... banuiesc. Sincer, decat sa dau banii pe prostiile alea mi-as fi luat o pereche de etrieri si discuri calumea, daca vroiam sa modific ceva, dar ma rog, chestie de gusturi. "Bigger is always better" la frana, nimic nu se compara cu marimea discurilor si cu numarul de pistoane. Vezi si la SGM cum a inteles el sa modifice franele Logan-ului. Revenind la intrebarea pusa de Alydor, daca sunt bune Brembo Max pentru utilizarea curenta - eu zica ca da, merg fara probleme cu placutele de origine, cu placutele Fermit, cu Ferodo si cu ce mai gasiti, numai stifturi sa nu puneti ca le terminati si e pacat de ele. Sunt mult mai rezistente la uzura ca cele de origine, sunt bine facute si nu se stramba. Sunt un lucru care merita cumparat, mai ales ca sunt si mai ieftine decat cele de origine. Sunt omologate si certificate pentru uz stradal, deci nu va fie frica ca se va transforma masina intr-una de F1. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Cu placutele de MCV, etrierul mai mare, discul mai gros cu 2 mm ai mase mai mari de incalzit, care evident se incalzesc mai greu.
Un Logan cu standard cu franele in mintile lor nu ramane fara pedala sau ABS. Dupa ce ai sa pui pe un etrier stock o pereche de DS2500 ai sa vezi ca diferenta este mare cand soliciti intens frana la intervale foarte scurte. Lucru valabil si pentru un lichid cu punct de fierbere umed mai ridicat. Per total efectul este cel putin la fel de bun si costul este mai ieftin. Un set de placute si nici o litra de lichid. Modificarile serioase sunt cand iti pui discuri mai mari in diametru, gume mai late, suspensii sport. In rest, un fel de frectie la picior de lemn, bani aruncati pe geam. A se vedea exemplul propriu: B-Max, 2 seturi de placute, aprox 10.000 km. Discurile de MCV/Van au fonta cu mai mult carbon decat cele de Logan berlina. Fizica si chimie cred ca am invatat suficient de multa ca sa n-o dau in bara grosolan. Nu-i nici o mandrie ca uzezi prematur sau distrugi franele unei masini, din contra, inseamna ca nu te adaptezi la materialul ''de concurs''. Din moment ce am fost in ambele ipostaze de-a lungul timpului, zic ca-s suficient de obiectiv. Eu raman la parerea ca Loganul are frane medii ca distanta de oprire, dar stabile si fara fading semnificativ. Cea mai picanta chestie este ca nu doar eu am parerea asta, o mai au unii cu mai multa cadere decat noi. Amu' ma retrag din discutie, am 190 km de condus si mai tre' sa si fiu apt maine la 07:00, la datorie. Seara buna domnilor. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Alydor |
![]()
Post
#109
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
Ca si placute de frana am TRW noi, puse cand am schimbat discurile.(parca asa se numesc).
Amu m-oi apuca sa caut tabelu' de compatibilitati intre discuri si placute... pas... Nu sunt reisar, ma intereseaza sa nu ma trezesc cu discuri ovale dupa 1000 de kilometri si sa am frana. Nu vreau sa ajung de la 100 km/h la 0 in o secunda, ma intreseaza sa fie in parametrii. Atat! Suma respectelor, ALydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
YRX |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca schimbi discurile cred ca ar trebui sa pui niste placute noi pe ele ... Alti bani, alta distractie.
![]() This post has been edited by YRX: 4 Aug 2011, 19:27 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Alydor |
![]()
Post
#111
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
M-am uitat pe placute nu sunt uzate deloc, nu au rizuri nu au urme. Am verificat si planeitatea si sunt ok. In cazul asta cred ca scap de schimbat placute. O sa vad dupa ce pun discurile noi.
Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#112
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
ce discuri ai ales?
eu am gasit unele ventilate la 75 RON/buc insa sincer nu prea am "auzit" de ele pan' acu' |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Alydor |
![]()
Post
#113
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
Am gasit ferodo. Tot pe la 70-75 de lei bucata.
Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
tribunul |
![]()
Post
#114
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
De 259 sau 238? plina sau ventilate?
Sunt si eu in cautare de discuri, pline de 259. Conteaza daca are sau nu ABS masina? |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
sobolan |
![]()
Post
#115
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 1 Aug 2011, 23:43) Daca vrei iti vand eu un set de BremboMax rulate cca 10.000 km, daca crezi ca poti trai cu ele in oras ![]() ![]() Disc.jpg ( Size: 245.18k ) Number of downloads: 3104 Disc_.jpg ( Size: 327.18k ) Number of downloads: 3159 cat fac? am pe cineva care era interesat,astept pm doctore ! ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Alydor |
![]()
Post
#116
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
@tribunul - 259 ventilate, fara abs. De ce tii neaparat sa iti pui pline?
Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
tribunul |
![]()
Post
#117
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Pline am din fabrica pe masina.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Fanez |
![]()
Post
#118
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 December 09 ![]() |
Daca vrei iti vand eu un set de BremboMax rulate cca 10.000 km, daca crezi ca poti trai cu ele in oras De uzura placutelor nu are sens sa-ti mai pomenesc, aprox 1 mm / 1000 km
M-ar interesa pe mine la un pret convenabil (pt mine). This post has been edited by Fanez: 15 Aug 2011, 15:45 |
--------------------
Dacia
Logan
1.2 16v
|
|
YRX |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Doctore, sta clientela la coda si tu nimic ...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Dsign |
![]()
Post
#120
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Sa raspund: discurile tarox erau foarte eficiente la franari sustinute, insa razatoare de placute. Am folosit Premier, ATE, Premier si SL (s-a nimerit, na)
Am ajuns si la fum, am ajuns si la ineficienta datorita temperaturii, insa comportament mult mai bun. Din lipsa de fonduri am ales mai apoi discuri de VAN, Brembo normale. Destul de multumit, insa acum studiez din nou zicerea conform careia : The bigger, the better, plus ca in garaj ma asteapta una bucata set complet franare de spate cu discuri de 238, de la Clio 1.8 16v. Am descoperit cateva lucruri interesante (gen potriveli de la alte masini la etrierii de fata cu mai multe pistonase) si o gama destul de mare de discuri de la Renault cu 4x100 si 60.1 la centru. Astept sa pun mana pe etrieri si apoi ma hotarasc de care discuri sa folosesc. Nu pentru ca chiar am nevoie, ci pentru ca asa am chef. Sau pentru ca pot (cum zicea un anume Robert acu ceva luni) |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:06 |